20.03.2019
Єдиний унікальний номер № 331/733/19
Провадження № 3/331/295/2019
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 березня 2019 року місто Запоріжжя
Суддя Жовтневого районного суду міста Запоріжжя Стратій Є.В., розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов з Головного управління ДФС у Запорізькій області Державної фіскальної служби України, про притягнення: ОСОБА_1, (паспортні дані відсутні) , реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1, який працевлаштований на посаді: (посаду в протоколі не зазначено), ТОВ ТЕРМО-ПРО , державна реєстрація місця проживання якого за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Дзержинського, будинок № 114,
-до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-
п о с т а н о в и в :
В провадження Жовтневого районного суду міста Запоріжжя надійшов адміністративний матеріал про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 69 від 31 січня 2019 року, керівник (голова ліквідаційної комісії) ТОВ ТЕРМО-ПРО , ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) вчинив правопорушення, а саме: не надання документів, необхідних для проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ТЕРМО-ПРО , ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2015р. по 03.12.2018р., та правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов 'язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011р. по 03.12.2018р. у зв'язку з відсутність посадових осіб ТОВ ТЕРМО-ПРО , код за ЄДРПОУ 35763842 або його законних (уповноважених) представників за юридичною адресою підприємства: Україна, 69095, м.Запоріжжя, Жовтневий р-н, вул. Дзержинського, буд. 114. під час прибуття фахівців.
Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1), паспорті данні: інформація відсутня, прописаний за адресою (згідно бази ЄДР): Україна 69095, Запорізька область, місто Запоріжжя, Жовтневий район, вулиця Дзержинського, буд. 114, сімейний стан - невідомий, інформація про осіб на утриманні відсутня, середтомісячна заробітна плата: інформація відсутня.
Дата, час і місце вчинення порушення: Порушення за період з 01.01.2015р. по 03.12.2018р.. Порушення триваюче, виявлено 05.12.2018р. за фактичною адресою підприємства: Україна, 69095, м. Запоріжжя, Жовтневий р-н, вул. Дзержинського, буд. 114 акт від 05.12.2018р. № /1727/08-01-14- 03/35763842
Відповідно до вимог ст. 278 Кодексу України про адміністративні правопорушення, орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує, серед іншого, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.
Так, судом встановлено, що даний протокол про адміністративне правопорушення було складено із порушенням вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до вимог ст. 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.
Отже, саме в ст. 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення надається перелік тих даних, що обов'язково повинні бути відображені в протоколі для того, щоб він мав відповідну юридичну силу і щоб його неможливо було заперечувати.
Протокол про адміністративне правопорушення є одним з джерел доказів у справі про адміністративне правопорушення, а тому дотримання правил щодо його складання є обов'язковим.
Так, ч. 1 ст. 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення визначено, що у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.
В порушення даних вимог в протоколі відсутні відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності, а саме - не зазначено інформації відносно анкетних даних ОСОБА_1, фактичного проживання, що унеможливлює виклик особи, яка притягається до адміністративної відповідальності для участі в судовому розгляді справи відносно неї, оскільки судом було направлено судові повістки ОСОБА_1 за адресою, яку вказано в протоколі, однак, повістку було повернуто до суду.
Згідно ст. 268, ст. 277-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне сповіщення про місце розгляду і час розгляду. Повістка особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, вручається не пізніше як за три доби до дня розгляду справи в суді.
Враховуючи викладене, оскільки протокол про адміністративне правопорушення у відношенні ОСОБА_1 не відповідає вимогам Кодексу України про адміністративні правопорушення, суд не має можливості провести повне й об'єктивне з'ясування обставин справи з дотриманням процесуальної форми його розгляду, суддя дійшла висновку, що з метою забезпечення повного та всебічного розгляду справи з дотриманням передбаченими ст. 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення прав та охоронюваних законом інтересів особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, даний адміністративний матеріал необхідно повернути до Головного управління Державної фіскальної служби в Запорізькій області для приведення матеріалів справи про адміністративне правопорушення у відповідність до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Верховним Судом України визнано правильною практику тих судів, які вмотивованими постановами повертають протоколи про адміністративні правопорушення, складені без додержання вимог статті 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відповідному правоохоронному органу для належного оформлення (п. 24 постанови Пленуму Верховного Суду України від 23.12.2005 року № 14).
На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 163-1, 254, 256, 268, 278, 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
суддя -
п о с т а н о в и в :
Справу про притягнення ОСОБА_1, (паспортні дані відсутні) , до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення - повернути до Головного управління Державної фіскальної служби в Запорізькій області для приведення протоколу про адміністративне правопорушення у відповідність до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя: Є.В. Стратій
Суд | Жовтневий районний суд м. Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 20.03.2019 |
Оприлюднено | 21.03.2019 |
Номер документу | 80595360 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Жовтневий районний суд м. Запоріжжя
Стратій Є. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні