Ухвала
від 18.03.2019 по справі 346/1147/19
КОЛОМИЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа№ 346/1147/19

Провадження № 1-кс/346/439/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 березня 2019 р.м. Коломия Коломийський міськрайонний суд Івано - Франківської області

Слідчий суддя ОСОБА_1 ,

з участю секретаря ОСОБА_2 ,

розглянула клопотання слідчого СВ Коломийського ВП ГУНП в Івано-Франківській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні за №12018090180000731 від 28.07.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1ст. 358 КК Українипро призначення комплексної земельно-технічної, оціночно-земельної експертизи та експертизи з питань землеустрою.

Клопотання надійшло до суду 14 березня 2019 року.

Суд перевірив надані матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження в рамках якого подано клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, -

ВСТАНОВИВ :

Клопотання про призначення комплексної земельно-технічної, оціночно-земельної експертизи та експертизи з питань землеустрою відповідає вимогамст. 244 КПК України.

Документами, які обґрунтовують клопотання слідчого є: Витяг з єдиного реєстру досудових розслідувань №12018090180000731 від 28.07.2018року, протокол допиту свідка від 03.10.2018 р.

Сторона кримінального провадження, що подала клопотання довела про наявність підстав для проведення комплексної земельно-технічної, оціночно-земельної експертизи та експертизи з питань землеустрою експертизи, посилаючись на те, що слідчим відділенням Коломийського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Івано-Франківській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №№12018090180000731 від 28.07.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 358 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що до Коломийського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Івано-Франківській області надійшла заява ОСОБА_4 , жителя АДРЕСА_1 , про вчинення кримінального правопорушення посадовими особами Коломийської міської ради та управління Держгеокадастру.

Будучи допитаним в якості свідка ОСОБА_4 вказав, що його дружина ОСОБА_5 зареєстрована як приватний підприємець, здійснює діяльність пов`язану із продажем одягу в магазині «Стиль» в м. Коломия на бульварі Лесі України, 4. Він представляє інтереси дружини згідно нотаріально посвідченої довіреності.

Земельна ділянка в АДРЕСА_2 , раніше перебувала у користуванні Дирекції №2 Військторгу №45 ДП Міністерства оборони України «Управління торгівлі Західного оперативного командування» і Дирекції №2 Військторгу №45 належали нежитлові приміщення, розташовані на вказаній земельній ділянці.

У подальшому, на підставі біржової угоди від 09.12.2002 та постанови Львівського апеляційного господарського суду від 27.09.2005 та ухвали цього ж суду від 18.10.2005 у справі №14/129/а.с.46-48, ОСОБА_5 стала власником частини будівлі у загальному комплексі будівель, розташованих на земельній ділянці площею 10000,9 кв.м. Площа нерухомості, власником якої є ОСОБА_5 , становила 73,7 кв.м., що відповідає 572/10000 часток всіх нежитлових приміщень. Власником решти об`єктів нерухомості, розташованих на даній земельній ділянці є фірма « ІНФОРМАЦІЯ_1 », власником та керівником якої був ОСОБА_6 . Частка нерухомості, яка перейшла у власність фірми «Західтранссервіс», становила 9428/10000 частки усієї нерухомості, розташованої на земельній ділянці. Відповідно, після біржової угоди та ряду судових рішень, сторонами яких були ОСОБА_5 та фірма «Західтранссервіс», ОСОБА_5 та фірма « ІНФОРМАЦІЯ_1 » стали користувачами вказаної земельної ділянки площею 10000,9 кв.м., при цьому відповідно пропорційно до частки нерухомості, що перебувала у власності: ОСОБА_5 572 кв.м., а фірма «Західтранссервіс» - 9428,9 кв.м. Суть судових спорів із фірмою «Західтранссервіс» полягала у визначенні порядку користування земельною ділянкою.

20.12.2007 Коломийським міськрайонним судом Івано-Франківської області прийняте рішення, яким позов ОСОБА_5 задоволено частково. Визначено порядок користування земельною ділянкою між співвласниками нежитлових будівель за адресою: АДРЕСА_2 , а саме: виділено ОСОБА_5 в користування земельну ділянку площею 572 кв.м., а фірмі «Західтранссервіс» - 9428,9 кв.м. Дане рішення ґрунтувалось на положеннях п. 4 ст. 120 Земельного кодексу України, де зазначено що при переході права власності на будівлю та споруду до кількох осіб право власності на земельну ділянку визначається пропорційно часткам осіб у власності будівлі та споруди, якщо інше не передбачене у договорі.

Після придбання зазначеного приміщення подано звернення до Коломийської міської ради з приводу укладення договору оренди землі, площею 572 кв.м., яка знаходилась під власним приміщенням, та для обслуговування цих приміщень. Було пройдено відповідну процедуру, в ході чого розроблено технічну документацію, згідно якої ОСОБА_5 стала користувачем земельної ділянки площею 572 кв.м. При укладенні договору оренди між Коломийською міською радою та ОСОБА_5 ще у 2009 році визначено вид економічної діяльності для земельної ділянки із кодом 03.07 та встановлено коефіцієнт використання землі 2,5. Через нетривалий період після укладення договору оренди, зазначена земельна ділянка, площею 572 кв.м., була придбана шляхом укладення договору купівлі продажу земельної ділянки від 02.03.2009, посвідченого приватним нотаріусом ОСОБА_7 , який зареєстрований у реєстрі за №1169. На підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки ОСОБА_5 10.07.2009 видано державний акт на право власності на земельну ділянку серією ЯЖ №983915. На підставі викладеного, ОСОБА_5 та Коломийська міська рада стали співвласниками земельної ділянки, розташованої на АДРЕСА_2 .

30.12.2011 на відкритому аукціоні ОСОБА_5 придбала решту раніше придбаного адміністративного приміщення, площею 699,2 кв.м., що становило 5410/10000 часток майнового комплексу за адресою АДРЕСА_2 . Таким чином, після даної купівлі приміщення, ОСОБА_5 стала власником нежитлових приміщень майнового комплексу загальною площею 772,9 кв.м., що становить 5982/10000 частки всіх нежитлових приміщень, тобто майже 60%. Решта майнового комплексу за вказаною адресою належало ТзОВ «Західтранссервіс», директором якого був ОСОБА_6 .

18.06.2012 ТзОВ «Західтранссервіс» подаровано ОСОБА_8 202/10000 частин нежитлових приміщень кондитерський цех, який розташований за адресою АДРЕСА_2 . У договорі дарування вказано, що даровані приміщення належать товариству «Західтранссервіс» на підставі біржової угоди № 552/153н-02, зареєстрованої в Рівненській міжрегіональній універсальній товарно-майновій біржі «Прайс». Відповідно до рішення Львівського апеляційного господарського суду від 27.09.2005 у біржову угоду потрібно було внести зміни, а товариство «Західтранссервіс» не внесло змін в біржову угоду і на підставі незміненої біржової угоди було оформлено договір дарування. Крім того в договорі дарування у п.1 вказано, що даровані нежитлові приміщення розташовані на земельній ділянці кадастровий № 2610600000180010305 площею 0,0706 га. На час оформлення дарування розподіл земельної ділянки майнового комплексу за адресою АДРЕСА_2 , між співвласниками вказаного комплексу, одним із яких є ОСОБА_5 , не був проведений і не зрозуміло яким чином та на підставі яких документів було визначено в договорі дарування, що дарована ОСОБА_8 частина нежитлових приміщень розташована на площі 0,0706 га. Крім того, ні йому ні ОСОБА_5 не відомо про обставини виготовлення технічної документації на земельну ділянку із кадастровим номером 2610600000180010305, оскільки процедура виготовлення технічної документації передбачає складення акту узгодження меж та визначення розмірів земельної ділянки в натурі, в ході чого необхідна участь власників суміжних земельних ділянок, де останніми проставляються підписи. Також наявна процедура, коли власник суміжної земельної ділянки відмовляється від підпису, то тоді створюється комісія. Однак його дружина ніколи не відмовлялась від підпису такого акту з причин, що до неї з даного приводу жодного разу ніхто не звертався. Тому, припускає, що акт узгодження меж є підробленим, а саме містись недостовірні відомості. 26.04.2013 товариство «Західтранссервіс» подарувало ОСОБА_9 290/10000 частин нежитлових приміщень, які розташовані за адресою АДРЕСА_2 , площею 180,7 та 9,8 кв.м. (склади, які являли собою некапітальні, тимчасові приміщення). Знову ж у договорі дарування вказано, що даровані приміщення належать товариству «Західтранссервіс» на підставі біржової угоди № 552/153н-02 зареєстрованої в Рівненській міжрегіональній універсальній товарно-майновій біржі «Прайс». Відповідно до згадуваного рішення знову ж таки товариство не внесло змін в угоду на підставі якого було оформлено договір дарування. Крім того в договорі дарування у п.3 вказано, що даровані нежитлові приміщення розташовані на земельній ділянці кадастровий №2610600000180010220 площею 0,1479 га, однак при цьому розподіл земельної ділянки майнового комплексу за адресою АДРЕСА_2 , не був проведений. 05.09.2013 товариство «Західтранссервіс» подарувала ОСОБА_10 3526/10000 часток нежитлових приміщень за адресою АДРЕСА_2 , серед чого: бригадний будинок 87,3 кв.м., прохідну 26,3 кв.м., склад 313,2 кв.м., вбиральна 5,0 кв.м., пожежно-технічне приміщення 2,2 кв.м., гараж 312,7 кв.м., склад 332,3 кв.м., загальною площею 1079 кв.м. При цьому в договорі дарування вказано, що даровані приміщення належать товариству «Західтранссервіс» на підставі біржової угоди № 552/153н-02 зареєстрованої в Рівненській міжрегіональній універсальній товарно-майновій біржі «Прайс». Однак відповідно до рішення Львівського апеляційного господарського суду у біржову угоду потрібно було внести зміни. Нею внесено зміни у біржову угоду, а товариством «Західтранссервіс» не внесено змін в біржову угоду і на підставі цієї біржової угоди і було оформлено договір дарування. Крім того в договорі дарування у п.3 вказано, що даровані нежитлові приміщення розташовані на земельній ділянці кадастровий №2610600000180010220 площею 0,5769 га. На час оформлення даного договору дарування розподіл земельної ділянки майнового комплексу за адресою АДРЕСА_2 , не був проведений, тому не зрозуміло яким чином та на підставі яких документів було визначено в договорі дарування, що дарована частина нежитлових приміщень розташована на площі 0,5769 га. Таким чином площі земельних ділянок подарованих ОСОБА_8 , ОСОБА_10 , ОСОБА_9 у договорах дарування вказані із документів, які є недійсними, тобто підробленими. У подальшому ОСОБА_8 земельну ділянку, під подарованими їх приміщеннями, взяла в оренду, а ОСОБА_5 та інші співвласники, зокрема ОСОБА_10 та ОСОБА_9 приблизно в один і той же період виготовили технічну документацію на відведення земельних ділянок і подали їх в Коломийську міську раду. ОСОБА_5 при виготовленні технічної документації на приватизацію земельної ділянки відповідно до ст. 120 Земельного Кодексу України вказала площу пропорційну до площі нежитлових споруд (адмінприміщення), які нею придбано. На земельній комісії їй стало відомо, що при виготовленні технічної документації на оренду земельних ділянок ОСОБА_11 , ОСОБА_10 та ОСОБА_9 в технічній документації вказали площі земельних ділянок більші від площі подарованих їм нежитлових приміщень. На 46 сесії Коломийської міської ради, яка відбулась 18.09.2014 були присутні 32 депутати і ОСОБА_10 та ОСОБА_9 було надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки площею відповідно 4388,0 квадратних метрів та 1479,0 квадратних метрів. ОСОБА_5 стало відомо, що присутні на 46 сесії депутати не всі голосували за вказане рішення, а саме семеро з них не голосували за прийняті рішення, хоча згідно із протоколом сесії за прийняті рішення проголосували 28 депутатів. Тобто можна стверджувати, що депутати не голосували за рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_10 площею 4388,0 квадратних метрів та ОСОБА_9 1479,0 квадратних метрів. Кадастрові номери вказані в договорах дарування ОСОБА_8 , ОСОБА_10 та ОСОБА_9 присвоєно невірно, оскільки на підставі Закону України «Про державний земельний кадастр» та постанови КМУ № 749 від 18.08.2010 кадастрові номери могли надаватись тільки під будівлями, які даруються, а також обов`язково потрібно було виготовити нові технічні паспорти на подаровані будівлі та не було рішення сесії міської ради про надання дозволу на користування або у власність земельної ділянки. В межах даного кримінального провадження його заява про вчинене кримінальне правопорушення стосується наступного: в результаті зловживання службовим становищем чи неналежного виконання своїх службових обов`язків посадовими особами Коломийської міської ради та Коломийського управління держгеокадастру, які фактично діяли в інтересах ОСОБА_10 та ОСОБА_9 , у свою чергу чиї інтереси лобіювались керівництвом Коломийської міської ради, було занижено вартість земельних ділянок, які були передані їм в оренду, в результаті чого це призвело до майнової шкоди, заподіяної територіальній громаді м. Коломия. Заниження вартості землі відбулось в результаті зазначення невірних коефіцієнтів використання землі та виду економічного призначення (КВЕД). На його думку дане кримінальне правопорушення було вчинено наступним чином: відповідно ст. 18 Закону України №1378 «Про оцінку земель» (Порядок проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок) - нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років. Порядок нормативно-грошової оцінки земельних ділянок в населених пунктах визначений Наказом Міністерства аграрної політики України №489 від 25.11.2016. 01.09.2017 між Коломийською міською радою Івано-Франківської області в особі міського голови ОСОБА_12 та ОСОБА_9 , жителем АДРЕСА_3 , укладено договір оренди землі, згідно якого останньому передано у строкове платне користування земельну ділянку з кадастровим номером 2610600000:18:001:0220, площею 1479 кв.м. (за земельними угіддями: 0,0194 га капітальна одноповерхова споруда, 0,1285 га під проїздами, проходами та площадками), за адресою: м. Коломия бульвар Лесі Українки, 4. Договір укладений строком на 50 років. Згідно умов договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки на дату укладення договору становить 325633,00 грн. Розмір орендної плати визначений як 3% від вартості землі в рік, тобто 9768,99 грн. Виходячи із нормативної грошової оцінки землі вартість одного кв.м. становить 220,17 грн. У витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, сформованого та підписаного головним спеціалістом ОСОБА_13 , на земельну ділянку з кадастровим номером 2610600000:18:001:0220 визначено цільове призначення за КВЕД 03.15 для будівництва та обслуговування, але коефіцієнт зазначений як 0,7, що не відповідає дійсності, оскільки у власності ОСОБА_14 немає інших будівель громадської забудови, про що зазначено у рішенні №1835-24/2017. У розрахунку розміру орендної плати на земельні ділянки державної або комунальної власності, грошова оцінка яких проведена станом на 01.01.2010, який підписаний ОСОБА_12 та ОСОБА_9 , підготовленого Яворським, визначено розмір орендної плати. Однак, станом на час укладення договору пройшло більше 7 років з часу останньої оцінки землі, відповідно зазначений розмір вартості нижчий. Службовими особами не проведено переоцінку землі відповідно до вказаної ст. 18 ЗУ «Про оцінку земель», тим самим умисно занижено вартість землі на час укладення договору. Відповідно до місцевого бюджету не надійшла значна сума коштів. Аналогічна ситуація із земельною ділянкою, переданою у користування ОСОБА_10 , згідно договору від 01.09.2017, щодо земельної ділянки з кадастровим номером 2610600000:18:001:0231, де грошова оцінка землі взята станом на 01.01.2010. Крім того, у договорі оренди землі, укладеного із ОСОБА_15 , невірно зазначені площі капітальних приміщень, проїздів та площадок, оскільки вони не відповідають площам приміщень, які їй були подаровані згідно договору дарування. Крім того, станом на дату укладення договору оренди земельної ділянки ОСОБА_15 вже не була власником прохідної, яку вона набула по договору дарування від ТОВ «Західтранссервіс», оскільки вона її відчужила ОСОБА_11 по договору дарування від 09.09.2013 (09.09.2014).

Згідно матеріалів кримінального провадження: ОСОБА_5 є власником земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_2 , площею 572,05 кв.м., кадастровий номер 2610600000:18:001:0111, згідно договору купівлі продажу земельної ділянки від 02.03.2009; ОСОБА_8 є користувачем земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_2 , площею 706 кв.м., кадастровий номер 2610600000:18:001:0305, згідно договору оренди землі від 05.11.2012; ОСОБА_10 є користувачем земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_2 , площею 4388 кв.м., кадастровий номер 2610600000:18:001:0231, згідно договору оренди землі від 01.09.2017; ОСОБА_9 є користувачем земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_2 , площею 1479 кв.м., кадастровий номер 2610600000:18:001:0220, згідно договору оренди землі від 01.09.2017.

Для з`ясування обставин, що мають істотне значення для кримінального провадження, необхідно провести комплексну земельно-технічну, оціночно-земельну експертизу та експертизу з питань землеустрою, при цьому обставинами, які мають істотне значення в тому числі є: визначення фактичного землекористування земельними ділянками, а саме фізичних характеристик земельних ділянок (конфігурації, площі, промірів тощо); визначення відповідності фактичного розташування будівель, споруд та інших об`єктів відносно меж земельних ділянок їх розташуванню у відповідній технічній документації; визначення відповідності фактичного землекористування в частині порушення меж та накладання земельних ділянок відповідно до правовстановлювальних документів та документації із землеустрою на ці земельні ділянки; визначення можливості розподілу (порядку користування) земельними ділянками, розробка варіантів їх розподілу (порядку користування); експертна грошова оцінка земельних ділянок; визначення відповідності виконаної оцінки земельної ділянки або прав на неї вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, методології, методам, оціночним процедурам; визначення відповідності розробленої документації із землеустрою та її затвердження вимогам земельного законодавства та іншим нормативним документам з питань землеустрою та землекористування; визначення відповідності цільового призначення земельних ділянок та її затвердження вимогам земельного законодавства та іншим нормативним документам з питань землеустрою та землекористування; визначення відповідності фактичного землекористування правовстановлювальним документам, документації із землеустрою на земельні ділянки та нормативно-правовим актам; визначення відповідності виконаної нормативної грошової оцінки земель вимогам нормативно-правових актів.

Учасники процесу в судове засідання не з"явились, слідчий попередньо подав клопотання відповідно до якого просив клопотання про проведення експертизи розглянути без його участі.

Відповідно до ч.4ст. 107 КПК Українифіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цьогоКодексусудове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Беручи до уваги вищенаведене, враховуючи, що всі особи, які беруть участь у судовому провадженні в судове засідання не прибули приходжу до висновку, про можливість розгляду клопотання без здійснення фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження.

Відповідно до ч.1ст.91 КПК Україниу кримінальному провадженні підлягають доказуванню: подія кримінального правопорушення /час, місце спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення.

Згідно вимог ч.1ст.242 КПК Україниекспертиза проводиться експертною установою, експертом або експертами, за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження або, якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання. Не допускається проведення експертизи для з`ясування питань права.

Відповідно до ч.3ст.244КПК Україниклопотання про призначення експертизи розглядається слідчим суддею місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування, не пізніше п`яти днів із дня його надходження до суду. Особа, яка подала клопотання, повідомляється про місце та час його розгляду, проте її неприбуття не перешкоджає розгляду клопотання, крім випадків, коли її участь визнана слідчим суддею обов`язковою.

Згідно із ч.6ст. 244 КПК Українислідчий суддя задовольняє клопотання, якщо особа, яка звернулася з відповідним клопотанням, доведе, що для вирішення питань, що мають істотне значення для кримінального провадження, необхідне залучення експерта. Слідчий суддя самостійно визначає експерта, якого необхідно залучити, або експертну установу, якій необхідно доручити проведення експертизи.

Відповідно до ч.7ст. 244 КПК Українидо ухвали слідчого судді про доручення проведення експертизи включаються запитання, поставлені експертові особою, яка звернулася з відповідним клопотанням. Слідчий суддя має право не включити до ухвали запитання, поставлені особою, яка звернулася з відповідним клопотанням, якщо відповіді на них не стосуються кримінального провадження або не мають значення для судового розгляду, обґрунтувавши таке рішення в ухвалі.

На підставі ч.9ст. 244 КПК Українивисновок експерта, залученого слідчим суддею, надається особі, за клопотанням якої він був залучений.

Враховуючи вищенаведене, дослідивши надані матеріали, суд доходить висновку, що сторона кримінального провадження довела необхідність проведення комплексної земельно-технічної, оціночно-земельної експертизи та експертизи з питань землеустрою з метою з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження №12018090180000731 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.1 ст.358 КК України, а саме щодо визначення фактичного землекористування земельними ділянками, а саме фізичних характеристик земельних ділянок (конфігурації, площі, промірів тощо); визначення відповідності фактичного розташування будівель, споруд та інших об`єктів відносно меж земельних ділянок їх розташуванню у відповідній технічній документації; визначення відповідності фактичного землекористування в частині порушення меж та накладання земельних ділянок відповідно до правовстановлювальних документів та документації із землеустрою на ці земельні ділянки; визначення можливості розподілу (порядку користування) земельними ділянками, розробка варіантів їх розподілу (порядку користування); експертна грошова оцінка земельних ділянок; визначення відповідності виконаної оцінки земельної ділянки або прав на неї вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, методології, методам, оціночним процедурам; визначення відповідності розробленої документації із землеустрою та її затвердження вимогам земельного законодавства та іншим нормативним документам з питань землеустрою та землекористування; визначення відповідності цільового призначення земельних ділянок та її затвердження вимогам земельного законодавства та іншим нормативним документам з питань землеустрою та землекористування; визначення відповідності фактичного землекористування правовстановлювальним документам, документації із землеустрою на земельні ділянки та нормативно-правовим актам; визначення відповідності виконаної нормативної грошової оцінки земель вимогам нормативно-правових актів і, що отримана в результаті проведення експертизи інформація буде мати суттєве значення для об`єктивного встановлення всіх обставин події і в подальшому дана інформація може бути використана як доказ по кримінальному провадженню, то суд вважає, що клопотання слід задовільнити.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст.91,107,242,243,244 КПК України, слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання задовільнити.

Доручити експертам Івано-Франківського відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз, що за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, 23а, провести комплексну земельно-технічну, оціночно-земельну експертизу та експертизу з питань землеустрою у кримінальному провадженні №12018090180000731.

На вирішення експертів поставити наступні запитання:

- яке фактичне землекористування земельними ділянками з кадастровими номерами: 2610600000:18:001:0111, 2610600000:18:001:0220, 2610600000:18:001:0231, 2610600000:18:001:0305, а саме фізичні характеристики земельних ділянок (конфігурація, площа, тощо);

- чи відповідає фактичне розташування будівель, споруд та інших об`єктів відносно меж земельних ділянок їх розташуванню у відповідній технічній документації на земельних ділянках з кадастровими номерами: 2610600000:18:001:0111, 2610600000:18:001:0220, 2610600000:18:001:0231, 2610600000:18:001:0305;

- чи відповідає фактичне землекористування земельних ділянок з кадастровими номерами: 2610600000:18:001:0111, 2610600000:18:001:0220, 2610600000:18:001:0231, 2610600000:18:001:0305, в частині порушення меж та накладання земельних ділянок між собою відповідно до правовстановлювальних документів та документації із землеустрою на ці земельні ділянки;

- чи відповідає розподіл (порядок користування) земельними ділянками з кадастровими номерами: 2610600000:18:001:0111, 2610600000:18:001:0220, 2610600000:18:001:0231, 2610600000:18:001:0305, вимогам земельного законодавства та іншим нормативним документам з питань землеустрою та землекористування;

- яка нормативна грошова оцінка земельних ділянок з кадастровими номерами: 2610600000:18:001:0220, 2610600000:18:001:0231, 2610600000:18:001:0305, на час укладення договорів оренди та на даний час;

- чи відповідає виконана оцінка земельних ділянок з кадастровими номерами: 2610600000:18:001:0111, 2610600000:18:001:0220, 2610600000:18:001:0231, 2610600000:18:001:0305, вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, методології, методам, оціночним процедурам.

- чи відповідає розроблена документація із землеустрою на земельні ділянки з кадастровими номерами: 2610600000:18:001:0111, 2610600000:18:001:0220, 2610600000:18:001:0231, 2610600000:18:001:0305, та її затвердження вимогам земельного законодавства та іншим нормативним документам з питань землеустрою та землекористування;

- чи відповідає цільове призначення земельних ділянок з кадастровими номерами: 2610600000:18:001:0111, 2610600000:18:001:0220, 2610600000:18:001:0231, 2610600000:18:001:0305, та її затвердження вимогам земельного законодавства та іншим нормативним документам з питань землеустрою та землекористування;

- чи відповідає фактичне землекористування земельних ділянок з кадастровими номерами: 2610600000:18:001:0111, 2610600000:18:001:0220, 2610600000:18:001:0231, 2610600000:18:001:0305, правовстановлювальним документам, документації із землеустрою на земельні ділянки та нормативно-правовим актам;

- чи відповідає виконана нормативна грошова оцінка земель на земельні ділянки з кадастровими номерами: 2610600000:18:001:0111, 2610600000:18:001:0220, 2610600000:18:001:0231, 2610600000:18:001:0305, вимогам нормативно-правових актів.

За необхідності для дослідження експертам надати: матеріали кримінального провадження.

Копію ухвали направити для виконання експертам Івано-Франківського відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз.

Експертів Івано-Франківського відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз попередити про кримінальну відповідальність за ст.ст.384,385 КК Україниза завідомо неправдивий висновок та відмову без поважних причин від виконання покладених на нього обов`язків.

Висновок експерта Івано-Франківського відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз після проведення експертизи надати слідчому СВ Коломийського ВП ГУНП в Івано-Франківській області ОСОБА_3 ..

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудКоломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення18.03.2019
Оприлюднено15.02.2023
Номер документу80625072
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення експертизи

Судовий реєстр по справі —346/1147/19

Ухвала від 27.05.2020

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Беркещук Б. Б.

Ухвала від 23.04.2020

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Беркещук Б. Б.

Ухвала від 27.05.2020

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Беркещук Б. Б.

Ухвала від 15.04.2020

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Беркещук Б. Б.

Ухвала від 18.03.2019

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Беркещук Б. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні