копія ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 лютого 2019 року Справа № 160/8898/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді ОСОБА_1 розглянувши в письмовому провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовною заявою товариства з обмеженою відповідальністю "СТП - ГРУП" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій, визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ :
26 листопада 2018 року товариство з обмеженою відповідальністю " СТП - ГРУП" звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Державної фіскальної служби України, в якій просить:
- визнати протиправними дії Державної фіскальної служби України щодо відмови у реєстрації податкових накладних товариства з обмеженою відповідальністю «СТП-ГРУП» та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, оформлені повідомленнями:
- від 14.02.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №95 від 30.10.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- від 14.02.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №83 від 25.10.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- від 22.02.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №35 від 16.08.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- від 21.02.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №34 від 16.08.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- від 21.02.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №41 від 22.08.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- від 21.02.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №42 від 22.08.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- від 21.02.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 01.08.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- від 21.02.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №34 від 20.09.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- від 20.02.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №44 від 26.09.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- від 20.02.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №39 від 22.09.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- від 19.02.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №23 від 09.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- від 14.02.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №6 від 03.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- від 14.02.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №30 від 13.10.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- зобов'язати Державну фіскальну службу України внести до Єдиного реєстру податкових накладних відомості щодо реєстрації податкових накладних товариства з обмеженою відповідальністю «СТП-ГРУП» датою їх фактичного отримання Державною фіскальною службою України, а саме:
- податкової накладної №58 від 19.07.2017 року - датою 08.08.2017 року;
- податкової накладної №62 від 20.07.2017 року - датою 08.08.2017 року;
- податкової накладної №63 від 21.07.2017 року - датою 15.08.2017 року;
- податкової накладної №70 від 26.07.2017 року - датою 15.08.2017 року;
- податкової накладної №2 від 01.08.2017 року - датою 29.08.2017 року;
- податкової накладної №29 від 02.08.2017 року - датою 31.08.2017 року;
- податкової накладної №30 від 02.08.2017року - датою 31.08.2017 року;
- податкової накладної №34 від 16.08.2017 року - датою 12.09.2017 року;
- податкової накладної №35 від 16.08.2017 року - датою 12.09.2017 року;
- податкової накладної №41 від 22.08.2017 року - датою 12.09.2017 року;
- податкової накладної №42 від 22.08.2017 року - датою 12.09.2017 року;
- податкової накладної №39 від 22.09.2017 року - датою 15.10.2017 року;
- податкової накладної №44 від 26.09.2017 року - датою 15.10.2017 року;
- податкової накладної №30 від 13.10.2017 року - датою 31.10.2017 року;
- податкової накладної №83 від 25.10.2017 року - датою 15.11.2017 року;
- податкової накладної №95 від 30.10.2017 року - датою 15.11.2017 року;
- податкової накладної №6 від 03.11.2017 року - датою 30.11.2017 року;
- податкової накладної №23 від 09.11.2017 року - датою 30.11.2017 року.
В обґрунтування позову позивачем зазначено, що ним засобами електронного зв'язку направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - ЄРПН) податкові накладні: №58 від 19.07.2017 року; №62 від 20.07.2017 року; №63 від 21.07.2017 року; №70 від 26.07.2017 року; №2 від 01.08.2017 року; №29 від 02.08.2017 року; №30 від 02.08.2017 року; №34 від 16.08.2017 року; №35 від 16.08.2017 року; №41 від 22.08.2017 року; №42 від 22.08.2017 року; №39 від 22.09.2017 року; №44 від 26.09.2017 року; №30 від 13.10.2017 року; №83 від 25.10.2017 року; №95 від 30.10.2017 року; №6 від 03.11.2017 року; №23 від 09.11.2017 року.
Відповідно до отриманих позивачем квитанцій №1 від 08.08.2017 р., 08.08.2017 р., 15.08.2017 р., 15.08.2017 р., 29.08.2017 р., 31.08.2018 р., 31.08.2018 р., 12.09.2017 р., 12.09.2017 р., 12.09.2017 р., 12.09.2017 р., 15.10.2017 р., 15.10.2017 р., 31.10.2017 р., 15.11.2017 р., 15.11.2017 р., 30.11.2017 р., 30.11.2017 р. документ прийнято, реєстрація зупинена із посиланням на п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків.
Платнику запропоновано надати пояснення та/або копії документів достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
Позивачем такі документи було надано до ДФС України, однак, відповідачем фактично їх розглянуто не було. У зв'язку із чим зупинені податкові накладні мають бути зареєстровані відповідачем датою їх фактичного отримання.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 03 грудня 2018 року у справі № 160/8898/18 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.
Відповідачем до суду відзив на позовну заяву не наданий, ухвала суду від 03 грудня 2018 року та позовна заява з додатками ним отримані 17 грудня 2018 року, що підтверджується наявним в матеріалах справи повідомленням про вручення поштового відправлення.
Згідно ч. 6 ст. 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Дослідивши письмові докази, наявні в матеріалах справи в їх сукупності, проаналізувавши норми чинного законодавства України, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню з урахуванням такого.
Як встановлено судом з наявних в матеріалах справи документів, товариством з обмеженою відповідальністю «СТП-ГРУП» були виписані в адресу покупців податкові накладні: №58 від 19.07.2017 року; №62 від 20.07.2017 року; №63 від 21.07.2017 року; №70 від 26.07.2017 року; №2 від 01.08.2017 року; №29 від 02.08.2017 року; №30 від 02.08.2017 року; №34 від 16.08.2017 року; №35 від 16.08.2017 року; №41 від 22.08.2017 року; №42 від 22.08.2017 року; №39 від 22.09.2017 року; №44 від 26.09.2017 року; №30 від 13.10.2017 року; №83 від 25.10.2017 року; №95 від 30.10.2017 року; №6 від 03.11.2017 року; №23 від 09.11.2017 року, які засобами електронного зв'язку направлені на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
Згідно отриманих квитанцій податкові накладні прийнято, реєстрацію зупинено із посиланням на п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД 4415. Підприємству запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК та/або таблицю даних платника податків, яка передбачена п. 4 вказаного наказу.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України), на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно до п. 201.10 ст. 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010 (далі- Порядок №1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Відповідно до пункту 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Згідно з п. 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (що були чинні на момент досліджуваних правовідносин), затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567.
У відповідності до п.3 та 4 Критеріїв платник податку у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, а в перехідний період (з 01 квітня 2017 року до 01 липня 2017 року) у разі отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію за встановленою формою щодо: видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010); кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку; кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.
Інформація за встановленою формою подається платником податку в електронному вигляді засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.
ДФС постійно розміщує на офіційному веб-сайті відомості щодо засобів електронного зв'язку, якими може подаватися інформація за встановленою формою.
Судом встановлено, що реєстрацію податкової накладної №30 від 02.08.2017 року зупинено згідно квитанції від 31.08.2017; податкової накладної №29 від 02.08.2017 року згідно квитанції від 31.08.2018; податкової накладної №2 від 01.08.2017 року згідно квитанції від 29.08.2017; податкової накладної №42 від 22.08.2017 року згідно квитанції від 12.09.2017; податкової накладної №2 від 01.08.2017 року згідно квитанції від 29.08.2017 року; податкової накладної №41 від 22.08.2017 року згідно квитанції від 12.09.2017 року; податкової накладної №35 від 16.08.2017 року згідно квитанції від 12.09.2017 року; податкової накладної №34 від 16.08.2017 року згідно квитанції від 12.09.2017 року; податкової накладної №58 від 19.07.2017 року згідно квитанції від 08.08.2017 року; податкової накладної №62 від 20.07.2017 року згідно квитанції від 08.08.2017 року; податкової накладної №63 від 21.07.2017 року згідно квитанції від 15.08.2017 року податкової накладної №70 від 26.07.2017 року згідно квитанції від15.08.2017 року; податкової накладної №95 від 30.10.2017 року згідно квитанції від 15.11.2017 року; податкової накладної №83 від 25.10.2017 року згідно квитанції від 15.11.2017 року; податкової накладної №44 від 26.09.2017 року згідно квитанції від 15.10.2017 року; податкової накладної №39 від 22.09.2017 року згідно квитанції від 15.10.2017 року; податкової накладної №23 від 09.11.2017 року згідно квитанції від 30.11.2017 року; податкової накладної №6 від 03.11.2017 року згідно квитанції від 30.11.2017 року; податкової накладної №30 від 13.10.2017 року згідно квитанції від 01.11.2017 року.
У відповідності до положень п. 2 ч.1 ст. 5 Кодексу адміністративного судочинства України (далі- КАС України) кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.
Згідно з п.19 ч. 1 ст. 4 КАС України індивідуальний акт - акт (рішення) суб'єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.
В той час як з п.12 та п. 13 Порядку №1246 видно, що розшифрування та перевірка податкової накладної, надісланої на реєстрацію до ЄРПН здійснюється в автоматизованому режимі за результатами чого формується квитанція про прийняття або неприйняття, чи зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Тож на розглядуваному етапі посадові особи Державної фіскальної служби України не приймають участі в процесі прийняття податкової накладної та не вирішують питання про її реєстрацію або відмову в такій реєстрації.
Отже, оскаржувані позивачем повідомлення про відмову у реєстрації податкових накладних не є рішенням суб'єкта владних повноважень в розумінні п.19 ч. 1 ст. 4 КАС України, так як по-перше, не містять волі суб'єкта, який здійснює владні управлінські функції, так як їх формує та направляє платнику Автоматизована система Єдине вікно подання електронних документів ДФС України. По-друге, такі повідомлення не є рішенням про відмову у реєстрації податкових накладних, як помилково вважає позивач, оскільки таке рішення може прийняти лише відповідна комісія контролюючого органу: регіонального чи центрального рівня.
Так чином позовні вимоги ТОВ «СТП-ГРУП» про визнання протиправними дій Державної фіскальної служби України щодо відмови у реєстрації податкових накладних та скасування рішень комісії Державної фіскальної служби України, оформлених повідомленнями не підлягають задоволенню через те, що вказані повідомлення не є рішеннями суб'єкта владних повноважень.
Матеріали справи не містять доказів розгляду комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації документів позивача та питання щодо реєстрації чи відмови в реєстрації зупинених податкових накладних: №58 від 19.07.2017 року; №62 від 20.07.2017 року; №63 від 21.07.2017 року; №70 від 26.07.2017 року; №2 від 01.08.2017 року; №29 від 02.08.2017 року; №30 від 02.08.2017 року; №34 від 16.08.2017 року; №35 від 16.08.2017 року; №41 від 22.08.2017 року; №42 від 22.08.2017 року; №39 від 22.09.2017 року; №44 від 26.09.2017 року; №30 від 13.10.2017 року; №83 від 25.10.2017 року; №95 від 30.10.2017 року; №6 від 03.11.2017 року; №23 від 09.11.2017 року, складених ТОВ «СТП-ГРУП» .
Як зазначено в листі Державної фіскальної служби України від 20.09.2018 №30552/6/99-99-07-05-01-15, який міститься в матеріалах справи, документи ТОВ «СТП-ГРУП» на підтвердження правомірності складання податкових накладних до контролюючого органу не надходили та комісіями не розглядались.
В той же час, в матеріалах справи наявні повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, якими підтверджується направлення позивачем засобами електронного зв'язку документів на підтвердження правомірності складання частини зупинених податкових накладних, а саме: №58 від 19.07.2017 року, №62 від 20.07.2017 року, №63 від 21.07.2017 року, №70 від 26.07.2017 року, №95 від 30.10.2017 року, №83 від 25.10.2017 року, №44 від 26.09.2017 року, №39 від 22.09.2017 року, №23 від 09.11.2017 року, №6 від 03.11.2017 року, №30 від 13.10.2017 року.
Постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117 затверджено порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №117), який набрав чинності з 22.03.2018.
Відповідно до п. 18, 19 та 21 Порядку № 117 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).
Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Пунктом 21 Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 566 визначено, що рішення Комісії про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації складається за формою згідно з додатком до цього Порядку, підписується, реєструється та надсилається платнику податку на додану вартість у порядку, встановленому статтею 42 розділу ІІ Кодексу, протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.
Враховуючи наведені положення Порядку № 117 та зважаючи на відсутність доказів прийняття рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації податкових накладних: №58 від 19.07.2017 року, №62 від 20.07.2017 року, №63 від 21.07.2017 року, №70 від 26.07.2017 року, №95 від 30.10.2017 року, №83 від 25.10.2017 року, №44 від 26.09.2017 року, №39 від 22.09.2017 року, №23 від 09.11.2017 року, №6 від 03.11.2017 року, №30 від 13.10.2017 року, суд доходить висновку про бездіяльність відповідача щодо розгляду документів, які направлялись ТОВ «СТП-ГРУП» на підтвердження правомірності складання перелічених податкових накладних.
З урахуванням приведених вище положень, суд зазначає, що вирішення питання про реєстрацію податкових накладних на етапі їх зупинення віднесено до виключної компетенції комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС), які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації та є дискреційними повноваженнями саме цих органів, тому суд не може підміняти повноваження таких комісій, вирішувати питання про реєстрацію зупинених податкових накладних без розгляду комісією документів платника та за відсутності рішення такої комісії про відмову у реєстрації податкової накладної.
Таким чином, враховуючи той факт, що на момент направлення позивачем документів по зупиненим податковим накладним №58 від 19.07.2017 року, №62 від 20.07.2017 року, №63 від 21.07.2017 року, №70 від 26.07.2017 року, №95 від 30.10.2017 року, №83 від 25.10.2017 року, №44 від 26.09.2017 року, №39 від 22.09.2017 року, №23 від 09.11.2017 року, №6 від 03.11.2017 року, №30 від 13.10.2017 року, комісія Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, створена не була, суд вважає за необхідне зобов'язати комісію ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації розглянути документи ТОВ «СТП-ГРУП» по зупиненим податковим накладним №58 від 19.07.2017 року, №62 від 20.07.2017 року, №63 від 21.07.2017 року, №70 від 26.07.2017 року, №95 від 30.10.2017 року, №83 від 25.10.2017 року, №44 від 26.09.2017 року, №39 від 22.09.2017 року, №23 від 09.11.2017 року, №6 від 03.11.2017 року, №30 від 13.10.2017 року, та прийняти вмотивоване рішення за наслідками розгляду таких документів.
Стосовно податкових накладних №30 від 02.08.2017 року, №29 від 02.08.2017 року, №2 від 01.08.2017 року, №42 від 22.08.2017, №2 від 01.08.2017 року, №41 від 22.08.2017 року, №35 від 16.08.2017 року №34 від 16.08.2017 року, то матеріали справи не містять доказів направлення позивачем до податкового органу документів на підтвердження правомірності складення перелічених накладних, у зв'язку з чим у суду відсутні підстави для зобов'язання комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації вирішувати питання щодо їх реєстрації чи відмови у їх реєстрації.
У зв'язку з наведеним вище суд дійшов висновку про часткове задоволення позовних вимог.
У відповідності до ч.1, ч. 3 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
Керуючись ст. ст. 139, 194, 205, 242-246, 250, 255, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю «СТП-ГРУП» (і.к. 41058193, місцезнаходження: вул. Зіни Бєлої,156/8/5, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область, 51200) до Державної фіскальної служби України (і.к. 39292197, 04053, м. Київ, пл. Львівська 8,) про визнання протиправними дій, визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити дії задовольнити частково.
Визнати протиправною бездіяльність комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації щодо розгляду документів на підтвердження правомірності складання податкових накладних таких накладних ТОВ «СТП-ГРУП» №58 від 19.07.2017 року, №62 від 20.07.2017 року, №63 від 21.07.2017 року, №70 від 26.07.2017 року, №95 від 30.10.2017 року, №83 від 25.10.2017 року, №44 від 26.09.2017 року, №39 від 22.09.2017 року, №23 від 09.11.2017 року, №6 від 03.11.2017 року, №30 від 13.10.2017 року.
Зобов'язати комісію Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації розглянути документи ТОВ «СТП-ГРУП» по зупиненим податковим накладним: №58 від 19.07.2017 року, №62 від 20.07.2017 року, №63 від 21.07.2017 року, №70 від 26.07.2017 року, №95 від 30.10.2017 року, №83 від 25.10.2017 року, №44 від 26.09.2017 року, №39 від 22.09.2017 року, №23 від 09.11.2017 року, №6 від 03.11.2017 року, №30 від 13.10.2017 року і прийняти вмотивоване рішення за наслідками розгляду таких документів.
В іншій частині позовних вимог відмовити.
Стягнути з Державної фіскальної служби України за рахунок бюджетних асигнувань на користь товариства з обмеженою відповідальністю «СТП-ГРУП» судові витрати з оплати судового збору у розмірі 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) грн. 00 коп..
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст рішення суду складений 08 лютого 2019 року.
Суддя (підпис) В.М. Олійник
Рішення не набрало законної сили
08 лютого 2019 року.
Суддя В.М. Олійник
З оригіналом згідно.
Суддя В.М. Олійник
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.02.2019 |
Оприлюднено | 26.03.2019 |
Номер документу | 80657449 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Олійник Віктор Миколайович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Олійник Віктор Миколайович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Олійник Віктор Миколайович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Олійник Віктор Миколайович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Олійник Віктор Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні