Рішення
від 18.03.2019 по справі 560/386/19
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/386/19

РІШЕННЯ

іменем України

18 березня 2019 рокум. Хмельницький Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Матущака В.В.

за участю: секретаря судового засідання: Голуб О.Р.,

представників позивача: Мотори М.М., Возного В.М.,

представника відповідача: Дмітрієвої А.Л.,

розглянувши адміністративну справу за позовом Фермерського господарства "Братське 2018" до Державної фіскальної служби України , Головного управління ДФС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ФГ "Братське 2018" звернулося до суду з позовом до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Хмельницькій області, в якому просить:

- визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Хмельницькій області яка приймає рішення №1035713/41920873 від 26.12.2018 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації;

- зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну №10 від 11.12.2018 днем подання податкової накладної 18.12.2018.

В обґрунтування позовних вимог, підприємство посилалось на те, що відмова комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, №1035713/41920873 від 26.12.2018 у здійсненні реєстрації податкової накладної №10 є протиправною. Зокрема, позивач зазначив, що на вимогу фіскального органу, після зупинення реєстрації податкової накладної, платник податків надав усі належні документи, проте, їх контролюючий орган не взяв до уваги, натомість фіскальний орган, як на підставу для відмови у реєстрації податкових накладних, вказав на не подання платником податків копій документів, які не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Ухвалою від 13.02.2019 суд відкрив провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження та призначив судове засідання.

Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали та просили їх задовольнити з підстав, аналогічних наведеним в позовній заяві.

Представник відповідачів в судовому засіданні проти заявленого позову заперечила, надала відзив на адміністративний позов, в якому зазначила, що при прийнятті оскаржуваних рішень враховано усі надані платником податків документи, в наслідок чого встановлено порушенням вимог нормативно - правових актів на які зроблено посилання у відзиві на позовну заяву.

Зокрема, пояснила, що Комісія ДФС діяла виключно у відповідності з Податковим кодексом України та іншими законами України, іншими нормативними актами, у межах повноважень наданих чинним законодавством. Оскаржуване рішення винесене відповідно до норм чинного законодавства, на основі тих матеріалів, що були надані позивачем, саме тому останнє є законним та обґрунтованим, а підстави для задоволення позову - відсутні.

Заслухавши вступне слово учасників справи, з'ясувавши обставини, на які учасники справи посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, та дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, суд вважає, що адміністративний позов необхідно задовольнити з наступних підстав.

Суд встановив, що ФГ "Братське 2018" 06.02.2017 зареєстроване, як юридична особа. Основним видом економічної діяльності господарства є вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур. Згідно Статуту, предметом діяльності господарства є вирощування зернових технічних та інших культур, не віднесених до інших класів рослинництва; виробництво цукру з цукрових буряків та сирцю, сухого жому, меляси, сирого жому.

З 01.04.2018 позивач є платником ПДВ, щомісячно господарством подається податкова декларація з податку на додану вартість.

В 2018 господарство орендувало та обробляло на території сіл М.Шкарівка та Москвитянівка земельні ділянки площею 62 га, з якої площа цукрових буряків - 10 га.

ТОВ "ЦУКОРАГРОПРОМ" (Переробник) 10.09.2018 уклало договір №49-Ф переробки цукрових буряків урожаю 2018 на давальницьких умовах для виробництва цукру за квотою "А" з ФГ "Братське 2018" (Виробник), згідно якого (Виробник) зобов'язується на земельних ділянках виростити сільськогосподарську продукцію - цукровий буряк, зібрати урожай та передати весь зібраний урожай (Переробник) для переробки на цукор на умовах цього договору. (Переробник) зобов'язується прийняти урожай та здійснити його переробку на цукор в порядку та на умовах цього договору. (Виробник) зобов'язується провести розрахунок з (Переробник) за переробку цукрового буряка та прийняти вироблений цукор в обсязі та відповідно до умов цього договору.

Відповідно до договору та акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 591 від 08.11.2018, ТОВ "ЦУКОРАГРОПРОМ" надало для господарства послуги з переробки цукрових буряків вартістю 226261,48 грн., а господарство отримало: меляса (Давальницький) 8,128 тонн, жом сирий (Давальницький) 221,061 тонн, цукор (Давальницький) 44,576 тонн. Згідно з договором позивач № 49-Ф зобов'язаний забезпечити вивезення цукру до 01.02.2019

ФГ "Братське 2018" і ТОВ "ЦУКОРАГРОПРОМ" 22.11.2018 уклали договір купівлі-продажу №ДЦ/1118-8 для продажу давальницького цукру.

Відповідно до видаткової накладної №9 від 11.12.2018 позивач реалізував цукор для ТОВ "ЦУКОРАГРОПРОМ" на суму 98000,40 грн., кошти за цукор позивач отримав 11.12.2018.

ФГ "Братське 2018" відповідно до накладної №9 від 11.12.2018 виписало на покупця ТОВ "ЦУКОРАГРОПРОМ" податкову накладну за №10 на загальну суму 98000,40 грн., з якої сума ПДВ складає 16333,40 грн. Вказану податкову накладну 18.12.2018 направило до ДФС для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно квитанції від 18.12.2018 реєстрація податкової накладної №10 від 11.12.2018 зупинена та зазначено, що "Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 08.11.2018 №9 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

ФГ "Братське 2018" подало до ДФС України повідомлення №3 від 21.12.2018 про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено по відмовленій у реєстрації ПН/РК №10 від 11.12.2018 та долучено документи, що розкривають діяльність фермерського господарства ФГ "Братське 2018" та підтверджують реальність операції по реалізації буряків.

Дані документи позивач подав і до суду, копії яких знаходяться в матеріалах справи.

Рішенням Комісії ГУ ДФС у Хмельницькій області від 26.12.2018 №10357113/41920873 було відмовлено у реєстрації податкової накладної №10 від 11.12.2018, так як наданий платником пакет документів до податкової накладної №10 від 11.12.2018 не є достатнім для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, а саме, не надано картку рахунку 361 по контрагенту ТОВ "ЦУКОРАГРОПРОМ", відповідно не можливо встановити дотримання платником вимог п.187.1 ст. 187 ПКУ та правильність виписки податкової накладної №10 від 11.12.2018.

Вважаючи прийняте комісією рішення про відмову у реєстрації податкової накладної протиправним, ФГ "Братське 2018" 03.01.2019 подало скаргу на вищезазначене рішення, за результатом розгляду якої комісією з питань розгляду скарг 14.01.2019 було прийняте рішення про залишення скарги без задоволення, а рішення комісії ДФС від 11.12.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №10 без змін.

Досліджуючи правомірність прийнятого Комісією ДФС спірного рішення, суд виходив з наступного.

Податковий кодекс України (далі - ПК України) регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до п. 201.1 ПК України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п. 201.10 ПК України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Відповідно до п.201.16. ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.17 №567 затверджено Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.6. зазначеного Критерію моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 рази більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75 % загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Цим же наказом затверджений Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.1 Вичерпного переліку документів, перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567:

- для критерію, зазначеного у пп.1 п.6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;

- для критерію, зазначеного в пп.2 п.6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/при дбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

З системного аналізу наведених вище положень вбачається, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Відповідно до п.201.16.3 ПК України підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Так, абзацом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №190 "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації" (далі - Постанова №190) передбачено, що комісія Державної фіскальної служби (далі - комісія ДФС) приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до пп. "в" пп.201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.

Згідно з абзацом 2 Постанови №190 підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з п.201.16 ст.201 Кодексу; ненадання платником податку копій документів відповідно до п. "в" пп.201.16.1 п.201.16 ст.201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Тобто, рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, у даному випадку, або "надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування", або "надання платником податку копій документів, які не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування".

Як встановив суд, після зупинення реєстрації податкової накладної, ФГ "Братське 2018" подало до ДФС України повідомлення №3 від 21.12.2018 про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено по відмовленій у реєстрації ПН/РК №10 від 11.12.2018 копії документів та пояснення, а саме: пояснення №10 від 21.12.2018, копію накладної №9 від 11.12.2018, видаткову накладну №1963 від 11.12.2018, видаткову накладну №17990 від 11.12.2018, договір купівлі-продажу №ДЦ/1118-8 від 22.11.2018, акт здачі-прийняття робіт №591 від 08.11.2018, платіжне доручення від 11.12.2018 на суму 98000,40 грн.

Однак, 14.01.2019 Рішенням Комісії ГУ ДФС у Хмельницькій області №1035713/41920873 було відмовлено у реєстрації податкової накладної №10 від 11.12.2018, так як наданий платником пакет документів до податкової накладної №10 від 11.12.2018 не є достатнім для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, а саме, не надано картку рахунку 361 по контрагенту ТОВ "ЦУКОРАГРОПРОМ", відповідно не можливо встановити дотримання платником вимог ПК України.

Позивач 03.01.2019 подав скаргу на вищезазначене рішення, а також пояснення №10 до податкових накладних, реєстрацію яких зупинено, де зазначило, що ФГ "Братське 2018" долучає до документів, які вже були надані, належним чином завірену копію видаткової накладної №1963 від 11.12.2018 на придбання в ТОВ "ЦУКОРАГРОПРОМ" цукру (Давальницького); копію видаткової накладної №19990 від 11.12.2018 на придбання "Цукорагропром" мішків поліпропіленових; копію договору купівлі-продажу № ДЦ/1118-8 від 22.11.2018; акт здачі - прийняття робіт (надання послуг) № 591 від 08.11.2018 між ФГ "Братське 2018" (Замовник) та ТОВ "ЦУКОРАГРОПРОМ" про послуги з переробки цукрових буряків, платіжне доручення № С8-1013753 від 11.12.2018 на суму 98000 грн. оплата за цукор згідно договору купівлі-продажу №ДЦ/1118-8 від 22.11.2018. Крім того, в поясненні повідомили, що продаж ( передачу) Покупцю Товару було проведено на місці виробництва цукру - Вінницька область, Хмільницький район, с. Війтівці, вул. Заводська, 2. Кошти за цукор позивачем отримано 11.12.2018 в сумі 98000 грн., тобто обидві події, по яких визначається дата виникнення податкового зобов'язання відбулися в один день 11.12.2018.

За результатом розгляду поданої скарги, комісія з питань розгляду скарг 14.01.2019 прийняла рішення про залишення скарги без задоволення, а рішення комісії від 26.12.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №10 від 11.12.2018 без змін.

Вказані документи позивач подав і до суду, копії яких знаходяться в матеріалах справи.

Отже, аналізуючи вищевикладене, суд зазначає, що ФГ "Братське 2018" не погоджуючись із рішенням комісії про відмову у реєстрації податкової накладної, скористалося своїм правом на адміністративне оскарження даного рішення до ДФС України, надавши при цьому пояснення та необхідні документи (Сертифікат відповідності продукції). Однак, контролюючий орган не взяв до уваги подані пояснення і необхідні документи, та прийняв рішення про відмову у задоволенні скарги та залишення без змін рішення комісії Державної фіскальної служби України №1035713/41920873 від 26.12.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної позивача №10 від 11.12.2018.

Як встановив суд, ФГ "Братське 2018" надало ДФС України всі наявні документи, проте, Комісією ГУ ДФС України у Хмельницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації та Комісією ДФС України з розгляду скарг, незважаючи на вищевказане повідомлення ФГ "Братське 2018" та додані до нього документи, підтверджуючі факти, викладені у повідомленні, рішенням №10357134/41920873 від 26.12.2018 відмовлено в реєстрації податкової накладної позивача №10 від 11.12.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Європейський суд з прав людини у рішенні по справі "Рисовський проти України" (№ 29979/04) виклав окремі стандарти діяльності суб'єктів владних повноважень, зокрема, розкрито елементи змісту принципу "належного урядування". Цей принцип, зокрема, передбачає, що у разі якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і послідовний спосіб (рішення у справах "Beyeler v. Italy" №33202/96, "Oneryildiz v. Turkey" №48939/99, "Moskal v. Poland" №10373/05).

На державні органи покладено обов'язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок ("Lelas v. Croatia" і "Toscuta and Others v. Romania") і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси (Oneryildiz v. Turkey", та "Beyeler v. Italy").

Державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати виконання своїх обов'язків ("Lelas v. Croatia").

Суд вважає, що рішення прийняте Головним управління ДФС у Хмельницькій області з порушенням принципу "належного урядування", без дотримання процедур, визначених законодавством.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для визнання протиправною та скасування відмови комісії ДФС №10357134/41920873 від 26.12.2018 щодо у реєстрації податкової накладної від 08.12.2018 №10 і задоволення позовних вимог ФГ "Братське 2018".

Згідно з положеннями ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На думку суду відповідачі не довели правомірність прийнятих рішеннь щодо відмови у реєстрації податкової накладної №10 від 11.12.2018, а тому суд вважає за необхідне задовольнити позовні вимоги ФГ "Братське 2018".

Доводи відповідача щодо надання платником податку копій документів, які є недостатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної не знайшли свого підтвердження під час судового розгляду. Таким чином суд вважає, що відповідач безпідставно прийняв рішення про відмову в реєстрації податкової накладної, а тому рішення підлягає скасуванню як незаконне.

Разом з тим, відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Суд встановив, що при зверненні до суду з даним адміністративним позовом, позивач сплатив судовий збір в розмірі 3842,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням №104 від 07.02.2019, відтак понесені судові витрати (судовий збір) необхідно стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Хмельницькій області та ДФС України в рівних частинах.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

адміністративний позов фермерського господарства "Братське 2018" до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Хмельницькій області №1035713/41920873 від 26.12.2018 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

Зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну №10 від 11.12.2018 днем подання податкової накладної 18.12.2018.

Присудити на користь фермерського господарства "Братське 2018" судові витрати (судовий збір) в розмірі 1921 (одна тисяча дев'ятсот двадцять одна) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України.

Присудити на користь фермерського господарства "Братське 2018" судові витрати (судовий збір) в розмірі 1921 (одна тисяча дев'ятсот двадцять одна) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Хмельницькій області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 25 березня 2019 року

Позивач:Фермерське господарство "Братське 2018" (вул. 40-річчя Перемоги, 65, с. Мала Шкарівка, Полонський район, Хмельницька область, 30540 , код ЄДРПОУ - 41920873) Відповідач:Державна фіскальна служба України (Львівська площа, 8, м. Київ 53,04053 , код ЄДРПОУ - 39292197) Головне управління ДФС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 39492190) Головуючий суддя В.В. Матущак

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.03.2019
Оприлюднено26.03.2019
Номер документу80658783
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —560/386/19

Ухвала від 03.03.2021

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Матущак В.В.

Ухвала від 26.02.2021

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Матущак В.В.

Ухвала від 26.11.2020

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Матущак В.В.

Ухвала від 13.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 20.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 12.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 11.11.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 05.11.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 21.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні