Рішення
від 28.03.2019 по справі 420/381/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/381/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 березня 2019 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Танцюра К.О., розглянувши у порядку письмового провадження у м.Одесі справу за адміністративним позовом Головного управління ДФС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Текстиль Про" про стягнення заборгованості,-

ВСТАНОВИВ:

Головне управління ДФС в Одеській області звернулось до суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Текстиль Про" про стягнення заборгованості у розмірі 699 829,51грн.

В обґрунтування позовних вимог представник позивача у позовній заяві зазначала, що станом на 15.11.2018р., відповідно до розрахунку податкового боргу, довідки-розрахунку заборгованості до бюджету та інтегрованої картки платника, податкова заборгованість ТОВ Текстиль Про перед бюджетом становить 699 829,51грн., а саме, з мита на товари, що ввозяться суб'єктами підприємницької діяльності на загальну суму 199795,59грн., по податку на додану вартість з ввезених на територію України товарів на загальну суму 406 363,43грн. та по додатковому імпортному збору на загальну суму 93670,49грн. Представник позивача у позові зазначала, що вказана заборгованість виникла за результатом проведеної документальної невиїзної перевірки з питань дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи за митними деклараціями ТОВ Текстиль Про . За результатами проведеної перевірки був складений акт від 14.10.2017р. №1495/15-32-14-10-11/39739609, на підставі якого винесені податкові повідомлення-рішення від 24.11.2017р. №0043591410, №0043581410 та №0043601410. Також, позивач зазначив, що відповідачу була нарахована пеня на загальну суму 274 234,80грн.

Позивач, посилаючись на положення ст.ст. 20, 36, 58, 95 Податкового кодексу України, просить суд стягнути з ТОВ "Текстиль Про" заборгованості у розмірі 699 829,51грн.

Ухвалою суду від 28.01.2019р. відкрито провадження у вказаній справі та призначено розгляд за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

Відповідач був повідомлений про розгляд справи, відзив на позовну заяву до суду не надав.

Дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.

Як вбачається з відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ Текстиль Про зареєстровано 08.04.2015р. та перебуває на обліку як платник податків у ДПІ у Приморському районі Головного управління ДФС в Одеській області з 09.04.2015р. (а.с.16-19).

Згідно довідки-розрахунку заборгованості до бюджету станом на 15.11.2018р. за ТОВ Текстиль Про рахується заборгованість з таких видів податків: з мита на товари, що ввозяться суб'єктами підприємницької діяльності на загальну суму 199795,59грн., по податку на додану вартість з ввезених на територію України товарів на загальну суму 406 363,43грн. та по додатковому імпортному збору на загальну суму 93670,49грн. (а.с.11).

У період з 27.09.2017р. по 03.10.2017р. Головним управлінням ДФС в Одеській області проведено документальну невиїзну перевірку ТОВ Текстиль Про з питань дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи за митними деклараціями від 22.08.2015р. №500040001/2015/009476 та від 05.09.2015р. №500040001/2015/010212, за результатами якої складено акт №1495/15-32-14-10-11/39739609 від 17.10.2017р.(а.с.24-30)

За результатами проведеної перевірки та встановлених під час перевірки порушень Головним управлінням ДФС в Одеській області прийнято податкові повідомлення-рішеня від 24.11.2017р.: №39739609 про збільшення суми грошового зобов'язання з мита на товари, що ввозяться на територію України суб'єктами господарювання у розмірі 24473,78грн. (а.с.34); №0043581410 про збільшення суми грошового зобов'язання по податку на додану вартість з товарів, ввезених на територію України суб'єктами господарювання у розмірі 197271,31грн. та нараховано штрафні санкції у розмірі 49317,83грн. (зворотній лист а.с.34); №0043601410 про збільшення суми грошового зобов'язання з додаткового імпортного збору на товари, що ввозяться на територію України у розмірі 45309,35грн. та нараховано штрафні санкції у розмірі 11327,34грн. (зворотній лист а.с.35)

Разом з тим, як вбачається з інтегрованої картки платника податку ТОВ Текстиль Про , у порядку п.п. 129.1.2 ст.129 Податкового кодексу України, товариству нараховано пеню на податкові зобов'язання: з мита на товари, що ввозяться суб'єктами підприємницької діяльності у розмірі 77426,71грн., по податку на додану вартість з ввезених на територію України товарів у розмірі 159774,29грн. та по додатковому імпортному збору у розмірі -37033,80грн.; разом -274 234,80грн.(а.с.12-14).

Підпунктом 16.1.4. п. 16.1. ст.16 Податкового кодексу України визначено, що платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно з п. 36.1. ст. 36 Податкового кодексу України передбачено, що податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Відповідно до п.п. 14.1.175 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Згідно із п.п. 129.1.2 ст.129 Податкового кодексу України визначено, що нарахування пені розпочинається при нарахуванні суми податкового зобов'язання, визначеного контролюючим органом у випадках, не пов'язаних з проведенням податкових перевірок, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 59 Податкового кодексу України визначено, що у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків. Податкова вимога не надсилається (не вручається), якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує шістдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, контролюючий орган надсилає (вручає) податкову вимогу такому платнику податків. Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу. Податкова вимога надсилається (вручається) також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Судом встановлено, що ГУ ДФС в Одеській області направлялась ТОВ ТЕКСТИЛЬ ПРО (код ЄДРПОУ 39739609) податкова вимога форми "Ю" №61679 -17 від 18.05.2018р., яка була отримана відповідачем 14.06.2018р., проте заборгованість товариством не сплачена (а.с.15).

Доказів, які б спростовували факт існування за відповідачем вказаної заборгованості до суду не надано.

Пунктом 95.3 ст.95 Податкового кодексу України передбачено, що стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Згідно із п.п. 20.1.34 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, суд вважає, що адміністративний позов Головного управління ДФС в Одеській області підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління ДФС в Одеській області - задовольнити.

Стягнути з рахунків в банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю Текстиль Про (код ЄДРПОУ 39739609, м.Одеса, вул. Педагогічна 25/48) суму заборгованості:

-з мита на товари, що ввозяться суб'єктами підприємницької діяльності у розмірі 199795,59грн.(сто дев'яносто дев'ять тисяч сімсот дев'яносто п'ять гривень п'ятдесят дев'ять копійок) на бюджетний рахунок №31111060515002, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код 38016923, КБК 15010100, отримувач коштів УК у м.Одесі;

- по податку на додану вартість з ввезених на територію України товарів у розмірі 406 363,43грн.(чотириста шість тисяч триста шістдесят три гривні сорок три копійки) на бюджетний рахунок №31117031515002, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код 38016923, КБК 14070100, отримувач коштів УК у м.Одесі;

- по додатковому імпортному збору у розмірі суму 93670,49грн. (дев'яносто три тисячі шістсот сімдесят гривень сорок дев'ять копійок) на бюджетний рахунок №31117183515002, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, код 38016923, КБК 15011100, отримувач коштів УК у м.Одесі.

Рішення набирає законної сили згідно ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 293, 295 та п. 15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя К.О. Танцюра

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.03.2019
Оприлюднено29.03.2019
Номер документу80755732
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/381/19

Судовий наказ від 29.03.2019

Цивільне

Новопсковський районний суд Луганської області

Чалий А. В.

Рішення від 28.03.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Ухвала від 28.01.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні