Рішення
від 29.03.2019 по справі 300/128/19
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"29" березня 2019 р. справа № 300/128/19

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі судді Чуприни О.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Коломийського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області до Публічного акціонерного товариства "Коломийське будівельне управління" про стягнення заборгованості по невідшкодованих витратах на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, за період з жовтня по грудень 2018 року в розмірі 22 365,12 гривень, -

В С Т А Н О В И В:

Коломийське об'єднане управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області (надалі по тексту також - позивач, Коломийське об'єднане ПФУ в Івано-Франківській області) 16.01.2019 звернулося в суд з адміністративним позовом до Публічного акціонерного товариства "Коломийське будівельне управління" (надалі по тексту також - відповідач, ПАТ "Коломийське будівельне управління") про стягнення заборгованості по невідшкодованих витратах на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, за період з жовтня по грудень 2018 року в розмірі 22 365,12 гривень.

Позов мотивовано тим, що відповідач в порушення вимог пункту 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, допустив заборгованість з відшкодування витрат на виплату і доставку пенсій по списку №2, призначених на пільгових умовах відповідно до пунктів "б"-"з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення". Виплата такої пенсії здійснена позивачем у жовтні-грудні 2018 року за рахунок коштів Пенсійного фонду України по списку №2 в загальній сумі 22 365,12 гривень, в тому числі: за жовтень 2018 року - 1 873,28 гривень, за листопад 2018 року - 18 429,62 гривень і за грудень 2018 року - 2 062,22 гривень.

За наслідками виконання позивачем ухвали про залишення позовної заяви без руху від 21.01.2019 (а.с.18-21, 24-31, 3), Івано-Франківським окружним адміністративним судом ухвалою від 04.02.2019, на підставі статей 260-261 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі по тексту також - КАС України) відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику сторін (а.с.1-2).

Ухвалою суду від 26.02.2019 відмовлено в задоволенні клопотання Коломийського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області про розгляд адміністративної справи №300/128/19 в судовому засіданні (а.с.35-36, 41-42).

Ухвалу про відкриття провадження у справі уповноважена особа відповідача отримала 13.02.2019, на підтвердження чого в матеріалах справи міститься рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення 76018 5083519 4 (а.с.40).

Відповідач не скористався правом на подання відзиву на позовну заяву у строк, встановлений пунктом 3 ухвали про відкриття провадження від 04.02.2019, в тому числі станом на час вирішення справи по суті.

В силу вимог частини 6 статті 162, частини 2 статті 175 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

На адресу Івано-Франківського окружного адміністративного суду, 04.03.2019, від Коломийського об'єднаного ПФУ в Івано-Франківській області надійшла відповідь на відзив, в якій зазначено про наступні обставини. Зокрема, позивач вказав на те, що вимоги для призначення пенсій за віком на пільгових умовах в Законі України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", визначені статтею 114 розділу ХІV-1 "Пенсійне забезпечення окремих категорій громадян", відповідно до якої не передбачено окремого порядку призначення пенсії особам, які до 01.01.1992 працювали на роботах, які дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах. ОСОБА_1 пенсія за віком на пільгових умовах призначена з 19.03.2018, тобто після внесених Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування". Просив позовні вимоги задоволити в повному обсязі (а.с.44-46).

На підставі положення частин 2, 8 статті 262 КАС України, розглянувши матеріали адміністративної справи, відповідь на відзив, дослідивши і оцінивши зібрані по справі докази, в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального права, які врегульовують спірні правовідносини, суд виходить з таких підстав та мотивів.

Встановлено, що відповідач як акціонерне товариство, а на час розгляду справи - Публічне акціонерне товариство "Коломийське будівельне управління" зареєстроване 27.05.1997 суб'єктом підприємницької діяльності юридична особа (код ЄДРПОУ 05423975).

Відповідач взятий Коломийським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України Івано-Франківської області на облік як платник внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.

Із наявних у матеріалах справи письмових доказів з'ясовано, що колишнім працівникам відповідача, а саме: ОСОБА_2, ОСОБА_3 та ОСОБА_1, які у свій час відпрацювали (здобули) відповідний стаж роботи у ПАТ "Коломийське будівельне управління" із шкідливими і важкими умовами праці та досягли визначеного пенсійного віку, призначено і виплачується позивачем пенсія на пільгових умовах по списку №2 відповідно до пунктів "б"-"з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" (а.с.8, 10).

Суд, у відповідності до вимог пункту 3 частини 1 статті 244 КАС України, вирішуючи яку правову норму слід застосувати до спірних правовідносин, зазначає, що при вирішенні даної справи керується нормами Законів України "Про пенсійне забезпечення", "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", інших Законів та підзаконних нормативно-правових актів в редакції, чинній на момент врегулювання спірних правовідносин.

На час виникнення відносин між позивачем і відповідачем виключно Законом України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" визначалися: принципи та структура системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування; коло осіб, які підлягають загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню; перелік платників страхових внесків, їх права та обов'язки; порядок нарахування, обчислення та сплати страхових внесків; стягнення заборгованості за цими внесками, а також умови відшкодування витрат на виплату і доставку пільгових пенсій.

Статтею 5 вказаного Закону його дію поширено на регулювання відносин, що виникають між суб'єктами системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування.

З приводу обов'язку відшкодування пільгових пенсій, призначених відповідно до пунктів "б"-"з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення", необхідно відмітити.

Абзацами 1-4 пункту 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", в редакції Закону від 03.10.2017, встановлено, що до запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди: особам, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком №1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком №2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах, які відповідно до цього Закону мають право на пенсію на пільгових умовах.

Покриття витрат Пенсійного фонду на виплату і доставку пенсій за віком, призначених на пільгових умовах відповідно до статей 13 і 14 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" та призначених відповідно до частин другої і третьої статті 114 цього Закону до досягнення пенсійного віку, визначеного статтею 26 цього Закону, здійснюється підприємствами та організаціями (крім сільськогосподарських товаровиробників, віднесених до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України) шляхом внесення до Пенсійного фонду плати, що покриває фактичні витрати, зокрема , на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком №2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, а також на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до частини другої статті 114 цього Закону, - до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону за раніше діючим порядком.

Суд, виходячи із системного аналізу вказаних вище приписів Законів зазначає, що пенсії, призначені за пунктами "б"-"з" відповідно до статті 13 Закону України " Про пенсійне забезпечення" (за списком №2), підлягають обов'язковому відшкодуванню, шляхом покриття витрат на їх виплату і доставку.

З метою реалізації положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 за №21-1 затверджено Інструкцію про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України (надалі по тексту також - Інструкція), яка встановлює обов'язок підприємств здійснювати відшкодування витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".

Згідно вимог пункту 6.1. Інструкції відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в розмірі 100 відсотків фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до абзацу першого частини 2 Прикінцевих положень Закону застрахованим особам, які працювали або працюють на роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком №2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах.

Як вже встановлено судом вище колишнім працівникам відповідача ОСОБА_2, ОСОБА_3 та ОСОБА_1, які досягли відповідного віку та отримали право на пільгову пенсію за відпрацьований, у свій час, у відповідача стаж, призначено пенсію на пільгових умовах у відповідності до пунктів "б"-"з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення".

У жовтні-грудні 2018 року позивачем за списком №2 понесено поточні витрати по виплату такої пенсії вищевказаним працівникам у загальному розмірі 22 365,12 гривень, в тому числі: за жовтень 2018 року по пенсіонерах ОСОБА_2 та ОСОБА_3 - 1 873,28 гривень (1 684,83 гривень і 188,45 гривень), за листопад 2018 року по пенсіонерах ОСОБА_2 та ОСОБА_1 - 18 429,62 гривень (1 067,06 гривень і 17 362,56 гривень) і за грудень 2018 року по пенсіонеру ОСОБА_1 - 2 062,22 гривень (а.с.8, 10, 13).

Як слідує із довідки-розрахунку по сумах фактично виплачених пільгових пенсій та витрат на їх доставку, долученого позивачем до матеріалів адміністративного позову, розмір фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій по списку №2 за листопад 2018 року по пенсіонеру ОСОБА_1 становить 17 362,56 гривень, з яких 15 300,34 гривень - сума фактичних витрат, що виникла з дати призначення до дати формування розрахунку, і 2 062,56 поточний платіж за листопад 2018 року (а.с.13).

Також позивач, 31.01.2019, на виконання ухвали суду від 21.01.2019 надав письмові пояснення щодо розбіжностей в сумах, що підлягають відшкодуванню відповідачем по пенсіонерах ОСОБА_2 та ОСОБА_3 Зокрема, пояснив, що згідно розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій №943/04.1 від 17.01.2018, місячний розмір таких витрат по пенсіонеру ОСОБА_2 становить 1 684,83 гривень і по пенсіонеру ОСОБА_3 становить 1 947,35 гривень. Однак, як вказано позивачем, у даному розрахунку дата досягнення ОСОБА_2 пенсійного віку - 19.11.2018, тобто сума фактичних витрат, яка підлягає відшкодуванню відповідачем по даному пенсіонеру за листопад 2018 року становить 1 067,06 гривень. Аналогічно, по пенсіонеру ОСОБА_3 - дата досягнення пенсійного віку 03.10.2018, а отже сума фактичних витрат за жовтень 2018 становить 188,45 гривень (а.с.24).

Тобто, з дати досягнення пенсійного віку ОСОБА_2 та ОСОБА_3 припинився обов'язок відповідача по відшкодуванню такої пенсії, відтак, і суми стягнення обраховані не за повні календарні місяці жовтня і листопада 2018 року.

Пунктом 6.4. Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України встановлено, що розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається органами Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом місяця з новопризначених (перерахованих) пенсій.

Згідно з пунктом 6.7. вказаної Інструкції підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в повідомленні місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

Враховуючи вищевикладені норми, суд зазначає, що обов'язок визначення сум відшкодування витрат на виплату і доставку пенсій покладено на позивача, відповідач в свою чергу зобов'язаний до 25-го числа щомісячно здійснити відшкодування таких витрат в розмірах, визначених позивачем. Підставою для відшкодування є відповідні розрахунки цих витрат, які надсилаються відповідачу.

Позивач у січні та жовтні 2018 року сформував і надіслав відповідачу розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пенсій №943/04.1 від 17.01.2018 і №12244/04.1 від 16.10.2018 по пенсіонерах ОСОБА_2, ОСОБА_3 та ОСОБА_1Є, яким здійснюється пенсійне забезпечення відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів "б"-"з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" (а.с.8, 10).

На підставі даних розрахунків у відповідача виник обов'язок відшкодувати позивачу витрати на виплату та доставку пільгових пенсій по списку №2, здійснених у жовтні-грудні 2018 року та за попередні періоди (з дати призначання відповідної пенсії) в загальній сумі 22 365,12 гривень.

Однак, відповідачем за вказаний період, у передбачені Інструкцією строки не проведено відшкодування сум понесених позивачем фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

З огляду на вказане, суд дійшов переконання про наявність у відповідача до набуття права на пенсію за віком вищевказаними колишніми працівниками, обов'язку здійснювати відшкодування витрат Пенсійного фонду України на виплату і доставку зазначеним особам пенсії, призначеної на пільгових умовах.

Окрім іншого, слід відмітити, що 14.02.2019 від відповідача до суду поштовим зв'язком надійшло клопотання від 13.02.2019 за №7 про відкладення слухання справи №300/128/19 за позовними вимогами Коломийського об'єднаного ПФУ в Івано-Франківській області про стягнення із ПАТ "Коломийське будівельне управління" заборгованості по невідшкодованих витратах на виплату та доставку пільгових пенсій в розмірі 22 365,12 гривень. Мотивуючи вказане клопотання, відповідач зазначив про оскарження в установленому порядку нарахування пільгової пенсії ОСОБА_1 (а.с.38).

З даного приводу суд зазначає, що відповідно до ухвали Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04.02.2019 розгляд даної адміністративної справи постановлено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику сторін.

В той же час, позивачем не надано жодного доказу на підтвердження обставини оскарження Публічним акціонерним товариством "Коломийське будівельне управління" нарахування відповідним органом пенсійного фонду пільгової пенсії ОСОБА_1, витрати на відшкодування якої позивач просить стягнути із відповідача.

Крім того, позивач у відповіді на відзив від 01.03.2019 за №2873/06 спростовує доводи відповідача та зазначає, що ПАТ "Коломийське будівельне управління" не оскаржувало вручений йому розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пенсій від 16.10.2018 за №1224/04.1 (а.с.46).

Відтак, вказане клопотання позивача від 13.02.2019 за №7, суд розцінює як таке, що заявлене безпідставно, необґрунтовано та без підтвердження належними доказами щодо наведених у ньому обставин.

Також, Коломийським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України Івано-Франківської області 29.03.2019 супровідним листом №3670/06 від 27.03.2019 направлено на адресу суду електронним зв'язком копію заперечення на адміністративний позов №12 від 21.02.2019, яке надійшло від ПАТ "Коломийське будівельне управління" на адресу позивача 21.02.2019 (а.с.53, 54).

Суд звертає увагу на те, що вказане заперечення від відповідача на адресу суду не надходило.

Вивчивши зміст копії заперечення на адміністративний позов, судом встановлено наступне. Як зазначає відповідач, ОСОБА_1 19.03.2018 призначено пільгову пенсію по списку №2 у відповідності до статті 100 Закону України "Про пенсійне забезпечення". Вказаний пенсіонер звільнений з роботи до 1992 року, а тому пільгова пенсія йому призначена з оплати витрат з органу пенсійного фонду. На переконання відповідача, якщо пенсія ОСОБА_1 була призначена 19.03.2018 по статті 100 зазначеного Закону, то пенсійний орган в жовтні 2018 року не вправі був змінювати її, оскільки закон зворотної сили не має.

Стосовно таких доводів відповідача, суд вважає за необхідне зазначити про те, що відповідно до пункту 3 частини 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" особам, які працювали на роботах із шкідливими і важкими умовами праці та мали або матимуть право на пенсію відповідно до статті 100 Закону України "Про пенсійне забезпечення", пенсії призначаються за нормами цього Закону, виходячи з вимог віку та стажу, встановлених раніше діючим законодавством.

Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" №2148-VІІІ від 03.10.2017 внесено зміни до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", в частині призначення пенсії за віком на пільгових умовах та за вислугу років для окремих категорій працівників.

Так, у відповідності до статті 114 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" право на пенсію за віком на пільгових умовах незалежно від місця останньої роботи мають особи, які працювали на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком №1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком №2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах, зазначених у частинах другій і третій цієї статті, а пенсії за вислугу років - на умовах, зазначених у частині четвертій цієї статті.

Даною статтею не визначається право на пенсію на пільгових умовах, визначених статтею 100 Закону України "Про пенсійне забезпечення".

Умови призначення пенсій за віком на пільгових умовах в Законі України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", визначені статтею 114 розділу ХІV-1 "Пенсійне забезпечення окремих категорій громадян", відповідно до якої не передбачено окремого порядку призначення пенсії особам, які до 01.01.1992 працювали на роботах, які дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах.

Слід відмітити, що ОСОБА_1 пенсія за віком на пільгових умовах призначена з 19.03.2018, тобто після внесених Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".

Загальна сума заборгованості по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, яка підлягає стягненню із Публічного акціонерного товариства "Коломийське будівельне управління" становить 22 365,12 гривень.

Наявність такої заборгованості у Публічного акціонерного товариства "Коломийське будівельне управління" перед Коломийським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України Івано-Франківської області по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, підтверджується розрахунками таких витрат на її виплату і доставку за січень і жовтень 2018 року, карткою особового рахунку щодо відповідача за період з 01.10.2018 по 27.12.2018, довідкою-розрахунком по сумах фактично виплачених пільгових пенсій та витрат на їх доставку по списку №2 за період з жовтня по грудень 2018 року (а.с.7, 8, 10, 13).

Належних та допустимих доказів, які б свідчили про погашення заборгованості, що є предметом стягнення або спростування її наявності, відповідач суду не надав.

З'ясовані вище судом обставини дають можливість дійти висновку про те, що несплата Публічним акціонерним товариством "Коломийське будівельне управління" заборгованості з відшкодування витрат на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до пунктів "б"-"з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення", в загальній сумі 22 365,12 гривень, вчинена всупереч частини 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", пункту 6 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України.

Враховуючи викладене, суд вважає вимоги позивача обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути із Публічного акціонерного товариства "Коломийське будівельне управління" (ідентифікаційний код юридичної особи 05423975) на користь Коломийського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області (ідентифікаційний код юридичної особи 37904176) заборгованість з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах по списку №2, за період з 01.10.2018 по 31.12.2018 в сумі 22 365,12 гривень (двадцять дві тисячі триста шістдесят п'ять гривень дванадцять копійок).

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Відповідно до статей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається через Івано-Франківський окружний адміністративний суд до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи:

Позивач - Коломийське об'єднане управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області (ідентифікаційний код юридичної особи 37904176), вул. Валова, 47а, м. Коломия, Івано-Франківська область, 78200.

Відповідач - Публічне акціонерне товариство "Коломийське будівельне управління" (ідентифікаційний код юридичної особи 05423975), проспект М. Грушевського, 119, м. Коломия, Івано-Франківська область, 78200.

Суддя /підпис/ ОСОБА_4

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.03.2019
Оприлюднено01.04.2019
Номер документу80793495
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/128/19

Ухвала від 16.10.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Рішення від 29.03.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Ухвала від 25.03.2019

Цивільне

Воловецький районний суд Закарпатської області

Вотьканич В. А.

Ухвала від 26.02.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Ухвала від 04.02.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Ухвала від 21.01.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні