Справа № 420/838/19
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 березня 2019 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого судді Марина П.П.,
за участю секретаря Сердюк І.С.,
за участю сторін:
від позивача - ОСОБА_1, (за довіреністю)
від відповідачів - ОСОБА_2, (за довіреністю)
розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю СІТЕС М до начальника Головного управління Держгеокадастру в Одеській області ОСОБА_3, Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, за участю третьої особи, що не заявляє вимог на предмет спору на стороні позивача - Товариства з обмеженою відповідальністю Галгеокадастр про визнання протиправними дій, -
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю СІТЕС М до начальника Головного управління Держгеокадастру в Одеській області ОСОБА_3, Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, за участю третьої особи, що не заявляє вимог на предмет спору на стороні позивача - Товариства з обмеженою відповідальністю Галгеокадастр , в якому позивач, згідно заяви про зміну предмету позову (а.с.75-79) просить визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо направлення для проведення вибіркової державної експертизи землевпорядної документації - Проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення) Товариству з обмеженою відповідальністю Сітес М земельної ділянки 172/1, масив 10, що розташована на території Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, площею 1,9036 га, кадастровий номер 5123755200:01:002:0411, а також визнати протиправними дії начальника Головного управління Держгеокадастру в Одеській області ОСОБА_3 щодо витребування для проведення вибіркової державної експертизи землевпорядної документації - Проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення) Товариству з обмеженою відповідальністю СІТЕС М земельної ділянки 172/1, масив 10, що розташована на території Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, площею 1,9036 га, кадастровий номер 5123755200:01:002:0411.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що маючи на праві власності земельну ділянку 172/1, масив 10, що розташована на території Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, площею 1,9036 га, кадастровий номер 5123755200:01:002:0411 позивач вирішив змінити її цільове призначення та на виконання зазначеного, за умовами договору про виконання робіт по виготовленню проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення) №ГГК188/18 від 09.11.2018 р., укладеного між ТОВ СІТЕС М та ТОВ Галгеокадастр , останнім було розроблено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення). Рішенням сесії Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області №848-VII від 31.01.2019 року Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ТОВ СІТЕС М діл. 172/1, масив 10, Авангардівська селищна рада, Овідіопольський район, Одеська область затверджено. Проте, 01.02.2019 року, керівником ТОВ Галгеокадастр отримано лист начальника Головного управління Держгеокадастру в Одеській області ОСОБА_3, яким ТОВ Галгеокадастр зобов'язано надати у тижневий термін до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області на вибіркову державну експертизу вищезазначену документацію із землеустрою - проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ТОВ СІТЕС М діл. 172/1, масив 10, Авангардівська селищна рада, Овідіопольський район, Одеська область. Дії відповідача - начальника Головного управління Держгеокадастру в Одеській області ОСОБА_3, тобто вимоги щодо надання землевпорядної документації для проведення вибіркової експертизи, викладені у вищевказаному листі, є протиправними, адже доручення Держгеокадастру та/або окреме рішення ГУ Держгеокадастру в Одеській області (наказ, розпорядження тощо) щодо проведення вибіркової державної експертизи вищевказаної землевпорядної документації землевпорядній організації та/або власнику земельної ділянки не надавалося. На думку позивача протиправними є дії суб'єкта владних повноважень - Головного управління Держгеокадастру в Одеській області в частині направлення вказаної землевпорядної документації на проведення вибіркової експертизи.
Від відповідача - Головного управління Держгеокадастру в Одеської області надійшов відзив на позов (а.с.215-218), відповідно до якого відповідач вважає позовні вимоги необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню, оскільки вважає, що на момент прийняття рішення про проведення вибіркової державної експертизи оформленого листом вих. №19-15-0.9-809/2-19 від 30.01.2019 року в Головного управління не могло бути інформації про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення) ТОВ СІТЕС М земельної ділянки 172/1, масив 10, що розташована на території Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, площею 1.9036 га кадастровий номер 5123755200:01:002:0411 рішенням Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області №848-УІІ від 31.01.2019. Крім того, відповідач зазначає, що чинним законодавством не визначено форми рішення про проведення вибіркової державної експертизи. В пункті 4.1.2. Методики проведення державної експертизи землевпорядної документації, поняття окреме рішення у відношенні до проведення вибіркової державної експертизи необхідно розуміти, як дію органу державної влади направлену на реалізацію передбачених чинним законодавством повноважень, яка у даному випадку, оформлена у вигляді листа Головного управління про проведення вибіркової державної експертизи землевпорядної документації вих. №19-15-0.9-809/2-19 від 30.01.2019 року. Враховуючи вищевикладене, відповідач вважає, що Головне управління діяло у встановлений чинним законодавством спосіб та в межах своїх повноважень, що підтверджується наявними в матеріалах справи документами.
Ухвалою суду від 15.02.2019 року відкрито провадження у даній справі за правилами спрощеного позовного провадження.
В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги та просив позов задовольнити в повному обсязі, а представник відповідача заперечував з підстав наведених у відзиві та просив відмовити у задоволенні позовних вимог.
В судовому засіданні 25.03.2019 року, судом, керуючись положеннями ст.250 КАС України проголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Дослідивши наявні в справі письмові докази, оцінивши їх за власним внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді справи, заслухавши пояснення свідків, суд встановив наступні факти та обставини.
Товариство з обмеженою відповідальністю СІТЕС М є власником земельної ділянки 172/1, масив 10, що розташована на території Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, площею 1,9036 га, кадастровий номер 5123755200:01:002:0411, цільове призначення: для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), що підтверджується Державним актом на право власності на земельну ділянку серії ЯМ №142641, виданим Відділом Держземагентства в Овідіопольському районі Одеської області 16.11.2012 року (а.с.9).
Бажаючи змінити цільове призначення вказаної земельної ділянки ТОВ СІТЕС М 12.07.2018 року надало заяву, яку посвідчено приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу ОСОБА_4, та зареєстровано у реєстрі за №2078 (а.с.10).
Між ТОВ СІТЕС М та ТОВ Галгеокадастр 09.11.2018 року укладено Договір №ГГК188/18 про виконання робіт по виготовленню проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення) площею 1,9036 га, яка розташована на території Одеської області, Овідіопольський район, Авангардівська селищна рада, масив 10, діл.172/1 (а.с.11-15).
Відповідно до пункту 1.2 вказаного договору виконавець (ТОВ Галгеокадастр ), має право: представляти інтереси замовника в органах державної влади та управліннях, міністерствах, відомствах, їх структурних підрозділах, державних комітетах та підвідомчих їм органа/, в житлово-комунальних органах, в органах місцевої влади та місцевого самоврядування та їх структурних підрозділах будь-якого рівня та будь-якої направленості, у фондах, інспекціях, комісіях та комітетах з питань, пов'язаних із виконанням умов цього договору; Подавати від імені та у інтересах замовника (ТОВ СІТЕС М ) заяви та клопотання, що стосуються виконання умов цього договору, та обґрунтування прохання та побажання, викладені в них, підписувати від імені замовника документи, які пов'язанні з виконанням, передбачених цим договором, повноважень, одержувати довідки, свідоцтва, дозволи, витяги з реєстрів, дублікати документів, їх копії, відповіді на запити, скарги, заяви, належні для замовника примірники правочинів, інші документи, пов'язані з цим договором, отримання яких дозволяється законом;ставити питання про реєстрацію належних замовнику документів, у тому числі правочинів, належних замовнику прав, які випливають з цього договору.
Надалі, 15.11.2018 року проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки надано на погодження.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджено висновком Головного управлінням Держгеокадастру в Сумській області від 21.11.2018 року за №8948/8218 (а.с.16-17) та висновком Управління містобудування та архітектури Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області від 24.01.2019 року №23/01-11 (а.с.18).
Позивач, 28.01.2019 року звернувся до Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області із заявою, в якій просив розглянути на черговій сесії Авангардівської селищної ради питання щодо затвердження погодженого у встановленому порядку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у зв'язку зі зміною цільового призначення земельної ділянки площею 1,9036 га, місцезнаходження: Одеська область, Овідіопольський район, Авангардівська селищна рада, масив 10, земельна ділянка №172/1 (а.с.19).
Рішенням сесії Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області №848-VII від 31.01.2019 року затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення) ТОВ СІТЕС М для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку із земель для будівництва житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), місце розташування якої: Одеська область, Овідіопольський район, Авангардівська селищна рада, масив 10, діл. №172/1 (в межах населеного пункту) та ТОВ СІТЕС М здійснити державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно - земельну ділянки загальною площею 1,9036 га, кадастровий номер 5123755200:01:002:041 із цільовим призначенням для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку, розташованої за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, Авангардівська селищна рада, масив 10, діл. №172/1 (а.с.20).
Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області 30.01.2019 року прийнято лист за №19-15-0.9-809/2-19 Про проведення вибіркової державної експертизи землевпорядної документації, як адресований ТОВ Галгеокадастр . Вказаним листом ТОВ Галгеокадастр зобов'язано надати у тижневий термін до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області на вибіркову державну експертизу вищезазначену документацію із землеустрою, зокрема: проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ТОВ СІТЕС М діл. 172/1, масив 10, Авангардівська селищна рада, Овідіопольський район, Одеська область (а.с.22-23).
Вказаний лист підписано начальником ОСОБА_3 та отримано адресатом 01.02.2019 року (а.с.24).
Позивач вважає дії відповідача щодо витребування та направлення Проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для проведення вибіркової державної експертизи землевпорядної документації протиправними, з підстав чого звернувся до суду з вказаним позовом.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Відповідно до ч. 2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ст.1 Закону України Про землеустрій від 22.05.2003 року №858-IV документація із землеустрою (землевпорядна документація) - затверджені в установленому порядку текстові та графічні матеріали, якими регулюється використання та охорона земель державної, комунальної та приватної власності, а також матеріали обстеження і розвідування земель, авторського нагляду за виконанням проектів тощо; проект землеустрою - сукупність економічних, проектних і технічних документів щодо обґрунтування заходів з використання та охорони земель, які передбачається здійснити за таким проектом; цільове призначення земельної ділянки - використання земельної ділянки за призначенням, визначеним на підставі документації із землеустрою у встановленому законодавством порядку.
В силу положень ст.25 Закону України Про землеустрій документація із землеустрою розробляється у вигляді схеми, проекту, робочого проекту або технічної документації. Одним із видів документації із землеустрою, перелік яких наведено у ст. 25 Закону, є проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок (пункт ґ частини 2 статті 25 Закону).
Повноваження центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, у сфері землеустрою е) проведення державної експертизи документації із землеустрою у випадках та порядку, передбачених законом (ч.1 п. е ст.14 Закону України Про землеустрій )
Відповідно до ст.1 Закону України Про державну експертизу землевпорядної документації державна експертиза землевпорядної документації (далі - державна експертиза) - це діяльність, метою якої є дослідження, перевірка, аналіз та оцінка об'єктів експертизи на предмет їх відповідності вимогам законодавства, встановленим стандартам, нормам і правилам, а також підготовка обґрунтованих висновків для прийняття рішень щодо об'єктів експертизи.
Державна експертиза проводиться в обов'язковій, вибірковій та добровільній формах (ст.9 Закону України Про державну експертизу землевпорядної документації ).
Згідно з ст.10 Закону України Про державну експертизу землевпорядної документації вибіркова державна експертиза проводиться за ініціативою спеціально уповноваженого органу виконавчої влади у сфері державної експертизи щодо об'єктів, які не підлягають обов'язковій експертизі.
Вибіркова державна експертиза проводиться за рішенням спеціально уповноваженого органу виконавчої влади у сфері державної експертизи відповідно до закону (ст.31 Закону України Про державну експертизу землевпорядної документації ).
Згідно з п.4.1.2. Методики проведення державної експертизи землевпорядної документації, від 03.12.2004 року №391 (зі змінами та доповненнями), (далі - Методика №391), вибіркова державна експертиза (первинна, повторна та додаткова) проводиться щодо будь-якої землевпорядної документації, яка не підлягає обов'язковій експертизі, за дорученням Держгеокадастру та/або за окремим рішенням територіальних органів Держгеокадастру в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
Отже, як вбачається з вищенаведеного законодавства, вибіркова державна експертиза проводиться за рішенням спеціально уповноваженого органу виконавчої влади у сфері державної експертизи відповідно до закону або за дорученням Держгеокадастру.
Суд звертає увагу, що рішення чи доручення Держгеокадастру про проведення вибіркової державної експертизи стосовно Проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення) ТОВ СІТЕС М земельної ділянки 172/1, масив 10, що розташована на території Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, площею 1,9036 га, кадастровий номер 5123755200:01:002:0411 не приймалось та будь-яких доказів на спростування зазначеного відповідачем до суду не надано. При цьому, відсутні посилання на відповідне рішення в запиті Головного управлінням Держгеокадастру в Одеській області (а.с.22-23).
Отже, дії Головного управлінням Держгеокадастру в Одеській області щодо направлення для проведення вибіркової державної експертизи землевпорядної документації, а саме Проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення) ТОВ СІТЕС М земельної ділянки 172/1, масив 10, що розташована на території Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, площею 1,9036 га, кадастровий номер 5123755200:01:002:0411, у вигляді направлення листа від 01.02.2019 року за №19-15-0.9-809/2-19 без прийняття відповідного рішення чи доручення спеціально уповноваженого органу виконавчої влади у сфері державної експертизи - є протиправними.
Крім того, як зазначено представником відповідача у відповіді на відзив, з урахуванням факту затвердження відповідної документації із землеустрою органом місцевого самоврядування Головне управління Держгеокадастру в Одеській області вважає недоцільним вчинення подальших дій направлених на проведення вибіркової державної експертизи Проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення) ТОВ СІТЕС М земельної ділянки 172/1, масив 10, що розташована на території Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, площею 1.9036 га кадастровий номер 5123755200:01:002:0411 (а.с.217).
Суд звертає увагу, що позовні вимоги викладені позивачем таким чином, що фактично підмінюють значення один одного. Позивач вважає протиправними дії Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо направлення Проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення) ТОВ СІТЕС М для проведення вибіркової державної експертизи та дії начальника Головного управління Держгеокадастру в Одеській області ОСОБА_3 щодо витребування Проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення) ТОВ СІТЕС М для проведення вибіркової державної експертизи.
Судом встановлено, що для проведення вибіркової державної експертизи землевпорядної документації має бути прийняте відповідне рішення. Такого рішення відповідачем, стосовно проведення вибіркової державної експертизи Проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення) ТОВ СІТЕС М , прийнято не було, а тому жодних підстав для витребування Проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення) ТОВ СІТЕС М у відповідача не було.
Відповідно до ч.2 ст.9 КАС України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.
Враховуючи встановлені судом обставини та думку відповідача, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню шляхом визнання протиправними дії Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо проведення вибіркової державної експертизи землевпорядної документації та необхідності направлення для проведення вибіркової державної експертизи землевпорядної документації - Проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення) Товариству з обмеженою відповідальністю СІТЕС М земельної ділянки 172/1, масив 10, що розташована на території Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, площею 1,9036 га, кадастровий номер 5123755200:01:002:0411, згідно листа №19-15-0.9-809/2-19 від 30.01.2019 року, підписаного начальником ОСОБА_3.
Відповідно до ч.1 ст.73 КАС України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Згідно із ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 ст.77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Таким чином, особливістю адміністративного судочинства є те, що обов'язок доказування в спорі покладається на відповідача орган публічної влади, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про його правомірні дії.
Відповідно до ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
Оцінивши кожен доказ, який є у справі щодо його належності, допустимості, достовірності та їх достатності і взаємного зв'язку у сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд вважає позов таким, що підлягає задоволенню.
Решта доводів та заперечень учасників справи висновків суду по суті позовних вимог не спростовують. Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі «Серявін та інші проти України» від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов'язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов'язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов'язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі «Руїс Торіха проти Іспанії» від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).
Судові витрати розподілити відповідно до ст.139 КАС України.
Керуючись ст. ст. 9, 72-73, 77, 90, 242, 245, 255, 295 КАС України суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю СІТЕС М до начальника Головного управління Держгеокадастру в Одеській області ОСОБА_3, Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, за участю третьої особи, що не заявляє вимог на предмет спору на стороні позивача - Товариства з обмеженою відповідальністю Галгеокадастр про визнання протиправними дій - задовольнити.
Визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо проведення вибіркової державної експертизи землевпорядної документації та необхідності направлення для проведення вибіркової державної експертизи землевпорядної документації - Проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (зміна цільового призначення) Товариству з обмеженою відповідальністю СІТЕС М земельної ділянки 172/1, масив 10, що розташована на території Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, площею 1,9036 га, кадастровий номер 5123755200:01:002:0411, згідно листа №19-15-0.9-809/2-19 від 30.01.2019 року, підписаного начальником ОСОБА_3.
Стягнути з Головного управління Держгеокадастру в Одеській області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю СІТЕС М судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 3842,00 грн.
Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст.255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляд справи проводився в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення виготовлено та підписано суддею 28.03.2019 року.
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю СІТЕС М (код ЄДРПОУ 37929482, 67806, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Авангард, вул. Базова, 20);
Відповідач: Головне управління Держгеокадастру в Одеській області (код ЄДРПОУ 39765871, 65107, м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83)
Відповідач: начальник Головного управління Держгеокадастру в Одеській області ОСОБА_3 (5107, м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83)
Третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю Галгеокадастр (код ЄДРПОУ 41231931, 79070, АДРЕСА_1)
Суддя П.П. Марин
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.03.2019 |
Оприлюднено | 01.04.2019 |
Номер документу | 80794582 |
Судочинство | Адміністративне |
Адмінправопорушення
Новопсковський районний суд Луганської області
Пронька В. В.
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Марин П. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні