Вирок
від 18.01.2019 по справі 752/22663/18
ГОЛОСІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

справа № 752/22663/18

провадження №: 1-кс/752/990/19

У Х В А Л А

про арешт майна

18.01.2019 року слідчий суддя Голосіївського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м.Києві клопотання прокурора третього відділу процесуального керівництва прокуратури міста Києва ОСОБА_3 , у кримінальному провадженні № 42017010000000154, відомості щодо якого внесені 12.10.2017 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 3 ст. 191, ч. 5 ст. 185 КК України, про арешт майна,

ВСТАНОВИВ:

До слідчого судді звернувся прокурор із клопотанням про накладення арешту на майно, яке вилучено в ході проведення обшуків за фактичним місцезнаходженням ТОВ «Амаркорд» за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 72-А, 10 поверх, а саме:

1)папка жовтого кольору в якій знаходяться: копія договору №90ВЕ від 05.09.2016 на 7 арк.; копія специфікації до договору №90ВЕ від 05.09.2016 на 1 арк.; копія видаткова накладна №1248 від 14.09.2016 на 1 арк.; копія довіреності №995 від 14.09.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату №1250 від 14.09.2016 на 1 арк.; копія заявки №04-34/4527 від 12.09.2016 на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків за період 2016 року від 05.09.2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (975783) на 4 арк.; копія свідоцтва про державну реєстрацію №13051/2013 з додатком, на 2 арк.; копія інструкції з використання інфляційного пристрою «Enkor 26» на 6 арк.; копія свідоцтва про державну реєстрації №13730/2014 з додатком, на 4 арк.; копія інструкції з експлуатації стент-система коронарна «Rebel Monorail» на 10 арк.; копія свідоцтва про державну реєстрацію № 11389/2012 з додатком, на 2 арк.; копія інструкції з експлуатації периферичної стент-системи на балоні на 10 арк.; копія листа МОЗ від 23.12.2013 за №541 на 1 арк.; копія листа ДСУ з лікарських засобів від 21.07.2014 на 1 арк.; копія листа МОЗ УМЦС від 17.07.2014 за №619 на 2 арк.; копія листа Держлікслужба від 29.05.2012 на 1 арк.; копія листа МОЗ УМЦС від 24.05.2012 за №607 на 2 арк.; повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів №04-34/4302 від 22.08.2016 на 2 арк.; повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися №04-34-4304 від 22.08.2016 на 1 арк.; повідомлення про результати №04-34/4298 від 22.08.2016 на 1 арк.; копія протоколу про розкриття пропозиції конкурсних торгів №39 від 16.08.2016 на 1 арк.; лист НІССХ ім.. М.М. Амосова за №04-34/4254 від 16.08.2016 на 1 арк.; копія довідки Банку Аваль за №150-2/1257-2 від 08.08.2016 на 1 арк.; копія довідки ОТП банк за №70-1-1/3680 від 09.08.2016 на 1 арк.; копія довідки ГУ ДФС у м. Києві від 10.08.2016 за №10082199 на 1 арк.; копія заяви ТОВ «Амаркорд» до ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві на 1 арк.; копія квитанція №1 від 10.08.2016 на 1 арк.; копія оголошення про заплановану закупівлю від 18.07.2016 на 3 арк.; титульний аркуш документації конкурсних торгів на закупівлю виробів медичної та хірургічної призначеності від 15 липня 2016 року на 1 арк.; копія документації конкурсних торгів на закупівлю виробів медичної та хірургічної призначеності від 15 липня 2016 року на 38 арк.; копія договору №122ОК від 09.12.2016 на 7 арк.; копія сертифікату до договору №122ОК від 09.12.2016 на 1 арк.; копія додаткової угоди №1 договору №122ОК від 09.12.2016 на 1 арк.; копія сертифікації договору №122ОК від 09.12.2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості №260216/2 з перекладом на 2 арк.; копія свідоцтва про державну реєстрацію№12477/2013 з додатком, на 3 арк.; копія інструкції з використання системи оксигенаторна Skipper стерильна на 17 арк.; копія видаткової накладної №1756 від 20.12.2016 на 1 арк.; копія довіреності №1428 від 20.12.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату №1781 від 20.12.2016 на 1 арк.; копія заявки №04-34/2128 від 16.12.2016 на 1 арк.4; акт звірки взаєморозрахунків за період 2016 року від 09.12.2016 на 1 арк.; копія протоколу розгляду тендерних пропозицій №4 від 28.11.2016 на 2 арк.; копія довідки про відсутність заборгованості зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів від 22.11.2016 на 1 арк.; копія довідки МВС України ЦАП №0465280 на 1 арк.; копія заяви ТОВ «Амаркорд» до ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві на 1 арк.; копія квитанції №1 від 17.11.2016 на 1 арк.; копія тендерної документації на закупівлю вироби медичної та хірургічної призначеності, інші від 24.10.2016 на 27 арк.; копія договору №34/ТД-16 від 16.08.2016 на 5 арк.; копія специфікації до договору №34/ТД-16 від 16.08.2016 на 1 арк.; копія додаткової угоди №1 до договору №34/ТД-16 від 16.08.2016 на 1 арк.; копія додаткової угоди №2 до договору №34/ТД-16 від 16.08.2016 на 1 арк.; копія додатку до додаткової угоди №2 до договору №34/ТД-16 від 16.08.2016 на 1 арк.; копія видаткової накладної № 1125 від 23.08.2016 на 2 арк.; копія рахунку на оплату №1154 від 23.08.2016 на 1 арк.; копія заявки від 23.08.2016 на 1 арк.; копія заявки від 22.08.2016 на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 16.08.2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (974614) на 4 арк.; копія видаткової накладної №157 від 07.02.2017 на 1 арк.; копія довіреності №23 від 07.02.2017 на 1 арк.; копія розрахунку на оплату №256 від 07.02.2017 на 1 арк.; копія заявки від 07.07.2017 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (976739) на 2 арк.; копія інструкції з експлуатації провідник РТ2 на 14 арк.; копія свідоцтва про державну реєстрацію №13051/2013 з додатком, на2 арк.; копія свідоцтва про державну реєстрацію №13730/2014 з додатком, на 4 арк.; акт звірки взаєморозрахунків за період січень жовтень 2016 на 1 арк.; повідомлення №2.4-6/15/154 від 02.08.2016 на 2 арк.; повідомлення №2.4-6/15/157 від 02.08.2016 на 1 арк.; завірена копія протоколу №04/19-16 від 27.07.2016 на 6 арк.; копія довідки №9962470 від 02.08.2016 на 1 арк.; копія заяви ТОВ «Амаркорд» до ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві на 1 арк.; копія квитанції №1 від 27.07.2016 на 1 арк.; копія довідки МВС України ЦАП №0305675 на 1 арк.; копія інформаційної довідки №67557 від 29.07.2016 на 1 арк.; копія заяви ТОВ «Амаркорд» до ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві на 1 арк.; копія квитанції №1 від 02.08.2016 на 1 арк.; копія довідки Банку Аваль №150-2/1163 від 21.07.2016 на 1 арк.; копія довідки ОТП банк №70-1-1/3509 від 21.07.2016 на 1 арк.; проект листа від 21.07.2016 до АТ ОТП Банк на 1 арк.; довідка про відсутність заборгованості за кредитом №87 від 19 липня 2016 року на 1 арк.; копія оголошення про заплановану закупівлю №119 від 24.06.2016 на 2 арк.; копія документації конкурсних торгів на закупівлю №02/19-16 від 22.06.2016 на 33 арк.; копія договору №211/2016Т від 24 червня 2016 року на 4 арк.; копія специфікації до договору №211/2016Т від 24 червня 2016 року на 1 арк.; специфікації до договору №___ від 24 червня 2016 року на 1 арк.; копія додаткової угоди №1 до договору №211/2016Т від 24 червня 2016 року на 1 арк.; копія додаткової угоди №2 до договору №211/2016Т від 24 червня 2016 року на 1 арк.; копія специфікації до договору №211/2016Т від 24 червня 2016 року на 1 арк.; копія видаткової накладної №930 від 07 липня 2016 року на 1 арк.; копія довіреності №514 від 07 липня 2016 року на 1 арк.; копія розрахунку на оплату №950 від 07 липня 2016 року на 1 арк.; проект замовлення №17 від 05.07.2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (974577) на 2 арк.; копія видаткової накладної №420 від 09.03.2017 року на 1 арк.; копія довіреності №103 від 09.03.2017 на 1 арк.4; копія розрахунку на оплату №568 від 09.03.2017 на 1 арк.; проект замовлення №1 від 02.03.2017 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (976936) на 2 арк.; копія свідоцтва про державну реєстрацію №13051/2013 з додатком на 2 арк.; копія інструкції з експлуатації Провідник РТ2 на 6 арк.; повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів №221-1/16 від 10.06.2016 на 1 арк.; повідомлення про результати торгів №227-1/16 від 10.06.2016 на 1 акр.; копія інформаційної довідки №63496 від 06.05.2016 на 1 арк.; копія запиту про видачу витягу з ЄДР від 06.05.2016 на 1 арк.; копія згоди від 06.05.2016 на 1 арк.; копія доручення від 06.05.2016 за вих.№74/05 на 1 арк.; копія довідки МВС України ЦАП №0086480 на 1 арк.; копія повної інформаційної довідки від 13.05.2016 на 1 арк.; копія довідки №1531/26-50-17-24 від 13.05.2016 на 1 арк.; копія заяви ТОВ «Амаркорд» до ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві на 1 арк.; копія квитанції №1 від 10.05.2016 на 1 арк.; копія витягу з ЄДР від 16.05.2016 на 5 арк.; копія довідки Банку Аваль №150-2/604 від 12.01.2016 на 1 арк.; копія довідки ОТП банк №70-1-1/2531 від 10.05.2016 на 1 арк.; проект листа від 10.05.2016 до АТ ОТП Банк на 1 арк.; копія довідки №50 від 10.05.2016 на 1 арк.; роздруківка з Інтернет ресурсу про державні закупівлі від 14.04.2016 на 3 арк.; копія документації конкурсних торгів щодо процедури відкритих торгів від 30.03.2016 на 35 арк.; копія протоколу №23/ПВТ-13/16 від 31.01.2017 на 2 арк.; копія довідки №232/26-50-17-24 від 25.01.2017 на 1 арк.; копія заяви ТОВ «Амаркорд» до ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві на 1 арк.; копія квитанції №1 від 24.01.2017 на 1 арк.; довідка МВС України ЦАП №0515364 на 1 арк.; копія заяви ТОВ «Амаркорд» до ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві на 1 арк.; копія квитанції №1 від 20.12.2016 на 1 арк.; копія тендерної документації на закупівлю від 24.10.2016 на 67 арк.; копія видаткової накладної №1408 від 24.10.2016 на 1 арк.; копія довіреності №180 від 24.10.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату №1410 від 24.10.2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (976417) на 6 арк.; копія тендерної документації на закупівлю від 06.10.2016 на 25 арк.; копія довідки Банку Аваль №136-02/16-2610/516 від 17.10.2016 на 1 арк.; копія довідки ОТП банк 370-1-3/790 від 17.10.2016 на 1 арк.; копія довідки Банку Аваль №150-2/1653 від 17.10.2016 на 1 арк.; копія довідки ОТП банк №70-1-1/4347 від 17.10.2016 на 1 арк.; копія довідки №123 від 13.10.2016 на 1 арк.; проект листа від 13.10.2016 за вих. №281/10 до АТ ОТП банк на 1 арк.;

2)папка жовтого кольору в якій знаходяться: копія договору поставки №19/12 від 19.12.2016 з додатком на 3 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №19/12 від 19.12.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №19/12 від 19.12.2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (976630) на 2 арк.; проект рішення про визначення переможцем на 1 арк.; копія договору поставку №21 від 18.11.2016 з додатком на 3 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №21 від 18.11.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №21 від 18.11.2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (976588) на 6 арк.; копія довіреності від 24.11.2016 на 1 арк.; проект рішення про визначення переможця на 1 арк.; копія договору №82 від 02.09.2016 з додатком на 6 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №82 від 02.09.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №82 від 02.09.2016 на 1 арк.; копія довіреності №64 від 12.09.2016 на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 02.09.2016 на 1 арк.; копія договору №83 від 02.09.2016 з додатком на 6 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №83 від 02.09.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №83 від 02.09.2016 на 1 арк.; копія довіреності №65 від 12.09.2016 на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 02.09.2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (975564) на 4 арк.; копії документів на предмет відповідності до продукції на 37 арк.; повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів від 12.08.2016 за №12/08/02 на 2 арк.; повідомлення учасникам про результати процедури закупівлі від 12.08.2016 за №12/08/03 на 2 арк.; копії тендерної документації на участь у тогах на замовлення КЗ «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» на 51 арк.; копія договору №56 від 10.06.2016 з додатком на 6 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №56 від 10.06.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №56 від 10.09.2016 на 1 арк.; копія довіреності №45 від 22 червня 2016 року на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 10 червня 2016 на 1 арк.; копія договору №57 від 10.06.2016 з додатком на 6 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №57 від 10.06.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №57 від 10.09.2016 на 1 арк.; копія довіреності №46 від 22 червня 2016 року на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 10 червня 2016 на 1 арк.; копія договору №58 від 10.06.2016 з додатком на 6 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №58 від 10.06.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №58 від 10.09.2016 на 1 арк.; копія довіреності №47 від 22 червня 2016 року на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 10 червня 2016 на 1 арк.; копія договору №59 від 10.06.2016 з додатком на 6 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №59 від 10.06.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №59 від 10.09.2016 на 1 арк.; копія довіреності №48 від 22 червня 2016 року на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 10 червня 2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (974566) на 6 арк.; повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів №23/05/03 від 23.05.2016 на 3 арк.; повідомлення учасникам №03/05/05 від 23.05.2016 на 2 арк.; копії тендерної документації на участь у тогах на замовлення КЗ «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» на 89 арк.; копія договору №365 від 17.10.2016 з додатком на 4 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №365 від 17.10.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №365 від 17.10.2016 на 1 арк.; копія довіреності №691 від 15 листопада 2016 року на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (976449) на 2 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №365 від 17.10.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №365 від 17.10.2016 на 1 арк.; копія довіреності №778 від 20 грудня 2016 року на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 17 жовтня 2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (260216/2) на 2 арк.; повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів від 04.10.2016 на 3 арк.; зміни до документації конкурсних торгів від 20.07.2016 на 9 арк.; копії тендерної документації на участь у тогах на замовлення «Львівської обласної клінічної лікарні» на 48 арк.; копія договору №349 від 05 липня 2016 року з додатком на 4 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №349 від 05 липня 2016 року на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №349 від 05 липня 2016 року на 1 арк.; копія довіреності №108 від 11 липня 2016 року на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 05 липня 2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (974582) на 2 арк.; копії тендерної документації на участь у тогах на замовлення «Львівської обласної клінічної лікарні» на 44 арк.; копія договору №248 від 19.12.2016 з додатком на 4 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №248 від 19.12.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №248 від 19.12.2016 на 1 арк.; копія довіреності №1024 від 22.12.2016 на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 27 червня 2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (976658) на 6 арк.; копія договору №1344 від 27.06.2016 з додатком на 4 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №1344 від 27.06.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №1344 від 27.06.2016 на 1 арк.; копія довіреності №304 від 03.08.2016 на 1 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №1344 від 27.06.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №1344 від 27.06.2016 на 1 арк.; копія довіреності №264 від 12.07.2016 на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 27 червня 2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (974594) на 4 арк.; акт звірки від 16.11.2016 на 1 арк.; повідомлення про акцепт пропозицій конкурсних торгів від 16.06.2016 на 1 арк.; лист від 26.05.2016 за №1090/2-08.16 на 1 арк.; документація конкурсних торгів від 26.05.2016 на 12 арк.; копії тендерної документації на участь у тогах на замовлення «Волинській обласній клінічній лікарні» на 71 арк.

Прокурор обґрунтовує клопотання тим, що слідчим управлінням Головного управління Національної поліції у м. Києві проводиться досудове розслідування в об`єднаному кримінальному провадженні № 42017010000000154, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками кримінальних правопорушень передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 3 ст. 191, ч. 5 ст. 185 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ТОВ "Амаркорд" (код ЄДРПОУ 21626927) та інші юридичні особи, які спеціалізуються на господарській діяльності, пов`язаній з імпортом медичного обладнання, під час проведення тендерів реалізують його по значно завищеним цінам на території України, в результаті чого заволодівають грошовими коштами у великих розмірах, які належать державному та місцевим бюджетам.

Також, в ході досудового розслідування встановлено, що 13.02.2018 в денний час доби, під керівництвом директора ТОВ «Амаркорд» ОСОБА_4 та фінансового директора ОСОБА_5 , за попередньою змовою групою осіб з ОСОБА_6 (головний бухгалтер ТОВ «П`ятий елемент медіка»), ОСОБА_7 (водій ТОВ «Амаркорд») та ОСОБА_8 (менеджер-референт ТОВ «П`ятий елемент медіка») шляхом проникнення до кабінету №307 за адресою: м. Київ, вул. Ямська, 72, який орендує ТОВ «П`ятий елемент медіка» таємно викрали майно останнього в особливо великих розмірах, чим заподіяли ТОВ «П`ятий елемент медіка» матеріальну шкоду на загальну суму 7 185 843,00 грн.

Прокурор зазначав, що відповідно до довідки перевірки з питань можливого порушення вимог чинного законодавства України посадовими особами ТОВ «Амаркорд» від 06.04.2018 (Invoicei «Boston Scientific International B.V.» від 22.11.2017 №957795033), ТОВ «Амаркорд» здійснено реалізацію LabSystem PRO EP Recording System. LS9900 з Win7 Computer (M00420020340) електрофізіологічна записуюча система LabSystem PRO, робоча станція LS9900 з Win7 Computer (M00420020340) лікувально-профілактичному закладу з порушення вимог п.п.2 п.1 постанови КМУ №955 та п.п.2 п.1 постанови КМУ від 02.07.2014 №240, що призвело до матеріальної шкоди (збитків) завданій установі, в тому числі місцевому бюджету на загальну суму 4 609 197,03 грн.

17.04.2018 в ході проведення обшуків за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 72-А, 10 поверх, які використовуються фігурантами провадження, відповідно до ухвали слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва від 12 квітня 2018 року № 761/13534/18, було виявлено та вилучено предмети, які є речовими доказами та мають значення для кримінального провадження, а саме: дві папки жовтого кольору в яких містяться копії та оригінали документів, відповідно до зазначеного переліку.

Прокурор переконаний, що вилучені предмети та документи в приміщенні фігурантів кримінального провадження мають значення для кримінального провадження в тій частині, що можуть мати ознаки підробки, потребують дослідження та перевірки в ході досудового розслідування.

Вважає, що повернення вилучених документів може сприяти продовженню скоєнню злочинів та знешкодженню документальних матеріалів, що може негативно вплинути на факт доказування злочинних дій фігурантів та виявлення причетних осіб.

З огляду на зазначене, на думку прокурора, незастосування арешту може призвести до невідворотних наслідків, які в подальшому стануть перешкодою для об`єктивного та неупередженого розслідування кримінального правопорушення, в зв`язку з чим прокурор просив про задоволення клопотання.

В судове засідання прокурор не з`явився про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.

Відповідно до ч. 5 ст. 27 КПК України під час судового розгляду та у випадках, передбачених цим Кодексом, під час досудового розслідування забезпечується повне фіксування судового засідання та процесуальних дій за допомогою звуко- та відеозаписувальних технічних засобів. Офіційним записом судового засідання є лише технічний запис, здійснений судом у порядку, передбаченому цим Кодексом.

Згідно ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Положеннями ч. 1 ст. 107 КПК України визначено, що рішення про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час досудового розслідування приймає особа, яка проводить відповідну процесуальну дію.

Враховуючи вищевказані положення КПК України, слідчий суддя вважає за можливо розглянути клопотання за відсутності прокурора та без фіксування судового засідання за допомогою звуко- та відеозаписувальних технічних засобів.

Слідчий суддя, вивчивши клопотання та додані до нього документи, приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення клопотання, виходячи з наступного.

Згідно ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому порядку цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважити, що воно є доказом злочину.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні.

У випадку, передбаченому п.п. 1, 2, 3, 4 ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи з метою збереження речових доказів, конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи та відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Відповідно до ч. 1 ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Із клопотання та доданих до нього документів не вбачається, що вилучені в ході проведення обшуку за фактичним місцезнаходженням ТОВ «Амаркорд» за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 72-А, 10 поверх, документи є знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості.

Крім того, прокурором не доведено, що вилучені документи, є речовими доказами у кримінальному провадженні № 42017010000000154, відомості щодо якого внесені 12.10.2017 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 3 ст. 191, ч. 5 ст. 185 КК України, тобто відповідають критеріям, зазначеним у статті 98 КПК України.

Відповідно до положень ч. 2 ст.171КПКУкраїни у клопотанні слідчого, прокурора про арешт майна повинно бути зазначено: 1) підстави і мету відповідно до положень статті 170 цього Кодексу та відповідне обґрунтування необхідності арешту майна; 2) перелік і види майна, що належить арештувати; 3)документи,які підтверджуютьправо власностіна майно,що належитьарештувати,або конкретніфакти ідокази,що свідчатьпро володіння,користування чирозпорядження підозрюваним,обвинуваченим,засудженим,третіми особамитаким майном; 4) розмір шкоди, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою, у разі подання клопотання відповідно до частини шостої статті 170 цього Кодексу.

Згідно ч. 2 ст. 173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 цього Кодексу); наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу); розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.

У відповідності до ч. 1 ст. 173 КПК України, слідчий суддя, суд відмовляють у задоволенні клопотання про арешт майна, якщо особа, що його подала, не доведе необхідність такого арешту, а також наявність ризиків, передбачених абзацом другим частини першої статті 170 цього Кодексу.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, прийшов висновку про відсутність підстав для задоволення клопотання, оскільки прокурором не доведено наявність обґрунтованих підстав і мети, відповідно до положень статті 170 цього Кодексу, а також не доведено необхідності такого арешту та наявності ризиків, передбачених абзацом другим частини першої статті 170 цього Кодексу.

Керуючись ст.ст. 170, 174, 309, 372 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні клопотання прокурора третього відділу процесуального керівництва прокуратури міста Києва ОСОБА_3 , у кримінальному провадженні № 42017010000000154, відомості щодо якого внесені 12.10.2017 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 3 ст. 191, ч. 5 ст. 185 КК України, про арешт майна - відмовити.

Повернути майно власнику, яке вилучено в ході проведення обшуків за фактичним місцезнаходженням ТОВ «Амаркорд» за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 72-А, 10 поверх, а саме:

1)папка жовтого кольору в якій знаходяться: копія договору №90ВЕ від 05.09.2016 на 7 арк.; копія специфікації до договору №90ВЕ від 05.09.2016 на 1 арк.; копія видаткова накладна №1248 від 14.09.2016 на 1 арк.; копія довіреності №995 від 14.09.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату №1250 від 14.09.2016 на 1 арк.; копія заявки №04-34/4527 від 12.09.2016 на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків за період 2016 року від 05.09.2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (975783) на 4 арк.; копія свідоцтва про державну реєстрацію №13051/2013 з додатком, на 2 арк.; копія інструкції з використання інфляційного пристрою «Enkor 26» на 6 арк.; копія свідоцтва про державну реєстрації №13730/2014 з додатком, на 4 арк.; копія інструкції з експлуатації стент-система коронарна «Rebel Monorail» на 10 арк.; копія свідоцтва про державну реєстрацію № 11389/2012 з додатком, на 2 арк.; копія інструкції з експлуатації периферичної стент-системи на балоні на 10 арк.; копія листа МОЗ від 23.12.2013 за №541 на 1 арк.; копія листа ДСУ з лікарських засобів від 21.07.2014 на 1 арк.; копія листа МОЗ УМЦС від 17.07.2014 за №619 на 2 арк.; копія листа Держлікслужба від 29.05.2012 на 1 арк.; копія листа МОЗ УМЦС від 24.05.2012 за №607 на 2 арк.; повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів №04-34/4302 від 22.08.2016 на 2 арк.; повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися №04-34-4304 від 22.08.2016 на 1 арк.; повідомлення про результати №04-34/4298 від 22.08.2016 на 1 арк.; копія протоколу про розкриття пропозиції конкурсних торгів №39 від 16.08.2016 на 1 арк.; лист НІССХ ім.. М.М. Амосова за №04-34/4254 від 16.08.2016 на 1 арк.; копія довідки Банку Аваль за №150-2/1257-2 від 08.08.2016 на 1 арк.; копія довідки ОТП банк за №70-1-1/3680 від 09.08.2016 на 1 арк.; копія довідки ГУ ДФС у м. Києві від 10.08.2016 за №10082199 на 1 арк.; копія заяви ТОВ «Амаркорд» до ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві на 1 арк.; копія квитанція №1 від 10.08.2016 на 1 арк.; копія оголошення про заплановану закупівлю від 18.07.2016 на 3 арк.; титульний аркуш документації конкурсних торгів на закупівлю виробів медичної та хірургічної призначеності від 15 липня 2016 року на 1 арк.; копія документації конкурсних торгів на закупівлю виробів медичної та хірургічної призначеності від 15 липня 2016 року на 38 арк.; копія договору №122ОК від 09.12.2016 на 7 арк.; копія сертифікату до договору №122ОК від 09.12.2016 на 1 арк.; копія додаткової угоди №1 договору №122ОК від 09.12.2016 на 1 арк.; копія сертифікації договору №122ОК від 09.12.2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості №260216/2 з перекладом на 2 арк.; копія свідоцтва про державну реєстрацію№12477/2013 з додатком, на 3 арк.; копія інструкції з використання системи оксигенаторна Skipper стерильна на 17 арк.; копія видаткової накладної №1756 від 20.12.2016 на 1 арк.; копія довіреності №1428 від 20.12.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату №1781 від 20.12.2016 на 1 арк.; копія заявки №04-34/2128 від 16.12.2016 на 1 арк.4; акт звірки взаєморозрахунків за період 2016 року від 09.12.2016 на 1 арк.; копія протоколу розгляду тендерних пропозицій №4 від 28.11.2016 на 2 арк.; копія довідки про відсутність заборгованості зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів від 22.11.2016 на 1 арк.; копія довідки МВС України ЦАП №0465280 на 1 арк.; копія заяви ТОВ «Амаркорд» до ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві на 1 арк.; копія квитанції №1 від 17.11.2016 на 1 арк.; копія тендерної документації на закупівлю вироби медичної та хірургічної призначеності, інші від 24.10.2016 на 27 арк.; копія договору №34/ТД-16 від 16.08.2016 на 5 арк.; копія специфікації до договору №34/ТД-16 від 16.08.2016 на 1 арк.; копія додаткової угоди №1 до договору №34/ТД-16 від 16.08.2016 на 1 арк.; копія додаткової угоди №2 до договору №34/ТД-16 від 16.08.2016 на 1 арк.; копія додатку до додаткової угоди №2 до договору №34/ТД-16 від 16.08.2016 на 1 арк.; копія видаткової накладної № 1125 від 23.08.2016 на 2 арк.; копія рахунку на оплату №1154 від 23.08.2016 на 1 арк.; копія заявки від 23.08.2016 на 1 арк.; копія заявки від 22.08.2016 на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 16.08.2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (974614) на 4 арк.; копія видаткової накладної №157 від 07.02.2017 на 1 арк.; копія довіреності №23 від 07.02.2017 на 1 арк.; копія розрахунку на оплату №256 від 07.02.2017 на 1 арк.; копія заявки від 07.07.2017 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (976739) на 2 арк.; копія інструкції з експлуатації провідник РТ2 на 14 арк.; копія свідоцтва про державну реєстрацію №13051/2013 з додатком, на2 арк.; копія свідоцтва про державну реєстрацію №13730/2014 з додатком, на 4 арк.; акт звірки взаєморозрахунків за період січень жовтень 2016 на 1 арк.; повідомлення №2.4-6/15/154 від 02.08.2016 на 2 арк.; повідомлення №2.4-6/15/157 від 02.08.2016 на 1 арк.; завірена копія протоколу №04/19-16 від 27.07.2016 на 6 арк.; копія довідки №9962470 від 02.08.2016 на 1 арк.; копія заяви ТОВ «Амаркорд» до ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві на 1 арк.; копія квитанції №1 від 27.07.2016 на 1 арк.; копія довідки МВС України ЦАП №0305675 на 1 арк.; копія інформаційної довідки №67557 від 29.07.2016 на 1 арк.; копія заяви ТОВ «Амаркорд» до ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві на 1 арк.; копія квитанції №1 від 02.08.2016 на 1 арк.; копія довідки Банку Аваль №150-2/1163 від 21.07.2016 на 1 арк.; копія довідки ОТП банк №70-1-1/3509 від 21.07.2016 на 1 арк.; проект листа від 21.07.2016 до АТ ОТП Банк на 1 арк.; довідка про відсутність заборгованості за кредитом №87 від 19 липня 2016 року на 1 арк.; копія оголошення про заплановану закупівлю №119 від 24.06.2016 на 2 арк.; копія документації конкурсних торгів на закупівлю №02/19-16 від 22.06.2016 на 33 арк.; копія договору №211/2016Т від 24 червня 2016 року на 4 арк.; копія специфікації до договору №211/2016Т від 24 червня 2016 року на 1 арк.; специфікації до договору №___ від 24 червня 2016 року на 1 арк.; копія додаткової угоди №1 до договору №211/2016Т від 24 червня 2016 року на 1 арк.; копія додаткової угоди №2 до договору №211/2016Т від 24 червня 2016 року на 1 арк.; копія специфікації до договору №211/2016Т від 24 червня 2016 року на 1 арк.; копія видаткової накладної №930 від 07 липня 2016 року на 1 арк.; копія довіреності №514 від 07 липня 2016 року на 1 арк.; копія розрахунку на оплату №950 від 07 липня 2016 року на 1 арк.; проект замовлення №17 від 05.07.2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (974577) на 2 арк.; копія видаткової накладної №420 від 09.03.2017 року на 1 арк.; копія довіреності №103 від 09.03.2017 на 1 арк.4; копія розрахунку на оплату №568 від 09.03.2017 на 1 арк.; проект замовлення №1 від 02.03.2017 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (976936) на 2 арк.; копія свідоцтва про державну реєстрацію №13051/2013 з додатком на 2 арк.; копія інструкції з експлуатації Провідник РТ2 на 6 арк.; повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів №221-1/16 від 10.06.2016 на 1 арк.; повідомлення про результати торгів №227-1/16 від 10.06.2016 на 1 акр.; копія інформаційної довідки №63496 від 06.05.2016 на 1 арк.; копія запиту про видачу витягу з ЄДР від 06.05.2016 на 1 арк.; копія згоди від 06.05.2016 на 1 арк.; копія доручення від 06.05.2016 за вих.№74/05 на 1 арк.; копія довідки МВС України ЦАП №0086480 на 1 арк.; копія повної інформаційної довідки від 13.05.2016 на 1 арк.; копія довідки №1531/26-50-17-24 від 13.05.2016 на 1 арк.; копія заяви ТОВ «Амаркорд» до ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві на 1 арк.; копія квитанції №1 від 10.05.2016 на 1 арк.; копія витягу з ЄДР від 16.05.2016 на 5 арк.; копія довідки Банку Аваль №150-2/604 від 12.01.2016 на 1 арк.; копія довідки ОТП банк №70-1-1/2531 від 10.05.2016 на 1 арк.; проект листа від 10.05.2016 до АТ ОТП Банк на 1 арк.; копія довідки №50 від 10.05.2016 на 1 арк.; роздруківка з Інтернет ресурсу про державні закупівлі від 14.04.2016 на 3 арк.; копія документації конкурсних торгів щодо процедури відкритих торгів від 30.03.2016 на 35 арк.; копія протоколу №23/ПВТ-13/16 від 31.01.2017 на 2 арк.; копія довідки №232/26-50-17-24 від 25.01.2017 на 1 арк.; копія заяви ТОВ «Амаркорд» до ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві на 1 арк.; копія квитанції №1 від 24.01.2017 на 1 арк.; довідка МВС України ЦАП №0515364 на 1 арк.; копія заяви ТОВ «Амаркорд» до ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві на 1 арк.; копія квитанції №1 від 20.12.2016 на 1 арк.; копія тендерної документації на закупівлю від 24.10.2016 на 67 арк.; копія видаткової накладної №1408 від 24.10.2016 на 1 арк.; копія довіреності №180 від 24.10.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату №1410 від 24.10.2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (976417) на 6 арк.; копія тендерної документації на закупівлю від 06.10.2016 на 25 арк.; копія довідки Банку Аваль №136-02/16-2610/516 від 17.10.2016 на 1 арк.; копія довідки ОТП банк 370-1-3/790 від 17.10.2016 на 1 арк.; копія довідки Банку Аваль №150-2/1653 від 17.10.2016 на 1 арк.; копія довідки ОТП банк №70-1-1/4347 від 17.10.2016 на 1 арк.; копія довідки №123 від 13.10.2016 на 1 арк.; проект листа від 13.10.2016 за вих. №281/10 до АТ ОТП банк на 1 арк.;

2)папка жовтого кольору в якій знаходяться: копія договору поставки №19/12 від 19.12.2016 з додатком на 3 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №19/12 від 19.12.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №19/12 від 19.12.2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (976630) на 2 арк.; проект рішення про визначення переможцем на 1 арк.; копія договору поставку №21 від 18.11.2016 з додатком на 3 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №21 від 18.11.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №21 від 18.11.2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (976588) на 6 арк.; копія довіреності від 24.11.2016 на 1 арк.; проект рішення про визначення переможця на 1 арк.; копія договору №82 від 02.09.2016 з додатком на 6 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №82 від 02.09.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №82 від 02.09.2016 на 1 арк.; копія довіреності №64 від 12.09.2016 на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 02.09.2016 на 1 арк.; копія договору №83 від 02.09.2016 з додатком на 6 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №83 від 02.09.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №83 від 02.09.2016 на 1 арк.; копія довіреності №65 від 12.09.2016 на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 02.09.2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (975564) на 4 арк.; копії документів на предмет відповідності до продукції на 37 арк.; повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів від 12.08.2016 за №12/08/02 на 2 арк.; повідомлення учасникам про результати процедури закупівлі від 12.08.2016 за №12/08/03 на 2 арк.; копії тендерної документації на участь у тогах на замовлення КЗ «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» на 51 арк.; копія договору №56 від 10.06.2016 з додатком на 6 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №56 від 10.06.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №56 від 10.09.2016 на 1 арк.; копія довіреності №45 від 22 червня 2016 року на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 10 червня 2016 на 1 арк.; копія договору №57 від 10.06.2016 з додатком на 6 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №57 від 10.06.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №57 від 10.09.2016 на 1 арк.; копія довіреності №46 від 22 червня 2016 року на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 10 червня 2016 на 1 арк.; копія договору №58 від 10.06.2016 з додатком на 6 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №58 від 10.06.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №58 від 10.09.2016 на 1 арк.; копія довіреності №47 від 22 червня 2016 року на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 10 червня 2016 на 1 арк.; копія договору №59 від 10.06.2016 з додатком на 6 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №59 від 10.06.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №59 від 10.09.2016 на 1 арк.; копія довіреності №48 від 22 червня 2016 року на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 10 червня 2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (974566) на 6 арк.; повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів №23/05/03 від 23.05.2016 на 3 арк.; повідомлення учасникам №03/05/05 від 23.05.2016 на 2 арк.; копії тендерної документації на участь у тогах на замовлення КЗ «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» на 89 арк.; копія договору №365 від 17.10.2016 з додатком на 4 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №365 від 17.10.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №365 від 17.10.2016 на 1 арк.; копія довіреності №691 від 15 листопада 2016 року на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (976449) на 2 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №365 від 17.10.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №365 від 17.10.2016 на 1 арк.; копія довіреності №778 від 20 грудня 2016 року на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 17 жовтня 2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (260216/2) на 2 арк.; повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів від 04.10.2016 на 3 арк.; зміни до документації конкурсних торгів від 20.07.2016 на 9 арк.; копії тендерної документації на участь у тогах на замовлення «Львівської обласної клінічної лікарні» на 48 арк.; копія договору №349 від 05 липня 2016 року з додатком на 4 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №349 від 05 липня 2016 року на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №349 від 05 липня 2016 року на 1 арк.; копія довіреності №108 від 11 липня 2016 року на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 05 липня 2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (974582) на 2 арк.; копії тендерної документації на участь у тогах на замовлення «Львівської обласної клінічної лікарні» на 44 арк.; копія договору №248 від 19.12.2016 з додатком на 4 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №248 від 19.12.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №248 від 19.12.2016 на 1 арк.; копія довіреності №1024 від 22.12.2016 на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 27 червня 2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (976658) на 6 арк.; копія договору №1344 від 27.06.2016 з додатком на 4 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №1344 від 27.06.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №1344 від 27.06.2016 на 1 арк.; копія довіреності №304 від 03.08.2016 на 1 арк.; копія видаткової накладної до договору поставки №1344 від 27.06.2016 на 1 арк.; копія рахунку на оплату до договору поставки №1344 від 27.06.2016 на 1 арк.; копія довіреності №264 від 12.07.2016 на 1 арк.; акт звірки взаєморозрахунків від 27 червня 2016 на 1 арк.; копія сертифікату якості з перекладом (974594) на 4 арк.; акт звірки від 16.11.2016 на 1 арк.; повідомлення про акцепт пропозицій конкурсних торгів від 16.06.2016 на 1 арк.; лист від 26.05.2016 за №1090/2-08.16 на 1 арк.; документація конкурсних торгів від 26.05.2016 на 12 арк.; копії тендерної документації на участь у тогах на замовлення «Волинській обласній клінічній лікарні» на 71 арк.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до Київського апеляційного суду.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення18.01.2019
Оприлюднено15.02.2023

Судовий реєстр по справі —752/22663/18

Вирок від 03.02.2021

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Вирок від 14.07.2021

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Вирок від 16.12.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Вирок від 16.12.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Вирок від 16.12.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Вирок від 16.12.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Вирок від 16.12.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Вирок від 16.12.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Постанова від 26.08.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Колдіна О. О.

Вирок від 13.05.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні