Рішення
від 28.03.2019 по справі 916/48/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"28" березня 2019 р.м. Одеса Справа № 916/48/19

За позовом: Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Лунний (пров.Місячний, б.4, м.Одеса, 65058, код ЄДРПОУ 40542616)

До відповідача: Одеської міської ради (пл.Думська, 1, м.Одеса, 65004; код ЄДРПОУ 26597691)

про стягнення

Суддя Рога Н.В.

Секретар с/з ОСОБА_1

Представники:

Від позивача: ОСОБА_2 - на підставі ордеру серії ОД № 387716 від 21.11.2018 р.; ОСОБА_3- на підставі довіреності від 01.02.2019 р.

Від відповідача: ОСОБА_4 - на підставі довіреності №307/виз-мр від 28.12.2018р.

Суть спору: Позивач, Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі- ОСББ) Лунний , звернувся до Господарського суду Одеської області з позовом до Одеської міської ради та Одеського дошкільного навчального закладу Ясла -Садок №164 Одеської міської ради про стягнення заборгованості за утримання будинку та прибудинкової території у розмірі 27 296 грн. 19 коп.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 28.01.2019р. позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі №916/48/19 із розглядом за правилами спрощеного позовного провадження.

04 березня 2019р. до канцелярії суду надійшла заява позивача про залишення без розгляду позовних вимог, заявлених до Одеського дошкільного навчального закладу Ясла -Садок №164 Одеської міської ради. Крім того, заявою, що надійшла до суду 04.03.2019р. позивач просив суд залишити без розгляду позовні вимоги до Одеського дошкільного навчального закладу Ясла -Садок №164 Одеської міської ради, та просив суд читати позовні вимоги у наступній редакції: Стягнути з Одеської міської ради заборгованість по внескам на утримання будинку та прибудинкової території у розмірі 27 296 грн. 19 коп. .

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 19.03.2019р. заяву ОСББ Лунний про залишення без розгляду частини позовних вимог задоволено, позовні вимоги ОСББ Лунний до Одеського дошкільного навчального закладу Ясла -Садок №164 Одеської міської ради залишено без розгляду

Представники позивача в судових засіданнях позовну заяву підтримують, наполягають на задоволенні позову з підстав, викладених у позовній заяві та відповіді на відзив, що надійшла до суду 04.03.2019р..

Відповідач - Одеська міська рада проти позову заперечує з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву, що надійшов до суду 18.02.2019р.

Позивач у справі зазначив, що ОСББ Лунний було зареєстроване 06.06.2016р. та відповідно рішення Одеської міської ради №1360-УІІ від 07.12.2016р. з балансу комунального підприємства Житлово-комунальний сервіс Фонтанський в управління ОБСС було передано багатоквартирний будинок №2 по вул.Сегедській у м.Одесі, що підтверджується актом прийняття-передачі.

20 червня 2017р. будо проведено загальні збори ОСББ Лунний , на яких розглядалося питання щодо затвердження розміру внесків на утримання будинку та прибудинкової території. Згідно рішення загальних зборів, оформленого протоколом №3 від 20.06.2017р., затверджено розмір внесків на утримання будинку та прибудинкової території у розмірі 2 грн. 89 коп. за 1 кв.м для житлових приміщень та 3 грн. 70 коп. за 1 кв.м для нежитлових приміщень.

27 грудня 2017р. також будо проведено загальні збори ОСББ Лунний , на яких розглядалося питання щодо затвердження розміру внесків на утримання будинку та прибудинкової території. Згідно рішення загальних зборів, оформленого протоколом №4 від 27.12.2017р., затверджено розмір внесків на утримання будинку та прибудинкової території у розмірі 4 грн. 50 коп. за 1 кв.м для всіх видів приміщень.

Позивач зазначає, що власником нежитлового приміщення, загальною площею 380,7 кв.м, розташованого на першому поверсі будинку №2 по вул.Сегедська, є Одеська міська рада. Відповідно до ст.15 Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку співвласник зобов'язаний, зокрема, своєчасно і в повному обсязі сплачувати належні внески і платежі.

Але, Одеська міська рада від сплати внесків на утримання будинку та прибудинкової території відмовилася, у зв'язку з чим, за розрахунком позивача, за відповідачем утворилася заборгованість по внескам у сумі 27 296 грн. 19 коп. за період з 01.07.2017р. по 01.08.2018р.

Позивач вважає, що наразі наявні правові підстави для стягнення з Одеської міської зазначеної заборгованості, адже, згідно ст.10 Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку до виключної компетенції загальних зборів співвласників відноситься, зокрема, визначення порядку сплати, переліку та розмірів внесків і платежів співвласників. Відповідно до ст.16 зазначеного Закону об'єднання має право відповідно до законодавства та статуту об'єднання, зокрема, встановлювати порядок сплати, перелік та розміри внесків і платежів співвласників, у тому числі відрахувань до резервного та ремонтного фондів. Згідно ст.17 Закону для забезпечення виконання власниками приміщень своїх обов'язків об'єднання має право вимагати від співвласників своєчасної та у повному обсязі сплати всіх встановлених цим Законом та статутом об'єднання внесків і платежів, у тому числі відрахувань до резервного та ремонтного фондів; звертатися до суду в разі відмови співвласника відшкодовувати заподіяні збитки, своєчасно та у повному обсязі сплачувати всі встановлені цим Законом та статутом об'єднання внески і платежі, у тому числі відрахування до резервного та ремонтного фондів.

Крім того, позивач зауважив, що відповідно до п.5 ч.1 ст.7 Закону України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку співвласники зобов'язані виконувати рішення зборів співвласників. Відповідно ж до ч.11 ст.10 зазначеного Закону рішення зборів співвласників є обов'язковими для всіх співвласників, включаючи тих, які набули право власності на квартиру чи нежитлове приміщення після прийняття рішення.

Позивач зазначив, що на адресу Одеської міської ради ОСББ направлялися повідомлення про проведення загальних зборів, копії протоколів загальних зборів, а порядок сплати платежів на утримання будинку та споруд прибудинкової території та строк оплати платежів було затверджено протоколом №1.

Позивач також вважає безпідставним посилання відповідача на необхідність укладення із співвласниками договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, адже, ОСББ не є суб'єктом господарювання і не може бути виробником або виконавцем житлово-комунальних послуг. Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2018 р. N 712 було затверджено Правила надання послуги з управління багатоквартирним будинком та Типовий договір про надання послуги з управління багатоквартирним будинком. Відповідно до п.1 зазначених Правил вони не поширюються на відносини, що виникають між співвласниками, а також між співвласниками та об'єднанням співвласників багатоквартирного будинку під час задоволення потреб співвласників шляхом самозабезпечення відповідно до статті 22 Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку". Відповідно ж до ст.22 Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" для забезпечення утримання та експлуатації багатоквартирного будинку, користування спільним майном у такому будинку, включаючи поточний ремонт, утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, водопостачання та водовідведення, теплопостачання і опалення, вивезення побутових відходів, об'єднання за рішенням загальних зборів має право: задовольняти зазначені потреби самостійно шляхом самозабезпечення; визначати управителя, виконавців окремих житлово-комунальних послуг, з якими усі співвласники укладають відповідні договори; виступати колективним споживачем (замовником) усіх або частини житлово-комунальних послуг.

З урахуванням викладеного, позивач вважає, що відповідачем допущено порушення прав та інтересів відповідача та наявні підстави для задоволення позовних вимог.

Відповідач проти позову заперечує, посилаючись на те, що постановою Кабінету Міністрів України №529 від 20.05.2009р. Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій , яка була чинною до 05.09.2018р., затверджено типовий договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а постановою від 20 травня 2009 р. N 484 Про затвердження Типового договору про надання послуг з управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд , яка була чинною до 05.09.2018р., затверджено типовий договір про надання послуг з управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд.

Крім того, згідно ч.5 розділу ІІ Статуту ОСББ Лунний об'єднання має право укладати договори про управління та експлуатацію, обслуговування, реконструкцію, реставрацію, проведення поточного та капітальних ремонтів, технічного переоснащення майна з будь-якою фізичною або юридичною особою.

З урахуванням зазначеного, відповідач вважає, що ОСББ Лунний має укладати із співвласниками будинку відповідні договори про управління, обслуговування будинку. Але, на адресу Одеської міської ради пропозиції щодо укладення договору від позивача не надходило, актів приймання наданих послуг між Одеською міською радою та ОСББ Лунний не складалося, рахунки на оплату не виставлялися.

Відповідач також зауважив, що відповідно до розділу ІІІ Статуту ОСББ Лунний рішення загальних зборів оприлюднюються шляхом розміщення його тексту в місцях загального користування будинку. Відповідно до ст.10 Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку рішення загальних зборів оприлюднюється. У передбачених статутом або рішенням загальних зборів випадках воно може бути надане співзасновникам під розписку або направлене поштою (рекомендованим листом). Але, позивачем до матеріалів справи не надано доказів оприлюднення рішень загальних зборів ОСББ Лунний , прийнятих на загальних зборах, що відбулися 20.06.2017р. та 27.12.2017р.

Відповідач погодився з позицією позивача щодо того, що визначення порядку сплати, переліку та розмірів внесків і платежів співвласників відноситься до компетенції загальних зборів об'єднання, але, зауважив, що позивачем не було встановлено порядок сплати платежів з утримання будинку та споруд прибудинкових територій, а також не встановлено строк їх сплати, у тому числі обов'язок щодо їх негайної оплати.

Виходячи з матеріалів справи та пояснень представників сторін, судом встановлено, що згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань ОСББ Лунний зареєстроване 06.06.2016р. (номер запису 1 556 102 0000 058507). Згідно Статуту ОСББ Лунний , затвердженого установчими зборами 28.04.2016р, ОСББ створене власниками квартир та нежитлових приміщень багатоквартирних будинків №№3,4,6 по провулку Місячний, та №2 по вул.Сегедська, що розташовані у м.Одеса Одеської області. Об'єднання діє відповідно до Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку , чинного законодавства України та цього Статуту.

Судом також встановлено, і сторони у справі проти цього не заперечують, що на першому поверсі будинку №2 по Сегедській у м.Одеса, знаходиться нежитлове приміщення, яке належить на праві власності територіальній громаді м.Одеси, від імені якої діє Одеська міська рада. Зазначене приміщення використовується під розміщення Одеського дошкільного навчального закладу Ясла -Садок №164 Одеської міської ради Одеської області.

Згідно зі ст.385 Цивільного кодексу України власники квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку (будинках) для забезпечення експлуатації такого будинку (будинків), користування квартирами та нежитловими приміщеннями та управління, утримання і використання спільного майна багатоквартирного будинку (будинків) можуть створювати об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (будинків). Таке об'єднання є юридичною особою, що створюється та діє відповідно до закону та статуту. Об'єднання власників квартир, житлових будинків є юридичною особою, яка створюється та діє відповідно до статуту та закону.

Правові та організаційні засади створення, функціонування, реорганізації та ліквідації об'єднань власників жилих та нежилих приміщень багатоквартирного будинку, захисту їхніх прав та виконання обов'язків щодо спільного утримання багатоквартирного будинку визначено Законом України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку .

Статтею 1 цього Закону встановлено, що ОСББ - це юридична особа, створена власниками квартир та/або нежитлових приміщень багатоквартирного будинку для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання спільного майна.

Відповідно до ст.4 Закону об'єднання створюється для забезпечення і захисту прав співвласників та дотримання їхніх обов'язків, належного утримання й використання спільного майна, забезпечення своєчасного надходження коштів для сплати всіх платежів, передбачених законодавством та статутними документами.

Основна діяльність ОСББ полягає в здійсненні функцій, що забезпечують реалізацію прав співвласників на володіння та користування спільним майном співвласників, належне утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, сприяння співвласникам в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами та виконання ними своїх зобов'язань, пов'язаних з діяльністю об'єднання.

Отже, вищезазначений Закон визначає ОСББ як юридичну особу, створену власниками для сприяння використання їх власного майна, управління, утримання і використання неподільного та загального майна.

Відповідно до п.5 розділу ІІ Статуту об'єднання має право, зокрема, встановлювати порядок сплати, перелік та розміри внесків і платежів співвласників, у тому числі відрахувань до резервного та ремонтного фондів. Зазначене положення Статуту повністю узгоджується з положенням ст.10 Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку , відповідно до якої до виключної компетенції загальних зборів співвласників відноситься, зокрема, визначення порядку сплати, переліку та розмірів внесків і платежів співвласників, та ст.16 зазначеного Закону, відповідно до якої об'єднання має право відповідно до законодавства та статуту об'єднання, зокрема, встановлювати порядок сплати, перелік та розміри внесків і платежів співвласників, у тому числі відрахувань до резервного та ремонтного фондів.

Крім того, відповідно до ст.21 Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку порядок сплати, перелік та розміри внесків і платежів співвласників, у тому числі відрахувань до резервного та ремонтного фондів, встановлюються загальними зборами об'єднання відповідно до законодавства та статуту об'єднання.

Отже, суд погоджується з позицією позивача у справі щодо наявності у ОСББ Лунний правових підстав для визначення порядку сплати, переліку та розмірів внесків і платежів співвласників.

Виходячи з тексту наданих позивачем до матеріалів справи протоколів загальних зборів ОСББ Лунний №3 від 29.06.2016р. та №4 від 27.12.2017р., на цих зборах розглядалося питання щодо встановлення розміру внесків (співвласницьких, членських) на утримання будинків та прибудинкових територій. При цьому,у прийнятих на зборах рішеннях не встановлено порядок внесення таких внесків, строки сплати, не визначено рахунки, на які ці внески мають зараховуватися та порядок використання членських внесків.

Посилання позивача у відповіді на відзив Одеської міської ради щодо наявності протоколу №1 загальних зборів ОСББ Лунний , яким, начебто, було затверджено порядок сплати платежів з утримання будинку та споруд прибудинкової території та строк сплати таких платежів для співвласників, жодним чином в ході розгляду справи підтверджено не було, адже, позивачем до матеріалів справи копії такого документу надано не було.

Крім того, суд вважає за необхідне звернути увагу на те, що законодавець відрізняє поняття внески і платежі на утримання, реконструкцію, реставрацію, проведення поточного і капітального ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирному будинку. Питання щодо встановлення розміру, порядку оплати платежів на утримання, реконструкцію, реставрацію, проведення поточного і капітального ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирному будинку загальними зборами ОСББ Лунний , що відбулися 29.06.2016р. та 27.12.2017р. взагалі не розглядалося та до порядку денного не включалося.

Слід також зауважити, що відповідно до ст.14 Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку співвласник має право: брати участь в управлінні об'єднанням у порядку, визначеному цим Законом і статутом об'єднання; обирати та бути обраним до складу статутних органів об'єднання; знайомитися з протоколами загальних зборів, робити з них виписки; одержувати в установленому порядку інформацію про діяльність об'єднання; вимагати від статутних органів захисту своїх прав та дотримання співвласниками правил добросусідства; одержувати в установленому статутом порядку інформацію про діяльність асоціації. Об'єднання на вимогу співвласника зобов'язане надати йому для ознайомлення всі свої фінансові звіти. Порядок здійснення прав співвласників визначається законом.

Відповідно до ст.10 Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку загальні збори скликаються і проводяться в порядку, передбаченому цим Законом для установчих зборів, правлінням об'єднання або ініціативною групою з не менш як трьох співвласників. Згідно ж ст.6 Закону повідомлення про проведення установчих зборів направляється ініціативною групою не менше ніж за 14 днів до дати проведення установчих зборів. Повідомлення направляється в письмовій формі і вручається кожному співвласнику під розписку або шляхом поштового відправлення (рекомендованим листом). У повідомленні про проведення установчих зборів зазначається, з чиєї ініціативи скликаються збори, місце і час проведення, проект порядку денного.

З наданих позивачем до матеріалів справи доказів не вбачається, що Одеська міська рада була повідомлена про проведення загальних зборів ОСББ Лунний , що відбулися 29.06.2016р. та 27.12.2017р., у встановленому Законом порядку. У якості доказу позивачем надано копію фіскального чеку від квітня 2016р. щодо направлення кореспонденції ОСОБА_5, копію опису вкладення до цінного листа на адресу ОСОБА_5, згідно якого вкладенням є запрошення на загальні збори ОСББ Лунний 28.04.2016р., а також копію накладної кур'єрської доставки на адресу Одеського міського голови ОСОБА_5 від 13.12.2017р., з якої не вбачається найменування документу, що був доставлений.

З урахуванням зазначеного, на думку суду, відсутні підстави вважати, що Одеську міську раду належним чином було повідомлено про дату, час, місце проведення загальних зборів ОСББ Лунний , що відбулися 29.06.2016р. та 27.12.2017р., а також про питання порядку денного цих зборів.

Дійсно, відповідно до ст.10 Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку рішення загальних зборів, прийняте відповідно до статуту, є обов'язковим для всіх співвласників. При цьому, дана стаття Закону також встановлює, що рішення загальних зборів оприлюднюється. У передбачених статутом або рішенням загальних зборів випадках воно може бути надане співвласникам під розписку або направлене поштою (рекомендованим листом).

Отже, у будь-якому випадку, співвласник має бути обізнаний про прийняті на загальних зборах ОСББ рішення, зокрема, щодо встановлення порядку сплати, переліку та розміру внесків і платежів співвласників.

Позивачем у справі доказів оприлюднення рішень загальних зборів ОСББ Лунний , прийнятих на загальних зборах, що відбулися 29.06.2016р. та 27.12.2017р.,до матеріалів справи не надано. Надані позивачем копії накладних кур'єрської доставки, на думку суду, не є належними та допустимими доказами, адже, накладна №R1005096, згідно якої на адресу Одеської міської ради було направлено копію рішення №3, датована 21.06.2016р., натомість, датою проведення зборів є 29.06.2016р.При цьому, як накладна №R1005096, так і накладна №14-0551800, якою на адресу Одеської міської ради направлено копію протоколу №4, не містять Ф.І.П. та підпису особи, що отримала зазначене відправлення. Згідно ж наданої відповідачем інформації (лист Департаменту документально-організаційного забезпечення Одеської міської ради від 18.03.2019р. за №83) копії рішень загальних зборів ОСББ Лунний на адресу Одеської міської ради 22.06.2016р. та 29.12.2017р. не надходили.

Слід також зауважити, що позивачем у справі будь-яких інших листів -вимог, рахунків на оплату тощо на адресу Одеської міської ради не направлялося, у зв'язку з чим передчасною є вимога позивача щодо стягнення з Одеської міської ради заборгованості по сплаті внесків на утримання будинку та прибудинкової території.

Крім того, за приписами ст.20 Закону України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку частка співвласника у загальному обсязі внесків і платежів на утримання, реконструкцію, реставрацію, проведення поточного і капітального ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирному будинку встановлюється пропорційно до загальної площі квартири (квартир) та/або нежитлових приміщень, що перебувають у його власності. Частка участі співвласника квартири та/або нежитлового приміщення визначається відповідно до його частки як співвласника квартири та/або нежитлового приміщення.

Отже, однією з позицій, що має бути врахована для визначення розміру внеску і платежу для кожного з співвласників є площа квартири або нежитлового приміщення, що належить відповідному співвласнику.

Позивачем у позовній заяві та розрахунку суми позову зазначено, що площа нежитлового приміщення, що належить Одеській міській раді у будинку №2 по вул.Сегедській у м.Одеса, становить 380, 70 кв.м. Але, жодного доказу на підтвердження саме такої площі цього приміщення позивачем не надано, адже, матеріали справи не містять технічного паспорту на це приміщення, технічного паспорту на весь будинок, та навіть акту приймання-передачі житлового будинку №2 по вул.Сегедській в управління (на баланс) ОСББ Лунний .

Суд вважає за необхідне також зауважити щодо позиції відповідача у справі про необхідність укладення договору про надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій із посиланням на постанову Кабінету Міністрів України №529 від 20.05.2009р. Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій , якою було затверджено типовий договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також на наявність типового договору про надання послуг з управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків та споруд.

На думку суду, позиція відповідача є хибною, адже, відповідно до преамбули типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, від укладається між суб'єктом господарювання, предметом діяльності якого є надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (виконавець) та особою, що є власником житлового будинку (гуртожитку), власником (наймачем) квартири (житлового приміщення в гуртожитку), власником, орендарем нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) ( споживач). Як вже зазначалося судом вище, ОСББ не є суб'єктом господарювання, який надає послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

Крім того, у даному випадку, предметом позовних вимог є стягнення заборгованості по сплаті внесків, а не платежів за надані послуги.

За таких обставин, виходячи з матеріалів справи та положень чинного законодавства, відсутні правові підстави для задоволення позовних вимог ОСББ Лунний щодо стягнення з Одеської міської ради заборгованості по внескам на утримання будинку та прибудинкової території у сумі 27 296 грн. 19 коп.

Згідно частини третьої статті 13 ГПК України, кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

У відповідності до частини першої статті 73 ГПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Згідно зі статтею 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Судові витрати по сплаті судового збору покласти на позивача згідно ст. 129 ГПК України.

На підставі зазначеного, керуючись ст.ст. 129, 232, 238, 240, 241 ГПК України, суд -

ВИРІШИВ:

1. У задоволенні позову Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку Лунний до Одеської міської ради про стягнення - відмовити повністю.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Південно-західного апеляційного господарського суду через господарський суд Одеської області шляхом подачі апеляційної скарги протягом 20 днів з дня його проголошення (підписання).

Повне рішення складено 02 квітня 2019 р.

Суддя Н.В. Рога

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення28.03.2019
Оприлюднено04.04.2019
Номер документу80918070
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/48/19

Рішення від 28.03.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н. В.

Ухвала від 19.03.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н. В.

Ухвала від 28.01.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н. В.

Ухвала від 08.01.2019

Господарське

Господарський суд Одеської області

Рога Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні