Ухвала
від 01.04.2019 по справі 808/6991/14
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ПРО ЗАМІНУ СТОРОНИ ВИКОНАВЧОГО ПРОВАДЖЕННЯ

01 квітня 2019 рокуСправа № 808/6991/14 м. Запоріжжя

Запорізький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Калашник Ю.В.,

за участю секретаря судового засідання Стовбур А.Ю.

розглянув у порядку письмового провадження заяву Костянтинівсько-Дружківського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області про заміну сторони виконавчого провадження у справі за позовом Управління Пенсійного фонду України в м. Костянтинівці та Костянтинівському районі Донецької області до Товариства з обмеженою відповідальністю Кедр про стягнення фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до п. а ст. 13 Закону України Про пенсійне забезпечення ,

ВСТАНОВИВ:

20.03.2019 Костянтинівсько-Дружківське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області (далі - заявник) звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду із заявою про заміну сторони виконавчого провадження, в якій просить замінити сторону виконавчого провадження, а саме: стягувача по справі №808/6991/14 з Управління Пенсійного фонду України в м. Костянтинівці та Костянтинівському районі Донецької області на Костянтинівсько-Дружківське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області.

Для розгляду питання щодо заміни сторони виконавчого провадження, судом призначене судове засідання на 01.04.2019 о 09:45, про що повідомлено учасників справи та заявника.

Представники заявника, позивача (стягувача) та відповідача (боржника) у судове засідання не прибули, про дату, час та місце судового засідання повідомлялись належним чином, про причини неявки суд не повідомили.

Відповідно до частини другої статті 379 КАС України, суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

У відповідності до частини дев'ятої статті 205 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Згідно з частиною четвертою статті 229 КАС України, при розгляді справи в порядку письмового провадження фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

За таких обставин, суд вважає за можливе провести судове засідання без участі учасників справи, за наявними у справі матеріалами, в порядку письмового провадження.

Розглянувши наявні матеріали справи судом встановлено наступне.

20 жовтня 2014 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Управління Пенсійного фонду України в м. Костянтинівці та Костянтинівському районі Донецької області до Товариства з обмеженою відповідальністю Кедр про стягнення фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до п. а ст. 13 Закону України Про пенсійне забезпечення у розмірі 214,57 грн.

Постановою суду від 12.11.2014 у справі №808/6991/14 провадження №ДО/808/490/14 адміністративний позов задоволено повністю. Указане рішення оскаржене не було та набрало законної сили 23.12.2014.

15.01.2015 по справі виданий виконавчий лист.

Повідомленням від 21.06.2018 старшим державним виконавцем Костянтинівського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Донецькій області повернуто стягувачу виконавчий лист №808/6991/14, виданий 15.01.2015 Запорізьким окружним адміністративним судом.

У зв'язку із проведеною відповідно до постанови Кабінету Міністрів України Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України №821 від 08.11.2017 реорганізацією позивача шляхом злиття в Костянтинівсько-Дружківське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області, дане об'єднане управління звернулось до суду із заявою про заміну сторони виконавчого провадження.

Всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується заява про заміну сторони виконавчого провадження, суд вважає її такою, що підлягає задоволенню з наступних підстав.

Стаття 129-1 Конституції України та стаття 14 КАС України встановлюють, що судові рішення, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об'єднаннями на всій території України. Невиконання судових рішень тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

За приписами статті 1 Закону України Про виконавче провадження № 1404-VIII від 02.06.2016, виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Частиною п'ятою статті 15 Закону № 1404-VIII передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов'язковими тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

Під правонаступництвом у виконавчому провадженні необхідно розуміти заміну однієї зі сторін (стягувача або боржника) з переходом прав та обов'язків від право попередника до іншої особи (правонаступника), що раніше не брали участі у виконавчому провадженні. Правонаступництво можливе на всіх стадіях виконавчого провадження - з моменту відкриття виконавчого провадження до його закінчення.

З наведеного вбачається, що замінити сторону у виконавчому провадженні можливо лише у разі вибуття стягувача з одночасною заміною вибувшої сторони на її правонаступника.

Судом встановлено, що на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1055 Управління Пенсійного фонду України в м. Костянтинівці та Костянтинівському районі Донецької області перейменовано на Костянтинівське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2017 №821 Деякі питання функціонування органів Пенсійного фонду України , проведено реорганізацію територіальних органів Пенсійного фонду України. При цьому Костянтинівське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області та управління Пенсійного фонду України в м. Дружківці Донецької області реорганізується шляхом злиття, внаслідок чого утворюється Костянтинівсько-Дружківське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області.

Відповідно до статті 104 Цивільного кодексу України, юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.

31 травня 2018 року в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зроблений запис за №1 269 134 0000 005351 про реєстрацію юридичної особи Костянтинівсько-Дружківського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області.

Здійснення заходів, пов'язаних з утворенням та реорганізацією центральних органів виконавчої влади, регулюється Порядком здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 № 1074. Відповідно до пункту 15 Порядку, у разі припинення органу виконавчої влади. Кабінет Міністрів України утворює відповідну комісію, затверджує її голову та визначає строк проведення реорганізації або ліквідації. Головою комісії з припинення органу виконавчої влади затверджується керівник або заступник керівника органу виконавчої влади, що припиняється.

Відповідно до пунктів 7, 23 постанови № 1074 майнові права та обов'язки органів виконавчої влади у разі їх злиття, приєднання або перетворення переходять правонаступникові на підставі передавального акта. Передавальний акт чи розподільчий ліквідаційний баланс складається комісією після закінчення строку пред'явлення вимог кредиторами та задоволення або відхилення таких вимог, підписується членом комісії - бухгалтером та затверджується головою комісії. Розподільчий баланс або передавальний акт повинен містити положення про правонаступництво щодо всіх фінансових зобов'язань органу виконавчої влади або територіального органу, що припиняється, всіх його кредиторів та боржників, у тому числі зобов'язання, які оспорюються сторонами.

31 травня 2018 року згідно з витягом з Передавального акту здійснено заходи щодо припинення діяльності Костянтинівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області шляхом злиття та утворення Костянтинівсько-Дружківського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, яке є правонаступником всіх прав та обов'язків припиненого Костянтинівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області та проведено передачу окремо визначеного майна, що обліковується на балансі управління Пенсійного фонду України в місті Дружківці Донецької області до новоутвореного територіального органу Пенсійного фонду України - Костянтинівсько-Дружківського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Донецькій області, яке є правонаступником всіх прав та обов'язків припиненого Костянтинівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області.

Відповідно до частин першої, четвертої статті 379 КАС України, у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником. Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

При цьому, за приписами четвертої цієї статті положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

Ураховуючи викладене, суд приходить до висновку, що стягувач по справі підлягає заміні на його правонаступника Костянтинівсько-Дружківське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області.

Керуючись ст.ст. 241, 248, 379 КАС України, суд

УХВАЛИВ:

Замінити сторону виконавчого провадження з примусового виконання виконавчого листа №808/6991/14, виданого 15.01.2015 Запорізьким окружним адміністративним судом про стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю Кедр (код ЄДРПОУ 24321393) на користь Управління Пенсійного фонду України в м. Костянтинівці та Костянтинівському районі Донецької області заборгованість по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, відповідно до п. а ст. 13 Закону України Про пенсійне забезпечення за період з січня по квітень 2014 року (включно) в сумі 214 (двісті чотирнадцять) грн. 57 коп., а саме замінити вибулу сторону стягувача Управління Пенсійного фонду України в м. Костянтинівці та Костянтинівському районі Донецької області (85113, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Ціолковського, буд.25, код ЄДРПОУ 37544278) на його правонаступника Костянтинівсько-Дружківське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області (85113, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Ціолковського, б.25, код ЄДРПОУ 42171400).

Копію ухвали направити учасникам справи та заявнику.

Ухвала, постановлена судом в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, у відповідності до ч.2 ст. 256 КАС України набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи шляхом подачі апеляційної скарги протягом п'ятнадцяти днів з дня її проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Ю.В.Калашник

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.04.2019
Оприлюднено04.04.2019
Номер документу80923778
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/6991/14

Ухвала від 30.12.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Семененко Марина Олександрівна

Ухвала від 01.04.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Постанова від 12.11.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні