Рішення
від 01.04.2019 по справі 126/2990/18
БЕРШАДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

іменем України

Справа № 126/2990/18

Провадження № 2/126/275/2019

"01" квітня 2019 р. м. Бершадь

Бершадський районний суд Вінницької області

в складі головуючого судді Хмель Р. В.

секретар Кучанська В. М.,

за участі прокурора Круковської Г.М.

представника Управління соціальної та молодіжної політики Бершадської районної державної адміністрації ОСОБА_1

відповідача ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Бершадь цивільну справу за позовом керівника Бершадської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Управління соціальної та молодіжної політики Бершадської районної державної адміністрації до ОСОБА_2 про стягнення надмірно сплачених коштів, -

ВСТАНОВИВ:

Керівник Бершадської місцевої прокуратури звернувся в суд в інтересах держави в особі Управління соціальної та молодіжної політики Бершадської районної державної адміністрації з позовом до ОСОБА_2, в якому просить стягнути з відповідача надмірно сплачені кошти та судовий збір.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ОСОБА_2 30.08.2016 року подала до УСМП Бершадської РДА заяву про призначення житлової субсидії за місцем проживання, а саме, за адресою: м. Бершадь Бершадського району Вінницької області вул. Свободи,4. При цьому, до заяви додано Декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії вказано, згідно якої за вказаною адресою проживають ОСОБА_2 та ОСОБА_3. У розділі II Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії вказано, що єдиним доходом є отримання виплат одиноким матерям у сумі 1450 гривень інших доходів та осіб, які проживають не вказано.

На підставі поданих документів УСМП Бершадської РДА 14.09.2016 прийнято рішення про призначення субсидії, а саме: призначено житлову субсидію на житлово-комунальні послуги (далі - ЖКП) на 4 місяці з вересня 2016 року по грудень 2016 року включно щомісячно в сумі 60,86 грн. на загальну суму 243,44 грн, яку сплачено на рахунок постачальника електричної енергії, та призначено субсидію на придбання скрапленого газу та твердого палива (далі - СГТП) одноразово у сумі 2755,16 грн., яку виплачено через відділення банку на номер вкладу 26255501365743, відкритого на ім'я ОСОБА_2

Також 10.04.2017 ОСОБА_2 подала до УСМП Бершадської РДА заяву про призначення житлової субсидії з Декларацією про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії, у якій вказано про проживання за вище вказаною адресою тільки ОСОБА_2 та ОСОБА_3 та дохід у виді допомоги на дитину.

На підставі поданих документів УСМП Бершадської РДА 21.04.2017 прийнято рішення про призначення субсидії, а саме: призначено житлову субсидію на ЖКП на 9 місяців з квітня 2017 року по грудень 2017 року включно щомісячно в сумі 108, 81 грн. на загальну суму 979,29 грн., яку сплачено на рахунок постачальника електричної енергії, та субсидію на придбання скрапленого газу та твердого палива (далі - СГТП) одноразово у сумі 4187,00 грн., яку виплачено через відділення банку на номер вкладу 26255501365743.

Крім того, 09.02.2018 ОСОБА_2 подала до УСМП Бершадської РДА заяву про призначення житлової субсидії з Декларацією про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії, у якій вказано про проживання за вищевказаною адресою тільки ОСОБА_2 та ОСОБА_3 та дохід у виді допомоги одинокій матері.

На підставі поданих документів УСМП Бершадської РДА 23.03.2018 прийнято рішення про призначення субсидії, а саме: призначено житлову субсидію на ЖКП на 11 місяців, з лютого 2018 року по грудень 2018 року включно щомісячно в сумі 77,15 грн. на за загальну суму 925,80 грн., яку сплачено на рахунок постачальника електричної енергії, та призначено субсидію на придбання скрапленого газу та твердого палива одноразово у сумі 4572,02 грн., яку виплачено через відділення банку на номер вкладу 26255501365743.

У подальшому на підставі рішення № 25 від 02.04.2018 державними соціальними інспекторами проведено перевірку одержувачів житлових субсидій, а саме: ОСОБА_2 та ОСОБА_4, які проживають за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1. Згідно акту обстеження матеріально-побутових умов малозабезпеченої сім'ї для надання житлової субсидії № 369 від 04.04.2018 встановлено, що за адресою: м. Бершадь Бершадського району Вінницької області вул. Сводоби,4, проживають ОСОБА_2, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_3 Однак, при поданні заяви ОСОБА_2 усіх осіб, які проживають, не вказала.

При цьому, будинок належить ОСОБА_4 та їй як власнику житла протягом 2016-2018 років також призначалась та надавалась житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг та субсидія на придбання скрапленого газу та твердого палива за адресою: м. Бершадь Бершадського району Вінницької області вул. Свободи,4.

Зокрема, ОСОБА_4 подано документи, на підставі яких УСМП Бершадської РДА прийнято 23.10.2016 рішення про призначення субсидії, а саме: житлову субсидію на ЖКП з жовтня 2016 року по грудень 2016 року включно щомісячно в сумі 65,15 та призначено СГТП одноразово у сумі 3152,50 грн.. Також УСМП Бершадської РДА 21.04.2017 прийнято рішення про призначення субсидії, а саме: житловою субсидію на ЖКП з квітня 2017 року по грудень 2017 року включно щомісячно в сумі 95,06 грн. та призначено СГТП одноразово у сумі 3658,20 грн. Крім того, рішенням УСМП Бершадської РДА 22.03.2018 ОСОБА_4 призначено житловою субсидію на ЖКП з лютого 2018 року по грудень 2018 року включно щомісячно в сумі 65,98 грн. та призначено СГТП одноразово у сумі 3909,50 грн.

Згідно актів про проведення перевірки правильності та повноти інформації, що надається заявникам для призначення житлових субсидій та соціальної допомоги від 04.04.2018 УСМП Бершадської РДА установлено, що ОСОБА_2 входить до складу зареєстрованих осіб в домогосподарстві своєї матері ОСОБА_4, яка отримує відповідні субсидії, тому вона не мала права на отримання вказаної субсидії, оскільки вона уже виплачується власнику домоволодіння ОСОБА_4 Після проведення перевірки здійснено перерахунок субсидії та встановлено, що надмірно виплачено коштів державного бюджету на загальну суму 13952,28 грн. з яких: ОСОБА_4 - 1215,37 грн., які нею добровільно повернуто, та ОСОБА_2 - 12736,91 грн. які у добровільному порядку не сплачено.

Дана позовна заява надійшла до суду 02.11.2018 року, відповідно до протоколу автоматизованого розподілу справ між суддями, цього ж дня її було передано для розгляду судді Хмель Р.В. 05.11.2018 року було направлено запит на уточнення місця реєстрації відповідача, відповідь на який надійшла до суду 16.11.2018 року. 19.11.2018 року ухвалою відкрито спрощене позовне провадження у справі та призначено перше судове засідання на 03.12.2018 року. Ухвалою суду від 03.12.2018 року було задоволено клопотання прокурора про витребування доказів та витребувано з Вінницького обласного управління АТ "Ощадбанк" інформацію про зарахування чи не зарахування на рахунок №26255501365743 відкритий на ім'я ОСОБА_2( ІНФОРМАЦІЯ_2, РНОКПП НОМЕР_1) бюджетних коштів субсидії на придбання скрапленого газу та твердого палива в сумі: 2755,16 грн. (2016 рік), 4187,00 грн. (2017 рік) та 4527,02 грн. (2018 рік).

Прокурор Круковська Г.М. просила суд позовні вимоги задовольнити в повному обсязі, оскільки надані суду докази підтверджують неправомірність отримання коштів відповідачем та направлення даних коштів для зарахування на рахунок відповідача.

Представник позивача УСМП Бершадської РДА ОСОБА_1 позовні вимоги підтримала та просила задовольнити.

Відповідач ОСОБА_2 позовні вимоги не визнала та вказала, що дійсно проживає в ІНФОРМАЦІЯ_3. Даний будинок є двоповерховим. На першому поверсі проживають її батьки, а вона з дитиною живуть на другому поверсі та є окремою сім'єю, хоча дійсно лічильники на використання електроенергії мають спільний.

В судовому засіданні в якості свідка було допитано ОСОБА_6, яка суду показала, що обіймає посаду головного бухгалтера УСМП Бершадської РДА та приймає участь у нарахуванні субсидій. Так ОСОБА_2 було дійсно протягом 2016-2018 років нараховано субсидію згідно поданих нею документів. На момент опрацювання наданих відповідачем документів була відсутня можливість проведення перевірки наявності інших осіб, які проживають за вказаною в документах адресою. При проведенні верифікації даних, тримавши відомості про те, що на один особовий рахунок нараховуються субсидії ОСОБА_4 та ОСОБА_2, УСМП Бершадської РДА було проведено перевірку. За результатами перевірки було виявлено, що житловий будинок №4 по вул. Свободи в м. Бершадь є двоповерховим, та окрім відповідачки та її дитини, у будинку також проживають її батьки. Дані особи спільно користуються житлово - комунальними послугами. Крім того виявлено, що власником будинку є ОСОБА_4, яка отримує субсидію згідно поданих документів. Оскільки на один особовий рахунок не може виділятись субсидія на декілька чоловік. ОСОБА_4 було запропоновано частково повернути надміру отримані кошти, що нею і було зроблено, а ОСОБА_2 було запропоновано повернути безпідставно отримані кошти, однак остання відмовилась. Усі нараховані їй кошти були спрямовані до банківської установи відповідно до платіжних повідомлень та до Управління не повертались, що вказує на їх зарахування на рахунок відповідача.

Відповідач письмовий відзив на позовну заяву у встановлений судом строк не надала, також, не надала жодних доказів спростування позовних вимог позивача, в зв'язку з чим, суд, вирішує спір за наявними матеріалами справи.

Європейський суд з прав людини вказав, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов'язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов'язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов'язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (Серявін та інші проти України, № 4909/04, § 58, ЄСПЛ, від 10 лютого 2010 року).

Прецедентна практика Європейського суду з прав людини виходить з того, що реалізуючи п. 1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод щодо доступності правосуддя та справедливого судового розгляду кожна держава-учасниця цієї Конвенції вправі встановлювати правила судової процедури, в тому числі й процесуальні заборони і обмеження, змістом яких є не допустити судовий процес у безладний рух.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив, що 30.08.2016 року ОСОБА_2 подала до УСМП Бершадської РДА заяву про призначення житлової субсидії за місцем проживання, а саме, за адресою: м. Бершадь Бершадського району Вінницької області вул. Свободи,4 та Декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії вказано. У даній Декларації вказано, що за вказаною вище адресою проживають ОСОБА_2 та ОСОБА_3. У розділі II Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії вказано, що єдиним доходом є отримання виплат одиноким матерям, інших доходів та осіб, які проживають не вказано.

На підставі поданих документів УСМП Бершадської РДА 14.09.2016 прийнято рішення про призначення субсидії, а саме: призначено житлову субсидію на житлово-комунальні послуги (далі - ЖКП) на 4 місяці з вересня 2016 року по грудень 2016 року включно щомісячно в сумі 60,86 грн. на загальну суму 243,44 грн, яку сплачено на рахунок постачальника електричної енергії, та призначено субсидію на придбання скрапленого газу та твердого палива (далі - СГТП) одноразово у сумі 2755,16 грн.

З аналогічними заявами відповідач зверталась також 10.04.2017, 09.02.2018. При цьому у деклараціях про доходи нею незмінно вказувались допомога на дитину, як одинокій матері та до членів сім', окрім неї вписано ОСОБА_3

На підставі поданих документів УСМП Бершадської РДА 21.04.2017 та 23.03.2018 було прийнято рішення про призначення субсидії, а саме: призначено житлову субсидію на ЖКП та субсидію на придбання скрапленого газу та твердого палива та отримано коштів на суму 5166,29 за 2017 рік та 4572,02 за 2018 рік.

На підставі рішення № 25 від 02.04.2018 державними соціальними інспекторами проведено перевірку одержувачів житлових субсидій, а саме: ОСОБА_2 та ОСОБА_4, які проживають за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1. Згідно акту обстеження матеріально-побутових умов малозабезпеченої сім'ї для надання житлової субсидії № 369 від 04.04.2018 встановлено, що за адресою: м. Бершадь Бершадського району Вінницької області вул. Свободи,4, проживають ОСОБА_2, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_3

Згідно даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, житловий будинок №4 по вул. Свободи в м. Бершадь Вінницької області належить ОСОБА_4 на праві приватної власності, якій, як власнику житла протягом 2016-2018 років також призначалась та надавалась житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг та субсидія на придбання скрапленого газу та твердого палива.

Зокрема, ОСОБА_4 було призначено житлову субсидію на ЖКП з жовтня 2016 року по грудень 2016 року включно щомісячно в сумі 65,15 та призначено СГТП одноразово у сумі 3152,50 грн.; з квітня 2017 року по грудень 2017 року включно щомісячно в сумі 95,06 грн. та 3658,20 грн.; з лютого 2018 року по грудень 2018 року включно щомісячно в сумі 65,98 грн. та призначено СГТП одноразово у сумі 3909,50 грн.

Після проведення перевірки здійснено перерахунок субсидії та встановлено, що надмірно виплачено коштів державного бюджету на загальну суму 13952,28 грн. з яких: ОСОБА_4 - 1215,37 грн., які нею добровільно повернуто, та ОСОБА_2 - 12736,91 грн. які у добровільному порядку не сплачено.

В силу вимог ст. 82 ЦПК України, суд вважає доведеним те, що ОСОБА_2 не надала достовірної інформації про кількість осіб, які проживають разом з нею за однією адресою під час надання відомостей для оформлення субсидій. Судом критично оцінено твердження відповідачки про те, що вона із сином проживають сім'єю, відокремленою від батьків, оскільки дана обставина нічим не підтверджена. Крім того, нею визнано те, що комунальні послуги сплачуються нею та її батьками на один рахунок за одними (не відокремленими) лічильниками Дана обставина унеможливлює конкретизувати ким та скільки послуг використано окремо.

Щодо суми коштів, які були отримані відповідачкою, то системний аналіз доказів вказує на те, що суду не надано підтвердження нарахування на рахунок відповідачки та виплату коштів за 2016 рік в сумі 2755,16 грн., і в доказ протилежного, відповідно до довідки заступника голови правління АТ "Ощадбанк" №46-07/14054/152691 від 21.12.2018 року, вбачається, що на рахунок відповідачки, відкритий у даному банку, надійшли лише грошові кошти, вказані позивачем за 2017 та 2018 роки.

Питання надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива врегульовано Постановою Кабміну від 21.10.1995, якою затверджено Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (надалі Положення).

Відповідно до п. 3 вказаного Положення (в редакції чинній на час звернення позивача за призначенням субсидії), призначення субсидій та контроль за їх цільовим використанням здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві і Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад (далі - структурні підрозділи з питань соціального захисту населення).

Пунктами 9, 10, 11, 12 Положення передбачено, що житлова субсидія розраховується на всіх членів домогосподарства, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, у тому числі осіб, призваних на строкову військову службу.

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на основі середньомісячного (за останні шість місяців або два квартали, що передують місяцю звернення за призначенням субсидії) сукупного доходу осіб, зазначених у п. 9 цього Положення.

Відповідно до п 8 Положення житлова субсидія призначається одному із членів домогосподарства, які зареєстровані і фактично проживають в житловому приміщенні (будинку).

Згідно з п. 13 Положення для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання (орендарі, внутрішньо переміщені особи - за фактичним місцем проживання): заяву про призначення житлової субсидії за формою, встановленою Мінсоцполітики, декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за формою, встановленою Мінсоцполітики, довідки про доходи - у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у порядку, встановленому цим Положенням. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру, договір найму (оренди) житла (у разі наявності).

В абзаці 8, 9 п. 20 Положення, зазначено, що сума субсидії, перерахованої (виплаченої) надміру внаслідок свідомого подання громадянином документів з недостовірними відомостями або неповідомлення громадянином про зміни, зазначені у пункті 14 цього Положення, повертається ним за вимогою органу, що призначив субсидію. У разі коли громадянин добровільно не повернув надміру перераховану (виплачену) суму субсидії, питання про її стягнення органи, що призначають субсидії, вирішують у судовому порядку.

Згідно абзацу 7. п. 13 Положення, громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру.

Відповідно до ч. 1 ст. 1212 ЦК України, особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов'язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов'язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала.

Відповідно до ст. 1215 ЦК України, не підлягають поверненню безпідставно набуті допомоги, надані фізичній особі як засіб до існування, якщо їх виплата проведена юридичною особою добровільно, за відсутності рахункової помилки з її боку і недобросовісності з боку набувача.

Статтею 15 ЦК України, передбачено, що кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право на захист свого інтересу, який не суперечить загальним засадам цивільного законодавства.

Згідно ч. 1 ст. 4 ЦПК України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

Таким чином, аналізуючи вищевикладене, дослідивши обставини справи, зібрані докази, виходячи із принципів розумності, виваженості, справедливості, суд дійшов висновку про часткову обґрунтованість позовних вимог позивача та про наявність правових підстав для їх задоволення за виключенням виплат за 2016 рік, які безпосередньо повинні були бути перераховані на рахунок ОСОБА_2, відкритий в АТ "Ощадбанк" в сумі 2755,16 грн.

Відповідно до ст. 141 ЦПК України, судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Позивачем при зверненні до суду сплачено судовий збір у розмірі 1762 грн. Тому задовольняючи позовні вимоги частково, з відповідача підлягає стягненню 78,4% вказаної суми, що складає 1381,4 грн.

На підставі викладеного і керуючись ст. 1212, 1215, 1166 ЦК України, ст. 4, 12, 13, 18, 19, 23, 76-81, 95, 141, 264, 265 ЦПК України, суд, -

УХВАЛИВ :

Позов керівника Бершадської місцевої прокуратури ( вул. Шевченка, 4 м. Бершадь Вінницька область) код в ЄДРПОУ 02909909) в інтересах держави в особі Управління соціальної та молодіжної політики Бершадської районної державної адміністрації ( вул. Миколаєнка, 25 м. Бершадь Вінницька область, код в ЄДРПОУ 03191845) до ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_4, жителька вул. Свободи, 4 м. Бершадь Вінницька область РНОКПП3183103488) про стягнення надмірно сплачених коштів - задовольнити частково.

Стягнути з ОСОБА_2 на користь Управління соціальної та молодіжної політики Бершадської районної державної адміністрації код 03191845, МФО 802015 банк одержувача ГУДКСУ у Вінницькій області рахунок 35412084110602 кошти в сумі 4572,02 грн. (чотири тисячі п'ятсот сімдесят дві грн. 02 коп.) та на рахунок УК в Бершадському районі 24060300 код 37908394 МФО 802015 банк одержувача ГУДКСУ у Вінницькій області рахунок № 3118115700041 кошти в сумі 5166,29 ( п'ять тисяч сто шістдесят шість грн. 29 коп.).

Стягнути з ОСОБА_2 на користь прокуратури Вінницької області код 02909909, МФО 820172, розрахунковий рахунок 35213099003988 судовий збір в сумі 1346,17 грн. (одна тисяча триста сорок шість грн. 17 коп.).

В решті вимог відмовити.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його його проголошення безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Роз'яснити сторонам, що відповідно до п. 15.5 перехідних положень ЦПК України, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.

Повний текст рішення виготовлено 03.04.2019 року.

Суддя Р. В. Хмель

СудБершадський районний суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення01.04.2019
Оприлюднено05.04.2019
Номер документу80932426
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —126/2990/18

Ухвала від 09.10.2023

Цивільне

Бершадський районний суд Вінницької області

Хмель Р. В.

Ухвала від 02.02.2021

Цивільне

Вінницький апеляційний суд

Войтко Ю. Б.

Ухвала від 12.01.2021

Цивільне

Вінницький апеляційний суд

Войтко Ю. Б.

Ухвала від 23.12.2020

Цивільне

Вінницький апеляційний суд

Войтко Ю. Б.

Ухвала від 02.12.2020

Цивільне

Бершадський районний суд Вінницької області

Губко В. І.

Ухвала від 27.10.2020

Цивільне

Бершадський районний суд Вінницької області

Губко В. І.

Ухвала від 07.10.2020

Цивільне

Бершадський районний суд Вінницької області

Губко В. І.

Ухвала від 09.04.2019

Цивільне

Бершадський районний суд Вінницької області

Хмель Р. В.

Рішення від 01.04.2019

Цивільне

Бершадський районний суд Вінницької області

Хмель Р. В.

Рішення від 01.04.2019

Цивільне

Бершадський районний суд Вінницької області

Хмель Р. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні