Рішення
від 21.05.2018 по справі 405/1952/17
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 405/1952/17

Провадження №2-а/405/72/17

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 травня 2018 року Ленінський районний суд м. Кіровограда у складі:

головуючого судді Іванової Л.А.

при секретарі Береді Я.І.,

за участю представника позивача виконавчого комітету

Міської ради міста Кропивницького - Чорноконь І.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Кропивницькому адміністративну справу № 405/1952/17 за адміністративним позовом виконавчого комітету Міської ради міста Кропивницького до громадського формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина , третя особа, яка не заявляєть самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Кропивницький відділ поліції Головного управління національної поліції в Кіровоградській області про припинення діяльності громадського формування з охорони громадського порядку шляхом примусового розпуску, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач виконавчий комітет Міської ради міста Кропивницького (попереднє найменування виконавчий комітет Кіровоградської міської ради) звернувся до суду із даним адміністративним позовом до відповідача громадського формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Кропивницький ВП ГУ НП в Кіровоградській області, в якому просив припинити діяльність громадського формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина, КОД ЄДРПОУ 39353280 шляхом примусового розпуску.

На обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що згідно п.1 рішення виконавчого комітету Кіровоградської міської ради від 22.07.2014 року № 321 Про узгодження Статуту громадського формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина узгоджено Статут громадського формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина .

Вказаний Статут затверджено установчими зборами відповідача, крім того, згідно протоколу №1 від 05.06.2014 року Статут погоджено начальником МВ УМВС України в Кіровоградській області Куценком В.В.

Згідно вказаного Статуту громадське формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина створюється відповідно до Закону України Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону . Відповідач створений як громадське об'єднання на добровільних засадах з метою сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам та органам виконавчої влади, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень і злочинів, захисті життя і здоров'я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних ситуацій.

Основними завданнями відповідача є: 1) у сфері охорони громадського порядку: надання допомоги органам внутрішніх справ у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним проступкам і злочинам, інформування органів та підрозділів внутрішніх справ про вчинені або ті, що готуються, злочини, місця зосередження злочинних угруповань, сприяння органам внутрішніх справ у виявленні і розкритті злочинів, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від злочинних посягань, участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою бездоглядністю і правопорушеннями неповнолітніх; 2) у разі виникнення надзвичайних ситуацій: надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли від нещасних випадків чи правопорушень, участь у рятуванні людей і майна, підтримання громадського порядку.

При цьому, як вбачається з листа начальника Кропивницького відділу поліції Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області Авдієнка Д.О. від 31.01.2017 року № 1186/117-17, за час існування відповідачем не було виконано жодного завдання щодо надання допомоги органам внутрішніх справ у забезпеченні публічної безпеки та порядку, запобіганні адміністративним проступкам та злочинам, сприяння органам внутрішніх справ у виявленні і розкритті злочинів, розшуку осіб, що їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ,організацій, громадян від злочинних посягань, участі у забезпеченні безпеки дорожнього руху.

На запити Кропивницького ВП ГУНП в Кіровоградській області до Відповідача щодо кількості учасників та результатів співпраці з органами внутрішніх справ, - відповідей не надходило.

Також, Кропивницький відділ ГУ НП області у вказаному листі, клопотав про порушення питання щодо розпуску відповідача, відповідно до ст. 8 Закону України Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону .

Позивач зазначив, що діяльність відповідача з огляду на положення Закону України Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону в контексті відсутності підпорядкованості, підзвітності та відсутності будь-якої співпраці з органами внутрішніх справ та органами місцевого самоврядування вказує на порушення вимог зазначеного Закону, а також підтверджує формальне існування формування, що в свою чергу може призвести до зловживання членами громадських формувань своїми повноваженнями.

Викладені обставини підтверджують заявлені вимоги щодо примусового розпуску громадського формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина .

Ухвалою суду від 20 квітня 2017 року відрито провадження по даній справі та призначено справу до судового розгляду.

Відповідно до п. 10 ч. 1 VII Розділу Перехідні положення КАС України, в редакції Закону № 2147-VIII від 03.10.2017 року, справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу, у зв'язку з чим розгляд зазначеної справи продовжено за правилами КАС України в редакції Закону № 2147-VIII від 03.10.2017 року, який набрав чинності 15.12.2017 року.

Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 3 КАС України в редакції Закону № 2147-VIII від 03.10.2017 року порядок здійснення адміністративного судочинства встановлюється Конституцією України, цим Кодексом та міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

Представник позивача виконавчого комітету Міської ради міста Кропивницького Чорноконь І.В. в судовому засіданні позовні вимоги підтримала в повному обсязі, просила позов задовольнити. Окрім того, представником позивача під час судового розгляду справи було надано додаткові пояснення, у яких зазначено, що на момент проведення державної реєстрації громадського формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина , код ЄДРПОУ 39353280, реєструючим органом таких громадських формувань є виконавчий комітет Міської ради міста Кропивницького (виконавчий орган міської ради), що повністю узгоджується із змістом статті 6 Закону України "Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону" у відповідній редакції.

Так, відповідно до статті 6 Закону України "Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону" в редакції, що діяв на момент проведення державної реєстрації громадського формування з охорони громадського порядку "Кіровоградська народна дружина", а саме датою проведення державної реєстрації є 15.08.2014 року, що підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тобто це редакція Закону України "Про участь громадян в охороні громадського порядку і державногокордону", що діяла в період з 01.08.2003 року по 15.07.2015 рік.

Для реєстрації громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону його засновники подають до відповідного виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті ради за місцем його діяльності рішення про його створення, підтримане відповідним органом внутрішніх справ чи підрозділом Державної прикордонної служби України, узгоджене з цими органами положення (статут), інформацію про склад керівного органу, а також список членів формування. Реєстраційні документи розглядаються відповідним виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної у місті ради у місячний термін з дня їх надходження. У разі потреби орган, який здійснює реєстрацію, проводить перевірку відомостей, зазначених у поданих йому документах. Рішення про реєстрацію або відмову в ній повідомляється засновникові письмово у 10- денний термін з дня прийняття відповідного рішення, тим самим, виходячи із змісту чинного на момент проведення реєстрації відповідача, повноваження щодо проведення реєстрації відповідача покладені на Виконавчий комітет Міської ради міста Кропивницького.

Щодо правових підстав примусового розпуску відповідача, зазначено, що згідно абзацу 1, 2 статті 8 Закону України "Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону" діяльність громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону може бути припинена шляхом примусового розпуску або саморозпуску відповідно до закону.

У разі порушення громадським формуванням вимог чинного законодавства щодо його діяльності за заявою реєструючого органу його діяльність може бути заборонена за рішенням суду у встановленому законом порядку.

Також, відповідно до п. 61 Статуту відповідача у разі порушення формуванням вимог законодавства щодо його діяльності за заявою реєструючого органу або прокурора його діяльність може бути заборонена за рішенням суду в установленому законом порядку.

При цьому, серед основних завдань громадського формування, які встановлені статтею 9 Закону та продубльовані в Статуті відповідача, виконання, яких є його обов'язком, зокрема є: надання допомоги органам Національної поліції у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним проступкам і злочинам, інформування органів Національної поліції про вчинені або ті, що готуються, злочини, місця концентрації злочинних угруповань, сприяння органам Національної поліції у виявленні і розкритті, злочинів, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від злочинних, посягань; участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та, боротьбі з дитячою бездоглядністю і правопорушеннями, неповнолітніх.

Разом з тим, як вбачається з листа начальника Кропивницького відділу поліції Головного управління національної поліції в Кіровоградській області Авдієнкf Д.О. від 31.01.2017 року № 1186/117-17, за час існування, відповідачем не було виконано жодного завдання щодо надання допомоги органам внутрішніх справ у забезпеченні публічної безпеки та порядку, запобіганні адміністративним проступкам та злочинам, сприяння органам внутрішніх справ у виявленні і розкритті злочинів, розшуку осіб, що їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ,організацій, громадян від злочинних посягань, участі у забезпеченні безпеки дорожнього руху.

На запити Кропивницького ВП ГУНП в Кіровоградській області до Відповідача щодо кількості учасників та результатів співпраці з органами внутрішніх справ відповідей не надходило.

Також, відповідно до п. 3 рішення виконавчого комітету Кіровоградської міської ради від 22.07.2014 р. № 321 "Про узгодження статуту громадського формування зохорони громадського правопорядку "Кіровоградська народна дружина" відповідачу необхідно щокварталу надавати до сектора з питань запобігання і виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними та контролюючими органами інформацію про результати роботи, в той же час згідно з листом від 13.04.2018 року № 21/18 відділу з питань запобігання і виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними та контролюючими органами, починаючи з 2014 року жодної інформації про результати роботи від відповідача на адресу Відділу, - не надходило.

Крім того, між відділом з питань запобігання і виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними та контролюючими органами та відповідачем відсутня взаємодія та співпраця що передбачена чинним законодавством.

З огляду на викладене представник позивача зазначила, що відповідач не виконує тих завдань, які покладені на нього Законом, крім того, відсутня будь-яка співпраця з органами місцевого самоврядування та правоохоронними органами, що є доказом його (відповідача) лише формального існування.

Представник відповідача громадського формування з охорони громадського прядку Кіровоградська народна дружина в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце судового розгляду справи, зокрема на 21.05.2018 року, відповідач повідомлений судом належним чином 02.05.2018 року, що підтверджується рекомендованим повідомлення про вручення поштового відправлення, причини неявки суду не повідомив, будь-які заяви, заперечення, клопотання на адресу суду не надходили.

Представник третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Кропивницький ВП ГУНП в Кіровоградській області, в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлявся судом належним чином, подав до суду заяву про підтримання позовних вимог від 03.07.2017 року за вх. № 15019, в якій зазначено, що відповідно до інформації виконавчого комітету Кіровоградської міської ради за учасниками громадського формування протягом майже двох років не було зареєстровано жодного посвідчення. За час існування вказаним громадським формуванням не було виконано жодних завдань щодо надання допомоги органам внутрішніх справ у забезпеченні публічної безпеки та поярку, запобігання адміністративним проступкам та злочинам, сприяння органам внутрішніх справ у виявленні та розкритті злочинів, розшуку осіб, що їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від злочинних посягань, участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху. На запити Кропивницького ВП ГУНП у Кіровоградській області до ГО Кіровоградська народна дружина щодо кількості учасників та результати співпраці з ОВС відповідей не надходило. Крім цього, жодним чином зв'язатися з учасниками даного громадського формування неможливо. Окрім того, третьою особою без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача подано заяву за вх. № 30950 від 18 грудня 2017 року про розгляд справи без участі представника третьої особи Кропивницького ВП ГУ НП в Кіровоградській області.

Заслухавши представника позивача, зваживши обставини, викладені в позовній заяві, дослідивши письмові докази у справі, суд прийшов до висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Так, згідно ч.1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з п. 2 ч. 4 ст. 46 КАС України громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, громадські об'єднання, юридичні особи, які не є суб'єктами владних повноважень, можуть бути відповідачами лише за адміністративним позовом суб'єкта владних повноважень: про примусовий розпуск (ліквідацію) об'єднання.

Відповідно до ст. 2 Закону України Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону правовою основою діяльності громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону є Конституція України, цей Закон, інші закони України, акти Президента України і Кабінету Міністрів України, рішення місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування з питань охорони громадського порядку і державного кордону, боротьби із злочинністю і адміністративними правопорушеннями, а також положення (статути) цих формувань.

Відповідно до ст. 6 Закону України Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону , в редакції Закону, чинного на час створення громадського об'єднання, для реєстрації громадського формування з охорони громадського порядку, яке, згідно Закону, діє на основі положення (статуту) про нього, його засновники подають до відповідного виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті ради за місцем його діяльності рішення про його створення, підтримане відповідним органом внутрішніх справ чи підрозділом Державної прикордонної служби України, узгоджене з цими органами положення (статут), інформацію про склад керівного органу, а також список членів формування. Після реєстрації громадське формування набуває статусу юридичної особи.

Судом встановлено, що рішенням виконавчого комітету Кіровоградської міської ради № 321 від 22 липня 2014 року Про узгодження Статуту громадського формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина , - узгоджено Статут громадського формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина (п. 1 Рішення).

Також судом встановлено, що 15.08.2014 року проведено державну реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань новоутвореної шляхом заснування юридичної особи громадського формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина , номер запису 1 444 102 0000 009451, ідентифікаційний код юридичної особи 39353280, місцезнаходження юридичної особи: місто Кіровоград, Ленінський район, вулиця Орджонікідзе, будинок 5, офіс 119, що підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Тим самим, із наданих позивачем письмових доказів було встановлено, що громадське формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина дійсно було створене та пройшло відповідну державну реєстрацію на підставі зазначеного вище рішення виконавчого комітету Кіровоградської міської ради № 321 від 22.07.2014 року.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 9 Закону України Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону основними завданнями громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону у сфері охорони громадського порядку є: надання допомоги органам внутрішніх справ у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним проступкам і злочинам; інформування органів та підрозділів внутрішніх справ про вчинені або ті, що готуються, злочини, місця концентрації злочинних угруповань; сприяння органам внутрішніх справ у виявленні і розкритті злочинів, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від злочинних посягань; участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою бездоглядністю і правопорушеннями неповнолітніх.

При цьому, відповідно до п. 8 Розділу ІІ Статуту громадського формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина , затвердженого установчими зборами громадського формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина (протокол установчих зборів № 1 від 05.06.2014 року, погодженого начальником МВ УМВС України в Кіровоградській області Куценком В.В.) основними завданнями Формування є: у сфері охорони громадського порядку: надання допомоги органам внутрішніх справ у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним проступкам і злочинам, інформування органів та підрозділів внутрішніх справ про вчинені або ті, що готуються, злочини, місця зосередження злочинних угруповань, сприяння органам внутрішніх справ у виявленні і розкритті злочинів, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від злочинних посягань, участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою бездоглядністю і правопорушеннями неповнолітніх; у разі виникнення надзвичайних ситуацій: надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли від нещасних випадків чи правопорушень, участь у рятуванні людей і майна, підтримання громадського порядку.

Крім того, згідно п. 37 Розділу VІІІ Статуту члени формування разом з працівниками органів внутрішніх справ зобов'язані: брати активну участь в охороні громадського порядку, припиненні адміністративних правопорушень і злочинів та запобіганні їм; доставляти до органу внутрішніх справ або громадського пункту охорони порядку осіб, які вчинили адміністративні правопорушення, з метою його припинення (якщо вичерпано інші заходи впливу), для встановлення особи порушника, складання протоколу про адміністративне правопорушення у разі неможливості скласти його на місці вчинення правопорушення (якщо складання протоколу є обов'язковим); надавати у межах наданих їм прав допомогу народним депутатам України, представникам органів державної влади та органів місцевого самоврядування у їх законній діяльності, якщо в цьому їм чиниться протидія або загрожує небезпека з боку правопорушників; члени Формування зобов'язані під час виконання обов'язків з охорони громадського порядку мати особисте посвідчення та нарукавну пов'язку члена Формування.

Відповідно до ч. 1 ст. 20 Закону України Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону контроль за діяльністю громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону здійснюється органами місцевого самоврядування у порядку, встановленому законом.

Зокрема, відповідно до п.п. 2, 3 Рішення виконавчого комітету Кіровоградської міської ради № 321 від 22.07.2014 року сектору з питань запобігання і виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними та контролюючими органами, в межах повноважень, визначених законодавством для органів місцевого самоврядування, після державної реєстрації юридичної особи - громадського формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина забезпечити координацію та контроль за його діяльністю. Громадському формуванню з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина щокварталу надавати до сектора з питань запобігання і виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними та контролюючими органами інформацію про результати роботи.

Поряд з цим, судом встановлено, що відповідач не виконує покладені на нього Законом та Статутом завдання (обов'язки), у зв'язку з чим є обґрунтовані підстави вважати, що дане формування діє формально.

Зокрема, відповідно до листа начальника відділу з питань запобігання і виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними та контролюючими органами Міської ради міста Кропивницького від 13.04.2018 року за вих. № 21/18, наданого на запит юридичного управління Міської ради міста Кропивницького щодо діяльності громадського формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина , відповідно до п. 3 Рішення виконавчого комітету Кіровоградської міської ради від 22 липня 2014 року № 321 Про узгодження Статуту громадського формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина громадське формування має щокварталу надавати до сектора з питань запобігання і виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними та контролюючими органами інформацію про результати роботи. Такої інформації з 2014 року жодного разу до Відділу не надходило. Крім того, між відділом з питань запобігання і виявленні корупції та взаємодії з правоохоронними та контролюючими органами та громадським формуванням з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина відсутня взаємодія і співпраця.

Крім того, відповідно до інформації ГУ НП в Кіровоградській області № 1186/117-17 від 31.01.2017 року на запит ВП ГУНП в області до ГФ Кіровоградська народна дружина щодо кількості учасників та результатів співпраці з ОВС, - відповідей не отримано.

Відповідно до ст. 8 Закону України Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону в редакції Закону, чинного на час виникнення спірних правовідносин, діяльність громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону може бути припинена шляхом примусового розпуску або саморозпуску відповідно до закону. У разі порушення громадським формуванням вимог чинного законодавства щодо його діяльності за заявою реєструючого органу його діяльність може бути заборонена за рішенням суду у встановленому законом порядку.

При цьому, дана норма не суперечить положенням Закону України Про громадські об'єднання , згідно пункту 2 частини 1 та частини 2 статті 25 якого припинення діяльності громадського об'єднання здійснюється за рішенням суду про заборону (примусовий розпуск) громадського об'єднання. Припинення діяльності громадського об'єднання зі статусом юридичної особи має наслідком припинення цієї юридичної особи у порядку, встановленому Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.

Припинення діяльності Формування передбачено також п.п 60, 61 Розділу ХІІІ Статуту, яким також передбачено, що діяльність Формування може бути припинена шляхом примусового розпуску або саморозпуску відповідно до Закону; у разі порушення Формуванням вимог законодавства щодо його діяльності за заявою реєструючого органу або прокурора його діяльність може бути заборонена за рішенням суду в установленому законом порядку.

Таким чином, судом встановлено, що відповідач громадське формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина не виконує завдання (обов'язки), визначені Законом України Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону та Статутом громадського формування, для виконання яких відповідач і був зареєстрований як громадське формування, тим самим, порушує вимоги чинного законодавства, у зв'язку з чим, суд приходить до висновку про доведеність позовних вимог та наявність підстав припинення діяльності відповідача шляхом примусового розпуску останнього.

Відповідно до 139 КАС України судові витрати по справі, які складаються із судового збору в розмірі 1600 грн. 00 коп. залишити по фактично понесеним позивачем.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 6, 9, 72, 77, 122, 123, 132, 139, 241, 242, 244, 245, 246, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону України № 2147-VIII від 03.10.2017 року, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов виконавчого комітету Міської ради міста Кропивницького до громадського формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Кропивницький відділ поліції Головного управління національної поліції в Кіровоградській області про припинення діяльності громадського формування з охорони громадського порядку шляхом примусового розпуску, - задовольнити.

Припинити діяльність громадського формування з охорони громадського порядку Кіровоградська народна дружина , код ЄДРПОУ 39353280, шляхом примусового розпуску.

Судові витрати, які складаються із судового збору в розмірі 1 600 грн. 00 коп. залишити по фактично понесеним позивачем.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи мають право оскаржити в апеляційному порядку рішення суду повністю або частково.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. У разі оголошення лише вступної та резолютивної частини судового рішення, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження з підстав, передбачених ч.ч.2, 3 ст.295 КАС України.

Апеляційна скарга подається до суду апеляційної інстанції, яким є Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд, через Ленінський районний суд м. Кіровограда.

Суддя Ленінського

районного суду

м. Кіровограда Лілія Андріївна Іванова

СудЛенінський районний суд м.Кіровограда
Дата ухвалення рішення21.05.2018
Оприлюднено08.04.2019
Номер документу80964664
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —405/1952/17

Рішення від 21.05.2018

Адміністративне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Іванова Л. А.

Рішення від 21.05.2018

Адміністративне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Іванова Л. А.

Ухвала від 20.04.2017

Адміністративне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Іванова Л. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні