Справа № 420/814/19
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 квітня 2019 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі судді Бутенко А.В., розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Головного управління ДФС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) до Спільного українсько-індійського підприємство Кораса (65490, Одеська область, м. Теплодар, вул. Комунальна, 4) про надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі,-
ВСТАНОВИВ :
Стислий зміст позовних вимог.
З позовом до суду звернулось Головне управління ДФС в Одеській області до Спільного українсько-індійського підприємство Кораса , в якому просять суд надати дозвіл на погашення суми податкового боргу за рахунок майна, що перебуває у податковій заставі.
Виклад позиції позивача та заперечень відповідача.
В обґрунтування адміністративного позову позивачем зазначено, що станом на 11.02.2019 року, відповідно до інтегрованих карток платника податків (ІКП), загальна сума податкової заборгованості СУІП Кораса перед бюджетом становить 722 676,14 грн. У зв'язку з тим, що підтвердити на підставі чого виник борг у сумі 69 568,61 ГУ ДФС в Одеській області на теперішній час не має змоги, так сума податкового боргу складає 653 107,53 грн.
Посилаючись на вищевказане, позивач просить суд надати дозвіл на погашення суми податкового боргу за рахунок майна СУІП Кораса , що перебуває у податковій заставі.
До суду, відзиву на позов від Відповідача, не надходило.
Заяв чи клопотань від сторін, до суду не надходило.
Інші процесуальні дії судом не вчинялись.
Сторони у судове засідання на 04.04.2019 року не з 'явились, повідомленні належним чином.
За таких обставин, згідно з ч. 9 ст. 205 КАС України, розгляд справи проведено у порядку письмового провадження за клопотанням позивача.
В силу частини 4 статті 229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положеньцього Кодексу, розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Обставини справи.
Спільне українсько-індійське підприємство Кораса (далі - СП Кораса відповідач) зареєстровано у Біляївському міськрайонному управлінні юстиції в Одеській області 28.06.1994 р. за №25041885Ю0010083 (ідентифікаційні дані платника додаються).
За даними Головного управління ДФС в Одеській області (далі - ГУ ДФС в Одеській області, позивач) СП Кораса перебуває на обліку як платник податків у головному управлінні ДФС в Одеській області, Чорноморському управлінні, Біляївській державній податковій інспекції (м. Теплодар) з 18.07.1994 року та зареєстроване за №28.
Станом на 11.02.2019 року, відповідно до інтегрованих карток платника податків (ІКП) (додаються), загальна сума податкової заборгованості СП Кораса перед бюджетом становить 722 676,14 грн. У зв'язку з тим, що підтвердити на підставі чого виник борг у сумі 69 568,61 ГУ ДФС в Одеській області на теперішній час не має змоги , сума податкового боргу складає 653 107,53 грн.
Так, відповідно до розрахунку заборгованості, довідки заборгованості станом на 11.02.2019 року податкова заборгованість СП Кораса перед бюджетом становить 653 107,53 грн., а саме:
- з податку на прибуток приватних підприємств і організацій, що перебувають у державній власності (КБК -11020100) на суму 6 745,00 грн.
- з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (КБК -14010100) на суму 21 616,38 грн.
- з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості (КБК - 18010100) на суму 6 649,86 грн.
- з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості (КБК - 18010400) на суму 831,44 грн.
- з земельного податку з юридичних осіб (КБК -18010500) на суму 37 946,85 грн.
- з орендної плати з юридичних осіб (КБК -18010600) на суму 608 322,86 грн.
Заборгованість з податку на прибуток приватних підприємств і організацій, що перебувають у державній власності виникла в результаті:
- нарахування податкової декларації від 26.02.2016 року №9276175269 у сумі 6503,00 грн.;
- нарахування податкової декларації від 01.02.2017 року №9268814829 у сумі 242,00 грн.
Заборгованість з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) виникла в результаті:
- нарахування податкової декларації від 16.06.2016 року №9100016926 у сумі 16 981,38 грн.;
- нарахування податкової декларації від 14.07.2016 року №9119714768 у сумі 13,00 грн.;
- нарахування податкової декларації від 17.08.2016 року №9147522773 у сумі 12,00 грн.;
- нарахування податкової декларації від 14.09.2016 року №99167421648 у сумі 297,00 грн.;
- нарахування податкової декларації від 17.10.2016 року Я°9194047575 у сумі 414,00 грн.;
- нарахування податкової декларації від 17.11.2016 року №9220344697 у сумі 33,00 грн.;
- нарахування податкової декларації від 12.12.2016 року №9239186383 у сумі 105,00 грн.;
- нарахування податкової декларації від 18.01.2017 року М99266838504 у сумі 10,00 грн.;
- нарахування податкової декларації від 07.02.2017 року №90112915214 у сумі 507,00 грн.;
- нарахування податкової декларації від 16.03.2017 року №9043601945 у сумі 2046,00 грн.;
- нарахування податкової декларації від 18.04.2017 року №9067792615 у сумі 1198,00 грн.
Заборгованість з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості виникла в результаті:
- нарахування податкової декларації від 16.02.2016 року №9017828696 у сумі 1 998,66 грн.;
- нарахування податкової декларації від 02.02.2017 року №9009686913 у сумі 4 651,20 грн.
- нарахування податкової декларації від 16.02.2016 року №9017828696 у сумі 831,44 грн.
Заборгованість з земельного податку з юридичних осіб виникла в результаті:
- нарахування податкової декларації від 26.01.2016 року №9005012554 у сумі 37 946,85 грн.
Заборгованість з орендної плати з юридичних осіб виникла в результаті:
- нарахування податкової декларації від 19.02.2015 року №1500001000 у сумі 215 209,70 грн.;
- нарахування податкової декларації від 26.01.2016 року №9004991882 у сумі 364 108,36 грн.;
- донарахування пені відповідно до cm. 129 Податкового кодексу України у зальній сумі 29 014,80 грн.
Позивач звертався до суду з позовом про стягнення податкової заборгованості з рахунків у банках, обслуговуючих платника.
Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 12.10.2015 року по справі №815/5607/15 з СП Кораса стягнуто на користь держави суму податкової заборгованості у сумі 46 205,50 грн.
Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 07.12.2016 року по справі №815/4089/16 з СП Кораса стягнуто на користь держави суму податкової заборгованості у сумі 427 280,48 грн.
Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 27.01.2017 року по справі №815/6954/17 з СП Кораса стягнуто на користь держави суму податкової заборгованості у сумі 147 937,88 грн.
Після отримання зазначених рішень суду, податковий орган звернувся до банків обслуговуючих СП Кораса щодо списання з розрахункових рахунків відповідача суму податкової заборгованості, від яких було отримано вищезазначені відповіді:
- Інкасове доручення (розпорядження) № 23194-17 від 19.10.2017 на суму 2 261,03 грн. - повідомлення про повернення інкасового доручення без виконання, у зв'язку з тим, що на виконанні знаходиться інший виконавчий документ для забезпечення виконання якого накладений арешт;
- Інкасове доручення (розпорядження) №23215-17 від 19.10.2017 на суму 2 261,03 грн. - повідомлення про повернення інкасового доручення без виконання, у зв'язку з тим, що на виконанні знаходиться інший виконавчий документ для забезпечення виконання якого накладений арешт;
- Інкасове доручення (розпорядження) №23216-17 від 19.10.2017 на суму 2 261,03 грн. - повідомлення про повернення інкасового доручення без виконання, у зв'язку з тим, що на виконанні знаходиться інший виконавчий документ для забезпечення виконання якого накладений арешт;
- Інкасове доручення (розпорядження) №23071-17 від 19.10.2017 на суму 1 280,63 грн. - повідомлення про повернення інкасового доручення без виконання, у зв'язку з відсутністю коштів;
- Інкасове доручення (розпорядження) №2669-17 від 18.04.2017 на суму 6 581,52 грн. - повідомлення про повернення інкасового доручення без виконання, у зв'язку з тим, що на виконанні знаходиться інший виконавчий документ для забезпечення виконання якого накладений арешт;
- Інкасове доручення (розпорядження) №2667-17 від 18.04.2017 на суму 6 581,54 грн. - повідомлення про повернення інкасового доручення без виконання, у зв'язку з тим, що на виконанні знаходиться інший виконавчий документ для забезпечення виконання якого накладений арешт;
- Інкасове доручення (розпорядження) №740-25 від 20.05.2015 на 34 805,54 грн. - повідомлення про часткову оплату у розмірі 33,93 грн.
- Інкасове доручення (розпорядження) №736-25 від 20.05.2015 на суму 34 805,54 грн. - повідомлення про повернення інкасового доручення без виконання, у зв'язку з відсутністю коштів;
- Інкасове доручення (розпорядження) №735-25 від 20.05.2015 на суму 34 805,54 грн. - повідомлення про повернення інкасового доручення без виконання, у зв'язку з відсутністю коштів;
- Інкасове доручення (розпорядження) №42630-17 від 26.03.2018 на суму 130,02 грн. - повідомлення про повернення інкасового доручення без виконання, у зв'язку з тим, що у платіжній вимозі/інкасовому дорученні назва платника не відповідає назві клієнта, вказаній у картці із зразками підписів і відбитка печатки та документах, що містяться в справі з юридичного оформлення рахунку;
- Інкасове доручення (розпорядження) №23146-17 від 19.10.2017 на суму 1 280,63 грн. - повідомлення про повернення інкасового доручення без виконання, у зв'язку з тим, що на виконанні знаходиться інший виконавчий документ для забезпечення виконання якого накладений арешт;
- Інкасове доручення (розпорядження) №737-25 від 20.04.2015 на суму 34 805,54 грн. - повідомлення про повернення інкасового доручення без виконання, у зв'язку з відсутністю коштів;
- Інкасове доручення (розпорядження) №741-25 від 20.04.2015 на суму 34 805,54 грн. - повідомлення про повернення інкасового доручення без виконання, у зв'язку з відсутністю коштів;
- Інкасове доручення (розпорядження) №747-25 від 20.04.2015 на суму 34 805,54 грн. - повідомлення про повернення інкасового доручення без виконання, у зв'язку з відсутністю коштів;
- Інкасове доручення (розпорядження) №748-25 від 20.04.2015 на суму 34 805,54 грн. - повідомлення про повернення інкасового доручення без виконання, у зв'язку з тим, що сума коштів для виконання накладених арештів повністю не накопичена;
- Інкасове доручення (розпорядження) №42687-17 від 26.03.2018 на суму 3 862,32 грн. - повідомлення про повернення інкасового доручення без виконання, у зв'язку з відсутністю коштів;
- Інкасове доручення (розпорядження) №42675-17 від 26.03.2018 на суму 1,07 грн. - повідомлення про повернення інкасового доручення без виконання, у зв'язку з відсутністю коштів.
На підставі рішення про опис майна у податкову заставу, Роздільнянська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області 20.07.2016 року складено АКТ 2 опису майна СУІП Кораса , а саме нежитлова будівля, фармацевтичний завод-незавершене будівництво, загальна площа 1530 кв.м.
Джерела права й акти їх застосування.
В силу ч. 2 ст. 124 Конституції України, юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
В силу статті 15 Податкового кодексу України, відповідач є платником податків і зборів.
Податковий кодекс України, регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Відповідно до п.15.1 ст. 15 Податкового кодексу України, платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
Згідно з п.п. 16.1.3, 16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до п. 36.1 ст. 36 ПК України, податковим обов'язком визнається обов'язок платника податків обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.
Крім того, пунктом 36.5 ст.36 ПК України, встановлено, що відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов'язку несе платник податків, крім випадків, визначених цим Кодексом або законами з питань митної справи.
Відповідно до п. п. 14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Відповідно до приписів п. 54.1 ст. 54 ПК України передбачено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
Пунктом 59.1 та 59.5 ст. 59 ПК України передбачено, що у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Відповідно до п.п. 89.1.2. п. 89.1. ст. 89 ПК України у разі несплати у строки, встановлені Кодексом, суми грошового зобов'язання, самостійно визначеної контролюючим органом, у органа ДФС виникає право податкової застави з дня виникнення податкового боргу.
Підстави та порядок застосування податкової застави контролюючими органами ь врегульовано ст. 88 - 90, 92, 93 та 100 глави 9 розділу II Податкового кодексу України та
Наказом Міністерства фінансів України від 16.06.2017 № 586 Про затвердження Порядку застосування податкової застави контролюючими органами .
Відповідно до пункту 87.2. статті 87 Податкового кодексу України, джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Пунктами 88.1 та 88.2 статті 88 Податкового кодексу України встановлено, що з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов'язків, визначених цим Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу. Право податкової застави виникає згідно з цим Кодексом та не потребує письмового оформлення.
Відповідно до пунктів 89.3 та 89.4 статті 89 Податкового кодексу України майно, на яке поширюється право податкової застави, оформлюється актом опису. До акта опису включається ліквідне майно, яке можливо використати як джерело погашення податкового боргу. Опис майна у податкову заставу здійснюється на підставі рішення керівника контролюючого органу, яке пред'являється платнику податків, що має податковий борг.
Пунктами 95.1 та 95.2 статті 95 Податкового кодексу України встановлено, що контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Згідно з п. 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України визначено, що стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Пунктом 95.4 ст. 95 ПК України, зазначено, що контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Висновки суду.
Як вбачається з матеріалів справи, в зв'язку з несплатою Відповідачем заборгованості податковим органом було винесено податкову вимогу форми Ю №1486-25 від 03.09.2014 року, яку 09.09.2014 року було направлено рекомендованим листом та 12.09.2014 року вручено платнику податків, про що наявний підпис на корінці податкової вимоги..
Також, суд встановив, що Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 12.10.2015 року по справі №815/5607/15 з СП Кораса стягнуто на користь держави суму податкової заборгованості у сумі 46 205,50 грн.
Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 07.12.2016 року по справі №815/4089/16 з СП Кораса стягнуто на користь держави суму податкової заборгованості у сумі 427 280,48 грн.
Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 27.01.2017 року по справі №815/6954/17 з СП Кораса стягнуто на користь держави суму податкової заборгованості у сумі 147 937,88 грн.
Після отримання зазначених рішень, суду податковий орган звернувся до банків обслуговуючих СП Кораса щодо списання з розрахункових рахунків відповідача суму податкової заборгованості, від яких було отримано відповіді - повідомлення:
- про повернення інкасових доручень без виконання, у зв'язку з тим, що на виконанні знаходиться інший виконавчий документ для забезпечення виконання якого накладений арешт;
- у зв'язку з відсутністю коштів;
- у платіжній вимозі/інкасовому дорученні назва платника не відповідає назві клієнта, вказаній у картці із зразками підписів і відбитка печатки та документах, що містяться в справі з юридичного оформлення рахунку
- у зв'язку з тим, що сума коштів для виконання накладених арештів повністю не накопичена.
Як встановлено судом позивач, у зв'язку з несплатою СУІП Кораса заборгованості та відсутністю коштів на рахунках відповідача, скористався своїм правом та відповідно до ст. 89 розділу II Податкового кодексу України прийняв рішення про опис майна платника у податкову заставу від 03.09.2014 року №11127/10/25-00, останнє було надіслано рекомендованим листом 09.09.2014 року та 12.09.2014 року.
На підставі зазначеного рішення про опис майна у податкову заставу, 20.07.2016 року складено акт опису майна СП Кораса , а саме нежитлова будівля, фармацевтичний завод-незавершене будівництво, загальна площа 1530 кв.м.
Відповідно до наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 572 Про затвердження Порядку застосування податкової застави органами доходів і зборів , а саме у разі збільшення суми податкового боргу складається акт опису майна до суми, що відповідає сумі податкового боргу платника податків. Якщо майно платника податків є неподільним і його балансова вартість більша суми податкового боргу, таке майно підлягає опису у податкову заставу в повному обсязі.
Так, Роздільнянська ОДПІ ТУ ДФС в Одеській області описало майно, що підтверджується актом 12 від 19.10.2016 року та акт 13 від 09.11.2016 року, у якому зазначається майно:
- цех, по виробництву пілетів, загальна площа 1270,1 кв.м, прибудова а, вагончик 1ТП.Б, споруди, 1-6, яка знаходиться за адресою: Полтавська обл., Миргородський рОн, с. Зубівка, вул. Гагаріна, 2-Г;
- квартира, загальна площа 34,1 кв.м., яка знаходиться за адресою: Одеська обл., Біляївськийр-н, м. Теплодар, вул. Генерала Плієва, буд.25, кв.7;
- квартира, загальна площа 62,8 кв.м., яка знаходиться за адресою: Одеська обл., Біляївський р-н, м. Теплодар, вул. Генерала Плієва, буд.25, кв.8.
- квартира, загальна площа 65 ,7 кв.м., яка знаходиться за адресою: Одеська обл., Біляївський р-н, м. Теплодар, вул. Піонера, буд.14, кв.13.
Таким чином, на переконання суду, основними умовами для звернення до суду з позовними вимогами про надання дозволу на погашення податкового боргу за рахунок майна платника податків є наявність податкового боргу, відсутність коштів у платника податків, що перебувають у його власності та перебування майна платника податків у податковій заставі.
Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення контролюючого органу підписується його керівником та скріплюється гербовою печаткою контролюючого органу. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику.
Податковим кодексом України визначено черговість вжиття контролюючим органом заходів щодо погашення податкового боргу, а саме спочатку приймаються заходи для стягнення коштів з платника податків, та лише у разі їх недостатності погашення податкового боргу здійснюється за рахунок майна платника податку, що перебуває у податковій заставі.
Аналогічна позиція висловлена Верховним судом у постанові від 22 травня 2018 року по справі № П/811/1777/14 (касаційне провадження №К/9901/5684/18).
Тобто, звертаючись до суду з позовом про надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі контролюючий орган має надати суду докази вчинення дій щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів з рахунків у банках, які обслуговують даного платника.
Таким чином, позивач здійснив усі необхідні заходи, що передують зверненню контролюючого органу до суду щодо надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.
Відповідно до ч.1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних справах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з ч.1 ст.. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідно до ч. 1. ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно з ч.ч.1.2 ст. 76 КАС України встановлено, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.
Таким чином, всупереч вимогам ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України під час розгляду справи відповідач не довів належними і допустимими доказами те, що позивачем були порушені приписи законодавства України.
Решта доводів та заперечень сторін висновків суду по суті позовних вимог не спростовують.
Згідно із ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Головного управління ДФС в Одеській області про надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна Спільного українсько-індійського підприємства Кораса , що перебуває у податковій заставі, підлягають задоволенню.
Відповідно до ст. 242 КАС України, судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.
Керуючись статтями 2, 5-9, 72-73, 77, 159, 241-246, 250-251, 263 КАСУкраїни, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Головного управління ДФС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) до Спільного українсько-індійського підприємства Кораса (65490, Одеська область, м. Теплодар, вул. Комунальна, 4) про надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі - задовольнити.
Надати дозвіл на погашення суми податкового боргу за рахунок майна Спільного українсько-індійського підприємство Кораса (код ЄДРПОУ - 21079017), що перебуває у податковій заставі.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до П'ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги до суду першої інстанції в 30-денний строк з дня складення повного судового рішення.
Суддя Бутенко А.В.
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.04.2019 |
Оприлюднено | 08.04.2019 |
Номер документу | 80977352 |
Судочинство | Адміністративне |
Адмінправопорушення
Новопсковський районний суд Луганської області
Пронька В. В.
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Бутенко А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні