Рішення
від 02.04.2019 по справі 280/96/19
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

02 квітня 2019 року Справа № 280/96/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Артоуз О.О., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом: Товариства з обмеженої відповідальності Термінал Логістік (69084, м. Запоріжжя, вул. Краснова,13, ЄДРПОУ 41007023) до Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, вул. Львівська площа, 8, ЄДРПОУ 39292197) про зобов'язання зареєструвати податкові накладні, -

ВСТАНОВИВ:

08 січня 2019 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю Термінал Логістік (далі - позивач) до Державної фіскальної служби України (далі відповідач - 1), Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі - відповідач 2), в якому позивач просить суд зобов'язати відповідача зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних надіслані засобом електронного зв'язку - податкові накладні: №345 від 16.10.2017, №370 від 16.10.2017, №349 від 17.10.2017, №352 від 17.10.2018, №374 від 20.10.2017, №379 від 21.10.2017, №375 від 23.10.2017, №388 від 26.10.2017, №376 від 21.10.2017, №425 від 06.11.2017, №443 від 08.11.2017, №444 від 11.11.2017, №451 від 23.11.2017 датою їх фактичного подання.

10.01.2019 відкрито провадження у справі та призначено справу до судового розгляду за правилами загального позовного провадження з викликом сторін на 05 лютого 2019 року.

Ухвалою від 05.02.2019 відкладено попереднє судове засідання на 05.03.2019 року.

Ухвалою від 05.03.2019 продовжено строк підготовчого провадження, підготовче засідання відкладено до 02.04.2019.

19.03.2019 на адресу суду від позивача надійшов адміністративний позов (уточнений), відповідно до якого просить визнати протиправними дії відповідача-1 з зупинки реєстрації податкових накладних за відсутністю остатніх підстав для зупинки; зобов'язати відповідача -1 зареєструвати у Єдиному державному реєстрі податкові накладні засобами електронного зв'язку податкові накладні: №345 від 16.10.2017, №349 від 17.10.2017, №352 від 17.10.2018, №370 від 16.10.2017, №374 від 20.10.2017, №375 від 23.10.2017, №376 від 21.10.2017, №379 від 21.10.2017, №388 від 26.10.2017, №425 від 06.11.2017, №443 від 08.11.2017, №444 від 11.11.2017, №451 від 23.11.2017 датою їх фактичного подання.

На обґрунтування позовних вимог у позовній заяві позивач зазначає про неправомірність в діях ДФС України щодо зупинення податкових накладних №345 від 16.10.2017, №349 від 17.10.2017, №352 від 17.10.2018, №370 від 16.10.2017, №374 від 20.10.2017, №375 від 23.10.2017, №376 від 21.10.2017, №379 від 21.10.2017, №388 від 26.10.2017, №425 від 06.11.2017, №443 від 08.11.2017, №444 від 11.11.2017, №451 від 23.11.2017 та направлення до позивача квитанцій №1 про зупинення реєстрації по кожній вищевказаної податкової накладної. Вказував, що підстав для зупинення податкових накладних у відповідача не було, адже специфікою діяльності позивача є оптова торгівля. Основний КВЕД 52.10 - складське господарство. Крім того, видами діяльності позивача є оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (код КВЕД 49.41. Наполягав на тому, що причина зупинення реєстрації податкової накладної, а саме невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по УКТ ЗЕД 2711 є неправомірною оскільки не відповідає дійсності, що підтверджують первинні документи в матеріалах справи. При цьому, позивач стверджує, що контролюючим органом було порушено порядок зупинення податкових накладних. Зокрема, в квитанціях не вказано, які саме критерії оцінки ступеня ризиків в своїй сукупності надали право здійснити блокування податкової накладної, що позбавляє позивача знайти належну аргументацію та доказову базу спростування відповідності зупиненої податкової накладної критерію оцінки; не вказано вичерпний перелік документів, які потрібно подати позивачу для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію поданої накладної. Враховуючи викладене, просить визнати дії ДФС України неправомірними та зареєструвати вищевказані податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних.

05 лютого 2019 року представником позивача подано додаткові пояснення по справі (вх.. №4704), відповідно до якого надано додаткові пояснення щодо придбання газу вуглеводного скрапленого паливного у ТОВ ПАРАЛЛЕЛЬ-М ЛТД , у SIA Lat Chem , у ПАТ УКРГАЗВИДОБУВАННЯ , у СП Полтавська газонафтова компанія .

05 лютого 2019 року на адресу суду від представника відповідача-1 надійшов відзив на адміністративний позов (вх.. №4751). Відповідно до відзиву, відповідач адміністративний позов не визнає, вважає його необґрунтованим та таким що не підлягає задоволенню, посилаючись на те, що комісія ДФС, діючи у відповідності до приписів Податкового кодексу України, забезпечуючи виконання покладених на неї функцій та повною мірою використовуючи надані їй законодавством права правомірно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України зупинила податкові накладні та запропонувала надати перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН, затверджені наказом Мінфіну України від 13.06.2017 № 567. Зазначив, що позивач не реалізував свого права на направлення такого пакету документів протягом 365 днів до контролюючого ргану, а тому втратив можливість на реєстрацію вищевказаних податкових накладних. У задоволенні позову просить відмовити у повному обсязі.

02.04.2019 представниками сторін подано клопотання про закінчення підготовчого провадження та перехід до розгляду справи по суті 02.04.2019 (вх. №13033, №13036) та просять розглянути справу в порядку письмового провадження (вх. №13035, №13037).

Відповідно до частини девятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу за наявними матеріалами по спраі.

На підставі частини четвертої статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Розглянувши та дослідивши надані документи, сторін, судом встановлені наступні обставини.

Товариство з обмеженою відповідальністю Термінал Логістік (код ЄДРПОУ 41007023) є юридичною особою приватного права, що було створено 07.12.2016. Профільним видом діяльності підприємства є складське господарювання (основний): (код 52.10 згідно за КВЕД-2010). ТОВ Термінал Логістік зареєстроване за адресою - 69084, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул. Краснова,буд.13.

Для здійснення господарської діяльності підприємством було укладено з ТОВ Подоніт ТОВ Верум Газ , ТОВ ТК Спецнафта-Сервіс , ТОВ Ю ВІ САНА , ФОП ОСОБА_1., ТОВ Нонгард Прайм , ФОП ОСОБА_2, ТОВ Формула -Д , ТОВ Приват Енерджі , ТОВ "ДВС-ТРЕЙД договори поставки нафтопродуктів. Відповідно до договорів поставки з однієї сторони постачальник зобов'язується поставити, а з іншої строни покупець прийняти та оплатити товар, на умовах викладених в договорі, товар, іменований далі по тексту товар , сортамент, кількість і ціна якого зазначені в видатковихнакладних.

З матеріалів справи, судом встановлено наступне по вищевказаним укладеним договорам.

Щодо зупинення реєстрації податкової накладної №345 від 16.10.2017, встановлено наступне.

У відповідності з договором поставки нафтопродуктів №Т19/06-17/1 від 19.06.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК (Постачальник) зобов'язується поставити, а ТОВ ПОДОНІТ (ЄДРПОУ 35421152) (Покупець) прийняти і оплатити нафтопродукти - газ скраплений. За видатковою накладною №332 від 16.10.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК поставлено ТОВ ПОДОНІТ газ вуглеводний скраплений (код 2711129700/Р = 541 кg/м куб) в кількості 3,359 тон на суму 69531,30 грн., в тому числі ПДВ 11588,55 грн., який було транспортовано з АДРЕСА_2 покупцю за адресою м. АДРЕСА_1, згідно ТТН № TL 000000332 від 16.10.2017. За правилами ведення податкового обліку ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК була оформлена покупцю ТОВ ПОДОНІТ та направлена на реєстрацію податкова накладна №345 від 16.10.2017 на суму 69531, 30 грн., в тому числі ПДВ 11588,55 грн., реєстрація якої було зупинена згідно квитанції № 9234030263 від 08.11.2017. Оплата за товар у відповідності з платіжним дорученням вхідним №464 від 17.10.2017 на суму 69 531, 30 грн., в тому рахунку ПДВ 11 588, 55 грн., надійшла на рахунок ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК в повному обсязі.

Щодо зупинення реєстрація податкової накладної №370 від 16.10.2017 судом встановлено наступне.

У відповідності з договором поставки нафтопродуктів №Т01/07-17/1 від 01.07.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК (Постачальник) зобов'язується поставити, а ТОВ ВЕРУМ ГАЗ (ЄДРПОУ 40960957) (Покупець) прийняти і оплатити нафтопродукти - газ вуглеводневий скраплений.

За видатковою накладною №331 від 16.10.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК поставлено ТОВ ВЕРУМ ГАЗ (Покупець) газ вуглеводневий скраплений паливний марки СПБТ (код 2711129700/Р = 526 кg/м куб) в кількості 3,288 тон на суму 67732,80 грн., в тому числі ПДВ 11288, 80 грн., який було транспортовано з АДРЕСА_2 покупцю за адресою: АДРЕСА_6 згідно ТТН № TL 000000331 від 16.10.2017. За правилами ведення податкового обліку ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК була оформлена покупцю ТОВ ВЕРУМ ГАЗ та направлена на реєстрацію податкова накладна №370 від 16.10.2017 на суму 67732,80 грн., в тому рахунку ПДВ 11288, 80 грн., реєстрація якої було зупинена згідно квитанції № 9234047249 від 08.11.2017. Оплата за товар у відповідності з платіжним дорученням вхідним №294 від 19.10.2017 на суму 67732,80 грн., в тому рахунку ПДВ 11 288, 80 грн., надійшла на рахунок ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК в повному обсязі.

Щодо зупинення реєстрації податкової накладної №349 від 17.10.2017 судом встановлено наступне.

У відповідності з договором поставки нафтопродуктів №ТЛ - 09102017 від 09.10.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК (Постачальник) зобов'язується поставити, а ТОВ ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЕЦНАФТА-СЕРВІС (ЄДРПОУ 39416130) (Покупець) прийняти і оплатити нафтопродукти - газ вуглеводневий скраплений.

За видатковою накладною №336 від 17.10.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК поставлено ТОВ ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЕЦНАФТА-СЕРВІС (Покупець) газ вуглеводневий скраплений паливний марки СПБТ (код 2711129700/Р = 526 кg/м куб) в кількості 1,587 тон на суму 32533,50 грн., в тому рахунку ПДВ 5422,25 грн., який було транспортовано з АДРЕСА_2 покупцю за адресою: АДРЕСА_8 згідно ТТН № TL 000000336 від 17.10.2017. За правилами ведення податкового обліку ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК була оформлена покупцю ТОВ ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЕЦНАФТА-СЕРВІС та направлена на реєстрацію податкова накладна №349 від 17.10.2017 на суму 32533,50 грн., в тому числі ПДВ 5422,25 грн., реєстрація якої було зупинена згідно квитанції № 9233971029 від 08.11.2017. Оплата за товар у відповідності з платіжним дорученням вхідним №354 від 18.10.2017 на суму 32533,50 грн., в тому числі ПДВ 5422,25 грн., надійшла на рахунок ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК в повному обсязі.

Щодо зупинення реєстрації податкової накладної №352 від 17.10.2017 судом встанвлено наступне.

У відповідності з договором поставки нафтопродуктів №Т19/06-17/2 від 19.06.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК (Постачальник) зобов'язується поставити, а ТОВ Ю ВІ ЧАНА (ЄДРПОУ 36140956) (Покупець) прийняти і оплатити нафтопродукти - газ вуглеводневий скраплений.

За видатковою накладною №337 від 17.10.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК поставлено ТОВ Ю ВІ ЧАНА газ вуглеводневий скраплений (код 2711129700/Р = 541 кg/м куб) в кількості 4,237 тон на суму 87705,90 грн., в тому числі ПДВ 14617,65 грн., який було транспортовано з АДРЕСА_2 покупцю за адресою: АДРЕСА_7 згідно ТТН № TL 000000337 від 17.10.2017.

За правилами ведення податкового обліку ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК була оформлена покупцю ТОВ Ю ВІ ЧАНА та направлена на реєстрацію податкова накладна №352 від 17.10.2017 на суму 87705, 90 грн., в тому числі ПДВ 14617,65 грн., реєстрація якої було зупинена згідно квитанції № 9233977018 від 08.11.2017. Оплата за товар у відповідності з платіжним дорученням вхідним №505 від 23.10.2017 на суму 87705,90 грн., в тому числі ПДВ 14617,65 грн., надійшла на рахунок ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК в повному обсязі.

Щодо зупинення реєстрації податкової накладної №374 від 20.10.2017 судом встановлено наступне.

У відповідності з договором поставки нафтопродуктів №Т05/07-07-17 від 05.07.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК (Постачальник) зобов'язується поставити, а ФОП ОСОБА_1 (НОМЕР_1) (Покупець) прийняти і оплатити нафтопродукти - газ вуглеводневий скраплений. За видатковою накладною №346 від 20.10.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК поставлено ФОП ОСОБА_1 газ вуглеводневий скраплений (код 2711129700/Р = 535 кg/м куб) в кількості 3,662 тон на суму 75071,00 грн., в тому числі ПДВ 12511,83 грн., який було транспортовано з АДРЕСА_2 покупцю за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя згідно ТТН № TL 000000346 від 20.10.2017. За правилами ведення податкового обліку ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК була оформлена покупцю ФОП ОСОБА_1 та направлена на реєстрацію податкова накладна №374 від 20.10.2017 на суму 75071,00 грн., в тому рахунку ПДВ 12511,83 грн., реєстрація якої було зупинена згідно квитанції № 9233968754 від 08.11.2017. Оплата за товар у відповідності з платіжним дорученням вхідним №734 від 24.10.2017 на суму 75071,00 грн., в тому рахунку ПДВ 12511,83 грн., надійшла на рахунок ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК в повному обсязі.

Щодо зупинення реєстрації податкової накладної №376 від 21.10.2017 судом встановлено наступне.

У відповідності з договором поставки нафтопродуктів №Т19/06-17/1 від 19.06.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК (Постачальник) зобов'язується поставити, а ТОВ ПОДОНІТ (ЄДРПОУ 35421152) (Покупець) прийняти і оплатити нафтопродукти - газ скраплений.

За видатковою накладною №348 від 21.10.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК поставлено ТОВ ПОДОНІТ (Покупець) газ вуглеводний скраплений (код 2711129700/Р = 535 кg/м куб) в кількості 3,705 тон на суму 75952, 50 грн., в тому рахунку ПДВ 12658, 75 грн., який було транспортовано з АДРЕСА_2 покупцю за адресою АДРЕСА_1, згідно ТТН № TL 000000348 від 21.10.2017. За правилами ведення податкового обліку ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК була оформлена покупцю ТОВ ПОДОНІТ та направлена на реєстрацію податкова накладна №376 від 21.10.2017року на суму 75 952, 50 грн., в тому рахунку ПДВ 12 658, 75 грн., реєстрація якої було зупинена згідно квитанції № 9233966820 від 08.11.2017р. Оплата за товар у відповідності з платіжним дорученням вхідним №468 від 23.10.2017 на суму 75952, 50 грн., в тому числі ПДВ 12658,75 грн., надійшла на рахунок ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК в повному обсязі.

Щодо зупинення реєстрації податкової накладної №379 від 21.10.2017 судом встановлено наступне.

У відповідності з договором поставки нафтопродуктів №Т01/07-17/1 від 01.07.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК (Постачальник) зобов'язується поставити, а ТОВ ВЕРУМ ГАЗ (ЄДРПОУ 40960957) (Покупець) прийняти і оплатити нафтопродукти - газ вуглеводородний скраплений. За видатковою накладною №345 від 21.10.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК поставлено ТОВ ВЕРУМ ГАЗ (Покупець) газ вуглеводний скраплений (код 2711190000 = 537,8 кg/м куб) в кількості 2,086 тон на суму 42971,60 грн., в тому числі ПДВ 7161,93 грн., який було транспортовано з АДРЕСА_2 покупцю за адресою АДРЕСА_6, згідно ТТН №TL 000000345 від 21.10.2017. За правилами ведення податкового обліку ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК була оформлена покупцю ТОВ ВЕРУМ ГАЗ (Покупець) та направлена на реєстрацію податкова накладна №379 від 21.10.2017 на суму 42 971,60 грн., в тому числі ПДВ 7161,93 грн., реєстрація якої було зупинена згідно квитанції № 9233895704 від 08.11.2017. Оплата за товар у відповідності з платіжним дорученням вхідним №304 від 24.10.2017 на суму 42971,60 грн., в тому рахунку ПДВ 7161,93 грн., надійшла на рахунок ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК в повному обсязі.

Щодо зупинення реєстрації податкової накладної №375 від 23.10.2017 судом встановлено наступне.

У відповідності з договором поставки нафтопродуктів №Т19/06-17/2 від 19.06.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК (Постачальник) зобов'язується поставити, а ТОВ Ю ВІ ЧАНА (ЄДРПОУ 36140956) (Покупець) прийняти і оплатити нафтопродукти - газ скраплений. За видатковою накладною №347 від 23.10.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК поставлено ТОВ Ю ВІ ЧАНА (Покупець) газ вуглеводний скраплений (код 2711129700/Р = 535 Kg/м куб) в кількості 3,929 тон на суму 80544,50 грн., в тому рахунку ПДВ 13424,08 грн., який було транспортовано з АДРЕСА_2 покупцю за адресою АДРЕСА_3, згідно ТТН № TL 000000347 від 23.10.2017. За правилами ведення податкового обліку ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК була оформлена покупцю ТОВ Ю ВІ ЧАНА та направлена на реєстрацію податкова накладна №375 від 23.10.2017 на суму 80 544, 50 грн., в тому числі ПДВ 13424,08 грн., реєстрація якої було зупинена згідно квитанції № 9233930097 від 08.11.2017. Оплата за товар у відповідності з платіжним дорученням вхідним №509 від 24.10.2017 на суму 80544, 50 грн., в тому числі ПДВ 13424,08 грн., надійшла на рахунок ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК в повному обсязі.

Щодо зупинення реєстрації податкової накладної №388 від 26.10.2017 судом встановлено наступне.

У відповідності з договором поставки нафтопродуктів №ТЛ-23/1-102017 від 23.10.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК (Постачальник) зобов'язується поставити, а ТОВ НОНГАРД ПРАЙМ (ЄДРПОУ 41412968) (Покупець) прийняти і оплатити нафтопродукти - газ скраплений.

За видатковою накладною №361 від 26.10.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК поставлено ТОВ НОНГАРД ПРАЙМ (Покупець) газ вуглеводний скраплений (код 2711129700/Р = 545 Kg/м куб) в кількості 19,11 тон на суму 386022,00 грн., в тому рахунку ПДВ 64337, 00 грн., який було транспортовано з АДРЕСА_2 покупцю в Сумську область, згідно ТТН № TL 000000361 від 26.10.2017. За правилами ведення податкового обліку ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК була оформлена покупцю ТОВ ПОДОНІТ та направлена на реєстрацію податкова накладна №388 від 26.10.2017року на суму 386022,00 грн., в тому рахунку ПДВ 64337, 00 грн., реєстрація якої було зупинена згідно квитанції № 9233918450 від 08.11.2017р. Оплата за товар у відповідності з платіжними дорученнями: вхідним №1 від 27.10.2017 на суму 45 035, 00грн.; вхідним №2 від 27.10.2017 на суму 20 055, 00грн.; вхідним №3 від 27.10.2017 на суму 44 830, 00грн., вхідним №4 від 27.10.2017 на суму 45 130,00грн.; вхідним №5 від 27.10.2017 на суму 44 950, 00грн., вхідним №3 від 27.10.2017 на суму 188 022, 00грн.,надійшла на рахунок ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК в повному обсязі.

Щодо зупинення реєстрації податкової накладної №425 від 06.11.2017 судом встановлено наступне.

У відповідності з договором поставки нафтопродуктів №ТЛ-26092017 від 26.09.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК (Постачальник) зобов'язується поставити, а Фізична особа - підприємець ОСОБА_2 (код НОМЕР_11 (Покупець) прийняти і оплатити нафтопродукти - газ скраплений. За видатковою накладною № 405 від 06.11.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК поставлено на Фізична особа - підприємець ОСОБА_2 (ІПН НОМЕР_11) газ вуглеводневий скраплений, УКТ ЗЕД 2711121100 в кількості 19,12 тон на суму 376664,00 грн., в тому числі ПДВ 62777,33 грн., який було транспортовано безпосередньо з місця видобутку с. Соколова Балка, Новосажарського району, Полтавської області на газову заправку покупцю за адресом АДРЕСА_4, згідно ТТН № TL 000000405 від 06.11.2017. За правилами ведення податкового обліку ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК була оформлена покупцю Фізична особа - підприємець ОСОБА_2 (ІПН НОМЕР_11) та направлена на реєстрацію податкова накладна № 425 від 06.11.2017 на суму 376664,00 грн., в тому числі ПДВ 62777,33 грн. реєстрація якої було зупинена згідно квитанції № 9253240924 від 29.11.2017р. Оплата за товар у відповідності з платіжним дорученням вхідним №3369 від 07.11.2017 на суму 176664,00 грн., в тому рахунку ПДВ 29444,00 грн., вхідним № 3349 від 06.11.2017 на суму 200 000,00 грн., в тому рахунку ПДВ 33 333,33 грн., надійшла на рахунок ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК в повному обсязі.

Щодо зупинення реєстрації податкової накладної №443 від 08.11.2017 судом встановлено наступне.

У відповідності з договором поставки нафтопродуктів №ТЛ - 06092017 від 06.09.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК (Постачальник) зобов'язується поставити, а ТОВ ФОРМУЛА-Д (ЄДРПОУ 41239263) (Покупець) прийняти і оплатити нафтопродукти - газ вуглеводневий скраплений. За видатковою накладною №414 від 08.11.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК поставлено ТОВ ФОРМУЛА-Д (Покупець) газ вуглеводневий скраплений (код 2711129/Р = 540 Kg/м куб) в кількості 1,626 тон на суму 33333, 00 грн., в тому рахунку ПДВ 5555, 50 грн., який було транспортовано з АДРЕСА_2 покупцю за адресою: АДРЕСА_5, згідно ТТН №TL 000000414 від 08.11.2017. За правилами ведення податкового обліку ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК була оформлена покупцю ТОВ ФОРМУЛА-Д (Покупець) та направлена на реєстрацію податкова накладна №443 від 08.11.2017 на суму 33333, 00 грн., в тому рахунку ПДВ 5555,50 грн., реєстрація якої було зупинена згідно квитанції № 9253071825 від 29.11.2017. Оплата за товар у відповідності з платіжним дорученням вхідним №192 від 09.11.2017, №193 від 10.11.2017 на суму 33 333, 00 грн., в тому рахунку ПДВ 5 555, 50 грн., надійшла на рахунок ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК в повному обсязі.

Щодо зупинення реєстрації податкової №444 від 11.11.2017 судом встановлено наступне.

У відповідності з договором поставки нафтопродуктів №TJI - 09112011 від 09.11.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК (Постачальник) зобов'язується поставити, а ТОВ ПРИВАТ ЕНЕРДЖІ (ЄДРПОУ 41542355) (Покупець) прийняти і оплатити нафтопродукти - газ вуглеводневий скраплений. За видатковою накладною №415 від 11.11.2017р. ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК поставлено ТОВ ПРИВАТ ЕНЕРДЖІ газ вуглеводневий скраплений на суму 370 510, 00 грн., в тому числі ПДВ 61757,67 грн., який було транспортовано з АДРЕСА_2 покупцю за адресою: м. Київ, згідно ТТН №TL 000000415 від 11.11.2017. За правилами ведення податкового обліку ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК була оформлена покупцю ТОВ ТОВ ПРИВАТ ЕНЕРДЖІ та направлена на реєстрацію податкова накладна №444 від 11.11.2017 на суму 370 510, 00 грн., в тому числі ПДВ 61757,67 грн., реєстрація якої було зупинена згідно квитанції № 9253237776 від 29.11.2017. Оплата за товар у відповідності з платіжним дорученням вхідним №18 від 15.11.2017 на суму 370510, 00 грн., в тому рахунку ПДВ 61757,67 грн., надійшла на рахунок ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК в повному обсязі.

Щодо зупинення реєстрації податкової накладної №451 від 23.11.2017 судом встановлено наступне.

У відповідності з договором поставки нафтопродуктів №ТЛ - 23112017 від 23.11.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК (Постачальник) зобов'язується поставити, а ТОВ ДВС-ТРЕЙД (ЄДРПОУ 39440632) (Покупець) прийняти і оплатити нафтопродукти - газ вуглеводневий скраплений. За видатковою накладною №419 від 23.11.2017 ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК поставлено ТОВ ТОВ ДВС-ТРЕЙД (Покупець) газ вуглеводневий скраплений на суму 60900,00 грн., в тому числі ПДВ 10150,00 грн., який було передано покупцю на складі продавця. За правилами ведення податкового обліку ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК була оформлена покупцю ТОВ ДВС-ТРЕЙД та направлена на реєстрацію податкова накладна №451 від 23.11.2017 на суму 60900,00 грн., в тому рахунку ПДВ 10150,00 грн., реєстрація якої було зупинена згідно квитанції № 9254674748 від 01.12.2017. Оплата за товар у відповідності з платіжним дорученням вхідним №1174 від 23.11.2017 на суму 60900, 00 грн., в тому рахунку ПДВ 10150,00 грн., надійшла на рахунок ТОВ ТЕРМІНАЛ-ЛОГІСТІК в повному обсязі.

Будь-які додаткові документи або пояснення у зв'язку з зупиненням реєстрації податкової накладної позивачем до відповідача не надавалися.

Таким чином, з огляду на вищевикладене, судом встановлено, що за правилом першої події, а саме вищезазначених поставок, ТОВ Термінал Логістік виписано податкові накладні №345 від 16.10.2017, №370 від 16.10.2017, №349 від 17.10.2017, №352 від 17.10.2018, №352 від 17.10.2018, №374 від 20.10.2017, №379 від 21.10.2017, №375 від 23.10.2017, №388 від 26.10.2017, №436 від 30.10.2017, №425 від 06.11.2017, №443 від 08.11.2017, №444 від 11.11.2017, №451 від 23.11.2017 .

Для реєстрації в ЄРПН вказані податкові накладні передано до ДФС України та отримано квитанції про зупинення реєстрації.

Відповідно до наданих квитанцій причиною зупинення податкових накладних зазначено Відповідно до п.201.16.ст. 201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 2711, тому суб'єкту господарювання запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН. Одночасно запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію.

Попри рекомендацій контролюючого органу, зазначених у Квитанціях, наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567 Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , а потім вже і Постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , ТОВ Термінал Логістік не було направлено на адресу ДФС, пояснення та копії документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, а саме: документи, які підтверджують реальність здійснення операцій, в т.ч. документи щодо поставки продукції (видаткова накладна, довіреність на отримання ТМЦ, рахунок, договір, специфікація), транспортування (договором перевезення вантажів, рахунком на оплату, актом виконаних робіт, товарно-транспортною накладною, банківською випискою, податковою накладною), документи, що підтверджують оплату товару (виписка по рахунку), документи, що повністю підтверджують придбання цієї Продукції у Постачальника (договір, рахунок, видаткова накладна, податкова накладна, квитанція на підтвердження прийняття ПН, товарно-транспортна накладна, виписка по рахунку на підтвердження оплати, оборотно-сальдова відомість, картка по рахунку 281), документи що підтверджують якість товару (сертифікат).

Позивач вважає діїї відповідача щодо зупинення податкових накладних неправомірними, а тому просить суд зареєструвати податкові накладні в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, у зв'язку з чим звернувся до суду із даним позовом про зобовязання відповідача зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Ураховуючи викладене, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, суд вважає позовні вимоги такими, що не підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України № 2755-VI від 02.12.2010 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі Податковий кодекс України).

Відповідно до підпунктів 16.1.2, 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

У відповідності до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

У разі якщо реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена в порядку, визначеному в пункті 201.16 цієї статті, реєстрація таких податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у підпункті 201.16.4 пункту 201.16 цієї статті.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

З 01.01.2017 набули чинності зміни до Податкового кодексу України, якими запроваджено новий механізм електронного адміністрування податку на додану вартість за умов проведення аналізу та здійснення управління ризиками з метою визначення форм і обсягів митного та податкового контролю (Закон - № 1797-VIII від 21.12.2016).

У свою чергу, відповідно до пункту 74.2 статті 74 Податкового кодексу України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з положеннями пункту 20.2 статті 20 Податкового кодексу України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

За приписами пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Згідно з підпунктом 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

З аналізу даних норм законодавства вбачається, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Згідно з положеннями підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (підпункт 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України).

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Слід зазначити, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 190 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;

- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу;

- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Як вбачається з матеріалів справи, реєстрація податкових накладних була зупинена у зв'язку з необхідністю поданням платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування навантаження, розвантажування продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузей специфіки, накладні. При цьому під час судового розгляду справи було встановлено, що зазначені документи або письмові пояснення не були подані.

Відповідно до пункту 6 Критеріїв моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями, зокрема (п. 1): обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 рази більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75 % загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1 цього пункту та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної/розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.

У той же час, відповідно до Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який затверджений наказом Міністерства фінансів України 13.06.2017 № 567, ТОВ Термінал Логістик не направив та не подав пояснення і документи, копії яких додані також до матеріалів справи.

Аналіз наведених правових норм дає підстав для висновку, що позивач не реалізував всіх наданих законодасвтвом йому прав для реєстрації податкових накладних.

Так, відповідно до п.201.16.2. ст. 201 Податкового Кодексу України (в редакції, що діяла на момент виниклих обставин по справі) письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Тобто, позивач не скористався наданим йому правом щодо направлення пояснень та необхідного пакету документів для розблокування податкових накладних, а тому не вжив всіх належних дій та скористався всіма наявними в нього можливостями та процедурами для реєстрації податкових накладних.

При цьому суд зазначає, що квитанція про зупинення податкових накладних не є остаточним рішенням контролюючого органу про відмову у реєстрації податкових накладних.

Відтак, оскільки позивач не скористався правом протягом 365 днів з моменту складання податкових накладних процедурою розблокування зупиненних податкових накладних, а саме не направив до контролюючого органу пояснення та/або необхіний пакет документів для підтвердження господарської операції, то суд не може врахувати дії позивача достатніми для врегулювання спірного питання.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною другою статті 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частинами першою та другою статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та обєктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 8-10, 14, 90, 139, 143, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженої відповідальності Термінал Логістік (69084, м. Запоріжжя, вул. Краснова,13, ЄДРПОУ 41007023) до Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, вул. Львівська площа, 8, ЄДРПОУ 39292197) про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії відмовити у повному обсязі.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Рішення в повному обсязі виготовлено та підписано 02.04.2019.

Суддя О.О.Артоуз

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.04.2019
Оприлюднено09.04.2019
Номер документу80982127
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/96/19

Ухвала від 02.04.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Рішення від 02.04.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 05.03.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 05.02.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Постанова від 24.01.2019

Адмінправопорушення

Коростишівський районний суд Житомирської області

Рибнікова М. М.

Ухвала від 10.01.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні