Ухвала
від 05.04.2019 по справі 924/59/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


УХВАЛА

"05" квітня 2019 р. Справа № 924/59/18

Господарський суд Хмельницької області у складі судді Гладія С.В., при секретарі судового засідання Маєвській Н.В., розглянувши матеріали скарги на дії органу ДВС по справі

за позовом публічного акціонерного товариства "Хмельницькобленерго" в особі Шепетівського району електричних мереж, м. Шепетівка Хмельницької області

до Шепетівського комунального підприємства водопровідно-каналізаційного господарства, м. Шепетівка Хмельницької області

за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Департамент фінансів Хмельницької обласної адміністрації, Головне управління державної казначейської служби України у Хмельницькій області, м. Хмельницький

про стягнення 25230,05 грн. пені, 54458,17 грн. 3% річних та 456628,38 грн. втрат від інфляції,

Представники сторін:

позивача: ОСОБА_1 - за довіреністю №818 від 27.03.2019р.,

відповідача: не з'явився,

третьої особи (Департаменту фінансів Хмельницької обласної адміністрації): ОСОБА_2 - за довіреністю №04.02-35/789 від 23.04.2018р.,

третьої особи (Головного управління державної казначейської служби України у Хмельницькій області): не з'явився,

відділу ДВС: ОСОБА_3 - за довіреністю №2 від 02.01.2019р.

В судовому засіданні відповідно до ч. 6 ст. 233 ГПК України проголошено вступну та резолютивну частину ухвали.

ВСТАНОВИВ:

рішенням господарського суду Хмельницької області від 15.05.2018р. у справі №924/59/18 позов Публічного акціонерного товариства "Хмельницькобленерго" в особі Шепетівського району електричних мереж до Шепетівського комунального підприємства водопровідно-каналізаційного господарства, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Департаменту фінансів Хмельницької обласної адміністрації та Головного управління державної казначейської служби України у Хмельницькій області, про стягнення 25230,05грн. пені, 54458,17грн. 3% річних та 456628,38грн. втрат від інфляції - задоволено частково.

Стягнуто з Шепетівського комунального підприємства водопровідно-каналізаційного господарства на користь Публічного акціонерного товариства "Хмельницькобленерго" в особі Шепетівського району електричних мереж 456628,38грн. інфляційних втрат, 54458,17грн. 3% річних, 4320,37 грн. пені, 7731,10 грн. судового збору.

У стягненні 20909,68 грн. пені відмовлено.

Постановою Рівненського апеляційного господарського суду від 03.07.2018р. апеляційну скаргу Шепетівського комунального підприємства водопровідно-каналізаційного господарства задоволено, рішення господарського суду Хмельницької області від 15.05.2018р. скасовано в частині стягнення 456628,38грн. інфляційних втрат, 54458,17грн. 3% річних, 4320,37грн. пені та 7731,10грн. судового збору. Прийнято в цій частині нове судове рішення, яким в позові відмовлено. В решті рішення залишено без змін.

Стягнуто з публічного акціонерного товариства "Хмельницькобленерго" в особі Шепетівського району електричних мереж на користь Шепетівського комунального підприємства водопровідно-каналізаційного господарства 11596,66 грн. витрат зі сплати судового збору за подання апеляційної скарги.

25.03.2019р. на адресу суду надійшла скарга акціонерного товариства „Хмельницькобленерго» в особі Шепетівського району електромереж м. Шепетівка, в якій товариство просить визнати незаконними дії (бездіяльність) старшого державного виконавця Шепетівського міськрайвідділу ДВС ГТУЮ у Хмельницькій області ОСОБА_3 В,В. щодо не винесення постанови про зупинення виконавчих дій у виконавчому провадженні №57852083 від 05.12.2018 року та винесення постанови про арешт рахунків безпосередньо Шепетівського РЕМ від 12.03.2019 року АСВП 58521472 в частині виконання наказу господарського суду Хмельницької області № 924/59/18 від 16.07.2018 року про стягнення 11596,66 грн. на користь Шепетівського комунального підприємства водопровідно-каналізаційного господарства; визнати незаконною та скасувати постанову АСВП 58521472 про арешт коштів безпосередньо Шепетівського РЕМ, в частині виконання наказу господарського суду Хмельницької області № 924/59/18 від 16.07.2018 року; зобов'язати Шепетівський відділ ДВС ГТУЮ у Хмельницькій області винести постанову про зупинення вчинення виконавчих дій по постанові ВП № 57852083 від 05.12.2018 р. стосовно виконання наказу господарського суду Хмельницької області № 924/59/18 від 16.07.2018 року.

В обґрунтування скарги вказує, що згідно розпорядження Кабінету Міністрів України №358-р від 10.05.2018р. Про затвердження переліку об'єктів великої приватизації державної власності, що підлягають приватизації у 2018 році ПАТ Хмельницькобленерго включено до переліку об'єктів, що підлягають приватизації. Крім того розпорядженням КМУ від 16.01.2019 року Про затвердження переліку об'єктів великої приватизації державної власності продовжено приватизацію об'єктів державної власності, включених до переліку, рішення про приватизацію яких були прийняті у 2018 році, а також затверджено перелік об'єктів великої приватизації до якого увійшло АТ Хмельницькобленерго . Звертає увагу суду, що АТ Хмельницькобленерго в особі Шепетівського РЕМ зверталось до державного виконавця з листами у відповідності до яких повідомлялось, що Шепетівський РЕМ не є юридичною особою і не може бути самостійним відповідачем і стороною у виконавчому провадженні. Крім того, повідомлялось про прийняття вищевказаних розпоряджень, у зв'язку із чим, необхідно зупинити виконавчі дії у виконавчому провадженні №57852083. Однак, державний виконавець, в порушення п. 12 ч. 1 ст. 34 Закону України Про виконавче провадження не зупинив виконавчі дії та виніс постанову про арешт коштів Шепетівського РЕМ.

Відповідно до протоколу передачі судової справи раніше визначеному складу суду від 25.03.2019р. скаргу на дії органу ДВС передано для розгляду судді Заверухі С.В.

На підставі розпорядження керівника апарату суду №26/19 від 25.03.2019р., у зв'язку з перебуванням у відпустці судді Заверухи С.В. призначено повторний автоматичний розподіл судової справи №924/59/18 для розгляду скарги на дії органу ДВС.

Відповідно до повторного автоматичного розподілу судової справи від 25.03.2019р. для розгляду скарги на дії органу ДВС у справі №924/59/18 визначено суддю Гладія С.В.

Представник позивача - акціонерного товариства "Хмельницькобленерго" в особі Шепетівського району електричних мереж в судовому засіданні підтримав викладені в скарзі вимоги щодо визнання неправомірними дій (бездіяльності) державного виконавця, скасування постанови про арешт коштів боржника, а також щодо зобов'язання державного виконавця винести постанову про зупинення вчинення виконавчих дій.

Представник відповідача - Шепетівського комунального підприємства водопровідно-каналізаційного господарства в судове засідання не з'явився, у надісланому до суду клопотанні просить проводити розгляд скарги без його участі.

Крім того, відповідач надіслав до суду письмові пояснення вих. №86 від 03.04.2019р., згідно яких вказує, що на виконання постанови Рівненського апеляційного господарського суду від 03.07.2018 року господарським судом Хмельницької області було видано судовий наказ про стягнення з ПАТ Хмельницькобленерго в особі Шепетівського РЕМ на користь Шепетівського комунального підприємства водопровідно-каналізаційного господарства 11596,66грн. витрат зі сплати судового збору за подання апеляційної скарги. Оскільки боржник добровільно не виконав рішення суду, підприємство подало заяву про примусове виконання рішення та пред'явлено наказ до Шепетівського міжрайонного відділу ДВС за місцем знаходження боржника. Звертає увагу суду, що розпорядженням КМУ №36-р від 16.01.2019р. Про затвердження переліку об'єктів великої приватизації державної власності відсутні відомості про включення до вказаного переліку Шепетівського РЕМ ПАТ Хмельницькобленерго . Вказує, що останній є позивачем по справі №924/59/18, має свою юридичну адресу, код ЄДРПОУ, відкриті рахунки в банківських установах і добровільно не виконав рішення суду, яке набрало законної сили, з огляду на що скарга на дії ДВС є неправомірною та не підлягає задоволенню.

Представник третьої особи (Департаменту фінансів Хмельницької обласної адміністрації) в судовому засіданні заперечує щодо задоволення скарги.

Представник третьої особи (Головного управління державної казначейської служби України у Хмельницькій області) в судове засідання не з'явився, причин неявки не повідомили, письмових пояснень щодо скарги на дії ДВС не надав.

Старший державний виконавець Шепетівського міськрайонного відділу ДВС ГТУЮ у Хмельницькій області ОСОБА_3 в судовому засіданні, а також в запереченнях проти скарги вказав, що 21.01.2019р. на адресу відділу надійшло повідомлення від боржника в якому було повідомлено, що Шепетівський РЕМ не є юридичною особою і не може самостійно бути відповідачем у судових справах. а відтак і стороною у виконавчому провадженні, та згідно ст. 15 ЗУ "Про виконавче провадження" боржником є визначена виконавчим документом фізична або юридична особа, держава, на яких покладається обов'язок щодо виконання рішення. Крім того, було встановлено, що на виконанні у відділі перебувають інші виконавчі провадження по яких саме ПАТ "Хмельницькобленерго" в особі Шепетівського РЕМ є стягувачем. Також вказує, що до переліку об'єктів великої приватизації державної власності включено саме ПАТ "Хмельницькобленерго" яке не є стороною виконавчого провадження.

Під час розгляду скарги на дії органу ДВС судом встановлено та враховується наступне.

Відповідно до ст. 339 ГПК України сторони виконавчого провадження мають право звернутися до суду із скаргою, якщо вважають, що рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи органу державної виконавчої служби або приватного виконавця під час виконання судового рішення, ухваленого відповідно до цього Кодексу, порушено їхні права.

Згідно положень ч. 5 ст. 74 Закону України Про виконавче провадження (далі Закон) рішення та дії виконавця, посадових осіб органів державної виконавчої служби щодо виконання судового рішення можуть бути оскаржені протягом 10 робочих днів з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод чи законних інтересів.

Відповідно до ст. 1 Закону України Про виконавче провадження виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність визначених у цьому Законі дій органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, які визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Відповідно до ст. 18 Закону України "Про виконавче провадження" виконавець зобов'язаний вживати передбачених цим Законом заходів щодо примусового виконання рішень, неупереджено, ефективно, своєчасно і в повному обсязі вчиняти виконавчі дії.

05.12.2018 року старшим державним виконавцем Шепетівського міськрайонного відділу ДВС ГТУЮ у Хмельницькій області ОСОБА_3 винесено постанову про відкриття виконавчого провадження щодо примусового виконання наказу господарського суду Хмельницької області №924/59/18 від 16.07.2018р. про стягнення з Шепетівського району електричних мереж на користь Шепетівського КПВКГ судового збору в сумі 11596,66грн.

27.11.2018р. ПАТ Хмельницькобленерго в особі Шепетівського району електричних мереж звернулось до відділу ДВС з листом №778, згідно якого повідомлялось, що 10.05.2018р. набрало чинності розпорядження Кабінету Міністрів України №358-р від 10.05.2018р. Про затвердження переліку об'єктів великої приватизації державної власності, що підлягають приватизації у 2018 році , згідно якого ПАТ Хмельницькобленерго включено до переліку об'єктів великої приватизації. Враховуючи п.12 ч.1 ст. 34 ЗУ Про виконавче провадження необхідно винести постанову про зупинення вчинення виконавчих дій.

Згідно листа директора Шепетівського РЕМ АТ Хмельницькобленерго №5 від 03.01.2019 року вказано, що Шепетівський РЕМ не є юридичною особою і не може самостійно бути відповідачем у судових справах, а відтак і у виконавчому провадженні.

12.03.2019р. старшим державним виконавцем Шепетівського міськрайонного відділу ДВС ГТУЮ у Хмельницькій області ОСОБА_3 винесено постанову про арешт коштів боржника, згідно якої постановлено накласти арешт на грошові кошти, що містяться на рахунках: 26038300651248, 26005300651248, 2600730101005 в філії Хмельницьке обласне управління АТ Ощадбанк м. Хмельницький. Та всіх відкритих рахунках, а також на кошти на рахунках, що будуть відкриті після винесення постанови про арешт коштів боржника, крім коштів, що містяться на рахунках накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом, що належать Шепетівському РЕМ ПАТ Хмельницькобленерго , у межах суми звернення стягнення з урахуванням виконавчого збору, витрат на проведення виконавчих дій - 27693,84грн.

Скаржник посилаючись на розпорядженням Кабінету Міністрів України №96-р від 18.02.2013 року „Про приватизацію об'єктів паливно-енергетичного комплексу, розпорядження Кабінету Міністрів України №358-р від 10.05.2018 року „Про затвердження переліку об'єктів великої приватизації державної власності, що підлягають приватизації у 2018 році, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.01.2019 року „Про затвердження переліку об'єктів великої приватизації державної власності, вважає дії старшого державного виконавця Шепетівського міськрайонного відділу ДВС Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області ОСОБА_3 щодо арешту коштів боржника у виконавчому провадженні №57852083 незаконними, оскільки в даному випадку наявні підстави для зупинення виконавчого провадження на підставі п. 12 ч. 1 ст. 34 Закону України „Про виконавче провадження.

Правові, економічні та організаційні основи приватизації державного і комунального майна та майна регулює Закон України Про приватизацію державного і комунального майна (далі - Закон).

У відповідності до ч.1 ст. 2 Закону основною метою приватизації є прискорення економічного зростання, залучення іноземних і внутрішніх інвестицій, зменшення частки державної або комунальної власності у структурі економіки України шляхом продажу об'єктів приватизації ефективному приватному власнику.

Відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону, перелік об'єктів великої приватизації державної власності, що підлягають приватизації, затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням Фонду державного майна України.

Уповноважені органи управління державним майном або корпоративними правами, управління яких вони здійснюють, за результатами аналізу господарської діяльності суб'єктів господарювання подають щороку до 1 жовтня державним органам приватизації пропозиції стосовно включення об'єктів права державної власності до переліку обєктів, що підлягають приватизації на наступний рік, разом з висновками щодо прогнозованої суми надходження коштів від приватизації запропонованих до переліків об'єктів та прогнозом соціально-економічних наслідків приватизації в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України (ч. 5 ст. 11 Закону).

Відповідно до з ч. 1. ст. 49 Закону України Про Кабінет Міністрів України Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної ОСОБА_4 України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов'язкові для виконання акти - постанови і розпорядження.

Частиною 3 ст. 49 Закону України Про Кабінет Міністрів України передбачено, що акти Кабінету Міністрів України з організаційно-розпорядчих та інших поточних питань видаються у формі розпоряджень Кабінету Міністрів України.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 №358-р Про затвердження переліку об'єктів великої приватизації державної власності, що підлягають приватизації у 2018 році затверджено перелік об'єктів великої приватизації державної власності, що підлягають приватизації у 2018 році, до якого серед інших включено ПАТ Хмельницькобленерго (код ЄДРПОУ 22767506) згідно додатку.

В подальшому, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.01.2019 р. №36-р Про затвердження переліку об'єктів великої приватизації державної власності вирішено продовжити приватизацію об'єктів державної власності, включених до переліку, рішення про приватизацію яких були прийняті в 2018 році.

Згідно додатку до вищевказаного розпорядження до таких об'єктів належить і АТ Хмельницькобленерго (код ЄДРПОУ 22767506).

Як вбачається із листа №778 від 27.11.2018р. заявник повідомляв відділ ДВС про те, що 10.05.2018р. набрало чинності розпорядження Кабінету Міністрів України №358-р від 10.05.2018р. Про затвердження переліку об'єктів великої приватизації державної власності, що підлягають приватизації у 2018 році , згідно якого ПАТ Хмельницькобленерго включено до переліку об'єктів великої приватизації.

Відповідно до п.12 ч.1 ст.34 Закону України Про виконавче провадження виконавець зупиняє вчинення виконавчих дій у разі включення державних підприємств або пакетів акцій (часток) господарських товариств до переліку об'єктів малої або великої приватизації, що підлягають приватизації.

Виконавець не пізніше наступного робочого дня, коли йому стало відомо про обставини, зазначені в частині першій цієї статті, а з підстави, передбаченої пунктом 9 частини першої цієї статті, - у день надіслання виконавчого документа до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, зупиняє вчинення виконавчих дій, про що виносить відповідну постанову (ч.2 ст. 34 Закону України Про виконавче провадження ).

Враховуючи, що у 2018 та 2019 році ПАТ (АТ) Хмельницькобленерго включено до переліку об'єктів великої приватизації державної власності, станом на 12.03.2019р. (день прийняття постанови про арешт коштів боржника) існували підстави для зупинення вчинення виконавчих дій.

Таким чином, суд вважає обґрунтованими та правомірними доводи заявника щодо необхідності визнання незаконними бездіяльності державного виконавця щодо не винесення постанови про зупинення виконавчих дій в межах виконавчого провадження №57852083 та дій останнього щодо винесення постанови про арешт рахунків боржника від 12.03.2019р., а також визнання недійсною постанови державного виконавця про арешт коштів боржника від 12.03.2019р.

Доводи відповідача та державного виконавця про те, що розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.01.2019 р. №36-р Про затвердження переліку об'єктів великої приватизації державної власності не містить відомостей про включення до об'єктів приватизації Шепетівського РЕМ ПАТ Хмельницькобленерго не можуть бути підставою для відмови у задоволенні скарги, з огляду на наступне.

Згідно ст. 95 ЦК України філією є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій. Представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи. Філії та представництва не є юридичними особами. Вони наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення. Керівники філій та представництв призначаються юридичною особою і діють на підставі виданої нею довіреності. Відомості про філії та представництва юридичної особи включаються до єдиного державного реєстру.

У відповідності до п. 5.1 Статуту АТ Хмельницькобленерго , затвердженого протоколом Загальних зборів товариства 26.04.2018р. для реалізації мети діяльності товариства, передбаченої цим статутом, товариство має право в порядку, встановленому чинним законодавством, статутом товариства та внутрішніми документами товариства: створювати на території України та за її межами свої філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи, які не є юридичними особами (підп. 7); створені товариством філії, представництва відділення й інші відокремлені підрозділи та дочірні підприємства можуть наділятися майном та обіговими коштами, що належать товариству. Філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи товариства діють на підставі положень про них. Філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи товариства здійснюють свою діяльність від імені товариства. Керівники філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів призначаються товариством та діють на підставі довіреності, виданої товариством (підп. 8); відповідальність за діяльність філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів несе товариство (підп. 9).

Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 01.03.2018 року Шепетівський РЕМ АТ Хмельницькобленерго є філією АТ Хмельницькобленерго .

Таким чином, на Шепетівський район електричних мереж АТ Хмельницькобленерго , як відокремлений підрозділ (філію) Акціонерного товариства Хмельницькобленерго також поширюються розпорядженням Кабінету Міністрів України про затвердження переліку об'єктів великої приватизації державної власності, що підлягають приватизації від 10.05.2018р. та 16.01.2019р.

Щодо вимог скаржника про зобов'язання державного виконавця Шепетівського відділу ДВС ГТУЮ у Хмельницькій області винести постанову про зупинення вчинення виконавчих дій по постанові ВП №57852083 від 05.12.2018р., то суд вважає за необхідне відмовити в задоволенні скарги у цій частині з огляду на наступне.

У відповідності до п. 7 постанови Пленуму Верховного суду від 26.12.2003 N 14 "Про практику розгляду судами скарг на рішення, дії або бездіяльність органів і посадових осіб державної виконавчої служби та звернень учасників виконавчого провадження" у разі визнання неправомірними рішення, дій або бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби суд зобов'язує їх усунути допущені порушення або іншим шляхом поновлює порушені права чи свободи заявника. При цьому, суд не вправі зобов'язувати зазначених осіб до вчинення тих дій, які згідно із Законом України "Про виконавче провадження" можуть здійснюватися тільки державним виконавцем або відповідною посадовою особою державної виконавчої служби.

Відповідно до статті 343 ГПК України за результатами розгляду скарги суд постановляє ухвалу. У разі встановлення обґрунтованості скарги суд визнає оскаржувані рішення, дії чи бездіяльність неправомірними і зобов'язує державного виконавця або іншу посадову особу органу державної виконавчої служби, приватного виконавця усунути порушення (поновити порушене право заявника). Якщо оскаржувані рішення, дії чи бездіяльність були прийняті або вчинені відповідно до закону, в межах повноважень державного виконавця або іншої посадової особи органу державної виконавчої служби, приватного виконавця і право заявника не було порушено, суд постановляє ухвалу про відмову в задоволенні скарги.

З огляду на зазначене, суд вважає за необхідне скаргу АТ Хмельницькобленерго в особі Шепетівського РЕМ на дії державного виконавця Шепетівського міськрайонного відділу ДВС ГТУЮ у Хмельницькій області ОСОБА_3 по справі №924/59/18 задовольнити частково.

Керуючись ст. ст. 234, 235, 342 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Скаргу АТ Хмельницькобленерго в особі Шепетівського РЕМ на дії державного виконавця Шепетівського міськрайонного відділу ДВС ГТУЮ у Хмельницькій області ОСОБА_3 по справі №924/59/18 задовольнити частково.

Визнати бездіяльність старшого державного виконавця Шепетівського міськрайвідділу ДВС ГТУЮ у Хмельницькій області ОСОБА_3 щодо не винесення постанови про зупинення виконавчих дій у виконавчому провадженні №57852083 від 05.12.2018 року та його дії щодо винесення постанови про арешт рахунків Шепетівського РЕМ від 12.03.2019р. АСВП 58521472 в частині виконання наказу господарського суду Хмельницької області №924/59/18 від 16.07.2018р. про стягнення 11596,66грн. на користь Шепетівського КП водопровідно - каналізаційного господарства, неправомірними.

Скасувати постанову АСВП 58521472 про арешт коштів Шепетівського РЕМ, в частині виконання наказу господарського суду Хмельницької області №924/59/18 від 16.07.2018р.

В скарзі, в частині зобов'язання Шепетівського відділу ДВС ГТУЮ у Хмельницькій області винести постанову про зупинення вчинення виконавчих дій по постанові ВП №57852083 від 05.12.2018р. щодо виконання наказу господарського суду Хмельницької області №924/59/18 від 16.07.2018р. відмовити.

Ухвала набирає чинності 05.04.2019р. та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Північно-Західного апеляційного господарського суду через господарський суд Хмельницької області шляхом подачі апеляційної скарги протягом 10 днів з дня складання повного тексту ухвали.

Повний текст ухвали складено 08.04.2019р.

Суддя С.В. Гладій

Віддрук. 6 прим.:

1 - до справи,

2 - позивачу (30400, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Пліщинська, 170) (реком. з повід),

3 - відповідачу (30405, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Некрасова. 127) (реком. з повід.),

4 - ДВС (30400, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Героїв Небесної Сотні,46) (реком. з повід.),

5- третій особі (Департамент фінансів Хмельницької обласної адміністрації)(м. Хмельницький, Майдан Незалежності, ОСОБА_4) (реком. з повід.),

6- третій особі (Головному управлінню державної казначейської служби України у Хмельницькій області) (м. Хмельницький, вул. Свободи,70)(реком . з повід.).

Дата ухвалення рішення05.04.2019
Оприлюднено09.04.2019

Судовий реєстр по справі —924/59/18

Ухвала від 05.04.2019

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Гладій С.В.

Ухвала від 26.03.2019

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Гладій С.В.

Постанова від 03.07.2018

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Павлюк І. Ю.

Ухвала від 20.06.2018

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Павлюк І. Ю.

Ухвала від 15.05.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

Рішення від 15.05.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

Ухвала від 24.04.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

Ухвала від 24.04.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

Ухвала від 03.04.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

Ухвала від 14.03.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні