ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 1940/1673/18
29 березня 2019 рокум. Тернопіль
Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:
головуючої судді Мірінович У.А.
за участю:
секретаря судового засідання Габрилецької С.Є.
представника позивача Іванців Ю.С.,
представника відповідача Гірняк В.М.,
представника третьої особи Мартинюк І.Л.,
представника третьої особи Бомби В.Б.,
представника третьої особи Кос С.І.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Флорія -Т", треті особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСББ "Я. Головацького 3Б", ОСББ "Яреми 8", ОСБЖБ "Богуслава" до Виконавчого комітету Тернопільської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення, -
ВСТАНОВИВ:
До Тернопільського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Флорія -Т" до виконавчого комітету Тернопільської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 25.07.2018 № 572.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що відповідач прийняв рішення від 25.07.2018 № 572 "Про усунення порушень у сфері благоустрою населених пунктів", пунктом 1 якого вирішив, постійнодіючій робочій групі з демонтажу тимчасових споруд, які влаштовані на земельних ділянках без документів, що посвідчують право користування землею організувати та провести роботи з демонтажу, металевої огорожі (довжиною 105 м.п., висотою 1,95 м.п.) та автоматичної в'їзної брами (довжиною 3,8 м.п., висотою 2,15 м.п.) поблизу житлового будинку № 5 по вул. Смакули (мікрорайон "Південний") у 20-ти денний термін з дня прийняття рішення. Надалі, попередженням управління муніципальної поліції виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 08.08.2018 № 597/191, яке винесене на підставі оскарженого рішення, запропоновано позивачу до 13.08.2018 самостійно провести демонтаж зазначених споруд. У разі не виконання зазначеного попередження, зазначені споруди будуть демонтовані силами спеціалізованої організації.
Однак, позивач вважає, що оскаржене рішення є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки відповідач у зазначеному рішенні не обґрунтував які саме позивач допустив порушення прав та законних інтересів мешканців будинків за адресами: вул. Головацького, 2а, 3б, вул. Яреми, 8, 14, 16, вул. Овочева, 1,3 та інших суб'єктів благоустрою міста Тернополя. Також зазначив, що відповідач не взяв до уваги те, що металева огорожа встановлена також по периметру іншої земельної ділянки, яка передана в користування ТОВ "Домобудівник" на підставі договору оренди землі ТМР (вул. Яреми, 12), що унеможливлює її демонтаж саме позивачем.
Водночас, позивач звернув увагу на те, що під час прийняття оскарженого рішення ОСББ "Флорія -Т" вже виготовляло відповідні документи щодо відведення земельної ділянки площею 0,9500 га для обслуговування багатоквартирного житлового будинку на території Тернопільської міської ради Тернопільської області (в межах населеного пункту) за адресою: м. Тернопіль, вул. Смакули, 5. Відповідно в межах підготовки проекту землеустрою за адресою: вул. Смакули, 5, м. Тернопіль щодо відведення земельної ділянки площею 0,9500 га між суміжними землевласниками та землекористувачами 10.07.2018 погоджено межі земельної ділянки і підтверджено відсутність спірних питань і взаємних претензій, серед яких були, зокрема, TOB "Домобудівник" та ОСББ "Богуслава" (буд. по вул. Головацького, 3А).
Додатково позивач зазначив, що члени комісії, яка була створена розпорядженням від 05.07.2018 № 146, візуальний огляд території провели без запрошення мешканців будинку по вул. Смакули, 5, чим порушила їхні права для надання відповідних пояснень та документів щодо предмету такого огляду, як наслідок безпідставно дійшла висновку, що саме ОСББ "Флорія-Т" встановила металеву огорожу та металеву браму. Оскільки вся огорожа яка знаходиться поблизу будинковолодіння Смакули, 5 була зведена ще у період будівництва будинку в середині 90-х років, а зведена вона була окремими власниками квартир цього будинку з метою недопущення потрапляння на територію сторонніх осіб для вчинення крадіжок тощо.
Ухвалою суду від 03.09.2018 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання у справі на 27.09.2018.
Ухвалами суду від 27.09.2018, від 22.10.2018, від 06.11.2018, від 19.11.2018 підготовче засідання відкладалося та оголошувалась перерва відповідно до статті 181 Кодексу адміністративного судочинства України від 06.07.2005 № 2747-IV (далі - КАС України).
Водночас, ухвалою суду від 06.11.2018 у підготовчому засіданні залучено до участі у справі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСББ "Я. Головацького 3Б", ОСББ "Яреми 8", ОСБЖБ "Богуслава".
Ухвалою суду від 28.11.2018 закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 18.12.2018 відповідно до статті 181 КАС України.
Ухвалами суду від 18.12.2018, від 28.12.2018, від 12.03.2019, від 20.03.2019, в тому числі відповідними довідками суду від 16.01.2019, від 15.02.2019 розгляд справи відкладався та оголошувалась перерва відповідно до статей 205, 223 КАС України.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі, з мотивів, викладених у позовній заяві та відповіді на відзив (арк. справи 73-74), просив позовні вимоги задовольнити.
Представник відповідача, заперечуючи проти позову, суду пояснив, що за результатами звернення мешканців будинків за адресами: вул. Головацького, ЗП, вул. Головацького, ЗБ, вул. Яреми, 16, вул. Яреми, 8, вул. Яреми, 14, вул. Овочева, 1, вул. Овочева, 3, що мало місце на особистому прийомі міського голови 05.07.2018, з метою об'єктивного розгляду питання, порушеного у зверненні щодо вирішення питань про зняття обмежень доїзду до будинків, розпорядженням міського голови створено комісію для проведення обстеження суміжних територій та надання відповідних пропозицій. За результатами проведення візуального огляду території житлової забудови вул. Головацького, вул. Яреми, вул. Овочева, вул. Смакули, в присутності мешканців будинків за адресами вул. Головацького, 2а, 36, вул. Яреми, 8, 14, 16, вул. Овочева, 1, 3, комісія склала акт, відповідно до якого встановила, що ОСББ "Флорія-Т" розміщено металеву огорожу (довжиною 105 м.п., висотою 1,95 м.п.) та металеву в'їзну браму (довжиною 3,8 м.п., висотою 2,15 м.п.) поблизу житлового будинку № 5 по вул. Смакули без документів на право власності чи користування земельною ділянкою за ОСББ "Флорія-Т".
Таким чином, враховуючи вимоги Правил благоустрою м. Тернополя, затверджені рішенням Тернопільської міської ради від 19.05.2011 № 6/8/20 (далі - Правила № 6/8/20), комісія дійшла висновку про необхідність винесення на розгляд виконавчого комітету Тернопільської міської ради питання про усунення порушень у сфері благоустрою населених пунктів щодо демонтажу огорожі та в'їзної брами поблизу житлового будинку № 5 за адресою вул. Смакули та відповідно притягнення осіб, винних у вчиненні правопорушення. Надалі, в порядку реалізації повноважень виконавчих органів, у сфері благоустрою населених пунктів та контролю за його реалізацією, визначених статтею 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі - Закон № 280/97-ВР), статей 10, 20, 40 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" від 06.09.2005 № 2807-IV (далі - Закон № 2807-IV) та Правил № 6/8/20, рішенням виконавчого комітету від 25.07.2018 за № 572 вирішено організувати та провести демонтаж згаданих металевої огорожі та автоматичної в'їзної брами.
З огляду на зазначене та посилаючись на відзив на позов (арк. справи 48-51), просив відмовити у задоволенні позовних вимог.
Представники третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСББ "Я. Головацького 3Б", ОСББ "Яреми 8", ОСБЖБ "Богуслава" в судовому засіданні підтримали позицію представника відповідача, просили відмовити у задоволенні позовних вимог.
Заслухавши пояснення сторін у справі, дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд встановив наступні обставини.
Як слідує з матеріалів справи та не заперечується сторонами у справі, що Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Флорія-Т" зареєстрована як юридична особа 22.07.2010 виконавчим комітетом Тернопільської міської ради за адресою: Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Смакули, 5/9, про що свідчить свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (арк. справи 9).
Надалі, до голови Тернопільської міської ради звернулися мешканці будинків за адресами: вул. Головацького, ЗП, вул. Головацького, ЗБ, вул. Яреми, 16, вул. Яреми, 8, вул. Яреми, 14, вул. Овочева, 1, вул. Овочева, 3 щодо вирішення питань про зняття обмежень доїзду до будинків по вулицях: Головацького 3А, Головацького 3Б, Яреми 16, Яреми 8, Яреми 14, Овочева, 1, Овочева, 3 (арк. справи 53).
З метою об'єктивного розгляду питання, порушеного у зверненні щодо вирішення питань про зняття обмежень доїзду до будинків, розпорядженням міського голови від 05.07.2018 № 146 "Про створення комісії" створено комісію для проведення обстеження суміжних територій та надання відповідних пропозицій (арк. справи 54).
За результатами проведення візуального огляду території житлової забудови вул. Головацького, вул. Яреми, вул. Овочева, вул. Смакули, в присутності мешканців будинків за адресами вул. Головацького, 2а, 36, вул. Яреми, 8, 14, 16, вул. Овочева, 1, 3, комісія склала акт, відповідно до якого встановила, що ОСББ "Флорія-Т" розміщено металеву огорожу (довжиною 105 м.п., висотою 1,95 м.п.) та металеву в'їзну браму (довжиною 3,8 м.п., висотою 2,15 м.п.) поблизу житлового будинку № 5 по вул. Смакули без документів на право власності чи користування земельною ділянкою за ОСББ "Флорія-Т" (арк. справи 56-57).
Відповідно до пункту 2.1 зазначеного акта комісія доручила управлінню житлово - комунального господарства, благоустрою та екології підгодовувати на чергове засідання виконавчого комітету міської ради проект рішення виконавчого комітету "Про усунення порушень у сфері благоустрою населених пунктів" щодо демонтажу огорожі та в'їзної брами поблизу житлового будинку № 5 за адресою вул. Смакули.
На підставі чого, відповідач прийняв рішення від 25.07.2018 № 572 "Про усунення порушень у сфері благоустрою населених пунктів", пунктом 1 якого вирішив, постійнодіючій робочій групі з демонтажу тимчасових споруд, які влаштовані на земельних ділянках без документів, що посвідчують право користування землею організувати та провести роботи з демонтажу, металевої огорожі (довжиною 105 м.п., висотою 1,95 м.п.) та автоматичної в'їзної брами (довжиною 3,8 м.п., висотою 2,15 м.п.) поблизу житлового будинку № 5 по вул. Смакули (мікрорайон "Південний") у 20-ти денний термін з дня прийняття рішення (арк. справи 11).
Відповідно до частини першої статті 10 Закону № 280/97-ВР сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Підпунктом 7 пункту "а" частини першої статті 30 Закону № 280/97-ВР визначено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать організація благоустрою населених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення; здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.
Виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені цим Законом до відання виконавчих органів ради (частина перша статті 52 Закону № 280/97-ВР).
Відповідно до частини першої статті 1 Закону № 2807-IV благоустрій населених пунктів - комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.
Частинами першою та другою статті 20 Закону № 2807-IV визначено, що організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом. Благоустрій здійснюється в обов'язковому порядку на всій території населеного пункту (села, селища, міста).
Елементами (частинами) об'єктів благоустрою є: 1) покриття площ, вулиць, доріг, проїздів, алей, бульварів, тротуарів, пішохідних зон і доріжок відповідно до діючих норм і стандартів; 2) зелені насадження (у тому числі снігозахисні та протиерозійні) уздовж вулиць і доріг, в парках, скверах, на алеях, бульварах, в садах, інших об'єктах благоустрою загального користування, санітарно-захисних зонах, на прибудинкових територіях; 3) будівлі та споруди системи збирання і вивезення відходів; 4) засоби та обладнання зовнішнього освітлення та зовнішньої реклами; 5) технічні засоби регулювання дорожнього руху; 6) будівлі та споруди системи інженерного захисту території; 7) комплекси та об'єкти монументального мистецтва, декоративні фонтани і басейни, штучні паркові водоспади; 8) обладнання (елементи) дитячих, спортивних та інших майданчиків; 9) малі архітектурні форми; 10) інші елементи благоустрою, визначені нормативно-правовими актами (стаття 21 Закону № 2807-IV).
З метою запровадження гарантованого механізму забезпечення благоустрою на території міста Тернополя, гарантованого захисту прав територіальної громади від правопорушень у сфері благоустрою, земельній та містобудівній сферах, забезпечення та стимулювання виконання вимог актів чинного земельного законодавства, встановлення єдиного підходу у вирішенні питань щодо захисту права власності територіальної громади міста Тернополя на землю розроблено Правила № 6/8/20.
Пунктом 1.2 Правил №6/8/20 визначено, що їх дія поширюється на підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, фізичних осіб - підприємців, громадян та інших юридичних осіб.
Відповідно до пункту 2.3.3 Правил № 6/8/20 органам самоорганізації населення, житлово-будівельним кооперативам та об'єднанням співвласників багатоквартирних будинків серед іншого забороняється: порушувати (руйнувати чи псувати) вулично-дорожню мережу, інші об'єкти благоустрою міста; влаштовувати огорожі по периметру відведеної земельної ділянки (оренда, власність, постійне користування) без погодження з постійно діючою комісією Тернопільської міської ради, склад якої затверджується рішенням міської ради; порушувати права і законні інтереси громадян та інших суб'єктів благоустрою міста; самовільно встановлювати засоби організації дорожнього руху без відповідних погоджень.
Згідно з статтею 40 Закону № 2807-IV самоврядний контроль у сфері благоустрою населених пунктів здійснюється сільськими, селищними, міськими радами та їх виконавчими органами. Самоврядний контроль за станом благоустрою населених пунктів здійснюється шляхом, зокрема: проведення перевірок території; розгляду звернень підприємств, установ, організацій та громадян; участі в обговоренні проектів благоустрою територій населених пунктів, іншої технічної документації з питань благоустрою і внесення відповідних пропозицій на розгляд органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій.
Відповідно до частин першої та другої статті 59 Закону № 280/97-ВР рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.
Суд встановив, що на підставі акта роботи комісії, створеної розпорядженням міського голови від 05.07.2018 № 146 "Про створення комісії" відповідач прийняв рішення від 25.07.2018 № 572 "Про усунення порушень у сфері благоустрою населених пунктів", пунктом 1 якого вирішив, постійнодіючій робочій групі з демонтажу тимчасових споруд, які влаштовані на земельних ділянках без документів, що посвідчують право користування землею організувати та провести роботи з демонтажу, металевої огорожі (довжиною 105 м.п., висотою 1,95 м.п.) та автоматичної в'їзної брами (довжиною 3,8 м.п., висотою 2,15 м.п.) поблизу житлового будинку № 5 по вул. Смакули (мікрорайон "Південний") у 20-ти денний термін з дня прийняття рішення (арк. справи 11).
Слід відмітити, що у рішенні не зазначено, які саме порушення прав та законних інтересів мешканців будинків за адресами: вул. Головацького, 2а, 3б, вул. Яреми, 8, 14, 16, вул. Овочева, 1,3 та інших суб'єктів благоустрою міста Тернополя допущено в наслідок встановлення зазначених тимчасових споруд.
При цьому, частиною другою статті 2 КАС України визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Таким чином, відповідно до статті 2 КАС України, суд перевіряє, зокрема, чи діяв виконавчий комітет Тернопільської міської ради обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).
Розглянувши оскаржене рішення, суд дійшов висновку, що відповідач прийняв рішення від 25.07.2018 № 572 "Про усунення порушень у сфері благоустрою населених пунктів" не обґрунтовано, тобто без з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття такого рішення.
Так, згідно змісту рішення єдиною підставою прийняття такого рішення зазначено відповідачем те, що тимчасові споруди влаштовані на земельних ділянках без документів, що посвідчують право користування землею. Проте, такі твердження відповідача не відповідають дійсним обставинам справи, з огляду на наступне.
Так, як слідує з матеріалів справи, частина металевої огорожі яка згідно оскаржуваного рішення підлягає демонтажу встановлена по периметру земельної ділянки, яка на час прийняття оскаржуваного рішення була передана в користування ТОВ "Домобудівник" на підставі договору оренди землі ТМР (вул. Яреми, 12). Зазначена обставина не заперечувалась і не спростовані сторонами у справі, та підтверджується листом ТОВ "Домобудівник" та відповідним Викопіюванням з детального плану території мікрорайонну "Північний" місця розташування земельної ділянки в районі багатоквартирних житлових будинків за адресою вул. Смакули, 5 вул. Головацького, 2а, 3б, витягом з проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,95 (арк. справи 12, 110, 218).
Крім того, на час прийняття оскарженого рішення ОСББ "Флорія -Т" вже виготовляло відповідні документи щодо відведення земельної ділянки площею 0,9500 га для обслуговування багатоквартирного житлового будинку на території Тернопільської міської ради Тернопільської області (в межах населеного пункту) за адресою: м. Тернопіль, вул. Смакули, 5, що підтверджується матеріалами справи, зокрема проектом землеустрою, який затверджено рішенням двадцять восьмої сесії сьомого скликання Тернопільської міської ради №7/28/153 від 8.10.2018 (арк. справи 75-80).
При цьому, відповідно в межах підготовки проекту землеустрою за адресою: вул. Смакули, 5, м. Тернопіль щодо відведення земельної ділянки площею 0,9500 га між суміжними землевласниками та землекористувачами 10.07.2018 погоджено межі земельної ділянки і підтверджено відсутність спірних питань і взаємних претензій, серед яких були, зокрема, TOB "Домобудівник" та ОСББ "Богуслава" (буд. по вул. Головацького, 3А), що підтверджується відповідним актом (арк. справи 76).
Водночас, як слідує з матеріалів справи та не заперечується сторонами у справі, що члени комісії, яка була створена розпорядженням від 05.07.2018 № 146, візуальний огляд території провели без запрошення мешканців будинку по вул. Смакули, 5 та ОСББ "Флорія-Т", чим порушили їхні права для надання відповідних пояснень та документів щодо предмету такого огляду, як наслідок не врахували при прийнятті оскаржуваного рішення, що зазначена огорожа була зведена ще у період будівництва будинку в середині 90-х років та до затвердження Правил № 6/8/20.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статей 9, 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно статті 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Таким чином, враховуючи те, що відповідач при прийнятті оскарженого рішення не врахував зазначені обставини, суд дійшов висновку, що відповідач прийняв рішення від 25.07.2018 № 572 "Про усунення порушень у сфері благоустрою населених пунктів" з порушенням принципу пропорційності, не обґрунтовано та без врахування права особи на участь у процесі прийняття такого рішення, чим не дотримано вимог частини другої статті 2 КАС України, а отже зазначене рішення є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
З огляду на зазначене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Флорія -Т" до виконавчого комітету Тернопільської міської ради, треті особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Я. Головацького 3Б", об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Яреми 8", об'єднання співвласників багатоквартирного житлового будинку "Богуслава" про визнання протиправним та скасування рішення, - задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради "Про усунення порушень у сфері благоустрою населених пунктів" №572 від 25 липня 2018 року.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач: об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Флорія -Т" (місцезнаходження: вул. Смакули, 5/9, м. Тернопіль, 46024, код 37246437).
Відповідач: виконавчий комітет Тернопільської міської ради (місцезнаходження: вул. Листопадова, 5, м. Тернопіль,46001, код 04058344).
Третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Я. Головацького 3Б" (місцезнаходження: вул. Я. Головацького 3Б, м. Тернопіль, 46024, код 41641421).
Третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Яреми 8" (місцезнаходження: вул. Яреми,8, м. Тернопіль, 46024, код 41538333).
Третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: об'єднання співвласників багатоквартирного житлового будинку "Богуслава" (місцезнаходження: вул. Я. Головацького 3А, м. Тернопіль, 46024, код 39127566).
Повне судове рішення складено 08.04.2019.
Головуючий суддя Мірінович У.А.
копія вірна
Суддя Мірінович У.А.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.03.2019 |
Оприлюднено | 10.04.2019 |
Номер документу | 81016675 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мірінович Уляна Анатоліївна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мірінович Уляна Анатоліївна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мірінович Уляна Анатоліївна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мірінович Уляна Анатоліївна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мірінович Уляна Анатоліївна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мірінович Уляна Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні