ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26.03.2019 м. Івано-ФранківськСправа № 909/1088/18
Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Неверовська Л. М., секретар судового засідання Кричовський Р. М., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "Маланд" вул. Молодіжна, буд.52а/16, м. Івано-Франківськ, 76018 до відповідачів: ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради, вул. Грушевського, буд. 21, м. Івано-Франківськ, 76004 ОСОБА_2 управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, вул. Дністровська, буд.28, м. Івано-Франківськ, 76015 про внесення змін до Договору №27 про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста від 15.03.2018
за участю: від позивача: ОСОБА_3; від відповідача - ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради: ОСОБА_4; від відповідача - ОСОБА_2 управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради: ОСОБА_5.
Встановив: Товариство з обмеженою відповідальністю "Маланд" звернулося до Господарського суду Івано-Франківської області з позовом до ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради та ОСОБА_2 управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради про внесення змін до Договору №27 про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста від 15.03.2018.
Вирішення процесуальних питань під час розгляду справи.
18.12.2018 суд постановив ухвалу про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі, розгляд справи призначено за правилами загального позовного провадження на 16.01.2019.
Відповідно до вимог ч. 11 ст. 176 ГПК України суд встановивши, після відкриття провадження у справі, що позовну заяву подано без додержання вимог, викладених у статтях 162, 164, 172 цього Кодексу, постановив ухвалу від 16.01.2019 про залишення позовної заяви без руху.
21.01.2019 суд постановив ухвалу про продовження розгляду справи. Підготовче судове засідання призначено на 06.02.2019.
06.02.2019 у підготовчому судовому засіданні оголошено перерву до 26.02.2019. 26.02.2019 суд постановив ухвалу про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті на 21.03.2019.
21.03.2019 в судовому засіданні оголошено перерву до 26.03.2019. 26.03.2019 завершено розгляд справи по суті - суд проголосив вступну та резолютивну частини рішення.
Позиція позивача.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримує з підстав викладених у позовній заяві (вх. № 19444/18 від 13.12.2018) ; просить суд позов задоволити.
При цьому, позивач звернув увагу суду, що в прохальній частині позовної заяви допущено описку, замість "Розрахунок розміру пайової участі (попередній)", позивачем помилково зазначено: "Розрахунок розміру пайової участі (єдиний)".
В обґрунтування своїх позовних вимог представник ТОВ "Маланд" зазначає, що розрахунок розміру пайової участі, вказаний в укладеному між сторонами Договорі, не відповідає вимогам Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Позивач стверджує, що розмір пайового внеску, визначений в укладеному Договорі, перевищує допустимий граничний розмір, визначений ч.6 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". При цьому, позивач звертає увагу суду, що звертався до відповідачів із пропозицією внести зміни до укладеного між ними Договору в частині визначення розміру пайового внеску, виходячи із загальної кошторисної вартості об'єкта будівництва, однак відповідачі відмовились внести такі зміни до Договору.
Заперечення відповідача ОСОБА_2 управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради.
Представник відповідача проти позову заперечує з підстав викладених у відзиві на позов (вх. № 2076/19 від 05.02.2019); просить суд відмовити в позові з огляду на безпідставність та необґрунтованість останнього.
Фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради вважає позов передчасним, оскільки ТОВ "Маланд" не надсилало пропозицій фінансовому управлінню, як стороні договору щодо внесення змін у Договір.
На думку відповідача, правові підстави для розгляду справи по суті запропонованих товариством змін до договору відсутні.
Фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради підстав для внесення змін до договору №27 від 15 березня 2018 р. не вбачає, оскільки на момент укладення Договору Товариство не надало загальну кошторисну вартість будівництва та висновок ДП "Укрдержбудекспертизи" експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації складеної на основі робочого проекту, розрахунок розміру пайового внеску було здійснено з врахуванням опосередкованої вартості 1 м.кв. встановленого Мінрегіонбудом на момент укладення договору, що відповідає Положенню та передбачено Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Заперечуючи позов, відповідач не погоджується з кошторисною вартістю будівництва.
Заперечення відповідача ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради.
Представник відповідача проти позову заперечує, що зазначив письмово у відзиві (вх.№ 2144/19 від 06.02.2019); просить суд в позові відмовити з аналогічних підстав, що й Фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради.
Обставини справи. Оцінка доказів.
Дослідивши матеріали справи, всебічно та повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, об'єктивно оцінивши відповідно до приписів статті 86 Господарського процесуального кодексу України в сукупності всі докази, які мають значення для вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини. 15.03.2018, між Товариство з обмеженою відповідальністю "Маланд" (Замовник), ОСОБА_2 управлінням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та ОСОБА_1 комітетом Івано-Франківської міської ради був укладений договір № 27 про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста (а.с. 21).
Такий договір сторони уклали на виконання вимог Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста". В укладеному договорі сторони погодили усі істотні умови договору, зокрема, його предмет, розмір і порядок сплати пайового внеску. У відповідності з п.1.1. за цим Договором Замовник, що здійснює будівництво торгово-офісного будинку на вул. Надрічній, 1, в порядку та на умовах, визначених договором, бере участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Івано-франківська. Пунктом 3.1. сторони погодили, що розрахунок попереднього розміру пайового внеску здійснюється відповідно до додатку 1 до Договору. Попередній розмір пайового внеску складає 2551766,00 грн. Відповідно до пунктів 3.2. та 3.3. Договору, величина пайового внеску визначена на підставі нормативів для одиниці створеної потужності (функціональної одиниці виміру) затвердженої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України у сумі 8065,00 (без ПДВ). Замовник сплачує 20% попереднього розміру пайового внеску у сумі 510353,20 грн. протягом 30-ти робочих днів з моменту реєстрації Договору. Підписаний сторонами Додаток до Договору № 27 від 15.03.2018 (а.с. 22) містить розрахунок розміру пайової участі (попередній), який вирахуваний з показника опосередкованої вартості спорудження 1 м.кв. об'єкта будівництва в Івано-Франківській області помножений на площу об'єкта будівництва (не житлових будівель) та помножений на 7 відсотків. Розмір пайової участі - 2551766,00 грн. Після укладення договору, позивач здійснив замовлення експертної оцінки кошторису в ДП "Укрдержбудекспертиза" Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Згідно, наявної в матеріалах справи Експертної оцінки від 26.09.2018 № 78/09-0490/ЕО-18 (а.с. 138) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації складеної на основі робочого проекту, заявлена кошторисна вартість будівництва, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 14.08.2018 складала 20114,286 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи - 16564,935 тис. грн.; інші витрати - 3549,351 тис. гривень.
Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 14.08.2018 складає 20147,374 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 16601,917 тис. грн.; інші витрати - 3545,457 тис. гривень.
На підтвердження позовних вимог, позивач подав наступні письмові докази:
копію заяви про укладення остаточного договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста або додаткового договору про внесення змін, яку листом від 22.10.2018 було направлено ОСОБА_2 управлінню виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради разом з копією Експертного висновку ДП "Укрдержбудекспертиза" Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.09.2018 (а.с. 14-16);
копію заяви ТОВ "Маланд" від 31.10.2018 №31/10 на ім'я начальника ОСОБА_2 управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради ОСОБА_6 (а.с. 17-18);
копію заяви ТОВ "Маланд" від 08.11.2018 №08/10 на ім'я Першого заступника міського голови міста Івано-Франківська ОСОБА_7 (а.с. 19-20);
відповідь начальника ОСОБА_2 управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради ОСОБА_6 від 03.12.2018 №18/16.5-15/56 на заяву ТОВ "Маланд" від 23.10.2018 №б/н та від 31.10.2018 №31/10 (а.с. 141);
відповідь начальника ОСОБА_2 управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради ОСОБА_6 від 03.12.2018 №18/01-27/5356 на лист ТОВ "Маланд" від 08.11.2018 №08/10 (а.с. 139-140).
Відповідачі проти позову заперечують і на підтвердження своїх заперечень Фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради подало суду такі докази:
копію заяви ТОВ "Маланд" про укладення договору (а.с.173);
техніко-економічні показники будівництва торгово-офісного будинку на вул. Надрічна, розроблені та погоджені генеральним проектувальником ТзОВ "Творча майстерня архітрав" (174-175);
копію листа від 22.01.2019 (а.с. 176-177).
ОСОБА_1 комітет Івано-Франківської міської ради жодних документальних доказів на підтвердження своїх заперечень не надав.
Суд зазначає, що судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов'язків, передбачених Господарським процесуальним кодексом.
Відповідно до ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень.
Статтею 76 ГПК України встановлено, що обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.
Суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності (ст.86 ГПК України).
Норми права та мотиви, якими суд керувався при ухваленні рішення.
Предметом даного спору є вимога замовника будівництва про внесення змін до договору про пайову участь замовників будівництва у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста. Правовідносини, що виникли між сторонами регулюються Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Відповідно до статті 11 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини. Згідно з положеннями статей 525, 526 ЦК України, зобов'язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається.
Відповідно до статей 626, 638 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Зазначені норми кореспондуються з приписами ст. 180 Господарського кодексу України (далі - ГК України).
Як визначено в ст. 627 ЦК України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Зміст договору, згідно з ч. 1 ст. 628 ЦК України, становлять умови (пункти), визначенні на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Відповідно ст. 188 ГК України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
Згідно ч. 3 ст. 179 ГК України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Разом з тим, ч. 1 ст. 648 ЦК України встановлено, що зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності встановлюються Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності", що спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Відповідно до ч.1 ст. 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності порядок залучення, розрахунку розміру та використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.
Згідно з частинами 2, 3, 5, 6 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури. Величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій. У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.
Встановлений органом місцевого самоврядування для замовника розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не може перевищувати граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.
Граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту з урахуванням інших передбачених законом відрахувань не може перевищувати:
1) 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд;
2) 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для житлових будинків.
Отже, розмір пайового внеску замовника повинен розраховуватись з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта.
Порядок і умови залучення коштів для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Івано-Франківська регулює Положення "Про пайову участь замовників будівництва у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста", яке затверджене рішенням Івано-Франківської міської ради від 18.10.2013 № 1231-38.
Відповідно до п. 6.2 цього Положення, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та порядок її сплати визначається в залежності від категорії об'єктів містобудування та відповідно до типового договору укладеного з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури) та на основі вартості будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування. Вартість будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування не може бути нижчою за загальну кошторисну вартість будівництва об'єкту: 7 відсотків вартості будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування - для нежитлових будівель та споруд (п. 6.2.1); 4 відсотки вартості будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування - для житлових будинків (п.6.2.2). Фінансове управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради визначило розмір пайового внеску виходячи з опосередкованої вартості спорудження житла, однак такий порядок розрахунку як визначено в абзаці 2 ч. 5 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" слід застосовувати у тому разі, якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності. З матеріалів справи вбачається, що позивач надав відповідачам ОСОБА_8 кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва та експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації складеної на основі робочого проекту, згідно з якими й мав бути розрахований розмір пайової участі, звернувся із відповідною заявою про внесення змін до договору щодо розміру пайового внеску в порядку визначеному Положенням "Про пайову участь замовників будівництва у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста", яке затверджене рішенням Івано-Франківської міської ради від 18.10.2013 № 1231-38, проте відповідачі безпідставно усунулись від приведення у відповідність умов договору до вимог чинного законодавства.
В ході розгляду справи суд перевірив наведений позивачем у позовній заяві розрахунок розміру пайової участі та встановив, що застосовуючи ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та п. 6.2. Положення, її розмір становить 1408000,02 грн.
Орган місцевого самоврядування, відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", вправі визначати порядок розрахунку розміру, однак в жодному випадку не має права змінювати методику розрахунку розміру пайового внеску.
Такої правової позиції дотримується Верховний суд, зокрема у постановах: від 11.04.2018 по справі № 909/239/17, від 05.12.2018 по справі № 909/253/18.
З огляду на вищевикладене, укладаючи договір, відповідачі порушили умови ст.40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" в частині визначення величини пайової участі позивача у розвитку інфраструктури населеного пункту, між сторонами не було досягнуто згоди щодо внесення змін до Договору, отже наявні правові підстави для задоволення позову.
Висновок суду.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про обгрунтованість заявлених позовних вимог і необхідність внесення змін до Договору № 27 про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста від 15.03.2018 року, укладеного між ОСОБА_1 комітетом Івано-Франківської міської ради, ОСОБА_2 управлінням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю "Маланд".
Судові витрати.
Склад та порядок розподілу судових витрат визначено главою 8 ГПК України.
Згідно з ч. 1 ст. 123 ГПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи.
Позивач, як судові витрати, визначив судовий збір у розмірі 1762 грн.
Відповідно до ч. 1 ст. 129 ГПК України судовий збір покладається:
1) у спорах, що виникають при укладанні, зміні та розірванні договорів, - на сторону, яка безпідставно ухиляється від прийняття пропозицій іншої сторони, або на обидві сторони, якщо судом відхилено частину пропозицій кожної із сторін;
2) у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Враховуючи задоволення позову, судовий збір покладається на відповідачів у рівних частинах.
Керуючись статтями 73, 74, 76-80, 129, 232, 236, 237, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Маланд" (вул. Молодіжна, 52-а/16 м. Івано-Франківськ, 76018 Код ЄДРЮОФОП 41177259) до ОСОБА_2 управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (76018, м. Івано-Франківськ, вул. Дністровська, буд. 28) та ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради (76004, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, буд. 21) про внесення змін до договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста задовольнити;
внести зміни до Договору № 27 про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста від 15.03.2018 року, укладеного між ОСОБА_1 комітетом Івано-Франківської міської ради, ОСОБА_2 управлінням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю "Маланд":
- пункти 3.1., 3.2. та 3.3. Договору викласти в наступній редакції:
"3.1. Розрахунок розміру пайового внеску здійснюється відповідно до додатку (Розрахунок розміру пайової участі) до Договору.
Попередній розмір пайового внеску складає 1 408 000,02 грн.
3.2. Величина пайового внеску визначається на підставі загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта. Загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта розрахована згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами та становить 20114 286 грн.
3.3 Замовник сплачує 20 % попереднього розміру пайового внеску у сумі 281 600 грн протягом 7-ми робочих днів з моменту набрання рішенням законної сили.";
додаток до договору викласти в наступній редакції:
"Розрахунок розміру пайової участі
(попередній)
Об'єкт: торгово-офісний будинок на вул. Надрічній, 1
Загальної кошторисна вартість
об'єкта будівництва, грн 20114286
Площа об'єкту будівництва,
м. кв. (нежитло) 5282
Відсоток, передбачений п. 6.2.1.
Положення "Про пайову участь
замовників будівництва у створенні
і розвитку інженерно-транспортної
та соціальної інфраструктури міста
від 18 жовтня 2013 р. (нежитло) 7
Розмір пайової участі (пайового внеску) всього, грн, з них: 1 408 000,02
Розмір пайової участі на соціальну
інфраструктуру міста, грн: 985600
Розмір пайової участі на інженерно-транспортну
інфраструктуру міста, грн: 422400
Одержувач платежу:
МБ м. Івано-Франківська
24170000
код: 37952250
р/р: 31511921700002
МФО: 836014
УДКСУ в м. Івано-Франківську
Призначення платежу:
інженерно-транспортну та соціальну інфраструктуру міста."
Cтягнути з ОСОБА_2 управління виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (76018, м. Івано-Франківськ, вул. Дністровська, буд. 28; ідентифікаційний код 02314062) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Маланд", (вул. Молодіжна, буд.52а/16, м.Івано-Франківськ,76018; ідентифікаційний код 41177259) 881 (вісімсот вісімдесят одну гривню )судового збору.
Cтягнути з ОСОБА_1 комітету Івано-Франківської міської ради (76004, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, буд. 21; ідентифікаційний код 04054346) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Маланд", (вул. Молодіжна, буд.52а/16, м.Івано-Франківськ,76018; ідентифікаційний код 41177259) 881 (вісімсот вісімдесят одну гривню) судового збору.
Накази видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Західного апеляційного господарського суду протягом 20 днів з дня складення повного тексту рішення.
Повне рішення складено 10.04.2019.
Суддя Л. М. Неверовська
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 26.03.2019 |
Оприлюднено | 10.04.2019 |
Номер документу | 81041405 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Івано-Франківської області
Неверовська Л. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні