КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

УХВАЛА

Справа № 520/1436/19

Провадження № 1-кс/520/3007/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09.04.2019 року слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси Федулеєва Ю.О., при секретарі судового засідання Цвігун А.В., за участю слідчого Шпитко О.В., представника ТОВ Проект Інвест ХХІ - Єпіхіної Ю.О., розглянувши у судовому засіданні в місті Одесі клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області Шпитко О.В., яке погоджено прокурором відділу прокуратури Одеської області Волик О.О. про арешт майна в рамках кримінального провадження №12018160000000785 від 14.11.2018 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 364 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Як вбачається з клопотання сторони обвинувачення про арешт майна, відділом розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управлінням ГУНП в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12018160000000785, відомості про яке 14.11.2018 внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань відносно службових осіб ТОВ Проект Інвест ХХІ , які, зловживаючи службовим становищем, за попередньою змовою групою осіб, в тому числі перебуваючи у змові з посадовими особами комунальних закладів м. Одеси, з метою заволодіння бюджетними коштами, організували та постачають за завищеними цінами до дошкільних навчальних закладів, розташованих на території міста Одеси, неякісне вершкове масло, яке не відповідає встановленим вимогам ДСТУ (ТУ).

Правова кваліфікація злочину - ч. 5 ст. 191 КК України, який кваліфікується як заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинене в особливо великих розмірах за попередньою групою осіб, санкція статті якого передбачає покарання у вигляді позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна, що відповідно до ч. 5 ст. 12 КК України є особливо тяжким злочином.

Крім того, встановлено, що протягом 2016-2018 р.р., посадові особи Департаменту освіти та науки Одеської міської ради завдяки наявним повноваженням, шляхом створення умов для перемоги у тендерах на постачання товарів та послуг, за попередньою домовленістю із представниками підконтрольних підприємств ТОВ "Проект Інвест ХХІ" і ТОВ "Біт Юг А", завдяки злочинній домовленості про пропонування на конкурсних торгах завідомо завищених цін, а також участі у торгах технічних учасників, зловживаючи службовим становищем в порушення Закону України Про ціни та ціноутворення від 21.06.2012 року No 5007-УІ, Постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996р. No 1548 Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів) шляхом внесення до тендерної документації невідповідних даних про очікувану вартість створюють умови для розкрадання коштів місцевого бюджет

Правова кваліфікація злочину - ч. 2 ст. 364 КК України, який кваліфікується як зловживання службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, санкція статті якого передбачає покарання у вигляді позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від п`ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що відповідно до ч. 4 ст. 12 КК України є тяжким злочином.

Отже, в ході проведення досудового розслідування встановлено, що протягом 2016-2018 р.р. посадовими особами Департаменту освіти та науки Одеської міської ради проводились тендерні процедури у вигляді відкритих торгів на закупівлю товарів, де за результатами переможцем постійно було визначено ТОВ Проект Інвест ХХІ . В подальшому, із вказаним підприємством укладались договори про закупівлю товарів за бюджетні кошти, в тому числі протягом 2018 року укладено наступні договори:

- 16.04.2018 між Департаментом освіти на науки Одеської міської ради та ТОВ Проект Інвест XXІ укладено договір №17-Д про закупівлю 787 кг. вершкового масла (масло вершкове фасоване) за бюджетні кошти в розмірі 145 532, 04 грн. із розрахунку 184, 92 грн. за 1 кг даної продукції з її постачанням протягом поточного періоду 2018 року до дошкільних навчальних закладів на території міста Одеси.

- 06.08.2018 між Департаментом освіти на науки Одеської міської ради та ТОВ Проект Інвест XXІ укладено договір №1 про закупівлю 1 000 кг. вершкового масла (масло вершкове фасоване) за бюджетні кошти в розмірі 184 920,00 грн. із розрахунку 184, 92 грн. за 1 кг даної продукції з її постачанням протягом поточного періоду 2018 року до дошкільних навчальних закладів на території міста Одеси.

- 16.04.2018 між Департаментом освіти на науки Одеської міської ради, ТОВ Проект Інвест XXІ та КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси, укладено договір №17К про закупівлю 5 687 кг. вершкового масла (масло вершкове фасоване) за бюджетні кошти в розмірі 1 051 640,04 грн. із розрахунку 184, 92 грн. за 1 кг даної продукції з її постачанням протягом поточного періоду 2018 року до дошкільних навчальних закладів на території Київського району міста Одеси.

- 16.07.2018 між КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ освіти Київського району міста Одеси та ТОВ Проект Інвест ХХІ укладено договір №270 про закупівлю 9 000 кг. вершкового масла (масло вершкове фасоване) за бюджетні кошти в розмірі 1 655 640,00 грн. із розрахунку 183, 96 грн. за 1 кг даної продукції з її постачанням протягом поточного періоду 2018 року до дошкільних навчальних закладів на території Київського району міста Одеси.

- 16.04.2018 між Департаментом освіти на науки Одеської міської ради, ТОВ Проект Інвест XXІ та КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси, укладено договір №17П про закупівлю 4 680 кг. вершкового масла (масло вершкове фасоване) за бюджетні кошти в розмірі 865 425, 60 грн. із розрахунку 184,92 грн. за 1 кг даної продукції з її постачанням протягом поточного періоду 2018 року до дошкільних навчальних закладів на території Приморського району міста Одеси.

- 18.07.2018 між КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ освіти Приморського району міста Одеси та ТОВ Проект Інвест ХХІ укладено договір №23П про закупівлю 6 800 кг. вершкового масла (масло вершкове фасоване) за бюджетні кошти в розмірі 1 250 928,00 грн. із розрахунку 183,96 грн. за 1 кг даної продукції з її постачанням протягом поточного періоду 2018 року до дошкільних навчальних закладів на території Приморського району міста Одеси.

- 16.04.2018 між Департаментом освіти на науки Одеської міської ради, ТОВ Проект Інвест XXІ та КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворівського району м. Одеси, укладено договір №17С про закупівлю 6 715 кг. вершкового масла (масло вершкове фасоване) за бюджетні кошти в розмірі 1 241 737,80 грн. із розрахунку 184,92 грн. за 1 кг даної продукції з її постачанням протягом поточного періоду 2018 року до дошкільних навчальних закладів на території Суворівського району міста Одеси.

- 16.07.2018 між КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ освіти Суворовського району міста Одеси та ТОВ Проект Інвест ХХІ укладено договір №23С про закупівлю 11 000 кг. вершкового масла (масло вершкове фасоване) за бюджетні кошти в розмірі 2 023 560,00 грн. із розрахунку 183,96 грн. за 1 кг даної продукції з її постачанням протягом поточного періоду 2018 року до дошкільних навчальних закладів на території Суворівського району міста Одеси.

- 16.04.2018 між Департаментом освіти на науки Одеської міської ради, ТОВ Проект Інвест XXІ та КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси, укладено договір №17М про закупівлю 5 250 кг. вершкового масла (масло вершкове фасоване) за бюджетні кошти в розмірі 970 830,00 грн. із розрахунку 184,92 грн. за 1 кг даної продукції з її постачанням протягом поточного періоду 2018 року до дошкільних навчальних закладів на території Малиновського району міста Одеси.

- 17.07.2018 між КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ освіти Малиновського району міста Одеси та ТОВ Проект Інвест ХХІ укладено договір №173 про закупівлю 8 000 кг. вершкового масла (масло вершкове фасоване) за бюджетні кошти в розмірі 1 471 680,00 грн. із розрахунку 183,96 грн. за 1 кг даної продукції з її постачанням протягом поточного періоду 2018 року до дошкільних навчальних закладів на території Малиновського району міста Одеси.

Згідно пункту 2.1 вказаних вище договорів, учасник повинен поставити замовнику товари, якість яких відповідає ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове та нести повну відповідальність за санітарно-гігієнічний стан тари та автотранспорту по доставці масла. Додатком до кожного договору визначено перелік навчальних закладів, відповідно до яких необхідно поставити товар.

Однак, шляхом проведених досліджень ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області встановлено, що у дошкільних навчальних закладах міста, де постачання вершкового масла здійснює ТОВ Проект Інвест ХХІ , якість масла солодковершкового для сніданків не відповідає вимогам ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове , що є суттєвим порученням умов договору та може нести значну шкоду здоров`ю дітей, які там харчуються. В тому числі, в Одеському спеціальному дошкільному навчальному закладу Ясла Садок №50 по вулиці Гоголя, 15, міста Одеса; в Одеському спеціальному дошкільному навчальному закладу Ясла Садок №113 компенсуючого типу Одеської міської ради по вулиці Космонавтів, 5-а, в місті Одеса; в Одеському санаторному дошкільному навчальному закладі Ясла Садок №141 компенсуючого типу Одеської міської ради по провулку Нахімова, 4/6, - вилучено зразки масла вершкового Солодковершкове селянське ТМ Армол 73 %, які поставлені ТОВ Проект Інвест ХХІ , та в подальшому проведеним дослідженням вилучених зразків встановлена невідповідність вимогам ДСТУ 4399:2005, так як в своєму складі вони містить немолочний жир, іншими словами вказана продукція являється сфальсифікованою.

Відповідно до Національного стандарту України ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови маслом вершковим являється масло, що виробляють з вершків та (або) продуктів переробляння молока, яке має специфічний притаманний йому смак, запах та пластичну консистенцію за температури (12 ± 2) °С, з вмістом молочного жиру не меншим ніж 61,5 %, що становить однорідну емульсію типу вода в жирі .

Відповідно до пункту 7 статті 9 ЗУ Про дитяче харчування , у виробництві дитячого харчування забороняється використання пальмового стеарину, продуктів гідрогенізації олій (маргарину, спреду), бавовняної олії та олії з кунжуту, сумішей спецій та прянощів, до складу яких входять не зареєстровані або заборонені до використання у виробництві дитячого харчування харчові добавки.

Згідно декларацій виробника, посвідчень про якість та відомостей, наявних на етикетках упаковок вилучених зразків сфальсифікованого вершкового масла, його виробником являється ТОВ Молокозавод . Крім того, згідно наявних даних, масло Солодковершкове селянське торгівельної марки Армол було придбано ТОВ Проект Інвест XXI по ціні 16 грн. за 200 грамів продукту, а реалізовано розпоряднику бюджетних коштів за 27 грн. за 200 грамів продукту.

За таких обставин ТОВ Проект Інвест ХХІ , в порушення вимог Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів , норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 зі змінами, поставляє сфальсифіковану продукцію невідомого походження, яка, відповідно до вимог ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови , за своїми органолептичними, фізико-хімічними та мікробіологічними показниками не являється маслом вершковим.

Внаслідок таких дій службові особи ТОВ Проект Інвест ХХ умисно та з корисливих мотивів не виконують умови укладених договорів щодо якості та безпечності поставленої продукції харчування та не дотримуються розрахованих і затверджених норм харчування дітей, що завдає істотної шкоди охоронюваним державою правам та інтересам цих осіб, що в свою чергу призводить до заволодіння бюджетними коштами, які безпідставно перераховуються розпорядниками за постачання продукції сумнівної якості. Загальна сума постачання ТОВ Проект Інвест XXI сфальсифікованого масла вершкового до дошкільних навчальних закладів у 2016 році становить 12 500 000, 00 грн., у 2017 році 13 274 263,51 грн., у 2018 році становить 10 884 087 грн.

Крім того, встановлено, що посадові особи Департаменту освіти та науки Одеської міської ради завдяки наявним повноваженням, шляхом створення умов для перемоги у тендерах на постачання товарів та послуг, за попередньою домовленістю із представниками підконтрольних підприємств, завдяки злочинній домовленості про пропонування на конкурсних торгах завідомо завищених цін, а також участі у торгах технічних учасників, зловживаючи службовим становищем в порушення Закону України Про ціни та ціноутворення від 21.06.2012 року № 5007-УІ, Постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996р. № 1548 Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів) шляхом внесення до тендерної документації невідповідних даних про очікувану вартість створюють умови для розкрадання коштів місцевого бюджет.

Крім того, згідно матеріалів вбачається, що директор ТОВ Проект Інвест XXI ОСОБА_1 та посадові особи Департаменту освіти та науки Одеської міської ради, в порушення Закону України Про ціни та ціноутворення від 21.06.2012 року № 5007-УІ. Постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996р. № 1548 Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів) щодо встановлення нормативу націнки у розмірі 15 відсотків та Розпорядження виконуючого обов`язки голови Одеської обласної державної адміністрації ОСОБА_2. № 30/А-2015 від Про регулювання цін на основні продовольчі товари , під час закупівлі продуктів харчування та при встановленні ціни, завищували гранично допустимі торговельні надбавки на продукцію, внаслідок чого, державі у особі Департаменту освіти та науки Одеської міської ради, відділів освіти Суворовської, Київської, Приморської, Малиновської райдержадміністрацій Одеської міської ради завдано збитків на загальну суму 6 424 168 грн. у період з по 01.10.2016.

Згідно з п. 1. ч. 1 ст. 13 Закону України Про ціни і ціноутворення державне регулювання цін здійснюється Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень шляхом установлення обов`язкових для застосування суб`єктами господарювання граничних рівнів торговельної надбавки (націнки) та постачальницько-збутової надбавки (постачальницької винагороди);

Згідно зі ст. 1 Закону України Про ціни і ціноутворення постачальницько-збутова надбавка (постачальницька винагорода) - сума витрат суб`єкта господарювання, що пов`язані з обігом товару та здійснюються в процесі його продажу (реалізації) під час надходження від виробника (постачальника) на відповідний товарний ринок, та прибутку. Гранична постачальницько-збутова надбавка є її максимально допустимим рівнем, який повинен враховуватися суб`єктом господарювання, що здійснює оптову торгівлю, під час встановлення ціни товару;

Постановою Кабінету Міністрів України Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів) №1548 від 25.12.1996 року затверджені повноваження обласних державних адміністрацій щодо регулювання (встановлення фіксованих та граничних рівнів цін (тарифів), торгівельних (постачальницько-збутових) надбавок, нормативів рентабельності, запровадження обов`язкового декларування зміни) цін і тарифів на окремі види продукції, товарів і послуг згідно з додатком.

Відповідно до п. 12 Додатку до постанови Кабінету Міністрів України №1548 від 25 грудня 1996 року обласні державні адміністрації регулюють (встановлюють) граничні торговельні (постачальницько-збутові) надбавки до оптової ціни виробника (митної вартості) на борошно, хліб, макаронні вироби, крупи, цукор, яловичину, свинину і м`ясо птиці, ковбасні вироби варені, молоко, сир, сметану, масло вершкове, олію соняшникову, яйця курячі не вище 15 відсотків без урахування витрат з їх транспортування у міжміському сполученні.

З огляду на викладені вище норми чинного законодавства, суб`єкти господарювання при здійсненні своєї підприємницької діяльності зобов`язані дотримуватися вимог чинного законодавства, в тому числі і при формуванні ціни продукції та визначені торговельної надбавки на неї, яка не повинна перевищувати, встановлений уповноваженим органом її граничний розмір

Викладені факти підтверджуються висновками Головного Управління ДФС в Одеській області щодо аналітичного дослідження Про результати дослідження фінансово-господарської діяльності ТОВ Проект Інвест ХХІ .

Крім того, аналітичним дослідженням встановлені факти здійснення сумнівних фінансових операцій між ТОВ Проект Інвест ХХІ та ТОВ Артеселіт-Інвест , ТОВ Лідер Сігма Трейд , ТОВ Метал Стіл Констракшн , ТОВ Ларі-Лейк , ТОВ Трайпл-Бафер які можуть свідчити про використання їх з метою завищення собівартості продуктів харчування, що постачаються на адресу державних (комунальних) підприємств та привласнення державних коштів.

Таким чином, в діях посадових осіб Департаменту освіти та науки Одеської міської ради вбачаються ознаки складу злочину передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, а в діях ТОВ Проект Інвест ХХІ вбачаються ознаки складу злочину передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

25.01.2019 на підставі ухвали слідчого судді Київського районного суду міста Одеси від 24.01.2019 проведено обшук за місцем здійснення господарської діяльності ТОВ Проект Інвест ХХІ код ЄДРПОУ 32521649, а саме в офісних приміщеннях, розташованих за адресою: м. Одеса, вул. Чорноморська, буд . 1 , нежиле приміщення 31.

31.01.2019 ухвалою слідчого судді Київського районного суду міста Одеси накладено арешт на все вилучено в ході вищевказаного обшуку майно.

В подальшому ТОВ Проект Інвест ХХІ звернувся до Одеського апеляційного суду з апеляційною скрагою на ухвалу слідчого судді, за результатами розгляду якої 04.03.2019 колегія суддів постановила нову ухвалу відповідно до якої клопотання слідчого про арешт майна повернути на доопрацювання та протягом 72 двух годин з моменту оголошення рішення воно повинно бути подане до суду.

Отже, в ході обшуку виявлено та вилучено документи щодо ведення фінансово-господарської діяльності ТОВ Проект Інвест ХХІ , жорсткі диски з робочих комп`ютерів.

Слід зазначити, що дії та обставини проведення обшуку фіксувались за допомогою звуко- та відеозаписувальних технічних засобів, які додаються до протоколу обшуку як невід`ємний його додаток. В подальшому виявлені речі та документи, з урахування великої кількості вилучених документів та ускладненням на місці обшуку детального огляду та опису кожного документу, були належно упаковані (упаковано в спосіб забезпечення неможливості підміни або зміни вмісту без порушення цілісності), вилучені та доставлені до СУ ГУНП в Одеській області для зберігання (із забезпеченням збереження без можливості пошкодження, псування, погіршення або втрати властивостей вилучених документів та речей) та для здійснення подальшого їх остаточного, детального огляду та опечатування.

Слід зазначити, що директору підприємства, з метою забезпечення подальшого здійснення підприємницької діяльності, надана можливість під час обшуку скопіювати документи, що знаходились в папках з умовними номерами: 62, 23, 3, 57, 60, 58, 25, 24, 10, 21, 13, 11, 7, 14, 31, 1, та копії документів залишено на підприємстві.

Другий примірник протоколу обшуку разом із доданим до нього описом вилучених документів та речей вручено керівнику підприємства.

В подальшому, у приміщенні СУ ГУНП в Одеській області вилучені в ході обшуку документи детально оглянуті та описані в протоколі огляду документів.

В ході огляду документів, встановлено, що вони містять відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження та згідно ст. 98 КПК України мають значення речових доказів по кримінальному провадженню, - про що винесено поставу слідчого.

На даний час, з метою забезпечення досягнення дієвості кримінального провадження, виникла необхідність застосувати такий вид заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна. Потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи володільця речей та документів.

В судовому засіданні слідчий клопотання про арешт майна підтримав у повному обсязі, клопотання просив задовольнити.

Представник власника майна в судовому засіданні підтримала раніше подані письмові заперечення у повному обсязі, наголосивши, що за якість продукції відповідає виробник, в свою чергу ТОВ Проект Інвест ХХІ відповідає лише за транспортування і якість тари. З огляду на викладене, в задоволенні клопотання сторони обвинувачення просила відмовити.

Вивчивши клопотання та матеріали, які обґрунтовують доводи клопотання, вислухавши думку учасників судового засідання, слідчий суддя приходить до наступного переконання.

Стаття 41 Конституції України закріплює положення про те, що кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності. Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.

Згідно з КонституцієюУкраїни та Законом України Про міжнародні договори і угоди , чинні міжнародні договори, згода на обовязковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавстваУкраїни і підлягає застосуванню поряд з національним законодавством України.

До основних стандартів у сфері правового регулювання відносин власності належить Загальнадекларація прав людини (1948 р.) та Європейська конвенція про захист прав людини та основних свобод (1950 р.), учасником яких є Україна.

Статтею 1 Протоколу №1 (1952 р.) до Конвенції встановлено, що кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном, ніхто не може бути позбавлений свого майна, інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом або загальними принципами міжнародного права.

Як свідчить практика Європейського суду з прав людини (далі ЄСПЛ), найчастіше втручання в право власності фізичних та юридичних осіб відбувається з боку державних органів, зокрема, органів виконавчої влади, іноді органів законодавчої й судової влади, шляхом прийняття законодавчих актів чи при винесенні незаконного рішення суду, тоді як ст.1 Першого Протоколу до Європейської конвенції з прав людини забороняє будь-яке невиправдане втручання державних органів.

Практика ЄСПЛ визначає, що стаття 1 Протоколу 1, яка спрямована на захист особи (юридичної особи) від будь-якого посягання держави на право володіти своїм майном, також зобов`язує державу вживати необхідні заходи, спрямовані на захист права власності (рішення по справі Броньовський (Broniowski) проти Польші від 22.06.2004р.).

У своїх висновках ЄСПЛ неодноразово нагадував, що перша та найважливіша вимога статті 1 Протоколу 1 полягає в тому, що будь-яке втручання публічної влади в право на мирне володіння майном має бути законним: друге речення п. 1 дозволяє позбавлення власності лише на умовах, передбачених законом , а п. 2 визначає, що держави мають право здійснювати контроль за користуванням майном шляхом введення в дію законів . Більше того, верховенство права, один з фундаментальних принципів демократичного суспільства, є наскрізним принципом усіх статей конвенції (рішення у справах ОСОБА_9 проти Франції , Колишній король Греції та інші проти Греції та Малама проти Греції ).

Згідно з ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи.

При цьому, у відповідності до ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Згідно ч. 3 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Згідно ч. 1 ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправних шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Як вбачається з клопотання та долучених до нього матеріалів, досудове розслідування в рамках кримінального провадження №12018160000000785 від 14.11.2018 року здійснюється за фактом можливого вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 364 КК України, зокрема, за фактом можливого заволодіння бюджетними коштами, шляхом організації та постачання за завищеними цінами до дошкільних закладів, розташованих на території м. Одеси неякісного вершкового масла, яке не відповідає встановленим вимогам ДСТУ (ТУ).

Так, в судовому засіданні було встановлено, що згідно листа з ГУ Держпродспоживчслужби в Одеській області вбачається, що за результатами досліджень масла вершкового Солодковершкове селянське Армол 73% жиру, випробування якого проводилися ДП Миколаївський центр захисту прав споживачів , встановлено невідповідність масла вимогам ДСТУ, так як в своєму складі останнє містить немолочний жир. Крім того, в судовому засіданні було встановлено, що згідно протоколів випробування № 1070/Х від 20.09.2018 року, відібрана з Одеського спеціального дошкільного навчального закладу Ясла Садок №50 продукція у вигляді масла солодковершового селянського 73% жиру, ТМ Армол , не відповідає вимогам ДСТУ 4399:2005; згідно протоколу №1071/Х від 20.09.2018 року масла солодковершкового селянського 73% жиру, ТМ Армол , яке було відібрано в Одеському спеціальному дошкільному навчальному закладі Ясла Садок №113 компенсуючого типу Одеської міської ради, було встановлено, що продукція не відповідає вимогам ДСТУ; згідно протоколу №1072/Х від 20.09.2018 року масла солодковершкового селянського 73% жиру, ТМ Армол , яке було відібрано в Одеському санаторному дошкільному навчальному закладі Ясла Садок №141 компенсуючого типу Одеської міської ради, також було встановлено невідповідність ДСТУ. Крім того, в судовому засіданні було встановлено, що згідно відповіді на лист з ДП Одесастандартметрологія від 12.09.2018 року, згідно якого вбачається, що лабораторні дослідження масла солодковершкового селянського ТМ Армол 73% жиру, виробником якого є ТОВ Молокозавод проводилися у 2015, 2016 роках, за результатами яких вже в 2016 році було встановлено його не відповідність вимогам діючих нормативних документів. Крім того, в судовому засіданні було надано належну правову оцінку листам начальника відділу освіти Чорноморської міської ради України на адресу директора ТОВ Проект Інвест ХХІ від 19.09.2017 року та 25.09.2017 року з приводу поставки неякісної молочної продукції в НВК та дошкільні заклади м. Чорноморська. Так, згідно вказаних листів, виробниками молочних продуктів є ТОВ Молокозавод та ВКФ Агромарін .

Викладені та дослідженні в судовому засіданні документи можуть свідчити про систематичність поставки протягом тривалого часу неякісної молочної продукції, виробником яких є ТОВ Молокозавод та ВКФ Агромарін , постачальником якої в свою чергу виступає ТОВ Інвест Проект ХХІ .

Враховуючи, що на теперішній час існує необхідність в підтвердженні фактів можливого постачання дошкільним закладам вершкового масла, яке не відповідає встановленим вимогам ДСТУ (ТУ), слідчий суддя приходить до переконання, що вилучені документи можуть містити відомості, які можуть бути використані як докази на підтвердження факту вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 364 КК України, а також на підтвердження обставин можливого вчинення вищевказаних кримінальних правопорушень. Зокрема, такі документи можуть містити відомості щодо якості продукції, постачальником якої виступало підприємство ТОВ Інвест Проект ХХІ , виробниками якої в свою чергу виступали ТОВ Молокозавод та ВКФ Агромарін .

З урахуванням викладеного, слідчий суддя приходить до переконання про наявність необхідності в арешті вилучених документів, з метою запобігання їх знищення та приховування, що в повній мірі відповідатиме потребам досудового розслідування та не призведе до зупинення підприємницької діяльності ТОВ Інвест Проект ХХІ , буде розумним та співрозмірним завданням кримінального провадження.

На підставі викладеного, враховуючи, що клопотання сторони обвинувачення відповідає вимогам ч. 2 ст. 171 КПК України, беручи до уваги наявність правових підстав для арешту майна, можливість використання як доказів вилученого майна, слідчий суддя приходить до переконання, що клопотання про арешт майна, в частині документів, які стосуються діяльності ВКФ Агромарін , ТОВ Молокозавод та ТОВ Проект Інвест ХХІ , в частині поставки вершкового масла, підлягає задоволенню.

Разом з тим, в частині решти вилученого майна, слідчий суддя приходить до переконання про необґрунтованість клопотання сторони обвинувачення, оскільки з клопотання та долучених в його обґрунтування документів не вбачається, яке відношення та яке доказове значення можуть мати вилучені решта документів, які стосуються діяльності низки різного роду підприємств та установ. Більше того, переважну більшість вилучених документів взагалі не можливо належним чином ідентифікувати з тим, щоб встановити їх можливе доказове значення для даного кримінального провадження.

За таких обставин, враховуючи викладене, слідчий суддя приходить до переконання, що клопотання про арешт майна підлягає частковому задоволенню.

Керуючись ст. ст. 170, 171, 172, 173, 309, 395 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області Шпитко О.В., яке погоджено прокурором відділу прокуратури Одеської області Волик О.О. про арешт майна в рамках кримінального провадження №12018160000000785 від 14.11.2018 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 364 КК України - задовольнити частково.

Накласти арешт на документи, які 25.01.2019 року, на підставі ухвали слідчого судді Київського районного суду міста Одеси Федулеєвої Ю.О. від 24.01.2019, виявлені та вилучені в ході проведення обшуку за місцем здійснення господарської діяльності ТОВ Проект Інвест ХХІ код ЄДРПОУ 32521649, а саме в офісних приміщеннях, розташованих за адресою: м. Одеса, вул. Чорноморська, буд. 1, нежиле приміщення 31, а саме накласти арешт на:

- Виробничо-комерційна фірма Агромарін декларація виробника №01.10 на 5 прим. 5 арк;

- Виробничо-комерційна фірма Агромарін декларація виробника №01.11 на 1 прим. 1 аркуш;

- Виробничо-комерційна фірма Агромарін декларація виробника №01.09 на 1 прим. 1 аркуш;

- Виробничо-комерційна фірма Агромарін декларація виробника №01.10 на 1 прим. 1 аркуш;

- Виробничо-комерційна фірма Агромарін декларація виробника №01.05 на 1 прим. 1 аркуш;

- Виробничо-комерційна фірма Агромарін декларація виробника №01.02 на 1 прим. 1 аркуш;

- Виробничо-комерційна фірма Агромарін декларація виробника №01.05 на 1 прим. 1 аркуш;

- Виробничо-комерційна фірма Агромарін декларація виробника №01.15 на 1 прим. 1 аркуш;

- Виробничо-комерційна фірма Агромарін Видаткова накладна №0000000445 від 10.01.18 р.;

-ВКФ Агромарін видаткова накладна №00000000792 від 17 січня 2018 р. 1 арк.;

-Виробничо-комерційна фірма Агромарін видаткова накладна №00000000916 до №00000000918 від 19 січня 2018 р.1 арк;

-Виробничо-комерційна фірма Агромарін декларація виробника № 01.12 ,1 прим. 2 арк.;

-Виробничо-комерційна фірма Агромарін декларація виробника № 01.10 ,1 прим. 1 арк.;

-ВКФ Агромарін видаткові накладні №00000000792 від 17.01.18 н 1 арк, в„–00000000997 від 23 січня 2018 р.1 арк., №00000000998 від 23 січня 2018 р.1 арк., №00000000316 від 10 січня 2018 р.1 арк., №00000000446 від 12 січня 2018 р. 1 арк.;

-ВКФ Агромарін декларація виробника № 01.10 ,1 прим. 1 арк.;

-ВКФ Агромарін видаткова накладна №00000000793 від 18 січня 2018 р.1 арк.;

-ВКФ Агромарін видаткова накладна №00000000970 від 22 січня 2018 р.1 арк.;

-ВКФ Агромарін видаткова накладна №00000000316 від 10 січня 2018 р.1 арк.;

-ВКФ Агромарін товарно - транспортна накладна № Р316 від 10 січня 2018 р.1 арк.;

-ВКФ Агромарін товарно - транспортна накладна № Р446 від 12 січня 2018 р.1 арк.;

-ВКФ Агромарін видаткова накладна №00000000648 від 15 січня 2018 р.1 арк.;

-ВКФ Агромарін видаткова накладна №00000000791 від 16 січня 2018 р.1 арк.;

-ВКФ Агромарін видаткова накладна №00000000794 від 17 січня 2018 р.1 арк.;

-ВКФ Агромарін декларація виробника № 01.10 ,№01.30 1 , №01.31 4 прим. 4 арк.;

-Видаткові накладні: №00000000990 від 31.01.2018р., №00000001377 від 31.01.2018р., №00000001299 від 30.01.2018 р., №00000001300 від 30.01.2018р., №00000001424 від 30.01.2018 р., №00000001397 від 30.01.2018 р., №00000001298 від 29.01.2018 р., №000000012978 від 26.01.2018р., №00000001297 від 26.01.2018 р., № 00000000913 від 19.01.2018 р., №00000001284 від 19.01.2018р., підписані між виробничо-комерційною фірмою Агромарін та товариство з обмеженою відповідальністю Проект Інвест XXI на 10 арк;

-Товарно-транспортна накладна: №Р990 від 31.01.2018 р., №Р990 від 31.01.2018р., №Р1299 від 30.01.2018 р., №Р1299 від 30.01.2018р., підписана між виробничо-комерційною фірмою Агромарін та товариство з обмеженою відповідальністю Проект Інвест XXI на 4 арк;

- Деклараціявиробника:№01/30,№01/29,№01/26,№01/30,№01/30,№01/30, в„– 01 /30, в„– 01/30,№ 01 /22, в„– 01/23,№01/24, виборчо-комерційної фірми Агромарін на 11 арк;

-Видаткові накладні: №00000000914 від 22.01.2018р.,№00000001199 від 23.01.2018 р.,№00000001228 від 24.01.2018р., підписані між виробничо-комерційною фірмою Агромарін та товариство з обмеженою відповідальністю Проект Інвест XXI на 3 арк;

-Декларація виробника: №01/31,№01/31,№01/31,№01/31, виборчо-комерційної фірми Агромарін на 3 арк;

-Видаткові накладні: №00000001571 від 31.01.2018 р., №00000001588 від 19.01.2018 р.,№00000001398 від 30.01.2018 р., №00000001554 від 31.01.2018р., підписані між виробничо-комерційною фірмою Агромарін та товариство з обмеженою відповідальністю Проект Інвест XXI на 4 арк;

-Декларація виробника: №01/24, №01/24.№01/24, №01/04, №01/04, №01/04, № 01 /04, в„– 01/04, №01/19, виборчо-комерційної фірми Агромарін на 9 арк;

-Видаткові накладні: №00000000212 від 4.01.2018 р., №00000001153 від 24.01.2018 р.,№0000000912 від 19.01.2018р.,№00000001205 від 25.01.2018р., №00000001287 від 26.01.2018р., №00000001288 від 26.01.2018 р.,№000000001204 від 25.01.2018 р., №00000001197 від 25.01.2018 р.,підписані між виробничо-комерційною фірмою Агромарін та товариство з обмеженою відповідальністю Проект Інвест XXI на 8 арк;

-Декларація виробника: №01/26, №01/26, №01/26, №01/25, №01/25, №01/25, в„– 01/25, в„– 01/25, в„– 01/25, в„– 01/25, №01/25 виборчо-комерційної фірми Агромарін на 11 арк;

-Видаткові накладні: №00000001361 від 29.01.2018 р., №00000000989 від 24.01.2018р., №00000001173 від 26.01.2018 р., підписані між виробничо-комерційною фірмою Агромарін та товариство з обмеженою відповідальністю Проект Інвест XXI на 3 арк;

-Декларація виробника: №01/29,№01/29,№01/29,№01/29,№01/24,№01/26, виборчо-комерційної фірми Агромарін на 6 арк;

-Товарно-транспортна накладна: №Р989 від 24.01.2018 р.,№Р1173 від 26.01.2018р., підписана між виробничо-комерційною фірмою Агромарін та товариство з обмеженою відповідальністю Проект Інвест XXI на 2 арк;

-Декларація виробника: №01/16, №01/17,№01/23,№01/23,№01/23,№01/23, в„– 01/23, в„– 01 / 23 , в„– 01 /23, №01/23,виборчо-комерційної фірми Агромарін на 9 арк;

-Видаткові накладні: №00000000587 від 16.01.2018р., №00000000915 від 23.01.2018р., №00000001027 від 23.01.2018 р., №00000000659 від 17.01.2018р., №00000000936 від23.01.2018р., підписані між виробничо-комерційною фірмою Агромарін та товариство з обмеженою відповідальністю Проект Інвест XXI на 4 арк;

-Товарно-транспортна накладна: №Р659 від 17.01.2018р., №Р915 від 23.01.2018р., №Р587 від 16.01.2018р.,№Р915 від 23.01.2018р., виборчо-комерційної фірми Агромарін на 4 арк;

-Товарно-транспортна накладна: №МЗ-0000400 від 23.01.2018р.,№МЗ-0000399 від 23.01.2018р.,№МЗ-0000398 від 23.01.2018р.,№МЗ-0000397 від 23.01.2018р. виборчо-комерційної фірми Агромарін на 4 арк;

-Декларація виробника №19 від 23.01.2018р. виробник: ТОВ Молокозавод , 1 арк;

-Товарно-транспортна накладна на постачання молочної продукції : №МЗ-0000364 від 22.01.2018р., №МЗ-0000357 від 22.01.2018р., №МЗ-0000350 від 22.01.2018р., №МЗ-0000348 від 22.01.2018р.,№МЗ-0000343 від 22.01.2018р., підписана між Молокозовод та товариство з обмеженою відповідальністю Проект Інвест XXI на 5 арк;

-Декларація виробника: №18 від 22.01.2018р. виробник: ТОВ Молокозавод , 1 арк;

-Товарно-транспортна накладна на постачання молочної продукції : №МЗ-0000457 від 25.01.2018р., №МЗ-0000454 від 25.01.2018р., №МЗ-0000434 від 25.01.2018р., №МЗ-0000430 від 25.01.2018р., №МЗ-0000427 від 25.01.2018р., підписана між Молокозовод та товариство з обмеженою відповідальністю Проект Інвест XXI на 5 арк;

-Декларація виробника :№21 від 25.01.2018р., виробник: ТОВ Молокозавод , 1 арк;

-Товарно-транспортна накладна на постачання молочної продукції : №МЗ-0000405 від 24.01.2018р.,№МЗ-0000411 від 24.01.2018р., №МЗ-0000416 від 24.01.2018р., №МЗ-0000418 від 24.01.2018р., №МЗ-0000420 від 24.01.2018р., №МЗ-0000422 від24.01.2018р., підписана між Молокозовод та товариство з обмеженою відповідальністю Проект Інвест XXI на 6 арк;

-Декларація виробника :№20 від 24.01.2018р., виробник: ТОВ Молокозавод , 1 арк;

-Товарно-транспортна накладна на постачання молочної продукції : №МЗ-0000319 від 18.01.2018р., №МЗ-0000311 від 18.01.2018р., №МЗ-0000305 від 18.01.2018р., №МЗ-0000301 від 18.01.2018р., №МЗ-0000296 від 18.01.2018р., ., підписана між Молокозовод та товариство з обмеженою відповідальністю Проект Інвест XXI на 5 арк;

-Декларація виробника :№15 від 18.01.2018р., виробник: ТОВ Молокозавод , 1 арк;

-Акт зведення взаєморозрахунків ТОВ Молокозавод з підприємством ТОВ Проект Інвест XXI ЕДРПОУ 32521649 з 01.01.2018р. 2 арк;

-Товарно-транспортні накладні на постачання молочної продукції ТОВ Молокозавод за період: лютий 2018 щодо поставки у 2018 році продукції у вигляді Молоко, кефір, творог, сметана, масло, йогурт на 111 аркушах;

-Товарно-транспортні накладні на постачання молочної продукції, замовникові ВКФ АГРОМАРІН за період: лютий 2018 щодо поставки у 2018 році продукції у вигляді Кефір, йогурт, ряжанка на 13 аркушах;

-Декларації виробника на партію молочної продукції за період: лютий 2018, ВКФ АГРОМАРІН щодо поставки у 2018 році продукції у вигляді Молоко, кефір, ряженка, сметана, сир на 100 аркушах;

-Декларації виробника на партію молочної продукції за період: лютий 2018, виробник ТОВ МОЛОКОЗАВОД щодо поставки у 2018 році продукції у вигляді Молоко, кефір, ряжанка, сир, масло на 25 аркушах;

-Видаткові накладні ВКФ АГРОМАРІН період: лютий 2018 щодо поставки у 2018 році продукції у вигляді Хліб, молоко, йогурт, сир, сметана на 75 аркушах;

-Договір №2 від 25.01.2018 р., №3 від 25.01.2018 р., №4 від 25.01.2018 р., №5 від 29.01.2018 р., №6 від 29.01.2018 р., №7 від 29.01.2018 р., №8 від 29.01.2018 р., №9 від 29.01.2018 р., №10 від 29.01.2018 р., №19 від 03.03.2018 р., №20 від 03.03.2018 р., №21 від 03.03.2018 р., №22 від 03.03.2018 р., №43 від 29.03.2018 р., №44 від 29.03.2018 р., №45 від 29.03.2018 р., №46 від 29.03.2018 р., №47 від 29.03.2018 р., №48 від 29.03.2018 р., №49 від 29.03.2018 р., № 292 від 29.03.2018 р., №439 від 30.10.2018 р., №445 від 19.11.2018 р., №446 від 19.11.2018 р., №01К від 02.01.2018 р., №02К від 15.01.2018 р., №04К від 15.01.2018 р., №№05К від 22.01.2018 р., №06К від 22.01.2018 р., №07К від 29.01.2018 р., №08К від 29.01.2018 р., №09К від 05.02.2018 р., №10К від 05.02.2018 р., №11К від 06.02.2018 р., №12К від 26.02.2018 р., №13К від 26.02.2018 р., №14К від 01.03.2018 р., №15К від 01.03.2018 р., №16К від 16.04.2018 р., №17К від 16.04.2018 р., №18К від 16.04.2018 р., №19К від 17.04.2018 р., №20К від 29.05.2018 р., №21К від 29.05.2018 р., №270 від 16.07.2018 р., №271 від 16.07.2018 р., №302 від 30.07.2018 р., між ТОВ Проект Інвест ХХІ та Комунальною установою Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси щодо поставки у 2018 році продукції у вигляді Зернові культури та картопля, сухарі та печиво, какао, крохмалі та крохмалепродукти, продукти харчування та сушені продукти, сільскогосподарські культури, кава, заправки та приправи, макаронні вироби, м`ясопрудукти, сирні продукти, молочні продукти, вершкове масло, овочі, фрукти та горіхи, продукція тваринництва та супутня продукція, хлібопродукти, продукція борошномельно-круп`яної промисловості, фруктові та овочеві соки, рафіновані олії та жири, цукор, м`ясо,молоко та вершки, вершкове масло, специфікація, дислокація та додаткова угода до даного договору. Всього на 446 арк.;

-Договір №20 від 05.03.2018р. між ТОВ Проект Інвест ХХІ та Комунальною установою Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси щодо поставки у 2018 році продукції у вигляді Вершкове масло специфікація, дислокація та додаткова угода до даного договору. Всього на 7 арк.;

-Видаткова накладна №5 від 31 липня 2018р., №3 від 7 липня 2018р., № 4 від 19 липня 2018р., №1 від 3 липня 2018р., №2 від 6 липня 2018р., №2 від 22 січня 2018р., №3 від 31 січня 2018р., №6 від 27 лютого 2018р., № 1 від 15 січня 2018р., №4 від 21 лютого 2018р., №5 від 26 лютого 2018р., № 3 від 19 лютого 2018р., №2 від 15 лютого 2018р., №1 від 7 лютого 2018р., №13 від 19 квітня 2018р., №11 від 12 квітня 2018р., №12 від 13 квітня 2018р., №10 від 11 квітня 2018р., №9 від 11 квітня 2018р., №7 від 10 квітня 2018р., №8 від 10 квітня 2018р., №5 від 9 квітня 2018р., №6 від 9 квітня 2018р., №1 від 5 липня 2018р., №2 від 9 липня 2018р., №2/1 від 9 липня 2018р., №2/1 від 9 липня 2018р., №3 від 18 липня 2018р., №4 від 25 липня 2018р., №5 від 30 липня 2018р., №1 від 1 червня 2018р., №2 від 4 червня 2018р., №3 від 4 червня 2018р., №4 від 4 червня 2018р., №5 від 8 червня 2018р., №6 від 13 червня 2018р., №7 від 14 червня 2018р., №8 від 14 червня 2018р., №9 від 18 червня 2018р., №10 від 18 червня 2018р., №11 від 27 червня 2018р., №1 від 3 травня 2018р., №2 від 7 травня 2018р., №3 від 7 травня 2018р., №4 від 8 травня 2018р., №5 від 9 травня2018р., № 6 від 11 травня 2018р., №7 від 11 травня 2018р., №8 від 7 травня 2018р., №9 від 17 травня 2018р., №10 від 22 травня 2018р., №11 від 28 травня 2018р., №12 від 30 травня 2018р., №1 від 3 квітня 2018р., №2 від 4 квітня 2018р., №3 від 4 квітня 2018р., №4 від 5 квітня 2018р., Між ПАТ БАНК ВОСТОК та ТОВ ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ , товарно-транспортна накладна на постачання молочної продукції тМ30000675 від 30.03.18, товарно-транспортна накладна на постачання молочної продукції тМ30000674 від 30.03.18. Між ТОВ Молокозавод та ТОВ ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ . На 56 аркушів;

-Лист №679 від 29.09.2017 від ТОВ Проект Інвест ХХІ до відділу освіти Чорноморської освіти щодо усунення обставин щодо якості товару молоко Армол 2,5% жирності та сметана Армол 20% жирності (виробник ТОВ Молокозавод ) на 1 арк.;

-Копія листа від Генерального директора ТОВ Молокозавод до ТОВ Проект Інвест ХХІ щодо проведених мікробіологічних досліджень молочної продукції та подальшої ретельної перевірки виробничих та складських потужностей, направлення зразків продукції для повторного контролю до ДУ Лабораторний центр МОЗ України на ВТ на 1 арк.;

-Лист 25.09.2017 №01-11-1077 від відділу освіти Чорноморської міської ради до ТОВ Проект Інвест ХХІ про виявлені факти не відповідності вимогам ДСТУ продукції сметани Армол 20% жирності, молоко Армол 2,5 % жирності - виявлені бактерії групи кишкової палички на 1 арк.;

-Лист 19.09.2017 №01-11-1052 від відділу освіти Чорноморської міської ради до ТОВ Проект Інвест ХХІ про виявлені факти не відповідності вимогам ДСТУ продукції сир сичужний 50 % жирності, молоко Лавіта 2,5 % жирності - виявлені бактерії групи кишкової палички на 1 арк.;

-Договір №25 від 05.03.2018р., між ТОВ Проект Інвест XXI та Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси щодо поставки у 2018 році продукції у вигляді Вершкове масло , специфікація, дислокація та додаткова угода до даного договору. Всього на 7 арк.;

-Договір №56 від 12.12.2018р., між ТОВ Проект Інвест XXI та Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси щодо поставки у 2018 році продукції у вигляді Вершкове масло , специфікація, дислокація та додаткова угода до даного договору. Всього на 8 арк.;

-Договір №57 від 12.12.2018р., між ТОВ Проект Інвест XXI та Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси щодо поставки у 2018 році продукції у вигляді Вершкове масло , специфікація, дислокація та додаткова угода до даного договору. Всього на 8 арк.;

-Договір №17П про закупівлю товарі від 16.04.2018р., між ТОВ Проект Інвест XXI та Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси щодо поставки у 2018 році продукції у вигляді Вершкове масло (масло вершкове фасоване) , специфікація, дислокація та додаткові угоди до даного договору. Всього на 8 арк.;

-Договір №23П про закупівлю товарі від 18.07.2018р., між ТОВ Проект Інвест XXI та Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси щодо поставки у 2018 році продукції у вигляді Вершкове масло (масло вершкове фасоване) , специфікація, дислокація та додаткові угоди до даного договору. Всього на 22 арк.;

В іншій частині клопотання - відмовити.

Решту тимчасово вилученого майна - повернути особі, у якої воно було вилучено.

Виконання ухвали покласти на старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області Шпитко О.В.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена безпосередньо до Одеського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя Федулеєва Ю. О.

Зареєстровано 12.04.2019
Оприлюднено 15.04.2019
Дата набрання законної сили 09.04.2019

Судовий реєстр по справі 520/1436/19

Проскрольте таблицю вліво →
Рішення Суд Форма
Постанова від 09.07.2019 Другий апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Постанова від 09.07.2019 Другий апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 11.06.2019 Другий апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 11.06.2019 Другий апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 16.05.2019 Другий апеляційний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 09.04.2019 Київський районний суд м. Одеси Кримінальне
Ухвала від 09.04.2019 Київський районний суд м. Одеси Кримінальне
Рішення від 28.03.2019 Харківський окружний адміністративний суд Адміністративне
Рішення від 19.03.2019 Харківський окружний адміністративний суд Адміністративне
Рішення від 19.03.2019 Харківський окружний адміністративний суд Адміністративне
Ухвала від 04.03.2019 Одеський апеляційний суд Кримінальне
Ухвала від 04.03.2019 Одеський апеляційний суд Кримінальне
Ухвала від 04.03.2019 Одеський апеляційний суд Кримінальне
Ухвала від 04.03.2019 Одеський апеляційний суд Кримінальне
Ухвала від 05.02.2019 Одеський апеляційний суд Кримінальне

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Перевірити компанію

Додайте Опендатабот до улюбленного месенджеру

Вайбер Телеграм Месенджер

Опендатабот для телефону