Ухвала
від 11.04.2019 по справі 712/5058/19
СОСНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

Справа№ 712/5058/19

Провадження №1- кс/712/2931/19

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

про тимчасовийдоступ доречей тадокументів

11 квітня 2019 року м. Черкаси

Слідчий суддя Соснівського районного суду м. Черкаси ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого Черкаського ВП ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Черкаської місцевої прокуратури ОСОБА_4 про здійснення тимчасового доступу до речей і документів у кримінальному провадженні №42018251010000159 від 28 вересня 2018 року за ч.3 ст. 191 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

До суду звернулася старший слідчий Черкаського ВП ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

Клопотання мотивує тим, що в провадженні СВ Черкаського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Черкаській області перебуває кримінальне провадження зареєстроване в Єдиному реєстрі досудових розслідувань за № 42018251010000159 від 28.09.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що до Черкаської місцевої прокуратури надійшли матеріали УЗЕ в Черкаській області ДЗЕ НП України, щодо неправомірних дій директора комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черкаської міської ради при укладанні та виконанні договорів.

Встановлено, що 30.05.2018 комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черкаської міської ради було оголошено про проведення відкритих торгів на надання послуг з нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком, на загальну суму 2 756 354,00 грн. У відкритих торгах взяло участь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з пропозицією 1 549 034,40 грн., ПП « ОСОБА_5 » з пропозицією 2 749 948,00 грн., та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з пропозицією 2 756 353,00 грн.

В ході розкриття пропозицію з найнижчою ціною ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з пропозицією 1 549 034,40 грн. було відхилено з формальних підстав та переможцем визнано ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з пропозицією 2 749 948,00 грн., що на 1 200 914 грн. більше відхиленої.

30.07.2018 мж комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черкаської міської ради та приватним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_4 » був укладений договір № 375 на надання послуг з нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком в м. Черкаси.

Аналізуючи документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » встановлено, що ними на закупівлю було подано сертифікати відповідності на холодний пластик ТОВ Черкаський лакофарбовий завод « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( АДРЕСА_1 ) та подано цінову пропозицію на холодний пластик в розмірі 66,67 грн. за кілограм (потрібно було закупити 16,43557 т. на загальну суму 1 095 704,72 грн.).

Аналізуючи документи переможця торгів - ПП « ОСОБА_5 » встановлено, що ними на закупівлю подано сертифікати відповідності на холодний пластик ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ( АДРЕСА_2 ) та подано цінову пропозицію на холодний пластик в розмірі 145,98 грн. за кілограм (потрібно закупити 16,43557 т. на загальну суму 2 399 225,56 грн.).

Оперативним шляхом встановлено, що ПП « ОСОБА_5 » для виконання робіт по договору №375 від 30.07.2018 фактично закупило холодний пластик у ТОВ Черкаський лакофарбовий завод « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( АДРЕСА_1 ), а не ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ( АДРЕСА_2 ). Таким чином встановлено, що різниця в ціні на холодний пластик на одному кілограмі становить приблизно 79 грн., на загальній сумі поставки різниця становить 1,3 млн. грн., що завдало збитків місцевому бюджету на вказану суму.

Крім того, 15.05.2018 комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черкаської міської ради було оголошено про проведення відкритих торгів 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (нанесення дорожньої розмітки) на загальну суму 1 287 396,00 грн.

У відкритих торгах взяло участь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з остаточною пропозицією 1 022 936,04 грн., ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з остаточною пропозицією 1 131 511,00 грн., ТОВ АБК « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з остаточною пропозицією 1 025 810,00 грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) з остаточною пропозицією 1 131 512 грн. та Черкаська філія ДП МВС України « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) з остаточною пропозицією 884 775,02 грн.

В ході розкриття всі пропозиції було відхилено та переможцем визнано ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з пропозицією 1 131 511,00 грн., що на 246 736 грн. більше найнижчої цінової пропозиції, яку пропонувала Черкаська філія ДП МВС України « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ).

26.06.2018 між комунальним підприємством " ІНФОРМАЦІЯ_1 " Черкаської міської ради та приватним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_4 » був укладений договір №232.

Аналізуючи документи Черкаської філії ДП МВС України « ІНФОРМАЦІЯ_9 » встановлено, що ними на закупівлю було подано сертифікати відповідності на фарбу для розмітки ТОВ Черкаський лакофарбовий завод « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( АДРЕСА_1 ) та подано цінову пропозицію на фарбу в розмірі 39 481,18 грн. за тонну (потрібно закупити 7,76 т. на загальну суму 306 373,96 грн.).

Аналізуючи документи переможця ПП « ОСОБА_5 » встановлено, що ними на закупівлю подано сертифікати відповідності на фарбу для розмітки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ( АДРЕСА_2 ) та подано цінову пропозицію на фарбу в розмірі 64172,21 грн. за тонну (потрібно закупити 7,76 т. на загальну суму 497 960,83 грн.)

Таким чином встановлено, що різниця в ціні на фарбу на одній тонні становить приблизно 24691,03 грн., на загальній сумі поставки різниця становить 191 602,4 грн. Крім того, в ході проведення відповідних заходів працівниками ІНФОРМАЦІЯ_10 встановлено, що фактично роботи по нанесенню дорожньої розмітки здійснювали працівники Черкаської філії ДП МВС України « ІНФОРМАЦІЯ_9 », які подали найнижчу цінову пропозицію.

Крім того, 28.02.2018 Комунальне підприємство " ІНФОРМАЦІЯ_1 " Черкаської міської ради було оголошено про проведення відкритих торгів ДК 021:2015 14410000-8 Кам`яна сіль (технічна) на загальну суму 2 000 000,00 грн.

У відкритих торгах взяли участь ФОП ОСОБА_6 з пропозицією 1 629 000,00 грн. та ФОП ОСОБА_7 з пропозицією 1 731 000,00 грн.

Аналізуючи документи ФОП ОСОБА_6 встановлено, що ними на закупівлю було подано сертифікати відповідності на сіль ДП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 , АДРЕСА_3 ). Аналізуючи документи ФОП ОСОБА_7 встановлено, що ними на закупівлю також було подано сертифікати відповідності на сіль ДП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 , АДРЕСА_3 ).

В ході розкриття пропозицій переможцем визнано ФОП ОСОБА_6 з пропозицією 1 629 000,00 грн. та 19.03.2018 між комунальним підприємством " ІНФОРМАЦІЯ_1 " Черкаської міської ради та ФОП ОСОБА_6 був укладений договір №30. Відповідно до вказаного договору ФОП ОСОБА_6 зобов`язується поставити до 31.12.2018 року 1000 тонн солі технічної по ціні 1629 грн. за 1 тонну на загальну суму 1 629 000,00 грн.

29.03.2018 Комунальне підприємство " ІНФОРМАЦІЯ_1 " Черкаської міської ради перерахувало на розрахунковий рахунок ФОП ОСОБА_6 814500 грн. 27.07.2018 Комунальне підприємство " ІНФОРМАЦІЯ_1 " Черкаської міської ради перерахувало на розрахунковий рахунок ФОП ОСОБА_6 651 600 грн. Загальна сума перерахованих коштів становить 1466100 грн.

Оперативним шляхом встановлено, що ФОП ОСОБА_6 закуповує сіль технічну у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 , зареєстроване за адресою: АДРЕСА_4 ) за ціною 523,51 грн. За тону без ПДВ. Ціна з ПДВ та разом з послугами за перевезення залізничним транспортом становить 857,59 грн. за тонну. Таким чином, різниця в ціні на сіль на 1 тонні становить приблизно 700 грн., на загальній сумі поставки різниця становить приблизно 700 000 грн.

Враховуючи вищевикладене, посадові особи комунального підприємства " ІНФОРМАЦІЯ_1 " Черкаської міської ради умисно розтратили кошти підприємства в розмірі близько 700000 грн.

Крім того, встановлено що КП « ІНФОРМАЦІЯ_13 » ЧМР та ФОП ОСОБА_8 03.07.2018 уклали договір надання послуг №270 з Прокату вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, номер тендеру UA-2018-05-21-001400-a ДК 021:2015 код CPV - 60180000-3 - Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (прокат поливомийної машини із водієм), на суму 274 900 грн. Відповідно до даного договору строк дії договору 30.09.2018 і об`єм наданих послуг повинен становити 735 машино/годин. При цьому відповідно до п. 5 даного договору надання послуг за договором здійснюються за заявками Замовника протягом терміну дії договору.

Також відповідно до поданої тендерної документації, яку завантажив в систему Prozorro ФОП ОСОБА_8 , в нього в наявності є одна поливальна машина, об`ємом водо цистерни 6 куб. м. Згідно розрахунків вказана поливальна машина має працювати протягом 8 годин щоденно без перерв та вихідних на весь час дії договору, а саме з 03.07.2018 по 30.09.2018.

Оперативним шляхом встановлено, що директором КП « ІНФОРМАЦІЯ_13 » ЧМР ОСОБА_9 та ФОП ОСОБА_8 можуть вноситись недостовірні дані до актів надання послуг, а саме фактичної кількості затрачених машино/годин поливальною машиною, цим самим плануючи привласнити бюджетні кошти в розмірі понад 100 тис. грн.

На даний час у слідства виникла необхідність у вилученні первинних документів, що стосуються надання послуг з нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком, нанесення дорожньої розмітки та щодо закупівлі кам`яної (технічної) солі.

Досудовим розслідуванням встановлено, що документи, які стосуються надання послуг з нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком, нанесення дорожньої розмітки, щодо закупівлі кам`яної (технічної) солі, прокату вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, за вказаними договорами укладеними між комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черкаської міської ради та ПП « ОСОБА_5 », фізичною особою підприємцем ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_8 , а саме: тендерна документація; договора з усіма додатковими договорами, змінами та додатками до них; договірні ціни; дефектні акти; зведені кошторисні розрахунки; локальні кошториси; підсумкові відомості ресурсів; розрахунки загальновиробничих витрат; відомості обсягів робіт; проекти; розрахунки категорії складності об`єкту; договорів на розроблення проектно кошторисної документації з усіма змінами та додатками (графіками виконання проектних робіт, кошторисними розрахунками, протоколами погодження договірної ціни проектно вишукувальних робіт, завданнями на коригування проектно кошторисної документації і т.п.), платіжних доручень на оплату виконаних проектно-вишукувальних робіт по вищевказаним об`єктам, актів здачі приймання проектних робіт по вказаним об`єктам, робочих проектів по вказаним об`єктам, експертні звіти щодо розгляду кошторисної частини проектної документації; акти приймання виконаних робіт (наданих послуг) форми КБ-2В та підсумкові відомості ресурсів до них, що стосуються вищевказаних договорів; документи, що підтверджують оплату коштів за виконані роботи (платіжні доручення, рахунки фактури і т.п.); довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) форми КБ-3; акти на закриття прихованих робіт; акти вартості устаткування, що купувалися виконавцями робіт; загальні журнали робіт; виконавчі схеми; договора зпостачальниками матеріалів,конструкцій,виробів тавідповідно накладнихна їхотримання,документів,якими підтверджуєтьсяфакт придбанняматеріалів таїх використанняза призначенням;товарно-транспортні накладні; сертифікати якості на використаний матеріал; договори субпідряду та акти приймання виконаних підрядних робіт (надання послуг) форми КБ-2В та підсумкові відомості ресурсів до них, довідки про вартість виконаних підрядних робіт (наданих послуг) форми КБ-3; документи, що підтверджують оплату виконаних субпідрядником робіт; документи, що підтверджують наявність власної або орендованої техніки задіяної під час виконання робіт; трудові договори із найманими працівниками, що були задіяні під час виконання робіт або угоди цивільно-правового характеру; журналів технічного та авторського наглядів, а також накази, розпорядження, контракти щодо призначення службових осіб комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черкаської міської ради на посади та їх посадові інструкції, положення (статут) про комунальне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черкаської міської ради (копія завірена належним чином), знаходяться у володінні посадових/службових осіб комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черкаської міської ради, що за адресою: АДРЕСА_1 .

Вказані предмети та документи мають важливе значення для досудового розслідування, а відомості, які містяться у вказаних документах, можуть бути доказами під час судового розгляду.

У судове засідання слідчий не з`явилася, надала до суду заяву про розгляд клопотання без її участі. Заявлені вимоги підтримала в повному обсязі.

Клопотання розглядається без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться, що предбачено ч.2 ст.163 КПК України.

Згідно із ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.

Відповідно до ч.2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Відповідно до п.6 ч. 2 ст. 160 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Відповідно до п.4 ч.1 ст.162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в документах, належить: конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Дослідивши матеріали клопотання, матеріали кримінального провадження, слідчий суддя вважає, що дане клопотання підлягає до задоволення, оскільки у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що проведення тимчасового доступу до речей і документів, вказаних у клопотанні слідчого, які перебувають у володінні посадових/службових осіб комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черкаської міської ради, код ЄДРПОУ НОМЕР_8 , юридична адреса АДРЕСА_1 , має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а саме підтвердити чи спростувати правомірність дій посадових осіб підприємства при укладенні та виконанні договорів за рахунок бюджетних коштів.

Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 159-165, 309, 369-372, 395 КПК України,-

У Х В А Л И В:

Клопотання старшого слідчого Черкаського ВП ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Черкаської місцевої прокуратури ОСОБА_4 про здійснення тимчасового доступу до речей і документів у кримінальному провадженні №42018251010000159 від 28 вересня 2018 року за ч.3 ст. 191 КК України задовольнити.

Надати тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні посадових/службових осіб комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черкаської міської ради, код ЄДРПОУ НОМЕР_8 , юридична адреса АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення оригіналів документів, які стосуються надання послуг з нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком, нанесення дорожньої розмітки, щодо закупівлі кам`яної (технічної) солі, прокату вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, за договорами укладеними між комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черкаської міської ради та ПП « ОСОБА_5 », фізичною особою підприємцем ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_8 (договір № 375 від 30.07.2018, договір № 232 від 26.06.2018, договір № 30 від 19.03.2018, договір №270 від 03.07.2018), а саме: тендерної документації; договорів з усіма додатковими договорами, змінами та додатками до них; договірних цін; дефектних актів; зведених кошторисних розрахунків; локальних кошторисів; підсумкових відомостей ресурсів; розрахунків загальновиробничих витрат; відомостей обсягів робіт; розрахунків категорії складності об`єктів; договорів на розроблення проектно кошторисної документації з усіма змінами та додатками (графіками виконання проектних робіт, кошторисними розрахунками, протоколами погодження договірної ціни проектно вишукувальних робіт, завданнями на коригування проектно кошторисної документації і т.п.), платіжних доручень на оплату виконаних проектно-вишукувальних робіт по вищевказаним об`єктам, актів здачі приймання проектних робіт по вказаним об`єктам, проектну документацію виконану на стадії проект (П), робочий проект (РП) чи робоча документація (РД), у складі креслень, пояснювальної записки та кошторисів, експертні звіти щодо розгляду кошторисної частини проектної документації; актів приймання виконаних робіт (наданих послуг) форми КБ-2В з додатками (підсумковими відомостями ресурсів, розрахунками загальновиробничих витрат), що стосуються вищевказаних договорів; документів, що підтверджують оплату коштів за виконані роботи (платіжні доручення, рахунки фактури і т.п.); довідок про вартість виконаних робіт (наданих послуг) форми КБ-3; актів на закриття прихованих робіт; актів вартості устаткування, що купувалися виконавцями робіт; загальних журналів робіт; виконавчих схем; договорів з постачальниками матеріалів, конструкцій, виробів та відповідно накладних на їх отримання, документів, якими підтверджується факт придбання матеріалів та їх використання за призначенням; сертифікатів якості на матеріали, які використовувалися під час виконання робіт (надання послуг); товарно-транспортних накладних; звітів про витрати основних матеріалів в будівництві у порівнянні з виробничими нормами (форма М-29); товаро-транспортних накладних та калькуляції вартості машино-годин всіх машин та механізмів які використовувались для виконання будівельних робіт на зазначеному об`єкті дослідження або відповідні договори оренди машин та механізмів; договорів субпідряду та актів приймання виконаних підрядних робіт (надання послуг) форми КБ-2В та підсумкових відомостей ресурсів до них, довідок про вартість виконаних підрядних робіт (наданих послуг) форми КБ-3; документів, що підтверджують оплату виконаних субпідрядником робіт; документів, що підтверджують наявність власної або орендованої техніки задіяної під час виконання робіт; трудових договорів із найманими працівниками, що були задіяні під час виконання робіт або угоди цивільно-правового характеру, журналів технічного та авторського наглядів, а також належним чином завірених копій наказів, розпоряджень, контрактів щодо призначення службових осіб комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черкаської міської ради на посади та їх посадові інструкції, положення (статут) про комунальне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Черкаської міської ради.

Виконання ухвали покласти на старшого слідчого Черкаського відділу поліції ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , оперуповноваженого УЗЕ в Черкаській області ДЗЕ НП України ОСОБА_10 , оперуповноваженого УЗЕ в Черкаській області ДЗЕ НП України ОСОБА_11 .

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до документів, слідчим суддею може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Строк виконання даної ухвали 30 діб з моменту її проголошення.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення11.04.2019
Оприлюднено15.02.2023
Номер документу81098035
СудочинствоКримінальне
Сутьздійснення тимчасового доступу до речей і документів у кримінальному провадженні №42018251010000159 від 28 вересня 2018 року за ч.3 ст. 191 КК України

Судовий реєстр по справі —712/5058/19

Ухвала від 11.04.2019

Кримінальне

Соснівський районний суд м.Черкас

Марцішевська О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні