Рішення
від 02.04.2019 по справі 200/1794/19-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

02 квітня 2019 р. Справа№200/1794/19-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Кочанова П.В., при секретарі судового засідання Притулі С.С., розглянувши у судовому засіданні адміністративну справу за позовом Публічного акціонерного товариства ВІНТЕР до Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області про скасування індивідуального акту суб'єкта владних повноважень,-

за участю представників сторін:

представник позивача - Брага А.І., довіреність від 18.01.2019 року № 1730

від відповідача - Пономарьов А.О., довіреність від 04.03.2019 року № 95

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Публічне акціонерне товариство ВІНТЕР звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області, в якому просить суд:

- визнати противоправним індивідуальний акт - рішення від 03.12.2018року за № 0288874910, прийняте Головним управлінням Державної фіскальної служби України у Донецькій області, щодо зобов'язання Публічного акціонерного товариства ВІНТЕР сплати штрафу у розмірі 87213,52 грн. (10 %) за період з 21.11.2014 року до 24.03.2015 року, штрафу у розмірі 1943199,38 грн. (20 %) за період з 21.01.2015року до 24.04.2017 року та пені у розмірі 876575,12 грн. (0,1 % суми недоїмки), всього 2906988,02 грн. за несплату (несвоєчасну сплату) єдиного внеску на загальнодержавне соціальне страхування, та скасувати його;

- стягнути з Головного управлінням Державної фіскальної служби України у Донецькій області судовий збір у розмірі 19210,00 грн. на користь Публічного акціонерного товариства ВІНТЕР .

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що Головним управлінням Державної фіскальної служби України у Донецькій області від 05 вересня 2018 року було винесене рішення № 0288874910 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне неперерахування) єдиного внеску, відповідно до якого на позивача - Публічне акціонерне товариство ВІНТЕР (код ЄДРПОУ 01549478) накладений штраф у розмірі 2078102,01 грн. (за період з 21.11.2014 року до 24.04.2017 року) та нараховано пеню у розмірі 876575,12 грн., а всього на загальну суму 29054677,13 грн.

Зазначене рішення було оскаржено до Державної фіскальної служби України 17 вересня 2018 року. Державна фіскальна служба України скаргу позивача на рішення податкового органу від 05 вересня 2018 року № 0288874910 задовольнила частково та рішенням про результати розгляду скарги від 19.10.2018 року за № 33985/6/99-99-1102-02-25 зобов'язало ГУ ДФС у Донецькій області прийняти нове рішення.

ГУ ДФС у Донецькій області 03 грудня 2018 року прийняло нове рішення № 0288874910 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне неперерахування) єдиного внеску, відповідно до якого на позивача - Публічне акціонерне товариство ВІНТЕР (код ЄДРПОУ 01549478) накладений штраф у розмірі 87213,52 грн. (за період з 21.11.2014 року до 24.03.2015 року), 1943199,38 грн. (за період з 21.05.2015 року до 24.04.2017 року) та нараховано пеню у розмірі 876575,12 грн., а всього на загальну 2906988,02 грн. Позивач зазначає, що ПАТ ВІНТЕР знаходився в м. Донецьку, його виробничі потужності залишилися в м. Донецьку на непідконтрольній території, але ПАТ ВІНТЕР провів державну перереєстрацію юридичної особи та зареєструвався в м. Мар'їнці. Зауважив, що ПАТ ВІНТЕР знаходиться в зоні проведення АТО, на сьогодні в зоні проведення операції об'єднаних сил, має сертифікати про настання форс - мажорних обставин, що є обставинами непереборної сили.

Позивач вважає, що ГУ ДФС у Донецькій області не мало право приймати рішення про сплату ПАТ ВІНТЕР штрафу у розмірі 8239,87 грн. (10 %) за період з 23.12.2014року до 20.01.2015року, штрафу у розмірі 38748,77 грн. (20 %) за період з 21.01.2015 до 23.03.2016 та пеню у розмірі 24733,82 грн. (0,1 % суми недоїмки), всього 71722,46 грн. за несплату (несвоєчасну сплату) єдиного внеску на загальнодержавне соціальне страхування в зв'язку з тим, що норми Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції є нормами прямої дії, та такими, що дають право ПАТ ВІНТЕР з 12.07.2014 року не сплачувати єдиний внесок, а як наслідок ГУ ДФС у Донецькій області не мало права притягувати ПАТ ВІНТЕР до відповідальності в вигляді штрафних та фінансових санкцій.

Не погоджуючись з винесеним рішенням, позивач змушений звернутися до суду, оскільки вважає, що дане рішення є неправомірним, не відповідає вимогам чинного законодавства та підлягає скасуванню.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 05 лютого 2019 року відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 19 лютого 2019 року о 14:00 год.

Сторони про відкриття провадження у справі були повідомлені судом належним чином, що підтверджується наявними в матеріалах справи доказами.

У підготовчому засіданні 19 лютого 2019 року оголошена перерва до 13 березня 2019 року.

13 березня 2019 року судом вирішено закрити підготовче провадження та перейти до судового розгляду. У судовому засіданні оголошена перерва до 02 квітня 2019 року 13:00 год.

У строк, встановлений судом, через відділ документообігу та архівної роботи суду від відповідача надійшов відзив на адміністративний позов Публічного акціонерного товариства ВІНТЕР , в якому відповідач заперечив проти задоволення заявлених вимог позивача. Свою позицію відповідач вмотивовував тим, що на підставі інформаційних баз даних ДФС України у періоді з 21.11.2014 р. по 24.04.2017 р. за основним місцем обліку підприємством несвоєчасно сплачувався єдиний внесок по даним інтегрованої картки платника податків в ІТС Податковий блок за кодом платежу 71010000 Єдиний внесок для юридичних осіб . На підставі частини десятої та пункту 2 частини одинадцятої статті 25 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до вищевказаного підприємства застосовано штрафну санкцію у розмірі 10% в сумі 87213,52грн. та 20% в сумі 1943199,38 грн. від суми заборгованості та нараховано пеню у розмірі 876575.12 грн. Винесено рішення (додаток 12) від 03 грудня 2018 №0288874910 яке було вручене позивачу 05.12.2018 року.

На підставі зазначеного, просив суд відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

У судове засідання, призначене на 02 квітня 2019 року з'явилися повноважні представники сторін.

Заслухавши пояснення представника позивача та заперечення представника відповідача, перевіривши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, судом встановлено наступне.

Публічне акціонерне товариство ВІНТЕР , зареєстроване в якості юридичної особи, включене до Єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (код ЄДРПОУ 01549478), місцезнаходження: 85600, Донецька область, місто Мар'їнка, вулиця Благодатна, буд. 16, перебуває на обліку у Головному управлінні ДФС у Донецькій області, Мар'їнське управління Головного управління ДФС у Донецькій області.

Відповідач - Головне управління ДФС у Донецькій області є суб'єктом владних повноважень - органом виконавчої влади, який в цих правовідносинах здійснює повноваження, покладені на нього Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування".

05 вересня 2018 року Головним управлінням ДФС України у Донецькій області було винесене рішення № 0288874910 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне неперерахування) єдиного внеску, відповідно до якого на позивача - Публічне акціонерне товариство ВІНТЕР (код ЄДРПОУ 01549478) накладений штраф у розмірі 2078102,01 грн. (за період з 21.11.2014 року до 24.04.2017року) та нараховано пеню у розмірі 876575,12 грн., а всього на загальну 29054677,13 грн.

Зазначене рішення було оскаржено до Державної фіскальної служби України 17 вересня 2018 року. Державна фіскальна служба України скаргу позивача на рішення податкового органу від 05 вересня 2018 року № 0288874910 задовольнила частково, рішенням про результати розгляду скарги від 19 жовтня 2018 за №33985/6/99-99-1102-02-25 ДФС зобов'язало ГУ ДФС у Донецькій області прийняти нове рішення.

ГУ ДФС у Донецькій області 03 грудня 2018 року прийняло нове рішення № 0288874910 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне неперерахування) єдиного внеску, відповідно до якого на позивача - Публічне акціонерне товариство ВІНТЕР (код ЄДРПОУ 01549478) накладений штраф у розмірі 87213,52 грн. (за період з 21.11.2014 року до 24.03.2015року), 1943199,38 грн. (за період з21.05.2015 року до 24.04.2017 року) та нараховано пеню у розмірі 876575,12 грн., а всього на загальну 2906988,02 грн.

Між сторонами немає розбіжностей щодо обставин справи, встановлених судом, позивач просить скасувати рішення про застосування штрафних санкцій та застосування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, оскільки вважає його таким, що прийнято з перевищенням повноважень та не у спосіб, визначений чинним законодавством України.

Суд зазначає, що набрало законної сили рішення Верховного Суду від 30 березня 2018 року у зразковій справі № 812/292/18 (Пз/9901/22/18) за позовом Обласної комунальної установи "Луганський центр підтримки молодіжних ініціатив та соціальних досліджень" до Головного управління Державної фіскальної служби України у Луганській області про скасування рішення.

У своєму рішенні від 30 березня 2018 року Верховний Суд дійшов висновку, що в контексті цієї зразкової адміністративної справи ознаками типових є предмет позову, а саме рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції на підставі частини десятої та пункту 2 частини одинадцятої статті 25 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 8 липня 2010 року №2464-VI (далі - Закон № 2464-VI), а також перебування позивачів як платників єдиного внеску на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014, що обумовлює звільнення від застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату єдиного внеску відповідно до пункту 9-4 розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 2464-VI на період проведення антитерористичної операції.

На підставі досліджених матеріалів адміністративної справи № 200/1794/19-асуд доходить висновку, що вона відповідає ознакам типової справи, наявні обставини зразкової справи, які обумовлюють типове застосування норм матеріального права. Обставини, які виключають типове застосування норм матеріального права та порядок застосування таких норм відсутні. Отже, зазначена справа розглядається як типова.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку, визначає Закон України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування".

Згідно з частиною другою статті 2 Закону № 2464-VI виключно цим Законом визначаються принципи збору та ведення обліку єдиного внеску, платники єдиного внеску, порядок нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску, розмір єдиного внеску, орган, що здійснює збір та веде облік єдиного внеску, його повноваження та відповідальність, склад, порядок ведення та використання даних Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, порядок здійснення державного нагляду за збором та веденням обліку єдиного внеску.

Відповідно до положень пункту 1 частини другої статті 6 Закону № 2464-VI платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Порядок обчислення та строки сплати єдиного внеску передбачені статтею 9 Закону № 2464-VI. Частиною восьмою цієї статті передбачено, що платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

Стаття 25 Закону № 2464-VІ регламентує заходи впливу та стягнення, і частиною першої цієї статті передбачено, що рішення, прийняті органами доходів і зборів та органами Пенсійного фонду з питань, що належать до їх компетенції відповідно до цього Закону, є обов'язковими до виконання платниками єдиного внеску, посадовими особами і застрахованими особами.

Положення цієї статті поширюються лише на тих платників, які відповідно до цього Закону зобов'язані нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Відповідно до частини десятої статті 25 Закону № 2464-VІ на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

Частиною одинадцятою цієї статті передбачено, що орган доходів і зборів застосовує до платника єдиного внеску штрафні санкції, зокрема за несвоєчасну сплату єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум (у редакції Закону до 01 січня 2015 року - 10 відсотків).

Закон України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" № 1669-VII від 02 вересня 2014 року (далі - Закон № 1669-VII), який набрав чинності з 15 жовтня 2014 року, визначає, серед іншого, тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції.

Підпунктом 8 пункту 4 статті 11 "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 1669-VII внесено зміни до Закону № 2464-VІ, а саме підпункт "б" розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення" доповнено пунктом 9-3 (пункт 9-4 в редакції Закону з 13 березня 2015 року) такого змісту: " 9-4. Платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014, звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених частиною другою статті 6 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.

Підставою для такого звільнення є заява платника єдиного внеску, яка подається ним до органу доходів і зборів за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання у довільній формі не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення антитерористичної операції.

Відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються.

Недоїмка, що виникла у платників єдиного внеску, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014, визнається безнадійною та підлягає списанню в порядку, передбаченому Податковим кодексом України для списання безнадійного податкового боргу".

Указом Президента України від 14 квітня 2014 року № 405/2014 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України".

На виконання абзацу третього пункту 5 статті 11 "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053-р затверджено перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція (дію розпорядження зупинено згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2014 року № 1079-р), яке втратило чинність згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1275-р "Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України".

Надаючи правову оцінку обставинам цієї справи, суд виходить з того, що саме перебування платників єдиного внеску на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, де проводилася антитерористична операція, є підставою для зупинення застосування до таких платників заходів впливу та стягнення і відповідальності за порушення Закону № 2464-VІ.

Як встановлено судом, спірне рішення до позивача застосовано за період з 21.11.2014 року до 24.03.2015 року та з 21.05.2015 року до 24.04.2017року. Як вбачається з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, місцезнаходженням позивача: 85600, Донецька обл., Мар'їнський район, м. Мар'їнка, вул. Благодатна, буд. 16, та як платник єдиного внеску перебував на обліку в Державній податковій інспекції у Ленінському районі м. Донецька ГУ ДФС у Донецькій області з 18.01.1993 року.

Місто Донецьк, де позивач перебував на обліку, входить до Переліків населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053-р (втратило чинність) і розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1275-р (чинне).

Крім того, у позивача наявний Сертифікат (висновок) № 796 Торгово-промислової палати України про настання обставин непереборної сили, яким засвідчено настання непереборної сили з 16 вересня 2014 року Публічному акціонерному товариству ВІНТЕР при здійсненні господарської діяльності на території Донецької області та дотриманні законодавчих актів України які стосуються справлення та сплати податків та обов'язкових платежів.

З огляду на дію абзацу третього пункту 9-4 розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 2464-VІ відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються.

Отже, позивач звільняється від відповідальності за несвоєчасну сплату єдиного внеску з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції за умови перебування його на обліку органу доходів і зборів, розташованому на території населеного пункту, де проводилася така операція.

У межах спірних відносин накладення штрафу відбулося за період з 21.11.2014 року до 24.03.2015 року, та за період з 21.05.2015 року до 24.04.2017 року, тобто за період проведення антитерористичної операції, за наявності умови перебування позивача як платника єдиного внеску на обліку в органі доходів і зборів, розташованому в місті проведення цієї операції, без врахування положень Закону, який прямо забороняє притягнення до відповідальності за невиконання обов'язків платника єдиного внеску, що прямо передбачено пунктом 9-4 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2464-VІ.

Таким чином, застосування до позивача штрафних санкцій за несвоєчасну сплату єдиного внеску є протиправним.

Водночас суд зазначає, що Закон № 2464-VІ не скасовує обов'язків платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, а надає можливість на період антитерористичної операції не виконувати їх у встановлені строки (своєчасно) та в повному обсязі.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що відповідач не довів правомірність спірного рішення в порядку частини 2 статті 77 КАС України, внаслідок чого позовні вимоги позивача підлягають задоволенню в повному обсязі.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Судовий збір позивачем був сплачений відповідно до платіжного доручення від 29 січня 2019 року № 294 у сумі 19210,00 грн.

Таким чином, судовий збір у розмірі 19210,00 грн. підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь Публічного акціонерного товариства ВІНТЕР .

Керуючись статтями 2-17, 19-20, 42-47, 55-60, 72-77, 90, 94-99, 122, 124-125, 132, 139, 143, 159-165, 168, 171, 173, 192-196, 224, 225-228, 229-230, 241, 243, 245, 246, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Публічного акціонерного товариства ВІНТЕР (код ЄДРПОУ- 01549478, юридична адреса: 85600, Донецька область, м.Мар'їнка, вул.Благодатна,16) до Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області (код ЄДРПОУ- 39406028, юридична адреса: 87526, Донецька область, м.Маріуполь, вул.130-ї Таганрозької дивізії, буд.114) про скасування індивідуального акту суб'єкта владних повноважень - задовольнити повністю.

Визнати противоправним та скасувати індивідуальний акт - рішення від 03.12.2018 року за №0288874910, прийняте Головним управлінням Державної фіскальної служби України у Донецькій області (вул. 130-ї Таганрозької дивізії, 114,м. Маріуполь, Донецька обл., 87526, ЄДРПОУ 39883094) щодо зобов'язання Публічного акціонерного товариства ВІНТЕР сплати штрафу у розмірі 87213,52 грн. (10 %) за період з 21.11.2014 року до 24.03.2015 року, штрафу у розмірі 1943199,38 грн. (20 %) за період з 21.01.2015 року до 24.04.2017 року та пені у розмірі 876575,12 грн. (0,1 % суми недоїмки), всього 2906988,02 грн. за несплату (несвоєчасну сплату) єдиного внеску на загальнодержавне соціальне страхування.

Стягнути на користь Публічного акціонерного товариства ВІНТЕР (код ЄДРПОУ- 01549478, юридична адреса: 85600, Донецька область, м.Мар'їнка, вул.Благодатна,16) суму сплаченого судового збору в розмірі 19210,00 (дев'ятнадцять тисяч двісті десять) гривень за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби України у Донецькій області (вул. 130-ї Таганрозької дивізії, 114, м. Маріуполь, Донецька область).

Вступна та резолютивна частини рішення прийняті в нарадчій кімнаті та проголошені в судовому засіданні 02 квітня 2019 року в присутності представників сторін.

Повний текст рішення виготовлено та підписано 11 квітня 2019 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: 1) на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду. Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Апеляційна скарга згідно положень статті 297 КАС України подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції. Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Донецький окружний адміністративний суд.

Суддя Кочанова П.В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.04.2019
Оприлюднено15.04.2019
Номер документу81133872
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/1794/19-а

Ухвала від 05.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 22.12.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 30.07.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 24.05.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Рішення від 02.04.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кочанова П.В.

Ухвала від 05.02.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кочанова П.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні