Ухвала
від 28.03.2019 по справі 826/18435/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 УХВАЛА 28 березня 2019 року          м. Київ          № 826/18435/14 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Шрамко Ю.Т., ознайомившись із матеріалами адміністративної справи за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Армабуд ЛТД" до Державної податкової інспекції у Святошинському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити дії, ВСТАНОВИВ: В провадженні Окружного адміністративного суду міста Києва, (також далі - суд), перебуває адміністративна справа №826/18435/14, (також далі - справа), за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Армабуд ЛТД", (далі - позивач), до Державної податкової інспекції у Святошинському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, (далі - відповідач), у якій позивач просить суд: - визнати протиправним та скасувати наказ відповідача №1851 від 16 жовтня 2014 року "Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки позивача"; - визнати протиправними дії відповідача щодо проведення документальної позапланової виїзної перевірки позивача на підставі наказу №1851 від 16 жовтня 2014 року; - зобов'язати відповідача вилучити з бази даних "Податковий блок" всі дані, які вносились за результатами складання акта про результати документальної позапланової перевірки позивача від 29 жовтня 2014 року №513/26-57-22-03-10/37769893 з питань дотримання вимог податкового законодавства по податку на прибуток та по податку на додану вартість. Разом з тим, Верховним Судом у постанові від 28 серпня 2018 року під час розгляду адміністративної справи №826/18435/14 зроблено висновок, зокрема, що судами не встановлено на підставі зібраних у справі матеріалів, що податковим органом в автоматизованій інформаційній системі "Податковий блок", зокрема, в підсистемі "Аналітична система" відображені дані за результатами документальної виїзної позапланової перевірки, тобто відображені інші показники податкової звітності ніж ті, що задекларовані позивачем. Задовольняючи позов, суди попередніх інстанцій не встановили чи приймались податковим органом за результатами перевірки податкові повідомлення-рішення, чи узгоджувались додаткові зобов'язання, чи вносились відповідачем результати акту перевірки про встановлені порушення позивачем вимог податкового законодавства по взаємовідносинам з його контрагентами до Інформаційних систем. Верховний Суд погоджується з висновками судів першої та апеляційної інстанції, що інформаційна система "Податковий блок" має відображати фактичні задекларовані позивачем показники його господарської діяльності, їх коригування можливе лише за наслідками узгодження податкових зобов'язання. Однак, Верховний Суд зазначає, що Інформаційна система "Податковий блок" містить декілька підсистем - автоматизованих інформаційних систем (АІС). Дані податкової звітності платника податків переносяться до підсистеми "Податкова звітність" а дані перевірки відображаються у підсистемі "Податковий аудит". Судами попередніх інстанцій не встановлено, чи були податковим органом змінені показники податкової звітності самостійно задекларовані платником податків у підсистемі "Податкова звітність" та у якій з підсистем здійснені такі коригування. Отже, враховуючи вищезазначене, суд приходить до висновку про необхідність запропонувати сторонам надати письмові пояснення, з урахуванням вище наведеного висновку Верховного Суду викладеного у постанові від 28 серпня 2018 року в адміністративній справі №826/18435/14. На підставі вище викладеного, керуючись ст.ст.  241-243, 248, 256 КАС України, суд - УХВАЛИВ: 1. Запропонувати Товариству з обмеженою відповідальністю "Армабуд ЛТД" та Державній податковій інспекції у Святошинському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві надати письмові пояснення, з урахуванням висновку Верховного Суду викладеного у постанові від 28 серпня 2018 року в адміністративній справі №826/18435/14. 2. Надати письмові пояснення безпосередньо у судове засідання, призначене на 30 травня 2019 року о 11 год. 00 хв. за адресою: місто Київ, вулиця Болбочана Петра, 8, корпус 1, зал №7, або протягом п'яти днів із дня отримання копії даного судового рішення до канцелярії Окружного адміністративного суду міста Києва для долучення до матеріалів адміністративної справи №826/18435/14. Ухвала оскарженню не підлягає. Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями). Суддя          Ю.Т. Шрамко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення28.03.2019
Оприлюднено16.04.2019
Номер документу81134922
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/18435/14

Ухвала від 30.09.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

Ухвала від 28.03.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

Ухвала від 07.02.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

Постанова від 28.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 27.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 27.11.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кобилянський К.М.

Ухвала від 25.02.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Постанова від 12.02.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Грибан І.О.

Ухвала від 26.01.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Грибан І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні