4865-2007
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
Автономна Республіка Крим, 95003, м.Сімферополь, вул.Р.Люксембург/Речна, 29/11, к. 215
ПОСТАНОВА
Іменем України
25.06.2007Справа №2-22/4865-2007
За позовом – Прокурора м.Ялта в інтересах ДПІ у м.Ялта (м.Ялта, вул.Васильєва, 16)
До відповідача – ТОВ «Янтар» ( м.Ялта, вул. Чернова,13)
Про звернення стягнення на активи у сумі 297,25 грн.
Суддя С.В.Яковлєв
За участю секрктеря Дулімової В.І.
представники:
Від позивача – Новожилова О.Ю.- пр-нки, дов від 08.04.07 р.
Від відповідача – не з”явився
За участю прокурора Куінджі М.О. – посв.№05384
Сутність спору: Прокурор м.Ялта, діючи в інтересах держави, звернувся з позовом в інтересах ДПІ у м.Ялта (позивач) до ТОВ «Янтар» (далі відповідач) про звернення стягнення на активи у сумі 297,25 грн. Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач порушив нормами Закону України «Про систему оподаткування» від 25.06.1991 р. № 1251-XII.
Позивач у судовому засіданні, яке відбулось 25.06.07 р заявив клопотання про розгляд справи за правилами КАС України.
З 01.09.2005р. набрав чинність Кодекс адміністративного судочинства України (далі КАСУ). Відповідно до п. 6 Прикінцевих та Переходних положень КАСУ до початку діяльності окружного адміністративного суду, адміністративні справи, подвідомчі господарьским судам відповідно до ГПК України 1991 р., вирішуються відповідним господарським судом та правилами КАСУ. При цьому підсудність таких справ визначаеться ГПК України.
Згідно зі ст. 3 КАСУ справою адміністративної юрисдикції є переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, суб'єктом владних повноважень є орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова особа чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, у тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» державна подакова служба є центральним органом виконавчої влади. Ст. 10 Закону передбачена функція державних податкових інспекції в районах, містах, міжрайонних та об'єднаних державних податкових інспекцій контролювати своєчасність подання платниками податків, бухгалтерських звітів і балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків, інших платежів. У ст. 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» передбачено право органів державної податкової служби звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою про стягнення податкової заборгованості .
За таких обставин, беручи до уваги те, що позивачем по справі є центральний орган виконавчої влади , який у правовідносинах з суб'єктами підприємницької діяльності відповідно до положень Закону України «Про державну податкову службу в Україні» реалізує владні управлінські функції, суд, керуючись п. 6 Прикінцевих та Перехідних положень КАСУ, вважає можливим
Відповідач явку представника у судове засідання не забезпечив , документи , витребування судом, не надав, про дні та час проведення судових зсідань був сповіщений належним чином.
Суд, керуючись ст. 128 КАС України, вважає можливим розглянути справу за наявними у ній матеріалами .
Розглянувши матеріали справи, заслухавши представника позивача, суд
встановив:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Янтар» зареєстроване распорядженням Ялтинської міської ради № 312-р(4) від 28.06.95 р. , з 28.06.95 р. взято на податковий облік з
Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний платити податки та збори у порядку ті розмірах, встановлених законом.
Згідно зі ст. 4 Закону України «Про систему оподаткування» платниками податків і зборів ( обов'язкових платежів) є юридичні особи, на яких відповідно до Законів України покладений обов'язок сплачувати податки і збори.
Згідно з п. 12 ст.14 ст.15 Закону України ст.1 Декрету Кабінету міністрів України «Про систему оподаткування» від 25.06.1991 р. № 1251-XII збір за геологорозвідувальні роботи є податковим зобов'язанням. Відповідно до п.п.4.1.1 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» № 2181-Ш платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку вказує у податковій декларації.
Згідно з п. 5.1 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня надання такої податкової декларації . Вказане податкове зобов'язання не може бути оскаржене платником податків у адміністративному порядку .
Заборгованість відповідача по сплаті комунального податку склала 5,10 грн.
Вказана сума заборгованості утворилась внаслідок несплати відповідачем сум податкового зобов'язання , визначених ним у розрахунку № 114869 від 02.02.04 р.
Позивачем було проведено перевірку відповідача з питання несвоєчасності надання декларації з податку на прибуток за перше півріччя 2004 р. , про що складено акт № 3263/524/1501 від 21.10.04 р. , у якому відображені виявлені порушення.
На підставі зазначеного акту позивачем було винесено податкове повідомлення-рішення № 00063551501 від 02.11.04 р. про застосування штрафних санкцій у сумі 170 грн. Вказане рішення отримане відповідачем 27.10.04 р.
Також за результатами перевірки та на підставі вказаного акту позивачем було винесено податкове повідомлення-рішення № 0000171501 від 13.01.05 р. про застосування штрафних санкцій у сумі 170 грн.
Відповідно до п.п. 5.2.1. ст. 5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” податкове зобов'язання платника податків , нараховане контролюючим органом, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення.
У порядку , передбаченому ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» позивачем було направлено першу податкову вимогу № 1/357 від 20.06.07 р. та другу податкову вимогу № 2/452 від 04.08.06 р., які у зв”язку з неможливістю їх вручення відповідачу розміщені на дошці податкових оголошень 09.08.06 р., про що складено акт.
В силу викладеного, керуючись ст.6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», суд дійшов до висновку, що податкова вимога вручена відповідачу належним чином.
Пункт 1.7 ст. 1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами» , визначає активи платника податків як кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, які належать юридичній або фізичній особі на праві власності або повного господарського ведення .
У відповідності з п. 3.1 ст.3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами» активи платників податків можуть бути примусово стягнуті в рахунок погашення його податкових зобов'язань виключно за рішенням суду.
Приймаючи до уваги те, що матеріали справи свідчать про отримання відповідачем податкових повідомлень–рішень, доведення до його відома першої та другої податкових вимог, а останнім у порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, не надані докази виконання податкових зобовязань у повному обсязі, або оскарження зазначених вимог, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню у сумі 297,25 грн.
Під час судового засідання, яке відбулось 25.06.2007 р. були оголошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповідно до ст. 163 КАСУ постанову складено 27.06.2007 р.
Керуючись ст.157,160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
П О С Т А Н О В И В:
1. Позов задовольнити .
2. Стягнути за рахунок активів Товариства з обмеженою відповідальністю «Янтар» (м.Ялта, вул. Чернова, 13, кв. 48 ЗКПО 23438223) в дохід держбюджету України ( р/р 31115029600048 ГУ ГКУ в АРК м.Сімферополь МФО 824026 ЗКПО 34741000) 297,25 грн.
У разі неподання заяви про апеляційне оскарження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня ії проголошення ( у разі складання постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАСУ – з дня складання у повному обсязі).
Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження, апеляційна скарга не подана, постанова вступає в законну силу через 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова може бути оскаржена в порядку і строки, передбачені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Господарського суду
Автономної Республіки Крим Яковлєв С.В.
Суд | Господарський суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 25.06.2007 |
Оприлюднено | 20.08.2007 |
Номер документу | 811430 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Автономної Республіки Крим
Яковлєв С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні