Ухвала
від 09.04.2019 по справі 923/331/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


У Х В А Л А

09 квітня 2019 року м.Херсон Справа № 923/331/17

Господарський суд Херсонської області у складі судді Немченко Л.М. при секретарі судового засідання Степановій Н.Д., розглянувши справу

за заявою кредитора: Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-логістичний комплекс "Арктика" (місцезнаходження: 04086, м. Київ, вул. О. Теліги, 41, ідентифікаційний код 37075024)

до: Товариства з обмеженою відповідальністю "Айсберг-С" (місцезнаходження: 75522, Херсонська область, Генічеський район, с. Виноградний Клин, вул. Плавська, 44, ідентифікаційний код 37641986)

за участю кредитора: Публічного акціонерного товариства "Златобанк" (02096 м. Київ, вул. Харківське шосе, 49, ідентифікаційний код 35894495)

про визнання банкрутом

за участю учасників судового процесу:

від кредиторів:

ТОВ "Торгово-логістичний комплекс "Арктика" - не прибув;

ПАТ "Златобанк" - не прибув;

від боржника - не прибув;

арбітражний керуючий - Кучма Н.В., посвідчення №179 від 07.02.2013.

Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 24.10.2017 порушено провадження у справі про банкрутство боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Айсберг-С".

Постановою Господарського суду Херсонської області від 23.02.2018 боржника визнано банкрутом і відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Кучму Н.В., якого зобов'язано здійснити ліквідаційну процедуру і подати до суду звіт і ліквідаційний баланс банкрута.

Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 27.12.2018 затверджено реєстр вимог кредиторів.

23.02.2019 на виконання вимог постанови суду від 06.07.2018, за результатами проведеної роботи від ліквідатора банкрута Кучми Н.В. до Господарського суду Херсонської області надійшов звіт про виконану в ході ліквідаційної процедури роботу та клопотання про затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу підприємства.

Зазначені клопотання та звіт були предметом розгляду у судовому засіданні 20.03.2019.

В судовому засіданні заслухано звіт ліквідатора та розглянуто ліквідаційний баланс боржника.

Представники кредиторів в судове засідання не з'явились, клопотань про відкладення справи не надали.

Ліквідатор в судовому засіданні просить затвердити звіт і ліквідаційний баланс, провадження у справі закрити.

Також ліквідатор подав клопотання про затвердження звіту про нарахування і виплату грошової винагороди за виконання обов'язків ліквідатора у сумі 91 152 грн. за період з 23.02.2018 по 01.03.2019 та 4 975, 34 грн. в рахунок відшкодування витрат арбітражного керуючого - Кучми Надії Вікторівни в ліквідаційній процедурі ТОВ "Айсберг-С за період з 23.02.2018 по 01.03.2019.

Також за клопотанням він просить стягнути на його користь зазначені вище кошти із ТОВ "Торгово-логістичний комплекс "Арктика" через відсутність ліквідаційної маси.

Ліквідатор неодноразово намагався скликати засідання зборів та комітет кредиторів для погодження вищезгаданих звітів ліквідатора, однак кредитори жодного разу не направили своїх представників, тому ліквідатор подав до суду звіти та клопотання щодо закриття провадження у справі за своєю ініціативою.

Ухвалою від 20.03.2019 суд запропонував кредиторам розглянути направлені ліквідаторам звіти та надати свої пояснення щодо погодження звітів. У зв'язку з цим, судове засідання було перенесено на 09.04.2019, про що було винесено відповідну ухвалу.

В матеріалах справи є докази отримання ухвали суду ініціюючим кредитором 01.04.2019.

Однак, кредитори не направили будь-яких пояснень, міркувань, клопотань щодо заявлених ліквідатором клопотань. При таких обставинах, суд розглядає клопотання ліквідатора за наявними у справі матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши присутню в судовому засіданні ліквідатора банкрута, суд

в с т а н о в и в:

Згідно ст. 4-1 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

За приписами ч. 1 ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Статтею 9 вказаного Закону визначено, що справи про банкрутство розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Постановою Господарського суду Херсонської області від 23.02.2018 боржника визнано банкрутом, введено ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором арбітражного керуючого Кучму Н.В., якого зобов'язано здійснити ліквідацію банкрута і подати до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута.

Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства.

Виходячи із положень ст.ст. 41, 44, 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідаційна процедура направлена на здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів, шляхом продажу майна банкрута.

Згідно ч. ч. 1, 5 ст. 45 Закону про банкрутство, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

На виконання вимог постанови Господарського суду Херсонської області від 23.02.2018 ліквідатором виконано вимоги, передбачені розділом ІІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та за результатами проведеної роботи, відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", подано на розгляд та затвердження суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Айсберг-С" (т.4 а.с.120-169).

Як слідує зі звіту, ліквідатором було вжито заходів щодо проведення ліквідаційної процедури банкрута з урахуванням вимог, передбачених ст.ст.41-48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

В наданому до суду звіті ліквідатор зазначив наступне.

Вимоги за зобов'язаннями боржника ТОВ "Айсберг-С", визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, в межах ліквідаційної процедури (протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури), не пред'являлись.

04.07.2018 після публікації повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури до суду із заявою про визнання кредиторських вимог, які виникли до порушення справи про банкрутство, звернувся кредитор Публічне акціонерне товариство "Златобанк" з вимогою на загальну суму 121603966 грн. 20 коп. та 7634340,74 доларів США.

Ухвалою господарського суду від 16.07.2018 задоволено клопотання ліквідатора та затверджено уточнений реєстр вимог кредиторів на загальну суму 3 277 655 911,30 грн., в т.ч. вимоги:

- кредитора Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-логістичний комплекс "Арктика" у загальній сумі 44 144 531 грн., які віднести до 4 черги задоволення, а також судовий збір в сумі 16000,00 грн. - до першої черги задоволення;

- Кредитора Публічне акціонерне товариство "Златобанк" (код ЄДРПОУ 35894495, 02096, м. Київ, вул. Харківське шосе, 49) 3 233 495 380,30 грн. - шоста черга, 3524 грн. (судовий збір) - перша черга.

У зв'язку з відсутністю банкрута за його місцезнаходженням вказаним в ЄДР місцем реєстрації, був складений відповідний акт .

З метою аналізу фінансового та майнового стану банкрута, інвестиційного становища та його становища на ринках у відсутність фінансово-бухгалтерської документації, ліквідатором надіслані запити до відповідних органів, установ та організацій, зокрема, керівнику та засновнику Банкрута, управлінню ПФУ в Херсонській області, Державній с/г інспекції в Херсонській області, головному управлінню статистики в Херсонській області, до регіонального сервісного центру в Херсонській області, управлінню ВД в Херсонській області ФСС від НВ та ПЗ України, Генічеській міжрайонній ВД Херсонського відділення ФСС з тимчасової втрати працездатності, до ВДВС у м. Києві, Головне управління статистики у Херсонській області, до Фонду з безробіття, управлінню ДАІ ГУ МВС України в Херсонській області, ГУ Держгеокадастру у м. Києві, в Херсонській області, ДПІ у Генічеському районі ГУ ДФС у Херсонській області, Державній авіаційній службі, ГУ Держпраці у Херсонській області, Інспекції ДАБК в Херсонській та Київській області, до Територіального управління ДСГН та ПБ України в Херсонській області, до Державної служби інтелектуальної власності України, ДФС України, Шевченківській РДА, до НКЦПФР інші.

Комітету кредиторів систематично надавалась інформація-звіт про виконану роботу, інформація про фінансове становище і майно боржника, а також іншу інформацію на вимогу комітету кредиторів.

Бухгалтерська та інша документація банкрута, печатка кругла, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору керівником передані не були, місцезнаходження керівника та його засновника невідомі, встановити їх не вдалось через відсутність ідентифікаційних відомостей щодо цих фізичних осіб: ОСОБА_4 - керівник, ОСОБА_5 - засновник та кінцевий бенефіціарний власник банкрута; листи-вимоги, які були направлені на адресу банкрута та адресу реєстрації засновника, Укрпоштою повернуті у зв'язку зі спливом терміну їх зберігання.

З листа Головного управління статистики у Херсонській області щодо надання копії фінансової звітності ТОВ "Айсберг-С" за останні три роки встановлено, що останнє протягом 2015-2017 років не звітувало.

Ліквідатор зазначив, що з інформації в мережі Інтернет з'ясовано, що керівник банкрута ОСОБА_4 та засновник ОСОБА_6, одночасно є керівником та засновником ще одинадцяти підприємств з однією й тією ж адресою реєстрації, а саме: ТОВ "Калинове", код ЄДРПОУ 38559421, адреса: 75522, Херсонська область, Генічеський район, с. Виноградний Клин, 44; ТОВ "Рибний домік", код ЄДРПОУ 36483984, адреса: 75522, Херсонська область, Генічеський район, с. Виноградний Клин, 44; ТОВ "Маркет-Фіш", код ЄДРПОУ 37413394, адреса: 75522, Херсонська область, Генічеський район, с. Виноградний Клин, 44, інші.

З інформації з Єдиного реєстру судових рішень встановлено, Печерський районний суд міста Києва ухвалою від 12.02.2018 у справі №757/7529/18-к здійснив виїмку документів з низки підприємств, що зареєстровані на вказаних вище осіб, в т.ч. й щодо банкрута.

Арбітражним керуючим за участі третіх осіб (орган управління та засновник відсутні, їх місцезнаходження невідоме) здійснено виїзд за місцем знаходженням банкрута (Херсонська область, Генічеський район село Виноградний Клин, вул. Плавська, 44) з метою інвентаризації майна та виявлення об'єктів ліквідаційної маси, встановлено факт відсутності майна у банкрута, складено відповідні документи.

Повторно інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей підприємства банкрута Айсберг-С у відповідності до положень наказу Міністерства фінансів України від 11 серпня 1994 року № 69 Про Інструкцію по інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків , зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26 серпня 1994 року за № 202/412 (із змінами), та наказу Головного управління Державного казначейства України від 30 жовтня 1998 року № 90 Про затвердження Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ , зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16 листопада 1998 року за №728/3168 (із змінами), що набрав чинності з 01.01.2015, в процедурі ліквідації не є можливим у зв'язку з відсутністю банкрута за його місцезнаходженням, відсутністю фінансово-бухгалтерської документації інше.

Відсутність майнових активів підтверджується відомостями органів, які здійснюють реєстрацію прав, що підтверджено довідками:

- КП БТІ м. Генічеська від 24.10.2017 № 61003 та від 14.03.2018 №198 (у банкрута не зареєстровано право власності на нерухоме майно),

- КП БТІ Київської області від 26.02.2018 № 106 та від 29.03.2018 №176;

- Регіонального сервісного центру в Херсонській області МВС України від 21.03.2018 №1438 (відсутні зареєстровані за ТОВ Айсберг-С транспортні засоби),

- Держсільгоспінспекції в Херсонській області від 01.11.2017р. № 05/5230 (у банкрута відсутні права власності на сільськогосподарську техніку),

- Територіального управління Держгірпромнагляду у Херсонській області від 28.10.2017р. № 04-34/2921 (у банкрута відсутні дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки),

- Укрморрічінспекції (лист № 1031-06/1/2-18 від 06.03.2018 (банкрут не є власником суден),

- Державіаслужби України від 29.04.2018 № 20.19-13612 (у банкрута відсутні повітряні судна),

- Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (лист від 03.04.2018 №10/01/10017 (банкрут не значиться серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів - 10 відсотків і більше статутного капіталу),

- Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Донецькій області від 22.03.2018 №1021-1.18/530 (щодо ТОВ Айсберг-С відсутні дані про наявність дозвільних документів на виконання будівельних робіт, не має діючої ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної зі створенням об'єктів архітектури),

- Головних управлінь Держземагентства у Київській та Херсонській областях, у м.Києві, (земельні ділянки за ТОВ Айсберг-С не обліковуються).

На запити ліквідатора з Державного реєстру об'єктів нерухомого майна отримана інформація, з якої вбачається відсутність у банкрута будь-якого нерухомого та рухомого майна.

Так, згідно з інформацією з реєстру речових прав на нерухоме майно від 23.08.2018 встановлено відсутність прав власності на нерухоме майно за банкрутом. Наявна лише актуальна інформація про державну реєстрацію обтяжень.

Актуальна інформації зі спеціального розділу вищезазначеної Інформаційної довідки засвідчує те, що Відділом примусового виконання рішень Департаменту ДВС Міністерства юстиції України не дотримано положень статті 39 Закону України Про виконавче провадження де зазначено, що виконавче провадження підлягає закінченню у разі визнання боржника банкрутом, а постанова про закінчення виконавчого провадження з підстави, передбаченої пунктом 8 частини першої цієї статті, разом з виконавчим документом надсилається до господарського суду, який прийняв постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. А відтак, виконавчі провадження №№ АСВП 49120781 та 53217911, стороною яких є ТОВ Айсберг-С (75522, с. Виноградний Клин Генічеського району Херсонської області, вул. Плавська, 44) не закінчено, відповідна постанова не винесена.

Листом від 23.08.2018 до Відділу примусового виконання рішень Департаменту ДВС Міністерства юстиції України ліквідатор повторно направила лист з вимогою про надання інформації щодо стану виконавчих проваджень.

Перевірка відомостей щодо наявності прав власності на нерухоме майно за банкрутом за місцем його первинної реєстрації - Київська область, Києво-Святошинський район, с. Софіївська Борщагівка, вулиця Чорновола, 46а засвідчила, що власником об'єкту нерухомого майна за адресою первинної реєстрації ТОВ Айсберг-С є конкурсний кредитор у даній справі - Товариство з обмеженою відповідальністю Торгово-логістичний комплекс Арктика , який володіє цим приміщенням на підставі свідоцтва про право власності від 14.10.2011, виданого виконавчим комітетом Софіївсько-Борщагівської сільської ради .

Протягом процедури як розпорядження майна боржника, так і ліквідаційної процедури, не поступало жодних інвестиційних пропозицій.

З інформації бази даних Українського інституту інтелектуальної власності (УКРПАТЕНТ) встановлено відсутність у банкрута винаходів, корисних моделей, знаків на товари та/або послуги інші об'єкти інтелектуальної власності.

Генічеська об'єднана ДПІ ГУ ДФС у Херсонській області на запит ліквідатора надала інформацію про те, що банкрут ТОВ Айсберг-с за період з 2014 по 2017 роки фінансову звітність до контролюючих органів не надавало, перевірок не проводилось.

Одночасно податковий орган надав інформацію щодо відкритих рахунків банкрута. Згідно даних про банківські рахунки на даний час відкритими є:

- рахунок 26151300002288 в АТ ЗЛАТОБАНК МФО банку 380612, відкритий 23.09.2013;

- рахунок 003008 в ТОВ СІГНІФЕР код ЄДРПОУ 37540116, відкритий 18.04.2013 в цінних паперах.

На запити ліквідатора від 02.02.2018 №91, від 22.03.2018 №110, від 25.06.2018, від 25.07.2018 №132 ПАТ Златобанк не надав відомостей щодо руху коштів по рахунку боржника ТОВ Айсберг-С та про стан його вкладного рахунку.

Проведений арбітражним керуючим фінансовий аналіз банкрута, за результатами складений Аналіз фінансово-господарської діяльності боржника.

Відповідно до висновків зазначеного Аналізу, враховуючи відсутність на підприємстві активів, у тому числі - основних засобів, відсутність банкрута за його місцем реєстрації, нездійснення останнім діяльності з 2015 року доцільно відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" процедуру ліквідації завершити достроково, банкрута припинити та виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Ліквідатор до даного звіту додав:

- акти інвентаризації майна,

- уточнений реєстр вимог кредиторів з даними про розміри вимог кредиторів,

- довідка банку про закриття рахунку банкрута,

- копії повідомлень направлених до органу державної податкової служби, Пенсійного фонду та центру зайнятості про закінчення ліквідаційної процедури,

- довідку про документи, які підлягають обов'язковому зберіганню,

- ліквідаційний баланс підприємства,

- протоколи засідань комітету кредиторів і протокол загальних зборів кредиторів,

- затверджений комітетом кредиторів звіт про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора,

- інші документи, що свідчать про виконану ліквідатором роботу з ліквідації банкрута.

Згідно з інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, з Державного реєстру обтяжень рухомого майна стосовно відомостей щодо права власності Боржника у них (реєстрах) нічого не знайдено.

Згідно з інформацією з сайту Українського центру інноватики та патентно-інформаційних послуг щодо Боржника інформації немає (пошуковий витяг від 31.01.2018).

На запити ліквідатора надана інформація також від реєструючих органів про відсутність боргових зобов'язань банкрута перед державними фондами, наявною є переплата по податку на прибуток ДПІ у Генічеському районі ГУ ДФС в Херсонській області на суму 1606,53 грн., що визнано звіркою розрахунків, що виникла 07.03.2014 - 796,53 грн. та 06.10.2015 - 810,00 грн.

Тобто, станом на 12.10.2017 по податку на прибуток позитивне сальдо в сумі 1606,53 грн. Вимога ліквідатора до ДПІ у Генічеському районі ГУ ДФС у Херсонській області про повернення ТОВ Айсберг-С суми переплат по податку на прибуток залишена без задоволення з тих підстав, що в силу п.102.5 ст.102 Податкового кодексу України повернення надміру сплачених грошових зобов'язань, або їх відшкодування у випадках передбачених цим Кодексом, можуть бути повернені не пізніше 1095 дня, що настає за днем здійснення такої переплати або отримання права на таке відшкодування.

Оскільки суми переплат у ТОВ Айсберг-С виникли ще у 2014 році, то повернення надміру сплачених сум з податку на прибуток для ТОВ Айсберг-С є безперспективним. Зазначена дебіторська заборгованість підлягає списанню.

Інших дебіторів банкрута не виявлено. Таким чином, рішенням загальних зборів кредиторів від 19.09.2018 вирішено з огляду на вищезазначене дебіторську заборгованість на загальну суму 1214,27 грн. списати.

З аналізу Реєстру судових рішень не встановлено наявності іншої актуальної дебіторської заборгованості у банкрута.

Кредиторська заборгованість на дату проведення фінансового аналізу склала суму 3277655911 грн. ліквідаційна маса у банкрута відсутня.

Скликанні на 17.08.2018 ліквідатором збори комітету кредиторів відбулися, ініціюючим та єдиним кредитором боржника - ТОВ "Торгово-логістичний комплекс "Арктика" - голова комітету кредиторів, збори визначили про передчасність завершення процедури банкрутства і ліквідації боржника без інформації про рух коштів по рахунку боржника у період за три роки до порушення провадження у справі про банкрутство боржника.

У клопотанні від 23.02.2019 ліквідатор зазначила, що протягом вересня 2018 - лютого 2019 вона зробила запити до усіх відомих їй фінансових установ, згідно відповіді ПАТ "Альфабанку", Промінвестбанк, банк "Восток" відмовили надати інформацію з різних підстав. ПАТ "Дівібанк" повідомив про відсутність інформації, ПАТ "Златобанк" надав інформацію про включення банкрута до сьомої черги кредиторів банка без зазначення акцептованих банком вимог банкрута. Неодноразові звернення до слідчих органів поліції про досудове розслідування, порушене за заявою судді Пінтеліної Т.Г. за ч.1 ст.358 КК України, залишені без відповіді по суті запиту. З метою повідомлення про зібрану інформацію та остаточного розгляду звіту і ліквідаційного балансу ( т.5 а.с.95).

З метою погодження звіту та ліквідаційного балансу ліквідатор намагалась скликати комітет кредиторів, однак, засідання комітет кредиторів не відбулось через неявку члена комітету.

Суд, призначаючи судове засідання для розгляду клопотання про затвердження звіту та ліквідаційного балансу, ухвалою від 26.02.2019 рекомендував ліквідатору організувати та провести засідання комітету кредиторів, на якому погодити звіти, ліквідаційний баланс на 15.03.2019. ( т.6 а.с.121-122).

Ліквідатор в судовому засіданні надала лист - повідомлення № 184 від 27.02.2019, яким повідомила кредиторів про призначення зборів кредиторів та комітету кредиторів на 15.03.2019 за адресою: м. Київ-13, вул. Є. Коновальця, буд.36-В, офіс приватних виконавців на 16-00 год. ( т.6 а.с166). Однак, в призначений час представники кредиторів не прибули у визначене місце.

Ліквідатором проведена робота з інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, готової продукції. Майна не має, відомість інвентаризації додана до звіту.

В ході ліквідаційної процедури продаж майна банкрута не здійснювався, оскільки не було виявлено активів.

В результаті проведеної ліквідаційної процедури, не погашеними залишились вимоги кредиторів підприємства-банкрута, які включені до реєстру вимог кредиторів, перелічені вимоги не були задоволені в зв'язку з відсутністю майна підприємства-банкрута.

Відповідно до ст.31 п.5 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними.

Згідно п.6 ст.31 цього Закону, вимоги не задоволені за відсутністю майна, вважаються погашеними.

За таких обставин, звіт та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, юридична особа банкрута ліквідації і виключенню з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України.

Провадження у справі у зв'язку з затвердженням звіту та ліквідаційного балансу закривається.

Судом розглянуто клопотання ліквідатора щодо затвердження звіту нарахування основної грошової винагороди арбітражного керуючого (ліквідатора) по справі №923/331/17 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Айсбер-С" за період з 23.02.2018 по 01.03.2019.

Як вбачається із розрахунку основної грошової винагороди арбітражного керуючого (ліквідатора) по справі № 923/331/17 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Айсбер-С" за період з 23.02.2018 по 01.03.2019, проведеного з розрахунку дві мінімальні заробітні плати за кожен місяць виконання арбітражним керуючим Кучмою Н.В. повноважень ліквідатора у справі № 923/331/17 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Айсбер-С", який є додатком до Звіту про основну грошову винагороду ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Айсберг-С" та витрати по справі № 923/331/17 за період з 23.02.2018 по 01.03.2019: загальна сума нарахованої оплати послуг арбітражного керуючого Кучми Н.В за виконання повноважень ліквідатора в ліквідаційній процедурі ТОВ Айсберг-С за період з 23.02.2018 по 01.03.2019 складає 91 152 грн., із розрахунку мінімальної заробітної плати в Україні з 01.01.2018 по 31.12.2018 встановлена в розмірі 3723,00 грн. Мінімальна заробітна плата в Україні з 01.01.2019 встановлена в розмірі 4173,00 грн.

Також ліквідатор надав розрахунок окрім основної грошової винагороди арбітражного керуючого (ліквідатора) по справі №923/331/17 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Айсберг-С" за період з 23.02.2018 по 01.03.2019 витрати по справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Айсберг-С".

Як вбачається із реєстру витрат по справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Айсберг-С" витрати арбітражного керуючого-ліквідатора склали поштові витрати, канцелярські витрати (ксерокс, тонер, папір, тощо), витрати на проїзд до господарського суду на судове засідання на загальну на суму 4 975,34 грн.

Відповідно до п.1 та п.3 ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород.

Вказаним Законом встановлено розмір основної та додаткової грошових винагород ліквідатора.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень ліквідатора.

Згідно п.п.4,5 Закону сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у справі про банкрутство здійснюється за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних в результаті господарської діяльності боржника або коштів, одержаних від продажу майна боржника. Також передбачено можливість створення кредиторами фонду для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого.

Постановою Господарського суду Херсонської області від 23.02.2018 №923/331/17 не встановлено джерело оплати грошової винагороди арбітражного керуючого Кучми Н.В. за виконання повноважень ліквідатора ТОВ Айсберг-С та кредиторами банкрута не створено відповідний фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого в ліквідаційній процедурі.

Згідно із п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі по тексту - Закон про банкрутство) арбітражний керуючий - фізична особа, призначена господарським судом у встановленому порядку в справі про банкрутство як розпорядник майна, керуючий санацією або ліквідатор з числа осіб, які отримали відповідне свідоцтво і внесені до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

Відповідно до ч.1 ст.41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Частиною 1 статті 98 Закону про банкрутство передбачено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.

Порядок сплати грошової винагороди арбітражного керуючого та відшкодування його витрат, понесених під час виконання повноважень у справі про банкрутство, визначено положеннями статті 115 Закону про банкрутство.

Відповідно до частин 1, 2 статті 115 Закону про банкрутство, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Частиною 3 статті 115 Закону про банкрутство грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород.

Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.

Частиною 4 статті 115 Закону про банкрутство витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов'язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов'язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

Відповідно до частини 5 статті 115 Закону про банкрутство: сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Тобто надання послуг професійного (ліцензованого) арбітражного керуючого відбувається на платній основі, оскільки безпосередньо Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлені мінімальні гарантії щодо оплати послуг арбітражного керуючого - ліквідатора на рівні двох мінімальних заробітних плат.

Звіт про основну грошову винагороду ліквідатора та витрати не був погоджений комітетом кредиторів, оскільки ні збори кредиторів ні комітет кредиторів не проводився через неявку уповноважених представників.

Із огляду на наданий звіт про нарахування грошової винагороди та відшкодування витрат ліквідатором ТОВ "Айсберг-С" Кучмі Н.В. та норми чинного законодавства, суд затверджує зазначений звіт.

У зв'язку з виконанням арбітражним керуючим Кучмою Н.В. повноважень (ліквідатора) у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Айсберг-С" основна грошова винагорода арбітражного керуючого (ліквідатора) не виплачувалась за відсутності майна та грошових коштів у підприємства-банкрута, тому останній просить стягнути їх з єдиного конкурсного кредитора у справі.

Порядок сплати грошової винагороди арбітражного керуючого під час виконання повноважень у справі про банкрутство визначено положеннями ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

За ч. 5 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюється за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Згідно з ч. 6 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

Так, оплата послуг ліквідатора за період виконання ним своїх повноважень здійснюється за рахунок коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу його майна (майнових прав), або із фонду для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого, якщо такий створено комітетом кредиторів боржника. При цьому, керуючись принципом пропорційності голосів кредиторів на зборах кредиторів кількості їх грошових вимог відповідно до статті 26 Закону про банкрутство, господарський суд вправі застосувати такий принцип до розподілу між кредиторами витрат, пов'язаних з проведенням ліквідаційної процедури (в тому числі на виплату грошової винагороди ліквідатора), за відсутності у боржника коштів від господарської діяльності, від реалізації його майна та рішення комітету кредиторів про утворення фонду для оплати грошової винагороди ліквідатору чи відшкодування його витрат, оскільки законодавцем виключається можливість безоплатного надання послуг арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

Отже, у випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника, то така оплата повинна здійснюватись за рахунок коштів кредиторів, виходячи із принципу пропорційності їх грошовим вимогам.

При цьому законодавець не ставить порядок розподілу витрат на оплату послуг ліквідатора в залежність від майнового стану кожного кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо), від джерел фінансування того чи іншого кредитора, а також від майнових результатів арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

Тобто, не виявлення ліквідатором боржника в процедурі ліквідації майна боржника, чи інших його активів та грошових коштів, жодним чином не впливає на оплату його послуг.

Закон про банкрутство визначає декілька джерел для здійснення оплати послуг ліквідатора, в тому числі і за рахунок коштів кредиторів.

Аналогічну правову позицію підтримує Верховний Суд у постанові від 01 серпня 2018 року у справі № 912/1783/16.

Зазначені висновки також випливають з усталеної практики Верховного Суду України (постанова від 24 квітня 2018 року у справі № 910/2923/15-г, постанова від 1 березня 2018 року у справі № 910/32824/15).

Вирішуючи питання щодо розміру оплати послуг арбітражного керуючого за конкретний період виконання ним повноважень ліквідатора, господарський суд має визначити, який саме період виконання арбітражним керуючим обов'язків ліквідатора підлягає оплаті, яка саме сума та з яких джерел підлягає до сплати на користь арбітражного керуючого, оскільки фактичне отримання арбітражним керуючим оплати послуг неможливо без затвердження ухвалою господарського суду розміру, періоду, джерела та порядку оплати послуг арбітражного керуючого.

При визначенні розміру оплати послуг ліквідатора під час здійснення ним ліквідаційної процедури у справі про банкрутство, господарський суд має досліджувати не тільки період здійснення ліквідатором ліквідаційної процедури, а й дії, які вчинялись ліквідатором в цей період.

Саме такі висновки наведені й у постанові Верховного суду України від 1 березня 2018 року у справі № 910/32824/15.

Положення статті 115 Закону про банкрутство дозволяють визначення джерел з оплати грошової винагороди розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, як за рахунок особи, що ініціювала порушення провадження у справі про банкрутство, так за рахунок конкурсних кредиторів, які не припиняють своє існування, як юридичні (фізичні) особи по завершенню провадження у справі про банкрутство. Відтак, визначення судом у справі про банкрутство конкретних джерел оплати праці арбітражного керуючого поза межами активів боржника, має наслідком виконання такого судового рішення поза межами процедури банкрутства, яка припиняється затвердженням звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу та припинення провадження у справі про банкрутство.

Аналогічну правову позицію підтримує Верховний Суд у постанові від 24 квітня 2018 року у справі № 910/2923/15-г.

За приписами ч. 6 ст. 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, враховуються іншими судами при застосуванні таких норм права.

Частиною 4 статті 236 ГПК України передбачено, що при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Згідно з ст. 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

Широке тлумачення Європейським судом з прав людини даної норми покладає на суд обов'язок захистити право особи (по даній справі конституційне право ліквідатора на оплату праці) в такий спосіб, щоб порушене, не визнане або оспорюване право отримало ефективний та справедливий спосіб захисту.

Суд прийшов до висновку, що підхід до інтересу кредитора при вирішенні питання про стягнення оплати послуг ліквідатора має відповідати положенням не лише Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", але й міжнародним правовим актам, забезпечувати в такий спосіб єдиний підхід до застосування положень закону про банкрутство, втілювати принципи правової визначеності та верховенства права.

Відсутність чіткого нормативного регулювання у профільному законі питання оплати праці ліквідатора за рахунок коштів кредиторів не може бути підставою для відмови у задоволенні вимог про оплату праці, які також ґрунтуються на положеннях нормативних актів, котрі мають вищу юридичну силу.

В силу ч. 1 ст.4 ГПК України, господарський суд вирішує господарські спори на підставі Конституції України, цього Кодексу, інших законодавчих актів України, міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

Так, права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави (ст. 3 Конституції України), права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані (ст. 22 Основного Закону).

Крім того, статтею 43 Конституції України встановлено, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

При цьому, відсутність виробничої діяльності боржника, відсутність майна у боржника або ж відсутність інших джерел для покриття витрат на оплату послуг арбітражного керуючого слід вважати, як примушування до безоплатної праці, що забороняється та прирівнюється до рабства в контексті ст.4 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950, а також інших міжнародних правових актів, та суперечить сг.43 Конституції України.

Таким чином, норми Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", які визначають право арбітражного керуючого на оплату послуг, надання яких в рамках даної справи не заперечувалось, конкретизують положення Основного Закону, є правовою підставою для отримання арбітражним керуючим винагороди за виконану роботу.

Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачена певна сукупність дій, яку необхідно вчинити розпоряднику майна, ліквідатору в ході відповідних судових процедур, що застосовуються до боржника.

Як вбачається з матеріалів справи, підсумкового звіту ліквідатора, арбітражним керуючим Кучмою Н.В. в статусі ліквідатора ТОВ "Айсберг-С" вчинено ряд дій та заходів у відповідності з вимогами Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

При цьому будь-які скарги чи заперечення з боку кредитора у справі, інші обставини, які б свідчили про неналежне виконання ліквідатором своїх повноважень, в матеріалах справи відсутні.

Слід зазначити, що ліквідатор не є кредитором у даній справі та особою, яка заінтересована в банкрутстві та ліквідації ТОВ "Айсберг-С", а відтак вимоги по виплаті основної грошової винагороди ліквідатора безпідставно залишати без задоволення та вважати погашеними відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Таким чином, арбітражний керуючий Кучма Н.В має право на оплату основної грошової винагороди та на відшкодування витрат за здійснення повноважень арбітражного керуючого (ліквідатора) у справі за рахунок майна (коштів) єдиного конкурсного кредитора у справі.

Статтею 169 ГПК України встановлено, що при розгляді справи судом учасники справи викладають свої вимоги, заперечення, аргументи, пояснення, міркування щодо процесуальних питань у заявах та клопотаннях, а також запереченнях проти заяв і клопотань. Заяви, клопотання і заперечення подаються в письмовій або усній формі. У випадках, визначених цим Кодексом, або на вимогу суду заяви і клопотання подаються тільки в письмовій формі. Заяви, клопотання і заперечення подаються та розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом. У випадках, коли цим Кодексом такий порядок не встановлений, він встановлюється судом.

Частиною 1 ст. 73 ГПК України встановлено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Із огляду на викладене, суд дійшов до висновку про задоволення клопотання ліквідатора щодо стягнення суми основної винагороди та витрат на стадії ліквідаційної процедури з єдиного конкурсного кредитора - ТОВ "Торгово-логістичний комплекс "Арктика".

На підставі викладеного, керуючись ч. 5 ст. 45, ст. 46, п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 234 ГПК України, суд

п о с т а н о в и в:

1.Звіт ліквідатора - арбітражного керуючого Кучми Н.В. у справі № 923/331/17 про проведену роботу на стадії ліквідації Товариства з обмеженою відповідальністю "Айсберг-С" (місцезнаходження: 75522, Херсонська область, Генічеський район, с.Виноградний Клин, вул. Плавська, 44, ідентифікаційний код 37641986) затвердити.

2. Ліквідаційний баланс банкрута - Товариства з обмеженою відповідальністю "Айсберг-С" (ідентифікаційний код 37641986) затвердити.

3. Юридичну особу банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "Айсберг-С" (75522, Херсонська область, Генічеський район, с.Виноградний Клин, вул. Плавська, 44, код ЄДРПОУ №37641986) ліквідувати та виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

4. Вимоги кредиторів, незадоволені за відсутністю майна банкрута, вважати погашеними.

5. Відповідно до п. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

6. Провадження у справі № 923/331/17 закрити.

7.Затвердити звіт ліквідатора - арбітражного керуючого - Кучми Н.В. у сумі 96 127,34 грн., в тому числі 91 152,00 грн. грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора у справі № 923/331/17 за період з 23.02.2018 по 01.03.2019 та 4975,34 грн. в рахунок відшкодування витрат арбітражного керуючого Кучми Н.В. в ліквідаційній процедурі ТОВ "Айсберг-С" за період з 23.02.2018 по 01.03.2019.

8. Стягнути з ініціюючого кредитора - ТОВ "Торгово-логістичний комплекс "Арктика" (04086, м. Київ, вул. О. Теліги, 41, ідентифікаційний код 37075024) на користь ліквідатора - арбітражного керуючого - Кучми Надії Вікторівни (РНОКПП НОМЕР_2, АДРЕСА_1) грошову винагороду за виконання повноважень ліквідатора у справі № 923/331/17 у сумі 91 152 грн. за період з 23.02.2018 по 01.03.2019 та 4 975,34 грн. в рахунок відшкодування витрат арбітражного керуючого - Кучми Надії Вікторівни в ліквідаційній процедурі ТОВ "Айсберг-С" за період з 23.02.2018 по 01.03.2019.

9.Видати наказ.

10.Зобов'язати ліквідатора арбітражного керуючого - Кучму Надію Вікторівну виконати вимоги законодавства щодо збереженості документів банкрута, надавши відповідну довідку державному реєстратору.

11. Копію ухвали надіслати: кредиторам, ліквідатору, Державному реєстратору, Державному органу з питань банкрутства, Головному управлінню статистики в Херсонській області.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена відповідно до ст.ст. 255, 256 ГПК України.

Повний текст ухвали оформлено і підписано 15.04.2019

Суддя Л.М. Немченко

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення09.04.2019
Оприлюднено15.04.2019
Номер документу81143324
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —923/331/17

Ухвала від 09.04.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Судовий наказ від 15.04.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 20.03.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 26.02.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 12.02.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 26.09.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 19.09.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 19.09.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 16.07.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 04.07.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні