Постанова
від 15.04.2019 по справі 479/371/19
КРИВООЗЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

479/371/19

3/479/146/19

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

15 квітня 2019 року смт.Криве Озеро

Суддя Кривоозерського районного суду Миколаївської області Репушевська О.В., за участі секретаря Штуфра А.В., прокурора Пахомова В.В., розглянувши матеріали, які надійшли з Управління захисту економіки у Миколаївській області, про притягнення до адміністративної ОСОБА_1 , що народився ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця смт.Криве Озеро Кривоозерського району Миколаївської області, громадянина України, паспорт серії НОМЕР_1 , виданий Кривоозерським РВ УМВС України в Миколаївської області 08 квітня 1996 року, РНОКПП НОМЕР_2 , зареєстроване та фактичне місце проживання за адресою: АДРЕСА_1 , працюючого головою Гойдаївської сільської ради Кривоозерського району Миколаївської області, ЄДРПОУ - 20883527,

- за ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення ,

в с т а н о в и в :

ОСОБА_1 , будучи головою Гойдаївської сільської ради Кривоозерського району Миколаївської області, згідно ч.1 ст.45 Закону України "Про запобігання корупції", приміткою до ст.172-6 КУпАП, є суб`єктом відповідальності за адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-6 КУпАП, достовірно знаючи про необхідність подати щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконанням функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік, у порушення вимог ч.1 ст.45 Закону України "Про запобігання корупції", рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 10 червня 2016 р. №2, подав її несвоєчасно, а саме: 11 вересня 2018 року, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене ч.1 ст.172-6 КУпАП.

У судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП, визнав, при цьому зазначив, що не мав будь-якого умислу на вчинення інкримінованого правопорушення.

Прокурор підтримав обставини, викладені у протоколі про вчинення адміністративного правопорушення, зазначивши, що у ОСОБА_1 було достатньо часу для подання щорічної декларації, однак він цього не зробив, зібрані матеріали в повній мірі доводять його вину у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП, а відтак, ОСОБА_1 слід притягнути до адміністративної відповідальності.

Вислухавши пояснення Близнюка, прокурора, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, суд дійшов наступного висновку.

Згідно із ч.1 ст.9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до ч.1 ст.172-6 КУпАП, особи притягаються до адміністративної відповідальності за несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Відповідно до п.п.Б п.1 ч.1 ст.3 Закону України "Про запобігання корупції", ОСОБА_1 займає посаду голови сільської ради та є суб`єктом відповідальності за адміністративне порушення, передбачене ст.172-6 КУпАП.

У відповідності до положень ст.1 Закону України "Про запобігання корупції" суб`єкти декларування - особи, зазначені у п.п."а" п.1 ч.1 ст.3 Закону України "Про запобігання корупції", зобов`язані подавати декларацію відповідного до цього Закону.

Згідно із ч.1 ст.45 Закону України "Про запобігання корупції" визначено, що особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2, пункті 5 частини першої статті 3 цього Закону, зобов`язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - декларація), за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Тобто, з вище викладеного випливає, що ОСОБА_1 зобов`язаний був подати декларацію за 2017 рік у період з 01 січня 2018 року до 00 год. 00 хв. 01 квітня 2018 року.

Виходячи зі змісту ст.57 Конституції України, в державі діє презумпція знання закону всіма громадянами, якщо закон був доведений до їх відома шляхом його офіційного оприлюднення.

Закон України "Про запобігання корупції" опубліковувався у офіційних виданнях та ОСОБА_1 не заперечує факту необхідності подачі ним декларації за минулий рік у визначені в законі строки.

Вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП, підтверджується наступними дослідженими матеріалами справи про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, а саме: протоколом про адміністративне правопорушення пов`язане з корупцією №88 від 26 березня 2019 року(а.с.2-8), повідомленням про факт неподання чи несвоєчасне подання декларацій осіб уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування(а.с.13), скріншоту ЄДРД з яких встановлено, що датою подання декларації ОСОБА_1 є саме 11 вересня 2018 року(а.с.9).

У ході судового розгляду суду не надані докази, які б могли свідчити про несвоєчасне подання декларації через існування поважних причин.

Приймаючи до уваги викладене, приходжу до висновку, що по справі зібрано достатньо доказів, які не викликають сумнівів у своїй достовірності і допустимості та які підтверджують вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП, а саме: несвоєчасного подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Наявні підстави для визнання його винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП.

Відповідно до ч.2 ст. 33 КУпАП при накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Вирішуючи питання про накладення адміністративного стягнення у відношенні ОСОБА_1 , враховуючи характер вчиненого правопорушення, особу правопорушника, який раніше не притягувався до адміністративної відповідальності, вважаю за доцільне застосувати до нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу.

Відповідно до ст. 40-1 КУпАП підлягає стягненню з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір в розмірі 384,20 грн.

Керуючись ст.40-1, ч.1 ст.172-6, п.1 ч.1 ст.284, 307 КУпАП, суддя, -

п о с т а н о в и в :

Визнати винним ОСОБА_1 у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП, та накласти стягнення у виді штрафу в розмірі п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян в сумі 850 (вісімсот п`ятдесят) грн. в доход держави.

Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір на користь держави в розмірі 384 грн. 20 коп.

Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено до Миколаївського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її ухвалення.

Суддя :

СудКривоозерський районний суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення15.04.2019
Оприлюднено16.04.2019
Номер документу81151704
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —479/371/19

Постанова від 15.04.2019

Адмінправопорушення

Кривоозерський районний суд Миколаївської області

Репушевська О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні