Постанова
від 10.04.2019 по справі 428/3583/19
СЄВЄРОДОНЕЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 428/3583/19

Провадження №3/428/743/2019

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 квітня 2019 року м. Сєвєродонецьк

Суддя Сєвєродонецького міського суду Луганської області Бойко Н.В., розглянувши матеріали, які надійшли з Головного управління ДФС у Луганській області про притягнення до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-4 КУпАП:

ОСОБА_1, РНОКПП НОМЕР_1, керівника ОСББ Добрі сусіди Сєвєродонецька , місце проживання: ІНФОРМАЦІЯ_1, -

В С Т А Н О В И В:

При проведенні камеральної перевірки податкової звітності ОСББ Добрі сусіди Сєвєродонецька (код ЄРДПОУ 40526505) були виявлені порушення ведення податкового обліку, допущені посадовою особою - керівником ОСББ Добрі сусіди Сєвєродонецька , а саме: несвоєчасне подання до ДПІ в м. Сєвєродонецьку за встановленою формою відомостей про доходи (несвоєчасно надана інформація про суми нарахованого (сплаченого) доходу на користь фізичних осіб за період: ІІІ кв. 2018 року), в порушення вимог абз. 1 п. 119.2 ст. 119, абз. б) п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України.

В судовому засіданні ОСОБА_1 надала письмове клопотання про закриття провадження по справі у зв'язку з закінченням на момент розгляду справи строків, передбачених ч. 2 ст. 38 КУпАП.

Дослідивши матеріали адміністративної справи, суд дійшов наступних висновків.

Як вбачаться з протоколу про адміністративне правопорушення № 35 від 18.03.2019 року, ОСОБА_1 в вину інкримінується те, що вона 14.11.2018 року вчинила адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-4 КУпАП.

Відповідно до ч. 2 ст. 38 КУпАП, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частині третій цієї статті.

Кодекс України про адміністративні правопорушення не містить визначення поняття триваючого правопорушення та не розкриває його зміст.

Між тим, у листі Міністерства доходів і зборів України від 13.05.2013 року № 1101/Н/99-99-15-04-01-14 надані роз'яснення, згідно яких триваючими адміністративними проступками є проступки, пов'язані з тривалим, безперервним невиконанням обов'язків, передбачених правовою нормою (наприклад, проживання без паспорта, самовільне будівництво будинків або споруд тощо), припиняються або виконанням регламентованих обов'язків, або притягненням винної у невиконанні особи до відповідальності. Дуже часто ці правопорушення є наслідками протиправної бездіяльності.

Тобто, триваючі правопорушення характеризуються тим, що особа, яка вчинила якісь певні дії чи бездіяльність, перебуває далі в стані безперервного продовження цих дій (бездіяльності). Ці дії безперервно порушують законом протягом якого-небудь часу. Іноді такий стан триває значний час і весь час винний безперервно вчинює правопорушення у вигляді невиконання покладених на нього обов'язків.

При цьому, правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-4 КУпАП не має таких ознак, оскільки характеризується вчиненням одноразової дії у певний час.

За таких обставин суддя приходить до висновку про те, що адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-4 КУпАП, не може бути триваючим, оскільки воно припиняється в день фактичного подання звітності, що не має безперервного характеру.

Стосовно дати вчинення порушення, в протоколі про адміністративне правопорушення зазначено: порушення виявлено актом перевірки № 511/12-32-52-06/40526505 від 14.03.2019 року, вчинено у ДПІ у м.Сєвєродонецьку, 14.11.2018 року, вул.Енергетиків, 72 .

Однак суд не може погодитись з даним твердженням оскільки в даному випадку датою виявлення правопорушення є дата отримання уповноваженим органом всіх необхідних відомостей щодо вчиненого правопорушення, суб'єкту правопорушення, його статусу та обов'язків, необхідних для складання протоколу і в даному випадку вона відмінна від дати складання протоколу та у відповідності до наявних документів.

Крім того, в протоколі про адміністративне правопорушення також вказано, що воно вчинено у ДПІ у м.Сєвєродонецьку, 14.11.2018 року, вул.Енергетиків, 72.

Отже, дата виявлення правопорушення не має значення, оскільки воно не є триваючим.

Таким чином, строки накладення адміністративного стягнення відносно ОСОБА_1 закінчилися 14.02.2019 року.

Згідно п. 7 ч. 2 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.

На підставі вищевикладеного, враховуючи, що на час розгляду справи строки, передбачені ч. 2 ст. 38 КУпАП, закінчились, у зв'язку з чим, провадження по справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-4 КУпАП підлягає закриттю у зв'язку із закінченням строків, передбачених ч. 2 ст. 38 КУпАП, на підставі п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП.

Оскільки, суд дійшов висновку про необхідність закриття провадження по справі, судовий збір на підставі ст. 40-1 КУпАП стягненню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 9, 33, 38, 40-1, 163-4, 247, 276, 277, 283, 284 КУпАП, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Провадження у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-4 КУпАП у відношенні ОСОБА_1 закрити на підставі п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП у зв'язку з закінченням на момент розгляду справи строків, передбачених ч. 2 ст. 38 КУпАП.

Постанова може бути оскаржена до Луганського апеляційного суду у десятиденний строк з дня її проголошення шляхом подачі апеляційної скарги через Сєвєродонецький міський суд Луганської області.

Суддя Н. В. Бойко

СудСєвєродонецький міський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення10.04.2019
Оприлюднено16.04.2019
Номер документу81155211
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —428/3583/19

Постанова від 10.04.2019

Адмінправопорушення

Сєвєродонецький міський суд Луганської області

Бойко Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні