Ухвала
від 15.03.2019 по справі 757/13320/19-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/13320/19-к

Примірник № ___

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 березня 2019 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участі секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в приміщенні суду в м. Києві клопотання старшого слідчого з ОВС шостого СВ РКП СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів при проведені досудового розслідування у кримінальному провадження, внесеному до ЄРДР за № 32017100000000066, -

ВСТАНОВИВ:

15.03.2019 в провадження слідчого судді Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 надійшло клопотання сторони кримінального провадження старшого слідчого з ОВС шостого СВ РКП СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором Київської місцевої прокуратури № 6 ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до документів, що перебувають у володінні:

ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

ІНФОРМАЦІЯ_2 або державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_3 ;

ІНФОРМАЦІЯ_4 .

ІНФОРМАЦІЯ_5 .

ІНФОРМАЦІЯ_6 .

ІНФОРМАЦІЯ_7 .

ІНФОРМАЦІЯ_7 .

ІНФОРМАЦІЯ_8 .

ІНФОРМАЦІЯ_9 .

відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або державного реєстратора Міської ради міста Кропивницького.

відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_10 .

відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_11 .

відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_12 .

відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_13 .

відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_14 .

ІНФОРМАЦІЯ_15 .

ІНФОРМАЦІЯ_16 .

ІНФОРМАЦІЯ_17 .

відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_18 .

ІНФОРМАЦІЯ_19 .

відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_20 .

відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_21 .

ІНФОРМАЦІЯ_19 .

відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_22 .

Обґрунтовуючи внесене клопотання, сторона кримінального провадження вказує, що Шостим слідчим відділом РКП СУФР ГУ ДФС у м. Києві проводиться досудове розслідування у кримінальному проваджені, внесеному до ЄРДР за №32017100000000066 від 13.05.2017, за фактами фіктивного підприємництва, вчиненого повторно, за фактом шахрайства, за фактами умисного ухилення від сплати податків у значних та особливо великих розмірах, за фактом замаху службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_1 ) на привласнення державних коштів в особливо великих розмірах, за фактом розтрати державних коштів службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_1 ) в особливо великих розмірах та за фактом замаху службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_2 ) на привласнення державних коштів в особливо великих розмірах, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 205, ч. 4 ст. 190, ч. 1 ч. 3 ст. 212, ч. 2 ст. 15 ч. 5 ст. 191, ч. 5 ст. 191 КК України.

Під час досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що відповідно до акту перевірки ГУ ДФС ум. Києві №499/26-15-14-04-01/39077437 від 17.07.2017 та матеріалів ІНФОРМАЦІЯ_25 , службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_1 ) шляхом зловживання службовим становищем неправомірно заявили до відшкодування з державного бюджету ПДВ в розмірі 18 129 482 грн.

Також, встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_1 ), шляхом зловживання службовим становищем неправомірно заявили до відшкодування з державного бюджету ПДВ за квітень-травень 2017 року та липень 2018 року, у сумі 48 301 330 грн., за рахунок документального відображення придбання товарно-матеріальних цінностей протягом 2016-2018 років.

Крім того, під час досудового розслідування у кримінальному провадженні, встановлено, що ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , разом з іншими невстановленими слідством особами, в період 2016-2017 років, розроблено та втілено у життя злочинний механізм, діяльність якого направлена на створення (придбання) ряду суб`єкті підприємницької діяльності (юридичних осіб), з метою прикриття незаконної діяльності, легалізацію (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, пособництво ухиленню від сплати податків в особливо великих розмірах підприємствами реального сектору економіки, шляхом документального оформлення безтоварних операцій з купівлі-продажу товарно-матеріальних цінностей та цінних паперів, що фактично не мають жодної цінності, використовуючи при цьому ряд підконтрольних підприємств та таких, які мають ознаки фіктивності та створені з метою прикриття незаконної діяльності, зокрема: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_5 ), СП ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_8 ) та ін.

Також, під час досудового розслідування встановлено, що директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_1 ) ОСОБА_16 користуючись послугами вказаних осіб, з метою ухилення від сплати податків у особливо великих розмірах, у документах бухгалтерського та податкового обліку відображали придбання насіння соняшнику від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_4 ), формуючи при цьому податковий кредит з ПДВ, які в свою чергу відобразили придбання насіння соняшнику у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_5 ), СП ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_9 ).

Разом з цим, встановлено, що під керівництвом директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_1 ) ОСОБА_16 у документах бухгалтерського та податкового обліку підприємства відображено придбання насіння соняшнику у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код НОМЕР_17 ).

Подальшим досудовим розслідуванням встановлено фактичні дані, які вказують не те, що придбання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » ( НОМЕР_1 ) насіння соняшнику у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_14 ) не підтверджується по ланцюгу постачання, у зв`язку з відображенням у податкових накладних постачальниками реалізації (продажу) товарно-матеріальних цінностей відмінних від придбаних (куплених), відсутністю працівників, земельних ділянок для вирощування соняшнику, відсутністю фактів придбання, перевезення, зберігання та сушки соняшнику, не причетністю до перевезення товарно-матеріальних цінностей осіб, які відповідно до товарно-транспортних накладних здійснювали такі перевезення та ін.

Разом з цим, під час досудового розслідування встановлено, що під чітким керівництвом директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_1 ) ОСОБА_17 , у період 2016-2018 років, з метою умисного ухилення від спати податків, маскування операцій з обготівкування безготівкових грошових коштів в не обліковану готівку, та подальшого заявлення до бюджетного відшкодування суми ПДВ з операцій щодо переробки давальницької сировини Філією Олійно-екстракційний завод ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 », у документах бухгалтерського та податкового обліку товариства відображено придбання товарно-матеріальних цінностей від юридичних осіб, які мають ознаки фіктивності та які фактично жодних товарно-матеріальних цінностей в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » не поставляли, серед яких: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_44 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_49 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_50 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_57 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_58 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_59 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_60 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_61 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_62 » (код НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_63 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_64 » (код НОМЕР_40 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_65 » (код НОМЕР_41 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_66 » (код НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_67 » (код НОМЕР_43 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_68 » (код НОМЕР_44 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_69 » (код НОМЕР_45 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_70 » (код НОМЕР_46 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_71 » (код НОМЕР_47 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_72 » (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_73 ») (код НОМЕР_48 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_74 » (код НОМЕР_49 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_75 » (код НОМЕР_50 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_76 » (код НОМЕР_51 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_77 » (код НОМЕР_52 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_78 » (код НОМЕР_53 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_79 » (код НОМЕР_54 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_80 » (код НОМЕР_55 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_81 » (код НОМЕР_56 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_82 » (код НОМЕР_57 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_83 » (код НОМЕР_58 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_84 » (код НОМЕР_59 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_85 » (код НОМЕР_60 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_86 » (код НОМЕР_61 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_87 » (код НОМЕР_62 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_88 » (код НОМЕР_63 ), ПП « ОСОБА_18 » (код НОМЕР_64 ), ФГ « ОСОБА_19 » (код НОМЕР_65 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_89 » (код НОМЕР_66 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_90 » (код НОМЕР_67 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_91 » (код НОМЕР_68 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_92 » (код НОМЕР_69 ) та ін., на рахунки яких ОСОБА_17 перераховано грошові кошти в особливо великих розмірах з метою їх подальшого обготівкування.

Крім того, під час досудового розслідування встановлено факт подання 20.12.2018 директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_2 ) ОСОБА_17 податкової декларації з ПДВ за листопад 2018 за №9285323017, із заявленим до бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника у банку у розмірі 6 979 893 грн.

Сума податку на додану вартість, що була заявлена директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_2 ) ОСОБА_17 до бюджетного відшкодування виникла за результатом проведених фінансово-господарських операцій із Філією Олійно-екстракційний завод ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 », із переробки давальницької сировини, а саме насіння соняшнику, ріпаку, придбання яких під чітким керівництвом ОСОБА_16 у документах бухгалтерського обліку товариства відображено від підприємств, що мають ознаки фіктивності та які фактично жодних товарно-матеріальних цінностей не поставляли, серед яких: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_93 » (код НОМЕР_70 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_94 » (код НОМЕР_71 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_95 » (код НОМЕР_72 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_96 » (код НОМЕР_73 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_97 » (код НОМЕР_74 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_98 » (код НОМЕР_75 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_99 » (код НОМЕР_76 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_100 » (код НОМЕР_77 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_101 » (код НОМЕР_78 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_102 » (код НОМЕР_79 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_103 » (код НОМЕР_80 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_104 » (код НОМЕР_81 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_105 » (код НОМЕР_82 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_106 » (код НОМЕР_83 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_107 » (код НОМЕР_84 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_108 » (код НОМЕР_85 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_109 » (код НОМЕР_86 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_110 » (код НОМЕР_87 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_111 » (код НОМЕР_88 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_112 » (код НОМЕР_89 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_113 » (код НОМЕР_90 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_114 » (код НОМЕР_91 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_115 » (код НОМЕР_92 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_116 » (код НОМЕР_93 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_117 » (код НОМЕР_94 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_118 » (код НОМЕР_95 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_119 » (код НОМЕР_96 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_120 » (код НОМЕР_97 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_121 » (код НОМЕР_98 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_122 » (код НОМЕР_99 ), на рахунки яких ОСОБА_17 перераховано грошові кошти в особливо великих розмірах з метою їх подальшого обготівкування.

При розслідуванні даного кримінального правопорушення виникла необхідність у встановленні та перевірці факту реального здійснення фінансово-господарської діяльності вищезазначених юридичних осіб, з метою встановлення можливих фактів заниження обсягів операцій, проведення розрахунків або вчинення безтоварних операцій, здійснення незаконної діяльності, ухилення від сплати податків та зборів службовими особами підприємств, які використовують реквізити зазначеного підприємства в ході провадження діяльності направленої на ухилення від сплати податків та легалізації коштів отриманих злочинним шляхом, фактів незаконного виводу готівкових коштів з розрахункових рахунків підконтрольних осіб та підприємств, які не мали мети використання рахунків, у зв`язку з чим виникла необхідність здійснення тимчасового доступу (здійснення їх виїмки) до документів реєстраційних справ зазначених юридичних осіб, що перебувають у фактичному володінні відділів державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або державного реєстратора.

В заяві поданій до суду слідчий ОСОБА_3 вимоги клопотання підтримав, просив його задовольнити. Судове засідання просив проводити без його участі.

Зважаючи на думку органу досудового розслідування викладену в клопотанні, на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України слідчий суддя визнав за можливе проводити розгляд клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, до яких необхідно отримати тимчасовий доступ.

Згідно норми ч. 4 ст. 107 КПК України під час розгляду клопотання слідчим суддею фіксування за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

Тимчасовий доступ до речей і документів, у відповідності до ч. 1 ст. 159 КПК України полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Слідчий суддя дослідивши клопотання та долучені до нього документи дійшов висновку про наявність підстав для надання тимчасового доступу до документів з можливістю вилучення їх копій, оскільки вказаний захід забезпечення кримінального провадження дійсно спрямований на отримання доказів та перевірку вже отриманих доказів у кримінальному провадження, а речі та документи до яких необхідно отримати тимчасовий доступ самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 159-164, 309, 372 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого з ОВС шостого СВ РКП СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів при проведені досудового розслідування у кримінальному провадження, внесеному до ЄРДР за № 32017100000000066 задовольнити.

Надати дозвіл слідчим слідчої групи шостого слідчого відділу РКП СУФР ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , на тимчасовий доступ до речей та документів, з можливістю вилучення їх копій, а саме реєстраційних справ:

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_104 » (код НОМЕР_81 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_101 » (код НОМЕР_78 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_123 » (код НОМЕР_67 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_88 » (код НОМЕР_63 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_94 » (код НОМЕР_71 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_100 » (код НОМЕР_100 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_111 » (код НОМЕР_88 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_103 » (код НОМЕР_80 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_50 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_95 » (код НОМЕР_72 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_64 » (код НОМЕР_40 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_77 » (код НОМЕР_52 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_76 » (код НОМЕР_51 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_72 » (код НОМЕР_48 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_71 » (код НОМЕР_47 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_65 » (код НОМЕР_41 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_71 » (код НОМЕР_47 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_84 » (код НОМЕР_59 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_83 » (код НОМЕР_58 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_86 » (код НОМЕР_61 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_118 » (код НОМЕР_95 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_124 » (код НОМЕР_96 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_122 » (код НОМЕР_101 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_98 » (код НОМЕР_75 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_125 » (код НОМЕР_85 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_126 » (код НОМЕР_79 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_113 » (код НОМЕР_90 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_93 » (кодж НОМЕР_70 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_107 » (код НОМЕР_84 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_99 » (код НОМЕР_102 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_96 » (код НОМЕР_73 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_49 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_63 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_66 » (код НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_60 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_70 » (код НОМЕР_46 ) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_85 » (код НОМЕР_60 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_81 » (код НОМЕР_56 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_127 » (код НОМЕР_55 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_116 » (код НОМЕР_93 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_117 » (код НОМЕР_94 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_115 » (код НОМЕР_92 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_121 » (код НОМЕР_98 ) що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_16 ;

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_69 » (код НОМЕР_45 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_75 » (код НОМЕР_50 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_57 » (код НОМЕР_33 ) що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_5 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_128 » (код НОМЕР_87 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_6 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_61 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_74 » (код НОМЕР_49 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_7 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_67 » (код НОМЕР_43 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_7 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_106 » (код НОМЕР_83 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_8 .

ФГ « ОСОБА_19 » (код НОМЕР_65 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_9 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_114 » (код НОМЕР_91 ), ПП « ОСОБА_18 » (код НОМЕР_64 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_79 » (код НОМЕР_54 ) що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_129 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_87 » (код НОМЕР_62 ) що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_130 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_44 » (код НОМЕР_20 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_131 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_14 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_132 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_133 » (код НОМЕР_69 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_134 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_120 » (код НОМЕР_97 ) що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_135 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_109 » (код НОМЕР_86 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_15 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_89 » (код НОМЕР_66 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_136 » (код НОМЕР_68 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_58 » (код НОМЕР_34 ) що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_16 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 » (код НОМЕР_19 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_17 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_97 » (код НОМЕР_74 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_137 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_112 » (код НОМЕР_89 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_19 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_105 » (код НОМЕР_82 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_138 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_78 » (код НОМЕР_53 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_139 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » (код НОМЕР_31 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_19 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_59 » (код НОМЕР_35 ), що перебувають у фактичному володінні ІНФОРМАЦІЯ_140 .

Визначити строк дії ухвали тривалістю один місяць, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Ухвала виготовлена в двох примірниках.

Примірник 1 знаходиться в матеріалах судового провадження № 757/13320/19-к

Примірник 2- наданий слідчому ОСОБА_3

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення15.03.2019
Оприлюднено15.02.2023
Номер документу81163886
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів при проведені досудового розслідування у кримінальному провадження, внесеному до ЄРДР за № 32017100000000066

Судовий реєстр по справі —757/13320/19-к

Ухвала від 15.03.2019

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Бортницька В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні