Постанова
від 09.04.2019 по справі 465/951/19
ФРАНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

465/951/19

3/465/896/19

П О С Т А Н О В А

Іменем України

09.04.2019 року м. Львів

Суддя Франківського районного суду м. Львова-Кузь Василь Ярославович, розглянувши матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, тимчасово не працюючого, проживаючого та зареєстрованого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2

за ст. 212-15 КУпАП,-

ВСТАНОВИВ:

Працівниками Департаменту з питань запобігання політичній корупції Національного агенства з питань запобігання корупції скеровано до суду матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 212-15 КУпАП з підстав та обставин, викладених у протоколі про адміністративне правопорушення № 50-25/191 від 06.02.2019 року.

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення, за результатами аналізу Звіту політичної партії Конгрес українських націоналістів (код ЄДРПОУ 00042458) про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за III квартал 2018 року, поданого до Національного агентства 07.11.2018 (далі - Звіт Партії), встановлено, що в таблиці 1) від фізичних осіб підпункту 1.1. Внески грошовими коштами на рахунок політичної партії глави 1 Відомості про внески грошовими коштами на рахунки політичної партії розділу III Звіту Партії зазначено, що на рахунок Партії 23.08.2018 наданий внесок від ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1) за розрахунковим документом 1995722SB у розмірі 10 000,00 грн. На підтвердження інформації зазначеної у Звіті Партії надана банківська виписка від 05.10.2018, згідно з якою внесок наданий 23.08.2018 через AT КБ •ПриватБанк з призначенням платежу внесок на підтримку політичної партії (копія сторінок Звіту Партії та копія банківської виписки додаються).

ДФС України листом від 21.12.2018 № 03/60089/18 повідомила, що станом на 23.08.2018 відповідно даних інтегрованих карток платників податків органів ДФС України за фізичною особою ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1) обліковується податковий борг в сумі 150,41 грн. (копія листа ДФС України додається).

Відповідно до пункту 8 частини першої статті 15 Закону України Про політичні партії в Україні не допускається здійснення внесків на підтримку політичних партій фізичними та юридичними особами, які мають непогашений податковий борг.

Вищезазначене порушення зафіксоване в Акті про проведення аналізу Звіту політичної партії Конгрес українських націоналістів (код ЄДРПОУ 00042458) про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за III квартал 2018 року від 22 грудня 2018 року та Висновку про результати аналізу Звіту політичної партії Конгрес українських націоналістів (код ЄДРПОУ 00042458) про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за III квартал 2018 року від 28 грудня 2018 року № 809, затвердженого рішенням Національного агентства від 29 грудня 2018 року № 3220 (копія Акту про проведення аналізу Звіту Партії та копія Висновку про результати аналізу Звіту Партії додаються).

Таким чином, громадянин ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1) вчинив порушення встановленого законом порядку надання внесків на підтримку політичної партії, відповідальність за яке передбачена статтею 212і5 КУпАП.

Правопорушник ОСОБА_1 в судовому засіданні свою вину у вчиненому правопорушенні заперечив. Пояснив суду, що згідно протоколу про адміністративне правопорушення йому інкримінується наявність податкового боргу у сумі 150, 41 грн. станом на 23.08.2018 року. Разом з тим, згідно даних ДФС, копії яких він долучив до матеріалів адміністративної справи, вбачається, що станом на 23.08.2018 року податковий борг у ОСОБА_1 відсутній. в період з 20.05.218 року по 21.05.2018 року значиться " Надоїмка" - 597, 40 грн., що в подальшому усунута.

Заслухавши пояснення адмінправопорушника , вивчивши представлені на розгляд адміністративні матеріали та дослідивши фактичні обставини, у їх сукупності, вважаю, що вина ОСОБА_1 у вчиненні ним інкримінованого правопорушення не доведена, а відтак, у його діях відсутні ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-15 КУпАП.

Відповідно до ч. 2 ст. 251 Кодексу України про адміністративні правопорушення обов'язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених ст. 255 цього Кодексу.

Суд вважає встановленим, що на момент здійснення перерахування коштів 23.08.2018 року ОСОБА_1 у сумі 10 000, 00 грн., на рахунок політичної партії Конгрес українських націоналістів у особи відносно якої складено адміністративний протокол був відсутній податковий борг, що підтверджується Випискою ДФС за 2018 рік.

Посадовими особами Національного агентства з питань запобігання корупції, докази та пояснення надані ОСОБА_1 не спростовані.

Відповідно до ст. 62 Конституції України ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину. Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачяться на її користь. Відповідно до ч. 2 ст. 251 КУпАП, обов'язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що провадження у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ст. 212-15 Кодексу України про адміністративні правопорушення відносно ОСОБА_1 підлягає закриттю на підставі п. 1 ст. 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення, оскільки суб'єктивна сторона складу даного адміністративного правопорушення передбачає наявність вини у формі умислу, а досліджені в судовому засіданні докази вказують на відсутність об'єктивної сторона складу адміністративного правопорушення - відсутністю податкового боргу, на підтвердження чого Суду надані відповідні докази, що не спростовані Національним агентством з питань запобігання корупції. Таким чином, в діях ОСОБА_1 відсутній склад адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-15 КУпАП.

Згідно п.1 ст. 247 КУпАП, провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.

З урахуванням всіх встановлених обставин , приходжу до висновку, що у притягненні ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 212-15 КУпАП слід відмовити на підставі п.1 ч.1 ст. 247 КУпАП, за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-15 КУпАП, а провадження в справі в цій частині закрити.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст.9,10,11, 23-24, 30-1,38, 247, 268,. 283, 285 КУпАП,-

П О С Т А Н О В И В:

Звільнити ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності за ст. 212-15 КУпАП, у зв'язку з відсутністю в його діях складу правопорушення, передбаченого ст. 212-15 КУпАП та відповідно до п.1 ч.1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення,щодо нього, закрити.

На постанову може бути подана апеляційна скарга до апеляційного суду Львівської області протягом десяти днів з дня її проголошення.

Суддя В .Кузь

Дата ухвалення рішення09.04.2019
Оприлюднено16.04.2019

Судовий реєстр по справі —465/951/19

Постанова від 09.04.2019

Адмінправопорушення

Франківський районний суд м.Львова

Кузь В. Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні