Рішення
від 17.04.2019 по справі 908/366/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 33/27/19

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17.04.2019 Справа № 908/366/19

Суддя господарського суду Запорізької області Мірошниченко М.В.

При секретарі судового засідання Хилько Ю.І.

Розглянувши у судовому засіданні матеріали справи № 908/366/19

за позовом: Першого заступника керівника Токмацької місцевої прокуратури Запорізької області (71701, м. Токмак Запорізької області, вул. Шевченка, буд. 50/57) в інтересах держави, в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції в спірних правовідносинах - Оріхівської районної державної адміністрації Запорізької області (70500, м. Оріхів Запорізької області, вул. Покровська, 58)

до відповідача: Оріхівської міської ради (70500, м. Оріхів Запорізької області, вул. Шевченка, 11)

третя особа-1, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача: Державний навчальний заклад «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (70500, м. Оріхів Запорізької області, вул. Овчаренка, 156-А)

третя особа-2, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача: Державний навчальний заклад «Оріхівський професійний ліцей» (70500, м. Оріхів Запорізької області, вул. Овчаренка, 156-А)

про визнання незаконним та скасування рішення

За участю представників учасників справи:

від прокуратури: ОСОБА_1, службове посвідчення № 035881 від 05.10.2015 р.; ОСОБА_2, службове посвідчення № 049077 від 22.01.2018 р.;

від позивача: не з'явився;

від відповідача: не з'явився;

від третьої особи-1: не з'явився;

від третьої особи-2: не з'явився;

СУТЬ СПОРУ:

В господарський суд Запорізької області надійшла позовна заява (вих. № 37/4-7270-19 від 06.02.2019 р.) першого заступника керівника Токмацької місцевої прокуратури Запорізької області в інтересах держави, в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції в спірних правовідносинах - Оріхівської районної державної адміністрації в Запорізькій області до Оріхівської міської ради про визнання незаконним та скасування рішення Оріхівської міської ради Запорізької області «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки на місцевості» від 22.02.2018 р. № 66 щодо затвердження технічної документації із землеустрою, оформлення права комунальної власності та надання у постійне користування земельної ділянки житлової та громадської забудови кадастровий номер 2323910100:01:038:0078, площею 1,7 га, вартістю 2045520 грн.

Відповідно до витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 15.02.2019 р. здійснено автоматизований розподіл позовної заяви між суддями, присвоєно єдиний унікальний номер судової справи 908/366/19 та визначено до розгляду судді Мірошниченко М.В.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 19.02.2019 р. позовну заяву прийнято до розгляду суддею Мірошниченко М.В. та відкрито провадження у справі № 908/366/19 за правилами загального позовного провадження; справі присвоєно номер провадження 33/27/19; на підставі ст. 50 ГПК України до участі у справі залучено Державний навчальний заклад «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» в якості третьої особи 1, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача та Державний навчальний заклад «Оріхівський професійний ліцей» в якості третьої особи 2, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача; підготовче засідання призначено на 19.03.2019 р.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 19.03.2019 р. підготовче провадження закрите, справа призначена до судового розгляду по суті у судовому засіданні 17.04.2019 р.

У судове засідання 17.04.2019 р. з'явилися представники прокуратури, які підтримали позовні вимоги, викладені у позовній заяві.

Позивач, відповідач та треті особи-1, 2 у судове засідання 17.04.2019 р. не з'явилися. Про час та місце судового розгляду справи по суті повідомлені належним чином, відповідно до вимог Господарського процесуального кодексу України.

Відповідно до ч. 1 ст. 222 Господарського процесуального кодексу України здійснювалося фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу: програмно-апаратного комплексу «Оберіг» .

У судовому засіданні 17.04.2019 р. справу розглянуто, оголошено та підписано вступну та резолютивну частини рішення.

Позовні вимоги мотивовані такими обставинами. Токмацькою місцевою прокуратурою за результатами опрацювання публічної кадастрової карти України, відомостей органів влади та місцевого самоврядування виявлено факт незаконного, без відповідної правової підстави привласнення Оріхівською міською радою земельної ділянки житлової та громадської забудови кадастровий номер 2323910100:01:038:0078 площею 1,7 га, вартістю 2045520 грн. та незаконної її передачі у користування ДНЗ Оріхівський професійний ліцей . Оріхівською міською радою прийняте рішення від 22.02.2018 р. № 66 Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки на місцевості . Вказане рішення прийнято міською радою всупереч вимогам чинного земельного законодавства України. Вказана вище земельна ділянка перебуває у державній власності в особі Оріхівської районної державної адміністрації та передана у постійне користування ДНЗ Запорізьке вище професійне училище моди і стилю . Також у державній власності перебуває і все нерухоме майно, що розташоване на спірній земельній ділянці. У силу ст. 122 ЗК України правом розпорядження земельною ділянкою кадастровий номер 2323910100:01:038:0078 наділена виключно Оріхівська районна державна адміністрація Запорізької області, а не Оріхівська міська рада, яка, прийнявши рішення від 22.02.2018 р. № 66, всупереч вимог земельного законодавства розпорядилася земельною ділянкою державної власності, не маючи на те законних повноважень. Таким чином, рішення Оріхівської міської ради від 22.02.2018 р. № 66 має бути визнано незаконним та скасоване у судовому порядку. Оріхівською районною державною адміністрацією Запорізької області, попри обізнаність з 07.11.2018 р. про рішення ради від 22.02.2018 р. № 66, впродовж тривалого проміжку часу жодних дій щодо визнання вказаного рішення незаконним та скасування у судовому порядку не вжито, а тому Токмацькою місцевою прокуратурою забезпечується представництво порушених інтересів держави. Позов обґрунтований ст. 131-1 Конституції України, ст. 23 Закону України Про прокуратуру , Земельним Кодексом України.

25.03.2019 р. до суду від позивача надійшла письмова заява (від 22.03.2019 р. вих. № 01-33/172) про розгляд справи без участі Оріхівської районної державної адміністрації Запорізької області, зазначено, що позовні вимоги позивач підтримує у повному обсязі, з позовом згоден.

05.03.2019 р. від відповідача - Оріхівської міської ради надійшла письмова заява (від 27.02.2019 р. вих. № 03-05/362) про розгляд справи за відсутності відповідача. У заяві зазначено, що відповідач позовні вимоги підтримує у повному обсязі.

14.03.2019 р. від третьої особи-1 - Державного навчального закладу «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» до суду надійшла письмова заява (від 14.03.2019 р. вих. № 06-05/53) про розгляд справи за відсутності представника третьої особи-1.

14.03.2019 р. від третьої особи-2 - Державного навчального закладу «Оріхівський професійний ліцей» до суду надійшла письмова заява (від 14.03.2019 р. вих. № 1) про розгляд справи за відсутності представника третьої особи-2.

Відповідно до ч. 1 ст. 202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Зважаючи на те, що неявка представників позивача, відповідача та третіх осіб-1,2 не перешкоджає всебічному, повному та об'єктивному розгляду всіх обставин справи, враховуючи предмет спору, а також доказове наповнення матеріалів справи, суд вважає за можливе розглянути справу у відсутність вказаних осіб.

Розглянувши матеріали справи, вислухавши пояснення представників прокуратури, суд

ВСТАНОВИВ:

Одинадцятою сесією сьомого скликання Оріхівської міської ради Запорізької області прийнято рішення № 66 від 22.02.2018 р. Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки на місцевості , яким вирішено: 1. Затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка знаходиться за адресою: м. Оріхів, вул. Овчаренка, 156-а (кадастровий № 2323910100:01:038:0078) площею 17000 кв.м (1,7 га): цільове призначення: 03.02 Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти; категорія земель: Землі громадської та житлової забудови; вид використання земельної ділянки: для учбового-господарського використання; 2. Оформити право комунальної власності на земельну ділянку за територіальною громадою м. Оріхова в особі Оріхівської міської ради, яка знаходиться за адресою: м. Оріхів, вул. Овчаренка, 156-а (кадастровий № 2323910100:01:038:0078) площею 17000 кв.м (1,7 га) для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти; 3. Надати в постійне користування ДНЗ «Оріхівському професійному ліцею» (ЄДРПОУ 05536490) земельну ділянку площею 17000 кв.м (1,7 га), кадастровий № 2323910100:01:038:0078, для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти, яка знаходиться за адресою: м. Оріхів, вул. Овчаренка, 156-а.

ОСОБА_3 з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-2304169742018, сформованого 13.04.2018 р., земельна ділянка (кадастровий № 2323910100:01:038:0078) площею 1.7000 га, належить до державної власності; дата державної реєстрації земельної ділянки - 03.04.2017 р.

Ринкова вартість вказаної земельної ділянки, згідно з довідкою Правобережної товарної біржі, становить 2045520,00 грн.

Прокурор звернувся до суду з позовом, за яким відкрите провадження у дійсній справі, з тих підстав, що оспорюване рішення № 66 від 22.02.2018 р. прийняте Оріхівською міською радою Запорізької області з порушенням вимог ст. 122 Земельного кодексу, а саме: відбулося розпорядження земельною ділянкою державної власності за відсутності на те законних повноважень.

Проаналізувавши норми чинного законодавства, оцінивши докази, заслухавши представників прокуратури, суд визнав позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню з таких підстав.

Відповідно до приписів статті 53 Господарського процесуального кодексу України, статті 23 Закону України Про прокуратуру прокурор має право здійснювати в господарському суді представництво законних інтересів держави в особі органу державної влади, органу місцевого самоврядування чи іншого суб'єкта владних повноважень, за виключенням державних компаній.

Нездійснення захисту виявляється в усвідомленій пасивній поведінці уповноваженого суб'єкта владних повноважень - він усвідомлює порушення інтересів держави, має відповідні повноваження для їх захисту, але всупереч цим інтересам за захистом до суду не звертається. Здійснення захисту неналежним чином виявляється в активній поведінці (сукупності дій та рішень), спрямованій на захист інтересів держави, але яка є неналежною.

Суд зазначає, що оцінка факту наявності чи відсутності порушеного інтересу держави, суспільного інтересу, а також порушень норм чинного законодавства лежить у площині вирішення судом спору по суті позовних вимог.

ОСОБА_3 з листом Оріхівської районної державної адміністрації Запорізької області від 19.11.2018 р. № 1530/01-28 райдержадміністрація не подавала позовів до суду про визнання незаконним та скасування рішення Оріхівської міської ради від 22.02.2018 р. № 66.

З огляду на те, що у матеріалах справи відсутні докази здійснення Оріхівською районною державною адміністрацією в Запорізькій області захисту порушеного права, враховуючи повноваження прокурора самостійно визначати, у чому полягає порушення інтересів держави, а також визначати орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах, суд дійшов до висновку, що прокурор, у межах своїх повноважень, мав право звернутися до суду з позовною заявою в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах - Оріхівської районної державної адміністрації в Запорізькій області, інтереси держави мають чітке формулювання та вмотивовані у позовній заяві, поданій прокурором.

Відповідно до ст. 13 Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

Стаття 14 Конституції України передбачає, що земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Законом України Про ратифікацію Конвенції про захист прав і основних свобод людини 1950 р., Першого протоколу та протоколів №№ 2, 4, 7 та 11 до Конвенції від 17.07.1997 р. ратифіковано Конвенцію про захист прав і основних свобод людини 1950 р., Перший протокол та протоколи №№ 2, 4, 7, 11 до Конвенції.

Відповідно до ст. 17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

ОСОБА_3 положень ст. 1 Першого протоколу Конвенції кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права. На рівні національної правової системи відповідне положення кореспондується з приписами ч.ч. 1, 4 ст. 41 Конституції України , відповідно до яких кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю; ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності.

Пунктом 21 рішення Європейського суду з прав людини у справі Федоренко проти України від 30.06.2006 р. визначено, що відповідно до прецедентного права органів, що діють на підставі Конвенції, право власності може бути існуючим майном або коштами, включаючи позови, для задоволення яких позивач може обґрунтовувати їх принаймні виправданими очікуваннями щодо отримання можливості ефективного використання права власності.

Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Оспорюване прокурором рішення Оріхівської міської ради є юридичною формою рішення цього органу, яке породжує певні правові наслідки, а отже є актом ненормативного характеру (індивідуальним актом).

При прийнятті актів як нормативного, так і ненормативного (індивідуального характеру) державний чи інший орган повинен бути на це уповноважений, діяти в межах наданої йому компетенції, що передбачено статтею 19 Конституції України.

Таким чином, у справах щодо оскарження рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування суд повинен перевірити чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, в межах та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, з використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, безсторонньо, добросовісно, розсудливо, з дотриманням принципу рівності перед законом, пропорційно, з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення, своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Підставами для визнання акта недійним є невідповідність його вимогам чинного законодавства та/або визначеній законом компетенції органу, який видав цей акт. Обов'язковою умовою визнання акта недійсним є також порушення у зв'язку з прийняттям відповідного акта прав та охоронюваних законом інтересів підприємства чи організації - позивача у справі.

Частиною першою ст. 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України та іншими законами.

Приписами ч. 1 ст. 59 даного Закону унормовано, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

ОСОБА_3 з ч. 3 ст. 24 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

За статтею 25 даного Закону сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Статтею 12 Земельного кодексу України визначено повноваження сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів у галузі земельних відносин, до яких, зокрема, належить: розпорядження землями територіальних громад; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.

Землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст, відповідно до ст. 83 ЗК України, є комунальною власністю. У комунальній власності перебувають: а) усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності; б) земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об'єкти нерухомого майна комунальної власності незалежно від місця їх розташування.

За приписами ст. 84 ЗК України у державній власності перебувають усі землі України, крім земель комунальної та приватної власності.

Як визначено п. 4 розділу 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності від 06.09.2012 р. № 5245-VI, у державній власності залишаються розташовані в межах населених пунктів земельні ділянки на яких розташовані будівлі, споруди, інші об'єкти нерухомого майна державної власності.

Відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна - земельної ділянки з кадастровим номером: 2323910100:01:038:0078 площею 1.7 га, розташованої за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, м. Оріхів, вул. Овчаренка, земельна ділянка 156а, вказана земельна ділянка належить до державної форми власності. Власник земельної ділянки - держава в особі Оріхівської районної державної адміністрації Запорізької області. Правокористувачем визначено Державний навчальний заклад Запорізьке вище професійне училище моди і стилю .

Також із матеріалів справи вбачається, що на вказаній земельній ділянці розташовані об'єкти нерухомого майна державної форми власності.

ОСОБА_3 приписів ст. 17 ЗК України до повноважень місцевих державних адміністрацій у галузі земельних відносин належить розпорядження землями державної власності в межах, визначених цим Кодексом.

У відповідності до ч. 3 ст. 122 ЗК України районні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності, крім випадків, визначених частинами четвертою і восьмою цієї статті, у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів.

ОСОБА_3 частини 1 даної статті сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Отже, у силу вказаних приписів законодавства, правом розпорядження земельною ділянкою з кадастровим номером: 2323910100:01:038:0078 площею 1.7 га, розташованої за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, м. Оріхів, вул. Овчаренка, земельна ділянка 156а, наділена виключно Оріхівська районна державна адміністрація Запорізької області.

Відтак, Оріхівська міська рада, прийнявши рішення від 22.02.2018 р. № 66, всупереч вимогам земельного законодавства розпорядилася вказаною земельною ділянкою державної власності не маючи на те законних повноважень.

Відповідно до ст. 16 ЦК України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Одним із способів захисту цивільних прав та інтересів може бути визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб.

Суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси (ч. 1 ст. 21 ЦК України).

ОСОБА_3 зі ст. 152 ЗК України держава забезпечує громадянам та юридичним особам рівні умови захисту прав власності на землю. Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом, зокрема, визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.

Частиною 10 ст. 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні унормовано, що акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

З урахуванням наведеного, суд дійшов висновку, що рішення Оріхівської міської ради Запорізької області від 22.02.2018 р. № 66 Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки на місцевості підлягає визнанню незаконним та скасуванню, як прийняте з порушенням вищевказаних вимог законодавства.

Відповідно до вимог ст. 129 ГПК України судовий збір у сумі 1921,00 грн. стягується з відповідача на користь прокуратури Запорізької області, як платника судового збору.

Керуючись ст.ст. 129, 232, 233, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати незаконним та скасувати рішення Оріхівської міської ради Запорізької області «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки на місцевості» від 22.02.2018 р. № 66 щодо затвердження технічної документації із землеустрою, оформлення права комунальної власності та надання у постійне користування земельної ділянки житлової та громадської забудови, кадастровий номер 2323910100:01:038:0078, площею 1,7 га, вартістю 2045520 грн.

Стягнути з Оріхівської міської ради (70500, Запорізька область, Оріхівський район, м. Оріхів, вул. Шевченка, буд. 11, код ЄДРПОУ 20519891) на користь Прокуратури Запорізької області (69057, м. Запоріжжя, вул. Матросова, буд. 29-а, код ЄДРПОУ 02909973, р/р № 35217095000271, відкритий у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172, отримувач: Прокуратура Запорізької області, код ЄДРПОУ 02909973, код класифікації видатків бюджету 2800) кошти, витрачені на сплату судового збору у 2019 році при здійсненні представництва інтересів держави, у розмірі 1921 (одна тисяча дев'ятсот двадцять одна) грн. 00 коп.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Відповідно ст. 241 ГПК України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закритті апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до ст. 256, пп. 17.5 п. 17 розділу XI Перехідних положень ГПК України рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Центрального апеляційного господарського суду через господарський суд Запорізької області шляхом подачі апеляційної скарги протягом 20 днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено згідно з вимогами ст. 238 ГПК України та підписано - 19 квітня 2019 р.

Рішення розміщується в Єдиному державному реєстрі судових рішень за веб-адресою у мережі Інтернет за посиланням: http://reyestr.court.gov.ua.

Суддя М.В. Мірошниченко

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення17.04.2019
Оприлюднено19.04.2019
Номер документу81267459
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/366/19

Судовий наказ від 17.05.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Мірошниченко М.В.

Рішення від 17.04.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Мірошниченко М.В.

Ухвала від 19.03.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Мірошниченко М.В.

Ухвала від 19.02.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Мірошниченко М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні