Ухвала
від 08.04.2019 по справі 761/14223/19
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/14223/19

Провадження № 1-кс/761/10082/2019

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 квітня 2019 року слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду, клопотання слідчого СВШевченківського РУГУМВС Українив м.Києві ОСОБА_3 про проведення комплексної судовоїбудівельно-технічноїі будівельно-оціночноїекспертизи в рамках кримінального провадження №12018100100006028, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 30.05.2018 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.364 та ч.1 ст.366 КК України, -

в с т а н о в и в:

слідчий СВШевченківського РУГУМВС Українив м.Києві ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про проведення комплексної судовоїбудівельно-технічноїі будівельно-оціночноїекспертизи в рамках кримінального провадження №12018100100006028, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 30.05.2018 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.364 та ч.1 ст.366 КК України.

Клопотання мотивовано тим, що слідчим відділом Шевченківського УП ГУ НП в м. Києві проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за№12018100100006028 від 30.05.2018 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.364 та ч.1 ст.366 КК України.

Досудовим розслідуванням з`ясовано, що службовими особами Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), шляхом зловживання службовим становищем, безпідставно та неправомірно внесені зміни в базу даних міського земельного кадастру та технічної документації по земельній ділянці обліковий номер 75:171:0050 по АДРЕСА_1 .

Так, згідно Рішення Київської міської ради від 29.09.2016 року №52/1056 «Про приватизацію земельної ділянки громадянці ОСОБА_4 для обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд на АДРЕСА_1 опублікованому на офіційному сайті Київської міської ради, мені стало відомо про передачу громадянці ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_1 ( і.п.н. НОМЕР_1 ) у приватну власність земельної ділянки площею 0,0910 га (кадастровий номер 8000000000:75:171:0050) із земель комунальної власності територіальної громади міста Києва для обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд на АДРЕСА_1 .

Підставою для виділення в натурі земельної ділянки з кадастровий номер 8000000000:75:171:0050 площею 0,0910 га та передачу у приватну власність гр. ОСОБА_4 із земельної ділянки з кадастровий номер 8000000000:75:171:006, загальною площею 0,5532, цільове призначення якої землі громадської та житлової забудови, стали не Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а висновки та технічна документація затверджена Департаментом земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) м. Київ, вул. Хрещатик, 32а, що передані для прийняття рішення Київською міською радою від 29.09.2016 №52/1056.

Однак згідно технічного звіту про інвентаризацію - Витяг з бази даних міського земельного кадастру, за домоволодінням, яке розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , була закріплена земельна ділянка код 75:171:006 загальною площею 0,5532 га.

Досудовим розслідуванням встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 помер громадянин ОСОБА_5 , що підтверджується свідоцтвом про смерть серії НОМЕР_2 від 10.10.2010.

28.01.2011 Приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу ОСОБА_6 (Номер свідоцтва 3797) за адресою: 01032, м.Київ, бул. Т.Шевченка, 38, прим. 147, кім. 5,7, за фактом відкриття спадщини заведено спадкову справу №2/2011 (індекс справи 02-14).

У ході досудового розслідування встановлено, що гр. ОСОБА_7 , з метою отримання у спадщину самочинно побудованого будинку від покійного батька ОСОБА_5 подала до нотаріуса ОСОБА_6 звіт ТОВ «ЄСП Оцінка-Капітал» (код ЄДРПОУ35823005, м. Київ, вул. Марини Раскової, будинок 11, корпус Б, офіс 306) про незалежну оцінку вартості будівельних матеріалів, що складалися з: блоків ФБС 24.5.6-7, в кількості 15 штук; блоки ФБС 24.4.6-Т в кількості - 68 штук; блоки ФБС 24.3.6-Т в кількості 40 штук; цемент М400 - 8750 кг; мармур синій - 24 кв. м; брус 1 м. куб.; скло 3 мм в кількості - 50 штук; дошка обрізна соснова - 7, 65 м. куб.; шифер 8 хвиль в кількості - 120 штук; дверні блоки фанера ДГК 21-10=2 - 4,14 м. куб.; дверні блоки щити ДУ 21-9=1 - 1,86 лі. куб; цегла М75 в кількості 25 000 штук; ПК 8-48-15 в кількості - 8 штук; котел «Житомир 3/20т» в кількості 1 штука, який був складений 04.03.2014, із заниженою початковою ціною - 90 409 (Дев`яносто тисяч чотириста дев`ять) грн. 59 коп. без урахування ПДВ, встановленою на рівні, нижчому за звичайні ціни на цей вид майна, на підставі оцінки, проведеної на її замовлення суб`єктом оціночної діяльності/незалежним експертом ТОВ «ЄСП Оцінка-Капітал» (код ЄДРПОУ 35823005).

Відповідно п.3.3 Розділу 3 Звіту ТОВ «ЄСП Оцінка-Капітал» «Про незалежну оцінку вартості будівельних матеріалів від 04.03.2014 р.» (міститься в матеріалах спадкової справи №2/2011 (індекс справи 02-14) об`єкт оцінки являє собою будівельні матеріали, що вже використані для побудови житлового будинку. Будівельно-монтажні роботи по об`єкту будівництва здійснювалися впродовж 1996 року (житлова будівля експлуатується з 1997 року). На момент проведення оцінки даний житловий будинок в експлуатацію не введений, але використовується.

Досудовим розслідуванням встановлено, що відповідно до технічного паспорту на садибний (індивідуальний) житловий будинок по АДРЕСА_1 , виданий 22.12.2006 Київським міським бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об`єкти нерухомого майна (Додаток 2.2. паспорту - Розділ III План будинку) під Літ. «Е» зазначено самовільне будівництво за адресою: АДРЕСА_1 .

Таким чином, ОСОБА_7 був поданий до нотаріуса ОСОБА_6 звіт ТОВ «ЄСП Оцінка-Капітал» про незалежну оцінку вартості будівельних матеріалів від 04.03.2014, яким фактично встановлена вартість майна не будівельних матеріалів, а саме житлового будинку розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , одержаного спадкоємцем ОСОБА_7 у спадщину, який був самовільно побудований покійним ОСОБА_5 без проектно-кошторисної документації, дозволів (декларацій) про початок виконання підготовчих і будівельних робіт на об`єктах будівництва та декларацій про готовність об`єкта будівництва. Проведення вищезазначеної оцінки ТОВ «ЄСП Оцінка-Капітал» проводилося без жодних правовстановлюючих документів на будинок та земельну ділянку, за відсутністю дозволів на будівництво будинку, що передбачено чинним законодавством України, а лише на підставі копій квитанцій, складених порушеннями бухгалтерського обліку, копій паспорта та ідентифікаційного коду замовника ОСОБА_7 , а тому наявні всі підстави вважати, що вартість житлової будівлі самобуду, визначена неналежним чином, так як не відповідає фактичним обставинам та суттєво відрізняється від ринкової вартості.

Крім того, ОСОБА_7 , з метою заниження фактичної вартості отриманого у спадщину майна, яке підлягало розподілу в якості погашення майнового боргу за фінансовими зобов`язаннями перед кредиторами, а також з метою приховування фактичної вартості спадкового майна від оподаткування доходу фізичної особи від продажу нерухомого майна, що обчислюється виходячи з ціни такого продажу, але не нижче оціночної вартості такого об`єкта, заниження оціночної вартості такого майна, в порушення вимог Податкового кодексу України подала до нотаріуса ОСОБА_6 . Звіт ТОВ «ЄСП Оцінка-Капітал» (код ЄДРПОУ 35823005) «Про незалежну оцінку 1/6 частини житлового будинку загальною площею 218,00 кв.м., що за адресою: АДРЕСА_1 , від 04.03.2014», із завідомо заниженою початковою ціною - 165 417 (Сто шістдесят п`ять тисяч чотириста сімнадцять) грн. 00 коп. без урахування ПДВ, встановленою на рівні, нижчому за звичайні ціни на цей вид майна, на підставі оцінки, проведеної суб`єктом оціночної діяльності/незалежним експертом ТОВ «ЄСП Оцінка-Капітал».

Таке заниження мало на меті уникнення відповідальності та зменшення суми податку на доходи фізичної особи, а також уникнення фінансового моніторингу та належного порядку здійснення розрахунків безготівковим способом.

06.08.2014, згідно договору дарування будівельних матеріалів, засвідченого приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу ОСОБА_8 , ОСОБА_7 (зареєстрована за адресою: АДРЕСА_2 ) подарувала рухоме майно будівельні матеріали своїй малолітній доньці ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_1 , від імені якої діяв законний представник батько ОСОБА_9 .

В подальшому, ОСОБА_9 діючи разом з ОСОБА_7 , маючи намір отримати у власність зазначений самочинно збудований будинок та приватизувати земельну ділянку, на якій він розташовувався та яка перебувала в комунальній власності Святошинського району, звернулися від імені своєї малолітньої доньки для оформлення документів, до землевпорядних організацій та до Департаменту містобудування та архітектури Київської міської державної адміністрації, де отримали відмову. При цьому останнім було доведено до відома, що наявність на земельній ділянці будівельних матеріалів не являється законною підставою для оформлення права власності на земельну ділянку та виконання робіт по виготовленню документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі, а також про неможливість здійснення приватизації самочинно збудованого будинку, визначеного як будівельні матеріали, та як земельна ділянка, на якій він знаходився перебувала у комунальній власності Святошинського району м. Києва.

У зв`язку з чим, ОСОБА_9 разом з ОСОБА_7 застосовують протиправну схему легалізації самочинно збудованого будинку, визначеного приватним нотаріусом як рухоме майно будівельні матеріали, для чого замовляють виготовлення технічного паспорту на вказаний самочинно збудований будинок у ПП «Вечірня столиця» (код ЄДРПОУ 36657089), працівниками якого в порушення Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об`єктів нерухомого майна (затвердженої наказом Держбуду України №127 від 24.05.2011 та затвердженої в Міністерстві юстиції України від 10.07.2001 за №582/57773 (із змінами та доповненнями), проведено роботи з технічної інвентаризації об`єктів нерухомого майна за поштовою адресою: АДРЕСА_1 , літ. «Е», на підставі наданого ОСОБА_7 та ОСОБА_9 договору дарування будівельних матеріалів від 06.08.2014, за результатами яких виготовлено технічний паспорт на садибний (індивідуальний) житловий будинок з додатками від 23.10.2015 та видано довідку вих. №56 від 23.10.2015.

В подальшому, 20.10.2015, в порушення Містобудівних обмежень та умов землекористування, чинних містобудівних регламентів та інших умов провадження містобудівної діяльності, містобудівних умов та обмежень щодо певної території, а також наявних вимог та обмежень щодо використання земельних ділянок і розташованих на них об`єктів нерухомості, відповідно до Чергового кадастрового плану (витягу з бази даних міського земельного кадастру) від 20.10.2015, службовими особами Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) м. Київ, вул. Хрещатик, 32а, безпідставно сформована земельна ділянка, якій присвоєно обліковий номер 75:171:050 та неправомірно внесені зміни в базу даних міського земельного кадастру та технічної документації по земельній ділянці обліковий номер 75:171:050 АДРЕСА_1 в частині користувача земельної ділянки неповнолітньої ОСОБА_4 , від імені якої діяв законний представник батько ОСОБА_9 . Фактично, в заяві з документами на розроблення технічної документації, наданими ОСОБА_9 до Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), на момент формування витягу з бази даних міського земельного кадастру від 20.10.2015, були відсутні будь-які правовстановлюючі документи щодо права власності ОСОБА_4 на самочинно збудований будинок, розташований на вказаній ділянці, у зв`язку з чим ОСОБА_9 було подано лише копію нотаріально посвідченого договору дарування будівельних матеріалів від 06.08.2014, яке не являється документом, що підтверджує виникнення права власності на нерухоме майно.

В подальшому, сформований витяг з бази даних міського земельного кадастру від 20.10.2015, з недостовірними відомостями про ділянку з обліковим номером 75:171:0050 АДРЕСА_1 , ОСОБА_9 , діючи від імені своєї малолітньої доньки ОСОБА_4 , використав, як документ, що посвідчував її право власності чи користування земельною ділянкою, на якій розміщено об`єкт - самочинно збудований будинок (літера «Е») розташований за адресою на АДРЕСА_1 ) та подав до Реєстраційної служби Головного територіального управління у місті Києві разом із заявою про приватизацію самочинно збудованого будинку (літера «Е») в порушення Порядку оформлення об`єктів нерухомого майна, затвердженого наказом Мінрегіонбуду за №79 «Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію і проведення технічного обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначенняIтаIIкатегорій складності, які збудовані без дoзвoлу на виконання будівельних робіт».

02.12.2015 державний реєстратор Реєстраційної служби Головного територіального управління у місті Києві ОСОБА_10 , діючи в інтересах громадянина ОСОБА_9 , без наявних правовстановлюючих документів на самочинно збудований будинок (літера «Е») та земельну ділянку, на якій він розташований за адресою на АДРЕСА_1 , маючи у розпорядженні лише звірену копію договору дарування будівельних матеріалів від 06.08.2014, прийняла незаконне рішення про реєстрацію прав (власності) та внесла завідомо неправдиві відомості до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, щодо об`єкта нерухомого майна, після чого видала свідоцтво про право власності на нерухоме майно індексний номер 48895651 на житловий будинок площею 213,5 кв.м. на малолітню громадянку ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_1 , при цьому державним реєстратором ОСОБА_10 в порушення вимог Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» {В редакції Закону№ 834-VIII від 26.11.2015, ВВР, 2016, № 1, ст.9}, не були зазначені відомості щодо кадастрового номеру земельної ділянки та розміру земельної ділянки, на якій розташований об`єкт будівництва, як того вимагає законодавство (ПОРЯДОК державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень (назва із змінами, внесеними згідно з постановоюКабінету Міністрів України від 24.12.2014 р. N 722). Із змінамиі доповненнями,внесеними постановамиКабінету Міністрів України від 13 серпня 2014 року N337, від 24 грудня 2014 року N722, від 18 березня 2015 року N 137.

В подальшому, на замовлення представника неповнолітньої ОСОБА_4 її батька ОСОБА_9 , службовими особами Департаменту земельних ресурсів Київської міської державної адміністрації при прийнятті рішення по заяві ОСОБА_9 про надання дозволу на розроблення технічної документації на земельну ділянку 909,69 кв.м. за адресою: АДРЕСА_1 та її приватизації на неповнолітню доньку ОСОБА_4 , були допущені порушення норм Закону України «Про землеустрій» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, № 36, ст.282) Стаття 50 Проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок, норми Закону України Про Державний земельний кадастр (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2012, № 8, ст.61) Стаття 21. Підстави та основні вимоги щодо внесення відомостей до Державного земельного кадастру, норми Земельного Кодексу України (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2002, № 3-4, ст.27) - Стаття 79-1 Формування земельної ділянки як об`єкта цивільних прав, Стаття 118-Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами) та Стаття 186-1 - Повноваження органів виконавчої влади в частині погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок.

Так, проектною організацією ТОВ «Головземпроект» (код ЄДРПОУ 37717185) роботи по встановленню зовнішніх меж земельної ділянки на АДРЕСА_1 , фактично не виконувалися в присутності представників суміжних землекористувачів. Межі земельної ділянки, які були встановлені в акті від 01.12.2014 встановлені незаконно та формально, не по її фактичному використанню (по огорожі), та без врахування існуючих (сформованих) суміжних землеволодінь, що не відповідає технічному паспорту на садибний (індивідуальний) житловий будинок. При цьому відповідальними особами проектної організації ТОВ «Головземпроект» при складанні акту встановлення та узгодження зовнішніх меж земельної ділянки від 01.12.2014 внесені недостовірні відомості щодо суміжних землекористувачів та щодо відсутності претензій останніх при встановленні меж землекористування, так як в даному акті від 01.12.2014 значиться одним із землекористувачів гр. ОСОБА_5 , який фактично помер ІНФОРМАЦІЯ_2 та не міг бути присутнім при складанні та підписанні даного акту.

У зв`язку із чим, технічна документація на вказану земельну ділянку складена в порушення чинного земельного законодавства, про що достовірно було відомо працівникам Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) м. Київ, вул. Хрещатик, 32а, які діючи за домовленістю з працівниками ТОВ «Головземпроект», неправомірно внесли зміни в базу даних міського земельного кадастру (БД АС ПК Кадастр) та технічної документації по земельній ділянці площею 909,69 кв.м. обліковий номер 75:171:0050 вул. Ф.Пушиної, 29, м. Київ.

В подальшому, службові особи Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) м. Київ, вул. Хрещатик, 32а, отримавши за наслідками проведення інженерно-геодезичних робіт відповідальними особами проектної організації ТОВ «Головземпроект», «Технічну документацію по встановленню зовнішніх меж земельної ділянки №75:171:0050, яка знаходиться в користуванні ОСОБА_4 за адресою: АДРЕСА_1 » та «Технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) громадянці ОСОБА_4 для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд на АДРЕСА_1 (реєстраційно-обліковий код земельної ділянки 75:171:0050», діючи за змовою з ОСОБА_9 , підготували проект рішення Київської міської ради «Про приватизацію земельної ділянки громадянці ОСОБА_4 для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд на АДРЕСА_1 ». Крім цього, в порушення п. 9 ст. 118 ЗК України проект відведення спірної земельної ділянки не погоджувався.

Рішенням Київської міської ради від 15.09.2016 №1/1005 «Про порядок денний пленарного засідання II сесії Київської міської ради VIII скликання» внесено до розгляду подання постійної комісії Київської міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування «Про приватизацію земельної ділянки громадянці ОСОБА_4 для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд на АДРЕСА_1 (П-9436) (від 12.04.2016 №08/231-1776/ПР)».

29.09.2016 Київською міською радою прийнято рішення №52/1056 «Про приватизацію земельної ділянки громадянці ОСОБА_4 для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд на АДРЕСА_1 ».

Таким чином, ОСОБА_9 , будучи законним представником своєї малолітньої доньки ОСОБА_4 , діючи за попередньою змовою із службовими особами Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) м. Київ, вул. Хрещатик, 32а, та відповідальними працівниками ТОВ «Головземпроект» (код ЄДРПОУ 37717185), шляхом внесення недостовірних відомостей при виготовленні «Технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) громадянці ОСОБА_4 для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд на АДРЕСА_1 (реєстраційно-обліковий код земельної ділянки 75:171:0050», незаконно заволодів та отримав з комунальної власності громади м. Києва у приватну власність земельну ділянку для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд на АДРЕСА_1 , відомості про яку, були внесенні 08.02.2016 до Державного земельного кадастру про земельну ділянку за сприяння та безпосередньої співучасті службових осіб Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) м. Київ, вул. Хрещатик, 32а.

На даний час, з метою повного, всебічного та об`єктивного дослідження всіх обставин, документування та здобуття доказів кримінально-протиправної діяльності, виникла необхідність у дослідженні об`єкта будівництва розташованого за адресою: м. Київ, вул. Феодори Пушиної, 29-Е та об`єкта будівництва розташованого за адресою: м. Київ, вул. Феодори Пушиної, 29, - 1/6 частини житлового будинку загальною площею 218,00 кв.м., визначення вартості проведених будівельних робіт та будівельних матеріалів, використаних для будівництва самочинно побудованого будинку за адресою: АДРЕСА_1 та 1/6 частини житлового будинку загальною площею 218,00 кв.м. за адресою: АДРЕСА_1 .

В судове засідання слідчий не з`явився, про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлений належним чином.

Разом з тим, згідно ч. 3ст. 244 КПК України, особа, яка подала клопотання, повідомляється про місце та час його розгляду, проте її неприбуття не перешкоджає розгляду клопотання, крім випадків, коли її участь визнана слідчим суддею обов`язковою.

За таких обставин, з врахуванням наведеного, а також тієї обставини, що участь слідчого не визнавалась слідчим суддею обов`язковою, слідчий суддя вважає за можливе розглянути вказане клопотання без участі слідчого.

Відповідно до ч. 4ст. 107 КПК України, у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цьогоКодексусудове провадження здійснюється судом за відсутністю осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснюється.

Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя прийшов до висновку, що клопотання є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 1ст. 242 КПК України, експертиза проводиться експертною установою, експертом або експертами, за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження або, якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання. Не допускається проведення експертизи для з`ясування питань права.

Положеннями ч. 2ст. 242 КПК Українивизначено, що слідчий або прокурор зобов`язані звернутися з клопотанням до слідчого судді для проведення експертизи щодо: 1) встановлення причин смерті; 2) встановлення тяжкості та характеру тілесних ушкоджень; 3) визначення психічного стану підозрюваного за наявності відомостей, які викликають сумнів щодо його осудності, обмеженої осудності; 4) встановлення віку особи, якщо це необхідно для вирішення питання про можливість притягнення її до кримінальної відповідальності, а іншим способом неможливо отримати ці відомості; 5) встановлення статевої зрілості потерпілої особи в кримінальних провадженнях щодо злочинів, передбаченихстаттею 155 Кримінального кодексу України; 6) визначення розміру матеріальних збитків, шкоди немайнового характеру, шкоди довкіллю, заподіяної кримінальним правопорушенням.

Відповідно до ч. 2ст. 244 КПК України, у клопотанні зазначаються: 1) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; 2) правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; 3) виклад обставин, якими обґрунтовуються доводи клопотання; 4) вид експертного дослідження, що необхідно провести, та перелік запитань, які необхідно поставити перед експертом. До клопотання також додаються копії матеріалів, якими обґрунтовуються доводи клопотання.

Згідно ч. 6ст. 244 КПК України, слідчий суддя задовольняє клопотання, якщо особа, яка звернулася з відповідним клопотанням, доведе, що для вирішення питань, що мають істотне значення для кримінального провадження, необхідне залучення експерта.

Судом встановлено, що подане до суду клопотання слідчого відповідає вимогам, регламентованим ч. 2ст. 244 КПК України.

При цьому, враховуючи зміст клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя вважає, що стороною кримінального провадження доведено необхідність залучення експерта та проведення експертизидля вирішення питань, що мають істотне значення в рамках зазначеного кримінального провадження.

Враховуючи викладене та керуючись ст.242,244,245КПК України, слідчий суддя -

п о с т а н о в и в:

клопотання слідчого СВШевченківського РУГУМВС Українив м.Києві ОСОБА_3 про проведення комплексної судовоїбудівельно-технічноїі будівельно-оціночноїекспертизи в рамках кримінального провадження №12018100100006028, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 30.05.2018 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.364 та ч.1 ст.366 КК України - задовольнити.

Проведення комплексної судовоїбудівельно-технічноїі будівельно-оціночноїекспертизи доручити експертам Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Велика Кільцева, 4.

На вирішення експерта поставити наступні питання:

-Що фактично являє собою об`єкт будівництва на вул. Феодори Пушиної, 29 (літера «Е») у Святошинському районі м. Києва станом на 04.03.2014?

-Чи є об`єкт, розташований на вул. Феодори Пушиної, 29 (літера «Е») у Святошинському районі м. Києва станом на 04.03.2014 нерухомим майном?

-Який ступінь будівельної готовності об`єкта будівництва на вул. Феодори Пушиної, 29 (літера «Е») у Святошинському районі м. Києва станом на 04.03.2014?

-Чи відповідає об`єкт будівництва, зазначений у п.3.3 Розділу 3 Звіту ТОВ «ЄСП Оцінка-Капітал» (код ЄДРПОУ35823005) «Про незалежну оцінку вартості будівельних матеріалів від 04.03.2014» фактично об`єкту, що розташований на вул. Феодори Пушиної, 29 (літера «Е») у Святошинському районі м. Києва станом на 04.03.2014?

-Чи правильно визначено фактичну вартість об`єкта будівництва зазначеного у п.3.3 Розділу 3 Звіту ТОВ «ЄСП Оцінка-Капітал» (код ЄДРПОУ35823005) «Про незалежну оцінку вартості будівельних матеріалів від 04.03.2014» та яка фактична ринкова вартість об`єкта будівництва на дату складання звіту станом на 04.03.2014?

-Чи відповідає Звіт ТОВ «ЄСП Оцінка-Капітал» (код ЄДРПОУ35823005) «Про незалежну оцінку вартості будівельних матеріалів від 04.03.2014» вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, методології, методам, оціночним процедурам?

- Що фактично являє собою об`єкт будівництва на вул. Феодори Пушиної, 29 у Святошинському районі м. Києва станом на 04.03.2014?

- Чи є об`єкт, розташований на вул. Феодори Пушиної, 29 у Святошинському районі м. Києва станом на 04.03.2014 нерухомим майном?

- Який ступінь будівельної готовності об`єкта будівництва на вул. Феодори Пушиної, 29 у Святошинському районі м. Києва станом на 04.03.2014?

- Чи відповідає об`єкт будівництва, зазначений у Розділі 5.3. Звіту ТОВ «ЄСП Оцінка-Капітал» (код ЄДРПОУ35823005) «Про незалежну оцінку 1/6 частини житлового будинку загальною площею 218,00 кв.м., що за адресою: м. Київ, вул. Ф.Пушиної, 29, від 04.03.2014, - Основні інформаційні дані та характеристики об`єкта оцінки об`єкт оцінки житловий будинок з надвірними будівлями», фактично об`єкту, розташованому на вул. Феодори Пушиної, 29 у Святошинському районі м. Києва станом на 04.03.2014?

-Чи правильно визначено фактичну вартість об`єкта будівництва зазначеного у Розділі 5.3. Звіту ТОВ «ЄСП Оцінка-Капітал» (код ЄДРПОУ35823005) «Про незалежну оцінку 1/6 частини житлового будинку загальною площею 218,00 кв.м., що за адресою: м. Київ, вул. Ф.Пушиної, 29, від 04.03.2014 та яка фактична ринкова вартість об`єкта будівництва на дату складання звіту станом на 04.03.2014?

-Чи відповідає Звіт ТОВ «ЄСП Оцінка-Капітал» (код ЄДРПОУ35823005) «Про незалежну оцінку вартості будівельних матеріалів від 04.03.2014» вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, методології, методам, оціночним процедурам?

Попередити експерта про кримінальну відповідальність за ст.384,385 КК Україниза завідомо неправдивий висновок експерта, відмову експерта без поважних причин від виконання покладених на них обов`язків у суді, під час провадження досудового розслідування.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення08.04.2019
Оприлюднено17.02.2023
Номер документу81297380
СудочинствоКримінальне
Сутьпроведення комплексної судовоїбудівельно-технічноїі будівельно-оціночноїекспертизи в рамках кримінального провадження №12018100100006028, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 30.05.2018 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.364 та ч.1 ст.366 КК України

Судовий реєстр по справі —761/14223/19

Ухвала від 08.04.2019

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Кіпчарський О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні