ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 січня 2019 року Справа № 160/8632/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіОСОБА_1 при секретарі судового засіданняОСОБА_2 за участі: представника позивача представник відповідача ОСОБА_3 ОСОБА_4 розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_5 Тойс" (код ЄДРПОУ 42198024; 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ КАЗАКОВА, будинок 2Д, офіс 504) до ОСОБА_6 управління ДФС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 39394856; 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ СІМФЕРОПОЛЬСЬКА, будинок 17-А), Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197; 04053, м. Київ, Львівська площа, будинок 8) про визнання протиправними та скасування рішень, -
Обставини справи: до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_5 Тойс" до ОСОБА_6 управління ДФС у Дніпропетровській області, Державної фіскальної служби України, в якому позивач просить:
- визнати протиправними та скасувати рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі накладних від 27.08.2018 року №895106/42198024, №895109/42198024, №895113/42198024, №895111/42198024, №895116/42198024, №895115/42198024, №894935/42198024, №895048/42198024, №895049/42198024, №895061/42198024, №895053/42198024, №895051/42198024, №895058/42198024, №895060/42198024, №895064/42198024, №895107/42198024, №895063/42198024, №895105/42198024, №895117/42198024, №895118/42198024, №895130/42198024, №895065/42198024, №895099/42198024, №895132/42198024, №895119/42198024, №895101/42198024, №895102/42198024;
- зобов'язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкові накладні від 02.08.2018р. №54, 55, від 03.08.2018р. №56, 57, 58, 59, 60, 62, 67, 70, 71, 74, від 06.08.2018р. №77, 78, 79, 80, 81, 83, 85, 86, 96, 99, 102, 104, 105, від 09.08.2018р. №109, від 10.08.2018р. №110.
В обґрунтування позову зазначено, що оскаржувані рішення про відмову у реєстрації податкових накладних прийняті відповідачем з порушенням норм чинного законодавства. Всі оскаржувані Рішення містять єдину підставу для відмови реєстрації податкових накладних в ЄРПН, а саме надання платником податку копій документів: розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорта якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законом", без жодного зазначення, яких саме документів не надано. На думку позивача, дані рішення є протиправними та такими, що підлягають скасуванню. Окрім того, зазначено, що в порушення п.13 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затвердженого постановою КМУ від 21.02.2018 року, у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних відсутні розрахунки показника по критерію, а у додатку "Перелік кодів товарів, згідно з УКТ ЗЕД, та послуг з кодами згідно з ДКПП, які застосовуються для визначення відповідності податкових накладних/розрахунків коригування, які подано на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних, критеріям ризиковості здійснення операції при здійсненні моніторингу позиція 9503, 9506 взагалі відсутня.
Ухвалою суду від 20.11.2018 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) учасників справи.
11.12.2018 року надійшов відзив на адміністративний позов від ОСОБА_6 управління ДФС у Дніпропетровській області, в якому зазначено, що за результатами розгляду Комісією ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів, наданих платником до зазначених податкових накладних прийняті рішення від 27.08.2018 року про відмову в реєстрації таких з причин ненадання платником копій документів, пов'язаних з розрахунками (платіжні доручення, банківські виписки з особових рахунків) та документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством. Так, платником здійснювалась реалізація іграшок в асортименті, відповідно договорів поставки передбачено наявність посвідчення якості товару та гарантійний талон, сертифікат відповідності. Одночасно з цим, по окремих товарних позиціях націнка складає 429,9%, 460%, 527,9%, 581,8%.
11.12.2018 року від ДФС України надійшов відзив на адміністративний позов, в якому зазначено, що відповідно до норм чинного законодавства повноваження ДФС України щодо реєстрації податкових накладних в ЄРПН є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією уповноваженого органу. Позовні вимоги ТОВ "ОСОБА_5 груп тойс" про зобов'язання ДФС України зареєструвати податкові накладні необґрунтованими, оскільки без надання правової оцінки рішенню комісії регіонального рівня, зобов'язання ДФС України зареєструвати податкові накладні є передчасними.
12.12.2018 року від позивача надійшла відповідь на відзив ДФС України, в якій вказано, що доводи відповідача у відзиві про те, що прийняття управлінського рішення на основі певної свободи розсуду є дискреційними повноваженнями відповідача як суб'єкта владних повноважень є безпідставними.
12.12.2018 року від позивача надійшла відповідь на відзив ОСОБА_6 управління ДФС у Дніпропетровській області, в якій зазначено, на виконання пунктів 15, 16 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних позивачем були направлені на адресу відповідача повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, з додатками. ОСОБА_7 з укладеними позивачем договорами з постачальниками товару, оплата товару здійснюється з відстроченням платежу до 90 календарних днів. На дату подання повідомлення оплати постачальникам ще не були здійснені, проте строк оплати не був порушений. На дату подання позову оплати постачальником вже були здійснені, копії платіжних документів наявні в матеріалах справи. Вказано, що відповідачем в оскаржуваних рішеннях не зазначено, яких саме документів не надано, що є порушенням, оскільки форма бланку зобов'язує податковий орган підкреслити в бланку рішення, яких документів не надано.
18.12.2018 року від ОСОБА_6 управління ДФС у Дніпропетровській області надійшли заперечення на відповідь на відзив.
16.01.2019 року від позивача надійшли письмові пояснення.
16.01.2019 року від ОСОБА_6 управління ДФС у дніпропетровській області надійшли письмові пояснення.
В судове засідання всі з'явився представник позивача та відповідача ОСОБА_6 управління ДФС у Дніпропетровські області. Відповідач ДФС України в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлено належним чином.
Представник позивача позов просив задовольнити. Представник відповідача ОСОБА_6 управління ДФС у Дніпропетровській області проти позову заперечував, в задоволенні позовних вимог просив відмовити.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши представника позивача та представника відповідача, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_7 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Товариство з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_5 Тойс" (код ЄДРПОУ 42198024; 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ КАЗАКОВА, будинок 2Д, офіс 504) зареєстроване 06.06.2018 року про що внесено запис №1 224 102 0000 085685 та перебуває на податковому обліку в Державній податковій інспекції у Соборному районі м. Дніпра ОСОБА_6 управління ДФС у Дніпропетровській області.
01.07.2018 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Альфа-Забава" (покупець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_5 Тойс" (постачальник) було укладено договір поставки №1-12-18-П, згідно предмету якого, постачальник зобов'язується поставляти товар відповідно до поданого покупцем замовлення, а покупець зобов'язується прийняти товар та своєчасно сплатити його вартість. ОСОБА_7 п.5.5 договору, покупець перераховує через кожні 14 банківських днів на рахунок постачальника грошові кошти за реалізований товар.
ОСОБА_7 додаткової угоди №2 до договору поставки №1-12-18-П від 01.07.2018р., у відповідності до п.3 ст.207 ЦК України, сторони дійшли згоди про використання структурними підрозділами та філіями ТОВ "Альфа-Забава" факсимільного підтвердження підпису на прибутково-видаткових накладних.
З метою виконання умов договору поставки №1-12-18-П від 01.07.2018р., ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" (покупець) було придбано товар у ТОВ "ОСОБА_8 глобус" (постачальник) згідно договору № 01-072018 від 01.07.2018р. на підставі видаткової накладної №01082 від 01.08.2018р., товаро-транспортної накладної №01082 від 01.08.2018р. ОСОБА_7 п.6.1 договору №01-072018 від 01.07.2018р. розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються у безготівковому порядку протягом 90 календарних днів з моменту поставки товару.
Також ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" (покупець) було придбано товар у ФОП ОСОБА_9 (продавець) згідно договору №1 від 01.07.2018 року на підставі видаткової накладної №Б000000030 від 01.08.2018р., товаро-транспортної накладної №30 від 01.08.2018р. ОСОБА_7 п.5.5. договору №1 від 01.07.2018р. розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються в безготівковому порядку протягом 90 днів з моменту поставки товару.
Факт виконання договору поставки №1-12-18-П від 01.07.2018р. підтверджується, наступними документами, які містяться в матеріалах справи:
- видаткова накладна №58 від 02.08.2018р. на суму 13574,04 грн., видаткова накладна №59 від 02.08.2018р. на суму 22044,36 грн., видаткова накладна №60 від 03.08.2018р. на суму 8992,08 грн., видаткова накладна №61 від 03.08.2018р. на суму 11782,50 грн., видаткова накладна №62 від 03.08.2018р. на суму 13689,36 грн., видаткова накладна №63 від 03.08.2018р. на суму 8592,18 грн., видаткова накладна №64 від 03.08.2018р. на суму 15958,92 грн., видаткова накладна №66 від 03.08.2018р. на суму 5396,16 грн., видаткова накладна №71 від 03.08.2018р. на суму 9300,24 грн., видаткова накладна №74 від 03.08.2018р. на суму 9243,18 грн., видаткова накладна №75 від 03.08.2018р. на суму 3424,68 грн., видаткова накладна №78 від 03.08.2018р. на суму 22525,38 грн., видаткова накладна №81 від 06.08.2018р. на суму 13739,28 грн., видаткова накладна №82 від 06.08.2018р. на суму 18131,76 грн., видаткова накладна №83 від 06.08.2018р. на суму 6160,20 грн., видаткова накладна №84 від 06.08.2018р. на суму 6298,08 грн., видаткова накладна №85 від 06.08.2018р. на суму 6914,76 грн., видаткова накладна №87 від 06.08.2018р. на суму 5602,14 грн., видаткова накладна №89 від 06.08.2018р. на суму 11201,22 грн., видаткова накладна №90 від 06.08.2018р. на суму 3981,72 грн., видаткова накладна №91 від 06.08.2018р. на суму 9434,34 грн., видаткова накладна №103 від 06.08.2018р. на суму 6255,06 грн., видаткова накладна №106 від 06.08.2018р. на суму 6847,44 грн., видаткова накладна №108 від 06.08.2018р. на суму 10106,82 грн., видаткова накладна №109 від 06.08.2018р. на суму 9983,28 грн., видаткова накладна №113 від 09.08.2018р. на суму 331886,16 грн., видаткова накладна №114 від 10.08.2018р. на суму 1035,18 грн.;
- товарно-транспортна накладна від 02.08.2018р. №2040096741984, №2040096753672, від 03.08.2018р. №20400096820312, №20400096808829, №20400096809067, №20400096808037, №20400096814172, №20400096815462, №2040096829545, №20400096840418, №20400096842438, №20400096877065, від 06.08.2018р. №20400097000208, №20400096998770, №20400096998567, №20400097001755, №20400097010385, №20400097001514, №20400097002307, №20400097002953, №20400097003171, №20400097020490, №20400097033063, №20400097042347, №20400097046990, від 09.08.2018р. №ЮТГ00000113, від 10.08.2018р. №ЮТГ00000114;
- платіжне доручення №1516074 від 13.08.2018 року на суму 42156,72 грн. - проплата за товар згідно договору №1-12-18-П від 01.07.2018р.
- акт №НП-000496070 здачі-прийняття робіт (надання послуг) між ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" (замовник) та ТОВ "Нова пошта" (виконавець) з організації перевезення відправлень, заява про приєднання до Договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, Специфікація до акту наданих послуг №НП-000496070 від 10.08.2018р.
На підставі вказаного договору ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" були складені та направлені на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН) податкові накладні:
- від 02.08.2018 року №54 на загальну суму з ПДВ 13574,04 грн., №55 на загальну суму з ПДВ 22044,36 грн.;
- від 03.08.2018 року №56 на загальну суму з ПДВ 8992,08 грн., №57 на загальну суму з ПДВ 11782,50 грн., №58 на загальну суму з ПДВ 13689,36 грн., №59 на загальну суму з ПДВ 8592,18 грн., №60 на загальну суму з ПДВ 15958,92 грн., №62 на загальну суму з ПДВ 5396,16 грн., №67 на загальну суму з ПДВ 9300,24 грн., №70 на загальну суму з ПДВ 9243,18 грн., №71 на загальну суму з ПДВ 3424,68 грн., №74 на загальну суму з ПДВ 22525,38 грн.;
- від 06.08.2018 року №77 на загальну суму з ПДВ 13739,28 грн., №78 на загальну суму з ПДВ 18131,76 грн., №79 на загальну суму з ПДВ 6160,20 грн., №80 на загальну суму з ПДВ 6298,08 грн., №81 на загальну суму з ПДВ 6914,76 грн., №83 на загальну суму з ПДВ 5602,14 грн., №85 на загальну суму з ПДВ 11201,22 грн., №86 на загальну суму з ПДВ 3981,72 грн., №96 на загальну суму з ПДВ 7864,08 грн., №99 на загальну суму з ПДВ 6255,06 грн., №102 на загальну суму з ПДВ 6847,44 грн., №104 на загальну суму з ПДВ 10106,82 грн., №105 на загальну суму з ПДВ 9983,28 грн.;
- від 09.08.2018 року №109 на загальну суму з ПДВ 331886,16 грн.;
- від 10.08.2018 року №110 на загальну суму з ПДВ 1035,28 грн.
Вказані податкові накладні згідно Квитанцій №1 доставлено до центрального рівня ДПС України, документи прийнято, реєстрація зупинена.
ОСОБА_7 Квитанцій по ПН №54, 57, 59, 60, 74, 78, 83 підставою зупинення зазначено: "Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 9503, 9506 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп.2.1 п.2 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних".
ОСОБА_7 Квитанцій по ПН №55, 56, 58, 62, 67, 70, 71, 77, 79, 80, 81, 85, 86, 96, 99, 102, 104, 105, 109, 110 підставою зупинення зазначено: "Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 9503 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп.2.1 п.2 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних".
У зв'язку з отриманням квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних, ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" було направлено Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію який зупинено від 22.08.2018 року №1 (до ПН 54), 2 (до ПН 55), 3 (до ПН 56), 4 (до ПН 57), 5 (до ПН 58), 6 (до ПН 59), 7 (до ПН 60), 8 (до ПН 62), 9 (до ПН 67), 10 (до ПН 70), 11 (до ПН 71), 12 (до ПН 74), 13 (до ПН 77), 14 (до ПН 78), 15 (до ПН 79), 16 (до ПН 80), 17 (до ПН 81), 18 (до ПН 83), 19 (до ПН 85), 20 (до ПН 86), 21 (до ПН 96), 22 (до ПН 99), 23 (до ПН 102), 24 (до ПН 104), 25 (до ПН 105), 26 (до ПН 109), 27 (до ПН 110).
В графі "пояснення" у Повідомленнях про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію який зупинено від 22.08.2018 року зазначено: Постачальник ТОВ ОСОБА_8, ЄДРПОУ 33422636, на момент відправки податкових, не встиг зареєструвати свої зобов'язання на нас, тому що строк реєстрації спливає 31.08.2018р. На час надання пояснень, податкова №2 від 01.08.2018 року зареєстрована постачальником.
До кожного повідомлення були додані відповідно документи, зокрема: договір на придбання та реалізацію товару, первинні бухгалтерські документи, товарно-транспортні документи, договір оренди офісу, договір оренди складських приміщень, договір на транспортування, платіжне доручення.
ОСОБА_7 Квитанцій №2 від 22.08.2018 року та 23.08.2018 року Повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію який зупинено, доставлено до районного рівня ДПІ у Соборному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області, документи прийнято.
Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрацій прийнято:
- 27.08.2018 року рішення №895106/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 02.08.2018р. №54;
- 27.08.2018 року рішення №895109/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 02.08.2018р. №55;
- 27.08.2018 року рішення №895113/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 03.08.2018р. №56;
- 27.08.2018 року рішення №895111/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 03.08.2018р. №57;
- 27.08.2018 року рішення №895116/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 03.08.2018р. №58;
- 27.08.2018 року рішення №895115/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 03.08.2018р. №59;
- 27.08.2018 року рішення №894935/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 03.08.2018р. №60;
- 27.08.2018 року рішення №895048/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 03.08.2018р. №62;
- 27.08.2018 року рішення №895049/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 03.08.2018р. №67;
- 27.08.2018 року рішення №895061/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 03.08.2018р. №70;
- 27.08.2018 року рішення №895053/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 03.08.2018р. №71;
- 27.08.2018 року рішення №895051/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 03.08.2018р. №74;
- 27.08.2018 року рішення №895058/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 06.08.2018р. №77;
- 27.08.2018 року рішення №895060/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 06.08.2018р. №78;
- 27.08.2018 року рішення №895064/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 06.08.2018р. №79;
- 27.08.2018 року рішення №895107/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 06.08.2018р. №80;
- 27.08.2018 року рішення №895063/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 06.08.2018р. №81;
- 27.08.2018 року рішення №895105/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 06.08.2018р. №83;
- 27.08.2018 року рішення №895117/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 06.08.2018р. №85;
- 27.08.2018 року рішення №895118/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 06.08.2018р. №86;
- 27.08.2018 року рішення №895130/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 06.08.2018р. №96;
- 27.08.2018 року рішення №895065/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 06.08.2018р. №99;
- 27.08.2018 року рішення №895099/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 06.08.2018р. №102;
- 27.08.2018 року рішення №895132/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 06.08.2018р. №104;
- 27.08.2018 року рішення №895119/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 06.08.2018р. №105;
- 27.08.2018 року рішення №895101/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 09.08.2018р. №109;
- 27.08.2018 року рішення №895102/42198024, яким ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" відмовлено у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної від 10.08.2018р. №110.
Вказані рішення прийнято з підстави ненадання платником податку копій документів: розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).
Не погоджуючись з отриманими рішеннями, позивачем 03.09.2018р. були направлені скарги на кожне рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
До кожної скарги додані документи у кількості 29, зокрема: доказ відвантаження товару-копія договору №1-12-18-П від 01.07.2018р., доказ відвантаження товару - копії видаткових накладних, копії товарно-транспортних накладних, докази оплати товару покупцем - копія платіжного доручення №156074 від 13.08.2018р., докази надання логістичних послуг, доказ оренди складського приміщення - копія договору суборенди №008 від 01.07.2018р, доказ оренди складського приміщення - копія рахунку №592 від 24.07.2018 року, доказ оплати оренди складського приміщення, доказ оренди офісного приміщення - копія договору суборенди нежитлового приміщення №01/08-с504 від 01.08.2018р., доказ оплати оренди офісного приміщення, доказ придбання товару - копія договору №01-072018 від 01.07.2018р., копія документів щодо підтвердження відповідності продукції іграшок ТМ "KEENWAY", копії документів щодо підтвердження відповідності продукції іграшок TM "JC TOYS", копії документів щодо підтвердження відповідності продукції іграшки дитячої м'яконабивної тощо. Зазначені документи містяться в матеріалах справи.
ОСОБА_7 Квитанцій №1 від 03.09.2018р. та 05.09.2018р., вище зазначені скарги доставлено до центрального рівня ДПС України, документи збережено на центральному рівні.
Відповідно до Рішень Комісії з питань розгляду скарг від 12.09.2018р. та 14.09.2018р., скарги позивача залишено без задоволення та рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Не погоджуючись з отриманими рішеннями, позивач з їх оскарженням звернувся до суду з позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України, який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
ОСОБА_7 до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
ОСОБА_7 з п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 (Порядок №1246) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
ОСОБА_7 пункту 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:
- відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);
- чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;
- реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;
- дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201Кодексу;
- наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1статті 201 Кодексу;
- наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);
- наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;
- факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;
- наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.
- дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пунктів 13-15 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.
У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.
Відповідно до пункту 17 Порядку №1246 у разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.
Відповідно до положень пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України (у редакції Закону № 2245-VIII від 07.12.2017).
12 лютого 2018 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , якою затверджений Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (набрання чинності 22.03.2018 року).
ОСОБА_7 з п.12, п.13 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених постановою КМУ №117 від 21.02.2018 р., у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування;
2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД/ послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;
3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
У відповідності до п.п. 15-21 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених постановою КМУ №117 від 21.02.2018 р. письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).
ДФС розміщує та постійно оновлює на своєму офіційному веб-сайті відомості щодо засобів електронного зв'язку ДФС, якими можуть подаватися письмові пояснення та копії документів.
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).
Зазначені комісії приймають рішення про:
- реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;
- відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;
- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;
- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
ОСОБА_7 з п.27 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених постановою КМУ №117 від 21.02.2018 р., рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Зупинення реєстрації було здійснено на підставі Критеріїв ризиковості платника податку викладених в листі ДФС від 21.03.2018 року №959/99-99-07-18.
ОСОБА_7 п.2 Критеріїв ризиковості, на підставі який прийнято рішення про зупинення, податкові накладні/розрахунки коригування, складені платником податку, перевіряються на відповідність ознакам ризиковості здійснення операцій:
2.1. обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яку(ий) подано на реєстрацію в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 відсотків загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД та послуг з кодами згідно з ДКПП, перелік яких визначено ДФС відповідно до додатка, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в Таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).
З огляду на пп.2.1 п.2 Критеріїв та квитанції від 21.08.2018р. та 22.08.2018р., в яких зазначено про виявлені помилки, зокрема, що обсяг постачання товару/послуги 9503, 9506 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп.2.1 п.2 Критеріїв ризиковості платника податку, суд зазначає, що визначальними аспектами для 1 критерію моніторингу податкової накладної/розрахунку є:
- обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги збільшеного у 1,5 раза, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування;
- переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД.
З матеріалів справи вбачається, що позивачем згідно договору надаються послуги поставки, проте відповідачем не надано доказів не відповідності обсягів наданих послуг.
Як вбачається з копій наведених вище квитанцій, відповідачем зазначений вид критерію визначено не було.
Судом встановлено, що підставою для зупинення реєстрації податкових накладних стала невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 9503, 9506.
Код товару згідно УКТ ЗЕД 9503 ідентифікує: триколісні велосипеди, самокати, педальні автомобілі та аналогічні іграшки на колесах; лялькові коляски; ляльки; інші іграшки; моделі зменшеного розміру ("у масштабі") та аналогічні моделі для розваг, діючі чи недіючі; головоломки різні. ОСОБА_7 видаткових накладних, позивачем поставлялись дитячі іграшки.
Проте, згідно Переліку кодів товарів, згідно з УКТ ЗЕД та послуг з кодами, згідно з ДКПП, які застосовуються для визначення відповідності податкових накладних/розрахунків коригування, які подано на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних, критеріям ризиковості здійснення операцій при здійсненні моніторингу, код УКТ ЗЕД "9506" в даному переліку відсутній.
Таким чином, в даному випадку, відповідачем не надані докази необхідності зупинення.
Суд зазначає, що на день розгляду адміністративної справи Критерії ризиковості платників податків існують виключно у вигляді листа ДФС України від 21.03.2018 №959/99-99-07-18 «Критерії ризиковості платника податків» , не затверджені будь-яким наказом Державної фіскальної служби України та не зареєстровані в Міністерстві фінансів України.
Письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.
Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Системний аналіз наведених вище норм чинного законодавства України у сукупності з обставинами, встановленими судом в процесі розгляду даної справи на підставі доказів, наявних в матеріалах справи, дозволяє суду прийти до висновку про обґрунтування позивачем належними та допустимими доказами в розумінні ст.ст.73-74 КАС України протиправності прийнятих рішень комісії про відмову у реєстрації податкових накладних.
Так, судом встановлено, що підставою для відмови у реєстрації податкової накладної є ненадання платником податку копій документів:
- розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).
Проте у другому пункті не підкреслено, які документи не надано. А щодо не надання розрахункових документів, банківських виписок, то згідно матеріалів справи, позивачем направлялись до відповідача відповідні документи.
Відтак, відповідно до вищевикладеного та матеріалів справи, відповідачем при винесенні оскаржуваних рішень про відмову у реєстрації податкових накладних не було дотримано вимоги чинного законодавства.
При цьому, під час судового розгляду справи судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що Товариством з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_5 Тойс" на виконання відповідних норм чинного податкового законодавства України, було направлено документи, на підтвердження здійснення відповідних операцій, за наслідками яких позивачем було сформовано податкові накладні.
Оцінюючи правомірність дій та рішень органу владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб'єкта, встановлюючи чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 2 статті 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи вище викладене та з системного аналізу матеріалів справи, суд дійшов висновку, що оскаржувані рішення є необґрунтованими, винесеними не добросовісно, протиправними та підлягають скасуванню, а позовні вимоги позивача задоволенню.
Відповідно до частини 1 статті 143 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.
Відповідно до частини 1 статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи.
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов'язані зі сплатою судового збору за подання адміністративного позову до суду в загальному розмірі 49336,00 грн., що документально підтверджується платіжним дорученням №93 від 15.11.2018 року. Інших документально підтверджених судових витрат, матеріали справи не містять.
ОСОБА_7 Виписки про зарахування судового збору до спеціального фонду державного бюджету України, судовий збір у розмірі 49336,00 грн. сплачений згідно платіжного доручення №93 від 15.11.2018 року зараховано на казначейський рахунок.
Приймаючи до уваги задоволення позову ТОВ "ОСОБА_5 Тойс" до Державної фіскальної служби України, ОСОБА_6 управління ДФС у Дніпропетровській області, характер спірних правовідносин та обставини встановлені під час судового розгляду справи, суд приходить до висновку про наявність підстав для присудження здійснених позивачем судових витрат солідарно за рахунок бюджетних асигнувань ДФС України та ОСОБА_6 управління ДФС у Дніпропетровській області.
Керуючись статтями 132, 139, 143, 205, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 27.08.2018р. №895106/42198024, №895109/42198024, №895113/42198024, №895111/42198024, №895116/42198024, №895115/42198024, №894935/42198024, №895048/42198024, №895049/42198024, №895061/42198024, №895053/42198024, №895051/42198024, №895058/42198024, №895060/42198024, №895064/42198024, №895107/42198024, №895063/42198024, №895105/42198024, №895117/42198024, №895118/42198024, №895130/42198024, №895065/42198024, №895099/42198024, №895132/42198024, №895119/42198024, №895101/42198024, №895102/42198024.
Зобов'язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №54, №55 від 02.08.2018 року, №56, №57, №58, №59, №60, №62, №67, №70, №71, №74 від 03.08.2018 року, №77, №78, №79, №80, №81, №83, №85, №86, №96, №99, №102, №104, №105 від 06.08.2018 року, №109 від 09.08.2018 року та №110 від 10.08.2018 року.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_5 ТОЙС" (код ЄДРПОУ 42198024; 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Казакова, будинок 2Д, офіс 504) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 24668,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197; 04053, м. Київ, Львівська площа, будинок 8).
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_5 ТОЙС" (код ЄДРПОУ 42198024; 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Казакова, будинок 2Д, офіс 504) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 24668,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань ОСОБА_6 управління ДФС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 39394856; 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Сімферопольська, будинок 17-А).
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст рішення суду складений 22 квітня 2019 року.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.01.2019 |
Оприлюднено | 23.04.2019 |
Номер документу | 81330504 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сидоренко Дмитро Володимирович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Сидоренко Дмитро Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні