Постанова
від 23.04.2019 по справі 344/6087/19
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 344/6087/19

Провадження № 3/344/2223/19

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 квітня 2019 року м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області Хоростіль Р.В., розглядаючи справу про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, зареєстрованого на проживання ІНФОРМАЦІЯ_1, директора колективного підприємства Гефест , РНОКПП: НОМЕР_1,

за ч. 2 ст. 188-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

В С Т А Н О В И В:

З протоколу про адміністративне правопорушення № 09-01-1670/10 від 27.03.2019 року вбачається, що директор колективного підприємства Гефест ОСОБА_1 (код за ЄДРПОУ - 20546801, що за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Київська, 33) порушив вимоги законодавства у сферах зайнятості населення, зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю, що виявлено під час позапланової перевірки КП Гефест 27.03.2019 року.

Так, відповідно до вимог ч. 1 ст. 19 Закону України Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні адміністрацією КП Гефест не виконано норматив робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів за 2018 рік. З вивчення представлених адміністрацією КП Гефест трудових книжок, особових карток, табелів обліку робочого часу, нарахування заробітної плати встановлено, що згідно з Інструкцією зі статистики кількості працівників, затвердженою Наказом Державного комітету статистики України 28.09.2005р. № 286 та зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 30.11.2005р. за № 1442/11722, середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу за період січень-грудень 2018 року становить 8 осіб, з них середньооблікова кількість штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлена інвалідність - 0 особа, кількість осіб з інвалідністю, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог ст. 19 Закону України Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні - 1 особа. Згідно з інформаційною довідкою від 26.03.2019 року № 02 фонд оплати праці штатних працівників за 2018 рік становить 378589,02грн., середньорічна заробітна плата штатного працівника за 2018 рік становить 47250,00грн.

Таким чином ОСОБА_1 не забезпечив дотримання чинного законодавства про працю, чим вчинив правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 188-1 КУпАП.

На розгляд справи ОСОБА_1 не з'явився, хоча належним чином повідомлявся про час та місце її розгляду, про причини неявки суду не повідомив, клопотань про відкладення розгляду не подав.

За таких обставин, керуючись ст. 268 КУпАП, суд вважає, що справу можна розглянути у відсутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, на підставі наявних у ній доказів.

Дослідивши матеріали справи, встановлюючи наявність чи відсутність адміністративного правопорушення в діях особи, щодо якої складено протокол та даючи оцінку фактичним даним, наявним в матеріалах справи, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю, суд вважає, що вина ОСОБА_1 у вчиненому правопорушенні, передбаченому ч. 2 ст. 188-1 КУпАП, повністю доведена даними з протоколу про адміністративне правопорушення № 09-01-1670/10 від 27.03.2019 року, копією Акту за результатами проведення перевірки щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства про зайнятість населення, зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю № 09-01-1670/23 від 27.03.2019 року, копією інформаційної довідки № 02 від 26.03.2019 року, копіями табелів обліку робочого часу, копіями трудових книжок та іншими матеріалами в їх сукупності.

Таким чином дії ОСОБА_1 суд кваліфікує за ч. 2 ст.188-1 КУпАП.

Обставин, що пом'якшують чи обтяжують відповідальність, не встановлено.

Отже, враховуючи характер та ступінь суспільної небезпечності вчиненого адміністративного правопорушення, суд вважає, що для попередження вчинення правопорушень в майбутньому на ОСОБА_1 слід накласти адміністративне стягнення у вигляді штрафу.

Керуючись ч. 2 ст. 188-1, ст.ст. 280, 283-285, 289 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

П О С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 188-1 КУпАП та накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 10 (десять) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 170 (сто сімдесят) гривень.

Стягнути з ОСОБА_1, РНОКПП: НОМЕР_1, зареєстрованого на проживання ІНФОРМАЦІЯ_1, на користь держави: отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37993783, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО) 899998, рахунок отримувача 31211256026001; код класифікації доходів бюджету 22030106, судовий збір у розмірі 384 (триста вісімдесят чотири) гривні 20 копійок.

Апеляційна скарга на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подана до Івано-Франківського апеляційного суду через Івано-Франківський міський суд протягом 10 днів з дня винесення постанови.

Суддя Р.В. Хоростіль

СудІвано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення23.04.2019
Оприлюднено24.04.2019
Номер документу81344238
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —344/6087/19

Постанова від 23.04.2019

Адмінправопорушення

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Хоростіль Р. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні