Справа № 420/378/19
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 квітня 2019 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Танцюри К.О.,
за участю секретаря Орленко А.І.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м.Одесі справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "РТЛ ГРУПП" до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС в Одеській області, про визнання протиправними та скасування рішень та зобов'язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "РТЛ ГРУПП" звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправними та скасування рішення Головного управління ДФС в Одеській області про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1011518/42067408 від 04.12.2018р. та рішення Головного управління ДФС в Одеській області про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1011517/42067408 від 04.12.2018р., зобов'язання Державної фіскальної служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №7 від 31.10.2018р. та №8 від 31.10.2018р., поданих ТОВ "РТЛ ГРУПП", з урахуванням уточненого адміністративного позову від 12.02.2019р.(а.с.153-169) та заяви представника ТОВ "РТЛ ГРУПП" про врахування описки у прохальній частині позовної заяви.
Ухвалою суду від 26.02.2019р. відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження.
В обґрунтування позовних вимог позивач у позовній заяві зазначив, що не погоджується з діями відповідача щодо відмови в реєстрації податкових накладних № 7 від 31.10.2018р. на суму 1685180,81 грн. та № 8 від 31.10.2018р. на суму 1742876,26 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних, з огляду на те, що податкові накладні, які були видані позивачем, стосуються реальних господарських операцій. Так, позивач заначив, що між позивачем та ТОВ Кернел-Трейд було укладено договір на транспортно-експедиційне обслуговування вантажів № ТЕП-1, предметом якого є надання позивачем транспортно-експедиторських послуг ТОВ Кернел-Трейд за його рахунок, які пов'язані із здійсненням перевезення зернових та олійних вантажів ТОВ Кернел-Трейд , а також продуктів їх переробки залізничним транспортом при здійсненні перевезень всередині України та/або на експорт. Разом з тим, для забезпечення надання послуги з перевезення вантажів залізничним транспортом ТОВ РТЛ ГРУПП уклало договори на поставку послуг від інших контрагентів: -договір 00492/ЦТЛ-2018 від 21.05.18р. з ПАТ Українська залізниця про надання послуг; - договір Ф/ГІОЦ 983-ЦСК/АС/18 від 06.06.18р з ПАТ Українська залізниця філія Головний інформаційно-обчислювальний центр публічного акціонерного товариства Українська залізниця про надання інформаційних послуг електронного цифрового підпису; - договір ФГІОЦІНФ-513/18 від 01.06.18р. з ПАТ Українська залізниця філія Головний інформаційно-обчислювальний центр публічного акціонерного товариства Українська залізниця про надання інформаційних послуг на залізничному транспорті; -договір №18204 від 12.07.2018р. з ПАТ Укрзалізниця філія Вінницятрансприлад купівлі-продажу. Позивач зазначив, що під час здійснення операції з надання послуг, товариством були належно оформлені та своєчасно направлені для реєстрації в ЄРПН податкові накладні: № 7 від 31.10.2018р. на суму 1685180,81 грн,, з урахуванням 20% ПДВ та№ 8 від 31.10.2018р. на суму 1742876,26 грн., з урахуванням 20% ПДВ, однак позивачу відмовлено у реєстрації даних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.ТОВ РТЛ ГРУПП зазначив, що ним було оскаржено вказані рішення а адміністративному порядку та до скарг було додано відповідні договори та первинні документи, на підтвердження реальності здійснення спірних операцій, однак товариству було відмовлено у задоволенні зазначених скарг. При цьому, позивач зазначив, що рішення комісії відповідача про відмову у реєстрації податкових накладних, не містять конкретної інформації, щодо причин та підстав для прийняття такого рішення, а лише містить загальну фразу про те, що причиною його прийняття є ненадання всіх документів, відтак, на думку позивача, оскаржувані рішення є необгрунтованим, оскільки ним було надано всі необхідні документи, які засвідчують фактздійснення господарської операції за податковими накладними, у реєстрації яких було відмовлено.Таким чином, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій між позивачем та ТОВ Кернел Трейд та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній, на думку позивача, не мав правових підстав для відмови у реєстрації зазначених податкових накладних.
Представник позивача підтримала позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю РТЛ ГРУПП у повному обсязі та просила суд їх задовольнити.
Представник відповідача заперечував проти задоволення позовних вимог товариства з підстав викладених у відзиві на позовну заяву від 18.03.2019р., зазначивши наступне. Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації додаткової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження Інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства. В оскаржуваних рішеннях Комісії було чітко, на думку відповідача, зазначено саме які документи не було надано підприємством разом із повідомленням. Так, щодо податкової накладної №7 та №8 - не було надано первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків. У зв'язку з чим, на думку відповідача, оскаржені рішення є правомірними та скасуванню не підлягають.
Заслухавши пояснення представників позивача та відповідача, дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.
Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань до видів діяльності ТОВ РТЛ ГРУПП відносяться: Код КВЕД 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин;Код КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт;Код КВЕД 52.10 Складське господарство;Код КВЕД 52.24 Транспортне оброблення вантажів;Код КВЕД 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (основний);Код КВЕД 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування;Код КВЕД 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів
14.11.2018р. ТОВ РТЛ ГРУПП було направлено на реєстрацію до Єдиного державного реєстру податкових накладних податкові накладні: №7 від 31.10.2018р. на суму 1685180,81 грн., з урахуванням 20% податку на додану вартість(а.с.20);- №8 від 31.10.2018р. на суму 1742876,26грн., з урахуванням 20% податку на додану вартість (а.с.44).
За результатами обробки податкової накладної №7 від 31.10.2018р. ДФС України було зупинено реєстрацію податкової накладної відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України та зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 52.29 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п.п. 2.1 п.2 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єлиному реєстрі податкових накладних (а.с.21).
За результатами обробки податкової накладної №8 від 31.10.2018р. ДФС України було зупинено реєстрацію податкової накладної відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України та зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 52.29 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п.п. 2.1 п.2 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єлиному реєстрі податкових накладних(а.с.45)
Так, на пропозицію ДФС України ТОВ РТЛ ГРУПП було направлено відповідні пояснення №6 від 12.12.2018р. (а.с.28-32) та №7 від 12.12.2018р. (а.с.52-56) із поясненням порядку здійснення господарських операцій, залучення контрагентів для виконання транспортно- експедиторських послуг та із зазначенням наявності достатніх технічних, людських та матеріальних ресурсів.
Рішенням Головного управління ДФС в Одеській області про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1011518/42067408 від 04.12.2018р. відмовлено у реєстрації податкової накладної №8 від 31.10.2018р., у зв'язку із ненаданням платником податків первинних документів щодо постачання /придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування; розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків(а.с.48-49).
Рішенням Головного управління ДФС в Одеській області про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1011517/42067408 від 04.12.2018р. відмовлено у реєстрації податкової накладної №7 від 31.10.2018р., у зв'язку із ненаданням платником податків первинних документів щодо постачання /придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування; розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків(а.с.24-25).
Положеннями п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Відповідно до п. 187.1 ст. 187 ПК України 187.1. датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до п. 201.7 ст. 201 ПК України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). У разі якщо частка товарів/послуг, послуг не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів/послуг зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та враховується при визначенні загальних податкових зобов'язань.
Згідно п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Так, механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначений у Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. N 117
Відповідно до п.14 Порядку №117 перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе:договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Згідно із п.16 Порядку №117 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до п.21 Порядку №117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Як вбачається з матеріалів справи, 28.09.2018р. між ТОВ "РТЛ ГРУПП" та ТОВ Кернел-Трейд укладено договір на транспортно-експедиційне обслуговування вантажів №ТЕП -1, предметом якого є надання експедитором транспотно-еспедиторських послуг клієнту(ТОВ Кернел-Трейд ) за його рахунок, які пов'язані із здійсненням перевезення зернових та олійних вантажів клієнта, а також продуктів їх переробки залізничним транспотом при здійсненні перевезень всередині України та/або на експопорт(а.с.118-126).
Підпунктами 2.1.13, 2.1.16 п.2.1 договору №ТЕП -1 передбачено, що до обов'язків експедитора входить ведення обліку відправки вантажів з залізничних станцій. До 10:00 год. наступної доби з дати оформлення вагонів надати клієнту на електронну адресу реєстр відправлених вагонів, у встановлениій клієнтом формі, згідно з додатком №2 до данного договору, копії залізничних накладних, посвідчень якості, товарно-транспортних накладних внутрішнього обліку по зерновим складам. Після закінчення відвантаження вантажу клієнта, але не пізніше 5-го числа, експедитор надає за минулий місяць такі підтверджуючі оригінальні документи за надані послуги ТЕО, які будуть служити підставою підписання Акту виконання робіт: -оригінал рахунок-фактури акти виконаних робіт-відповідно до фактично виконаних робіт з доданим реєстром відправлених вагонів; дублікати або копії сертифікатів, завірених печаткою відправника, висновків ветеринарної лабораторії, висновків лабароторії, протоколи досліджень, карантинні сертифікати, ветеринарні свідоцтва; -копії залізничних накладних.
На підтвердження реальності укладення договору та надання відповідних послуг позивачем (щодо ПН №7) надано до суду заявку №16052 -1 від 19.10.2018р.(а.с.33-34), рахунок на оплату №4 від 19.10.2018р.(а.с.35) виписки по рахунку, які підтверджують, що 29.10.2018р. передоплата від ТОВ Кернел-Трейд складала 1180634,00грн.(а.с.36), акт виконаних робіт № 5 від 31.10.2018р. та додаток до акту(а.с.37-38), накладна (а.с.39), відомості вагонів від 27.10.2018р.(а.с.40-41). Щодо ПН №8 до суду надано: заявку №16070 25.10.2018р.(а.с.57-58), рахунок на оплату №6 від 25.10.2018р.(а.с.59) виписки по рахунку, які підтверджують, що ТОВ РТЛ-ГРУПП 01.11.2018р. було отримано передоплату від конрагента у розмірі 117840,00грн., а 12.11.2018р. залишок рахунку у розмірі 564426,26грн.(а.с.60-62)
Судом встановлено, що для забезпечення надання послуги з перевезення вантажів залізничним транспортом ТОВ РТЛ ГРУПП уклало ряд договорів з ПАТ Укрзалізниця , що надає технічну можливість здійснення господарської діяльності щодо перевезення вантажів залізничним транспортом, зокрема:-договір 00492/ЦТЛ-2018 від 21.05.18р. з ПАТ Українська залізниця про надання послуг(а.с.86-96); - договір Ф/ГІОЦ 983-ЦСК/АС/18 від 06.06.18р з ПАТ Українська залізниця філія Головний інформаційно-обчислювальний центр публічного акціонерного товариства Українська залізниця про надання інформаційних послуг електронного цифрового підпису(а.с.106-114); - договір ФГІОЦІНФ-513/18 від 01.06.18р. з ПАТ Українська залізниця філія Головний інформаційно-обчислювальний центр публічного акціонерного товариства Українська залізниця про надання інформаційних послуг на залізничному транспорті(97-105); -договір поставки №18204 від 12.07.2018р. з ПАТ Укрзалізниця філія Вінницятрансприлад (а.с.115-117) .
Так, підставою для зупинення реєстрації податкових накладних №7 від 31.10.2018р. та №8 від 31.10.2018р., поданих ТОВ "РТЛ ГРУПП" стало те, що обсяг постачання товару/послуги 52.29 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п.п. 2.1 п.2 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На виконання зазначеної вимоги ДФС України позивачем були надані відповідні пояснення №6 (а.с.28-32) та №7 (а.с.52-56) із викладенням порядку здійснення господарських операцій, залучення контрагентів для виконання транспортно- експедиторських послуг та із зазначенням наявності достатніх технічних, людських та матеріальних ресурсів, а також первинні документи про підтвердження реальності здійснення операцій по спірним податковим накладним(а.с. 22-23,46-47)
За нормами Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" №996-ХІУ від 16.07.1999р. бухгалтерський та податковий облік базується на даних первинних документів, які підтверджують здійснення господарських операцій. Згідно визначення, яке наведено у статті 1 Закону України №996-ХІУ, первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
У статті 9 даного Закону зазначено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Таким чином, ТОВ РТЛ ГРУПП надав транспортно-експедиційні послуги, за відповідним договором про транспортно-експедиційне обслуговування вантажів від 28.09.2018р., що підтверджується відповідними первинними документами.
При цьому, суд зазначає, що в даній справі суд не надає оцінку реальності здійснення договору укладеного між ТОВ РТЛ ГРУПП та його контрагентом , оскільки це питання повинно досліджуватись під час здійснення податкового контролю, що відповідно до п. 61.1 ст. 61 Податкового кодексу України включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Суд зазначає, що відповідач, посилаючись у оскаржених рішеннях від 04.12.2018р. про відмову у реєстрації податкової накладної на ненадання платником податків первинних документів щодо постачання /придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування , не зазначив, які саме первинні документи не були надані позивачем.
Так, в оскаржених рішеннях від 12 грудня 2018 року вбачається, у розділі "Прийнято рішення про" після пункту "Ненадання платником податку копій документів" міститься також графа "додаткова інформація", яка у цьому рішенні не заповнена. Отже, оскаржуване рішення не містить конкретної інформації про причини та підстави для його прийняття, а саме інформації про те, яких саме первинних документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію вказаної податкової накладної.
Натомість, ТОВ РТЛ ГРУПП на спростування обставин, зазначених у квитанції про зупинення реєстрації №7 від 31.10.2018р. та №8 від 31.10.2018р. надав відповідні первинні документи та пояснення.
Враховуючи викладене та надані на пропозицію комісії позивачем відповідні пояснення та первинні документи, суд приходить до висновку про необгрунтованість прийняття рішення Головного управління ДФС в Одеській області про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1011518/42067408 від 04.12.2018р. та рішення Головного управління ДФС в Одеській області про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1011517/42067408 від 04.12.2018р. та наявності підстав для їх скасування.
Поряд з цим, оскільки суд прийшов висновку про безпідставність відмови ТОВ РТЛ ГРУПП у реєстрації наданих ним податкових накладних, позовні вимоги про зобов'язання Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №7 від 31.10.2018р. та №8 від 31.10.2018р., поданих ТОВ "РТЛ ГРУПП" є обгрунтованими та підоягають задоволенню.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи викладене, суд вважає, що адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "РТЛ ГРУПП" підлягає задоволенню.
Частиною 1 ст. 139 КАС України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як вбачається з платіжного доручення №122 від 21.01.2019р. позивачем сплачено судовий збір за подання вказаного адміністративного позову у загальному розмірі 3842,00грн.
Враховуючи те, що суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "РТЛ ГРУПП", суд приходить до висновку про наявність підстав для стягнення солідарно з Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області та Державної фіскальної служби України на користь позивача 3842,00грн. сплаченого судового збору.
Керуючись ст.ст. 241-246, 250, 255, 295,382 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "РТЛ ГРУПП" - задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДФС в Одеській області про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1011518/42067408 від 04.12.2018р. та рішення Головного управління ДФС в Одеській області про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1011517/42067408 від 04.12.2018р.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №7 від 31.10.2018р. та №8 від 31.10.2018р., поданих ТОВ "РТЛ ГРУПП".
Стянути з Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області (код ЄДРПОУ 39398646, м. Одеса, вул. Семінарська,5 ) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "РТЛ ГРУПП" (код ЄДРПОУ 42067408, Одеська обл., смт.Сарата, вул. Заводська 9, офіс.4) судовий збір у розмірі 1921,00 грн. (одна тисяча дев'ятсот двадцять одна гривня).
Стянути з Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197, м. Київ, Львівська площа 8) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "РТЛ ГРУПП" (код ЄДРПОУ 42067408, Одеська обл., смт. Сарата, вул. Заводська 9, офіс.4) судовий збір у розмірі 1921,00 грн. (одна тисяча дев'ятсот двадцять одна гривня).
Рішення набирає законної сили згідно ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст.293, 295 та п.15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст рішення виготовлено 25.04.2019р.
Суддя К.О. Танцюра
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.04.2019 |
Оприлюднено | 26.04.2019 |
Номер документу | 81427721 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Танцюра К.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні