Рішення
від 22.04.2019 по справі 905/2272/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.: (057) 702-07-99, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua

Р І Ш Е Н Н Я

іменем України

22.04.2019 Справа № 905/2272/18

Господарський суд Донецької області у складі головуючого судді Чернової О.В., при секретарі судового засідання Шакуровій І.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: Святогірської міської ради, м. Святогірськ Донецької області

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю «Стілон» , м. Київ

про визнання додаткової угоди до договору оренди землі №0405516700027 від 06.07.2005 укладеною в редакції позивача,-

За участю представників сторін:

від позивача : не з`явився

від відповідача : не з`явився

Відповідно до ч.3 ст.177 ГПК України - 05.02.2019р. строк підготовчого провадження продовжено на 30 днів до 07.03.2019 року.

У судовому засіданні 03.04.2019р. оголошено перерву до 22.04.2019 року.

Святогірська міська рада, Маріуполь Донецької області звернулась до господарського суду Донецької області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Стілон» , м. Київ про визнання додаткової угоди до договору оренди землі №0405516700027 від 06.07.2005 укладеною в редакції позивача.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на відсутність згоди відповідача укласти додаткову угоду до договору оренди землі щодо зміни розміру орендної плати у зв'язку зі зміною нормативної грошової оцінки землі.

Нормативно свої вимоги позивач обґрунтовує ст.ст. 13, 55, 144 Конституції України, ст.ст. 10, 26, 59, 73 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , ст.ст. 11, 525, 526, 530, 610, 626, 629, 645 Цивільного кодексу України, ст.ст. 188, 193 Господарського кодексу України, ст.ст. 12, 96, 116, 124, 152, 206 Земельного кодексу України, ст.18 Закону України Про оцінку земель , ст.ст. 24, 25 Закону України Про оренду землі , ст.ст. 4, 20, 24, 27, 55, 129, 162-164, 171, 176 Господарського процесуального кодексу України.

З дотриманням приписів ст.6 Господарського процесуального кодексу України, відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, для розгляду справи №905/2272/18 визначено суддю Чернову О.В.

Ухвалою судді господарського суду Донецької області від 07.12.2018р. позов прийнято до розгляду за правилами загального позовного провадження та відкрито провадження у справі №905/2272/18.

У підготовчому судовому засіданні 07.03.2019р. судом закрито підготовче провадження та призначено справу №905/2272/18 до розгляду по суті на 03.04.2019 р.

Представник позивача у судове засідання 22.04.2019р. не з'явився, про дату та час розгляду справи повідомлений належним чином.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, відзив на позовну заяву не надав, про дату та час розгляду справи повідомлений належним чином.

Суд вважає за можливе розглянути спір в порядку ч.1 ст. 178 та ч.3 ст. 202 Господарського процесуального кодексу України за наявними в справі матеріалами, оскільки їх цілком достатньо для правильної юридичної кваліфікації спірних правовідносин, а неявка належним чином повідомленого відповідача і ненадання ним витребуваних документів враховуючи достатність наданого судом часу для реалізації процесуальних прав останнім у світлі приписів ст.ст. 13, 42, ч.1,3 ст. 74 Господарського процесуального кодексу України істотним чином не впливають на таку кваліфікацію.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши надані суду сторонами докази в порядку ст. 210 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Виконавчого комітету Святогірської міської ради №28 від 23.02.2005р. Про надання земельної ділянки в оренду вирішено передати Товариству з обмеженою відповідальністю Стілон в оренду терміном на 25 років земельну ділянку площею 0,7373 га забудованих земель, що використовуються в комерційних цілях/кадастровий номер 414170500:01:003:0073/ для будівництва та експлуатації готельного комплексу по вул. Островського, 44 із земель житлової та громадської забудови Святогірської міської ради.

06 липня 2005 року між Святогірською міською радою (далі - Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю Стілон (далі - Орендар) укладено договір оренди землі №040516700027 (далі - Договір), відповідно до п.1 якого Орендодавець надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення із земель житлової та громадської забудови Святогірської міської ради, яка знаходиться м. Святогірськ, вул. Островського, 44.

В оренду передається земельна ділянка (кадастровий номер 1414170500:01:003:0073) загальною площею 0,7373 га, в тому числі: під проїздами, проходами та площадками - 0,0838 га, під земельними насадженнями - 0,1960 га, інше - 0,4575 га. Земельна ділянка має конфігурацію багатокутника, рельєф рівнинний, під'їзд до земельної ділянки здійснюється по існуючій асфальтовій дорозі (вул. Островського) (п.2 Договору).

Згідно з п.5 Договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 1 024 920,73 грн. (139,01 грн. за 1кв.м.).

За приписами п.8 Договір укладено на 25 років (рішення виконкому №28 від 23.02.2005р.). Після закінчення строку договору Орендар має переважне право поновлення його на новий строк. У цьому разі Орендар повинен не пізніше ніж за 30 днів до закінчення строку дії договору повідомити письмово Орендодавця про намір продовжити його дію.

Відповідно до п.9 Договору орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі, у розмірі 1 відсотка грошової оцінки землі, що складає: до введення в експлуатацію - 2 189,39 грн. (0,30 грн. за кв.м.) в рік.; після введення в експлуатацію - 4046,79 грн. (0,55 за кв.м.) в рік. Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції (п.10 Договору).

Умовами п.12 договору визначено, що розмір орендної плати переглядається один раз на рік у разі, зокрема, зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції, в інших випадках, передбачених законом.

Передача земельної ділянки орендарю здійснюється у тижневий строк після державної реєстрації цього договору за актом її приймання - передачі (п.19 Договору).

Згідно з п.33 Договору зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін.

Договір оренди земельної ділянки зареєстрований у Слов'янському районному відділі ДРФ ДП Центра Державного Земельного Кадастру при Держкомземі України по земельним ресурсам , про що у Державному реєстрі земель вчинено запис 06.07.2005р. за №040516700027.

Згідно акту про передачу та прийом земельної ділянки Позивач передав, а Відповідач прийняв у користування земельну ділянку площею 0,7373 га для будівництва та експлуатації готельного комплексу терміном на 25 років.

29 березня 2013 року рішенням Святогірської міської ради №1ХХХІ-6 Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Святогірськ затверджено нормативну грошову оцінку земель міста Святогірська, зобов'язано Орендарів земельних ділянок комунальної власності укласти з міською радою до 01.01.2014р. додаткові угоди до договорів оренди щодо врахування нової нормативної грошової оцінки земель міста Святогірська.

Рішенням №3LVI-6 від 05.06.2015р. Про затвердження Положення про плату за землю затверджено Положення про плату за землю на території Святогірської міської ради. Зазначене рішення набуває чинності з 01.01.2016р.

Згідно з п.8.1. Положення підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.

Відповідно до п.8.2. Положення розмір орендної плати на території Святогірської міської ради встановлюється у відсотках від нормативної грошової оцінки земельних ділянок в залежності від виду функціонального використання земельних ділянок, а саме, розмір орендної плати, зокрема, за землі готелів та ресторанів складає 5%.

20 червня 2017 року позивач листом №870/02-31 повідомив відповідача про затвердження нової грошової оцінки земель, що розташовані на території м. Святогірськ відповідно до рішення Святогірської міської ради №1ХХХІ-6 від 29.03.2013р., яка була введена з 01.01.2014р., у зв'язку з чим, останній запропонував відповідачу укласти додаткову угоду до договору оренди землі №040516700027 від 06.07.2005р. та просив розглянути дану пропозицію впродовж 30 - денний строк.

Листом №1569/0201-15 позивач направив до відповідача проект додаткової угоди до договору оренди землі №040516700027 від 06.07.2005р. у відповідності до рішення Святогірської міської ради №1ХХХІ-6 від 29.03.2013р. Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Святогірськ та просив повідомити про розгляд даної пропозиції у 30-денний строк з дня отримання пропозиції позивача. Зазначена пропозиція з проектом додаткової угоди направлена відповідачу - 09.10.2018р. (а.с.24).

Посилаючись на не укладання відповідачем додаткової угоди до договору оренди землі щодо зміни розміру орендної плати у зв'язку зі зміною нормативної грошової оцінки землі, позивач звернувся до суду з розглядуваним позовом.

Виходячи з принципу повного, всебічного та об'єктивного розгляду всіх обставин справи, суд вважає вимоги Позивача такими, що підлягають задоволенню, з огляду на наступне.

Зважаючи на положення статті 2 Закону України "Про оренду землі" відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Відповідно до ч. 1 ст. 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.

Згідно з ст.792 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) земельної ділянки наймодавець зобов'язується передати наймачеві земельну ділянку на встановлений договором строк у володіння та користування за плату. Земельна ділянка може передаватися у найм разом із насадженнями, будівлями, спорудами, водоймами, розташованими на ній, або без них. Відносини щодо найму (оренди) земельної ділянки регулюються законом.

Статтею 13 Закону України "Про оренду землі" визначено, що договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Істотними умовами договору оренди землі, зокрема, є орендна плата із призначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату (ст. 15 Закону України "Про оренду землі").

Так, між сторонами укладено договір оренди від 06.07.2005р. земельної ділянки (кадастровий номер 1414170500:01:003:0073) загальною площею 0,7373 га, нормативна грошова оцінка якої, на момент укладання договору, становила 1 024 920,73 грн. (139,01 грн. за 1кв.м.), а орендну плату визначено у розмірі 1 % від грошової оцінки земельної ділянки.

Відповідно до вимог ст. 21 Закону України "Про оренду землі", орендна плата за землю це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

За приписами ст. 30 Закону України "Про оренду землі", зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Статтею 651 ЦК України встановлено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.

Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

У відповідності до ч. 1 ст. 652 ЦК України, у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання.

Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 632 ЦК України, ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Питання сплати податку на землю та оплати орендної плати за користування земельною ділянкою з 1 січня 2011 року регулюється виключно Податковим кодексом України.

Пунктом 1.1 статті 1 Податкового кодексу України встановлено, що цей Кодекс регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Статтею 10 Податкового кодексу передбачено, що податок на майно належить до місцевих податків; місцеві ради обов'язково установлюють єдиний податок та податок на майно (в частині транспортного податку та плати за землю).

Відповідно до п.п.14.1.72, 14.1.73 ст.14 Податкового кодексу України, земельний податок - обов'язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів;

землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.

Плата за землю - це загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (п. 14.1.147 ст. 14 Податкового кодексу України).

Пунктами 14.1.136, 14.1.137 ст. 14 Податкового кодексу України встановлено, що орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Відповідно до ст. 288 Податкового кодексу України, розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки; не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Статтею 289 Податкового кодексу України визначено, що для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Статтею 1 Закону України "Про оцінку земель" встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок визначена як капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель (ч. 5 ст. 5 Закону України "Про оцінку земель").

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться, зокрема, у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності (ст. 13 Закону України "Про оцінку земель").

Згідно з ст. 18 Закону України "Про оцінку землі", нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення, проводиться не рідше ніж один раз на 5-7 років.

Відповідно до частин 1 ст. 23 Закону України "Про оцінку земель" технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.

Згідно з пунктами 34, 35 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до виключної компетенції міської ради належить вирішення на пленарних засіданнях питань регулювання земельних відносин; затвердження ставок земельного податку відповідно до Податкового кодексу України.

Статтею 144 Конституції України і ст.73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Аналогічні положення закріпленні у ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування".

Як встановлено судом, рішенням Святогірської міської ради №1ХХХІ-6 від 29.03.2013р. Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Святогірськ затверджено нову нормативну грошову оцінку земель міста Святогірськ.

У п. 2 ст. 20, п.3 ст. 23 Закону України "Про оцінку земель" зазначено, що дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель. Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається відповідним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.

Як вбачається з матеріалів справи, згідно Витягу №2-15-10-9033 із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 1414170500:01:003:0073 загальною площею 0,7373 га, нормативна грошова оцінка складає 4 835 299,53 грн. (а.с.22).

Тобто, з моменту укладення спірного договору оренди землі відбулась зміна розміру нормативної грошової оцінки землі, що є підставою для приведення сторонами умов договору у відповідність до вимог чинного законодавства.

Відповідно до п. 2.19 постанови пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011р. № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин", оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Таким чином нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом, і оскільки укладений між сторонами договір передбачає можливість зміни розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленого умовами договору.

Крім того, рішенням №3LVI-6 від 05.06.2015р. затверджено нове Положення про плату за землю на території Святогірської міської ради, відповідно до п.8.2. якого змінено розмір орендної плати на території Святогірської міської ради за землі готелів та ресторанів з 1% від нормативної грошової оцінки земельних ділянок в залежності від виду функціонального використання земельних ділянок на 5% від нормативної грошової оцінки земельних ділянок в залежності від виду функціонального використання земельних ділянок, що є підставою для внесення змін до умов спірного договору.

Також, з урахуванням розпорядження голови Обласної державної адміністрації керівника Обласної військово-цивільної адміністрації №415 від 20.05.2016р. перейменовано адресу знаходження орендованої земельної ділянки, а саме вул. Островського, 44 перейменовано на вул. Івана Мазепи, 44, що зумовлює необхідність внесення змін до договору оренди землі №0405516700027 від 06.07.2005р.

Отже, враховуючи вищевикладене, суд вважає доведеним наявність у позивача права вимагати від відповідача приведення договору оренди землі у відповідність до вимог законодавства шляхом внесення відповідних змін з метою усунення порушення сторонами договору вимог законодавства, обов'язкового для сторін, з огляду на що вимоги позивача про визнання додаткової угоди до договору оренди землі №0405516700027 від 06.07.2005 укладеною в редакції останнього підлягають задоволенню.

У відповідності до вимог п.1 ч.4 ст. 129 Господарського процесуального кодексу України стягуються з відповідача на користь позивача.

Керуючись ст.ст. 7, 13, 42, 86, 123, 129, 210, 233, 236-241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Святогірської міської ради, Святогірськ Донецької області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Стілон» , м. Київ про визнання додаткової угоди до договору оренди землі №0405516700027 від 06.07.2005 укладеною в редакції позивача - задовольнити.

Визнати додаткову угоду №141411808 до договору оренди землі №040516700027 від 06.07.2005 укладеною в наступній редакції:

Додаткова угода №141411808

до договору оренди землі 040516700027 від 06.07.2005

місто Маріуполь, Донецька область


року

Орендодавець Святогірська міська рада в особі в.о. міського голови, секретаря міської ради ОСОБА_1, діючої па підставі сі.42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" з одного боку,

та Орендар Товариство з обмеженою відповідальністю "Стілон" в особі директора ОСОБА_2, яка діє на підставі Статуту. з другого боку, склали цю угоду про нижченаведене:

На підставі рішень Свягогірської міської ради від 29.03.2013 №1-XXX1-6 Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Святогірська . від 05.06.2015 №З-LVІ-6 "Про затвердження Положення про плату за землю", розпорядження голови Донецької обласної державної адміністрації №405 від 20.05.2016 "Про перейменування вулиць та інших об'єктів топоніміки в межах населених пунктів Донецької області", Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року №843 «Про внесення змін до Типового договору оренди землі", Сторони домовились внести в договір оренди землі, зареєстрований 06.07.2005 за №040516700027 наступні зміни:

1.Пункт 1 розділу "Предмет договору " договору оренди землі, зареєстрованої о 06.07.2005 за №0405 16700027. викласти у такій редакції:

7. Орендодавець надає, а орендар приймає в строкове шатне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення із земель житлової та громадської забудови Святогірської міської ради, яка знаходиться в місті Святогірську по вулиці Івана Мазепи, 44.

2.Пункт 5 розділу "Об'єкт оренди" договору оренди землі, зареєстрований о 6.07.2005 за №040516700027. викласти у такій редакції:

5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки на дату укладення додаткової угоди становить:

- 4835299,53 (чотири мільйона вісімсот тридцять п'ять тисяч двісті дев'яносто дев'ять гривень 53 копійки) гривень.

3.Пункти 9, 11, 12 розділу "Орендна плата" договору оренди землі, зареєстрованого 06.07.2005 за №040516700027. викласти у такий редакції:

9. Орендна тата вноситься Орендарем у грошовій формі, у розмірі 5 (п'ять) відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки в рік. що на дату укладення додаткової угоди складає:

- 241764,98 (двісті сорок одна тисяча сімсот шістдесят чотири гривні 98 копійок) гривень щорічно.

11. Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками землекористувачем за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

12. Розмір орендної плати переглядається один раз на рік у разі: зміни граничних розмірів орендної плати, визначених Податковим кодексом України, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини Орендаря, що підтверджено документами:

зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки державної та комунальної власності;

в інших випадках, передбачених законом.

4. Інші положення договору оренди землі зареєстрованого 06.07.205 за №040516700027 залишити без змін.

5. Цю угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, один з яких знаходиться в Орендодавця, другий - в Орендаря.

6. Цю угоду вважати невід'ємною частиною договору оренди землі зареєстрованого 06.07.2005 за №040516700027.

7. Ця угода набирає чинності після підписання сторонами.

РЕКВІЗИТИ СТОРІН

ОрендодавецьОрендар Святогірська міська рада Ідентифікаційний код 04053001 84130, Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Володимира Сосюри, 8 Товариство з обмеженою відповідальністю Стілон Ідентифікаційний код 23421939 03084, м. Київ, Столичне шосе, буд.149, дачн.буд.43 ПІДПИСИ СТОРІН

ОрендодавецьОрендар В.о. міського голови, секретар міської ради ОСОБА_1


М.П. Директор ОСОБА_2
М.П. .

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Стілон» (03084, м. Київ, Столичне шосе, буд.149, дачн.буд.43; код ЄДРПОУ 23421939) на користь Святогірської міської ради (84130, Донецька обл., м. Святогірськ, вул. Володимира Сосюри, 8; код ЄДРПОУ 04053001) судовий збір у розмірі 1 762,00 грн.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено у Східний апеляційний господарський суд протягом двадцяти днів з дня складання повного судового рішення через Господарський суд Донецької області, в порядку передбаченому розділом ІV ГПК України.

Суддя О.В. Чернова

Повний текст рішення складено та підписано 24.04.2019 року.

Веб-адреса Єдиного державного реєстру судових рішень, розміщена на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет: http://reyestr.court.gov.ua/

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення22.04.2019
Оприлюднено26.04.2019
Номер документу81432921
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —905/2272/18

Судовий наказ від 31.05.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Чернова Оксана Володимирівна

Ухвала від 24.07.2019

Господарське

Господарський суд Донецької області

Чернова Оксана Володимирівна

Постанова від 16.07.2019

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Крестьянінов Олексій Олександрович

Ухвала від 01.07.2019

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Крестьянінов Олексій Олександрович

Ухвала від 27.05.2019

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Крестьянінов Олексій Олександрович

Рішення від 22.04.2019

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Чернова

Рішення від 22.04.2019

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Чернова

Ухвала від 03.04.2019

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Чернова

Ухвала від 07.03.2019

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Чернова

Ухвала від 28.02.2019

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Чернова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні