Постанова
від 26.04.2019 по справі 333/829/19
КОМУНАРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЗАПОРІЖЖЯ

Справа № 333/829/19

Провадження № 3/333/405/19

П О С Т А Н О В А

Іменем України

26 квітня 2019 року м. Запоріжжя

Суддя Комунарського районного суду м. Запоріжжя Кулик Вікторія Борисівна, розглянувши матеріали справи про адміністративне правопорушення, які надійшли з Головного управління ДФС у Запорізькій області, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 (відомості про число, місяць та рік народження в матеріалах спарви відсутні), громадянки України, українки, керівника (голова ліквідаційної комісії) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОРНЕР , зареєстрованої за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1, ідентифікаційний номер: НОМЕР_1, -

-за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП , -

ВСТАНОВИВ:

Згідно з протоколом про адміністративне правопорушення № 62 від 31.01.2019 року, складеного головним державним ревізором - інспектором відділу перевірок інших галузей економіки управління аудиту Головного управління ДФС у Запорізькій області ОСОБА_2, за результатами перевірки ТОВ КОРНЕР (код 25486667) розташованоЮ за адресою: м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 8, керівником (голова ліквідаційної комісії) якого є ОСОБА_1, остання вчинила правопорушення, а саме: не надання документів, необхідних для проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ КОРНЕР з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2015 року по 18.12.2018 року, та правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2015 року по 12.12.2018 року, у зв'язку з відсутністю посадових осіб ТОВ КОРНЕР або його законних (уповноважених) представників за юридичною адресою підприємства під час прибуття фахівців.

Дії ОСОБА_1 посадовою особою кваліфіковані за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.

В судове засідання ОСОБА_1 не з'явилася, про дату, час та місце слухання справи була повідомлена своєчасно та належним чином, у встановленому законом порядку, заяв, клопотань про відкладення слухання справи суду не надала.

Дослідивши матеріали справи, суд проходить до наступних висновків.

Відповідно до ст. 14 КУпАП підставою для притягнення посадових осіб до адміністративної відповідальності є вчинення адміністративних правопорушень, пов?язаних з недодержанням установлених правил у сфері охорони порядку управління та інших правил, забезпечення виконання яких входить до їх службових обов?язків.

Відповідно до ст. 9 КУпАП України адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Частиною 1 ст. 163-1 КУпАП передбачено відповідальність за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.

З протоколу про адміністративне правопорушення № 62 від 31.01.2019 року вбачається, що об?єктивною стороною інкримінованого ОСОБА_1 правопорушення є не надання документів, необхідних для проведення документальної позапланової виїзної перевірки, відповідальність за що ч. 1 ст. 163-1 КУпАП не передбачена.

Крім того, відповідно до ст. 41 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом до повноважень арбітражного керуючого не належить обов?язок надання аудиторських висновків до ГУ ДФС для проведення перевірок, та податковим органом не доведено відсутність на підприємстві податкового обліку чи порушення керівником порядку ведення такого обліку.

Відповідно до ст. 62 Конституції України, обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом та на припущеннях, а усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь. Суд при розгляді справи про адміністративне правопорушення повинен прийти до висновку про винуватість особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, поза розумним сумнівом.

Європейським судом з прав людини у рішенні по справі Карелін проти Росії від 20 вересня 2016 року зазначено, що у випадку, коли викладена в протоколі фабула адміністративного правопорушення не відображає всіх істотних ознак складу правопорушення, суд не має права самостійно редагувати її, а так само не може відшукувати докази на користь обвинувачення, оскільки це становитиме порушення права на захист та принципу рівності сторін процесу.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП України, провадження по справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю, у разі відсутності складу адміністративного правопорушення.

Отже, з урахуванням викладеного та тих обставин, що об?єктивною стороною інкримінованого ОСОБА_1 правопорушення є не надання документів, необхідних для проведення документальної позапланової виїзної перевірки, відповідальність за що ч. 1 ст. 163-1 КУпАП не передбачена, а отже, в ЇЇ діях відсутній склад правопорушення, передбаченого ст. 163-1 ч. 1 КУпАП, що відповідно до ст. 247 п. 1 КУпАП є підставою для закриття провадження по справі.

Керуючись ст.ст. 247, 163-1, 283, 284 КУпАП України, -

ПОСТАНОВИВ:

Провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП України - закрити у зв?язку з відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення.

Постанова може бути оскаржена до Запорізького апеляційного суду через Комунарський районний суд м. Запоріжжя протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя Комунарського районного суду

м. Запоріжжя В.Б. Кулик

СудКомунарський районний суд м.Запоріжжя
Дата ухвалення рішення26.04.2019
Оприлюднено28.04.2019
Номер документу81447074
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —333/829/19

Постанова від 26.04.2019

Адмінправопорушення

Комунарський районний суд м.Запоріжжя

Кулик В. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні