Провадження № 3/359/1063/2019
Справа № 359/2705/19
М № 0071/12500/19
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
19 квітня 2019 м. Бориспіль
Суддя Бориспільського міськрайонного суду Київської області Кабанячий Ю.В., за участі представника Київської митниці ДФС ОСОБА_1, особи яка притягається до відповідальності, його представника - адвоката ОСОБА_2, розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов від Київської митниці ДФС, про порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, відносно громадянина України ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1, керівника ТОВ ІНТЕРСЕРВІС ЮКРЕЙН (65026 Одеська область м. Одеса Приморський р-н пл. Митна буд. 1-а, офіс 110, код ЄДРПОУ 41344867), НОМЕР_1 виданий 05.09.2018 органом №5114, мешкає за адресою: Україна АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_2,
в с т а н о в и в:
Згідно протоколу про порушення митних правил № 0071/12500/19, 21.12.2018 в зоні митного контролю відділу митного оформлення № 6 митного поста Димитрово Київської митниці ДФС при митному огляді міжнародного експрес-відправлення № 214625090, яке надійшло від компанії CHINA NATIONAL AERO-TECHNOLOGY I/E HANGZHOU CO. (NO.257 TIYUCHANG ROAD HANGZHOU, CHINA) на адресу LLC Interservice Ukraine (Customs sq.1a, of 110. 65026, Ukraine, Odessa city). (ТОВ ІНТЕРСЕРВІС ЮКРЕЙН (65026 м. Одеса пл. Митна, буд. 1-а офіс 110), для Poroshenko Andrey, було виявлено оригінали документів:
1) інвойс (INVOICE) від 24.10.2018 №18HF333901 на товари, а саме: Plastic kitcher ware (арт. 52217211), у кількості 3500 шт., ціна 0,23 дол. США за шт., загальною вартістю 805 $ США; Plastic kitcher ware (арт. 52217212), у кількості 3500 шт., ціна 0,23 дол. США за шт., загальною вартістю 805 $ США; Plastic kitcher ware (арт. 52217213), у кількості 3500 шт., ціна 0,23 дол. США за шт., загальною вартістю 805 $ США, загальною вартістю товарів 2415 дол. США, виставлений компанією CHINA NATIONAL AERO-TECHNOLOGY I/E HANGZHOU CO. (NO.257 TIYUCHANG ROAD HANGZHOU, CHINA) товариству LLC Interservice Ukraine (Customs sq.1a, of 110. 65026, Ukraine, Odessa city)/ТОВ ІНТЕРСЕРВІС ЮКРЕЙН (65026, м. Одеса, пл. Митна, буд. 1-а, офіс 110);
2) пакувальний лист до інвойсу (INVOICE) від 24.10.2018 №18HF333901 на товар Plastic kitcher ware виставлений компанією CHINA NATIONAL AERO-TECHNOLOGY I/E HANGZHOU CO. (NO.257 TIYUCHANG ROAD HANGZHOU, CHINA), загальною кількістю 30 місць, загальною вагою брутто 330 кг, нетто 315 кг. загальною кількістю 10500 шт.
3) Коносамент від 09.11.2018 № EURFLB18T1615ODS на товари, що переміщуються морським транспортом COSCO SHIPPING SEINE у 20-футовому контейнері №MAGU2253086, відправником якого зазначено компанію CHINA NATIONAL AERO-TECHNOLOGY I/E HANGZHOU CO. (NO.257 TIYUCHANG ROAD HANGZHOU, CHINA), отримувачем LLC Interservice Ukraine (Customs sq.1a, of 110. 65026, Ukraine, Odessa city).
За результатом аналізу даних АСМО Інспектор встановлено, що 18.12.2018 року вищевказаний товар було переміщено через митний кордон України та випущено у вільний обіг.
Так, 18.12.2018 в зоні діяльності Одеської митниці ДФС (відділ митного оформлення № 4 митного поста Одеса-центральний , пункт пропуску Одеський морський торговельний порт ) товар білизна столова з ПВХ волокон загальною вагою брутто 330 кг., нетто 315 кг., у кількості 10500 шт., що надійшов на адресу ТОВ ІНТЕРСЕРВІС ЮКРЕЙН (65026, м. Одеса, пл. Митна, буд. 1-а, офіс 110, код ЄДРПОУ НОМЕР_3), відповідно до коносамента від 09.11.2018 № EURFLB18T1615ODS (контейнер №MAGU2253086), з території Китайської Народної Республіки, за митною декларацією типу ІМ-40 АА в №UA500040/2018/013450, оформлено у вільний обіг, загальною вартістю 1680 дол. США.
При цьому, у якості підстави для переміщення через митний кордон України та випуску у вільний обіг вищезазначених товарів до митниці подано наступні документи:
1) інвойс (INVOICE) від 24.10.2018 №18HF333901 на товар, а саме: Plastic kitcher ware/конверт для столових приборов з ПВХ плетений (арт. 52217211), у кількості 3500 шт., ціна за 0,16 дол. США за шт., загальною вартістю 560 $ США; Plastic kitcher ware/ конверт для столових приборов з ПВХ плетений (арт. 52217211), у кількості 3500 шт., ціна за 0,16 дол. США за шт., загальною вартістю 560 $ США; Plastic kitcher ware/ конверт для столових приборов з ПВХ плетений (арт. 52217211), у кількості 3500 шт., ціна за 0,16 дол. США за шт., загальною вартістю 560 $ США, загальною вартістю 1680 дол. США, виставлений компанією SHREE PARDARSHAK POLYPACK (RAJPAR ROAD, SHAKAT SANALA, MORBI-363641, RAJKOT, (GUJARAT), INDIA), відповідно до якого відправником виступає компанія CHINA NATIONAL AERO-TECHNOLOGY I/E HANGZHOU CO. (NO.257 TIYUCHANG ROAD HANGZHOU, CHINA) отримувач LLC Interservice Ukraine (Customs sq.1a, of 110. 65026, Ukraine, Odessa city)/ТОВ ІНТЕРСЕРВІС ЮКРЕЙН (65026, м. Одеса, пл. Митна, буд. 1-а, офіс 110);
2) пакувальний лист до інвойсу (INVOICE) від 24.10.2018 №18HF333901 на товар Plastic kitcher ware виставлений компанією SHREE PARDARSHAK POLYPACK (RAJPAR ROAD, SHAKAT SANALA, MORBI-363641, RAJKOT, (GUJARAT), INDIA) Загальною кількістю 30 місць, загальною вагою брутто 330 кг/нетто 315 кг., у загальній кількості 10500 шт.
3) Коносамент від 09.11.2018 № EURFLB18T1615ODS на товари, що переміщуються морським транспортом COSCO SHIPPING SEINE у 20-футовому контейнері № MAGU2253086, відправником якого зазначено компанію CHINA NATIONAL AERO-TECHNOLOGY I/E HANGZHOU CO. (NO.257 TIYUCHANG ROAD HANGZHOU, CHINA) товариству LLC Interservice Ukraine (Customs sq.1a, of 110. 65026, Ukraine, Odessa city).
Відповідно до гр. 44 вказаної електронної митної декларації до митного оформлення подано інвойс від 24.10.2018 №18HF333901 на товар загальною вартістю 1680 дол. США.
При порівнянні відомостей, наявних у документах, поданих при переміщенні через митний кордон України та у подальшому для здійснення митного оформлення в зоні діяльності Одеської митниці ДФС, з відомостями, вказаними у документах, виявлених 21.12.2018 в зоні митного контролю відділу митного оформлення № 6 митного поста Димитрово Київської митниці ДФС при митному огляді міжнародного експрес-відправлення №214625090, встановлено, що вони співпадають за рядом ознак та стосуються однієї партії товарів, а саме, співпадають відомості щодо: вантажовідправник та отримувач товару; найменування, асортименту, кількості та ваги товару; тип та номер контейнеру, в якому переміщувались товари.
Відмінність полягає у відомостях щодо фактурної вартості товарів, а саме: у інвойсі від 24.10.2018 №18 HF 333901, поданому у якості підстави для переміщення товарів через митний кордон України та до митного оформлення, фактурну вартість товарів зазначено в розмірі 1680 дол. США, а в інвойсі від 24.10.2018 № 18 HF 333901, що був виявлений під час митного контролю міжнародного експрес-відправлення № 214625090, вартість товарів зазначена у розмірі 2415 дол. США.
Встановлені обставини свідчать про те, що документи, виявлені 21.12.2018 в зоні митного контролю відділу митного оформлення № 6 митного поста Димитрово Київської митниці ДФС при митному огляді міжнародного експрес-відправлення № 214625090, стосуються партії товарів, переміщених через митний кордон України 18.12.2018 в зоні діяльності Одеської митниці ДФС (відділ митного оформлення № 1 м/п Одеса-центральний , пункт пропуску Одеський морський торговельний порт ) та оформлено за електронною митною декларацією типу ІМ 40 АА від 18.12.2018 № UA500010/2018/013450.
Таким чином, в результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів було встановлено, що товар білизна столова з ПВХ волокон , у кількості 10500 шт., загальною вагою нетто 315 кг., загальною вагою брутто 330 кг, якій переміщувався в контейнері № MAGU2253086, вартістю 2415 дол. США або 67 344,89 грн. ( згідно курсу НБУ на день переміщення товарів через митний кордон України - 1 долар США - 27,886082 грн.), переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товарів.
Перебуваючи на посаді керівника підприємства, гр. ОСОБА_3 відповідає за фінансово-господарську діяльність підприємства і зобов'язаний надавати до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією.
Таким чином, керівником ТОВ ІНТЕРСЕРВІС ЮКРЕЙН (код ЄДРПОУ НОМЕР_3), громадянином України ОСОБА_3, вчинено дії, що призвели до переміщення товарів білизна столова з ПВХ волокон , загальною вартістю 67 344,89 грн., через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.
Отже, в діях громадянина України ОСОБА_3 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч.1 ст. 483 Митного кодексу України.
У зв'язку з чим працівниками митниці 19.02.2019 року складено протокол про порушення митних правил № 0071/12500/19.
Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, ОСОБА_3 та його представник - адвокат ОСОБА_2 в судовому засіданні зазначили, що під час декларування товарів за ЕМД типу ІМ 40 АА від 18.12.2018 № UA 500010/2018/013450 ОСОБА_3 були подані дійсні документи на відповідну партію товарів для здійснення їх митного контролю, а також визначення їх митної вартості. Зазначене підтверджується платіжними документами про вчинення переказу коштів в якості оплати товарів в розмірі 1680 доларів США та листами надісланими на запит митного органу. Знайдений під час митного контролю міжнародного експрес-відправлення інвойс був надісланий помилково, оскільки на товарах у дійсності не наносився логотип компанії, та справжня ціна товарів для компанії SHREE PARDARSHAK POLYPACK становить 0, 15 дол. США за одиницю товарів. Посилання в протоколі про порушення митних правил на те, що вартість товару складає більшу суму ґрунтується лише на припущеннях. Відмінність вартості товарів за документами, що надійшли офіційно від компанії постачальника та за документами, які направила особа, з якою немає договірних відносин не може свідчити про наявність умислу на вчинення дій передбачених ч. 1 ст. 483 МК України. Враховуючи вищевикладене, просять суд, провадження у даній справі закрити, у зв'язку із відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.
Представник митниці протокол підтримав, та зазначив, що громадянин України ОСОБА_3, скоїв порушення митних правил, яке передбачене ч. 1 ст. 483 МК України, у зв'язку з чим просив застосувати до правопорушника адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 100 % вартості товарів з конфіскацією зазначених товарів.
Заслухавши пояснення особи, яка притягується до адміністративної відповідальності та його представника, думку представника митниці, дослідивши матеріали справи, приходжу до висновку, що вина громадянина України ОСОБА_3, не знайшла свого підтвердження, а склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, судом не встановлений, виходячи з наступного.
Згідно ч. 1 ст. 486 Митного кодексу України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.
За змістом ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинене правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують чи обтяжують відповідальність, чи заподіяно матеріальну шкоду, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Аналогічні вимоги також закріплені в ст. 489 МК України.
Відповідно до ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред'явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об'єктивних і суб'єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.
За диспозицією ч. 1 ст. 483 МК України переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
Таким чином, основним безпосереднім об'єктом є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.
Об'єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.
Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.
Суб'єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.
Як вбачається з матеріалів даної справи, 18.12.2018 в зоні діяльності Одеської митниці ДФС (відділ митного оформлення № 4 митного поста Одеса-центральний , пункт пропуску Одеський морський торговельний порт ) товар білизна столова з ПВХ волокон загальною вагою брутто 330 кг., нетто 315 кг., у кількості 10500 шт., що надійшов на адресу ТОВ ІНТЕРСЕРВІС ЮКРЕЙН (65026, м. Одеса, пл. Митна, буд. 1-а, офіс 110, код ЄДРПОУ НОМЕР_3), відповідно до коносамента від 09.11.2018 № EURFLB18T1615ODS (контейнер №MAGU2253086), з території Китайської Народної Республіки, за митною декларацією типу ІМ-40 АА в №UA500040/2018/013450, оформлено у вільний обіг, загальною вартістю 1680 дол. США.
Відповідно до ч. 1 ст. 54 МК України контроль правильності визначення митної вартості товарів здійснюється органом доходів і зборів під час проведення митного контролю і митного оформлення шляхом перевірки числового значення заявленої митної вартості.
Частиною третьою цієї ж статті передбачено, що за результатами здійснення контролю правильності визначення митної вартості товарів орган доходів і зборів визнає заявлену декларантом або уповноваженою ним особою митну вартість чи приймає письмове рішення про її коригування відповідно до положень статті 55 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 4 ст. 54 МК України орган доходів і зборів під час здійснення контролю правильності визначення митної вартості товарів зобов'язаний, зокрема, здійснювати контроль заявленої декларантом або уповноваженою ним особою митної вартості товарів шляхом перевірки числового значення заявленої митної вартості, наявності в поданих зазначеними особами документах усіх відомостей, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, чи відомостей щодо ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари; випускати у вільний обіг товари, що декларуються.
Виходячи зі змісту положень ч. 5 ст. 54 МК України, в ході виконання вказаних обов'язків, орган доходів і зборів має право, зокрема, упевнюватися в достовірності або точності будь-якої заяви, документа чи розрахунку, поданих для цілей визначення митної вартості; у випадках, встановлених МК України, письмово запитувати від декларанта або уповноваженої ним особи встановлені статтею 53 цього Кодексу додаткові документи та відомості, якщо це необхідно для прийняття рішення про визнання заявленої митної вартості.
Таким чином, в ході виконання своїх обов'язків при митному оформленні товарів в даній операції з поставки, органом доходів і зборів у відповідності до вимог наведених вище норм законодавства, після здійснення контролю за правильністю визначення митної вартості товарів, на підставі поданих товаросупровідних документів було здійснено митне оформлення та випущено у вільний обіг товари за ІМ 40 ДЕ UA500040/2018/013450. При цьому жодних рішень про коригування митної вартості товарів органом доходів і зборів не приймалось.
Ці обставини вказують на те, що митний орган при здійсненні своїх повноважень щодо контролю правильності визначення митної вартості товарів в рамках ст. 54 МК України, при здійсненні митного оформлення товарів дійшов висновку, в тому числі про вірність визначення митної вартості та випустив товари у вільний обіг. Такий факт в свою чергу підтверджує, що декларант належним чином виконав всі обов'язки в процедурі митного оформлення товарів, включаючи правильність визначення митної вартості товару.
Однак, виявлені 21.12.2018 в зоні митного контролю відділу митного оформлення № 6 митного поста Димитрово Київської митниці ДФС при митному огляді міжнародного експрес-відправлення № 214625090 документи, стосуються партії товарів, переміщених через митний кордон України 18.12.2018 в зоні діяльності Одеської митниці ДФС та згідно останніх мають вартість 2415 дол. США або 67 344,89 грн. ( згідно курсу НБУ на день переміщення товарів через митний кордон України - 1 долар США - 27,886082 грн.), тобто переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товарів.
Як зазначалося вище, згідно ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до п. 6 ППВСУ Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил № 8 від 03.06.2005 р., передбачено, що підставою для переміщення через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів. При цьому, документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.
Так, доказом, на який спирається Київська митниця ДФС на підтвердження наявності в діянні ОСОБА_3 об'єктивної сторони складу порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, є виявленні 21.12.2018 при митному огляді міжнародного експрес-відправлення № 214625090 документи, дані в яких щодо вартості цього товару не збігаються із даними документів, наданих для митного оформлення товару при його імпорті та розмитненні на митній території.
Компанія SHREE PARDARSHAK POLYPACK листом від 05.03.2019 повідомили, що ТОВ Інтерсервіс Юкрейн є їхніми бізнес партнерами та вони діють на даний момент відповідно до контракту № SHRINT0409/17 від 09.04.17. Ціна на товари згідно інвойсу № 18HF333901 від 24.10.2018 р. становить 1680 доларів США та вони вже отримали оплату.
Іншим листом компанія CHINA NATIONAL AERO-TECHNOLOGY I/E HANGZHOU CO. повідомила, що зробила помилку в рахунку та ціна їхніх пластикових конвертів склала 0,15 доларів за штуку, оскільки на товарах у дійсності не наносився логотип компанії.
Вартість товару, ввезеного на митну територію України на адресу ТОВ Інтерсервіс Юкрейн складає суму 1680 доларів США, що також підтверджується довідкою наданою ПАТ Банк Восток від 21.02.2019 № 46
Ці обставини в сукупності свідчать про те, що висновки митного органу про переміщення вказаних товарів через митний кордон України громадянином ОСОБА_4 з приховуванням від митного контролю базуються лише на співставленні органом доходів і зборів інформації, зазначеної в ІМ 40 АА № UA500040/2018/013450 від 18.12.2018 та документів виявлених при митному огляді міжнародного експрес-відправлення, без належного з'ясування дійсної вартості фактично ввезеного на митну територію України товару.
Так, лише розбіжність чи відповідність відомостей у вище перелічених документах жодним чином не може свідчити про недостовірність чи неправдивість відомостей, що внесені декларантом до митної декларації, пред'явленої до митного оформлення.
З огляду на викладене, суддя, виходячи з норми ч. 3 ст. 62 Конституції України, тлумачить усі сумніви щодо доведеності вини особи на користь останнього.
Оцінюючи матеріали справи, суддя приходить до висновку, що ОСОБА_3, не подавав митному органу, як підставу для переміщення товару документів, що містять неправдиві відомості щодо вартості товару, і не вчиняв дій щодо переміщення зазначеного вантажу через митний кордон України з приховуванням від митного контролю.
Згідно ст. 487 МК України, провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.
Таким чином, суддя приходить до висновку, що провадження відносно ОСОБА_3, за ч. 1 ст. 483 МК України підлягає закриттю, у зв'язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.
Керуючись ст. ст. 69, 257, 265, 266, 458, ч. 1 ст. 483, ст. ст. 487, 495 МК України, п. 1 ч. 1 ст. 247, ст. ст. 251-252, 280, 283, 287, 294 КУпАП, суд,-
п о с т а н о в и в :
Провадження у справі про порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, відносно громадянина України ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_2 - закрити за відсутністю складу адміністративного правопорушення.
Постанова суду (судді) у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи або органом доходів і зборів, який здійснював провадження у цій справі протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного суду через місцевий суд, який виніс постанову.
Постанова суду у справі про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку оскарження цієї постанови і може бути пред'явлена до виконання протягом трьох місяців з дня набрання нею законної сили.
Суддя Ю.В. Кабанячий
Постанова суду набрала законної сили
Суд | Бориспільський міськрайонний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 19.04.2019 |
Оприлюднено | 28.04.2019 |
Номер документу | 81449399 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Бориспільський міськрайонний суд Київської області
Кабанячий Ю. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні