1-кс/381/668/19
381/1668/19
У Х В А Л А
про тимчасовий доступ до документів
25 квітня 2019 року м.Фастів Київської області
Слідчий суддя Фастівського міськрайонного суду Київської області ОСОБА_1 , за участюпрокурора ОСОБА_2 тасекретаря ОСОБА_3 ,
розглянув клопотання сторони кримінального провадження прокурора Фастівської місцевої прокуратури ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до документів та їх вилучення в кримінальному провадженні №42019111310000025 від 05.03.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України,
Перевірив наданні матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши думку учасників судового провадження
в с т а н о в и в:
23.04.2019 року до Фастівського міськрайонного суду надійшло клопотання прокурора Фастівської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до оригіналів документів, що знаходяться в приміщеннях Комунального некомерційного підприємства Фастівської районної ради « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 з можливістю їх вилучення.
З матеріалів клопотання вбачається, що в провадженні СВ Фастівського відділення поліції Васильківського відділу поліції ГУ НП в Київській області перебуває кримінальне провадження № 42019111310000025 від 05.03.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
В ході проведення досудового розслідування встановлено, що Комунальним некомерційним підприємством Фастівської районної ради " ІНФОРМАЦІЯ_1 (Замовником) на сайті ІНФОРМАЦІЯ_2 оголошено конкурс https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-01-000403-Ь з будівництва амбулаторії первинної медичної допомоги по АДРЕСА_2 .
За результатами проведеного тендеру, 07.12.2018 між КНП ФРР « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі головного лікаря ОСОБА_4 (Замовником) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 укладено договір № 1 будівельного підряду по об`єкту «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по АДРЕСА_2 .
Відповідно до п. 1.1. Договору Підрядник зобов`язується своїми силами і засобами на свій ризик в межах Договірної ціни, що наведена в розділі III Договору, виконати в роботи «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по АДРЕСА_2 (надалі Об`єкт) за завданням Замовника, а Замовник зобов`язується падати Підряднику будівельний майданчик (фронт робіт), передати дозвільну документацію, прийняти від Підрядника закінченні роботи (об`єкт будівництва) та оплатити їх.
Положення п. 1.2. Договору передбачають, що роботи виконуються Підрядником згідно проектно-кошторисної документації та тендерної документації в межах ціни цього Договору.
Водночас положення п. 1.4. Договору передбачають, що Підрядник повинен виконати передбаченні цим Договором роботи, якість яких відповідає державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативно-правовим актам, умовам тендерної та проектно-кошторисної документації.
Разом із тим, відповідно до положень п. 3.1. Договору ціна становить 5298419,85 грн. (п`ять мільйонів двісті дев`яносто вісім тисяч чотириста дев`ятнадцять гривень 85 коп).
Положення п. 3.3 Договору передбачають, що в складі договірної ціни Підрядник надає Замовнику наступну документацію:
-локальні кошториси - 1 прим;
-підсумкову відомість ресурсів 1 прим;
-розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів 1 прим.;
-розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів
(форма Т2 тощо);
-з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм або/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки 1 примірник;
-розрахунки до документу «Договірна ціна» - 1 примірник;
-розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась 1 прим.;
-розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 22.02.2018 № 7/15-1904 та згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об`єктів, затвердженого Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 (зі змінами ) 1 прим.
-порівняльний склад норм, у разі наявності в кошторисній частині проектно-кошторисної документації норм, що втратили чинність на момент складання Договірної ціни, у вигляді довідки у довільній формі про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві.
Вивченням скан-копії договірної ціни, яка розміщена на сайті
ІНФОРМАЦІЯ_2 , встановлено, що «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по АДРЕСА_2 , що здійснюється в 2018 році встановлено, що її обґрунтуванням є:
-розрахунок № 1 Заробітна плата;
-розрахунок № 2 вартість матеріальних ресурсів;
-розрахунок № 3 вартість експлуатації будівельних машин і механізмів;
-розрахунок № 4 Загальновиробничі витрати;
-розрахунок № 5 Витрати на зведення (пристосування) та розбирання
титульних тимчасових будівель і споруд, в т.ч. зворотні суми;
-розрахунок № 6 кошти на додаткові витрати при виконанні будівельних робіт у зимовий період (на обсяги робіт, що плануються до виконання у зимовий період);
-розрахунок № 7 кошти на додаткові витрати при виконанні будівельних робіт у літній період (на обсяги робіт, що плануються до виконання у літній період);
-розрахунок № 8 інші супутні витрати;
-розрахунок № 9 прибуток
-розрахунок № 10 кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій
-розрахунок № 11 кошти на покриття ризику;
-розрахунок № 12 кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами
-розрахунок № 13 податки, збори, обов`язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва (без ПДВ);
-розрахунок № 14 витрати підрядника, що пов`язані з устаткуванням;
Відповідно до положень п. 3.9. Договору протокол погодження договірної ціни на весь період будівництва викладений у Додатку № 3 до цього Договору.
Положення п. 4.1. Договору передбачають, що розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об`єкт.
Відповідно до положень п. 4.2. Договору Замовник відповідно до абзацу 2 п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30 % вартості придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій , виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористанні суми авансу повертаються Замовнику.
Відповідно до положень п. 4.3. Договору поточні на остаточний розрахунки за виконанні роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк, не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді на електронному носії (в програмному комплексі їх складання - АВК).
Положення п. 5.1.8. Договору передбачають, що Замовник зобов`язаний забезпечити здійснення технічного нагляду протягом усього періоду будівництва Об`єкта в порядку, встановленому законодавством.
Водночас відповідно до умов договору Підрядник зобов`язаний: мати ліцензію на виконання тих видів робіт, які відповідно до законодавства України підлягають ліцензуванню та які будуть виконуватися безпосередньо Підрядником за цим Договором. Підрядник гарантує наявність відповідних ліцензій у субпідрядників на ті види робіт, які передбаченні цим Договором та підлягають ліцензуванню відповідно до законодавства України.
В судовому засіданні прокурор підтримав вимоги клопотання.
Відповідно до ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно з положенням ч.1 ст.160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.
Однією з підстав звернення до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів є можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Відповідно до ч.1 ст.86 КПК України докази визнається допустимим, якщо він отриманий у порядку, встановленому цим Кодексом.
Враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, зокрема для призначення в подальшому експертного дослідження документів в інший спосіб отримати вказані документи є неможливим, тому виникає необхідність у доступі до оригіналів документів, що знаходяться в приміщеннях Комунального некомерційного підприємства Фастівської районної ради « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за адресою: АДРЕСА_1 з можливістю їх вилучити.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст.159,160,163,164 КПК України, слідчий суддя
у х в а л и в :
1.Надати прокурору Фастівської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_2 , прокурору Фастівської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_6 , прокурору Фастівської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_7 , прокурору Фастівської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_8 , прокурору Фастівської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_9 , прокурору Фастівської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_10 , прокурору Фастівської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_11 та слідчому СВ Фастівського ВП Васильківського ВП ГУ НП в Київській області ОСОБА_12 тимчасовий доступ у формі вилучення оригіналів наступних документів, а саме:
-Договору № 1 будівельного підряду по об`єкту «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по АДРЕСА_2 » від 07.12.2018 з Додатками № № 1, 2, 3, 4;
-додаткової угоди № 1 від 28.12.2018 до договору будівельного підряду по об`єкту «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по АДРЕСА_2 » від 07.12.2018;
-проектно-кошторисної документації по об`єкту «Будівництво
амбулаторії первинної медичної допомоги по АДРЕСА_2 ;
- протоколу № 55 розгляду тендерних пропозицій від 26.11.2018;
-локальних кошторисів;
-підсумкової відомості ресурсів;
-розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
-розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів
(форма Т2 тощо);
-з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм або/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки;
-розрахунки до документу «Договірна ціна»;
-розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась;
-розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 22.02.2018 № 7/15-1904 та згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об`єктів, затвердженого Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 (зі змінами );
-порівняльний склад норм, у разі наявності в кошторисній частині проектно-кошторисної документації норм, що втратили чинність на момент складання Договірної ціни, у вигляді довідки у довільній формі про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві.
-Розрахунків, що містяться в обґрунтуванні Договірної ціни, а саме:
-розрахунок № 1 Заробітна плата;
-розрахунок № 2 вартість матеріальних ресурсів;
-розрахунок № 3 вартість експлуатації будівельних машин і механізмів;
-розрахунок № 4 Загальновиробничі витрати;
-розрахунок № 5 Витрати на зведення (пристосування) та розбирання
титульних тимчасових будівель і споруд, в т.ч. зворотні суми;
-розрахунок № 6 кошти на додаткові витрати при виконанні будівельних робіт у зимовий період (на обсяги робіт, що плануються до виконання у зимовий період);
-розрахунок № 7 кошти на додаткові витрати при виконанні будівельних робіт у літній період (на обсяги робіт, що плануються до виконання у літній період);
-розрахунок № 8 інші супутні витрати;
-розрахунок № 9 прибуток
-розрахунок № 10 кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій
-розрахунок № 11 кошти на покриття ризику;
-розрахунок № 12 кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами
-розрахунок № 13 податки, збори, обов`язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва (без ПДВ);
-розрахунок № 14 витрати підрядника, що пов`язані з устаткуванням;
-листування між Комунальним некомерційним підприємством
Фастівської районної ради « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », в тому числі згоди на залучення субпідрядників;
-платіжних документів за договором № 1 будівельного підряду
по об`єкту «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по АДРЕСА_2 »;
-актів форми КБ-2в, КБ-3 до Договору № 1 будівельного підряду по об`єкту «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по АДРЕСА_2 »;
-акту вартості устаткування, що придбається Виконавцем;
-акту приймання-передачі устаткування разом з рахунком Підрядника, в якому відображається вартість устаткування;
а також належним чином засвідчених копій наступних документів,
а саме:
-наказу про призначення головного лікаря Комунального некомерційного підприємства Фастівської районної ради " ІНФОРМАЦІЯ_1 " ОСОБА_4 ;
-Статуту Комунального некомерційного підприємства Фастівської
районної ради " ІНФОРМАЦІЯ_1 ";
-положення про тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства Фастівської районної ради " ІНФОРМАЦІЯ_1 ";
-наказів про призначення осіб, які є членами тендерного комітету
Комунального некомерційного підприємства Фастівської районної ради " ІНФОРМАЦІЯ_1 ", а саме:
ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 ;
-Рішення Тендерного комітету № 47 від 09.11.2018 Комунального некомерційного підприємства Фастівської районної ради " ІНФОРМАЦІЯ_1 ";
-Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи амбулаторії первинної медичної допомоги по АДРЕСА_2 ;
-Додатку №1до Тендерноїдокументації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи амбулаторії первинної медичної допомоги по АДРЕСА_2 ;
-Додатку №2до Тендерноїдокументації щодо проведення відкритих
торгів на закупівлю робіт Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи амбулаторії первинної медичної допомоги по АДРЕСА_2 ;
- тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю
« ІНФОРМАЦІЯ_4 » від 16.11.2018 № 16/11-1;
-довідки про відсутність заборгованості з платежів;
-інформації від 26.11.2018 за № 26/11-1 про те, що відомості
про юридичну особу, яка є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов`язані з корупцією правопорушення;
-довідки МВС серії ААА № 0483488;
-договору генерального підряду № 12/06 від 12.06.2014;
-акту приймання виконаних будівельних робіт за липень 2015 року;
-відгуку ОСОБА_18 від 06.11.2018 за № 10;
-договору підряду № 27/07-18 від 27.07.2018;
-зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва
поточного ремонту будівлі комунального закладу Київської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;
-договірної ціни на поточний ремонт будівлі комунального закладу
Київської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;
-локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 на поточний
ремонт будівлі комунального закладу Київської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;
-дефектного акту на поточний ремонт будівлі комунального закладу
Київської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;
-плану графіку виконання робіт з поточного ремонту будівлі
комунального закладу Київської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;
-довідки про вартість виконаних робіт з поточного ремонту будівлі
комунального закладу Київської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;
-листу-відгуку від 08.11.2018 за № 85 Комунального закладу Київської
обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_5 »;
-листу-відгуку від 01.11.2018 за № 01-09/275
ІНФОРМАЦІЯ_6
- договору № 102-17 від 13.07.2017 разом з Додатками № 1-7,
які зберігаються в приміщеннях Комунального некомерційного підприємства Фастівської районної ради « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 Строк дії ухвали на протязі одного місяця з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Відповідно до ст.166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукування та вилучення зазначених речей і документів.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Фастівський міськрайонний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 25.04.2019 |
Оприлюднено | 17.02.2023 |
Номер документу | 81451061 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Фастівський міськрайонний суд Київської області
Суботін А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні