Ухвала
від 23.04.2019 по справі 320/1985/19
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

23 квітня 2019 року м. Київ № 320/1985/19

Суддя Київського окружного адміністративного суду Панова Г.В., розглянувши позовну заяву

Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області

до Товариства з обмеженою відповідальністю Інсайт Конект

про про стягнення податкового боргу,

В С Т А Н О В И В:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Головне управління Державної фіскальної служби у Київській області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю Інсайт Конект , в якому просить суд стягнути з ТОВ Інсайт Конект (09100, Київська область, м. Біла Церква, пров. Будівельників, буд.1-Б, код ЄДРПОУ 40020879) податковий борг у сумі 219 126,12 коп.

Відповідно до частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, зокрема, чи: відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Так, в силу приписів пунктів 4, 5 та 8 частини п`ятої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві зазначаються: зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; докази, що підтверджують вказані обставини; докази, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності).

Позивач зобов'язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів (частина четверта статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України).

Так, позивач у позові зазначає, що відповідач був зареєстрований як платник податку на додану вартість, а 05.09.2017 реєстрацію анульовано, при цьому доказів такого анулювання до суду не надано.

В обґрунтування позову, представник позивача вказав, що контролюючим органом відносно ТОВ Інсайт Конект були винесені податкові повідомлення-рішення від 10.05.2016 № 0000871201; від 04.01.2018 № 0000185001 та податкову вимогу форми Ю №3342-17 від 17.11.2016 на загальну суму податкового боргу за узгодженим податковим зобов'язанням 113849,00.

Водночас, з доданих до позовної заяви копій конвертів не можливо встановити, чи направлялися на адресу відповідача вказані податкові-повідомлення рішення та податкова вимога, тобто чи є вони узгодженими в розумінні Податкового кодексу.

Таким чином, суду не надається за можливе встановити, чи не скористався відповідач своїм правом на оскарження вказаних податкових повідомлень-рішень.

Крім того, частиною третьою статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Відповідно до частини 2 статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Так, правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначено Законом України Про судовий збір від 08.07.2011 № 3674- VІ.

Перелік осіб, які звільняються від сплати судового збору та випадки звільнення від сплати цього платежу, передбачені у статті 5 Закону України Про судовий збір . Однак, позивач до кола осіб, на яких поширюються пільги щодо сплати судового збору, не відноситься.

Так, відповідно до частини 1 статті 4 Закону України Про судовий збір судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно з підпунктом 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 №3674-VI за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою встановлюється ставка судового збору - 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб

Положеннями статті 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2019 рік від 23.11.2018 № 2629-VIII установлено у 2019 році прожитковий мінімум для працездатних осіб: з 1 січня 2019 року - 1921 гривня, з 1 липня - 2007 гривень, з 1 грудня - 2102 гривні.

Як вбачається з прохальної частини позовної заяви, позивачем заявлено вимогу майнового характеру, про стягнення з відповідача податкового боргу в сумі 219 126,12 грн.

При зверненні до суду з даним адміністративним позовом, позивачу слід було сплатити судовий збір у розмірі 3 286,89 грн.

Частинами першою та другою статті 9 Закону № 3674-VI встановлено, що судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.

Також, суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем до суду було надано платіжне доручення № 1971 від 21.03.2019 на суму 3286,90 грн., однак судом було здійснено перевірку зарахування сплати даної суми до Державного бюджету України та встановлено, що платіжне доручення № 1971 від 21.03.2019 на суму 3286,90 грн., зареєстровано за іншою справою, а саме 320/1780/19, яка перебувала у провадженні Київського окружного адміністративного суду (суддя Брагіна О.Є.).

З огляду на вказане, суд зазначає, що відповідно до статті 1 Закону України Про судовий збір судовий збір - збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, за видачу судами документів, а також у разі ухвалення окремих судових рішень, передбачених цим Законом. Судовий збір включається до складу судових витрат.

Таким чином за подання кожного окремого позову, в разі відсутності пільг щодо сплати судового збору, необхідно сплатити судовий збір в розмірах та порядку, передбачених Законом України Про судовий збір , а тому судовий збір, сплачений за подання адміністративного позову, не може бути використаний для підтвердження сплати судового збору за подання до суду іншого адміністративного позову.

У свою чергу, ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 09.04.2019 у справі № 320/1780/19 позовну заяву ГУ ДФС у Київській області було повернуто позивачу з усіма доданими документами.

Крім того, відповідно до вимог статті 7 Закону України Про судовий збір сума судового збору може бути повернута за відповідним клопотанням саме у разі повернення позовної заяви. При цьому, Закон не обмежує у часі таке право сторони.

Суд звертає увагу позивача, що долучене до матеріалів справи платіжне доручення від 21.03.2019 № 1971 слугує підтвердженням сплати судового збору у справі № 320/1780/19, а тому не може вважатись належним доказом сплати судового збору в даній адміністративній справі №320/1985/19.

Таким чином, за подання даного адміністративного позову судовий збір сплачено не було, у зв'язку з чим позов не відповідає вимогам КАС України та підлягає залишенню без руху.

Зазначені обставини вказують на невідповідність позовної заяви вимогам, встановленим статтями 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до частини 1 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Частиною 2 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що в ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Вказані недоліки повинні бути усунені позивачем шляхом подання до суду:

- доказів надіслання позивачу податкових повідомлень- рішень від 10.05.2016 № 0000871201; від 04.01.2018 № 0000185001 та податкової вимоги форми Ю №3342-17 від 17.11.2016, де зазначено повну адресу підприємства куди направлялися вказані рішення контролюючого органу;

- доказів на підтвердження анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ "Інсайт Конект";

- доказів сплати судового збору у сумі 3 286,90 грн. за належними реквізитами щодо його сплати за розгляд даної справи адміністративним судом.

Належним документом про сплату судового збору є оригінал квитанції установи банку або відділення зв'язку, які прийняли платіж або платіжне доручення, підписане уповноваженою посадовою особою банку і скріплене печаткою установи банку з відміткою про дату виконання платіжного доручення.

Інформація щодо реквізитів сплати судового збору за подання позовних заяв до Київського окружного адміністративного суду є загальнодоступною, оприлюднена на офіційному веб-порталі "Судова влада України" за інтернет-адресою https://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/gromadyanam/tax/, а також розміщена на інформаційних стендах Київського окружного адміністративного суду.

Керуючись статтями 160, 161, 169, 171, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

У Х В А Л И В:

Позовну заяву Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Інсайт Конект" про стягнення податкового боргу, - залишити без руху.

Встановити позивачу десятиденний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання копії даної ухвали.

Роз'яснити позивачу, що якщо недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, не будуть усунуті у встановлений судом строк, позовна заява буде повернута відповідно до пункту 1 частини 4 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України.

Копію ухвали надіслати позивачу.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду .

Суддя Панова Г. В.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.04.2019
Оприлюднено02.05.2019
Номер документу81473935
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/1985/19

Рішення від 24.07.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 27.05.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 23.04.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 13.03.2019

Цивільне

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Купавська Н. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні