ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 квітня 2019 року м. ПолтаваСправа № 440/465/19
Полтавський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Сич С.С.,
за участю:
секретаря судового засідання - Гнітько О.О.,
представника позивача - ОСОБА_1,
представників відповідачів - ОСОБА_2, ОСОБА_3,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Приватного підприємства "БОБ-ТРАНС" до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Полтавській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
06 лютого 2019 року Приватне підприємство "БОБ-ТРАНС" /надалі - позивач; ПП "БОБ-ТРАНС"/ звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Державної фіскальної служби України /надалі - відповідач-1; ДФС України/, Головного управління ДФС у Полтавській області /надалі - відповідач-2; ГУ ДФС України у Полтавській області/ про:
- визнання протиправним та скасування рішення Головного управління ДФС у Полтавській області №1020481/42543978 від 11.12.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 12.11.2018 Приватного підприємства "БОБ-ТРАНС";
- визнання протиправним та скасування рішення Державної фіскальної служби України №53971/42543978/2 від 26.12.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 12.11.2018 року Приватного підприємства "БОБ-ТРАНС";
- зобов'язання Державної фіскальної служби України зареєструвати податкову накладну №1 від 12.11.2018 Приватного підприємства "БОБ-ТРАНС" у Єдиному реєстрі податкових накладних у відповідності до строків її подання.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що спірні рішення є неправомірними та необґрунтованим через відсутність належних доказів порушення підприємством податкового законодавства. Вказує, що ним було надано всі необхідні документи, які підтверджують факт реального вчинення позивачем господарських операцій, на які виписано податкову накладну №1 від 12.11.2018.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 11 лютого 2019 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №440/465/19, вирішено справу розглядати за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче судове засідання на 15:00 06 березня 2019 року.
28 лютого 2019 року до суду надійшов відзив відповідача-1 на позов /том 1 а.с. 86/, у якому представник ДФС України просив відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі, посилаючись на те, що підприємством складено податкову накладну на надані транспортно-експедиційні послуги відповідно до договору №07/11-18 про надання транспортно-експедиційних послуг по перевезенню вантажів автомобільним транспортом від 07.11.2018 року, предметом якого є зобов'язання ПП "БОБ-ТРАНС" організувати перевезення вантажу автомобільним транспортом, проте не надано додаткову угоду до вказаного договору. Крім того, у реєстрі ТТН перевезень, здійснених виконавцем в період 07.11.2018-10.11.2018 до акту виконаних робіт №37 від 12.11.2018, від замовника ПП "БОБ-ТРАНС" вказано ОСОБА_4, який не є посадовою особою ПП "БОБ-ТРАНС", що не дає змоги ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні та оформленні господарської операції, у зв'язку з чим порушено пункт 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88. Відтак, рішенням комісії з розгляду скарг ДФС України №53971/42543978/2 від 26.12.2018 скаргу ПП "БОБ-ТРАНС" залишено без задоволення та рішення ГУ ДФС у Полтавській області від 11.12.2018 №1020481/42543978 без змін.
28 лютого 2019 року до суду надійшов відзив відповідача-2 на позов /том 1 а.с. 91-93/, у якому представник ГУ ДФС у Полтавської області просив відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі, посилаючись на те, що за результатами опрацювання системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (СМКОР) виявлено, що обсяг постачання товару/послуги перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання. Зазначає, що ГУ ДФС у Полтавській області, діючи у відповідності до приписів Податкового кодексу України, правомірно прийнято оскаржуване рішення про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 12.11.2018.
Ухвалами суду від 06 березня 2019 року витребувано докази та оголошено перерву в підготовчому засіданні до 09:00 28 березня 2019 року.
18 березня 2019 року до суду представником ГУ ДФС у Полтавській області подано додаткові пояснення /том 1 а.с. 166-167/, у яких зазначено, що у товарно-транспортних накладних: №022032 від 07.11.2018 зазначені водій ОСОБА_5; №022033 від 07.11.2018 - водій ОСОБА_6; №022035 від 07.11.2018 - водій ОСОБА_7; №022034 від 07.11.2018 - водій ОСОБА_8; №022031 від 07.11.2018 - водій ОСОБА_9; №022030 від 07.11.2018 - водій ОСОБА_10, які не є працівниками ПП "БОБ-ТРАНС", що не дає змоги ідентифікувати осіб, які брали участь у здійсненні господарської діяльності, та може свідчити про ухилення позивача від оподаткування.
Протокольною ухвалою суду від 28 березня 2019 року повторно витребувано від відповідача докази.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 28 березня 2019 року закрито підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду по суті на 09:00 16 квітня 2019 року.
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити у повному обсязі.
Представники відповідачів у судовому засіданні проти позову заперечували, просили відмовити у задоволенні позовних вимог.
Суд, заслухавши вступне слово представників сторін, дослідивши письмові докази, встановив наступні обставини та спірні правовідносини.
ПП "БОБ-ТРАНС" (ідентифікаційний код 42543978) зареєстроване як юридична особа 09.10.2018 та станом на 12.11.2017 позивач мав право на здійснення наступних видів діяльності: 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур, 01.63 Післяурожайна діяльність, 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин, 46.32 Оптова торгівля м'ясом і м'ясними продуктами, 77.31 Надання в оренду сільськогосподарських машин і устаткування, 77.39 Надання в оренду інших машин, устаткування та товарів. н.в. і.у., 47.22 Роздрібна торгівля м'ясом і м'ясними продуктами в спеціалізованих магазинах, 49.41 Вантажний автомобільний транспорт, 52.10 Складське господарство, 52.21 Допоміжне обслуговування наземного транспорту, 52.24 Транспортне оброблення вантажів, 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту, 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів, що підтверджується витягами з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо ПП "БОБ-ТРАНС" /том 1 а.с. 62-65, 178-180/.
Позивач ПП "БОБ-ТРАНС" зареєстроване платником податку на додану вартість з 01.11.2018 /том 1 а.с. 174/.
ТОВ "Райз-Схід" зареєстроване як юридична особа 27.01.2017 та станом на 12.11.2018 мало право на здійснення такого виду діяльності як 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний вид економічної діяльності юридичної особи), що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо ТОВ "Райз-Схід" станом на 12.11.2018 /том 1 а.с. 175-177/.
ТОВ "Райз-Схід" зареєстроване платником податку на додану вартість з 27.07.2017 /том 1 а.с. 173/.
07.11.2018 між ТОВ "Райз-Схід" (замовник) та ПП "БОБ-ТРАНС" (виконавець) укладено договір №07/11-18 про надання транспортно-експедиторських послуг по перевезенню вантажів автомобільним транспортом /том 1 а.с. 14-16, 227-230/, за умовами якого в порядку та на умовах, визначених цим договором, виконавець зобов'язується організувати перевезення вантажу автомобільним транспортом (відповідно із товарно-транспортною накладною) до відповідного пункту призначення у встановлений договором або замовником строк і видати його особі, яка має право на одержання вантажу (вантажоодержувачу) (надалі - послуги), а замовник зобов'язується сплатити за організацію перевезення вантажу встановлену плату. Замовник за цим договором може виступати і вантажоодержувачем.
Сторони погодили, що додатки які перелічені у тексті договору, а саме: додатки №1, №2, №3, №4 підлягають обов'язковому підписанню та є невід'ємними частинами договору, всі інші документи такі як акт приймання-передачі GPS моніторингу, положення про порядок встановлення та використання GPS-моніторингу, інструкція по користуванню терміналом передачі даних (ТПД) БіТрек 868 не є додатком до договору (пункт 1.3.1 договору).
Пунктом 1.4 договору передбачено, що в разі необхідності надання послуг, пов'язаних із перевезенням вантажу та непередбачених в даному договорі, послуг транспортного експедирування тощо, сторони мають право укласти додаткову угоду до цього договору.
Відповідно до п. 1.5 договору виконавець має право залучати до надання послуг третіх осіб, з якими він уклав відповідні договори перевезень, при цьому залишаючись відповідальним перед замовником за будь-які дії та/або бездіяльність (включаючи, але не обмежуючись, порушення вимог чинного податкового законодавства), залучених до виконання перевезень третіх осіб, як за власні. Витрати виконавця на оплату послуг третіх осіб не включаються у вартість наданих замовнику виконавцем послуг.
Згідно з п. 2.1 ціна договору дорівнює сумарній вартості наданих виконавцем та прийнятих замовником послуг, пов'язаних із перевезенням вантажу протягом дії договору, що відображаються в актах виконаних робіт (надання послуг).
Пунктом 2.6 договору передбачено, що датою надання послуг є дата підписання сторонами акту виконаних робіт (наданих послуг).
Відповідно до п. 6.1 договору, договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.05.2019 року, а в частині не виконання зобов'язань, що виникли протягом строку дії цього договору - до повного виконання.
Додатком № 1 від 07.11.2018 до цього договору є реєстр транспортних засобів, що надаються ПП "БОБ-ТРАНС" для надання послуг за договором №07/11-18 від 07.11.2018 /том 1 а.с. 231/.
12.11.2018 між ТОВ "Райз-Схід" (замовник) та ПП "БОБ-ТРАНС" (виконавець) складено акт виконання робіт (надання послуг) № 1 про те, що на підставі договору №07/11-18 від 07.11.2018 були проведені наступні роботи (виконані такі послуги): транспортно-експедиторські послуги на загальну суму 186023 грн.18 коп., в тому числі ПДВ - 31003 грн. 86 коп. /том 1 а.с. 23, 233/, а також складено реєстр ТТН перевезень, здійснених виконавцем в період 07.11.2018-10.11.2018 до акту виконаних робіт №1 від 12.11.2018 /том 1 а.с. 24, 119/.
Факт надання транспортно-експедиторських послуг по перевезенню вантажів автомобільним транспортом за договором №07/11-18 від 07.11.2018 позивач також підтверджує товарно-транспортними накладними, копії яких наявні у матеріалах справи та надавалися відповідачам /том 1 а.с. 46-59, 120-133, 238-251/.
12.11.2018 ПП "БОБ-ТРАНС" виписано ТОВ "Райз-Схід" рахунок на оплату №1 за транспортно-експедиторські послуги на загальну суму 186023 грн. 18 коп., у тому числі ПДВ - 31003 грн. 86 коп. /том 1 а.с. 25, 234/. По рахунку бухгалтерського обліку 361 у листопаді 2018 року позивачем відображено дебіторську заборгованість за актом виконання робіт (надання послуг) №1 від 12.11.2018, що підтверджується копією аналізу рахунку 361 ПП "БОБ-ТРАНС" за період з 01.11.2018 по 30.11.2018 /том 1 а.с. 60, 237/.
22.11.2018 ТОВ "Райз-Схід" проведена оплата позивачу за транспортно-експедиторські послуги згідно рахунка № 1 від 12.11.2018, на загальну суму 186023 грн. 18 коп., у тому числі, ПДВ - 31003 грн. 86 коп., що підтверджується випискою по рахунку за період з 19.11.2018 по 22.11.2018, копія якої наявна у матеріалах справи та яка разом з іншими документами надавалася відповідачам /том 1 а.с. 45, 235/.
ПП "БОБ-ТРАНС" складено та 30.11.2018 направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 12.11.2018 на транспортно-експедиторські послуги на загальну суму 186023 грн. 18 коп., в тому числі ПДВ - 31003 грн. 86 коп. /том 1 а.с. 99, 100/.
За результатами розгляду податкової накладної від 12.11.2018 №1 контролюючий орган 30.11.2018 через Автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів" ДФС України, версія 2.2.18.15" направив ПП "БОБ-ТРАНС" квитанцію, у якій зазначено: "Документ доставлено до ДФС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 12.11.2018 №1 в ЄРПН зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 52.29 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної /том 1 а.с. 100/.
ПП "БОБ-ТРАНС" направлено контролюючому органу повідомлення від 07.12.2018 №1 /том 1 а.с. 98/ про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, у якому надано пояснення, що ПП "БОБ-ТРАНС" здійснило постачання транспортно-експедиторських послуг по перевезенню кукурудзи ТОВ "Райз-Схід" (кд за ЄДРПОУ 41104731) за актом виконаних робіт (надання послуг) №1 від 12.11.2018 на суму 186023,18 грн., в т.ч. ПДВ 31003,86 грн., в зв'язку з чим була складена податкова накладна №1 від 12.11.2018. Пояснення щодо здійснення господарської операції викладені в окремому документі на 1-му аркуші, що додається /том 1 а.с. 105/. До вказаного повідомлення від 07.12.2018 №1 позивачем було додано 28 додатків /том 1 а.с. 105-144/.
11.12.2018 комісією ГУ ДФС у Полтавській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №1020481/42543978 про відмову у реєстрації податкової накладної від 12.11.2018 №1 /том 1 а.с. 12, 103/.
За змістом вказаного рішення підставою для відмови в реєстрації податкової накладної зазначено "надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства. Додаткова інформація: замовника вказано ОСОБА_4, який не є посадовою особою підприємства, що не дає змоги ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні та оформленні господарської операції. Порушено п. 2.4 "Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88".
Не погодившись з вищевказаним рішенням позивач подав скаргу на рішення комісії контролюючого органу про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.12.2018 №1020481/42543978 /том 1 а.с. 215/ разом із додатками на 28 аркушах /том 1 а.с. 216-251/.
26.12.2018 комісією з питань розгляду скарг ДФС України прийнято рішення №53971/42543978, яким залишено скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін /том 1 а.с. 13, 104/. Підстави: відсутні копії документів, що підтверджують факт придбання, виготовлення, вирощування або переробки ТМЦ/ чи можливості надання послуг, виконання робіт.
Позивач не погодився з рішенням комісії Головного управління ДФС у Полтавській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 11 грудня 2018 року №1020481/42543978 та з рішенням комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України від 26 грудня 2018 року №53971/42543978/2, у зв'язку з чим звернувся до суду з даним позовом.
Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Надаючи правову оцінку оскаржуваним рішенню комісії Головного управління ДФС у Полтавській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 11 грудня 2018 року №1020481/42543978 та рішенню комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України від 26 грудня 2018 року №53971/42543978/2, суд дійшов наступних висновків.
Згідно з п.п."б" п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України (в редакції на час виникнення спірних правовідносин, надалі - ПК України), об'єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
Відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв'язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб'єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів) (пункт 188.1 статті 188 ПК України).
Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов'язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Пунктом 2 постанови Кабінету ОСОБА_11 України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010 (надалі - Порядок №1246) визначено, що податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Відповідно до пункту 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200 1.3 і 200 1.9 статті 200 1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Положеннями пункту 13 Порядку №1246 встановлено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом ОСОБА_11 України.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначено Порядком зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджено постановою Кабінету ОСОБА_11 України від 21.02.2018 № 117 (надалі - Порядок №117).
Згідно з пунктом 3 Порядку № 117 податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак:
1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;
2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;
3) одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D >0,03, P
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.04.2019 |
Оприлюднено | 02.05.2019 |
Номер документу | 81475363 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні