ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення апеляційної скарги без руху
26 квітня 2019 рокуЛьвів№ 857/4414/19
Суддя Восьмого апеляційного адміністративного суду - Мікула О.І., перевіривши апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на ухвалу Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 14 березня 2019 року про відмову у задоволенні заяви про роз'яснення виконання постанови в адміністративній справі за позовом ПП "Легіні" до Державної податкової інспекції в м. Івано-Франківську Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити дії,-
в с т а н о в и в:
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 14 березня 2019 року відмовлено у задоволенні заяви про роз'яснення виконання постанови в адміністративній справі.
Не погодившись із прийнятою ухвалою, ДФС України подала апеляційну скаргу.
Відповідно до ч.1 ст.295 КАС України апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п'ятнадцяти днів з дня його проголошення.
Згідно з ч.2 ст.295 КАС України учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на ухвалу суду - якщо апеляційна скарга подана протягом п'ятнадцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Із матеріалів справи вбачається, що 14 березня 2019 року у відкритому судовому засіданні за участю представника ДФС України постановлено оскаржувану ухвалу.
03 квітня 2019 року (згідно з відбитком поштового штемпеля на конверті) ДФС України подало апеляційну скаргу на вказану ухвалу суду першої інстанції, тобто з пропуском строку на апеляційне оскарження.
У поданій апеляційній скарзі ДФС України клопоче про поновлення строку на апеляційне оскарження, разом з тим, жодних обґрунтувань щодо поважності такого пропуску не наводить.
Ч.3 ст.298 КАС України передбачає, що апеляційна скарга залишається без руху, якщо вона подана після закінчення строків, установлених ст.295 цього Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними.
Враховуючи те, що особа, яка подала апеляційну скаргу, заявила клопотання про поновлення строку апеляційного оскарження, разом з тим, не навела в цьому клопотання жодних підстав, які б свідчили про поважність причин пропуску строку апеляційного оскарження вважаю, що у відповідності до вимог ст.108 КАС України, вказану апеляційну скаргу необхідно залишити без руху, надавши термін для усунення недоліків.
Вказані недоліки апеляційної скарги повинні бути усунуті шляхом надіслання на адресу Восьмого апеляційного адміністративного суду вмотивованої заяви про поновлення строку на апеляційне оскарження із наведенням підстав його пропуску.
При цьому, особі, яка подає апеляційну скаргу, необхідно роз'яснити, що відповідно до п.4 ч.1 ст.299 КАС України у разі, якщо заяву про поновлення строку на апеляційне оскарження не буде подано в зазначений строк, або наведені нею підстави для поновлення строку на апеляційне оскарження будуть визнані неповажними, суд апеляційної інстанції відмовляє у відкритті апеляційного провадження.
Крім того, подана апеляційна скарга не відповідає вимогам ч.5 ст.296 КАС України, а саме: апелянтом до поданої апеляційної скарги не долучено документ про сплату судового збору в розмірі, встановленому законом або докази звільнення від сплати судового збору за подання апеляційної скарги.
Ч.1 ст.4 Закону України "Про судовий збір" передбачає, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до ч.2 ст.4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на ухвалу суду ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно зі ст. 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2019 рік" станом на 1 січня цього року прожитковий мінімум для працездатних осіб становить 1921,00 грн.
Таким чином, розмір судового збору, що підлягає сплаті за подання апеляційної скарги складає 1921 грн.
Апелянт також подав клопотання про відстрочення сплати судового збору за подання апеляційної скарги, разом з тим, не надав належних доказів, які б свідчили про неможливість сплати судового збору.
Виходячи з наведеного, вважаю, що подане апелянтом клопотання про відстрочення сплати судового збору за подачу апеляційної скарги є безпідставним, тому в задоволенні такого необхідно відмовити.
Враховуючи те, що апелянт не долучив до апеляційної скарги документ про сплату судового збору у відповідності до вимог ст.296 КАС України, апеляційну скаргу необхідно залишити без руху та надати строк для усунення недоліків.
Зазначені недоліки мають бути усунені шляхом надіслання на адресу Восьмого апеляційного адміністративного суду оригіналу документа про сплату апелянтом судового збору за подання до адміністративного суду апеляційної скарги в розмірі 1921 грн. 00 коп. за реквізитами: "Отримувач коштів - УК у Галицькому районі м.Львова; код отримувача за ЄДРПОУ - 38007573; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); МФО - 899998; рахунок отримувача - 34310206081057; код класифікації доходів бюджету - 22030101; призначення платежу - *;101; код платника; судовий збір; № справи; Восьмий апеляційний адміністративний суд" та вмотивованої заяви про поновлення строку на апеляційне оскарження із наведенням підстав його пропуску.
Роз'яснити особі, яка подала апеляційну скаргу, що у разі не усунення зазначених недоліків, будуть застосовані наслідки, передбачені ч.1 ст.169 або п.4 ч.1 ст.299 КАС України.
Керуючись ст.ст. 132, 169, 296, 298, 328 КАС України, суддя-
у х в а л и в:
У задоволенні клопотання про відстрочення сплати судового збору відмовити.
Апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на ухвалу Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 14 березня 2019 року про відмову у задоволенні заяви про роз'яснення виконання постанови в адміністративній справі за позовом ПП "Легіні" до Державної податкової інспекції в м. Івано-Франківську Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити дії - залишити без руху.
Зазначені в ухвалі недоліки апеляційної скарги особі, яка її подала, необхідно усунути в 10-денний строк з дня вручення копії цієї ухвали.
Роз'яснити особі, яка подала апеляційну скаргу, що у разі не усунення зазначених недоліків, будуть застосовані наслідки, передбачені ч.1 ст.169 або п.4 ч.1 ст.299 КАС України.
Копію ухвали направити особі, яка подала апеляційну скаргу.
Ухвала набирає законної сили з моменту підписання та оскарженню не підлягає.
СуддяО. І. Мікула
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.04.2019 |
Оприлюднено | 02.05.2019 |
Номер документу | 81478266 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Мікула Оксана Іванівна
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Біньковська Н.В.
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Обрізко Ігор Михайлович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Шинкар Тетяна Ігорівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні