Постанова
від 23.04.2019 по справі 560/3499/18
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 560/3499/18

Головуючий у 1-й інстанції: Майстер П.М.

Суддя-доповідач: Полотнянко Ю.П.

24 квітня 2019 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Полотнянка Ю.П.

суддів: Курка О. П. Совгири Д. І.

за участю:

секретаря судового засідання: Аніщенко А.О.,

позивача: ОСОБА_1

представника позивача: Баженової А.І.,

представника відповідача: Клюцука В.П.,

представника третьої особи: Волколуп Н.Л.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 12 грудня 2018 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, третя особа - Філія "Старокостянтинівський райавтодор" ДП "Хмельницький облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

в жовтні 2018 року ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, третя особа ВАТ "Державна акціонерна компанія" ДП "Хмельницький облавтодор" Філія "Старокостянтинівський райавтодор", в якому просив:

- визнати протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області щодо не нарахування пенсії ОСОБА_1 із врахуванням довідки №100 від 21.05.2018;

- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області провести перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_1 за фактично відпрацьований час за дні роботи з 17 липня 1986 року по 27 липня 1986 року в зоні відчуження по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, взявши для обчислення пенсії суму фактичної заробітної плати - 1286,52 карбованців на підставі довідки №100 від 21.05.2018, виданої філією "Старокостянтинівський райавтодор" ДП "Хмельницькоблавтодор" відповідно до ч.1 ст.54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" з 01.07.2018 року та з урахуванням виплачених сум.

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 12.12.2018 в задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Не погодившись із рішенням суду першої інстанції, позивач оскаржив його в апеляційному порядку, подавши відповідну апеляційну скаргу. У скарзі позивач, посилаючись на неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи, просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким задовольнити позовні вимоги в повному обсязі з підстав, викладених у апеляційній скарзі.

Позивач та його представник, а також представник третьої особи в судовому засіданні підтримали доводи апеляційної скарги та просили їх задовольнити.

Представник відповідача заперечив щодо доводів апеляційної скарги, просив залишити в силі рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 12 грудня 2018 року.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення позивача та представників сторін, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з таких підстав.

Як встановлено судом першої інстанції, 16.06.2011 року ОСОБА_1 призначено пенсію відповідно до ст.54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

На підставі наказу №87 від 18.11.1985 року позивач був прийнятий на роботу у Старокостянтинівське ДРСУ-71 машиністом екскаватору по четвертому розряду, в подальшому переведений машиністом автогудронатора по четвертому розряду, та водієм 2-го класу. В березні 1988 року позивач був звільнений за згодою сторін.

В подальшому Старокостянтинівське ДРСУ-71 перейменоване з правами правонаступника на філію «Старокостянтинівський райавтодор» ДП «Хмельницькоблавтодор» .

У зв`язку із аварією на Чорнобильській АЕС наказом №26 по Старокостянтинівському дорожньому ремонтно-будівельному управлінню №71 від 14.07.1986 року ОСОБА_1 був відряджений на ліквідацію наслідків аварії на ЧАЕС строком з 17.07.1986 року по 27.07.1986 року в м. Іванків Київської області, та проводив дезактивацію автодоріг по маршруту: Іванків-Чорнобиль-Копачі-Черевач-Дитятки-Приборськ.

Відповідно до довідки №43 виданої 04.04.2012 року ВАТ "Державна акціонерна компанія" ДП "Хмельницький облавтодор" Філія "Старокостянтинівський райавтодор", заробітна плата ОСОБА_1 в Старокостянтинівському ДРСУ-71 складала: всього за липень місяць 1986 року - в сумі 383,20 крб., в тому числі з 01.07.1986 по 17.07.1986 - 75,36 крб., з 18.07.1986 по 27.07.1986 (19, 21, 23, 25, 27 липня 1986 року) за 5 м/змін по 10 годин в Чорнобильській зоні - 301,57 крб., з 28.07.1986 по 31.07.1986 - 6,27 крб.

В подальшому, 14.05.2018 року начальником філії "Старокостянтинівський райавтодор" М.І. Леськов було прийнято наказ №85 "Про перерахунок заробітної плати ОСОБА_1 за дні роботи у зоні відчуження з 17.07.1986 року по 27.07.1986 року з урахуванням нормативно-правових актів, які регламентують оплату праці в зоні відчуження 1986 року".

21.05.2018 року керівником ВАТ "Державна акціонерна компанія" ДП "Хмельницький облавтодор" Філія "Старокостянтинівський райавтодор" було видано ОСОБА_1 довідку №100 про те, що йому за роботу в населеному пункті зони відчуження в Чорнобиль, Копачі, Черевач, Дитятко з 17.07.1986 року по 27.07.1986 року по місцю роботи Старокостянтинівське дорожне ремонтно-будівельне управління №71 на посаді машиніста автогудронатора посадовий оклад (годинна тарифна ставка) 1,40 крб. виплачена заробітна плата в сумі 301,57 крб., донарахована сума 984,95 крб. невиплачена (згідно заяви ОСОБА_2 ), з урахуванням середнього коефіцієнта 3,25 відповідно до постанови Ради Міністрів УРСР та Укрпрофради від 10.06.1986 року №207-7.

02.07.2018 року ОСОБА_1 звернувся до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області із заявою про проведення перерахунку призначеної йому пенсії із заробітної плати, що вказана у довідці для призначення пенсії №100 від 21.05.2018.

У відповіді, оформленій листом від 01.10.2018 року №32846/03 відповідач відмовив позивачу у перерахунку пенсії згідно довідки про заробітну плату від 21.05.2018 року №100, виданої філією "Старокостянтинівський райавтод ДП "Хмельницького облавтодора", зазначивши, що перерахунок заробітку працівника за виконання ним роботи в зоні відчуження, незалежно від того виплачується донарахована сума підприємством чи не виплачується, повинен супроводжуватися належним чином оформленням документів по обліку заробітної плати, обов`язковим відображенням сум перерахунку в особовому рахунку працівника.

Позивач, не погоджуючись з такими діями та бездіяльністю органу Пенсійного фонду, звернувся з даним позовом до суду.

Відмовляючи в задоволенні позову, суд першої інстанції виходив із безпідставності позовних вимог, оскільки третьою особою не надано первинних бухгалтерських документів про нараховану і виплачену заробітну плату позивачу за період його перебування у населених пунктах Чорнобиль-Копачі-Черевач-Детятки-Приборськ. Також суд першої інстанції зазначив щодо відсутності підстав для обчислення заробітної плати позивачу з коефіцієнтом кратності 3,25.

Колегія суддів не погоджується з таким висновком суду першої інстанції та враховує наступне.

Основні положення щодо реалізації конституційного права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на охорону їх життя і здоров`я та створює єдиний порядок визначення категорій зон радіоактивно забруднених територій, умов проживання і трудової діяльності на них, соціального захисту потерпілого населення, визначений Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Відповідно до п.п.1.3 Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи від 23.11.2011р. № 1210, пенсії за бажанням осіб можуть призначатися виходячи із заробітної плати, одержаної за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків.

Згідно п.п. 3 п.3 Порядку, у разі, коли особа пропрацювала у зоні відчуження менш як 12 місяців підряд, пенсія обчислюється виходячи із заробітної плати за повні календарні місяці підряд у зоні відчуження.

Згідно п.п. 4 п. 3 Порядку, у разі коли особа пропрацювала у зоні відчуження менше календарного місяця у 1986 - 1990 роках, за її бажанням пенсія може обчислюватися виходячи із заробітної плати, одержаної за роботу у зоні відчуження, за весь фактично відпрацьований час, в одному із неповних календарних місяців роботи протягом цих років, без додавання суми заробітної плати за період роботи за межами зони відчуження. У такому разі заробітна плата за весь фактично відпрацьований час ділиться на число відпрацьованих днів, а одержана сума множиться на 25,4. Якщо дні роботи припали на вихідні і святкові дні, розрахунок заробітної плати проводиться у такому ж порядку, як і за роботу у робочі дні, а доплата за вихідні і святкові дні, нарахована за фактично відпрацьований час, з урахуванням установленої кратності додається до суми обчисленої заробітної плати.

Відповідно дост. 15 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», видача довідок про період роботи (служби) по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також на територіях радіоактивного забруднення, про заробітну плату за цей період здійснюється підприємствами, установами, організаціями (військоматами).

Відповідно до зі статтею 54«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв`язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження у 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно з законодавством.

Відповідно до п.2.10 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України 25 листопада 2005 року №22-1 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 07 липня 2014 року №13-1), довідка про заробітну плату (дохід) особи видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працював померлий годувальник або особа, яка звертається за пенсією.

Згідно листа Мінпраці, Мінчорнобиля і Мінфіну України від 29.10.1992р. № 09-3751 та листа №1153/0/1405/034-4 від 13.06.2005р. - якщо роботу в зоні відчуження оплатили невірно (заробітна плата нарахована без урахування деяких рішень уряду) підприємство на основі первинних бухгалтерських документів (особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану і виплачену заробітну плату) повинно провести перерахунок заробітної плати згідно законодавства. Перераховану заробітну плату не індексують і не виплачують, а тільки враховують при нарахуванні пенсії.

Отже, розмір призначеної за Законом № 796-ХІІ пенсії, обчислюється виходячи із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, який зазначається у довідках, виданих підприємствами, установами та організаціями на яких працювали особи, що мають право на таку пенсію.

Так, у зв`язку із аварією на Чорнобильській АЕС наказом №26 по Старокостянтинівському дорожньому ремонтно-будівельному управлінню №71 від 14.07.1986 року ОСОБА_1 був відряджений на ліквідацію наслідків аварії на ЧАЕС строком з 17.07.1986 року по 27.07.1986 року в м. Іванків Київської області, та проводив дезактивацію автодоріг по маршруту: Іванків-Чорнобиль-Копачі-Черевач-Дитятки-Приборськ.

Як вбачається з розшифровки пояснення (дослідницько-розрахункова частина до довідки про заробітну плату від 21.05.2018 року №100) щодо нарахування ОСОБА_1 заробітної плати за період його роботи в зоні відчуження з 17.07.1986 по 27.07.1986 (а.с.19-20), позивач був відряджений на ліквідацію наслідків аварії на ЧАЕС по дезактивації доріг по маршруту Чорнобиль-Копачі- Черевач-Дитятки-Приборськ та відпрацював 12 машинозмін по 10 годин.

Із вказаної довідки слідує, що позивач відпрацював у зоні відчуження 11 днів, або 120 годин за період з 17.07.1986 по 27.07.1986. За роботу в населеному пункті зони відчуження в Чорнобиль, Копачі, Черевач, Дитятко з 17.07.1986 року по 27.07.1986 року по місцю роботи Старокостянтинівське дорожне ремонтно-будівельне управління №71 на посаді машиніста автогудронатора посадовий оклад (годинна тарифна ставка) 1,40 крб. виплачена заробітна плата в сумі 301,57 крб., донарахована сума 984,95 крб. невиплачена (згідно заяви ОСОБА_2 ), з урахуванням середнього коефіцієнта 3,25 відповідно до постанови Ради Міністрів УРСР та Укрпрофради від 10.06.1986 року №207-7.

Отже з наведеного вбачається, що розмір призначеної позивачу пенсії за Законом № 796-ХІІ повинен обчислюватися виходячи із заробітку отриманого ним з 17.07.1986 по 27.07.1986, оскільки заробітна плата нараховувалась позивачу за весь період його відрядження та роботи в зоні відчуження, відповідно вказаної вище довідки.

У відповіді, оформленій листом від 01.10.2018 року №32846/03 відповідач відмовив позивачу у перерахунку пенсії згідно довідки про заробітну плату від 21.05.2018 року №100, виданої філією "Старокостянтинівський райавтод ДП "Хмельницького облавтодора", зазначивши, що перерахунок заробітку працівника за виконання ним роботи в зоні відчуження, незалежно від того виплачується донарахована сума підприємством чи не виплачується, повинен супроводжуватися належним чином оформленням документів по обліку заробітної плати, обов`язковим відображенням сум перерахунку в особовому рахунку працівника.

Суд першої інстанції при прийнятті оскаржуваного рішення погодився із доводами відповідача про те, що із копії шляхового листа №151925 та довідки від 04.04.2012 року №43, виданої ВАТ "Державна акціонерна компанія" ДП "Хмельницький облавтодор" Філія "Старокостянтинівський райавтодор" вбачається, що ОСОБА_1 з 18.07.1986 по 27.07.1986 відпрацював 5 машинозмін (19, 21, 23, 25 та 27 липня - вихідний в подвійному розмірі) по 10 годин в тому числі в зоні відчуження, що не відповідає відпрацьованому часу зазначеному у довідці №100 від 21.05.2018.

Однак, дослідивши вказаний шляховий лист, колегія суддів зазначає, що судом першої інстанції не було надано належної оцінки тій інформації, яка міститься у шляховому листі, зокрема зазначеному у ньому кількості відпрацьованих позивачем машиногодин (120 годин). Отже, фактично позивачем за період з 17.07.1986 по 27.07.1986 відпрацьовано 12 машинозмін по 10 годин.

Судом першої інстанції також враховано, що третьою особою не надано первинних бухгалтерських документів про нараховану і виплачену заробітну плату позивачу за період його перебування у населених пунктах Чорнобиль-Копачі-Черевач-Детятки-Приборськ.

Із вказаним висновком колегія суддів також не погоджується, оскільки як вбачається із матеріалів справи, у ній наявні усі первинні документи, які підтверджують нараховану і виплачену позивачу заробітну плату за період його роботи у населених пунктах Чорнобиль-Копачі-Черевач-Детятки-Приборськ.

Зокрема наказом №26 від 14.07.1986 ОСОБА_1 був відряджений на ліквідацію наслідків аварії на ЧАЕС строком з 17.07.1986 по 27.07.1986 в м.Іванків Київської області та проводив дезактивацію автодоріг по маршруту: Іванків-Чорнобиль-Копачі-Черевач-Детятки-Приборськ та відпрацював в зоні відчуження 11 днів, або 120 годин.

Також, про те, що позивач виконував роботи по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС у період з 17.07.1986 по 27.07.1986 у 30-кілометровій зоні свідчить довідка №6322 від 11.09.1992 та довідка №7/30 від 28.09.1990. У довідці №7 від 01.02.2011 видана філією «Старокостянтинівське ДРБУ 71» також вказано про те, що позивач строком з 17.07.1986 по 30.07.1986 був безпосередньо зайнятий на роботах по дезактивації доріг по маршруту Іванків-Дитятки-Копачі-Приборськ-Чорнобиль.

Отже, вказаними документами підтверджується нарахування позивачу заробітної плати у період роботи 17.07.1986 по 27.07.1986 за 12 машинозмін по 10 годин, тобто за 120 годин відпрацьованого часу, а тому розмір призначеної позивачу пенсії за Законом № 796-ХІІ повинен обчислюватися виходячи із заробітку отриманого ним з 17.07.1986 по 27.07.1986.

Відповідно до Постанови Держкомпраці СРСР і Секретаріату ВЦРПС від 07.05.1986 №153/10-43 для працівників, які виконували роботи пов`язані з ліквідацією аварії в зоні радіоактивного випромінювання, встановлювався шестигодинний робочий день і шестиденний робочий тиждень. Тому у графі "годинна тарифна ставка" повинна бути вказана годинна тарифна ставка виходячи із шестигодинного робочого дня.

Згідно роз`яснення Держкомпраці і Секретаріату ВЦРПС від 16.01.1969 №1/2 та постанови ЦК КПРС, ВЦРПС та Ради Міністрів СРСР №112/35 від 27.12.1972р. годинна тарифна ставка при восьмигодинному робочому дні визначається множенням годинної тарифної ставки при восьмигодинному робочому дні - 173,1 год. і діленням на баланс робочого часу за місць при шестигодинному робочому дні -152,5 год.

Відповідно до п.1 постанови №524-156 годинна тарифна ставка підвищувалася на 100%.

Таким чином, годинна ставка при шестигодинному робочому дні буде становити 0,70 крб. (0,62х173,1/152,5).

Конкретні розміри підвищених тарифних ставок і окладів встановлювався із врахуванням складності і терміновості робіт з урахуванням радіаційна обстановки в зоні відчуження.

У зв`язку з вищенаведеним, колегія суддів дійшла висновку, що Підприємство правомірно підвищило годинну тарифну ставку на 100%, яка складає - 1,40 крб.

Згідно постанови ЦК КПРС, президії Верховної Ради СРСР, Ради Міністрів СРСР і ВЦРПС від 07.05.1986 року №524-156, постанови Ради Міністрів УРСР від 10.06.1986 року №207-7, населені пункти Чорнобиль - Копачі відносилися до 1-ї зони небезпеки, де оплата праці проводилася у двократному розмірі, а населені пункти - Черевач, Детятки, Поліське - відносились до зони особливого контролю, де оплата праці проводилась у 1-му розмірі, тобто 100% надбавкою до тарифної ставки.

Відтак, оплата праці у населених пунктах проводилася: Чорнобиль - з коефіцієнтом 2, Копачі - з коефіцієнтом 2, Черевач - з коефіцієнтом 1 (надбавка 100%), Дитятки - з коефіцієнтом 1 (надбавка 100%), Поліське - з коефіцієнтом 1 (надбавка 100%).

Відповідно, заробітна плата за роботу у населених пунктах Чорнобиль-Копачі-Черевач-Детятки буде становити: 12 маш/змін по 10 год 120 год з коефіцієнтом 3,25 (1,40х120)х3,25 = 546.00 крб. із них 48 год. понаднормові.

Слід зазначити, що суд першої інстанції дійшов помилкового висновку, що премія, яка увійшла до розрахунку заробітної плати була визначена умовами оплати праці для осіб, які безпосередньо брали участь у роботах повязаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи і запобіганням забрудненню навколишнього середовища не повинна перевищувати 400 крб. на місяць, оскільки це стосується лише при виплаті одноразової премії.

Постановами ЦК КПРС, Ради Міністрів СРСР та ВЦРПС №665-195 працівникам, зайнятим на ліквідації аварії на ЧАЕС встановлена премія в розмірі 60% та п.4 постанови Ради Міністрів УРСР №207-7 встановлено робітникам підприємств, виконуючим роботи пов`язані з ліквідацією аварії на ЧАЕС. максимальний розмір премії - 60%.

Відповідно ст. 3 Закону України "Про правонаступництво України" вказані нормативні акти не суперечать законам України, прийнятим після проголошення незалежності України, іншими нормативними актами порядок та умови оплати праці осіб, що приймали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 р., не передбачені, у зв`язку з чим вони є діючими на теперішній час.

У зв`язку з вищенаведеним колегія суддів дійшла висновку, що розрахункова величина премії за дні роботи у зоні відчуження становить 423,83 крб.

Таким чином, загальна величина заробітної плати та прирівняних до неї виплат за роботу у зоні відчуження становить 1286,52 крб. (706,38 крб.+423,83 крб.+156,31)

Оскільки в довідці №100 від 21.05.2018 відображена заробітна плата позивача за період роботи у зоні відчуження з 17.07.1986 по 27.07.1986, тому заробітну плату для обчислення пенсії ОСОБА_1 слід приймати до розрахунку, як 1286,52 крб.

Вказані обставини повністю підтверджуються поясненнями позивача та матеріалами справи.

Посилання відповідача на те, що довідка про заробітну плату (дохід) видана не на підставі первинних документі не грунтуються на обставинах справи, оскільки в судовому засіданні було з`ясовано, що позивач надавав відповідачу всі первинні документи, які необхідні для проведення перерахунку пенсії.

Наведені вище та встановлені судом факти та правові норми, що регулюють спірні правовідносини, вказують на те, що відмова відповідача щодо непроведення перерахунку пенсії позивачу з врахуванням довідки №100 від 21.05.2018 є протиправною. Встановлені судом обставини підтверджують право позивача ОСОБА_1 на обчислення розміру пенсії із заробітку, одержаного за роботу у зоні відчуження за весь фактично відпрацьований час.

Таким чином, колегія суддів вважає, що вимога позивача про визнання протиправною бездіяльність відповідача щодо не нарахування пенсії із врахуванням довідки №100 від 21.05.2018 підлягає частковому задоволенню шляхом визнання протиправною відмову відповідача щодо не проведення перерахунку пенсії позивачу із врахування довідки №100 від 21.05.2018, оскільки в даному випадку в діях відповідача відсутня протиправна бездіяльність так як відповідач листом від 01.10.2018 №32846/03 відмовив позивачу у перерахунку пенсії.

А тому, належним способом захисту прав позивача буде зобов`язати відповідача провести перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_1 згідно довідки №100 від 21.05.2018 відповідо до ч.1 ст.54 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» з 01.07.2018 з урахуванням виплачених сум.

Згідно ч. 1 ст. 317 КАС України, підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є: неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи; неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.

На підставі вищевикладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції при ухваленні рішення неповно з`ясовано обставини справи, що мають значення для справи, і як наслідок апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню, а рішення суду першої інстанції скасуванню з прийняттям нового про часткове задоволення позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В:

апеляційну скаргу ОСОБА_1 задовольнити частково.

Рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 12 грудня 2018 року скасувати.

Ухвалити нове рішення, яким адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправною відмову Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області щодо непроведення перерахунку пенсії ОСОБА_1 із врахуванням довідки №100 від 21.05.2018.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області провести перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_1 згідно довідки №100 від 21.05.2018 відповідно до ч.1 ст.54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" з 01.07.2018 року з урахуванням виплачених сум.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.

Постанова суду складена в повному обсязі 02 травня 2019 року.

Головуючий Полотнянко Ю.П. Судді Курко О. П. Совгира Д. І.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.04.2019
Оприлюднено15.09.2022
Номер документу81483578
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —560/3499/18

Ухвала від 19.01.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Постанова від 20.01.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Ухвала від 08.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Ухвала від 07.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Постанова від 23.04.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 04.04.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 13.02.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 18.01.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Рішення від 12.12.2018

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Майстер П.М.

Ухвала від 22.11.2018

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Майстер П.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні