Справа № 522/6054/19
Провадження № 1-кс/522/6586/19
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 травня 2019 року Слідчий суддя місцевого Приморського районного суду міста Одеси ОСОБА_1 , розглянувши клопотання слідчого СВ Шевченківського ВП Приморського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 про надання дозволу на проведення перевірки по матеріалам кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12019161500000816 від 03.04.2019 р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 272 ч. 1 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий СВ Шевченківського ВП Приморського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 звернулась до слідчого судді з клопотання, погодженим з прокурором Одеської місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_3 , в якому просить призначити проведення перевірки додержання вимог Законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки при проведенні робіт/випробування на об`єкті підвищеної небезпеки суб`єктом господарювання, субпідрядником Товариством з обмеженою відповідальністю «Об`єднання Одесаагрогаз» ЄДРПОУ 13891526 (зареєстрована 65037, Одеська область, Овідіопольський район, село Мизикевича, Ж/М «Червоний Хутор», вулиця Лабораторна, 1), яким виконувалися будівельні та випробувальні роботи по прокладці газопроводу за адресою: місто Одеса, вулиця Фонтанська дорога (від провулка Полуничний до вулиці Леваневського та від вулиці Леваневського до вулиці Літературна).
Вивчивши клопотання, вважаю, що клопотання не підлягає задоволенню.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 40 КПК України, слідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом.
Згідно ч.2Закону України«Про основнізасади здійсненнядержавного фінансовогоконтролю вУкраїні»,головними завданнямиоргану державногофінансового контролює:здійснення державногофінансового контролюза використаннямі збереженнямдержавних фінансовихресурсів,необоротних таінших активів,правильністю визначенняпотреби вбюджетних коштахта взяттямзобов`язань,ефективним використаннямкоштів імайна,станом ідостовірністю бухгалтерськогообліку іфінансової звітностіу міністерствахта іншихорганах виконавчоївлади,державних фондах,фондах загальнообов`язковогодержавного соціальногострахування,бюджетних установахі суб`єктахгосподарювання державногосектору економіки,а такожна підприємствах,в установахта організаціях,які отримують(отримувалиу періоді,який перевіряється)кошти збюджетів усіхрівнів,державних фондівта фондівзагальнообов`язкового державногосоціального страхуванняабо використовують(використовувалиу періоді,який перевіряється)державне чикомунальне майно,за дотриманнямзаконодавства навсіх стадіяхбюджетного процесущодо державногоі місцевихбюджетів,дотриманням законодавствапро державнізакупівлі,діяльністю суб`єктівгосподарської діяльностінезалежно відформи власності,які невіднесені законодавствомдо підконтрольнихустанов,за рішеннямсуду,винесеним напідставі поданняпрокурора абослідчого длязабезпечення розслідуваннякримінальної справи. Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, перевірки державних закупівель та інспектування.
Згідно ст. 2 КПК України, завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необгрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Застосування належної правової процедури означає сурове додержання встановленого кримінальним процесуальним законом порядку досудового розслідування та судового провадження.
Згідно ч. 3 ст. 26 КПК України, слідчий суддя у кримінальному провадженні вирішує лише ті питання, що внесені на їх розгляд сторонами та віднесені до їх повноважень КПК України.
Однак, чинним КПК України не передбачено можливості звернення до слідчого судді з клопотанням про позапланову виїзну документальну податкову перевірку фінансово-господарської діяльності підприємств.
На підставі вищевикладеного, зважаючи на те, що клопотання слідчого не відповідає вимогам діючого кримінального-процесуального законодавства, вважаю необхідним у розгляді клопотання слідчого відмовити.
Крім того, слідчий до суду не з`явився та не підтримав клопотання.
Керуючись ст.ст. 2, 9, 26, 40 КПК України, ст. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», -
УХВАЛИВ:
У задоволенні клопотання слідчого СВ Шевченківського ВП Приморського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 про надання дозволу на проведення перевірки відмовити.
Ухвала підлягає оскарженню протягом п`яти днів з дня її оголошення або з дня отримання копії судового рішення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
02.05.2019
Суд | Приморський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 02.05.2019 |
Оприлюднено | 16.02.2023 |
Номер документу | 81499541 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про інші клопотання |
Кримінальне
Приморський районний суд м.Одеси
Дерус А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні