Рішення
від 02.05.2019 по справі 440/223/19
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 травня 2019 року м. ПолтаваСправа № 440/223/19

Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Бойка С.С., розглянувши у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Нафтогазекологія" до Державної служби геології та надр України про визнання дій протиправними.

В С Т А Н О В И В:

18 січня 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Нафтогазекологія" звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної служби геології та надр України про

- визнання протиправними дій щодо проведення головним спеціалістом Східного міжрегіонального відділу департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України та начальником ДО "Донецька ТІДГК" у період з 09 липня 2018 року по 20 липня 2018 року планової перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Нафтогазекологія", з дотримання вимог законодавства у сфері надрокористування, результати якої оформлено Актом перевірки № 38/3735 від 20 липня 2018 року;

- визнання протиправним та скасування з моменту прийняття припису органу державного нагляду (контролю) № 38/3735 від 20 липня 2018 року;

- визнання протиправним та скасування з моменту прийняття наказу №405 від 31 жовтня 2018 року в частині зупинення Товариству з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Нафтогазекологія" дії спеціального дозволу № 3735 від 21 січня 2010 року на користування надрами та надання надрокористувачу 30 календарних днів для усунення порушень;

- визнання протиправними дій щодо направлення Товариству з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Нафтогазекологія" вимоги № 33/03/14-19 від 08 січня 2019 року, надати у 15-денний строк (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами згідно зі спеціальним дозволом на користування надрами № 3735 від 21 січня 2010 року.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилався на відсутність у територіальних органів Державної служби геології та надр України повноважень на здійснення державного нагляду, у зв'язку з чим проведена перевірка є незаконною. Стверджував про протиправність спірного припису у зв'язку з перевищенням відповідачем своїх повноважень. Вказував на те, що повне або часткове зупинення дозволу згідно наказу №405 від 31 жовтня 2018 року є зупиненням виду господарської діяльності з користування нардами, що допускається виключно за рішенням суду, а тому вказаний наказ є протиправним та прийнятий з порушенням п. 5 ст. 4 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".

26 лютого 2019 року до суду надійшов відзив відповідача на позов згідно якого останній просив в задоволенні адміністративного позову відмовити посилаючись на те, що міжрегіональні територіальні органи Державної служби геології та надр України утворювалися не як юридичні особи публічного права в межах граничної чисельності державних службовців та працівників центрального органу виконавчої влади і коштів, передбачених на його утримання, а як структурні підрозділи апарату центрального органу виконавчої влади, а тому є відділами тобто структурними підрозділами апарату Служби. Стверджував, що позивач допустив відповідача до проведення перевірки, в передбачені процесуальним законом строки не оскаржив дії щодо проведення перевірки, а відтак фактично визнав правомірність дій відповідача щодо її проведення.

Вказував на те, що позивач здійснює промислову розробку родовища не на підставі зазначених в Законі документів, а на підставі Плану довготривалих досліджень свердловини Русанівського газокондентсаного родовища, виконаного ДП "Укрнаукагеоцентр" на підставі Договору №1099-ПР/14/1 від 14 жовтня 2014 року, що є грубим порушенням імперативних норм чинного законодавства, що і було встановлено в акті перевірки.

01 березня 2019 року до суду надійшли заява відповідача про залишення позову без розгляду.

Ухвалою суду від 21 березня 2019 року відмовлено в задоволенні заяви Державної служби геології та надр України про залишення позовної заяви без розгляду.

Представники позивача надав до суду клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження, позовні вимоги підтримав в повному обсязі.

Відповідач явку свого уповноваженого представника в судове засідання не забезпечив хоча про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином.

Частиною першою статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Згідно з частиною дев'ятою статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Зважаючи на відсутність перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених статтею 205 Кодексу адміністративного судочинства України, а також відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, суд ухвалив розглянути справу у порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, суд дійшов наступних висновків.

Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Нафтогазекологія" зареєстровано як юридична особа 29 грудня 2005 року та має спеціальний дозвіл на користування надрами №3735 від 21 січня 2010 року.

До спеціального дозволу на користування надрами, наданого з метою геологічного вивчення, у тому числі дослідно-промислової розробки родовищ корисних копалин нафти, газу природного, конденсату, Русанівської ділянки Братсько-Яснопольщинської зони структур між Державною службою геології та надр України та ТОВ "НВК "Нафтогазекологія" 01 грудня 2015 року укладено угоду про умови користування надрами з метою геологічного вивчення, у тому числі дослідно-промислової розробки родовищ корисних копалин, предметом якої є - право користування ділянкою надр з метою геологічного вивчення, в тому числі дослідно - промислової розробки родовищ корисних копалин.

Держгеонадрами України наказом від 28 листопада 2017 року №523 затверджено річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державною службою геології та надр України на 2018 рік.

На виконання вказаного наказу, Державною службою геології та надр України затверджено наказ від 08 червня 2018 року№207 "Про проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою геології та надр України у липня 2018 року".

У зв'язку із чим, позивача повідомлено про проведення посадовими особами Державної служби геології та надр України планової перевірки дотримання вимог законодавства сфері надрокористування у строк з 09 по 20 липня 2018 року.

09 липня 2018 року головними спеціалістами Східного міжрегіонального відділу Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України та начальника ДО "Донецька ТІДГК" згідно направлення №105/18 від 02 липня 2018 року здійснено виїзд до позивача, який є власником спеціального дозволу на користування надрами №3735 від 21 січня 2010 року, для проведення планової перевірки вимог законодавства у сфері надрокористування.

За результатами перевірки складено акт від 20 липня 2018 року №38/3735 яки зафіксовано, що в порушення вимог чинного законодавства на свердловині 1 Русанівська всупереч погодженому у встановленому порядку Плану довготривалих досліджень, яким передбачалось випробування після реліквідації та проведення КРС, горизонту В-26, фактично здійснювалось випробування та розробка горизонтів В-26 та Т-1 разом; у процесі проведення довготривалих досліджень вибрано режим роботи вказаної свердловини з депресією на вибою 60-80%, який не дозволив отримати якісну вихідну інформацію для визначення оптимальних умов подальшої експлуатації тобто мету їх проведення досягнути не вдалось; на протязі 2016 - 2018 роках відбір вуглеводів та конденсату із зазначеної вище свердловини відбувався поза завдань затвердженого плану довготривалих досліджень. В Геологічний проект пошуково-розвідувального буріння на нафту і газ на Русанівській площині" 2012 р. не внесені уточнення за результатами сейсморозвідувальних робіт ДГП "Укргеофізика" 2014 року, якими визначені подальші напрямки робіт і рекомендовано буріння для оцінки нафтогазоносності склепневої частини Русанівської структури розвідувальної свердловини №1 на перетині профілів 1 31/14 та 155 4/87 глибиною 4930 м до розкриття девонських відкладів. Не дотримується оптимальний режим роботи свердловини визначений дослідженням проведеним ДП НАК "Надра України" "Укрнаукагеоцентр" від 26 серпня 2014 року. Для геологічного вивчення надр Русанівської ділянки ТОВ "НВП "Нафтогазгеологія" ще у 2010-2012 роках підготовлена проектно-технічна документація, якою передбачено буріння двох пошукових та однієї розвідувальної свердловин, однак до цього часу бурові роботи не розпочаті і не заплановані діючою Програмою робіт, що 1,5 року до закінчення дії спеціального дозволу залишає рівень геологічного вивчення ділянки на початковому рівні. Паспорти свердловин 1 Русанівська та 454 Побиванська зі змінами після КРС та випробувань не направлялися до ДНВП "Георінформ України". Не представлені у процесі проведення перевірки справи свердловин 1 Русанівська та 454 Побиванська; якість та повнота наявної геолого-технічної документації незадовільна.

20 липня 2018 року відповідачем винесено припис №38/3735 згідно якого позивача зобов'язано у строк до 21 серпня 2018 року усунути порушення вимог законодавства у сфері надрокористування, які були виявлені під час проведення перевірки.

Позивач своїм листом від 17 серпня 2018 року вих №17/08/18-1 надіслав відповідачу пояснення та матеріали, що підтверджують факт усунення порушень.

Державна служба геології та надр України від 31 жовтня 2018 року №405 "Про поновлення, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлення термінів на усунення порушень та встановлення змін до наказів зупинило дію спеціального дозволу на користування надрами №3735 від 21 січня 2010 року виданого ТОВ "НВП "Нафтогазекологія".

Держгеонарда України листом від 09 листопада 2018 року №22548/03/14-18 повідомили позивача про зупинення спеціального дозволу на дали строк для усунення недоліків 30 календарних днів.

Позивач своїм листом від 28 листопада 2018 року №28/11/18-1 повідомив відповідача про відсутність порушень вимог законодавства у сфері надрокористування зазначених у листі Державної служби геології та надр України від 29 жовтня 2018 року вих. №21620/03/14-18.

Держгеонадра України листом від 08 січня 2019 року №333/03/14-19 встановила позивачу 15 денний строк для надання позиції (згоди/незгоди) на припинення права користування надрами, згідно з спеціальним дозволом на користування надрами №3735 від 21 січня 2010 року.

Не погоджуючись з діями відповідача щодо проведення перевірки та направленням вимоги, приписом та наказом про зупинення дії спеціального дозволу, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України "Про основні засади нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 №877-V (далі - Закон України від 05.04.2007 №877-V).

Відповідно до ст. 1 Закону України №877-V державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.

Стаття 7 Закону №877-V передбачає, що для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.

На підставі наказу (рішення, розпорядження) оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю), яке підписується керівником органу державного нагляду (контролю) (головою державного колегіального органу) або його заступником (членом державного колегіального органу) із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові і засвідчується печаткою.

Перед початком здійснення заходу посадові особи органу державного нагляду (контролю) зобов'язані пред'явити керівнику суб'єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу або уповноваженій ним особі (фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі) посвідчення (направлення) та службове посвідчення, що засвідчує посадову особу органу державного нагляду (контролю), і надати суб'єкту господарювання копію посвідчення (направлення).

Аналіз наведених норм Закону №877-V свідчить, що виключно за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім'я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.

Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб'єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.

В останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб'єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом.

На підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Наведене свідчить, що виявлення порушення суб'єктом господарювання вимог законодавства можливе лише в ході здійснення заходу державного нагляду (контролю).

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Державна служба геології та надр України створена згідно Указу Президента України "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади" №1085/2010 від 09 грудня 2010 року.

Згідно Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року №391, Державна служба геології та надр України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів України, входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

Згідно з Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16. листопада 2011 року №1145-р "Про утворення міжрегіональних територіальних органів Державної служби геології та надр", утворено міжрегіональні територіальні органи як структурні підрозділи апарату Служби за переліком: Північний міжрегіональний відділ, Південний міжрегіональний відділ, Західний міжрегіональний відділ, Східний міжрегіональний відділ, Центральний міжрегіональний відділ, Азово-Чорноморський міжрегіональний відділ.

Із зазначеного вбачається, що Східний міжрегіональний відділ Департаменту державного геологічного контролю Державної службі геології та надр України є міжрегіональним територіальним органом Державної служби геології та надр, як структурний підрозділ апарату Служби.

Згідно ст. 29 Закону України "Про нафту і газ", державний контроль за дотриманням правил і нормативів користування нафтогазоносними надрами, умов спеціальних дозволів на користування нафтогазоносними надрами та угод про умови користування нафтогазоносними надрами здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, органи місцевого самоврядування в межах своєї компетенції.

Статтею 61 Кодексу України "Про надра" передбачено, що державний контроль за геологічним вивченням надр (державний геологічний контроль) та раціональним і ефективним використанням надр України здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

Державний нагляд за веденням робіт з геологічного вивчення надр, їх використанням та охороною, а також використанням і переробкою мінеральної сировини (державний гірничий нагляд) здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.

Державний контроль за використанням і охороною надр у межах своєї компетенції здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Згідно ст. 2 Закону України "Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" встановлено до 31 грудня 2018 року мораторій на проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

Стаття 6 Закону, передбачає, що дія цього Закону не поширюється на відносини, що виникають під час проведення заходів нагляду (контролю) органами, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Постановою КМУ від 18 грудня 2017 року №1104 затверджено перелік органів державного нагляду (контролю), на які не поширюється дія Закону України "Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", до якого включено Держгеонадра, але без територіальних органів.

Таким чином, Східний міжрегіональний відділ Департаменту державного геологічного контролю Державної службі геології та надр України, як міжрегіональний територіальний орган Держгеонадр, поширюється дія мораторію Закону України "Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" на проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності до 31 грудня 2018 року.

Згідно вказаних норм тільки центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику в сфері геологічного вивчення, яким є Держава служба геології та надр України, можуть проводити перевірку.

З матеріалів справи вбачається, що перевірку доручено проводити Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України, однак фактично її намагався здійснити територіальний орган Державної служби геології та надр України - Східний міжрегіональний відділ Департаменту державного геологічного контролю Державної службі геології та надр України, що є порушенням норм Закону України "Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про відсутність законних підстав для проведення перевірки позивача головним спеціалістом Східного міжрегіонального відділу Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України начальником ДО "Донецька ТІДГК" у період з 09 липня 2018 року по 20 липня 2018 року, за результатами якої складено акт від 20 липня 2018 року №38/3735.

Під час розгляду цієї справи суд враховую правову позицію Верховного суду викладену в постанові від 23 січня 2018 року по справі №804/12558/14 згідно якої у випадку незаконності перевірки, прийнятий за її результатами акт індивідуальної дії підлягає визнанню протиправним та скасуванню.

Враховуючи протиправність дій відповідача щодо проведення перевірки позивача головним спеціалістом Східного міжрегіонального відділу Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України начальником ДО "Донецька ТІДГК" у період з 09 липня 2018 року по 20 липня 2018 року суд приходить до висновку про визнання протиправним та скасування припису №38/3735 від 20 липня 2018 року винесеного за результатами перевірки.

Надаючи оцінку позовним вимогам в частині визнання протиправним та скасування наказу №405 від 31 жовтня 2018 року в частині зупинення Товариству з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Нафтогазекологія" дії спеціального дозволу №3735 від 21 січня 2010 року на користування надрами та надання надрокористувачу 30 календарних днів для усунення порушень суд виходить з наступного.

Частиною сьомою статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" встановлено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Відповідно до частини п'ятої статті 4 цього Закону виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Спеціальний дозвіл №3735 від 21 січня 2010 року дає позивачу право на користування надрами з метою геологічного вивчення, у тому числі дослідно-промислової розробки Русанівської ділянки надр Братсько-Яснопольщинської зони структур, затвердження запасів ДКЗ України, а тому зупинення дії дозволу є зупиненням господарської діяльності позивача, що можливо лише за рішенням суду, а тому наказ Державної служби геології та надр України №405 від 31 жовтня 2018 року в частині зупинення Товариству з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Нафтогазекологія" дії спеціального дозволу №3735 від 21 січня 2010 року є протиправним та підлягає скасуванню.

Аналогічний висновок зроблено Верховним судом в постанові від 10 травня 2018 року по справі №802/4846/13-а.

Враховуючи протиправність наказу Державної служби геології та надр України №405 від 31 жовтня 2018 року в частині зупинення Товариству з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Нафтогазекологія" дії спеціального дозволу №3735 від 21 січня 2010 року, суд приходить до висновку про відсутність у відповідача законних підстав вимагати від позивача надання позиції (згоди/незгоди) на припинення права користування надрами, згідно з спеціальним дозволом на користування надрами №3735 від 21 січня 2010 року.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог повністю.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Нафтогазекологія" (АДРЕСА_1, 36020, код ЄДРПОУ 33964958) до Державної служби геології та надр України (вул. Антона Цедіка, 16, м. Київ 57, 03057, код ЄДРПОУ 37536031) про визнання дій протиправними задовольнити повністю.

Визнати протиправними дії Державної служби геології та надр України щодо проведення головним спеціалістом Східного міжрегіонального відділу департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України та начальником ДО "Донецька ТІДГК" у період з 09 липня 2018 року по 20 липня 2018 року планової перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Нафтогазекологія", з питань дотримання вимог законодавства у сфері надрокористування, результати якої оформлено Актом перевірки № 38/3735 від 20 липня 2018 року.

Визнати протиправним та скасувати припис Державної служби геології та надр України № 38/3735 від 20 липня 2018 року.

Визнати протиправним та скасувати наказ Державної служби геології та надр України №405 від 31 жовтня 2018 року в частині зупинення Товариству з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Нафтогазекологія" дії спеціального дозволу № 3735 від 21.01.2010 на користування надрами та надання надрокористувачу 30 календарних днів для усунення порушень.

Визнати протиправними дії Державної служби геології та надр України щодо направлення Товариству з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Нафтогазекологія" вимоги №33/03/14-19 від 08 січня 2019 року про надання у 15-денний строк (згоди/незгоди) на припинення права користування надрами згідно зі спеціальним дозволом на користування надрами №3735 від 21 січня 2010 року.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби геології та надр України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Нафтогазекологія" витрати зі сплати судового збору в розмірі 7684,00 грн (сім тисяч шістсот вісімдесят чотири гривні нуль копійок).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя С.С. Бойко

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.05.2019
Оприлюднено05.05.2019
Номер документу81511459
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/223/19

Ухвала від 26.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 21.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Постанова від 08.02.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Постанова від 08.02.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 21.08.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 22.02.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 22.02.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 02.12.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Рішення від 25.10.2021

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.О. Кукоба

Ухвала від 02.06.2021

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.О. Кукоба

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні