Справа № 559/393/19
Номер провадження 3/559/142/2019
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
02 травня 2019 року місто Дубно Рівненська область
Дубенський міськрайонний суд Рівненської області
у складі:
головуючого судді Ралець Р.В.
секретаря судового засідання Протас Ю.В.
за участі:
прокурора Гандзілевського Н.А.
захисника адвоката Пащук Т.В.
розглянувши матеріали, які надійшли від Управління захисту та економіки в Рівненській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, паспорт НОМЕР_1, депутата Смизької селищної ради, жит. АДРЕСА_1, за вчинення адміністративних правопорушень передбачених ч. 4 ст. 172-6 КУпАП, роз'яснивши ст. 268 КУпАП,-
ВСТАНОВИВ :
25.02.2019 до Дубенського міськрайонного суду Рівненської області із Управління захисту та економіки в Рівненській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України надійшли на розгляд матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 за вчинення адміністративних правопорушень передбачених ч. 4 ст. 172-6 КУпАП.
Згідно протоколу №59 про адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, складеного начальником сектору протидії корупції Управління захисту економіки в Рівненській області Департаменту захисту економіки НП України підполковником поліції ОСОБА_3 від 21.02.2019, ОСОБА_2, будучи депутатом Смизької селищної ради Дубенського району відповідно до підпункту "б" пункту 1 частини 1 статті З Закону України "Про запобігання корупції", є суб'єктом на якого розповсюджується дія Закону, в порушення пункту 5 частини 1 статті 46 Закону України Про запобігання корупції , у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі-декларація), за 2016 рік, не зазначив відомості про корпоративні права, що належать суб'єкту декларування, чим вчинив правопорушення, пов'язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною 4 статті 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
31.07.2016, у відповідності до постанови ЦВК "Про перші вибори депутатів сільських, селищних та міської рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних та міського голів 31 липня 2016 року" від 20.05.2016 № 124, Закону України "Про місцеві вибори", проведено перші вибори депутатів Смизької селищної ради.
За результатами виборів депутатів Смизької селищної ради об'єднаної територіальної громади, проведених 31.07.2016 ОСОБА_2 обраний депутатом Смизької селищної ради Дубенського району. Повноваження депутата ОСОБА_2 визнані на засіданні Смизької селищної виборчої комісії від 05.08.2016 (протокол № 16). Повноваження депутата ОСОБА_2 розпочались на засіданні Смизької селищної ради від 25.08.2016 (рішення № 2).з
Статтею 1 Закону України Про запобігання корупції встановлено, що суб'єкти декларування - це особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2, пунктах 4 і 5 частини 1 статті 3 Закону, які зобов'язані подавати декларацію відповідно до цього Закону.
Відповідно до частини 1 статті 45 Закону України Про запобігання корупції , особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2, пункті 5 частини 1 статті 3 цього Закону, зобов'язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК декларацію за минулий рік за формою, що визначається НАЗК.
Згідно Правил заповнення форми декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затверджених рішенням НАЗК "Про функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування" від 10.06.2016 № 3, яке зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 за № 959/29089, суб'єкти декларування подають щорічну декларацію у період з 00 годин 00 хвилин 01 січня до 00 годин 00 хвилин 01 квітня року, наступного за звітним роком. Така декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому подається декларація, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року.
Пунктом 6 розділу II Закону України Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб , визначено, що строк подання щорічної декларації для осіб, які подають таку декларацію вперше продовжено до 1 травня 2017 року.
У відповідності до пункту 5 частини 1 статті 46 Закону України Про запобігання корупції , у декларації зазначаються відомості про інші корпоративні права, що належать суб'єкту декларування або членам його сім'ї, із зазначенням найменування кожного суб'єкта господарювання, його організаційно-правової форми, коду Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України, частки у статутному (складеному) капіталі товариства, підприємства, організації у грошовому та відсотковому вираженні.
Згідно Форми декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженої рішенням НАЗК від 10.06.2016 № 3 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 за № 960/29090, в розділі 8 "Корпоративні права" декларації, суб'єкт декларування повинен задекларувати корпоративні права.
У відповідності до стаття 167 Господарського кодексу України, корпоративні права - це права особи, частка якої визначається у статутному фонді (майні) господарської організації, що включають правомочності на участь цієї особи в управлінні господарською організацією, отримання певної частки прибутку (дивідендів) даної організації та активів у разі ліквідації останньої відповідно до закону, а також інші правомочності, передбачені законом та статутними документами.
У відповідності до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 06.04.2007 зареєстровано Товариство з обмеженою відповідальністю (далі-ТОВ) "Екобудкомфорт", ідентифікаційний код юридичної особи 35012444, юридична адреса: м. київ, Дніпровський р-н, проспект Тичини, 20.
Статутний фонд капітал в розмірі 1 000 000 (один мільйон) гривень, який сформований 07.04.2008.
Засновники Товариства:
1.ОСОБА_8, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2, є кінцевим бенефіціарнм власником (контролером) володіє часткою у статутному фонді в розмірі 700 000 (сімсот тисяч) гривень;
2.ОСОБА_2, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1, є кінцевим бенефіціарнм власником (контролером) володіє часткою у статутному фонді в розмірі 300 000 (триста тисяч) гривень.
Відомості про юридичну особу підтверджені Товаристом "Екобудкомфорт" 15.12.2015, після чого змін до установчих документів не вносили.
Таким чином, під час подачі в НАЗК декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік у ОСОБА_2 виник обов'язок, відповідності до пункту 5 частини 1 статті 46 Закону України Про запобігання корупції в розділі 8 "Корпоративні права" декларації зазначити відомості про корпоративні права ОСОБА_2, з вказанням частки у статутному капіталі ТОВ "Екобудкомфорт", ідентифікаційний код юридичної особи 35012444, вартістю 300 000 (триста тисяч) гривень.
25.03.2017 в 16:07 год. ОСОБА_2 на виконання вимог Закону України Про запобігання корупції та Рішення НАЗК від 10.06.2016 № 3 "Про правила заповнення форми декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , подав декларацію за 2016 рік в якій подав завідомо недостовірні відомості в розділі 8 Корпоративні права , а саме, не вказав відомості про корпоративні права ОСОБА_2 вартістю 300 000 (триста тисяч) гривень, як частка у статутному капіталі ТОВ "Екобудкомфорт", ідентифікаційний код юридичної особи 35012444.
Статтею 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2016 рік визначено розмір прожиткового мінімуму на одну працездатну особу, встановлений на 01 січня 2016 року - 1378 гривень.
Згідно з приміткою до статті 172-6 КУпАП, суб'єктами правопорушень у цій статті є особи, які, відповідно до частин 1 та 2 статті 45 Закону України "Про запобігання корупції", зобов'язані подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Таким чином, 25.03.2017 депутат Смизької селищної ради ОСОБА_2, будучи суб'єктом відповідальності за адміністративні правопорушення, пов'язані з корупцією, в порушення вимог пункту 5 частини 1 статті 46 Закону України Про запобігання корупції , подав завідомо недостовірні відомості в декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік, на суму 300 000 гривень, що становить 217,7 прожитковий мінімум на одну працездатну особу, встановлених на 01.01.2016, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною 4 статті 172-6 КУпАП.
Місцем вчинення правопорушення є місце виконання депутатських повноважень ОСОБА_6 (як суб'єкта декларування) - Смизька селищна рада за адресою: вул. Богдана Хмельницького, 37, смт. Смига, Дубенський р-н.
Часом вчинення адміністративного правопорушення, пов'язаного з корупцією, як зазначено у протоколі, є 16:07 год. 25.03.2017, коли ОСОБА_2 подав завідомо недостовірні відомості у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік.
Згідно протоколу №60 про адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, складеного начальником сектору протидії корупції Управління захисту економіки в Рівненській області Департаменту захисту економіки НП України підполковником поліції ОСОБА_3 від 21.02.2019, ОСОБА_2, будучи депутатом Смизької селищної ради Лубенського району відповідно до підпункту "б" пункту 1 частини 1 статті З Закону України "Про запобігання корупції", є суб'єктом на якого розповсюджується дія Закону, в порушення пункту 5 частини 1 статті 46 Закону України Про запобігання корупції , у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі-декларація), за 2017 рік, не зазначив відомості про корпоративні права, що належать суб'єкту декларування, чим вчинив правопорушення, пов'язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною 4 статті 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
31.07.2016, у відповідності до постанови ЦВК "Про перші вибори депутатів сільських, селищних та міської рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних та міського голів 31 липня 2016 року" від 20.05.2016 № 124, Закону України "Про місцеві вибори", проведено перші вибори депутатів Смизької селищної ради.
За результатами виборів депутатів Смизької селищної ради об'єднаної територіальної громади, проведених 31.07.2016, ОСОБА_2 обраний депутатом Смизької селищної ради Дубенського району. Повноваження депутата ОСОБА_2 визнані на засіданні Смизької селищної виборчої комісії від 05.08.2016 (протокол № 16). Повноваження депутата ОСОБА_2 розпочались на засіданні Смизької селищної ради від 25.08.2016 (рішення № 2).
З вимогами Закону України "Про запобігання корупції" ОСОБА_7 ознайомлений, зокрема 02.02.2018 під підпис ознайомлений з необхідністю подачі декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Статтею 1 Закону України Про запобігання корупції встановлено, що суб'єкти декларування - це особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2, пунктах 4 і 5 частини 1 статті 3 Закону, які зобов'язані подавати декларацію відповідно до цього Закону.
Відповідно до частини 1 статті 45 Закону України Про запобігання корупції , особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2, пункті 5 частини 1 статті 3 цього Закону, зобов'язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК декларацію за минулий рік за формою, що визначається НАЗК.
Згідно Правил заповнення форми декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затверджених рішенням НАЗК "Про функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування" від 10.06.2016 № 3, яке зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 за № 959/29089, суб'єкти декларування подають щорічну декларацію у період з 00 годин 00 хвилин 01 січня до 00 годин 00 хвилин 01 квітня року, наступного за звітним роком. Така декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому подається декларація, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року.
У відповідності до пункту 5 частини 1 статті 46 Закону України Про запобігання корупції , у декларації зазначаються відомості про інші корпоративні права, що належать суб'єкту декларування або членам його сім'ї, із зазначенням найменування кожного суб'єкта господарювання, його організаційно-правової форми, коду Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України, частки у статутному (складеному) капіталі товариства, підприємства, організації у грошовому та відсотковому вираженні.
Згідно Форми декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженої рішенням НАЗК від 10.06.2016 № 3 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 за № 960/29090, в розділі 8 "Корпоративні права" декларації, суб'єкт декларування повинен задекларувати корпоративні права.
У відповідності до стаття 167 Господарського кодексу України, корпоративні права - це права особи, частка якої визначається у статутному фонді (майні) господарської організації, що включають правомочності на участь цієї особи в управлінні господарською організацією, отримання певної частки прибутку (дивідендів) даної організації та активів у разі ліквідації останньої відповідно до закону, а також інші правомочності, передбачені законом та статутними документами.
У відповідності до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 06.04.2007 зареєстровано Товариство з обмеженою відповідальністю (далі-ТОВ) "Екобудкомфорт", ідентифікаційний код юридичної особи 35012444, юридична адреса: м. київ, Дніпровський р-н, проспект Тичини, 20.
Статутний фонд капітал в розмірі 1 ООО 000 (один мільйон) гривень, який сформований 07.04.2008.
Засновники Товариства:
1.ОСОБА_8, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2, є кінцевим бенефіціарнм власником (контролером) володіє часткою у статутному фонді в розмірі 700 000 (сімсот тисяч) гривень;
2.ОСОБА_2, зареєстрований за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_5, є кінцевим бенефіціарнм власником (контролером) володіє часткою у статутному фонді в розмірі 300 000 (триста тисяч) гривень.
Відомості про юридичну особу підтверджені Товаристом "Екобудкомфорт" 15.12.2015, після чого змін до установчих документів не вносили.
Таким чином, під час подачі в НАЗК декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік у ОСОБА_2 виник обов'язок, відповідності до пункту 5 частини 1 статті 46 Закону України Про запобігання корупції в розділі 8 "Корпоративні права" декларації зазначити відомості про корпоративні права ОСОБА_2, з вказанням частки у статутному капіталі ТОВ "Екобудкомфорт", ідентифікаційний код юридичної особи 35012444, вартістю 300 000 (триста тисяч) гривень.
27.03.2018 в 08:28 год. ОСОБА_2 на виконання вимог Закону України Про запобігання корупції та Рішення НАЗК від 10.06.2016 № 3 "Про правила заповнення форми декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , подав декларацію за 2017 рік, в якій подав завідомо недостовірні відомості в розділі 8 Корпоративні права , а саме, не вказав відомості про корпоративні права ОСОБА_2 вартістю 300 000 (триста тисяч) гривень, як частку у статутному капіталі ТОВ "Екобудкомфорт", ідентифікаційний код юридичної особи 35012444.
Статтею 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2017 рік визначено розмір прожиткового мінімуму на одну працездатну особу, встановлений на 01 січня 2017 року - 1600 гривень.
Згідно з приміткою до статті 172-6 КУпАП, суб'єктами правопорушень у цій статті є особи, які, відповідно до частин 1 та 2 статті 45 Закону України Про запобігання корупції", зобов'язані подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Таким чином, 27.03.2017 депутат Смизької селищної ради ОСОБА_2, будучи суб'єктом відповідальності за адміністративні правопорушення, пов'язані з корупцією, в порушення вимог пункту 5 частини 1 статті 46 Закону України Про запобігання корупції , подав завідомо недостовірні відомості в декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік, на суму 300 000 гривень, що становить 187,5 прожитковий мінімум на одну працездатну особу, встановлених на 01.01.2017, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною 4 статті 172-6 КУпАП.
Місцем вчинення правопорушення є місце виконання депутатських повноважень ОСОБА_6 (як суб'єкта декларування) - Смизька селищна рада за адресою: вул. Богдана Хмельницького, 37, смт. Смига, Дубенський р-н.
Часом вчинення адміністративного правопорушення, пов'язаного з корупцією, як зазначено у протоколі, є 08:28 год. 27.03.2017, коли ОСОБА_2 подав завідомо недостовірні відомості у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік.
Згідно до ст. 36 ч. 2 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.
Враховуючи положення ст. 36 КУпАП, матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 підлягають об'єднанню в одне провадження.
В судовому засіданні захисник ОСОБА_2 адвокат Пащук Т.В. просив закрити справу про адміністративне правопорушення у зв'язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення, дав пояснення згідно поданих письмових клопотань (а.с.77,165-166).
В судовому засіданні ОСОБА_2 підтримав позицію свого захисника, пояснив, що умислу на подання завідомо неправдивих відомостей у декларації не мав.
Прокурор в судовому засіданні наполягав на притягненні ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за скоєння правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
В підтвердження вини ОСОБА_2 до суду надано, а судом вивчено, наступні докази:
- протоколи №59, №60 про адміністративні правопорушення, повязані з корупцією від 21.02.2019, в якому викладена суть правопорушень передбачених ч.4 ст.172-6 КУпАП (а.с.1-5, 84-89);
- лист №200/116/01/25-2019 від 14.01.2019 про направлення матеріалів для проведення перевірки відносно ОСОБА_2;(а.с.6, 92);
- повідомлення №129/39/116/02-2019 від 09.01.2019 (а.с.7, 94);
- рапорт від 08.01.2019 про встановлення факту порушення вимог фінансового контролю ОСОБА_2 (а.с.8,95);
- роздруківку витягу із ЄРДПОУ (а.с.915, 96-102);
- роздруківки декларацій ОСОБА_2 за 2016 рік (а.с.16-20) та за 2017 рік (а.с.103-107);
- витяг з Єдиного державного руєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громиадських формувань (а.с.21-23, 108-110);
- Витяг з акредитованого центру сертифікації ключів (а.с.24,111);
- копію протоколу №16 засідання Смизької селищної виборчої комісії Дубенського району (а.с. 27-28, 113-114);
- копію рішення №2 від 25.08.2016 Смизької селищної ради Дубенського району Рівненської області 8 скликання Про підсумки виборів депутатів селищної ради об'єднаної територіальної громади (а.с.29, 116);
- письмові пояснення ОСОБА_2(а.с.36-37, 126-127).
Заслухавши думку прокурора, доводи захисника та пояснення ОСОБА_2, дослідивши матеріали адміністративної справи, суд приходить до наступного висновку.
ОСОБА_2, будучи депутатом Смизької селищної ради Дубенського району відповідно до підпункту "б" пункту 1 частини 1 статті З Закону України "Про запобігання корупції", є суб'єктом на якого розповсюджується дія Закону, в порушення пункту 5 частини 1 статті 46 Закону України Про запобігання корупції , у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
У відповідності до пункту 5 частини 1 статті 46 Закону України Про запобігання корупції , у декларації зазначаються відомості про інші корпоративні права, що належать суб'єкту декларування або членам його сім'ї, із зазначенням найменування кожного суб'єкта господарювання, його організаційно-правової форми, коду Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України, частки у статутному (складеному) капіталі товариства, підприємства, організації у грошовому та відсотковому вираженні.
Згідно Форми декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженої рішенням НАЗК від 10.06.2016 № 3 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 за № 960/29090, в розділі 8 "Корпоративні права" декларації, суб'єкт декларування повинен задекларувати корпоративні права.
У відповідності до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 06.04.2007 зареєстровано Товариство з обмеженою відповідальністю (далі-ТОВ) "Екобудкомфорт", ідентифікаційний код юридичної особи 35012444, юридична адреса: м. київ, Дніпровський р-н, проспект Тичини, 20. Статутний фонд капітал в розмірі 1 000 000 (один мільйон) гривень, який сформований 07.04.2008. Одним із засновників товариства є ОСОБА_2, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1, є кінцевим бенефіціарнм власником (контролером) володіє часткою у статутному фонді в розмірі 300 000 (триста тисяч) гривень. Таким чином, під час подачі в НАЗК декларацій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік та за 2017 рік у ОСОБА_2 виник обов'язок, відповідності до пункту 5 частини 1 статті 46 Закону України Про запобігання корупції в розділі 8 "Корпоративні права" декларації зазначити відомості про корпоративні права ОСОБА_2, з вказанням частки у статутному капіталі ТОВ "Екобудкомфорт", ідентифікаційний код юридичної особи 35012444, вартістю 300 000 (триста тисяч) гривень. Дані відомості ОСОБА_2 у деклараціях за 2016 та 2017 роки - не вказав.
Відповідно до ч. 3 ст. 38 КУпАП, адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов'язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 164-14, 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.
З аналізу вказаної норми вбачається, що законодавчо встановлений строк, протягом якого може бути накладено адміністративне стягнення, обчислюється з моменту виявлення корупційного адміністративного правопорушення.
Як вбачається з матеріалів справи, вчинення ОСОБА_2 протиправних дій, що охоплюються диспозицією ч. 4 ст. 172-6 КУпАП, мали місце 25.03.2017 та 27.03.2018, протоколи про адміністративне правопорушення складено 21.02.2019.
Так, в матеріалах справи міститься повідомлення №129/39/116/02-2019 від 09.01.2019 (а.с.7, 94) про те, що в УЗЕ в Рівненській області ДЗЕ НПУ на розгляді знаходяться матеріали щодо порушення додаткових вимог фінансового контролю, передбачених ст. 46 ЗУ Про запобігання корупції ОСОБА_2 та рапорт від 08.01.2019 про встановлення факту порушення вимог фінансового контролю ОСОБА_2 (а.с.8,95). Таким чином, датою виявлення правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 172-6 КУпАП, слід вважати 08.01.2019.
Вказані обставини дають підстави вважати, що з 08.01.2019 розпочав перебіг строку притягнення ОСОБА_2 до відповідальності за ч. 4 ст. 172-6 КУпАП.
Згідно ч.2ст.254 КУпАП протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається не пізніше двадцяти чотирьох годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, у двох примірниках, один із яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Виявлено правопорушення та особу, яка його вчинила 08.01.2019. Протокол про адміністративне правопорушення складено 21 лютого 2019 року. Матеріали до суду надійшли 25 лютого 2019 року. Розгляд матеріалів, враховуючи строки визначені 277 КУпАП, призначено на 07.03.2019.
Відповідно до ч. 2 ст. 268 КУпАП при розгляді справ про адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 44, статтями 51, 146, 160, 172 - 4 - 172 - 9, 173, 173 - 2, частиною третьою статті 178, статтями 185, 185 - 1, статтями 185 - 7, 187 цього Кодексу, присутність особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, є обов'язковою. У разі ухилення від явки на виклик органу внутрішніх справ або судді районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду цю особу може бути органом внутрішніх справ (Національною поліцією) піддано приводу.
Судове засіданні призначене на 07.03.2019, з метою дотримання положень ст. 268 КУпАП було відкладено у зв'язку із надходженням клопотання захисника ОСОБА_2 адвоката Пащука Т.В.
Постановами судді від 19.03.2019 строк розгляду справи про адміністративне правопорушення щодо ОСОБА_2 за ч. 4 ст. 172-6 КУпАП зупинено до 03.04.2019 у зв'язку із хворобою ОСОБА_2 (а.с.63, 151). Постановами судді від 03.04.2019 (а.с.73, 161) строк розгляду справи про адміністративне правопорушення щодо ОСОБА_2 за ч. 4 ст. 172-6 КУпАП зупинено до 02.05.2019 у зв'язку із хворобою ОСОБА_2
Згідно ст. 247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у випадку закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.
Будь-яке поновлення, продовження чи зупинення перебігу таких строків КУпАП не передбачено. Тому в разі закінчення строків накладення адміністративного стягнення провадження у справі має бути закрито, відповідно до п. 7 ст. 247 КУпАП.
Враховуючи, що датою виявлення адміністративних правопорушень є 08.01.2019, станом на 02.05.2019 трьохмісячний строк притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 передбачений ст. 38 КУпАП - сплинув.
Оскільки будь-якого продовження перебігу строків накладення адміністративних стягнень законом не передбачено, а тому в разі закінчення строку притягнення до адміністративної відповідальності провадження у справі закривається. Зазначене повністю кореспондується з листом Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ № 223-943/0/4-17 від 22.05.2017.
У зв'язку із вищенаведеним, враховуючи, що судом не встановлено реабілітуючих підстав для закриття провадження у справі про адміністративні правопорушення передбачені ч. 4 ст. 172-6 КУпАП відносно ОСОБА_2, провадження у справі підлягає закриттю на підставі п. 7 ст.247 КУпАП у зв'язку із закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст. 38 КУпАП.
Керуючись ст. 38, ч. 1 ст. 172-6, п. 7 ст. 247, ст. 221 283 КУпАП,-
ПОСТАНОВИВ :
Об'єднати справи про вчинення адміністративних правопорушень ОСОБА_2 , №559/393/19 (провадження №3/559/142/2019) за ч. 4 ст. 172-6 КУпАП та №559/394/19 (провадження №3/559/143/2019) за ч. 4 ст. 172-6 КУпАП, в одне провадження, присвоївши об'єднаній справі №559/393/19.
Провадження у справі про адміністративні правопорушення відносно ОСОБА_2 зач. 4 ст. 172-6 КУпАП, закрити у зв'язку з закінченням на момент розгляду справи строків, передбачених ч.3 ст.38 КУпАП.
Постанова може бути оскаржена протягом 10 днів до Рівненського апеляційного суду через Дубенський міськрайонний суд Рівненської області.
Повний текст постанови виготовлено 06.05.2019 о 13 год. 00 хв.
Суддя :
Суд | Дубенський міськрайонний суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 02.05.2019 |
Оприлюднено | 07.05.2019 |
Номер документу | 81539156 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Дубенський міськрайонний суд Рівненської області
Ралець Р. В.
Адмінправопорушення
Дубенський міськрайонний суд Рівненської області
Ралець Р. В.
Адмінправопорушення
Дубенський міськрайонний суд Рівненської області
Ралець Р. В.
Адмінправопорушення
Дубенський міськрайонний суд Рівненської області
Ралець Р. В.
Адмінправопорушення
Дубенський міськрайонний суд Рівненської області
Ралець Р. В.
Адмінправопорушення
Дубенський міськрайонний суд Рівненської області
Ралець Р. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні