Постанова
від 07.05.2019 по справі 335/3624/19
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

1Справа № 335/3624/19 3/335/677/2019

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 травня 2019 року м. Запоріжжя

Суддя Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя Проценко А.М., розглянувши матеріали адміністративної справи, яка надійшла з Головного управління Державної фіскальної служби України у Запорізькій області, про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Запоріжжя, громадянина України, працюючого директором ТОВ Лік , мешкає за адресою: АДРЕСА_1 , за ч.1 ст.155-1 КУпАП ,

ВСТАНОВИВ:

За результатами перевірки працівниками Головного управління ДФС у Запорізькій області закусочної за адресою: м. Запоріжжя, майдан Профспілок, буд. 3, в якому здійснює свою діяльність ТОВ Лік (ЄДРПОУ 20481160), встановлено, що ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_1 ) вчинив правопорушення, а саме: порушення використання режиму попереднього програмування найменування, цін, товарів (послуг) та обліку їх кількості, а саме: сигарети Ротманс Демі блю реалізовано за ціною 33 грн, а в розрахунковому документі зазначено ціну 32 грн.; не роздрукування фіскального звітного чека за 12.05.2018 року, порушення обліку товарних запасів за місцем їх реалізації, а саме надлишки сигарет в кількості 15 пачок на суму 534 грн. 10 коп., невідповідність суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків, суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків, суми коштів яка зазначена в денному звіті РРО, невідповідність склала 174 грн. 50 коп., чим порушив п. 9, п. 11, п. 12, п. 13 ст. 3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг від 06.07.1995 року №265/95-ВР та вимог ст. 155-1 ч. 1 КУпАП.

За фактом правопорушення був складений протокол про адміністративне правопорушення №201 від 19.03.2019 року за ч. 1 ст. 155-1 КпАП України , з яким ОСОБА_1 був ознайомлений.

В судове засідання ОСОБА_1 не з`явився, причини неявки суду не повідомив.

Частина 1 статті 155-1 КУпАП передбачає відповідальність за порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за що встановлено відповідальність у вигляді накладення штрафу на осіб, які здійснюють розрахункові операції, від двох до п`яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від п`яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до вимог ст. 251 КУпАП , доказам по справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа), встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

За нормою ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначається, серед іншого, відомості про особу порушника. Протокол підписується особою, яка його склала, і особа, яка вчинила адміністративне правопорушення. При складанні протоколу порушникові роз`яснюються його права і обов`язки, передбачені ст. 268 КУпАП , про що робиться відмітка у протоколі.

Протокол про адміністративне правопорушення серії №201 від 19.03.2019 року, складено правомочною на те посадовою особою, у відповідності до вимог положень ч.1 ст. 256 КУпАП про адміністративне правопорушення, містить обов`язкові дані, передбачені вказаною статтею та є основним джерелом доказової інформації про подію правопорушення та особу порушника.

За встановлених фактичних обставин справи, судом беззаперечно встановлено, що ОСОБА_1 вчинив правопорушення, передбачене ч.1 ст. 155-1 КУпАП , оскільки вищезазначені факти його вини є переконливими, достатніми, в повному обсязі відповідають фактичним обставинам справи та знайшли своє підтвердження в доказах, які містяться в матеріалах справи, які були повно та всебічно досліджені під час розгляду адміністративного матеріалу, а саме: даних, які містяться в протоколі про адміністративне правопорушення серії №201 від 19.03.2019 року; актом фактичної перевірки №0066/08/01/40/20481160 від 22.02.2019 року.

При цьому, обставин, які б спростовували дані, що містяться в матеріалах адміністративної справи, з урахуванням наявних у справі належних доказів, судом не встановлено.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що в діях ОСОБА_1 міститься склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 155-1 КУпАП , порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.

Згідно з положеннями ст. 23 КУпАП , адміністративні стягнення є мірою відповідальності і застосовуються з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчинення нових правопорушень., як самим правопорушником так і іншими особами.

При призначенні виду адміністративного стягнення ОСОБА_1 в межах санкції ч.1 ст. 155-1 КУпАП , дотримуючись принципу співвідношення між тяжкістю вчиненого адміністративного правопорушення та заходом державного примусу, враховуючи характер вчиненого правопорушення, наявність пом`якшуючої відповідальність обставини щире каяття, - суд вважає за можливе накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно до ст. 40-1 КУпАП , судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.

Керуючись ст.ст. 40-1 , 155-1 , 251 , 252 , 283-285 КУпАП , суд

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 155-1 КУпАП , і накласти на нього стягнення у вигляді адміністративного штрафу у розмірі 34 (тридцять чотири) гривні у дохід держави.

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , в дохід держави судовий збір у розмірі 384 (триста вісімдесят чотири) гривень 20 копійок.

Постанова може бути оскаржена до Запорізького апеляційного суду, через Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя протягом 10 днів з моменту проголошення постанови.

Суддя: А.М. Проценко

СудОрджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення07.05.2019
Оприлюднено09.05.2019
Номер документу81592719
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —335/3624/19

Постанова від 07.05.2019

Адмінправопорушення

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Проценко А. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні