Справа № 296/2203/19
1-кс/296/1286/19
УХВАЛА
Іменем України
07 березня 2019 року м.Житомир
Слідчий суддя Корольовського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , за відсутністю слідчого, розглянув клопотання сторони кримінального провадження старшого слідчого СУ Головного управління Національної поліції в Житомирській області ОСОБА_3 про доручення проведення експертизи, перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, -
ВСТАНОВИВ:
В провадженні СУ Головного управління Національної поліції в Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань №12018060000000142 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що службові особи управління охорони здоров`я Житомирської міської ради та комунальної установи «Центральна міська лікарня №1», які діючи за попередньою змовою групою осіб із службовими особами суб`єктів господарювання, протягом 2017-2018 років, шляхом зловживання своїм службовим становищем, вчиняли дії направлені на штучне завищення цін в особливо великих розмірах та лобіювання інтересів окремих суб`єктів господарювання під час проведення процедур закупівель за бюджетні кошти та під час здійснення фінансово-господарських взаємовідносин з поставки до комунальних установ охорони здоров`я м. Житомира товарно-матеріальних цінностей. Зазначені неправомірні дії службових осіб управління охорони здоров`я Житомирської міської ради, комунальної установи «Центральна міська лікарня №1» та суб`єктів господарювання спричинили тяжкі наслідки, привласнивши бюджетні кошти на суму понад 500 тисяч гривень.
Попередня правова кваліфікація кримінального правопорушення, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №120180600000000142 від 06.06.2018 року - ч.5 ст.191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що відповідно до опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оголошення про проведення процедури закупівель №UA-2017-09-18-002697-c, №UA-2017-10-24-002206-a управлінням охорони здоров`я Житомирської міської ради (ЄДРПОУ 02012839) було призначено аукціон щодо закупівлі обладнання: «Відеогастроскоп у складі відеоінформаційного центру та візка, призначений для проведення діагностики та терапії верхньої частини шлунково-кишкового тракту» та «Відеоколоноскопу».
Відповідно до укладеного договору №1042Н/2017 від 22.12.2017, замовником являється управління охорони здоров`я Житомирської міської ради (ЄДРПОУ 02012839), учасником ТОВ «Здраво» (ЄДРПОУ 34603398), предмет договору: ДК 021:201533160000-9 Устаткування для хірургічних блоків, а саме: Відеоколоноскоп OPTERA в комплекті 1 шт., сума договору становить 3 145 992.00 грн. Крім того, відповідно до акту прийому передачі основних засобів на підставі рішення від 03.01.2018 №1 відеоколоноскоп OPTERA передано для подальшої експлуатації до комунальної установи «Центральна міська лікарня №2».
Відповідно до укладеного договору №881Н/2017 від 10.11.2017, замовником являється управління охорони здоров`я Житомирської міської ради (ЄДРПОУ 02012839), учасником ТОВ «Здраво» (ЄДРПОУ 34603398), предмет договору: ДК 021:201533120000-7 системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, а саме: відеогастроскоп у складі відеоінформаційного центру та візка призначений для проведення діагностики та терапії верхньої частини шлунково-кишкового тракту, сума договору становить 2 010 000.00 грн. Крім того, відповідно до акту прийому передачі основних засобів на підставі рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 03.01.2018 №1 відеогастроскоп у складі відеоінформаційного центру та візка (СV-170 системний відеоцентр OPTERA) передано для подальшої експлуатації до комунальної установи «Центральна дитяча міська лікарня».
В результаті аналізу тендерної документації, ланцюгів поставки медичного обладнання при виконанні договорів на постачання комплексів, які здійснювало ТОВ «Здраво» в період з 15.10.2017 по 31.12.2017 року за кошти місцевого бюджету на замовлення управління охорони здоров`я Житомирської міської ради, встановлено ознаки привласнення коштів у значних розмірах, за рахунок штучного завищення вартості імпортованого обладнання та вірогідної змови учасників тендеру.
Крім того, в ході проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області державного фінансового аудиту виконання бюджетних програм розвитку охорони здоров`я в Управлінні охорони здоров`я Житомирської міської ради за період з 01.01.2016 по 31.05.2018 року установлено недотримання тендерним комітетом УОЗ Житомирської міської ради законодавства про закупівлі, зокрема:
- не дотримані вимоги абзацу 10 ч.1 ст.10 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» щодо оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звітів про виконання договору протягом 3-х днів з дня закінчення строку дії договору, його виконання по 19 договорах, в тому числі: за договором від 12.12.2017 №1042Н/2017 (дата закінчення строку дії якого 31.12.2017 року) звіт про виконання договору оприлюднено на веб порталі лише 03.04.2018 та за договором від 10.11.2017 №881Н/2017 (дата закінчення строку дії якого 31.12.2017 року) звіт про виконання договору оприлюднено на веб порталі лише 15.03.2018 та інше.
Крім того, згідно отриманої Довідки №07-00/954 від 21.02.2019 Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області, складеної Сектором контролю за регульованими цінами, ТОВ «Здраво» при постачанні медичного обладнання для Управління охорони здоров`я Житомирської міської ради, як переможець відкритих торгів №UA-2017-09-18-002697-c, №UA-2017-10-24-002206-a, було недотримано вимоги Постанови КМУ №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби» від 17 жовтня 2008 року, при формуванні державних та застосуванні регульованих цін, внаслідок чого завищено вартість товарів на загальну суму 783492,00 грн.
Згідно ст. 242 КПК України експертиза проводиться експертною установою, експертом або експертами, за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження або, якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання.
Слідчий до судового засідання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання без його участі.
Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання та враховуючи, що для вирішення ряду питань в ході розслідування даного кримінального провадження необхідні спеціальні знання, прийшов до висновку, що клопотання підлягає до задоволення.
Керуючись ст. ст. 110, 242, 243, 244 КПК України,-
УХВАЛИВ:
Клопотання старшого слідчого СУ Головного управління Національної поліції в Житомирській області ОСОБА_3 задовольнити. Призначити в кримінальному провадженні ЄРДР №12018060000000142 від 06.06.2018 року судово-економічну експертизу документів, проведення якої доручити експертам Житомирського відділення КНДІСЕ.
На розв`язання експертам поставити наступні запитання:
- чи підтверджується документально Довідка №07-00/954 від 21.02.2019, складена Сектором контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області з урахуванням Постанови КМУ №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби» від 17 жовтня 2008 року, зокрема у частині вирахуваної суми завищеної вартості товарів на загальну суму 783492,00 грн.
3. Надати в розпорядження експертів:
- Довідку №07-00/954 від 21.02.2019 Сектору контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області.
4.Для ознайомлення експерту надати матеріали кримінального провадження (на вимогу експерта).
5. Копiю ухвали направити до Житомирського відділення КНДІСЕ.
6. Відповідно до ст.ст. 69, 70 КПК України попередити про те, що за завідомо неправдивий висновок, відмову без поважних причин від виконання покладених обов`язків у суді, невиконання інших обов`язків експерт несе відповідальність, встановлену законом.
7. Зобов`язати експертну установу прийняти речові докази для проведення дослідження, а після проведення експертизи видати висновок експертизи та речові докази наступним особам: старшому слідчому СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 , старшому слідчому СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_4 , старшому слідчому СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_5 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_6 , слідчому СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_7 або іншим особам за їх дорученням. Висновок експерта з речовими доказами може бути надісланий на адресу СУ ГУ НП в Житомирській області, м. Житомир, вул. Старий Бульвар, 5/37.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Корольовський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 07.03.2019 |
Оприлюднено | 16.02.2023 |
Номер документу | 81621258 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення експертизи |
Кримінальне
Корольовський районний суд м. Житомира
Сингаївський О. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні