Рішення
від 10.05.2019 по справі 420/200/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/200/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 травня 2019 року о 11 год. 23 хв. м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді - Юхтенко Л.Р.,

за участю секретаря судового засідання - Закуріної А.М.,

за участю

від позивача: не з`явився

від відповідача: Кучеренко Г.А. , за довіреністю

від третьої особи не з`явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Одеського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою товариства з обмеженою відповідальністю Транспортна компанія Одиссей (код ЄДРПОУ 38017199, місцезнаходження: 65007, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська, буд. 88/1, оф. 406) до Управління Укртрансбезпеки в Одеській області (код ЄДРПОУ 39816845, місцезнаходження: 65014, м. Одеса, вул. Успенська, буд.4), за участю третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Товариства з обмеженою відповідальністю БЄЛ-ТРАНС (місцезнаходження: 67600, Одеська обл., м. Біляївка, вул. Отамана Головатого, 65) про визнання протиправними та скасування постанов про застосування адміністративно-господарського штрафу №053609 від 11 червня 2018 року; №060490 від 02 липня 2018 року та №072845 від 13 серпня 2018 року,-

ВСТАНОВИВ:

До суду 14 січня 2019 року надійшла позовна заява товариства з обмеженою відповідальністю Транспортна компанія Одиссей до Управління Укртрансбезпеки в Одеській області про визнання протиправною та скасування постанов про застосування адміністративно-господарських штрафів №053609 від 11.06.2018 року, №060490 від 02 липня 2018 року та №072845 від 13 серпня 2018 року.

Ухвалою від 16 січня 2019 року прийнято до розгляду та загальне позовне провадження.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржуваною постановою про застосування адміністративно-господарського штрафу №053609 від 11.06.2018 року ТОВ ТК Одиссей визнано винним у вчиненні правопорушення, за яке передбачена відповідальність ч. 1 абз. 3 ст. 60 Закону України Про автомобільний транспорт , а саме: за надання послуг із перевезень вантажу вантажним автомобільним транспортом повною масою понад 3,5 тон без оформлення документу на вантаж тахокарти за 18 квітня 2018 року та тахокарт за 28 відпрацьованих днів, чим порушено вимоги ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" від 05 квітня 2001 року №2344-ІІІ.

Крім того, оскаржуваною постановою про застосування адміністративно-господарського штрафу №060490 від 02.07.2018 року ТОВ ТК Одиссей визнано винним у вчиненні правопорушення, за яке передбачена відповідальність ч. 1 абз. 3 ст. 60 Закону України Про автомобільний транспорт , а саме: за надання послуг із перевезень вантажу вантажним автомобільним транспортом без оформлення документів, перелік яких визначений ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" від 05 квітня 2001 року №2344-ІІІ.

Також, оскаржуваною постановою про застосування адміністративно-господарського штрафу №072845 від 13.08.2018 року ТОВ ТК Одиссей визнано винним у вчиненні правопорушення, за яке передбачена відповідальність ч. 1 абз. 3 ст. 60 Закону України Про автомобільний транспорт , а саме: за надання послуг із перевезень вантажу за відсутності тарировки тахографу, чим порушено ч. 1 ст. 8 Закону України "Про автомобільний транспорт" від 05 квітня 2001 року №2344-ІІІ, а саме: порушення режимів праці та відпочинку водія (відсутній індивідуальний контрольний лист режиму праці та відпочинку водія).

Між тим, позивач зазначив, що ТОВ ТК Одиссей не є перевізником в розумінні положень Закону України Про автомобільний транспорт , а є лише власником вказаних транспортних засобів - автомобілів DAF TE 95 XF, державний номер НОМЕР_1 та DAF, державний номер НОМЕР_3, а вищезазначені транспортні засоби було передано ТОВ БЄЛ-ТРАНС" згідно з договору оренди транспортних засобів.

Позивач зазначив, що на момент проведення перевірки позивач не знаходився в статусі перевізника, що також підтверджується відсутністю у ТОВ "ТК "Одиссей" укладених договорів про перевезення вантажу, які укладені іншими особами, а тому позивач вважає, що ТОВ "ТК "Одиссей" не було вчинено адміністративного правопорушення, за яке передбачена відповідальність відповідно до ч. 1 абз. 3 ст. 60 Закону України Про автомобільний транспорт , а постанови №053609 від 11.06.2018 року, №060490 від 02 липня 2018 року та №072845 від 13 серпня 2018 року про застосування адміністративно-господарського штрафу підлягають скасуванню.

У встановлений судом строк, відповідач надав відзив на позовну заяву (вхід. №4638/19 від 08.02.2019р).

Відповідно до відзиву на позовну заяву, відповідач проти задоволення позову заперечував та просив відмовити в задоволенні позову повністю, зазначивши, що під час проведення перевірок було складено акти додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, підстав вважати, що позивач не є організатором перевезень (перевізником), а відтак не є відповідальною особою за порушення, у перевіряючого не було, позивач (або водій) не надав перевіряючому договір оренди чи позики транспортного засобу та інших необхідних документів, а тому перевіряючий, встановив порушення Закону України Про автомобільний транспорт та за результатами розгляду вищезазначених актів було складено постанови про застосування адміністративно-господарських штрафів №053609 від 11.06.2018 року, №060490 від 02 липня 2018 року та №072845 від 13 серпня 2018 року.

Крім того, відповідач зазначив, що водії позивача відмовилися надавати усі необхідні документи, які вони були зобов`язані надати для перевірки уповноваженим особам Управління Укртрансбезпеки в Одеській області, а тому посадові особи Управління Укртрансбезпеки були позбавлені можливості щодо встановлення достовірних відомостей про фактичного авто перевізника.

Через канцелярію 11 лютого 2019 року (№ вхід. 4934/19) надійшла заява ТОВ ТК Одисей про зміну відомостей стосовно позивача, в якій зазначено про зміну юридичної адреси ТОВ ТК Одисей на таку адресу: 65104, м. Одеса, прос. Ак. Глушка, 29, оф. 602.

Ухвалою, що занесена до протоколу підготовчого засідання від 12.02.2019 року залучено до участі у справі третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - товариство з обмеженою відповідальністю Бєл-транс (код ЄДРПОУ 37136296, місцезнаходження: 67663, Одеська обл., м. Біляївка, вул. Отамана Головатого, буд. 65).

Через канцелярію суду 09 квітня 2019 року (№ вхід. ЕП/2675/19) поступила заява за підписом директора ТОВ Бєл-Транс , в якій законний представник третьої особи зазначив, що не заперечує щодо задоволення позовної заяви ТОВ ТК Одиссей та просить розглядати справу за його відсутністю.

Ухвалою, занесеною до протоколу судового засідання 9 квітня 2019 року закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до розгляду по суті на 7 травня 2019 року.

На відкритому судовому засіданні представник позивача не з?явився, надавши суду заяву про розгляд справи без його участі.

Представник третьої особи на відкрите судове засідання також не з?явився, надавши суду заяви про розгляд справи без його участі.

Представник відповідача на судовому засіданні заперечував проти задоволення позову, просив відмовити у задоволенні позову повністю, з підстав викладених у відзиві.

Додатково представник відповідача пояснив, що посадові особи Управління Укртрансбезпеки в Одеській області діяли згідно з чинним законодавством, ніяких порушень при винесенні спірних постанов не допускали, належним чином повідомляли позивача про час та місце розгляду справи. Звернув увагу суду, що позивач не оскаржує сам факт вчинення ним правопорушень, а лише зазначає, що не є перевізником, а надав транспортні засоби в оренду третій особі, між тим доказів передачі в оренду транспортних засобів третій особі в судове засідання надано не було, а тому факт орендних відносин не підтверджується жодними доказами.

Вивчивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються позовні вимоги та заперечення, докази, якими вони підтверджуються, заслухавши вступне слова представника відповідача, судом у справі встановлені такі факти та обставини.

Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ "ТК "Одиссей" зареєстровано 26 грудня 2011 року, номер запису до ЄДР 1 556 102 0000 0043116 та основним видом діяльності ТОВ "ТК "Одиссей" є надання в оренду вантажних автомобілів (77.12), що випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с. 42).

Так, суд встановив, що під час проведення перевірки (рейдової) порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом 18.04.2018 року посадовими особами Управління Укртрансбезпеки проведено на 121 км. автомобільної дороги Бориспіль-Запоріжжя перевірку транспортного засобу марки DAF TE 95 XF, державний номер НОМЕР_1 що належить ТОВ "ТК "Одиссей".

За наслідками перевірки складено акт №046432 проведення перевірки додержання законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, відповідно до якого встановлено порушення, а саме: надання послуг з перевезення вантажу вантажним автомобілем повною масою понад 3,5 тон без оформлення документу на вантаж, тахокарти за 18.04.2018 року та тахокарт за 28 відпрацьованих календарних днів, чим порушено ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт"

Зазначений акт підписано водієм транспортного засобу ОСОБА_2 (а.с. 12).

На адресу ТОВ "ТК "Одиссей" було надіслано відповідачем запрошення на розгляд справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт та/або порушення Кодексу про адміністративні правопорушення на 11 червня 2018 року (а.с.11).

Суд встановив, що 11 червня 2018 року Управління Укртрансбезпеки в Одеській області винесено постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №053609, відповідно до якої стягнуто ТОВ "ТК "Одиссей" адміністративно-господарський штраф за порушення ч. 1 абз. 3 ст. 60 Закону України Про автомобільний транспорт у розмірі 1700 грн. (а.с.14). Позивач не приймав участі у розгляді цієї справи.

Також суд встановив, що під час проведення перевірки (рейдової) порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом 07.05.2018 року посадовими особами Управління Укртрансбезпеки проведено на 471 км. автомобільної дороги Київ-Харків-Довжанський перевірку транспортного засобу марки DAF, державний номер НОМЕР_2 що належить ТОВ "ТК "Одиссей".

За наслідками перевірки складено акт №051073 проведення перевірки додержання законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, відповідно до якого встановлено порушення, а саме: за надання послуг із перевезень вантажу вантажним автомобільним транспортом без оформлення документів, перелік яких визначений ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт".

Зазначений акт підписано водієм транспортного засобу ОСОБА_3 (а.с. 17).

На адресу ТОВ "ТК "Одиссей" було надіслано відповідачем запрошення на розгляд справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт та/або порушення Кодексу про адміністративні правопорушення на 2 липня 2018 року (а.с.11).

Суд встановив, що 2 липня 2018 року Управління Укртрансбезпеки в Одеській області винесено постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №060490, відповідно до якої стягнуто з ТОВ "ТК "Одиссей" адміністративно-господарський штраф за порушення ч. 1 абз. 3 ст. 60 Закону України Про автомобільний транспорт у розмірі 1700 грн. (а.с.19). Позивач не приймав участі у розгляді цієї справи.

Крім того, суд встановив, що під час проведення перевірки (рейдової) порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом 07.05.2018 року посадовими особами Управління Укртрансбезпеки проведено на 471 км. автомобільної дороги М-15 Одеса-Мелітополь перевірку транспортного засобу марки DAF, державний номер НОМЕР_2 що належить ТОВ "ТК "Одиссей".

За наслідками перевірки складено акт № 047491 проведення перевірки додержання законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, відповідно до якого встановлено порушення, а саме: за порушення режимів праці та відпочинку водієм, а саме відсутні індивідуальний контрольний лист режиму праці та відпочинку водія ОСОБА_3 ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт".

Зазначений акт підписано водієм транспортного засобу ОСОБА_3 (а.с. 22).

На адресу ТОВ "ТК "Одиссей" було надіслано відповідачем запрошення на розгляд справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт та/або порушення Кодексу про адміністративні правопорушення на 13 серпня 2018 року (а.с.21).

Суд встановив, що 13 серпня 2018 року Управління Укртрансбезпеки в Одеській області винесено постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №072845, відповідно до якої стягнуто ТОВ "ТК "Одиссей" адміністративно-господарський штраф за порушення ч. 1 абз. 8 ст. 60 Закону України Про автомобільний транспорт у розмірі 340 грн. (а.с.24). Позивач не приймав участі у розгляді цієї справи.

Також суд встановив, що відповідно до копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, ТОВ "ТК Одиссей" є власником автомобілів DAF TE 95 XF, державний номер НОМЕР_1 та DAF, державний номер НОМЕР_2 (а.с.25-26).

Дослідивши матеріали справи, вислухавши вступне пояснення представника відповідача, проаналізувавши норми матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що позовні вимоги не належать задоволенню повністю, з огляду на таке.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності субєктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено).

Аналізуючи правомірність прийняття оскаржуваних рішень, що є змістом правовідносин у цій справі, відповідно до приписів ст. 2 КАС України, суд виходить із такого.

Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 103 від 11.02.2015 року, Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства).

Згідно з п. 8 вказаного Положення, Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи та Держспецтрансслужбу.

Підпунктом 19 п. 5 Положення передбачено, що Укртрансбезпека, відповідно до покладених на неї завдань здійснює, зокрема, контроль за додержанням перевізниками вимог режиму праці та відпочинку, що здійснюють перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом.

Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 1567 від 08.11.2006 року (далі Порядок №1567), визначає процедуру здійснення державного контролю за додержанням суб`єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту, зокрема, вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень вантажів автомобільним транспортом, дотриманням габаритно-вагових параметрів, наявністю дозвільних документів на виконання перевезень та відповідністю виду перевезень, відповідних ліцензій і ліцензійних карток, виконанням суб`єктами господарювання ліцензійних умов, внесенням перевізниками-нерезидентами платежів за проїзд автомобільними дорогами.

Відповідно до пунктів 3,4 вказаного Порядку, органами державного контролю на автомобільному транспорті є Укртрансбезпека, її територіальні органи, які здійснюють контроль шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Пунктом 15 Порядку № 1567 встановлений виключний перелік підстав під час проведення рейдової перевірки, серед яких зазначено перевірка наявності визначених статтями 39 і 48 Закону України "Про автомобільний транспорт"документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом; додержання вимог статей 53, 56, 57 і 59 Закону; виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів.

Так, матеріалами справи підтверджено, що:

- під час проведення перевірки (рейдової) порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом 18.04.2018 року посадовими особами Управління Укртрансбезпеки проведено на 121 км. автомобільної дороги Бориспіль-Запоріжжя перевірку транспортного засобу марки DAF TE 95 XF, державний номер НОМЕР_1 що належить ТОВ "ТК "Одиссей", та встановлено порушення, а саме: надання послуг з перевезення вантажу вантажним автомобілем повною масою понад 3,5 тон без оформлення документу на вантаж, тахокарти за 18.04.2018 року та тахокарт за 28 відпрацьованих календарних днів, чим порушено ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт";

- під час проведення перевірки (рейдової) порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом 07.05.2018 року посадовими особами Управління Укртрансбезпеки проведено на 471 км. автомобільної дороги Київ-Харків-Довжанський перевірку транспортного засобу марки DAF, державний номер НОМЕР_2 що належить ТОВ "ТК "Одиссей", та встановлено порушення, а саме: за надання послуг із перевезень вантажу вантажним автомобільним транспортом без оформлення документів, перелік яких визначений ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт";

- під час проведення перевірки (рейдової) порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом 07.05.2018 року посадовими особами Управління Укртрансбезпеки проведено на 471 км. автомобільної дороги М-15 Одеса-Мелітополь перевірку транспортного засобу марки DAF, державний номер НОМЕР_2 що належить ТОВ "ТК "Одиссей", та встановлено порушення, а саме: порушення режимів праці та відпочинку водієм, відсутні індивідуальний контрольний лист режиму праці та відпочинку водія ОСОБА_3 ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" .

Також суд встановив, що відповідно до копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів ТОВ "ТК Одиссей" є власником автомобілей DAF TE 95 XF, державний номер НОМЕР_1 та DAF, державний номер НОМЕР_2 (а.с.25-26).

Частина 1 ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" встановлює відповідальність автомобільних перевізників за порушення законодавства про автомобільний транспорт у вигляді адміністративно - господарських штрафів, зокрема, за надання послуг з перевезень вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, застосовується штраф у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (абз. 3 ч.1 ст.60).

Крім того, частина 1 ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" встановлює відповідальність автомобільних перевізників за порушення законодавства про автомобільний транспорт у вигляді адміністративно - господарських штрафів, зокрема, за надання послуг з перевезень вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, застосовується штраф у розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (абз. 8 ч.1 ст.60).

Пунктами 20 та 21 Постанови № 1567 передбачено, що виявлені під час перевірки порушення вимог законодавства та норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом зазначаються в акті з посиланням на порушену норму. У разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовими особами, що провели перевірку, складається акт за формою згідно з Додатком 3.

Відповідно до зазначеного Додатку в графі що належить зазначається суб`єкт, якому належить транспортний засіб, що перевіряється, тобто власник цього транспортного засобу, а не перевізник. Випадком, коли у даній графі Акту може зазначатися автомобільний перевізник, є ситуація, коли і власником транспортного засобу і перевізником є одна і та сама людина.

Відповідно до п. 1.10 Правил дорожнього руху, власник транспортного засобу - фізична або юридична особа, яка володіє майновими правами на транспортний засіб, що підтверджується відповідними документами.

В той же час, відповідно до ст. 1 Закону України "Про автомобільний транспорт", автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами.

Таким чином, власником транспортного засобу і автомобільним перевізником може бути одна і та сама особа.

Абз. 1, ч. 1, ст. 60 ЗУ Про автомобільний транспорт передбачає відповідальність саме автомобільних перевізників за порушення транспортного законодавства у вигляді адміністративно - господарських штрафів, зокрема, за надання послуг з перевезень вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону.

Постановою № 1567 передбачено, що справа про порушення розглядається в органі державного контролю за місцезнаходженням суб`єкта господарювання або за місцем виявлення порушення. За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування адміністративно-господарських штрафів, яка оформляється згідно з додатком 5.

У постанові про застосування адміністративно-господарський санкцій вже зазначається суб`єкт, на якого накладається штраф за порушення законодавства про автомобільний транспорт, тобто автомобільний перевізник.

Так, суд встановив та підтверджено матеріалами справи, що під час проведення перевірки водіями транспортних засобів були водії ОСОБА_2 та ОСОБА_3

У позовній заяві позивач послався на договір оренди транспортних засобів, укладений між ТОВ "ТК "Одиссей" та ТОВ "БЄЛ-ТРАНС".

Ухвалою суду від 16 січня 2019 року про відкриття провадження у справі, позивачу було запропоновано надати належним чином засвідчену копію документів щодо здійснення перевезення, договору оренди транспортного засобу з ТОВ Бєл-Транс .

Проте, вказаний договір та інші документи на підтвердження того, що перевезення було здійснено іншою особою суду не було надано.

У свою чергу, суд виходить із того, що матеріали справи не містять інших документів, що підтверджують факт здійснення автомобільних перевезень третьою особою.

Таким чином, посилання позивача на те, що на момент проведення перевірки ТОВ "ТК "Одиссей" не мав статусу автомобільного перевізника в розумінні положень ст. 1 Закону України Про автомобільний транспорт не знайшли свого підтвердження в судовому розгляді.

Згідно ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до пункту 26 Постанови № 1567, справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи суб`єкта господарювання. Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа суб`єкта господарювання повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням.

Судом встановлено, що запрошення на розгляд справи було надіслано ТОВ "ТК "Одиссей", а відтак ТОВ "ТК "Одиссей" належним чином повідомлено про час та місце розгляду справи.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що відповідач при винесені оскаржуваних постанов про накладення адміністративно-господарського штрафу на ТОВ "ТК "Одиссей" діяв в межах своїх повноважень та на підставі Закону України Про автомобільний транспорт .

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд вважає, що відповідач, посилаючись на вищевикладені факти та обставини та наявні у справі докази, довів наявність цих фактів та обставин та правомірність своїх дій та прийнятих рішень.

У свою чергу, позивач, не спростував ці доводи з посиланням на відповідні докази, що він на момент проведення перевірки не був автомобільним перевізником в розумінні Закону України "Про автомобільний транспорт", що транспортні засоби були передані третій особі по договору оренди.

В той же час, інші обставини справи позивачем не оскаржуються, заперечень проти фактів вчинення правопорушень позовна заява не містить.

Згідно з ч.1 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Враховуючи вищевикладені встановлені судом обставини та норми матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, суд вважає, що позовні вимоги про визнання протиправною та скасування постанов Управління Укртрансбезпеки в Одеській області про застосування адміністративно-господарського штрафу №053609 від 11.06.2018 року, №060490 від 02 липня 2018 року та №072845 від 13 серпня 2018 року є безпідставними, недоведеними, а тому не належать задоволенню у повному обсязі.

Враховуючи, що позивачу відмовлено у задоволенні позову повністю та відсутні докази щодо понесення суб`єктом владних повноважень витрат пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, керуючись приписами ст. 139 КАС України, жодні судові витрат не підлягають розподілу.

Керуючись ст.ст. 6, 12, 72, 77,90,139,246,255,295,297 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

У задоволенні позовної заяви товариства з обмеженою відповідальністю Транспортна компанія Одиссей (код ЄДРПОУ 38017199, місцезнаходження: 65007, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська, буд. 88/1, оф. 406) до Управління Укртрансбезпеки в Одеській області (код ЄДРПОУ 39816845, місцезнаходження: 65014, м. Одеса, вул. Успенська, буд.4), за участю третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Товариства з обмеженою відповідальністю БЄЛ-ТРАНС (місцезнаходження: 67600, Одеська обл., м. Біляївка, вул. Отамана Головатого, 65) про визнання протиправними та скасування постанов про застосування адміністративно-господарського штрафу №053609 від 11 червня 2018 року; №060490 від 02 липня 2018 року та №072845 від 13 серпня 2018 року, - відмовити повністю.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст.ст. 293,295 КАС України, пп. 15.5. п. 15 ч. 1 Перехідних положень КАС України.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 10 травня 2019 року.

Суддя Л.Р. Юхтенко

.

Дата ухвалення рішення10.05.2019
Оприлюднено11.05.2019
Номер документу81637782
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування адміністративно-господарського штрафу №053609 від 11 червня 2018 року; №060490 від 02 липня 2018 року та №072845 від 13 серпня 2018 року

Судовий реєстр по справі —420/200/19

Рішення від 10.05.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 07.05.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Рішення від 07.05.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 07.05.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 05.03.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 16.01.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні