Рішення
від 06.05.2019 по справі 280/1498/19
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ІМЕНЕМ УКРАЇНИ РІШЕННЯ   06 травня 2019 року о/об 09 год. 55 хв. Справа №  280/1498/19  м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Новіковій Д.А., розглянувши у місті Запоріжжі у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю “БУДНОВАЦІЯ” (69095, м.Запоріжжя, вул.Гоголя, буд.156, кв.2; код ЄДРПОУ 41312919) до 1.Державної фіскальної служби України (04053, м.Київ, Львівська площа, буд.8; код ЄДРПОУ 39292197); 2.Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії, ВСТАНОВИВ: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДНОВАЦІЯ» (надалі – позивач, ТОВ «БУДНОВАЦІЯ») звернулося до суду з адміністративним позовом до Держаної фіскальної служби України (надалі – відповідач-1, ДФС України), Головного управління ДФС у Запорізькій області (надалі – відповідач-2, ГУ ДФС у Запорізькій області), в якому позивач просить суд: 1) визнати протиправним та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1003925/41312919 від 27.11.2018; 2) зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №4 від 25.10.2018 у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 14.11.2018. У позові зазначено, що ТОВ «БУДНОВАЦІЯ» є юридичною особою приватного права, що створено в травні 2017 року. Основним видом діяльності підприємства є будівництво житлових і нежитлових будівель, споруд. У позивача наявна Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів (Ліцензія державної архітектурно-будівельної інспекції №23-Л від 31.05.2017). В межах господарської діяльності ТОВ «БУДНОВАЦІЯ» та ТОВ «КИЇВ КАПІТАЛ-БУД» (Замовник) був укладений Договір №19/10-2018 від 19.10.2018, згідно якого позивач зобов'язується виконати ремонтно-будівельні роботи на об'єкті «Реконструкція частини будівлі за адресою: м.Запоріжжя, вул.Тургенєва». Відповідно до п.1.2 Договору №19/10-2018 від 19.10.2018 до початку виконання робіт Сторони підписують Додаток (Додатки) до Договору, в якому (яких) зазначаються роботи відповідного розділу, їх попередня орієнтовна, до проектна вартість та строки виконання, що в подальшому уточняються в підписаних Сторонами Додатках до Договору. Згідно з п.4.1 Оплата договору здійснюється у гривнях України та у безготівковій формі. Пункт 4.2 Договору передбачає оплату на користь позивача авансового платежу. Згідно банківської виписки 25.10.2018 на користь ТОВ «БУДНОВАЦІЯ» на підставі та відповідно Договору №19/10-2018 від 19.10.2018 здійснено оплату авансового платежу у розмірі 1029373,19 грн., в т. ч. ПДВ - 171562,20 грн. Відповідно до приписів Податкового кодексу України ТОВ «БУДНОВАЦІЯ» склало податкову накладну №4 від 25.10.2018 та направило її 14.11.2018 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно отриманої квитанції податкову накладну №4 від 25.10.2018 прийнято, але реєстрація зупинена з посиланням на наступне: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 25.10.2018 №4 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1». На виконання п.п.201.16.2. п.201.16. ст.201 Податкового кодексу України ТОВ «БУДНОВАЦІЯ» направлено на адресу ДФС повідомлення №1 від 23.11.2018 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, а також копії документів на підтвердження господарської операції, що підтверджується квитанцією. Рішенням комісії контролюючого органу №1003925/41312919 від 27.11.2018 відмовлено у реєстрації податкової накладної №4 від 25.10.2018. Підставами відмови реєстрації податкової накладної вказано: «Ненадання платником податку копій документів: Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури, інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з у рахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити). Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків». Позивач вважає, що Рішення комісії контролюючого органу №1003925/41312919 від 27.11.2018, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №4 від 25.10.2018 є незаконним та таким що підлягає скасуванню. Позивач підтримав позовні вимоги. Представником відповідачів-1,2 подано до суду відзив на адміністративний позов, в якому зазначено, що реєстрація податкової накладної №4 від 25.10.2018, була зупинена відповідно до п.201.16. ст.201 Податкового кодексу України, яким встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України. Комісією ГУ ДФС в Запорізькій області прийнято рішення №1003925/41312919 від 27.11.2018 про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 25.10.2018, на загальну суму 1029373,19 грн., у т.ч. ПДВ - 171562,20 грн. щодо здійснення робіт з реконструкції частини будівлі за адресою: м.Запоріжжя, вул.Тургєнева, згідно Договору №19/10-2018 від 19.10.2018, яка була зупинена відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України. Позивач скористався своїм правом та надав на розгляд Комісії Повідомлення №1 від 23.11.2018 про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, у кількості 12 додатків, а саме: ліцензію №23-Л від 31.05.2017, додаток до ліцензії; платіжне доручення №22 від 25.10.2018; наказ про затвердження штатного розкладу №10-у від 30.10.2018; контракт з керівником підприємства ТОВ «БУДНОВАЦІЯ» №1 від 21.09.2018; договір про надання послуг №23/10-К від 23.10.2018 (ПП «Енергія-промсервіс» - виконавець, ТОВ «БУДНОВАЦІЯ» - замовник); акт приймання-передачі до договору №24102018/ФЗ від 24.10.2018; рахунок фактуру №СФ-0002510 від 25.10.2018; декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; договір оренди будівельної техніки №24-04/18 від 23.04.2018, протокол узгодження оренди будівельної техніки; штатний розклад затверджений наказом №10-у від 30.10.2018; договір підряду №19/10-2018 від 19.10.2018 (ТОВ «КИЇВ КАПІТАЛ-БУД» - замовник, ТОВ «БУДНОВАЦІЯ» - підрядник); договір підряду №25/10-18 від 25.10.2018 (ТОВ «Харвест Індустріалес, С.Л.» - підрядник, ТОВ «БУДНОВАЦІЯ» - замовник). За висновком комісії підставами відмови у реєстрації податкової накладної №4 від 25.10.2018 при опрацюванні пакетів документів було ненадання копій документів, а саме: складських документів (інвентаризаційні описи); розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Представник відповідачів-1,2 проти позову заперечував. Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з'ясував наступне. В абз.1 п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України зазначено, що на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. За операціями з виконання підрядних будівельних робіт суб'єкти підприємницької діяльності можуть застосовувати касовий метод податкового обліку відповідно до підпункту 14.1.266 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу. Згідно з абз.1-2 п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Як зазначено у п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України. У Листі Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018 «Критерії ризиковості платника податку», зокрема, зазначено: «1.Платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: … 1.6. комісії головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс); наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником. Головні управління ДФС в областях, м.Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв. Ризиковість платника податку може бути встановлено у разі виконання хоча б одного з критеріїв, визначених у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв. Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення. …». Належної мотивації підстав та причин віднесення ТОВ «БУДНОВАЦІЯ» до ризикових платників податків відповідно до пп.1.6 п.1 Листа Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018 Рішення ГУ ДФС у Запорізькій області про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1003925/41312919 від 27.11.2018 – не містить. У п.18-п.21 «Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженому 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117, передбачено: «18. Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів. 19. Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС). 20. Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. 21. Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства». Відповідно до п.21 «Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації», затвердженому 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117 (надалі – «Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації») комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні). Відповідачем-2 не надано до суду доказів додержання вимог п.21 «Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації», результатів проведених звірок/перевірок інформаційних джерел та наданих позивачем документів. У п.17 «Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації», зокрема, зазначено: «… Під час засідання секретарем комісії контролюючого органу ведеться протокол, в якому фіксуються прийняті рішення та надані доручення. Протокол підписується головою комісії контролюючого органу (у разі його відсутності - заступником), заступником голови комісії, секретарем комісії та членами комісії, які брали участь у засіданні. Забезпечення обліку матеріалів роботи комісії контролюючого органу покладається на секретаря такої комісії. …» Відповідачем-1,2 не надано до суду копію протоколу засідання Комісії під час прийняття Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1003925/41312919 від 27.11.2018, матеріалів роботи комісії, тощо. Відтак, відповідачем-1,2 документально не доведено додержання процедури розгляду матеріалів. Відповідно до п.19 «Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого 29.12.2010 постановою Кабінету Міністрів України №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України №341 від 26.04.2017) (надалі – «Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних»), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Згідно з п.20 «Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.           В обґрунтування позовних вимог позивачем надано до суду копії: Ліцензії на господарську діяльність з будівництва об'єктів ІV і V категорій складності, виданої 12.06.2017 ТОВ «БУДНОВАЦІЯ»; Договору №19/10-2018 від 19.10.2018 з Додатками; податкової накладної №4 від 25.10.2018 із квитанцією від 14.11.2018; повідомлення №1 від 23.11.2018 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено; рішення комісії ГУ ДФС у Запорізькій області №1003925/41312919 від 27.11.2018; банківської виписки; Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; Договору оренди будівельної техніки №24-04/18 від 24.04.2018 з Додатком; Договору на оренду інструменту №24102018Ф/З від 24.10.2018 з Актами приймання-передачі майна; Договору підряду №25/10-18 від 25.10.2018; інших документів. У Рішенні комісії ГУ ДФС у Запорізькій області про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1003925/41312919 від 27.11.2018 підставою відмови у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначено: «Прийнято рішення про: відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підстави: ненадання платником податку копій документів: … Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків. … Додаткова інформація: Складські документи (інвентаризаційні описи). …». (а.с.29). На підтвердження здійснення господарської операції за податковою накладною №4 від 25.10.2018 позивачем 23.11.2018 направлено Повідомлення №1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (а.с.21). Позивач зазначив обставини господарської операції та інше. Відповідачі-1,2 не висловили жодних зауважень щодо поданих позивачем до контролюючого органу документів та способу їх направлення. У чому саме полягає: «… Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 25.10.2018 №4 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 …», як то зазначено у Квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних №9251998122 від 14.11.2018 (12:32:50) (а.с.20), відповідачі-1,2 документально суду не довели. Звідси, пропозиції відповідачів-1,2 надати позивачу «пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», як то зазначено у Квитанції на думку суду є необґрунтованими. Судом з'ясовано, що вказані пояснення надаються платником податків у довільній формі. Суд вважає, що контролюючий орган не може вимагати від позивача того, що не регламентовано нормою права. Що саме повинен був зазначити у поясненнях позивач, хід викладення інформації – відповідачі-1,2 суду не довели. Як свідчать матеріали справи, позивачем надано письмові пояснення, додані документи, на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, до якої застосована процедура зупинення реєстрації згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України. Отже, позиція відповідачів-1,2 щодо ненадання позивачем письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, до якої застосована процедура зупинення реєстрації згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України – є необґрунтованою. Позивачем, на думку суду, надані документи та пояснення, достатні для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №4 складеної 25.10.2018 ТОВ «БУДНОВАЦІЯ». Оскільки наведена комісія ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, функціонує у складі ГУ ДФС України у Запорізькій області, то відповідачем у справі, на думку суду, має бути ГУ ДФС України у Запорізькій області і розглядатись, відповідно, має рішення цього суб'єкта владних повноважень. З урахуванням приписів ч.2 ст.2 КАС України суд оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності приходить до висновку, що Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1003925/41312919 винесене 27.11.2018 відповідачем-2 не обґрунтовано, без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, не розсудливо, а отже є неправомірним і підлягає скасуванню. Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень (ч.1 ст.2 КАС України). Водночас, з метою поновлення порушених прав та інтересів позивача Державна фіскальна служба України повинна бути зобов'язана зареєструвати податкову накладну ТОВ «БУДНОВАЦІЯ» №4 складену 25.10.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу. У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст.9 КАС України). Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. З огляду на викладене вище, позовні вимоги ТОВ «БУДНОВАЦІЯ» є обґрунтованими і підлягають задоволенню. Доводи відповідачів-1,2 не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного. Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України). Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України). Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 143, 243-246 КАС України, суд, – ВИРІШИВ: Позов задовольнити у повному обсязі. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146), яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1003925/41312919 від 27.11.2018. Зобов'язати Державну фіскальну службу України (04053, м.Київ, Львівська площа, буд.8; код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю “БУДНОВАЦІЯ” (69095, м.Запоріжжя, вул.Гоголя, буд.156, кв.2; код ЄДРПОУ 41312919) №4 від 25.10.2018 у Єдиному реєстрі податкових накладних у день її направлення, а саме 14.11.2018. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю “БУДНОВАЦІЯ” (69095, м.Запоріжжя, вул.Гоголя, буд.156, кв.2; код ЄДРПОУ 41312919) з бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (04053, м.Київ, Львівська площа, буд.8; код ЄДРПОУ 39292197) судові витрати в сумі 1921 грн. 00 коп. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю “БУДНОВАЦІЯ” (69095, м.Запоріжжя, вул.Гоголя, буд.156, кв.2; код ЄДРПОУ 41312919) з бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146) судові витрати в сумі 1921 грн. 00 коп. Рішення суду першої інстанції набирає законної сили у строк та порядок визначений ст.255 КАС України. Рішення суду першої інстанції оскаржується у строк та порядок встановлений ст.ст.292, 295, 297 КАС України. Повний текст судового рішення складено 06.05.2019.   Суддя                                                                    О.О. Прасов

Дата ухвалення рішення06.05.2019
Оприлюднено13.05.2019

Судовий реєстр по справі —280/1498/19

Ухвала від 24.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 06.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Постанова від 06.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 12.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 12.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 19.06.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 06.05.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Рішення від 06.05.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 08.04.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні