Рішення
від 02.04.2019 по справі 280/613/19
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

02 квітня 2019 року 09 год. 40 хв.Справа № 280/613/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Максименко Л.Я., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ 39396146) до Товариства з обмеженою відповідальністю Продмаш (72310, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Гетьмана Сагайдачного, 57 код ЄДРПОУ 31802327) про надання дозволу на погашення податкового боргу за рахунок майна, що перебуває у податковій заставі,

ВСТАНОВИВ:

Головне управління ДФС у Запорізькій області (далі - позивач) звернулось із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю Продмаш (далі - відповідач), в якому позивач просить суд надати дозвіл на погашення усієї суми податкового боргу у розмірі 3 411 481,41 грн. за рахунок майна Товариства з обмеженою відповідальністю Продмаш , що перебуває у податковій заставі.

В обґрунтування позову посилається на те, що за відповідачем обліковується податковий борг з податку на додану вартість у розмірі 2468766,74 грн., пеня за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності у розмірі 554,57 грн., по надходженню податків і зборів (обов`язкових платежів), які справлялися до 01.01.2011, але не визначені податковим кодексом - 58029,41 грн.; податку на прибуток - 696625,09 грн., орендній платі за землю - 186030,79 грн.; податку на доходи фізичних осіб - 1474,81 грн. Зазначає, що контролюючим органом вживались заходи щодо стягнення податкового боргу шляхом виставлення податкових вимог, за судовими рішеннями, виставленням інкасових доручень. Однак, вжиті заходи не дали результатів. З врахуванням вимог Податкового кодексу України просить позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Ухвалою суду від 18.02.2019 відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі №280/613/19. Призначено судове засідання на 06.03.2019 з викликом сторін.

Ухвалою від 06 березня 2019 року відкладено розгляд справи до 02 квітня 2019 року.

Представник позивача відповідно до клопотання від 02.04.2019 (вх. №12988) просить суд розглянути справу порядку письмового провадження.

Представник відповідача у судове засідання не з`явився, заяв та клопотань та відзив на адміністративний позов не надав, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином. Направлені на його адресу судові повістки повернулись без вручення з відміткою поштового відділення інші причини .

Відповідно до ч.11 ст. 126 КАС України, розписку про одержання повістки (повістку у разі неможливості вручити її адресату чи відмови адресата її одержати) належить негайно повернути до адміністративного суду. У разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Відтак, суд вважає, що відповідача було належним чином повідомлено про дату, час та місце розгляду справи.

Частиною 1 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Відповідно до ч. 9 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Оскільки сторони у судове засідання не з`явились, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд розглядає справу у письмовому провадженні.

На підставі приписів ч.4 ст.229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Згідно з ч. 4 ст. 243 КАС України, судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази, суд встановив наступне.

З матеріалів справи встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю Продмаш , код ЄДРПОУ 31802327, зареєстроване як юридична особа з 09.04.2003, про що 21.01.2005 внесено запис в Єдиному державному реєстрі про включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичну особу за 11011200000000330. Перебуває на обліку в Мелітопольському управлінні Головного управління ДФС у Запорізькій області як платник податків.

Станом на 04.02.2019 ТОВ Продмаш має податковий борг перед бюджетом, на загальну суму 3 411481,41 грн., та складається з:

податку на додану вартість - 2 468 766,74 грн.;

пені за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності 554,57 грн.;

по надходженням податків і зборів (обов`язкових платежів), які справлялись до 1 січня 2011 року, але не визначені податковим кодексом - 58 029,41 грн.; податку на прибуток - 696 625,09 грн.;

орендній платі за землю - 186 030,79 грн.;

податку на доходи фізичних осіб - 1 474,81 грн.

26 березня 2014 року Запорізьким окружним адміністративним судом по справі №808/1382/14 винесено постанову, якою надано Мелітопольській ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області дозвіл на погашення податкового боргу 4771736,46 грн. за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі. Постанова набрала законної сили 22.04.2014.

21 квітня 2017 року Головним управлінням ДФС у Запорізькій області через Правобережну Товарну біржу на підставі договору купівлі - продажу майна № 1608/17/1- НЗ від 21.04.2017, в порядку ст. 95 Податкового кодексу України, було продано майно, що є власністю ТОВ Продмаш , а саме: нерухоме майно 97/100 частини нежитлової будівлі літери А-8, загальною площею 9742,0 кв.м та знаходиться в м. Мелітополі по вул. Інтеркультурна (вул. Дзержинського), буд. 172/1 .

Грошові кошти, що надійшли від продажу майна ТОВ Продмаш були розподілені відповідно до довідки від 29.08.2017 №6610 про розподіл коштів, що надійшли на балансовий рахунок № 3412 Інші кошти віднесені на доходи державного бюджету від 29 серпня 2017 року.

Після погашення податкового боргу боржнику нарахована пеня, а саме:

1. З податку на додану вартість в розмірі: пеня за періоди: з 03.02.2014 по 29.08.2017 - 1 813803,95 грн.; з 03.03.2014 по 30.08.2017 - 203,10 грн.; з 31.03.2014 по 30.08.2017 - 201,44 грн.; 05.05.2014 по 30.08.2017 - 198,82 грн.; з 02.06.2014 по 30.08.2017 - 23,00 грн.; з 01.07.2014 по 30.08.2017 -271,90 гри.; з 31.07.2014 по 30.08.2017 -267,72 грн.; з 04.08.2014 по 29.08.2017 - 16,12 грн.; з 01.09.2014 по 30.08.2017 - 262,60 грн.; з 08.09.2014 по 29.08.2017 - 75,87 грн.; з 01.10.2014 по 30.08.2017 - 257,80 грн.; з 31.10.2014 по 30.08.2017 -253,00 грн.; з 01.12.2014 по 30.08.2017 - 247,70 грн.; з 31.12.2014 по 30.08.2017 - 242,32 грн.; з 31.01.2015 по 30.08.2017 - 236,77 грн.; 03.03.2015 по 30.08.2017 - 229,46 грн.; з 01.07.2015 по 30.08.2017 - 183,53 грн.; з 21.07.2015 по 29.08.2017 - 774,64 грн.; з 31.07.2015 по 30.08.2017 - 172,02 грн.; з 22.09.2015 по 29.08.2017 - 1280,27 грн.; з 29.06.2016 по 30.08.2017 - 41,50 грн.; з 30.07.2016 по 30.08.2017 - 113,62 грн.; з 29.08.2016 по 30.08.2017 - 104,00 грн.; з 29.09.2016 по 30.08.2017 - 94,20 грн.; з 29.10.2016 по 30.08.2017 - 84,91 грн.; з 29.11.2016 по 30.08.2017 - 75,93 грн.; з 30.12.2016 по 30.08.2017 - 66,96 грн.; з 31.03.2017 по 30.08.2017 - 0,59 грн.; з 01.05.2017 по 30.08.2017 - 19,67 грн.; з 01.06.2017 по 30.08.2017 - 14,55 грн.; з 24.03.2017 по 29.08.2017 - 351,80 грн.; з 29.06.2017 по 30.08.2017 - 10,08 грн.; з 30.07.2017 по 30.08.2017 - 5,12 грн.; з 29.08.2017 по 30.08.2017 - 0,32 грн.

Боржник самостійно визначив податкові зобов`язання та подав до Мелітопольської ОДПІ податкову декларацію з податку на додану вартість:

№ 9216153298 від 18.10.2017, якою визначив податкові зобов`язання в розмірі 467,00 грн. по строку сплати 30.10.2017;

№ 9242175468 від 16.11.2017, якою визначив податкові зобов`язання в розмірі 467,00 грн. по строку сплати 30.11.2017;

№ 9270153368 від 18.12.2017, якою визначив податкові зобов`язання в розмірі 467,00 грн. по строку сплати 30.12.2017;

№ 9295908990 від 18.01.2018, якою визначив податкові зобов`язання в розмірі 467,00 грн. по строку сплати 30.01.2018;

№ 9017533800 від 12.02.2018 якою визначив податкові зобов`язання в розмірі 467,00 грн. по строку сплати 02.03.2018;

№ 9039069602 від 07.03.2018, якою визначив податкові зобов`язання в розмірі 467,00 грн. по строку сплати 30.03.2018.

Зазначені зобов`язання не були сплачені у визначений строк та набули статусу податкового боргу.

20.10.2017 ГУ ДФС у Запорізької області проведено камеральну перевірку ТОВ Продмаш за серпень 2017 року з питань своєчасності подання податкової звітності з податку на додану вартість. В результаті перевірки встановлені порушення п.п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України, п. 49.2 ст. 49, п. 203. ст. 203 Податкового кодексу України, а саме платником не подано податкову звітність за серпень 2017 року. За результатами проведеної перевірки складено акт від 20.10.2017 № 696/08-01-12- 11/31802327. На підставі акту від 20.10.2017 № 696/08-01-12-11/31802327 винесено податкове повідомлення - рішення від 15.11.2017 № 00003491201 на суму штрафних санкцій в розмірі 170,00 грн. Податкове повідомлення - рішення 16.11.2017 направлено боржнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, вручено 20.11.2017 уповноваженій особі за довіреністю.

ГУ ДФС у Запорізької області 15.09.2017 проведено камеральну перевірку ТОВ Продмаш за період з 01.01.2017 по 30.08.2017 з питань своєчасності сплати податку на додану вартість. В результаті перевірки встановлені порушення п. 57.1, 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України, п. 203. ст. 203 Податкового кодексу України, а саме платником несвоєчасно сплачені узгоджені суми грошового. За результатами проведеної перевірки складено акт від 15.09.2017 № 484/08-01-12-11/31802327. На підставі акту від 15.09.2017 № 484/08-01-12-11/31802327 винесено податкове повідомлення - рішення від 01.11.2017 № 00018301201 на суму штрафних санкцій в розмірі 682 661,96 грн. Податкове повідомлення - рішення 02.11.2017 направлено боржнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, вручено 20.11.2017 року уповноваженій особі за довіреністю.

ГУ ДФС у Запорізької області 30.05.2018 проведено камеральну перевірку ТОВ Продмаш за березень 2018 року з питань своєчасності подання податкової звітності з податку на додану вартість. В результаті перевірки встановлені порушення п.п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України, п. 49.2 ст. 49, п. 203. ст. 203 Податкового кодексу України, а саме платником не подано податкову звітність за березень 2018 року. За результатами проведеної перевірки складено акт від 30.05.2018 № 490/08-01 -56-01 /31802327. На підставі акту від 30.05.2018 № 490/08-01-56-01/31802327 винесено податкове повідомлення - рішення від 11.07.2018 № 00083785601 на суму штрафних санкцій в розмірі 1020,00 грн. Податкове повідомлення - рішення 11.07.2018 направлено боржнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення.

Боржником було погашено борг з податку на додану вартість у розмірі 38 072,50грн.

Отже, загальна сума податкового боргу ТОВ Продмаш з податку на додану вартість складає 2 468 766,74 грн.

2. Пеня за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності з 22.07.2014 року по 29.08.2017 нараховано податковим органом в розмірі 554,57 грн.

3. Надходження податків і зборів (обов`язкових платежів), які справлялися до 1 січня 2011 року, але не визначені Податковим кодексом, нараховано податковим органом пеня за період з 28.03.2014 по 30.08.2017 в розмірі 58 029,41 грн.

4. Податок на прибуток: пеня за періоди: з 03.02.2014 по 29.08.2017 в розмірі 505 541,81 грн.; з 27.02.2015 по 29.08.2017 в розмірі 597,68 грн.; з 06.08.2015 по 29.08.2017 в розмірі 758,54 грн.; з 07.01.2016 по 30.08.2017 в розмірі 2,88 грн.; з 08.01.2016 по 30.08.2017 в розмірі 2,87 грн.; з 10.06.2017 по 30.08.2017 в розмірі 2,53 грн.

Боржник самостійно визначив податкові зобов`язання та подав до Мелітопольської ОДПІ податкову декларацію з податку на прибуток підприємства № 16043 від 03.03.2018, якою визначив податкові зобов`язання в розмірі 280,00 грн. по строку сплати 11.03.2018, проте сума визначеного зобов`язання не була сплачена та набула статусу податкового боргу.

08.09.2017 ГУ ДФС у Запорізької області проведено камеральну перевірку ТОВ Продмаш з питань своєчасності сплати податку на прибуток. В результаті перевірки встановлені порушення п. 57.1, 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України, а саме: платником несвоєчасно сплачено узгоджену суму грошового зобов`язання. За результатами проведеної перевірки складено акт від 08.09.2017 № 479/08-01-12- 01/31802327. На підставі акту від 08.09.2017 № 479/08-01-12-01/31802327 винесено податкове повідомлення - рішення від 23.10.2017 № 0016001202 на суму штрафних санкцій в розмірі 189 268,78,00 грн. Податкове повідомлення - рішення 24.10.2017 направлено боржнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, вручено 02.11.2017 уповноваженій особі за довіреністю.

18.10.2017 ГУ ДФС у Запорізької області проведено камеральну перевірку ТОВ Продмаш з питань своєчасності подання податкової звітності з податку на прибуток. В результаті перевірки встановлені порушення п.п. 16.1.3, 16.1.6 п. 16.1 ст. 16, п 49.1 ст. 49 Податкового кодексу України, а саме: платником не подано звіт про суми податкових пільг за 2016 рік. За результатами проведеної перевірки складено акт від 18.10.2017 № 683/08-01-12-11-31802327. На підставі акту від 18.10.2017 № 683/08-01-12-11-31802327 винесено податкове повідомлення - рішення від 15.11.2017 № 0003481202 на суму штрафних санкцій в розмірі 170,00 грн. Податкове повідомлення - рішення 16.11.2017 направлено боржнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, вручено 20.11.2017 уповноваженій особі за довіреністю.

Отже, загальна сума податкового боргу ТОВ Продмаш з податку на прибуток складає 696 625,09 грн.

5. Орендна плата за землю: пеня за періоди: з 03.02.2014 по 29.08.2017 в розмірі 98 355,17 грн.; з 31.03.2014 по 30.08.2017 в розмірі 4 809,25 грн.; з 23.06.2014 по 29.08.2017 в розмірі 12 569,05 грн.; з 21.01.2015 по 29.08.2017 в розмірі 9 871,48 грн.

22.09.2017 ГУ ДФС у Запорізької області проведено камеральну перевірку ТОВ Продмаш з питань своєчасності сплати суми податкового зобов`язання з орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності. В результаті перевірки встановлені порушення п. 57.1, 57.3 ст. 57, п. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України, а саме: платником несвоєчасно сплачено узгоджену суму грошового зобов`язання. За результатами проведеної перевірки складено акт від 22.09.2017 № 519/08-01-12- 11/31802327. На підставі акту від 22.09.2017 № 519/08-01-12-11/31802327 винесено податкове повідомлення - рішення від 23.10.2017 № 0016151202 на суму штрафних санкцій в розмірі 60 425,84 грн. Податкове повідомлення - рішення 24.10.2017 направлено боржнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, вручено 02.11.2017 уповноваженій особі за довіреністю.

Отже, загальна сума податкового боргу ТОВ Продмаш з орендної плати за землю складає 186030,79 грн.

6. Податок на доходи з фізичних осіб: пеня за період з 03.02.2014 по 29.08.2017 в розмірі 1 474,81 грн.

Враховуючи вищевикладене, ТОВ Продмаш має податковий борг перед бюджетом, на загальну суму 3411481,41 грн.

У зв`язку з тим, що відповідач добровільно не сплатив вказані суми заборгованості у встановлені законодавством строки, позивач звернувся до суду із даним позовом.

При вирішення даного спору по суті суд виходить з наступного.

Статтею 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до пп. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до п.57.1 ст.57 Податкового кодексу України, платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Пунктом 56.11 ст.56 Податкового кодексу України визначено, що не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.

Відповідно до п. 57.3. ст. 57 Податкового кодексу України зазначено, у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у п.п. 54.3.1-54.3.6 п. 54.3 ст. 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Згідно з пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Оскільки, вищевказані податкові зобов`язання у встановлені законом строки не сплачені відповідачем, вони набули статусу податкового боргу.

Відповідно до п.59.1 ст.59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до п.6.2.3 п. 6.2. ст. 6 Закону України Про порядок погашення зобов`язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , податкові вимоги надсилаються:

а) перша податкова вимога не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженого зобов`язання;

б) друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки.

Мелітопольською ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області було вжито заходів щодо стягнення податкового боргу у строки та порядок встановлений законом.

З метою погашення податкового боргу боржнику вручались податкові вимоги:

Перша податкова вимога № 1/399 від 06.09.2006 на суму 24533,54 грн. була вручена 08.09.2006, друга податкова вимога № 2/499 від 10.10.2006 на суму 56800,31 грн. була вручена 12.10.2006.

Відповідно до пунктів 95.1, 95.2 статті 95 Податкового кодексу України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Мелітопольською ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області з метою стягнення податкового боргу направлялись до Запорізького окружного адміністративного суду позови про стягнення з рахунків податкового боргу.

05 березня 2018 року Запорізьким окружним адміністративним судом винесено рішення по справі № 808/4006/17 за позовом ГУ ДФС у Запорізькій області, яким позовну заяву було задоволено та стягнуто з рахунків платника заборгованість: 1784954,53 грн. - податку на додану вартість; 554,57 грн. - пеню за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності; 49 233,73 грн. - з надходжень податків і зборів, які справлялись до 01.01.2011; 506910,07 грн. - податку на прибуток; 124869,80 грн. - орендна плата за землю; 1474,81 грн. - податку на доходу фізичних осіб. Загальна сума стягнута судовим рішенням становить 2467997,51 грн.

Відповідно до листа Запорізького окружного адміністративного суду від 25.04.2018 № 808/4006/17/10112/18 рішення суду по справі № 8088/4006/17 в апеляційному порядку не оскаржувалось та набрало законної сили 05.04.2018.

В подальшому, контролюючим органом з метою виконання рішення суду та стягнення у дохід держави суми податкового боргу з Товариства з обмеженою відповідальністю Продмаш на адреси банків, які обслуговують боржника, було направлено ІНКАСОВІ ДОРУЧЕННЯ (розпорядження), які були повернуті банками у зв`язку з тим, що кошти на рахунках платника відсутні.

Відповідно до п. 88.1 ст. 88 Податкового кодексу України з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов`язків, визначених цим Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу.

Згідно до п. 89.3 ст. 89 Податкового кодексу України майно, на яке поширюється право податкової застави, оформлюється актом опису. До акту опису включається ліквідне майно, яке можливо використати як джерело погашення податкового боргу.

Опис майна у податкову заставу здійснюється на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, яке пред`являється платнику податків, що має податковий борг.

Акт опису майна, на яке поширюється право податкової застави, складається податковим керуючим у порядку та за формою, що затверджені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

06.05.2014 начальником Мелітопольської ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області було прийняте рішення про опис майна в податкову заставу № 8706/25

У відповідності до п. 89.3 ст. 89 Податкового кодексу України податковим керуючим 06.05.2014 року складено акт опису майна № 31 про опис майна у податкову заставу платника Товариства з обмеженою відповідальністю Продмаш , який зареєстровано в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна 12.05.2014 за №21480538.

Пунктами 95.1 - 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Відповідно до п. 95.3 ст. 95 Податкового Кодексу України, контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.

Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (стаття 90 КАС України).

Згідно з ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Позивачем доведено, що на час розгляду даної справи податковий борг відповідачем не сплачено, заборгованість перед бюджетом не погашена, що підтверджується долученими до матеріалів справи довідками та витягами з інтегрованих карток платника податків. Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог.

Відповідно до положень ст. 139 КАС України судові витрати з відповідача стягненню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 9, 12, 139, 255, 257 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ 39396146) до Товариства з обмеженою відповідальністю Продмаш (72310, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Гетьмана Сагайдачного, 57 код ЄДРПОУ 31802327) про надання дозволу на погашення податкового боргу за рахунок майна, що перебуває у податковій заставі - задовольнити.

Надати Головному управлінню Державної фіскальної служби у Запорізькій області дозвіл на погашення суми податкового боргу у розмірі 3411481,41 грн. за рахунок майна Товариства з обмеженою відповідальністю Продмаш (код ЄДРПОУ 31802327), що перебуває у податковій заставі.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення,а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення у повному обсязі складено та підписано 18.04.2019.

Суддя Л.Я. Максименко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.04.2019
Оприлюднено12.05.2019
Номер документу81645821
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/613/19

Ухвала від 24.01.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 16.01.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 25.11.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Рішення від 02.04.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 10.05.2019

Кримінальне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Пасічний Т. З.

Ухвала від 06.03.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 18.02.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні