Ухвала
від 11.04.2019 по справі 757/48108/18-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/48108/18-к

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 квітня 2019 року

слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва: ОСОБА_1 ,

при секретарі: ОСОБА_2 ,

за участю:

представника власника майна, адвоката: не з`явився,

прокурора: не з`явився,

розглянувши у закритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві провадження за клопотанням адвоката ОСОБА_3 , який діє в інтересах Товариства з обмеженою відповідальністю «Арена КС», Товариства з обмеженою відповідальністю «Арена Конференції та Семінари», Товариства з обмеженою відповідальністю «Івент Експерт», Товариства з обмеженою відповідальністю «Конференц-Клуб», Товариства з обмеженою відповідальністю «Бізнес Арена», Товариства з обмеженою відповідальністю «Енерсел», Товариства з обмеженою відповідальністю «Арена СІ ЕС», Товариства з обмеженою відповідальністю «Кріейтів Сервіс», Фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_5 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_6 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_8 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_9 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_10 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_11 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_12 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_13 , про скасування арешту майна, накладеного ухвалою слідчого судді Печерського районного суду м. Києва 21.09.2018 року за клопотанням Прокурора відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Прокуратури м. Києва ОСОБА_14 в кримінальному провадженні № 42018101060000042 від 01.02.2018 року, -

ВСТАНОВИВ:

Адвокат ОСОБА_3 , який діє в інтересах ТОВ «Арена КС», ТОВ «Арена Конференції та Семінари», ТОВ «Івент Експерт», ТОВ «Конференц-Клуб», ТОВ «Бізнес Арена», ТОВ «Енерсел», ТОВ «Арена СІ ЕС», ТОВ «Кріейтів Сервіс», ФОП ОСОБА_4 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_10 , ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_12 , ФОП ОСОБА_13 , звернувся до слідчого судді з клопотанням про скасування арешту майна, накладеного ухвалою слідчого судді Печерського районного суду м. Києва 21.09.2018 року за клопотанням Прокурора відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Прокуратури м. Києва ОСОБА_14 в кримінальному провадженні № 42018101060000042 від 01.02.2018 року, яке вилучене 12.09.2018 року під час проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_1 (4-й поверх в каб. № 408, № 427, № 428).

В обґрунтування клопотання адвокат ОСОБА_3 зазначає, що арешт на вилучене майно накладено необґрунтовано, оскільки майно будь-якого відношення до обставин, які є предметом досудового розслідування у кримінальному провадженні, немає; дані про те, що вилучене майно є предметом злочину чи отримане незаконним шляхом, тобто містить ознаки речових доказів, відсутні. Крім того, в додаткових поясненнях зазначив, що кримінальне провадження № 42018101060000042 від 01.02.2018 року закрито на підставі п. 2 ч. 1 ст. 284 КПК України, що обумовлює необхідність скасування арешту майна.

Згідно ч. 4 ст. 107 КПК України, під час розгляду клопотання фіксування судового процесу за допомогою технічних засобів не здійснювалось.

В судове засідання особа, яка подала клопотання, - адвокат ОСОБА_3 не з`явився, про розгляд клопотання повідомлений належним чином.

Прокурор в судове засідання не з`явився, про розгляд клопотання повідомлений належним чином. Слідчий подав заяву про розгляд клопотання у його відсутність, в якій зазначив, що кримінальне провадження № 42018101060000042, в рамках якого накладено арешт, закрите, проти задоволення клопотання не заперечував.

Відповідно до ст. 26 КПК України, сторони кримінального провадження є вільними у використанні своїх прав у межах та спосіб, передбачених цим Кодексом.

За таких обставин, слідчий суддя визнав можливим прийняти рішення по суті доводів та вимог клопотання за відсутності в судовому засіданні особи, яка подала клопотання, та слідчого, на підставі наявних матеріалів.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання підлягає задоволенню, зважаючи на наступне.

Слідчим суддею встановлено, що Шостим слідчим відділом РКП СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві здійснювалось досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 01.02.2018 року за № 42018101060000042 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

В рамках здійснення досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні, ухвалою слідчого судді Печерського районного суду м. Києва від 21.09.2018 року у праві № 757/45480/18-к задоволено клопотання Прокурора відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби прокуратури м. Києва ОСОБА_14 та накладено арешт на майно, вилучене 12.09.2018 року під час проведення обшуку за адресою: м. Київ, пр-т Павла Тичини, буд. 1/В (4-й поверх в каб. № 408, № 427, № 428), а саме:

- жорсткий диск (без опізнавальних знаків) 1 шт;

- жорсткий диск Verbatim Model 53029 500gb 1 шт;

- жорсткий диск Seagate NA 9613TO 1 шт;

- жорсткий диск STORE JET 1TB D 70652 1 шт;

- моноблок Lenovo s/n VS 70453877- 1шт;

- моноблок ACER s/n 65010796576 -1 шт.;

- печатки в кількості 17 шт.: ФОП ОСОБА_4 іпн НОМЕР_1 ., ФОП ОСОБА_15 іпн НОМЕР_2 ., ФОП ОСОБА_6 іпн НОМЕР_3 ., ФОП ОСОБА_7 іпн НОМЕР_4 ., ФОП ОСОБА_8 іпн НОМЕР_5 ., ФОП ОСОБА_16 іпн. НОМЕР_6 ., ФОП ОСОБА_9 іпн НОМЕР_7 ., ФОП ОСОБА_17 іпн НОМЕР_8 ., ФОП ОСОБА_11 , іпн. НОМЕР_9 ., ТОВ «ІВЕНТ ЕКСПЕРТ» (код 42322362)., ТОВ «КОНФЕРЕНЦ-КЛУБ» для документів(код 38327946)., ТОВ «БІЗНЕС-АРЕНА» (код 38834491)., ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» (ко 40985400)., ТОВ «БІЗНЕС АРЕНА» (код 38834491), ТОВ «АРЕНА СІ ЕС» (код 41663665), ТОВ «КОНФЕРЕНЦ-КЛУБ» (код 38327946), ТОВ «КРІЕТІВ СЕРВІС» (код 41759404);

- чекові книжки в кількості 17 шт ( ФОП ОСОБА_8 -1 шт., ФОП ОСОБА_16 1., ФОП ОСОБА_15 2 шт; ФОП ОСОБА_18 1 шт; ФОП ОСОБА_7 1 шт; ФОП ОСОБА_16 1 шт; ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» - 2 шт; ФОП ОСОБА_6 2 шт; ФОП « ОСОБА_17 2 шт; ФОП ОСОБА_7 1 шт; ФОП « ОСОБА_15 1 шт; ТОВ «АРЕНА КС» - 2 шт;

- банківські картки в кількості 14 шт., відкритих в ОТП БАНК, а саме:

-№ НОМЕР_10 на ім`я ОСОБА_19 ;

-№ НОМЕР_11 на ім`я ОСОБА_20 ;

-№ НОМЕР_12 на ім`я ОСОБА_21 ;

-№ НОМЕР_13 на ім`я ОСОБА_22 ;

-№ НОМЕР_14 на ім`я ОСОБА_23 ;

-№ НОМЕР_15 на ім`я ОСОБА_24 ;

-№ НОМЕР_16 на ім`я ОСОБА_25 ;

-№ НОМЕР_17 на ім`я ОСОБА_26 ;

-№ НОМЕР_18 на ім`я ОСОБА_27 ;

-№ НОМЕР_19 на ім`я ОСОБА_28 ;

-№ НОМЕР_20 на ім`я ОСОБА_29 ;

-№ НОМЕР_21 на ім`я ОСОБА_30 Достав;

-№ НОМЕР_22 на ім`я ОСОБА_31 ;

-№ НОМЕР_23 на ім`я ОСОБА_32 ;

- ключ до рахунку ФОП ОСОБА_33 № НОМЕР_24 ПРАВАТ БАНК 1 шт;

- оборотно - сальдова відомість ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» по рахунку 631 за березень 2017 року на 4 арк;

- оборотно - сальдова відомість ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» по рахунку 6432 за березень 2017 року на 4 арк;

- оборотно - сальдова відомість ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» по рахунку 6431 за березень 2017 року на 2 арк;

- оборотно - сальдова відомість ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» по рахунку 361 за грудень 2016 року на 1 арк;

- оборотно - сальдова відомість ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» по рахунку 681 за грудень 2016 року на 1 арк;

- оборотно - сальдова відомість ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» по рахунку 631 за 2 квартал 2017 року на 1 арк;

- оборотно - сальдова відомість ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» по рахунку 631 за березень 2017 року на 1 арк;

- оборотно - сальдова відомість ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» по рахунку 6811 за березень 2017 року на 1 арк;

- копії актів виконаних робіт здачі приймання робіт (надання послуг) укладених між ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП « ОСОБА_34 » іпн НОМЕР_25 без дати виписки, номера актів № 17, № 16, №15, № 14, № 13, № 12, № 11, № 10, № 20, № 32, № 39, № 38, № 64, №63, № 60, № 61, № 59, № 53, № 52, № 51, № 49, № 50, № 48, № 44, № 67, № 68, № 1, № 2, № 5, № 11, № 13, № 12, № 16, № 17, № 22, № 30, № 40, № 37, № 18 всього на 39 арк;

- оригінал акту № 1836 надання послуг згідно рахунку № 1836 від 20.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1945 надання послуг згідно рахунку № 1945 від 24.05.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку фактури № СФ-1840 від 27.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1840 надання послуг згідно рахунку № 1840 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1840 надання послуг згідно рахунку № 1840 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1831/1 надання послуг згідно рахунку № 1831/1 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку фактуру № СФ-1839 від 16.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1839 надання послуг згідно рахунку № 1839 від 16.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку фактуру № СФ-1841 від 27.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку фактуру № СФ-1839 від 16.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оргінал акту № 1841 надання послуг згідно рахунку № 1841 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1841 надання послуг згідно рахунку № 1841 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку-фактури № СФ 1837 від 09.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1837 надання послуг згідно рахунку № 1837 від 09.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1837 надання послуг згідно рахунку № 1837 від 09.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку фактуру № СФ 1835 від 20.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1835 надання послуг згідно рахунку № 1835 від 20.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1835 надання послуг згідно рахунку № 1835 від 20.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку СФ 1834 від 20.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

-оригінал акту № 1834 надання послуг згідно рахунку № 1834 від 20.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 2 арк;

- оригінал акту № 1833 надання послуг згідно рахунку № 1833 від 17.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 2 арк;

- оригінал акту № 1832 надання послуг згідно рахунку № 1835 від 14.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку фактури СФ № 1823 від 10.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оргінал акту № 1831/1 надання послуг згідно рахунку № 1831/1 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1831/1 надання послуг згідно рахунку № 1831/1 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку фактури СФ -1830 від 27.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1830/1 надання послуг згідно рахунку № 1830/1 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1830/1 надання послуг згідно рахунку № 1830/1 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- копія довіреності від 16.11.2017 виписана від імені ОСОБА_5 на імя ОСОБА_4 на представлення інтересів в органах державної влади на 2 арк;

- копія довіреності від 06.12.2017 виписана від імені ОСОБА_7 на імя ОСОБА_4 на представлення інтересів в органах державної влади на 2 арк;

- наказ № 1 від 23.07.2018 про призначення директора ТОВ «ІВЕНТ ЕКСПЕРТ» (код 42322362) ОСОБА_36 на 1 арк;

- рішення № 1 Засновника ТОВ «ІВЕНТ ЕКСПЕРТ» (код 42322362) на 1 арк;

- статут ТОВ «ІВЕНТ ЕКСПЕРТ» (код 42322362) за 2018 рік на 18 арк;

- договір про надання послуг № 261017 від 26.10.2017 між ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_37 іпн. НОМЕР_27 на 4 арк;

- виписка з Єдиного реєстру фізичних осіб підприємців ФОП ОСОБА_11 іпн. НОМЕР_9 , адреса: АДРЕСА_2 на 1 арк;

- відомість № 1001/2016 про визначення кваліфікаційних даних ФОП ОСОБА_11 іпн. НОМЕР_9 , адреса: АДРЕСА_2 на 1 арк;

- витяг з реєстру платників Єдиного податку ФОП ОСОБА_11 іпн. НОМЕР_9 , адреса: АДРЕСА_2 на 1 арк;

- довіреність від 16.04.2016 від ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_1 на 1 арк;

- книга обліку доходів ФОП ОСОБА_11 іпн. НОМЕР_9 , адреса: АДРЕСА_2 з печаткою ДФС у Херсонській області на 95 листах;

- виписка з Єдиного реєстру фізичних осіб підприємців ФОП ОСОБА_9 іпн. НОМЕР_7 , адреса: АДРЕСА_3 на 1 арк;

- відомість № 1000/2016 про визначення кваліфікаційних даних ФОП ОСОБА_9 іпн. НОМЕР_7 , адреса: АДРЕСА_3 на 1 арк;

- витяг з реєстру платників Єдиного податку ФОП ОСОБА_9 іпн. НОМЕР_7 , адреса: АДРЕСА_3 на 1 арк;

- довіреність від 19.04.2016 від ОСОБА_11 , 09.12.1981 рн. на 1 арк;

- книга обліку доходів ФОП ОСОБА_9 іпн. НОМЕР_7 , адреса: АДРЕСА_3 з печаткою ДФС у Херсонській області на 95 листах;

- договір про відступлення права вимоги №ДП-0304/01 від 03.04.2017 між ТОВ «Редстон», ТОВ «СЛАВІКОМ ПЛЮС», ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ ТА СЕМІНАРИ» на 3 арк.

- договір №28/2/2018/1 про надання послуг виїзного ресторанного обслуговування між ТОВ «ЛА ФАМІЛЬЯ КЕЙТЕРІНГ» та ТОВ «АРЕНА КС» від 28.02.2018 з додатками на 4 арк.

- договір про надання послуг №12/12/17 від 12.12.2017 між ТОВ «АРЕНА КС» та ТОВ «ЛА ФАМІЛЬЯ КЕЙТЕРІНГ» з додатками на 7 арк.

- договір №25/01/2018/2 про надання послуг виїзного ресторанного обслуговування між від 25.01.2018 ТОВ «ЛА ФАМІЛЬЯ КЕЙТЕРІНГ» та ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ ТА СЕМІНАРИ» з додатками на 8 арк.

- договір №19/02/2018/1 про надання послуг виїзного ресторанного обслуговування між від 19.02.2018 ТОВ «ЛА ФАМІЛЬЯ КЕЙТЕРІНГ» та ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ ТА СЕМІНАРИ» з додатками на 3 арк.

- договір №11/06/2018/1 про надання послуг виїзного ресторанного обслуговування від 11.06.2018 між ТОВ «ЛА ФАМІЛЬЯ КЕЙТЕРІНГ» та ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ ТА СЕМІНАРИ» з додатками на 3 арк.

- договір про надання послуг з матеріально-технічного забезпечення заходів між ТОВ «Альтех» та ТОВ «АРЕНА КС» з додатками на 5 арк.

- рахунок на оплату №2 від 06 вересня 2018 року між ТОВ «ІВЕНТ ЕКСПЕРТ» та ТОВ «ФОЛЬКСВАГЕН ЦЕНТР КРИВИЙ РІГ» на 1 арк.

-акт надання послуг №11 від 15 грудня 2017 року між ФОП « ОСОБА_38 » та ПАТ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ДЕПОЗИТАРІЙ УКРАЇНИ» на 1 арк.

- рахунок на оплату №17 від 15 грудня 2018 року між ФОП « ОСОБА_38 » та ПАТ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ДЕПОЗИТАРІЙ УКРАЇНИ» на 1 арк.

- акт надання послуг №11 від 15 грудня 2017 року між ФОП « ОСОБА_38 » та ПАТ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ДЕПОЗИТАРІЙ УКРАЇНИ» на 1 арк.

- рахунок на оплату №17 від 15 грудня 2018 року між ФОП « ОСОБА_38 » та ПАТ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ДЕПОЗИТАРІЙ УКРАЇНИ» на 1 арк.

- акт надання послуг №19 від 15 грудня 2017 року між ФОП « ОСОБА_39 » та ПАТ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ДЕПОЗИТАРІЙ УКРАЇНИ» на 1 арк.

- рахунок на оплату №40 від 15 грудня 2018 року між ФОП « ОСОБА_39 » та ПАТ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ДЕПОЗИТАРІЙ УКРАЇНИ» на 1 арк.

- акт надання послуг №19 від 15 грудня 2017 року між ФОП « ОСОБА_39 » та ПАТ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ДЕПОЗИТАРІЙ УКРАЇНИ» на 1 арк.

- рахунок на оплату №40 від 15 грудня 2018 року між ФОП « ОСОБА_39 » та ПАТ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ДЕПОЗИТАРІЙ УКРАЇНИ» на 1 арк.

- розшифровка витрат ФОП « ОСОБА_15 .» іпн НОМЕР_2 за період 2015 року на 19 арк;

- розшифровка витрат ФОП « ОСОБА_40 » за період 2014-2015 року на 23 арк;

- розшифровка витрат ФОП « ОСОБА_41 » іпн. НОМЕР_4 за період 2014-2015 року на 18 арк;

- розшифровка витрат ФОП « ОСОБА_8 » іпн НОМЕР_5 за період 2014-2015 року на 30 арк;

- розшифровка витрат ФОП « ОСОБА_16 .» іпн НОМЕР_6 за період 2014-2015 року на 20 арк;

- цивільно-правовий договір № 1 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_16 виконавець ОСОБА_42 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_16 виконавець ОСОБА_43 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 1 від 01.01.2014 між Замовник: ОСОБА_16 виконавець ОСОБА_43 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2014 між Замовник: ОСОБА_16 виконавець ОСОБА_42 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 3 від 01.01.2014 між Замовник: ОСОБА_16 виконавець ОСОБА_1 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 1 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_44 виконавець ОСОБА_45 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 3 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_46 виконавець ОСОБА_4 на 3 арк;

- цивільно-правовий договір № 3 від 01.01.2014 між Замовник: ОСОБА_46 виконавець ОСОБА_4 на 3 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_46 виконавець ОСОБА_47 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 3 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_46 виконавець ОСОБА_17 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 3 від 01.01.2014 між Замовник: ОСОБА_46 виконавець ОСОБА_17 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2014 між Замовник: ОСОБА_46 виконавець ОСОБА_47 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_8 виконавець ОСОБА_6 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_8 виконавець ОСОБА_48 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_8 виконавець ОСОБА_49 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_8 виконавець ОСОБА_48 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_8 виконавець ОСОБА_49 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 3 від 01.01.2016 між Замовник: ОСОБА_7 виконавець ОСОБА_50 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 3 від 01.01.2016 між Замовник: ОСОБА_7 виконавець: ОСОБА_51 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 1 від 01.01.2016 між Замовник: ОСОБА_7 виконавець: ОСОБА_52 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 3 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_7 виконавець ОСОБА_50 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 1 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_7 виконавець: ОСОБА_51 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_7 виконавець: ОСОБА_52 на 2 арк;

- договір № 050115/3 від 05.01.2015 року про надання послуг з матеріально-технічного забезпечення заходів замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 2 арк;

- договір № 060114/2 від 06.01.2014 про надання послуг з матеріально-технічного забезпечення заходів замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 2 арк;

- акт надання послуг № 50 від 25.06.2015 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк;

- рахунок на оплату № 50 від 25.06.2015 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк;

- лист Вих. 110615 від 11.06.2015 на 1 арк;

- виконавчий кошторис на організацію та проведення заходу 24-25 червня 2015 року на 1 арк;

- акт надання послуг № 48 від 12.06.2015 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк;

- рахунок на оплату № 48 від 12.06.2015 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк;

- лист Вих. 050615 від 05.06.2015 на 1 арк;

- виконавчий кошторис на організацію та проведення заходу 11-12 червня 2015 року м. Одеса на 1 арк;

- акт надання послуг № 46 від 04.06.2015 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк;

- рахунок на оплату № 46 від 04.06.2015 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк

- виконавчий кошторис на організацію та проведення заходу травень 2015 року м. Святогірськ на 1 арк;

- акт надання послуг № 45 від 29.05.2015 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк;

- рахунок на оплату № 45 від 29.05.2015 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк

- виконавчий кошторис на організацію та проведення заходу 27-29 травня 2015 року м. Київ на 1 арк;

- лист вих. 081214 від 08.12.2014 на 1 арк;

- виконавчий кошторис на організацію та проведення заходу 16-19 грудня 2014 м. Куала-Лумпур замовник ТОВ «Альянс-Україна Консалтансі» на 1 арк;

- акт надання послуг № 8 від 01.03.2014 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк;

- договір № 050115/4 від 05.01.2015 про надання послуг з матеріально-технічного забезпечення заходів замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_7 на 2 арк;

- договір № 040116 від 04.01.2016 про надання послуг з матеріально-технічного забезпечення заходів замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_7 на 2 арк

- договір № 050115/1 від 05.01.2015 про надання послуг з матеріально-технічного забезпечення заходів замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_15 на 2 арк;

- договір № 060114 від 06.01.2014 про надання послуг з матеріально-технічного забезпечення заходів замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_15 на 2 арк;

- чорна папка зкорозшивач в якій знаходяться первинні фінансово-господасрькі документи ТОВ «РІЕЙТІВ СЕРВІС» (код 41759404) по взаємовідносинам різними фізичними особами підприємцями (акти прийому передачі робіт (послуг), рахунки фактури, видаткові накладні, акти надання послуг за 2018 рік на 75 арк;

-видаткова накладна №РН-0002130 від 26.06.2018 між ТОВ «Торговий Дім АВІС» та ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» на 1 арк.

-видаткова накладна №РН-0002130 від 26.06.2018 між ТОВ «Торговий Дім АВІС» та ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» на 1 арк.

-рахунок-фактура № СФ-0002946 від 26.06.2018 між ТОВ «Торговий Дім АВІС» та ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 01.03.2018 до Договору оренди обладнання №28022018/1 від 28.02.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ДИПЛОМАТ СЕРВІС ПЛЮС» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 03.03.2018 до Договору оренди обладнання №28022018/1 від 28.02.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ДИПЛОМАТ СЕРВІС ПЛЮС» на 1 арк.

- додаток №1 до Договору оренди обладнання №28022018/1 від 28.02.2018 на 1 арк.

- акт надання послуг №7 від 30.04.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ЕПАМ Системз» на 1 арк.

- договір №23052018/1 оренди обладнання від 23.05.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «НОВИЙ СТАНДАРТ ДІЛОВИХ ЗАХОДІВ» на 6 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 29.05.2018 до Договору оренди обладнання №23052018/1 від 23.05.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «НОВИЙ СТАНДАРТ ДІЛОВИХ ЗАХОДІВ» на 1 арк.

- акт надання послуг №8 від 30.05.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «НОВИЙ СТАНДАРТ ДІЛОВИХ ЗАХОДІВ» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 18.07.2018 до Договору оренди обладнання №18072018/1 від 18.07.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та представництвом «Екшн Глобал Ком`юнікейшнз ЛТД» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 18.07.2018 до Договору оренди обладнання №18072018/1 від 18.07.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та представництвом «Екшн Глобал Ком`юнікейшнз ЛТД» на 1 арк.

- додаток №1 до Договору оренди обладнання №09072018/1 від 09.07.2018 на 1 арк.

- акт надання послуг №18 від 19.07.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та представництвом «Екшн Глобал Ком`юнікейшнз ЛТД» на 1 арк.

- акт надання послуг №14 від 30.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ЕПАМ Системз» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 17.08.2018 до Договору оренди обладнання №13082018/1 від 13.08.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «В4В ПРОМО» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 19.08.2018 до Договору оренди обладнання №13082018/1 від 13.08.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «В4В ПРОМО» на 1 арк.

- додаток №1 до Договору оренди обладнання №13082018/1 від 13.08.2018 на 1 арк.

- акт надання послуг №20 від 18.08.2018 ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «В4В ПРОМО» на 1 арк.

- акт надання послуг №15 від 23.06.2018 ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ФОП « ОСОБА_53 » на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 17.08.2018 до Договору оренди обладнання №01062018/1 від 01.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ФОП « ОСОБА_53 » на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 22.06.2018 до Договору оренди обладнання №01062018/1 від 01.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ФОП « ОСОБА_53 » на 1 арк.

- акт надання послуг №9 від 31.05.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ЕПАМ Системз» на 1 арк.

- акт забезпечення наявності №1 від 23.06.2018 до Договору №19062018/2 від 19.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «Менеджмент інтертеймент індастрі» на 1 арк.

- акт надання послуг №16 від 02.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «Менеджмент інтертеймент індастрі» на 1 арк.

- акт повернення наданного обладнання №1 від 02.07.2018 до Договору №19062018/2 від 16.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «Менеджмент інтертеймент індастрі» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 09.07.2018 до Договору оренди обладнання №26062018/1 від 26.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ЛЕОНКОМ УКРАЇНА» на 1 арк.

- акт надання послуг №17 від 08.07.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ЛЕОНКОМ УКРАЇНА» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 02.07.2018 до Договору оренди обладнання №26062018/1 від 26.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ЛЕОНКОМ УКРАЇНА» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 19.06.2018 до Договору оренди обладнання №19062018/1 від 19.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ОЛ МОУШН ГРУП» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 23.06.2018 до Договору оренди обладнання №19062018/1 від 19.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ОЛ МОУШН ГРУП» на 1 арк.

- акт надання послуг №12 від 22.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ОЛ МОУШН ГРУП» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання з оренди від 17.04.2018 до Договору оренди обладнання №17042018/1 від 17.04.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ФРЕШ МАРКЕТИНГ» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду від 16.04.2018 до Договору оренди обладнання №13042018/1 від 13.04.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ФРЕШ МАРКЕТИНГ» на 1 арк.

- додаток №1 до Договору №01062018/1 від 01.06.2018 на 1 арк.

- додаток №1 до Договору №01062018/1 від 01.06.2018 на 1 арк.

- додаток №1 до Договору №26062018/1 від 26.06.2018 на 1 арк.

- додаток №1 до Договору №19062018/1 від 19.06.2018 на 1 арк.

- додаток №1 до Договору №13042018/1 від 13.04.2018 на 1 арк.

Відповідно до абз. 1 ч. 1 ст. 174 КПК України, підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадження судом.

Згідно доводів скарги та копії витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань кримінального провадження № 42018101060000042, вказане кримінальне провадження, внесене 01.02.2018 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, закрито на підставі п. 2 ч.1 ст. 284 КПК України.

Формами закінчення досудового розслідування, згідно з положеннями глави 24 КПК України, є закриття кримінального провадження, звернення до суду з обвинувальним актом, клопотанням про застосування примусових заходів виховного або медичного характеру.

Відповідно до ч. 3 ст. 174 КПК України, прокурор одночасно з винесенням постанови про закриття кримінального провадження скасовує арешт майна, якщо воно не підлягає спеціальній конфіскації.

Разом з тим, враховуючи, що слідчому судді не надано доказів про вирішення прокурором питання про скасування арешту майна, відтак, з метою недопущення порушення права власності, слідчий суддя вважає за можливе вирішити питання про скасування арешту майна.

Абзацом 2 частини 2 пункту 1 статті 174 КПК України визначено, що арешт майна також може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.

Статтями 7, 16 КПК України встановлено, що загальною засадою кримінального провадження є недоторканість права власності. Позбавлення або обмеження права власності під час кримінального провадження здійснюється лише на підставі вмотивованого судового рішення, ухваленого в порядку, передбаченому дим Кодексом.

Відповідно до положень ст. 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав і основоположних свобод, який ратифікований Верховною Радою України 17.07.1997 року, кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного прав.

Здійснюючи судовий контроль за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні, зважаючи на те, що під час закриття кримінального провадження 42018101060000042 від 01.02.2018 року, всупереч положення ч. 3 ст. 174 КПК України, питання про скасування арешту прокурором не вирішено, а також, враховуючи те, що в ході судового розгляду не встановлено наявність достатніх підстав, які б виправдовували подальше втручання держави у право на мирне володіння майном у контексті забезпечення «справедливого балансу» між загальним інтересом суспільства та вимогами захисту прав конкретної особи (див. рішення Європейського суду з прав людини у справі «Іатрідіс проти Греції» [ВП], заява N 31107/96, п. 58, ECHR 1999-II), слідчий суддя вважає наявними підстави для скасування арешту, оскільки зазначені обставини вказують на те, що на час вирішення даного клопотання потреба в застосуванні заходу заходу у кримінальному провадженні № 42018101060000042 від 01.02.2018 року відпала.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 107, 170, 174, 307, 309, 532 Кримінального процесуального кодексу України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання клопотанням адвоката ОСОБА_3 , який діє в інтересах Товариства з обмеженою відповідальністю «Арена КС», Товариства з обмеженою відповідальністю «Арена Конференції та Семінари», Товариства з обмеженою відповідальністю «Івент Експерт», Товариства з обмеженою відповідальністю «Конференц-Клуб», Товариства з обмеженою відповідальністю «Бізнес Арена», Товариства з обмеженою відповідальністю «Енерсел», Товариства з обмеженою відповідальністю «Арена СІ ЕС», Товариства з обмеженою відповідальністю «Кріейтів Сервіс», Фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_5 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_6 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_7 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_8 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_9 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_10 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_11 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_12 , Фізичної особи-підприємця ОСОБА_13 , про скасування арешту майна, накладеного ухвалою слідчого судді Печерського районного суду м. Києва 21.09.2018 року за клопотанням Прокурора відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Прокуратури м. Києва ОСОБА_14 в кримінальному провадженні № 42018101060000042 від 01.02.2018 року, задовольнити.

Скасувати арешт, накладений ухвалою слідчого судді Печерського районного суду м. Києва від 21.09.2018 року у справі № 757/45480/18-к за клопотанням Прокурора відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби прокуратури м. Києва ОСОБА_14 на майно, вилучене 12.09.2018 року під час проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_1 (4-й поверх в каб. № 408, № 427, № 428), а саме:

- жорсткий диск (без опізнавальних знаків) 1 шт;

- жорсткий диск Verbatim Model 53029 500gb 1 шт;

- жорсткий диск Seagate NA 9613TO 1 шт;

- жорсткий диск STORE JET 1TB D 70652 1 шт;

- моноблок Lenovo s/n VS 70453877- 1шт;

- моноблок ACER s/n 65010796576 -1 шт.;

- печатки в кількості 17 шт.: ФОП ОСОБА_4 іпн НОМЕР_1 ., ФОП ОСОБА_15 іпн НОМЕР_2 ., ФОП ОСОБА_6 іпн НОМЕР_3 ., ФОП ОСОБА_7 іпн НОМЕР_4 ., ФОП ОСОБА_8 іпн НОМЕР_5 ., ФОП ОСОБА_16 іпн. НОМЕР_6 ., ФОП ОСОБА_9 іпн НОМЕР_7 ., ФОП ОСОБА_17 іпн НОМЕР_8 ., ФОП ОСОБА_11 , іпн. НОМЕР_9 ., ТОВ «ІВЕНТ ЕКСПЕРТ» (код 42322362)., ТОВ «КОНФЕРЕНЦ-КЛУБ» для документів(код 38327946)., ТОВ «БІЗНЕС-АРЕНА» (код 38834491)., ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» (ко 40985400)., ТОВ «БІЗНЕС АРЕНА» (код 38834491), ТОВ «АРЕНА СІ ЕС» (код 41663665), ТОВ «КОНФЕРЕНЦ-КЛУБ» (код 38327946), ТОВ «КРІЕТІВ СЕРВІС» (код 41759404);

- чекові книжки в кількості 17 шт ( ФОП ОСОБА_8 -1 шт., ФОП ОСОБА_16 1., ФОП ОСОБА_15 2 шт; ФОП ОСОБА_18 1 шт; ФОП ОСОБА_7 1 шт; ФОП ОСОБА_16 1 шт; ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» - 2 шт; ФОП ОСОБА_6 2 шт; ФОП « ОСОБА_17 2 шт; ФОП ОСОБА_7 1 шт; ФОП « ОСОБА_15 1 шт; ТОВ «АРЕНА КС» - 2 шт;

- банківські картки в кількості 14 шт., відкритих в ОТП БАНК, а саме:

-№ НОМЕР_10 на ім`я ОСОБА_19 ;

-№ НОМЕР_11 на ім`я ОСОБА_20 ;

-№ НОМЕР_12 на ім`я ОСОБА_21 ;

-№ НОМЕР_13 на ім`я ОСОБА_22 ;

-№ НОМЕР_14 на ім`я ОСОБА_23 ;

-№ НОМЕР_15 на ім`я ОСОБА_24 ;

-№ НОМЕР_16 на ім`я ОСОБА_25 ;

-№ НОМЕР_17 на ім`я ОСОБА_26 ;

-№ НОМЕР_18 на ім`я ОСОБА_27 ;

-№ НОМЕР_19 на ім`я ОСОБА_28 ;

-№ НОМЕР_20 на ім`я ОСОБА_29 ;

-№ НОМЕР_21 на ім`я ОСОБА_30 Достав;

-№ НОМЕР_22 на ім`я ОСОБА_31 ;

-№ НОМЕР_23 на ім`я ОСОБА_32 ;

- ключ до рахунку ФОП ОСОБА_33 № НОМЕР_24 ПРАВАТ БАНК 1 шт;

- оборотно - сальдова відомість ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» по рахунку 631 за березень 2017 року на 4 арк;

- оборотно - сальдова відомість ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» по рахунку 6432 за березень 2017 року на 4 арк;

- оборотно - сальдова відомість ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» по рахунку 6431 за березень 2017 року на 2 арк;

- оборотно - сальдова відомість ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» по рахунку 361 за грудень 2016 року на 1 арк;

- оборотно - сальдова відомість ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» по рахунку 681 за грудень 2016 року на 1 арк;

- оборотно - сальдова відомість ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» по рахунку 631 за 2 квартал 2017 року на 1 арк;

- оборотно - сальдова відомість ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» по рахунку 631 за березень 2017 року на 1 арк;

- оборотно - сальдова відомість ТОВ «АРЕНА Конференції та Семінари» по рахунку 6811 за березень 2017 року на 1 арк;

- копії актів виконаних робіт здачі приймання робіт (надання послуг) укладених між ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП « ОСОБА_34 » іпн НОМЕР_25 без дати виписки, номера актів № 17, № 16, №15, № 14, № 13, № 12, № 11, № 10, № 20, № 32, № 39, № 38, № 64, №63, № 60, № 61, № 59, № 53, № 52, № 51, № 49, № 50, № 48, № 44, № 67, № 68, № 1, № 2, № 5, № 11, № 13, № 12, № 16, № 17, № 22, № 30, № 40, № 37, № 18 всього на 39 арк;

- оригінал акту № 1836 надання послуг згідно рахунку № 1836 від 20.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1945 надання послуг згідно рахунку № 1945 від 24.05.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку фактури № СФ-1840 від 27.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1840 надання послуг згідно рахунку № 1840 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1840 надання послуг згідно рахунку № 1840 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1831/1 надання послуг згідно рахунку № 1831/1 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку фактуру № СФ-1839 від 16.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1839 надання послуг згідно рахунку № 1839 від 16.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку фактуру № СФ-1841 від 27.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку фактуру № СФ-1839 від 16.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оргінал акту № 1841 надання послуг згідно рахунку № 1841 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1841 надання послуг згідно рахунку № 1841 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку-фактури № СФ 1837 від 09.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1837 надання послуг згідно рахунку № 1837 від 09.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1837 надання послуг згідно рахунку № 1837 від 09.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку фактуру № СФ 1835 від 20.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1835 надання послуг згідно рахунку № 1835 від 20.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1835 надання послуг згідно рахунку № 1835 від 20.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку СФ 1834 від 20.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1834 надання послуг згідно рахунку № 1834 від 20.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 2 арк;

- оригінал акту № 1833 надання послуг згідно рахунку № 1833 від 17.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 2 арк;

- оригінал акту № 1832 надання послуг згідно рахунку № 1835 від 14.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку фактури СФ № 1823 від 10.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оргінал акту № 1831/1 надання послуг згідно рахунку № 1831/1 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1831/1 надання послуг згідно рахунку № 1831/1 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал рахунку фактури СФ -1830 від 27.02.2018 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1830/1 надання послуг згідно рахунку № 1830/1 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- оригінал акту № 1830/1 надання послуг згідно рахунку № 1830/1 від 27.02.2017 укладеного між замовник ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_35 іпн. НОМЕР_26 на 1 арк;

- копія довіреності від 16.11.2017 виписана від імені ОСОБА_5 на імя ОСОБА_4 на представлення інтересів в органах державної влади на 2 арк;

- копія довіреності від 06.12.2017 виписана від імені ОСОБА_7 на імя ОСОБА_4 на представлення інтересів в органах державної влади на 2 арк;

- наказ № 1 від 23.07.2018 про призначення директора ТОВ «ІВЕНТ ЕКСПЕРТ» (код 42322362) ОСОБА_36 на 1 арк;

- рішення № 1 Засновника ТОВ «ІВЕНТ ЕКСПЕРТ» (код 42322362) на 1 арк;

- статут ТОВ «ІВЕНТ ЕКСПЕРТ» (код 42322362) за 2018 рік на 18 арк;

- договір про надання послуг № 261017 від 26.10.2017 між ТОВ «АРЕНА КС» та ФОП ОСОБА_37 іпн. НОМЕР_27 на 4 арк;

- виписка з Єдиного реєстру фізичних осіб підприємців ФОП ОСОБА_11 іпн. НОМЕР_9 , адреса: АДРЕСА_2 на 1 арк;

- відомість № 1001/2016 про визначення кваліфікаційних даних ФОП ОСОБА_11 іпн. НОМЕР_9 , адреса: АДРЕСА_2 на 1 арк;

- витяг з реєстру платників Єдиного податку ФОП ОСОБА_11 іпн. НОМЕР_9 , адреса: АДРЕСА_2 на 1 арк;

- довіреність від 16.04.2016 від ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_1 на 1 арк;

- книга обліку доходів ФОП ОСОБА_11 іпн. НОМЕР_9 , адреса: АДРЕСА_2 з печаткою ДФС у Херсонській області на 95 листах;

- виписка з Єдиного реєстру фізичних осіб підприємців ФОП ОСОБА_9 іпн. НОМЕР_7 , адреса: АДРЕСА_3 на 1 арк;

- відомість № 1000/2016 про визначення кваліфікаційних даних ФОП ОСОБА_9 іпн. НОМЕР_7 , адреса: АДРЕСА_3 на 1 арк;

- витяг з реєстру платників Єдиного податку ФОП ОСОБА_9 іпн. НОМЕР_7 , адреса: АДРЕСА_3 на 1 арк;

- довіреність від 19.04.2016 від ОСОБА_11 , 09.12.1981 рн. на 1 арк;

- книга обліку доходів ФОП ОСОБА_9 іпн. НОМЕР_7 , адреса: АДРЕСА_3 з печаткою ДФС у Херсонській області на 95 листах;

- договір про відступлення права вимоги №ДП-0304/01 від 03.04.2017 між ТОВ «Редстон», ТОВ «СЛАВІКОМ ПЛЮС», ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ ТА СЕМІНАРИ» на 3 арк.

- договір №28/2/2018/1 про надання послуг виїзного ресторанного обслуговування між ТОВ «ЛА ФАМІЛЬЯ КЕЙТЕРІНГ» та ТОВ «АРЕНА КС» від 28.02.2018 з додатками на 4 арк.

- договір про надання послуг №12/12/17 від 12.12.2017 між ТОВ «АРЕНА КС» та ТОВ «ЛА ФАМІЛЬЯ КЕЙТЕРІНГ» з додатками на 7 арк.

- договір №25/01/2018/2 про надання послуг виїзного ресторанного обслуговування між від 25.01.2018 ТОВ «ЛА ФАМІЛЬЯ КЕЙТЕРІНГ» та ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ ТА СЕМІНАРИ» з додатками на 8 арк.

- договір №19/02/2018/1 про надання послуг виїзного ресторанного обслуговування між від 19.02.2018 ТОВ «ЛА ФАМІЛЬЯ КЕЙТЕРІНГ» та ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ ТА СЕМІНАРИ» з додатками на 3 арк.

- договір №11/06/2018/1 про надання послуг виїзного ресторанного обслуговування від 11.06.2018 між ТОВ «ЛА ФАМІЛЬЯ КЕЙТЕРІНГ» та ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ ТА СЕМІНАРИ» з додатками на 3 арк.

- договір про надання послуг з матеріально-технічного забезпечення заходів між ТОВ «Альтех» та ТОВ «АРЕНА КС» з додатками на 5 арк.

- рахунок на оплату №2 від 06 вересня 2018 року між ТОВ «ІВЕНТ ЕКСПЕРТ» та ТОВ «ФОЛЬКСВАГЕН ЦЕНТР КРИВИЙ РІГ» на 1 арк.

-акт надання послуг №11 від 15 грудня 2017 року між ФОП « ОСОБА_38 » та ПАТ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ДЕПОЗИТАРІЙ УКРАЇНИ» на 1 арк.

- рахунок на оплату №17 від 15 грудня 2018 року між ФОП « ОСОБА_38 » та ПАТ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ДЕПОЗИТАРІЙ УКРАЇНИ» на 1 арк.

- акт надання послуг №11 від 15 грудня 2017 року між ФОП « ОСОБА_38 » та ПАТ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ДЕПОЗИТАРІЙ УКРАЇНИ» на 1 арк.

- рахунок на оплату №17 від 15 грудня 2018 року між ФОП « ОСОБА_38 » та ПАТ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ДЕПОЗИТАРІЙ УКРАЇНИ» на 1 арк.

- акт надання послуг №19 від 15 грудня 2017 року між ФОП « ОСОБА_39 » та ПАТ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ДЕПОЗИТАРІЙ УКРАЇНИ» на 1 арк.

- рахунок на оплату №40 від 15 грудня 2018 року між ФОП « ОСОБА_39 » та ПАТ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ДЕПОЗИТАРІЙ УКРАЇНИ» на 1 арк.

- акт надання послуг №19 від 15 грудня 2017 року між ФОП « ОСОБА_39 » та ПАТ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ДЕПОЗИТАРІЙ УКРАЇНИ» на 1 арк.

- рахунок на оплату №40 від 15 грудня 2018 року між ФОП « ОСОБА_39 » та ПАТ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ДЕПОЗИТАРІЙ УКРАЇНИ» на 1 арк.

- розшифровка витрат ФОП « ОСОБА_15 .» іпн НОМЕР_2 за період 2015 року на 19 арк;

- розшифровка витрат ФОП « ОСОБА_40 » за період 2014-2015 року на 23 арк;

- розшифровка витрат ФОП « ОСОБА_41 » іпн. НОМЕР_4 за період 2014-2015 року на 18 арк;

- розшифровка витрат ФОП « ОСОБА_8 » іпн НОМЕР_5 за період 2014-2015 року на 30 арк;

- розшифровка витрат ФОП « ОСОБА_16 .» іпн НОМЕР_6 за період 2014-2015 року на 20 арк;

- цивільно-правовий договір № 1 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_16 виконавець ОСОБА_42 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_16 виконавець ОСОБА_43 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 1 від 01.01.2014 між Замовник: ОСОБА_16 виконавець ОСОБА_43 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2014 між Замовник: ОСОБА_16 виконавець ОСОБА_42 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 3 від 01.01.2014 між Замовник: ОСОБА_16 виконавець ОСОБА_1 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 1 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_44 виконавець ОСОБА_45 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 3 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_46 виконавець ОСОБА_4 на 3 арк;

- цивільно-правовий договір № 3 від 01.01.2014 між Замовник: ОСОБА_46 виконавець ОСОБА_4 на 3 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_46 виконавець ОСОБА_47 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 3 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_46 виконавець ОСОБА_17 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 3 від 01.01.2014 між Замовник: ОСОБА_46 виконавець ОСОБА_17 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2014 між Замовник: ОСОБА_46 виконавець ОСОБА_47 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_8 виконавець ОСОБА_6 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_8 виконавець ОСОБА_48 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_8 виконавець ОСОБА_49 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_8 виконавець ОСОБА_48 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_8 виконавець ОСОБА_49 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 3 від 01.01.2016 між Замовник: ОСОБА_7 виконавець ОСОБА_50 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 3 від 01.01.2016 між Замовник: ОСОБА_7 виконавець: ОСОБА_51 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 1 від 01.01.2016 між Замовник: ОСОБА_7 виконавець: ОСОБА_52 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 3 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_7 виконавець ОСОБА_50 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 1 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_7 виконавець: ОСОБА_51 на 2 арк;

- цивільно-правовий договір № 2 від 01.01.2015 між Замовник: ОСОБА_7 виконавець: ОСОБА_52 на 2 арк;

- договір № 050115/3 від 05.01.2015 року про надання послуг з матеріально-технічного забезпечення заходів замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 2 арк;

- договір № 060114/2 від 06.01.2014 про надання послуг з матеріально-технічного забезпечення заходів замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 2 арк;

- акт надання послуг № 50 від 25.06.2015 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк;

- рахунок на оплату № 50 від 25.06.2015 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк;

- лист Вих. 110615 від 11.06.2015 на 1 арк;

- виконавчий кошторис на організацію та проведення заходу 24-25 червня 2015 року на 1 арк;

- акт надання послуг № 48 від 12.06.2015 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк;

- рахунок на оплату № 48 від 12.06.2015 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк;

- лист Вих. 050615 від 05.06.2015 на 1 арк;

- виконавчий кошторис на організацію та проведення заходу 11-12 червня 2015 року м. Одеса на 1 арк;

- акт надання послуг № 46 від 04.06.2015 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк;

- рахунок на оплату № 46 від 04.06.2015 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк

- виконавчий кошторис на організацію та проведення заходу травень 2015 року м. Святогірськ на 1 арк;

- акт надання послуг № 45 від 29.05.2015 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк;

- рахунок на оплату № 45 від 29.05.2015 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк

- виконавчий кошторис на організацію та проведення заходу 27-29 травня 2015 року м. Київ на 1 арк;

- лист вих. 081214 від 08.12.2014 на 1 арк;

- виконавчий кошторис на організацію та проведення заходу 16-19 грудня 2014 м. Куала-Лумпур замовник ТОВ «Альянс-Україна Консалтансі» на 1 арк;

- акт надання послуг № 8 від 01.03.2014 замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_8 на 1 арк;

- договір № 050115/4 від 05.01.2015 про надання послуг з матеріально-технічного забезпечення заходів замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_7 на 2 арк;

- договір № 040116 від 04.01.2016 про надання послуг з матеріально-технічного забезпечення заходів замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_7 на 2 арк

- договір № 050115/1 від 05.01.2015 про надання послуг з матеріально-технічного забезпечення заходів замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_15 на 2 арк;

- договір № 060114 від 06.01.2014 про надання послуг з матеріально-технічного забезпечення заходів замовник: ТОВ «АРЕНА КОНФЕРЕНЦІЇ та СЕМІНАРИ» виконавець ОСОБА_15 на 2 арк;

- чорна папка зкорозшивач в якій знаходяться первинні фінансово-господасрькі документи ТОВ «РІЕЙТІВ СЕРВІС» (код 41759404) по взаємовідносинам різними фізичними особами підприємцями (акти прийому передачі робіт (послуг), рахунки фактури, видаткові накладні, акти надання послуг за 2018 рік на 75 арк;

-видаткова накладна №РН-0002130 від 26.06.2018 між ТОВ «Торговий Дім АВІС» та ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» на 1 арк.

-видаткова накладна №РН-0002130 від 26.06.2018 між ТОВ «Торговий Дім АВІС» та ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» на 1 арк.

-рахунок-фактура № СФ-0002946 від 26.06.2018 між ТОВ «Торговий Дім АВІС» та ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 01.03.2018 до Договору оренди обладнання №28022018/1 від 28.02.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ДИПЛОМАТ СЕРВІС ПЛЮС» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 03.03.2018 до Договору оренди обладнання №28022018/1 від 28.02.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ДИПЛОМАТ СЕРВІС ПЛЮС» на 1 арк.

- додаток №1 до Договору оренди обладнання №28022018/1 від 28.02.2018 на 1 арк.

- акт надання послуг №7 від 30.04.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ЕПАМ Системз» на 1 арк.

- договір №23052018/1 оренди обладнання від 23.05.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «НОВИЙ СТАНДАРТ ДІЛОВИХ ЗАХОДІВ» на 6 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 29.05.2018 до Договору оренди обладнання №23052018/1 від 23.05.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «НОВИЙ СТАНДАРТ ДІЛОВИХ ЗАХОДІВ» на 1 арк.

- акт надання послуг №8 від 30.05.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «НОВИЙ СТАНДАРТ ДІЛОВИХ ЗАХОДІВ» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 18.07.2018 до Договору оренди обладнання №18072018/1 від 18.07.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та представництвом «Екшн Глобал Ком`юнікейшнз ЛТД» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 18.07.2018 до Договору оренди обладнання №18072018/1 від 18.07.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та представництвом «Екшн Глобал Ком`юнікейшнз ЛТД» на 1 арк.

- додаток №1 до Договору оренди обладнання №09072018/1 від 09.07.2018 на 1 арк.

- акт надання послуг №18 від 19.07.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та представництвом «Екшн Глобал Ком`юнікейшнз ЛТД» на 1 арк.

- акт надання послуг №14 від 30.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ЕПАМ Системз» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 17.08.2018 до Договору оренди обладнання №13082018/1 від 13.08.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «В4В ПРОМО» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 19.08.2018 до Договору оренди обладнання №13082018/1 від 13.08.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «В4В ПРОМО» на 1 арк.

- додаток №1 до Договору оренди обладнання №13082018/1 від 13.08.2018 на 1 арк.

- акт надання послуг №20 від 18.08.2018 ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «В4В ПРОМО» на 1 арк.

- акт надання послуг №15 від 23.06.2018 ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ФОП « ОСОБА_53 » на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 17.08.2018 до Договору оренди обладнання №01062018/1 від 01.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ФОП « ОСОБА_53 » на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 22.06.2018 до Договору оренди обладнання №01062018/1 від 01.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ФОП « ОСОБА_53 » на 1 арк.

- акт надання послуг №9 від 31.05.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ЕПАМ Системз» на 1 арк.

- акт забезпечення наявності №1 від 23.06.2018 до Договору №19062018/2 від 19.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «Менеджмент інтертеймент індастрі» на 1 арк.

- акт надання послуг №16 від 02.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «Менеджмент інтертеймент індастрі» на 1 арк.

- акт повернення наданного обладнання №1 від 02.07.2018 до Договору №19062018/2 від 16.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «Менеджмент інтертеймент індастрі» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 09.07.2018 до Договору оренди обладнання №26062018/1 від 26.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ЛЕОНКОМ УКРАЇНА» на 1 арк.

- акт надання послуг №17 від 08.07.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ЛЕОНКОМ УКРАЇНА» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 02.07.2018 до Договору оренди обладнання №26062018/1 від 26.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ЛЕОНКОМ УКРАЇНА» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 19.06.2018 до Договору оренди обладнання №19062018/1 від 19.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ОЛ МОУШН ГРУП» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду №1 від 23.06.2018 до Договору оренди обладнання №19062018/1 від 19.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ОЛ МОУШН ГРУП» на 1 арк.

- акт надання послуг №12 від 22.06.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ОЛ МОУШН ГРУП» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання з оренди від 17.04.2018 до Договору оренди обладнання №17042018/1 від 17.04.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ФРЕШ МАРКЕТИНГ» на 1 арк.

- акт прийому-передачі обладнання в оренду від 16.04.2018 до Договору оренди обладнання №13042018/1 від 13.04.2018 між ТОВ «ЕНЕРСЕЛ» та ТОВ «ФРЕШ МАРКЕТИНГ» на 1 арк.

- додаток №1 до Договору №01062018/1 від 01.06.2018 на 1 арк.

- додаток №1 до Договору №01062018/1 від 01.06.2018 на 1 арк.

- додаток №1 до Договору №26062018/1 від 26.06.2018 на 1 арк.

- додаток №1 до Договору №19062018/1 від 19.06.2018 на 1 арк.

- додаток №1 до Договору №13042018/1 від 13.04.2018 на 1 арк.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення11.04.2019
Оприлюднено16.02.2023
Номер документу81658712
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —757/48108/18-к

Ухвала від 11.04.2019

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Григоренко І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні