Справа №: 653/814/19
Провадження № 3/653/390/19
П О С Т А Н О В А
іменем України
24 квітня 2019 року м. Генічеськ
Суддя Генічеського районного суду Херсонської області Берлімова Ю.Г., за участю секретаря Волвенко А.О., прокурора Кобця В.Е. розглянув у відкритому судовому засіданні справу про адміністративне правопорушення відносно:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНПП НОМЕР_1 , уродженця смт. Сиваське, Новотроїцького району, Херсонської області, мешканця АДРЕСА_1 , громадянина України, українця, одруженого, маючого на утриманні одну неповнолітню дитину, лікаря ветеринарної медицини Чонгарського прикордонного інспекційного пункту ветеринарної медицини Придніпровської регіональної служби державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті, до кримінальної та адміністративної відповідальності раніше не притягувався,
за порушення ч. 1 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції та ч. 1 ст. 172 - 6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 , обіймаючи станом на 31 грудня 2017 року посаду лікаря ветеринарної медицини Чонгарського прикордонного інспекційного пункту ветеринарної медицини Придніпровської регіональної служби державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті, будучи суб`єктом декларування та відповідальності відповідно до ст. 1, п.п. и п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції , у порушення вимог ч. 1 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції , маючи технічну та фізичну можливість, несвоєчасно (07 квітня 2018 року о 09.20 хв.) без поважних на те причин, подав на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік , чим вчинив правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-6 КУпАП - несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
При складанні протоколу та в судовому засіданні ОСОБА_1 вину у скоєному правопорушенні визнав повністю, підтвердивши обставини викладені у протоколах про адміністративне правопорушення, щиро розкаявся. Пояснив, що дійсно був ознайомлений із строками подачі електронної декларації, проте не придав належної уваги по відношенню до строків її подачі. Також, у судовому засіданні надав письмові пояснення, в яких зазначає, що строк притягнення його до адміністративної відповідальності сплив ще 09 лютого 2019 року оскільки правопорушення було виявлено 09 листопада 2018 року про, що свідчить лист НАЗК №44-01/52654/18 від 09 листопада 2018 року.
Прокурор в судовому засіданні повністю підтримав протокол про адміністративне правопорушення, просив суд визнати ОСОБА_1 винним у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 172-6 КупАП та притягнути його до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу в розмірі п`ятдесяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
Суд вислухавши правопорушника ОСОБА_1 , прокурора, приходить до наступного.
Наказом начальника Придніпровської регіональної служби державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті від 17 липня 2014 року № 28-к Про прийняття на роботу ОСОБА_1 ОСОБА_1 з 17 липня 2014 року призначено на посаду лікаря ветеринарної медицини Чонгарського прикордонного інспекційного пункту ветеринарної медицини Придніпровської регіональної служби державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті.
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 04 березня 2019 року № 1005078251 Придніпровська регіональна служба державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті, (ЄДРПОУ № 20293257) є державною організацією, заснованою Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Згідно з ст. 1 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 вересня 2015 року № 667 Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства.
Відповідно до п. 1 ст. 1 Закону України Про запобігання корупції державний орган - орган державної влади, в тому числі колегіальний державний орган, інший суб`єкт публічного права, незалежно від наявності статусу юридичної особи, якому згідно із законодавством надані повноваження здійснювати від імені держави владні управлінські функції, юрисдикція якого поширюється на всю територію України або на окрему адміністративно- територіальну одиницю.
Згідно з листом Міністерства юстиції України від 03 листопада 2006 року № 22-48-548 встановлено, що адміністративно господарські обов`язки - це обов`язки по управлінню або розпорядженню державним, колективним чи приватним майном. Такі повноваження в тому чи іншому обсязі є у начальників планово-господарських, постачальних, фінансових відділів і служб, завідуючих складами, магазинами, майстернями, ательє, їх заступників, керівників відділів підприємств, відомчих ревізорів та контролерів тощо.
Так, відповідно до розділу II посадової інструкції лікаря ветеринарної медицини Чонгарського прикордонного інспекційного пункту ветеринарної медицини Придніпровської регіональної служби державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті, затвердженої начальником Придніпровської регіональної служби державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті від 17 липня 2014 року, лікар ветеринарної медицини прикордонного інспекційного пункту ветеринарної медицини зобов`язаний: проводити перевірку ветеринарних документів, клінічний огляд тварин, продуктів та сировини тваринного походження, кормів, препаратів, призначених для цілей ветеринарної медицини, під час їх імпорту, експорту та транзиту через територію України; в установленому законом порядку припиняти або тимчасово забороняти перевезення підконтрольних вантажів у разі відсутності дозволів та погоджень Державної ветеринарної та фіто санітарної служби України, Служби, встановлення порушень ветеринарних вимог, невірного оформлення ветеринарних документів, виявлення в них розбіжностей щодо кількості, якості маси, упаковки або у разі відсутності таких документів; затримувати та повертати об`єкти державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду з оформленням відповідного акту у разі невиконання ветеринарно-санітарних вимог України, відсутності ветеринарних документів, їх фальсифікації, порушенні законів та інших нормативно-правових актів з питань ветеринарної медицини; забороняти, до усунення виявлених недоліків, використання транспортних засобів для перевезення об`єктів державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду, місць і засобів навантаження чи розвантаження у разі виявлення їх незадовільного ветеринарно-санітарного стану чи загрози шкідливої дії на здоров`я тварин або якість продукції; накладати адміністративні стягнення або штрафи на посадових осіб, громадян за порушення вимог законодавства про ветеринарну медицину, передбачених ст. 107 КУпАП, керуючись ст. 238 КУпАП.
Згідно з ст. 1 Закону України Про запобігання корупції суб`єкти декларування - особи, зазначені у пункті 1, підпунктах а і в пункту 2, пунктах 4 і 5 частини першої статті 3 цього Закону, інші особи, які зобов`язані подавати декларацію відповідно до цього Закону.
Таким чином, ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді лікаря ветеринарної медицини Чонгарського прикордонного інспекційного пункту ветеринарної медицини Придніпровської регіональної служби державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті відповідно до ст. 1, п.п. и и. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції є суб`єктом декларування та відповідальності за правопорушення, пов`язані з корупцією.
Відповідно до ст. 68 Конституції України кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.
Згідно з ч. 1 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції , особи, зазначені у пункті 1, підпунктах а і в пункту 2, пункті 5 частини першої статті 3 цього Закону, зобов`язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що в хзначається НАЗК.
Відповідно до роз`яснення щодо застосування окремих положень Закону Узсраїни Про запобігання корупції стосовно заходів фінансового контролю, затвердженого рішенням НАЗК №: 3 від 11 серпня 2016, щорічна декларацій яка подається у період з 00 годин 00 хвилин 01 січня до 00 годин 00 хвилин 01 квітня року, наступного за звітним роком. Така декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому подається декларація, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року.
Подання декларацій здійснюється згідно із Законом шляхом заповнення відповідних форм на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Згідно з листом НАЗК від 02 березня 2017 року № 93-05/4886/17, дата публікації документів, вказана у публічній частині інформаційно-телекомунікаційної системи Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування співпадає з фактичною датою подання суб`єктами декларування документів до Реєстру.
Таким чином, лікар ветеринарної медицини Чонгарського прикордонного інспекційного пункту ветеринарної медицини Придніпровської регіональної служби державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті ОСОБА_1 був зобов`язаний подати щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік, до 00:00 годин 01 квітня 2018 року.
Однак, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, встановлено, що ОСОБА_1 подав щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік, лише 07 квітня 2018 року о 09 год. 20 хв., тобто несвоєчасно.
У своїх поясненнях ОСОБА_1 підтвердив факт несвоєчасної подачі щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік. Також ОСОБА_1 пояснив, що він був своєчасно повідомлений про необхідність подачі щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевогосамоврядування, за 2017 рік. На лікарняному, за кордоном, у відрядженні ОСОБА_1 не перебував, на підставі наказу заступника начальника Придніпровської регіональної служби державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті від 08 лютого 2018 року № 13-в останній в період з 20 лютого 2018 року по 01 березня 2018 року перебував у щорічній відпустці. Водночас маючи технічну та фізичну можливість, своєчасно він не подав щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік, оскільки із засобів масової інформації йому стало відомо про те, що термін подачі зазначеної декларації продовжено до 08 квітня 2018 року. При неодноразових спробах входу до персонального кабінету сайту НАЗК, починаючи з 25 березня 2018 року з метою подачі вищезазначеної щорічної декларації, виявились постійні технічні помилки сайту НАЗК, у зв`язку із чим вхід до персонального кабінету ним було виконано лише 06 квітня 2018 року. Щорічну декларацію особи, уповноваженої ва виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік, подано за місцем проживання 07 квітня 2018 року за допомогою електронного цифрового підпису, отриманого за місцем роботи. По місцю його проживання протягом 3-4 років була в наявності комп`ютерна техніка з бездротовим підключенням до всесвітньої мережі Інтернет.
Разом з цим, вказані ОСОБА_1 обставини щодо поважності причин несвоєчасної подачі щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік, спростовуються наступними доводами.
Так, відповідно до листа начальника Придніпровської регіональної служби державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті № 01-11-07/17 від 30 січня 2019 року ОСОБА_1 в період з 01 січня 2018 року по 01 квітня 2018 року у черговій відпустці знаходився з 20 лютого 2018 року по 01 березня 2018 року, на лікарняному, у відрядженні, за кордоном не перебував. Також ОСОБА_1 своєчасно ознайомлений під особистий підпис із ч. 1 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції та ним перевірялась адреса його електронної поштової скриньки та термін дії і працездатність власного електронного цифрового підпису.
Про обізнаність ОСОБА_1 з вимогами ст. ст. 45, 65 Закону України Про запобігання корупції в частинні обов`язку суб`єктів декларування подавати щорічно до 01 квітня декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, а також відповідальності за порушення антикорупційного законодавства свідчить підписане ним 23 лютого 2018 року попередження про спеціальні обмеження, встановлені, Законом України Про запобігання корупції .
Також 27 листопада 2017 року на публічно доступному офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, у розділі Роз`яснення для суб`єктів декларування , за посиланням Рекомендації до чергового етапу електронного декларування , з метою завчасної підготовки до чергового етапу електронного декларування в Україні, розміщено детальні та покрокові інструкції для роботи з персональним кабінетом Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (перевірка електронної пошти, зміна електронної пошти, перевірка терміну дії та працездатності електронного цифрового підпису, зміна електронного цифрового підпису, контактні дані технічної підтримки).
Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, як і будь-якої іншої звітності, передбачає вчинення суб`єктами декларування певних підготовчих дій: зокрема перевірку строку дії ЕЦП, правильність зазначення прізвища, ім`я та по батькові при його отриманні, наявність доступу до поштових скриньок, збір інформації, що необхідна для заповнення декларації тощо. З цією метою законодавець встановив строк для заповнення та подання декларації - 3 місяці.
Відповідно до оголошення, опублікованого 01 квітня 2018 року на загальнодоступному сайті НАЗК Черговий етап е-декларування завершився! зазначено, що 31 березня 2018 року завершився черговий етап подання декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Відповідно до листа ДП Українські спеціальні системи від 05 травня 2018 року № 07-553 встановлено, що 02 січня 2018 року близько 09:00 год. виявлено помилки при спробі авторизації в реєстрі. Належне безперебійне функціонування Реєстру забезпечено з 09:50 год. 02 січня 2018 року. Близько 12:00 год. 15 березня 2018 року Реєстр не функціонував (фіксувалась помилка доступу до сайту, помилка шлюзу 502), доступ до усіх компонентів системи був відсутній. О 12:40 год. 15 березня 2018 року роботу Реєстру відновлено. Починаючи із указаного часу по 01 квітня 2018 року складова частина для подання електронних документів інформаційно-телекомунікаційної системи Реєстр функціонувала у штатному режимі (без збоїв).
Згідно з даними Національного агентства з питань запобігання корупції щодо послідовності дій користувача в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - Реєстр), які вчинив ОСОБА_1 у Реєстрі, встановлено, що ОСОБА_1 у період з 01 січня 2018 року по 31 березня 2018 року включно жодних дій, направлених на подання щорічної декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік не вчиняв. Лише 07 квітня 2018 року о 08 год. 23 хв. він вперше виконав вхід до Реєстру та 07 квітня 2018 року о 09 год. 20 хв. успішно подав щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік, тобто несвоєчасно.
Указане свідчить про наявність технічної та фізичної можливості у ОСОБА_1 для своєчасної подачі щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевогосамоврядування, за 2017 рік та про відсутність поважних причин щодо несвоєчасної її подання.
Одним із основоположних принципів діяльності із запобігання і протидії корупції є невідворотність відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, оскільки ці правопорушення несуть негативні наслідки, які можуть виявитися у підриві авторитету державних органів та органів місцевого самоврядування та зашкодити суспільним інтересам, отже такеправопорушення не може бути визнане як малозначне.
Відповідно до статті 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Відповідно до ст. 10 КУпАП адміністративне правопорушення визнається зчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний - :.рактер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх зоо свідомо допускала настання цих наслідків.
Об`єктивна сторона частини 1 статті 172-6 4 КУпАП встановлює адміністративну відповідальність за порушення вимог щодо вимог фінансового контролю: несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Крім того, суб`єктивна сторона у формі непрямого умислу ч. 1 ст. 172-6 КУпАП передбачена тим, що ОСОБА_1 був обізнаний з вимогами фінансового контролю, попереджений про відповідальність за невиконання цихвимог, передбачених Законом України Про запобігання корупції , зокрема про строки подачі щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік, наслідки порушення цих вимог, а також про алгоритм необхідних дій в Реєстрі для подання щорічної декларації, про що свідчить своєчасно та успішно подана ОСОБА_1 29 березня 2017 року щорічна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави та місцевого самоврядування за 2016 рік, але легковажно розраховував на ненастання негативних наслідків за порушення вимог антикорупційного законодавства.
Указане вище свідчить про відсутність поважних причин щодо несвоєчасного подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Вина ОСОБА_1 також підтверджується наступними матеріалами, а саме:
- листом начальника Придніпровської регіональної служби державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті від 30 січня 2019 року № 01-11-07/17;
- копією наказу начальника Придніпровської регіональної служби державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті від 17 липня 2014 року № 28-к;
- витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 04 березня 2019 року № 1005078251;
- копією посадової інструкції лікаря ветеринарної медицини Чонгарського прикордонного інспекційного пункту ветеринарної медицини Придніпровської регіональної служби державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті, затвердженої начальником Придніпровської регіональної служби державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті від 17 липня 2014 року;
- інформацією з Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
- інформацією Національного агентства з питань запобігання корупції щодо послідовності дій користувача в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, які вчинив ОСОБА_1 ;
- поясненнями ОСОБА_1 ;
- копією листа ДП Українські спеціальні системи від 05 травня 2018 року № 07-553;
- копією попередження про спеціальні обмеження, встановлені Законом України Про запобігання корупції ;
- іншими матеріалами, отриманими під час проведення перевірки.
Також, суд зазначає, що початком обчислення строку виявлення адміністративного правопорушення є момент, коли зібрано, проаналізовано зібрані фактичні дані та зроблено висновок про наявність у діях особи складу адміністративного правопорушення. Процесуально такий висновок оформлюється у вигляді протоколу про адміністративне правопорушення. Дії уповноваженої особи, що має право складати протоколи, до моменту його складання можуть свідчити лише про виявлені окремі ознаки правопорушення, але факт, що виявлене діяння містить склад адміністративного правопорушення, зазначається при складанні протоколу про адміністративне правопорушення.
Отже, днем виявлення вчиненого ОСОБА_1 правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, слід вважати дату складання протоколу про адміністративне правопорушення, тобто 13 березня 2019 року.
Отже, з урахуванням викладеного, суд приходить до висновку про наявність у діях ОСОБА_1 складу адміністративного корупційного правопорушення, передбачених ч.1 ст.172-6 КУпАП, оскільки в судовому засіданні достовірно встановлені вказані факти, які підтверджені неспростованими доказами та поясненнями самого правопорушника.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що вина правопорушника ОСОБА_1 доказана в повному обсязі і тому він підлягає притягненню до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 172-6 КУпАП, вважає можливим призначити адміністративне стягнення у вигляді адміністративного штрафу, при цьому суд враховує характер вчиненого, особу правопорушника, обставинами, що пом`якшують відповідальність суд вважає, притягнення до адміністративної відповідальності вперше, визнання вини та щире каяття, обставин, що обтяжують відповідальність судом не встановлено.
Також, керуючись ч. 5 ст. 283 КУпАП постанова суду про накладення адміністративного стягнення повинна містити положення про стягнення з особи, щодо якої її винесено, судового збору. Згідно ст. 40-1 КУпАП, судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення, тобто згідно ЗУ Про судовий збір у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення судовий збір складає 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, тому суд вважає за необхідне стягнути з ОСОБА_1 суму судового збору у розмірі - 384,20 грн. на користь держави.
Керуючись ч.1 ст. 45 Закону України Про запобігання корупції , ст. 172-6, 283-285, 287-289 КУпАП, суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 притягнути до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 172-6 КпАП України та застосувати до нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі п`ятдесяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 850 (вісімсот п`ятдесят) гривень 00 коп., на користь держави (р/р 31114106021112, код ЄДРПОУ 37934859, МФО 899998, назва отримувача коштів: УК у Генічес р-ні/Генічес р-н/21081100, банк отримувача: казначейство України (ЕАП),код класифікації доходів бюджету: 21081100, найменування коду класифікації доходів бюджету: адміністративні штрафи та інші санкції.
Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 384 (триста вісімдесят чотири) грн. 20 коп. на користь держави (отримувач коштів ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37993783, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), Код банку отримувача (МФО) 899998, рахунок отримувача 31211256026001, код класифікації доходів бюджету 22030106.
Штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження такої постанови - не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.
У разі несплати правопорушником штрафу у строк, установлений частиною першою статті 307 КУпАП, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом.
У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується:
- подвійний розмір штрафу, визначеного у відповідній статті КУпАП та зазначеного у постанові про стягнення штрафу;
- витрати на облік зазначених правопорушень. Розмір витрат на облік правопорушень визначається Кабінетом Міністрів України.
Постанова може бути оскаржена до Херсонського апеляційного суду через Генічеський районний суд Херсонської області на протязі десяти днів.
Строк пред`явлення постанови до виконання три місяці з дня її винесення.
Постанова набрала чинності ____
Суддя Генічеського районного суду Ю. Г. Берлімова
Суд | Генічеський районний суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 24.04.2019 |
Оприлюднено | 15.05.2019 |
Номер документу | 81677057 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Генічеський районний суд Херсонської області
Берлімова Ю. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні